Ludvig-palkinnot 2018

Kaikenlainen showpainiaiheinen keskustelu.
Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Ludvig-palkinnot 2018

Viesti Kirjoittaja Enska »

Muistakaa käydä äänestämässä! Lomake suljetaan torstaina 3.1.2019 kello 23.59.

Lomake löytyy tästä.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Ludvig-palkinnot 2018

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

► Näytä spoileri
Jos joku muukin haluaa perustella vastauksensa.


Paras sisääntulomusiikki: IIconics - Femme Fatale
- Ei ole tainnut koko vuonna tulla mitään yksittäistä biisiä, joka olisi säväyttänyt kummemin. Nakamuran teema pilattiin vammaisella räpillä ja Bobby Rooden midcard ei ole kovinkaan glorious, jotta hänestäkään jaksaisi innostua. Femme Fatale on mahtava biisi, vaikken siltikään osaa sanoa kummalle Ikonille se kuuluu.

Paras yksittäinen sisääntulo: Vampiro @ TripleMania
- Mitään erityisen hienoja yksittäisiä sisääntuloja en muista tänä vuonna nähneeni. Ehkä Mustafa Ali WrestleManiassa, mutta muuten mikään ei säväyttänyt erityisemmin. Paitsi Titus O'Neil Suurimmassa Rumblessa ja Vampiro TripleManiassa - ja Vampiro voittaa sillä mitalla että se on hauskin asia mitä olen koko vuonna nähnyt.

Paras juontaja: Vampiro
- WWE:tä en katsonut lähes lainkaan koko vuonna. Reneestä olen pitänyt aina kun häntä olen kuullut, mutta kukaan muu ei ollut mielestäni erityinen. Vampiro on paras ja oli mukana asioissa, jotka muistan eniten tästä vuodesta.

Paras manageri: Aiden English
- Alkuvuodesta, kun Rusev Day oli vielä olemassa, oli Aiden English todella iso osa gimmickin toimivuudesta.

Kehittynein painija: Becky Lynch
- Itse en ikinä nähnyt sitä Beckyssa, mitä lukuisat monet ovat jo pari vuotta toitottaneet. Tiesin kyllä, että hän on hyvä painija, mutta ei hän missään vaiheessa ollut mielestäni rosterinsa paras tai kiinnostavin nainen. Vaikka en olekaan nyt Beckyn kuumimpia kausia aktiivisesti seurannutkaan, niin hänen suosionsa räjähdys on ollut kiinnostavaa. Palaset ovat loksahtaneet paikoilleen ja hän on ollut ässänä kaikissa segmenteissä, joita häneltä olen nähnyt. Annetaan kunniamaininta myös XO Lishukselle, koska hän oli uusi tuttavuus ja haluan mainita hänet jossain kategoriassa.

Paras esiintyjä: Elias
- Elias on ollut tasaisen varma esiintyjä, jonka jokainen segmentti on ollut loistava. Ainakin siis ne, jotka olen nähnyt. Kuulin huhuja jostain faceturnista, mutta en suostu uskomaan siihen.

Paras hahmo: Aerostar
- Ajassa ja avaruudessa liikkuva Aerostar oli luultavasti Lucha Undergroundin neljännen kauden paras yksittäinen asia - ja myös yksi harvoista asioista, joka ei tuntunut tuhlatulta mahdollisuudelta.

Paras kehässä: Ronda Rousey
- Tästä luultavasti näkee, etten tänä vuonna katsonut paljoakaan modernia painia. Rondan debyyttivuosi oli kova ja hänen matsit jäivät hyvin mieleen.

Paras ottelu: Brock Lesnar vs. Daniel Bryan @ Survivor Series
- Montaa täysin ikimuistoista matsia en muista tältä vuodelta nähneeni. Bryanin ja Lesnarin odotettu kohtaaminen oli kuitenkin yksi näistä ja se oli mielestäni kaikkea sitä, mitä siltä odotinkin.

Paras naisten ottelu: Ronda Rousey vs. Nia Jax @ MITB
- Rondan kaikki matsit, joita häneltä olen nähnyt, ovat olleet priimaa. Matsi Nia Jaxia vastaan jäi eniten mieleen. Lady Shanin ja Faby Abachen mask vs hair -matsi TripleManiasta oli myös todella hyvä. Samoin Kay Lee Ray vs. Viper Queen of Insanity Rules matsi Fear and Loathingista oli mukavan brutaali.

Paras joukkueottelu: Los Mercenarios (El Texano jr, Rey Escorpion, La Mascara) vs Joe Lider, Murder Clown, Pagano @ TripleMania
- Herranen aika mitä mäiskettä. Aivan jäätävän brutaali matsi. Niin sairaita ja typeriä spotteja matsi täynnä, että ei voi kuin rakastaa.

Paras viikoittainen ohjelma: Lucha Underground
- En katsonut NXT:tä kuin kourallisen. 205 ei ole kiinnostanut tippaakaan Enzon jälkeen. RAW ja SD tuntui puuduttavalta, enkä ole katsonut kuin palasia sieltä täältä sitten toukokuun. Lucha Undergroundillakin oli sarjan huonoin kausi, josta oli vaikea paikoin innostua, mutta katsoin sen silti läpi ja ainakin sen tulevaisuus kiinnostaa. Samaa en oikein voi sanoa muista.

Paras tapahtuma:AAA TripleMania
- WrestleMania oli hyvä. All In oli hyvä. NWA 70 ja Evolution jäi katsomatta, joskin katson ne varmaan jälkikäteen. AAA:n TripleMania oli kaaos, josta nautin täysin sydämin. Suorastaan legendaarinen sekamelska, jonka kirsikkana kakun päällä oli Vampiron eeppinen "WHERE'S MY FUCKING MUSIC" sisääntulo.

Paras liiga: Lucha Underground
- ks. paras viikottainen

Paras joukkue: Street Profits
- Ok, olen katsonut todella vähän NXT:tä, mutta rakastan Street Profitsia. Tai siis, rakastan Montez Fordia. Angelo Dawkins voi vaikka ottaa lopputilin. Silti, joukkuepainissa ei ole tapahtunut oikeastaan mitään mistä jaksaisin kiinnostua koko vuonna. Raskaskoneistolle myös kunniamaininta.

Paras naispainija: Ronda Rousey
- Ehkä vuosi oli Beckyn, mutta Rondasta en odottanut mitään hänen liittyessään WWE:hen. Hänestä kuitenkin kuoriutui yksi iso valopilkku muuten niin harmaaseen ja tylsään WWE:hen.

Paras miespainija: Pentagon El Cero M/Dark
- Tämä oli varmaan vaikein kategoria. Ei siksi, että valintoja olisi paljon vaan siksi etten keksinyt ketään miespainijaa, joka olisi ollut erityisen hyvä nyt 2018. Seth Rollins? Ei kiinnosta. Johnny Gargano? Meh. Daniel Bryan? Eäh. Braun Strowmaniltakin leikattiin kivekset ja käsittääkseni hänen uransa on ollut masentava Greatest Royal Rumblen jälkeen, vaikka alkuvuodesta Strowman olikin parasta kaikessa. Annetaan siis ääni Pentagonille, koska hän oli sentäs kovaa kamaa LU:ssa - vaikkei ollutkaan edes edellisten vuosien veroinen.


FCF-vastaukset jätän tyhjäksi, sillä olin vain tampereella. Tuntuisi typerältä äänestää vain yhden tapahtuman perusteella.
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Vastaa Viestiin