Smarkside: PANDEMIA

Fiktiivinen painiaiheinen tarinankerronta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Merovingi
Midcarder
Viestit: 43
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:40

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Merovingi »

FDR:n kohtalo oli kyllä sääli, mutta pitää meidän jotain näiden päivävuorojen aikana keksiä. Toki se asettaa epäilyksen alaiseksi ne, jotka ovat valmiita lynkkauksiin, mutta voidaanko tässä nyt muuta? Enskan terveydesta ilmoittelu tuntuu minustakin jo aika erikoiselta, vaikka uskon hänen olevan terve.

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Näiden päivien perusteella täällä on joitakin sellaisia, joihin en luota yhtään. Wanhus on yksi heistä. Mutta myös saunassa tuijottaa on aiheuttanut epäilyksiä.

ÄÄNI: Wanhus
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Kun Kana tämän kaiken alussa kysyi minulta niitä, hän tarkoitti lääkkeitä. Minulla on lääke tähän tautiin ja on todellakin virhe, jos minut nyt lynkataan. Epäilisin Peetsetaa, joka edelleen uskoo käsittämättömään sepitettyyn teoriaan, että Kana olisi minua epäillyt, mutta kävin Peetsetan luona viime yönä ja uskon hänen olevan terve.

Saunassa tuijottaa oli lynkkaamassa Kanaa - itse en missään vaiheessa.

ÄÄNI: saunassa tuijottaa
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
saunassa tuijottaa
Midcarder
Viestit: 53
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 02:12

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Wanhus onco sinulle kusta päässe? Mine selvästi kkerroin miksi päädyin kanan, ja MYÄS MIKSI SITTEN ÄÄNESTETTII MURHAMIES! Valikkomuisti tai huono mutta häthäiselte valheelta vaikuttat koko mies kuten omien yöllisten reissujensakki avoin kertoiminen kun kukaan ei ole niiste kusellyt?

Palatakxeni parin päiven takaisiin puheisiini min epäilen vieläkin Merviikkiä enkä ymmärre miksi sivuutatte asiat niin helposti. Ei tuollaisella naamaritaululla varustettava miees voi olla terveinen.

ÄÄÄni: Merovingi

Ja kertokaa togi että mite epälyttävää minyssa on. Olen valmis kyllä kertomaan kaikkeni rehellisisti.
liimaa pääsi viemäriin

Tom_Killer89
Midcarder
Viestit: 39
Liittynyt: 03 Huhti 2019, 02:06
Paikkakunta: Turku

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Tom_Killer89 »

Itse kyllä äänestän Helsing 65 hän on ollut hyvin epäilyttävän hiljaa tässä asiassa ja uskon että hän punoo juonia.

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Hyvä puhe.

VAIHDETTU ÄÄNI: saunassa - > Merovingi
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Klo 18 asti aikaa. Neljällä äänellä lynkataan. Tilanne:

Wanhus (2)
Helsing#65
PeeTseta

Merovingi (2)
Saunassa tuijottaa
Wanhus

Helsing#65 (1)
Tom_Killer89

Äänestämättä (2)
Merovingi
Enska
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
Merovingi
Midcarder
Viestit: 43
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:40

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Merovingi »

Minä en ymmärrä mitä epäilyttävää minussa on, jos tarkkailen muiden terveydentilaa. Kyllä täällä muutkin voivat tutkia osallistujien terveydentilaa kuin tämä kaveri, joka ilmoittaa jokaisena aamuna Enskan olevan terve.

Epäilen enemmän niitä, jotka eivät kerro itsestään ja ovat aktiivisesti lynkkaamassa sellaisia, jotka ovat osoittautuneet terveiksi.

ÄÄNI: Wanhus

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Enska »

Ainoa tavoitteeni on selviytyä täältä hengissä.

Jonkun on kuoltava, jotta se on mahdollista.

Tässä tilanteessa arvioni on, että on syytä ottaa riski. Toivon, ettei se ole virhe.

