Tupakointi

Vaihtoehtoiset puheenaiheet maan, taivaan ja kosmoksen väliltä.
Vastaa Viestiin
Miksu
Main eventer
Viestit: 349
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:42

Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Miksu »

Tupakasta, tupakoinnista sun muista siihen liittyvästä keskustelu tähän aiheeseen.

Harrastaako joku muu täällä moista pahetta? Itse harrastan jo kuudetta vuotta ja loppua ei näy. Lopettaminen ei ole käynyt mielessäkään, vaikka lähipiirissä varsin moni on jo lopettanut korkeiden hintojen tai/ja sairauksien takia. Mites muut?

The Rocker
Lower Midcarder
Viestit: 17
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 08:09

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja The Rocker »

Miksu kirjoitti:Tupakasta, tupakoinnista sun muista siihen liittyvästä keskustelu tähän aiheeseen.

Harrastaako joku muu täällä moista pahetta? Itse harrastan jo kuudetta vuotta ja loppua ei näy. Lopettaminen ei ole käynyt mielessäkään, vaikka lähipiirissä varsin moni on jo lopettanut korkeiden hintojen tai/ja sairauksien takia. Mites muut?
Lopettaminen on luovuttajille. Tupakka maistuu ihan kohtuullisesti ja keuhkojen tervaus on kivaa ajantappoa. Syöpäkääryleitä menee puolesta askista täyteen askiin päivässä (ryypätessä menee enemmän).

kossi5
Midcarder
Viestit: 29
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 09:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja kossi5 »

On/off polttaja. Silleen että oon useamman kuukauden polttamatta ja sit taas maistuu vähä aikaa ja lopetetaan uudestaan... jne. Nyt on taas menossa savuton jakso. En mä nyt tiedä onks tää paljoo tervellisempi kun et polttasin ihan kokoaika, mut pystyn pysyy erossa jos vaan haluun. Niinku Rocker sano niin mukavaa ajatappoa. Esim jonkun bussin venaaminen ilman röökii on tosi vammasta.

Coca
Jobber
Viestit: 9
Liittynyt: 08 Tammi 2016, 17:26

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Coca »

Olen saavuttanut vihdoin pisteen, jossa kessuttelu ei kiehdo minua lainkaan. Tehdastupakka maistuu suuhuni iljettävältä. Sen sijaan syksyn mittaan loin rakkaussuhteen sikareihin. Ne maistuvat herkullisilta, palavat pitkään ja motivoivat minut kävelylle myös silloin kun ulkoilu ei noin muuten ole käynyt mielessä. Vaihtelevaan tahtiin tulee noita tupruteltua. Välillä menee viikkoja ilman. Koitan kuunnella kehoani aftojen ja flunssan tiimoilta. Poltan oikeastaan vain yksin ollessani.

kossi5
Midcarder
Viestit: 29
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 09:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja kossi5 »

Poltatko pikkusikareita vai jotain isompia? Sikarit kiinnostaa, mutta myydäänkö nykyään esim ärrällä muitakin kun niitä ihan perus minisikareita (alcapone, hoffnar)

Coca
Jobber
Viestit: 9
Liittynyt: 08 Tammi 2016, 17:26

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Coca »

Molempia tilanteen mukaan. Asun Helsingissä, joten saan steissiltä näppärästi tupakkikaupasta haettua. Isommat maksavat kappaleelta yhtä paljon kuin parikymmenen paketti pienempiä. Siksi isoja tulee tietenkin ostettua harvemmin ja vähän juhlavampiin hetkiin. Pikkusikareista olen todennut hyväksi Club masterit. Niitä siellä liikkeessäkin suositeltiin. Ärrän cafecremet ja hoffnarit on kyllä tullut kokeiltua läpi joskus lukiopoikasena. Eivät ihan yhtä laadukkaita mutta näkee niitäkin katukuvassa ihmisten sihauttelevan.

Natureboy
Lower Midcarder
Viestit: 11
Liittynyt: 17 Tammi 2016, 03:26
Paikkakunta: Lahti / Helsinki

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Natureboy »

Manitou luomuröökiä tulee poltettua toppa viikossa about, saksalaisten hipsteri-aktiivihiilifilttereiden kautta. Parhaat kessupäivät ovat takana, hyvä niin. Tehdasvalmisteisista tulee usein hikka, ja maksavatkin niin perkeleesti.
Woooooooooooooooooooooooooooooo!

