Uusien jäsenten tervehdykset

Foorumiin liittyvät asiat. Voit antaa palautetta ja kehitysideoita sekä ilmoittaa ongelmista.
Griffin
Jobber
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 20:20

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Griffin »

Moro vaan!

Alertin puolella tuli pyörittyä nimellä Griffin, joten jatketaan tutulla ja turvallisella. Showpainia on tullut seurattua vuodesta 2002 asti aktiivisen epäaktiivisesti. Ainut pidempi väli sattui vuosille 09'-12', jolloin ei tullut juuri ollenkaan seurattua. Kipinä syttyi jälleen kunnolla joskus vuoden 2013 aikana, josta asti ollaan jälleen oltu aktiivisesti kelkassa.

Harrastuksiin kuuluu myös wrestling-dvd:t, joita on tässä tullut jokunen vuosi keräiltyä.

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Morjensta!

Wanhus nimimerkillä WA:ssa vuosia aktiivisesti selailijana ja satunnaisena postailijana. Showpainia olen seurannut vuodesta 2005 asti, vaikka tuossa muutaman vuoden tauko oli, niin monien muiden tavoin CM Punk liimasi takaisin ruutuun aktiivisesti 2011. WWE:tä seuraan pääsääntöisesti kaikki Rawit ja NXT:t ja nyt olen lisännyt repertuaariini Lucha Undergroundin, johon olen tykästynyt todella kovin. Muita promootioita tulee katsottua satunnaisesti kuten esimerkiksi NJPW:ltä Wrestle Kingdomit.

Siviilissä opiskelen sosiaalialaa ammattikorkeakoulussa ja vietän varsin kivaa ja maltillista opiskelijaelämää. :ugeek:
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Borga
Midcarder
Viestit: 48
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 02:36
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Borga »

29/m/helsinki

Pitääpä kirjoittaa tänne vaan siksi, että haluan ilmaista kuinka pirun hienoa saada suomalaiseen painiskeneen uusia äänekkäitä aktiiveja! Moni ei Alertissa päässyt ääneen, joten eiköhän nosteta tämä foorumi omalle paikalleen Suomen ainoaksi oikeaksi wrestlingfoorumiksi! :)

Itse en ole sitten vapaapaini.com-aikojen ollut erityisen aktiivinen, mutta uskoisin silti luikerrelleeni monien foorumilaisten sydämmeen... Vähän kuten joku loinen. Painia seurannut enemmän tai vähemmän joskus 1997-98 vaihteesta asti, välillä tosin tullut vuosienkin taukoja. PWF:än (nykyisen FCF:än) hommissa olin nelisen vuotta ja tämän pestin päätyttyä 2008 lopahti kiinnostus painiin vuosiksi ja keskityin pääasiassa MMA:han (ihan fanina, en harjoittajana ainakaan toistaiseksi). Marssijärjestys tänäpäivänä tosiaan on vapaaottelu #1 ja sen jälkeen wrestling. Tai no, tyttären synnyttyä kolme viikkoa sit hän kyllä määrää marssijärjestyksen eikä tässä oikein mihinkään ole aikaa enää! :D

WWE:tä seurailen, tosin jokaikisen RAW:n ja PPV:n olen viimeaikoina ainakin osittain kelannut, koska ei vaan enää jaksa kiinnostaa niin paljoa. Muutamat elementit pitävät vielä mukana. NJPW:n Wrestle Kingdom tuli katottua melkein kokonaan ja tässä kovasti harkitsen elvyttää vanhaa puroresu-fanitusta (tuli NOAHia ja NJPW:tä seurattua todella aktiivisesti 2003-2006 välillä). WWE:stä ehkä pitäisi pientä taukoa pitää, että saisi elvytettyä tätä painifanitusta.