ÄÄNI: Wanhus
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Olette lynkkaamassa tohtorin. Teette valtavan virheen.
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Aikamoisia idiootteja porukka täällä
Ei niitä ole siunattu viisalla päällä
Tauti vaan jyllää ympäri areenaa
Ja meikäläisen ne haluu teloittaa
Haistakaa paska koko revohka
Onneksi te kaikki kuolette kohta


Wanhus syttyy raivokkaaseen riimittelyyn huomatessaan, että enemmistö hengissä olevista on sitä mieltä, että juuri hänet kannattaa lynkata tässä tilanteessa. Helsing#65, PeeTseta, Merovingi ja Enska ilmoittavat pitävänsä Wanhusta suurimpana uhkana, ja vaikka Wanhuksen lisäksi Saunassa tuijottaa ja Tom_Killer89 yrittävät vastustella enemmistön mielipidettä, sillä ei tässä kohtaa ole väliä. On hyvin mahdollista, että tämä päivä jää koko porukan viimeiseksi, jolleivät he nyt saa yhtä sairastunutta hengiltä.

Wanhuksen on kuoltava.

Riimittelynsä lausumisen jälkeen Wanhus näyttää oikeastaan alistuvan kohtaloonsa. Hän ei vastustele, ei hyökkää kenenkään kimppuun, ei tee mitään. Olkoon sitten näin. He olisivat joka tapauksessa kuolleet tänne saastaiselle areenalle, ei heillä kellään olisi ollut mitään toivoa pelastumisesta. Ei, eikä siihen ole auttanut sekään, että Wanhus on parhaansa mukaan hiippaillut öisin ympäri areenaa.

"Tappakaa minut", Wanhus sanoo.

Sen jälkeen hän kaivaa taskustaan metallisen ketjun, heitää sen muiden selviytyjien jalkojen juuriin ja levittää kätensä. Wanhus ei hievahdakaan, kun joku porukasta poimii teräsketjun maasta suojakäsineet kädessään. Sen jälkeen porukka lähtee yhteistuumin kävelemään kohti Wanhusta... Ja kolme rohkeinta miestä alkaa kuristaa Wanhusta yhteistuumin teräsketjulla! Wanhuksen pää muuttuu asteittain punaisemmaksi ja punaisemmaksi, mutta edelleenkään hän ei osoita minkäänlaista katumuksen merkkiä. Näyttää siltä, että Wanhus todellakin ottaa kuoleman vastaan, kuten kuuluukin. Pelkäämättä, rohkeasti. Punaisena. Henki pihisten.

Kunnes ei enää pihise. Yhtäkkiä tulee hiljaista. Wanhus on kuristettu hengiltä.

Toivo herää porukassa. He uskovat, että tästä selviytyminen alkaa. He ovat saaneet nitistettyä ratkaisevan henkilön, ja ehkä jo huomenna he pääsevät kaikki turvallisesti täältä pois... Tarvitsee vain katsoa Wanhuksen henkilökortti. Siitä käy selväksi, että Wanhus oli...







► Näytä spoileri
Vai niin.

Nyt on YÖ. Teillä on aikaa 24 tuntia, eli huomiseen (torstai) kello 13 asti ilmoittaa yöllisten erikoiskykyjenne käytöstä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Kaikki ei ole nyt kunnossa. Selviytyneet tietävät sen heti, kun saapuvat seuraavana aamuna areenan aukiolle. Suurin osa porukasta on ollut jo varma eilisen kämmin jälkeen, etteivät he näkisi tätä aamua, mutta toisin käy. He ovat sittenkin yhä täällä. Yhä hengissä. Vielä on toivoa jäljellä.

Tai siis, viidellä heistä on toivoa jäljellä. Yksi puuttuu joukosta, se on Helsing#65. Porukka lähtee pelokkaina kävelemään kohti Helsingin huonetta. Eivätkö he ole jo saaneet lynkattua sen sekopäisen murhaajan? Onko sittenkin niin, että täällä vaanii vielä toinen tappaja? Onko heillä mitään toivoa tässä kauheudessa?