Setä
Lower Midcarder
Viestit: 10
Liittynyt: 24 Helmi 2016, 11:49

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Setä »

Tupakkikoukku heikon pahe. Tupakoimattomuus siksi että vaan hölmöt polttaa myös.

Onko sun gimmick se että selkäranka puuttuu?

The Rocker
Lower Midcarder
Viestit: 17
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 08:09

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja The Rocker »

Setä kirjoitti:Tupakkikoukku heikon pahe. Tupakoimattomuus siksi että vaan hölmöt polttaa myös.

Onko sun gimmick se että selkäranka puuttuu?
Juu. Mukavaa ajanvietettä ja kuka haluaa elää ikuisesti? Sitä paitsi siinä vaiheessa kun keuhkosyöpä alkaa olemaan ajankohtainen niin kantasoluista pystytään kasvattamaan minulle jo uudet keuhkot.

Jomppa
Midcarder
Viestit: 27
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:10
Paikkakunta: Tampere

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Jomppa »

Tupakoinnista sen verran vain, että itse en polta, mutta tuli tuossa parisen viikkoa sitten ostettua röökiasti, kun olin niin humalassa. :D

Miksu
Main eventer
Viestit: 349
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:42

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Miksu »

Täytin 18 kohta 3 viikkoa sitten ja on siitä asti poltettu tätä Pall Mall Punaista. Alkaa tosin jo kyllästyttämään tämän merkin tupruttelu, joten mitäs merkkiä porukka suosittelee? Lämä on aika poltettu tapaus myös.

Phenomenon
Lower Midcarder
Viestit: 22
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 10:02

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Phenomenon »

Miksu kirjoitti:Täytin 18 kohta 3 viikkoa sitten ja on siitä asti poltettu tätä Pall Mall Punaista. Alkaa tosin jo kyllästyttämään tämän merkin tupruttelu, joten mitäs merkkiä porukka suosittelee? Lämä on aika poltettu tapaus myös.
Kamelia tai mallua. Itse ollut pari vuotta polttamatta, tosin nikotiinista en ole päässyt eroon kun sauhuttelen sähkötupakkaa ja käytän nuuskaa. Kyllä silti väitän, että tämä nykyinen tapa on 100x terveellisempi. Muistan kun joskus ei aamusin saanut henkeä ennenkuin oli polttanut sen ensimmäisen aamutupakan.

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Teme »

En polta tupakkaa enkä ole ikinä polttanut. Täälläkin asuntola elämässä kaikki ramppaa koko ajan tupakilla, eikö se jo kyllästy kun tupakka paikka on elämän paikka missä viettää kaiken aikansa eikä ehdi uuta
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Miksu
Main eventer
Viestit: 349
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:42

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Miksu »

Teme kirjoitti:En polta tupakkaa enkä ole ikinä polttanut. Täälläkin asuntola elämässä kaikki ramppaa koko ajan tupakilla, eikö se jo kyllästy kun tupakka paikka on elämän paikka missä viettää kaiken aikansa eikä ehdi uuta
Asuntoloissa ei hirveästi muuta tekemistä ole kuin sosialisoituminen, joten helposti kaikki ravaa tupakalla puhumassa paskaa eri henkilöistä. Et menetä mitään, mutta ymmärrettäväähän se on.

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tupakointi

Viesti Kirjoittaja Teme »

Miksu kirjoitti:
Teme kirjoitti:En polta tupakkaa enkä ole ikinä polttanut. Täälläkin asuntola elämässä kaikki ramppaa koko ajan tupakilla, eikö se jo kyllästy kun tupakka paikka on elämän paikka missä viettää kaiken aikansa eikä ehdi uuta
Asuntoloissa ei hirveästi muuta tekemistä ole kuin sosialisoituminen, joten helposti kaikki ravaa tupakalla puhumassa paskaa eri henkilöistä. Et menetä mitään, mutta ymmärrettäväähän se on.
Juu olen huomanut. Ne ihmiset ketkä ei polta vaan on puhumassa paskaa siellä niin nekin alkaa polttaa helposti ettei vaikuta luuserilta kun muut polttaa
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Vastaa Viestiin