Yksi pääsyy miksi n. vuosi sitten alkoi taas innostumaan vähän enemmänkin painista oli Alertin (ja tulevaisuudessa luonnollisesti Smarksiden) painimiitit! En valitettavasti ole viime miitteihin päässyt Elämän takia, mutta suosittelen näitä kyllä lämpimästi kaikille! Meitä painifaneja on Suomessa hemmetin pieni määrä, joten kaikkien keitä vähänkin tää ihmeellinen laji kiinnostaa, niin kannattaa ottaa osaa mahdollisuuksien mukaan näihin tapaamisiin. Voin luvata ettet löydä mistään samanlaista porukkaa, kenen kanssa voi puhua painista ja jopa pitää hauskaakin. ;)

Ja luonnollisesti tukekaa ainoaa suomalaista painifederaatiota, FCF:ää!


EDIT: Ja kyllä, avatar on omakuva. :twisted:
Reelin' and Rockin'

NeVille
Moderaattori
Viestit: 107
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja NeVille »

Wanhus kirjoitti:Siviilissä opiskelen sosiaalialaa ammattikorkeakoulussa ja vietän varsin kivaa ja maltillista opiskelijaelämää. :ugeek:
Mikä susta tulee isona? Valmistuin itse lähihoitajaksi keväällä, ja sosiaali- ja terveysalan jatko-opinnot on vähän alkaneet kiinnostamaan.

Avatar
Krizski
Main eventer
Viestit: 214
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:55
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Krizski »

HAZAA!!!

Eli Krizski olen ja vaikutan samalla nimimerkillä Twitterissä ja Youtubessa The -etuliitteen kera. Youtubessa olen jo parin vuoden ajan videoita väsännyt ja pääasiassa ne koostuvat WWE:n ja NXT:n tapahmien ennakoista ja puinneista. Lisäksi Let's Play -videoita väsäälen, kun vaan aikaa ja motivaatiota riittää.

Showpainia olen aktiivisesti seurannut 2005 vuodesta lähtien, mutta ensikosketukset tulivat 2000 -luvun alussa, jolloin kuitenkaan lajin viehätysvoima ei vienyt mukaansa. Lähes kaikki jaksot ja episodit olen katsonut WWE:ltä 2005 vuodesta eteenpäin ilman taukoja, joten kyllä näistä karkeloista jonkinlaista kokemusta on. Satunnaisesti seuraan WWE:n lisäksi TNA:ta, ROH:ia, Lucha Undergroundia ja NJPW:ä.

Juuri tänään tuli alootettua opiskelut SeAMKissa Sosionomiksi monimuotototeutuksena ja se tietää muuttoa Seinäjoelle avovaimon tässä lähiaikoina. Ei pohjalaanen karvoistaan mihinkään pääse ;)

Hienoa, että vihdoin saadaan kaikille avoin foorumi tämän lajin suhteen! Iso kiitos siitä Smarksiden porukoille! Pari artikkelia olen väsännytkin tuonne sivuston puolelle ja mahdollisesti niitä sinne ilmestyy lisää tulevaisuudessakin. Toivottavasti tänne löytää mahdollisimman moni lajista kiinnostunut, koska on hienoa saada jakaa ajatuksia ja mahdollisesti saada uusia näkökulmia ja oppia tästä hienosta viihteen muodosta :)
KrizskiMania is running wild!!

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

NeVille kirjoitti:
Wanhus kirjoitti:Siviilissä opiskelen sosiaalialaa ammattikorkeakoulussa ja vietän varsin kivaa ja maltillista opiskelijaelämää. :ugeek:
Mikä susta tulee isona? Valmistuin itse lähihoitajaksi keväällä, ja sosiaali- ja terveysalan jatko-opinnot on vähän alkaneet kiinnostamaan.
Sosionomihan (plus nuorisotyönohjaaja) minusta tulee. Siitä vaan jatko-opiskelemaan, aika laajahan tämä kenttä on ja varsinkin miehille varmaan töitä riittää. Miksi erikoistuit lähihoitajana?
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Juuso
Lower Midcarder
Viestit: 20
Liittynyt: 08 Tammi 2016, 17:12

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Juuso »

Tervehdys täältäkin. WrestlingAlertissa tullut itsekin pyörittyä ja tosiaan Dedu nimimerkillä ennen tätä "promootiovaihdosta", mutta 'Alertilla oli oikeudet tohon nimeen (joo paska läppä, tiedän) joten päätin olla niinkin luova persoona, että valitsin fooruminimekseni oman etunimeni.