Näky Helsing#65:n huoneessa on vielä kamalampi kuin he ovat kuvitelleet. Huone on täynnä räkäisiä nenäliinoja, limaisia rättejä ja hikisiä lakanoita. Täällä asunut henkilö ei ole selvästi ollut viime päivinä kunnossa. Porukka kangistuu kauhistuksesta, kun he astuvat Helsingin huoneen ovelle. Tänne ei ole turvallista mennä. Ei, ennen kuin jokaisella on hengityssuojaimet kasvoilla. Yksi porukasta lähtee etsimään areenalta turvallisia sertifioituja Tiina Lymi -tasoisia hengityssuojaimia, ja ne saapuvat paikalle yhtä nopeasti kuin Onni Sarmasteen lähettämänä. Viisikko pukee hengityssuojaimet kasvoilleen ja astuu rohkeana Helsingin huoneeseen... Josta he löytävät nopeasti Helsingin sängystään kuolleena, kurkkuaan pidellen, ilmeisesti hengenahdistukseen tukehtuneena.

Eihän tämä hyvältä näytä. Porukan rohkein pukee suojahansikkaat käsiinsä ja kaivelee henkilökortin Helsing#65:n taskuista. Helsing#65 oli...






► Näytä spoileri
Ei perkele. Onko tämä hyvä vai huono uutinen? Kukaan ei oikeastaan edes osaa sanoa. Kauhistuneena porukka perääntyy äkkiä takaisin areenan aukiolle ja jättää tautipesäkkeen taakseen. Selvää on nyt se, että tämä tauti on tappava. Kenityksen lisäksi se on vienyt myös Helsing#65:n hengen. Ja viekö se kohta heidän kaikkien muidenkin? Vai onko heillä vielä toivoa selvitä tästä kaikesta kauheudesta hengissä?

Varmaa on vain yksi asia: Seinällä on jälleen lappu.

"Enska on terve", siinä lukee.

Nyt on PÄIVÄ. Hengissä olevia äänestyskelpoisia on 5, joten lynkkaukseen tarvitaan 3 ääntä. Jos kukaan ei saa vaadittua äänimäärä, ketään ei lynkata. Aikaa äänestää ja keskustella sunnuntaihin klo 12 saakka.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Tom_Killer89
Midcarder
Viestit: 39
Liittynyt: 03 Huhti 2019, 02:06
Paikkakunta: Turku

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Tom_Killer89 »

Hahaa minähän sanoin että Helsing#65 on sairas olisitte vain uskoneet minua kun sanoin niin kyllä minä tiesin oikein. Oivoi mutta mitä me teemme nyt? Olen kyllä varma että Enska lähettää lappunsa itse hämäykseksi ja on oikeasti sairas joten ehdotan seuraavaksi lynkattavaksi Enskaa.

Avatar
saunassa tuijottaa
Midcarder
Viestit: 53
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 02:12

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Nyt on viimeisiä hetkiö kääntee kameli oikiaan suuntaan. 1-2-3 alkaa olemaan lähelle tavalla tai toisella ja mine ainakin haluaisi jatkaa vielä eläväne. Ainoa tyyppi jota pidän lähes yhte paskana JABRONINA kuin HOKOGANIA JA VITUN BRIAN BLAIRIÄ on Merovingi. Mies on lukuisine öine tullut vastaan pimeille käytävällä ja selittelyt muiden terveyksien tarkkailuista ovat uskottomia, etenkin kun thuganomiTOHTORI lynkattiin tämen paskanaaman ja muidien sairautuneiden johdosta.

ÄÄNI: Merovingi
liimaa pääsi viemäriin

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Enska »

Tom_Killer89 kirjoitti: 07 Touko 2020, 18:23 Hahaa minähän sanoin että Helsing#65 on sairas olisitte vain uskoneet minua kun sanoin niin kyllä minä tiesin oikein. Oivoi mutta mitä me teemme nyt? Olen kyllä varma että Enska lähettää lappunsa itse hämäykseksi ja on oikeasti sairas joten ehdotan seuraavaksi lynkattavaksi Enskaa.
Se olin itse asiassa minä, joka alkoi epäillä Helsing#65:n terveydentilaa ja mahdollista sairastumista sen jälkeen, kun hän oli alkanut vaatia kuolemaani vain siksi, että tänne ilmestyy päivittäin lappu, jossa kerrotaan, että minä olen terve.

Näytänkö minä kipeältä? On toki mahdollista kantaa joitakin tauteja myös oireitta, mutta mikään ei viittaa siihen, että minä olisin sairas.

Terve yksilö haluaa jatkaa elämäänsä. Koska olen terve, haluan jatkaa elämääni. Sinä, Tom_Killer89, olet uhka elämälleni. Niinpä pakotat minut äänestämään sinua.

ÄÄNI: Tom_Killer89
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Vaikka Merovingi vaikuttaakin aika pahantahtoiselta, hän on silti niin tylsä tyyppi, että hän ei varmasti ole taudinkantaja saati -levittäjä. Enska vaikuttaa tarpeeksi älykkäältä tekemään taudinlevitystyötä salassa, mutta hän on luonteeltaan niin hyväntahtoinen, että en usko häneen. Saunassa tuijottaa on erikoinen kaveri ja vaikka epäilen hermoromahduksen todellista syytä, hän ei ole antanut minulle syytä epäillä. Tom_Killer on puolestaan sellainen mistä en tiedä mitään.

ÄÄNI: Tom_Killer
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Tom_Killer89
Midcarder
Viestit: 39
Liittynyt: 03 Huhti 2019, 02:06
Paikkakunta: Turku

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Tom_Killer89 »

Näytät kyllä minusta hieman huonovoivalle ja olen varma Enska että olet sairas ja siksi saat ääneni.
Ääni: Enska

Avatar
Merovingi
Midcarder
Viestit: 43
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:40

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Merovingi »

(OOC: meinasi unohtua, kun olen mökillä korvessa)

Kiitän PeeTsetaa luottamuksesta.

Saunassa tuijottaa herättää minussa kyllä nyt aika paljon epäilyksiä. Olen puolustukseni sanonut ja silti minua epäillään vain yöllisestä tutkimuksesta. Kysynkin nyt suoraan, että onko sinulla mitään muita todisteita kuin liikkeeni? Yöllinen liikkuminen ei tee minusta tartuttajaa. Näit minut liikkumassa PeeTsetan luona, joka oli terve ja lienee edelleenkin. Hän ei ole tukehtunut sänkyynsä.

Tämän takia pidän tätä minun syyttelyäni kyllä aika erikoisena ja ihmeellisenä. Toivottavasti voisit nyt lopettaa tämän ajojahdin, sillä meitä terveitä ei ole montaa jäljellä. Saatika sellaisia, jotka eivät saa erikoisia hermoromahduksia, mikä on kyllä viite heikosta terveydestä, vaikka tilanne onkin raskas.

Luottamusta ei minulla oikein enää ole moneen. PeeTsetaan luotan, saunassa tuijottaa harjoittaa epämiellyttävää ajojahtia henkilöäni kohtaan, Enskan lappuset ovat hyvin hämmentäviä ja sitten on Tom_Killer, joka on täysi mysteeri. Pysytellyt aika syrjässä, ei ole erityisesti nostanut itseään esille. Nyt on kuitenkin voimalla ja tarmolla lynkkaamassa, mutta hän oli kuitenkin oikeassa eilen Helsingistä, jota Enska oli toki aiemmin epäillyt. Tämä saa toki minut miettimään onko kyseessä jokin ovela juoni, jossa Enska syytti aiemmin yhtä sairastuneista jotta saisi alibin? Tämä voi olla toki vainoharhaisuutta.

Jotain täytyy tehdä. Samaa mieltä olin eilen ja samaa mieltä olen nyt. Tilanne on raskas ja stressaava, mutta koen silti velvollisuudekseni mennä selvän enemmistön mukana. Tekemättömyys olisi suurempi vääryys.

Ääni: Tom_Killer89

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Tom_Killer89 oli nähnyt elämänsä aikana kaikenlaista. Idioottimaisia sopimuksia lahjattomien painijoiden kanssa, surkeita juonikuvioita, käsittämättömän typerää rahankäyttöä, loputtomalta tuntuvaa taistelua maailman suurimman painifirman kanssa ilman minkäänlaista toivoa tuon taistelun voittamisesta... Monen mielestä Tom_Killer89 oli todiste siitä, että maailmassa on olemassa torakoiden lisäksi toinen eliölaji, joka selviäisi myös ydinsodasta. Niin käsittämätöntä on se, että hän on selvinnyt kaikista niistä älyttömistä käänteistä, joita hänen urallaan on tapahtunut.

Niin, tähän mennessä Tom_Killer89 on selvinnyt kaikesta, mutta tästä hän ei selviä. Enska, PeeTseta ja Merovingi ovat sitä mieltä, että hän tartuttaa täällä tappavaa tautia eteenpäin ja yrittää saada heidät kaikki hengiltä. Saunassa tuijottaa yrittää saada porukan vielä muuttamaan mielensä, mutta mikään ei auta. Jos nyt ei lynkata, niin sitten ei lynkata koskaan.

Tom_Killer89 ei tunnu edes tajuavan, mistä on kyse. Mitä? Onko hän oikeasti menettämässä henkensä? Onko se edes mahdollista?

Koska Tom_Killer89 ei tajua hetkensä koittaneen, hän ei osaa myöskään vastustella sitä, mitä on edessä seuraavaksi. Joku lynkkauksenhaluisesta kolmikosta on nimittäin raahannut areenalle puhelinkoppia muistuttavan "jäähykopin", johon Tom_Killer89 runnotaan minuutin ajaksi. Sillä välin muu kolmikko käy kaivamassa kehän alta tikapuut, joiden avulla he käyvät ripustamassa äänestyslippunsa katosta roikkuvaan koukkuun. Samalla Tom_Killerin minuutin mittainen jäähy on ohitse, ja hän tulee kopista ulos pöllämystyneenä. Lynkkausporukka on häntä jälleen vastassa, hakkaa hänet yksissä tuumin ja nousee sitten kehään. Samalla kovaäänisistä kaiuttimista kuulutetaan, että he ovat voittaneet Reverse Battle Royal -ottelun. Tom_Killerille tyrkätään käteen "Feast or Fired" -salkku, jonka sisällä on julma viesti: Hänen palkintonsa on kuolema. Sen jälkeen ei olekaan enää muuta vaihtoehtoa kuin että porukka kaivaa kehän alta vanhan kunnon Janice-nimisen täyteen naulatun laudan.

Ja sitten.

*WHUM*

*WHUM*

*WHUM*

*WHUM*

Neljä tymäkkää iskua Janicella suoraan Tom_Killeriä päähän tekevät hänestä selvää. Veri lentää, tuskanhuuto kaikuu areenalla... ja sitten Tom_Killerin kohtalo viimeistellään jysäyttämällä häntä vanhalla kunnon Bob-poltinraudalla suoraan sydämeen! Se on täytetty. Tom_Killer vaipuu kuolleena maahan. Enää tarvitsee varovaisesti kaivaa henkilökortti hänen taskustaan. Tom_Killer89 oli...










► Näytä spoileri











Herranen aika!!!!!!

Onko heillä sittenkin toivoa?

Nyt on YÖ. Teillä on aikaa 24 tuntia, eli huomiseen (maanantai) kello 21 asti ilmoittaa yöllisten erikoiskykyjenne käytöstä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Uusi aamu koittaa. Paljon ei päivänvaloa tihku areenan seinien sisäpuolelle, mutta niin vain pelokkaat selviytyjät avaavat silmänsä huoneissaan.

Mutta aukeavatko silmät kaikissa neljässä huoneessa?

Yksi kerrallaan henkilöt saapuvat areenan aukiolle ja toivovat näkevänsä siellä kaikki muut.

PeeTseta.

Merovingi.

Saunassa tuijottaa.

Enska.

Kaikki saapuvat paikalle. Kukaan ei ole kuollut. Mikä helpotus! Onko tauti sittenkin ohi? Ovatko he selvinneet? Onko piina ohi?

Ei... Joku tässä edelleen mättää. Jostain syystä tuntuu siltä, että kaikki ei ole vieläkään kunnossa.

Seinällä on lappu. Kaikki tietävät, mitä siellä lukee.

"Enska on terve."

Tämä saattaa hyvinkin olla heidän viimeinen päivänsä täällä, jos oikeaa ratkaisua ei tehdä.

Nyt on PÄIVÄ. Hengissä olevia äänestyskelpoisia on 4, joten lynkkaukseen tarvitaan 3 ääntä. Jos kukaan ei saa vaadittua äänimäärä, ketään ei lynkata. Aikaa äänestää ja keskustella torstaihin klo 12 saakka.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Tyypit, tämä voi olla viimeinen päivä. Me joko pääsemme täältä elossa tai sitten emme. Ellei me sitten juututa johonkin ihmeelliseen välitilaan, jossa olemme yhtä aikaa sekä kuolleita että eläviä. Minulla on syyni epäillä teitä kaikkia enkä ole vielä tehnyt äänestyspäätöstäni.

Saunassa tuijottaa ei vaikuta koherentilta ja se hermoromahduksen todellinen syy epäilyttää edelleen. Lisäksi hän äänesti viime kerralla eri tavoin kuin me muut.

Merovingi on hiipinyt öisin ehkä liian usein sen ollakseen sattumaa. Mitään näyttöä ei ole mistään, mutta tämä on silti epäilyttävää. Nimesi on joka tapauksessa tullut esiin monen - myös terveinä lynkattujen suusta.

Ja Enska. Olet ollut mysteeri alusta lähtien. Miksi juuri nämä laput? Miksi juuri sinä? Kuka näitä lappuja jättää? Jos valhetta toistaa tarpeeksi kauan, se muuttuu totuudeksi. Oletko terve vai et, en tiedä sitä.

Ja jotta tunnelma ei menisi liialliseksi synkistelyksi, eilispäivän lynkkaus oli mahtavaa kamaa! Uskomattomia luovia ideoita.
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
saunassa tuijottaa
Midcarder
Viestit: 53
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 02:12

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

NO vi vittu.

EN enee tiedä kuinka hakoteille olen, mutta hyve että saitte syöpäisen ulos.

Kerron nyt ihan suoraan, ette aatan öisin kaydä katsomassa ediän unianne, mutta mitään vahinkoa en ole tehnyt, päinvastoin on mite ilmeisimmin käynyt niinsanottu suojaamisefektiivi. Kaksi yöte olen nahnyt Merovinkin väärässä paikassa ja viime yönä enskan muuta kuin omassa mekissään. Muuta en paikalla oleilevista tiede, enkä myöskään osaa sanoa pahoista hengiste enää juurikaan mitään. Jos katselisin huutelemishommia, luulisin olevani lähinne itse vikainen.

Luulenkin, ette joku saattaa olla sairaus tietämättäen?
liimaa pääsi viemäriin

Avatar
Merovingi
Midcarder
Viestit: 43
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:40

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Merovingi »

Olen kyllä itse umpikujassa, koska en osaa oikein sanoa kelle ääneni kuuluisi antaa. Enkä kyllä myöskään uskalla olla se, joka ensimmäisenä kiven heittää. Kahtena edellisenä päivänä juuri sairastunut on ollut se, joka on ollut ensimmäisenä äänessä ja viimeksi joutui lynkatuksi. Ja minä en terveenä halua hirsipuuhun päätyä.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Enska »

ÄÄNI: Saunassa tuijottaa

Hän oli ainoa, joka ei ehdottanut Tom_Killer89:n teloitusta.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Näinhän se on. Ketään ei ole pakko äänestää lynkattavaksi, vaikka tietäisi, että käsillä on pelin viimeinen päivävuoro.

Nyt on YÖ. Teillä on aikaa 24 tuntia, eli huomiseen (lauantai) kello 22.30 asti ilmoittaa yöllisten erikoiskykyjenne käytöstä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Vastaa Viestiin