Showpainia tullut seurattua varmaan jostain vuodesta 2002 tai 2003 asti, ja sitten jälkeenpäin hiukan katsellut jotain tuota vanhempaakin tuotantoa. Jossain välissä en seurannut wrestlingiä ollenkaan, mutta jotenkin tuli vaan palattua takaisin lajin/ohjelman pariin. Varsinaista suosikkipainijaa minulla ei enään ole. On toki niitä joista tykkää enemmän ja niitä joista tykkää vähemmän, mutta mitään yksittäisiä henkilöitä on vaan mahdoton valita.

Ps. Salomon piti huolen ettei JDub pääse enään kutsumaan muuksi kuin Suckeriksi?

kossi5
Midcarder
Viestit: 29
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 09:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja kossi5 »

Nojoo, tehdään nyt sitten itekkin. Tällä nimimerkillä tullut vaikutettua aika monella foorumilla, kuten Alertissakin. 22v mies Helsingistä. Harrastuksina töiden välttely ja alkoholin liiallinen nauttiminen. Työtön en silti ole. Wrestling ja jääkiekko. Jennifer Lawrence ja Selena Gomez. Puujalkavitsit. Nimmareita jaan miiteissä.

Coca
Jobber
Viestit: 9
Liittynyt: 08 Tammi 2016, 17:26

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Coca »

Hei!
Tämähän on mukavan lämminhenkinen osio! On ollut mieltäylentävää lukea kanssakirjoittelijoiden taustoista.

Itse olen tällä samalla nimimerkillä kirjoitellut aikoinaan Alertiin. Siellä saivat monet varmasti välillä hampaitakin kiristellen seurata pojan kasvutarinaa läpi nuoruusvuosiensa. Tulihan siellä kuitenkin vajaa vuosikymmen notkuttua. Jossain vaiheessa indyfanboyn kärkkäät mielipiteet muuttuivat maailmaa syleileväksi haihatteluksi ja varmaankin elelen näissä pilvilinnoissani aina hamaan tulevaisuuteen saakka. Painia en voi nimittää mitenkään intohimokseni, mutta olen huomannut sillä olevan merkittävä osa elämässäni. Vähän painia intohimoisempi olen Zen buddhalaisuudesta. Pyrin pitämään senkin suhteen rennon asenteen. En usko että elämässä on kovinkaan monia asioita, joita tulisi ottaa liian vakavasti.

Painifanina olen melko kaikkiruokainen. Viime aikoina olen vähän yrittänyt tutustua japanilaiseen painiskeneen ja olen pitänyt näkemästäni kovasti. Lempipainijoitani ovat Shinsuke Nakamura, Kenny Omega sekä AJ Styles. WWE:n puolelta pidän eritoten Finn Balorista.

Kuten monen muunkin, minutkin voi satunnaisesti bongata FCF:n yleisön joukosta todennäköisesti Nalle matkassani. Tervetuloa nykimään hihasta! Naamasta voi kysellä vaikka noilta innokkaammilta painiukoilta Salomonilta, Enskalta ja Jounilta. Se parrakas kaveri. Facebookin ryhmiin kuulun myös. Jere on etunimeni.

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Joo elikkäs moro vaan munkin puolesta! Itsekin tuolla Alertissa oon pyörinyt niinkin vammasella nimimerkillä kuin edgefan100397, tuli tuo pikkupoikana napattua ja vähän kyllä ketutti valinta näin jälkikäteen. Täällä pääsee nyt kuitenkin uudella nickillä mukaan, ja pitää yrittää olla vähän aktiivisempi keskustelija kuin WA-aikoina!

Painitaustasta sen verran, että aloin aktiivisesti katsomaan vuonna 2009, ja yksi varhaisimmista muistoista on edelleen se kaikkien aikojen paras matsi, eli tietysti The Undertaker vs. Shawn Michaels @ Mania25. Olen oikeastaan ikinä aktiivisesti katsonut vain WWE:tä, TNA:han en jotenkin missään vaiheessa päässyt kunnolla kiinni ja vähän sama juttu kaikkien indyjenkin kanssa. Nyt kyllä polttelisi vähän alkaa tutustua esim. ROH:n ja NJPW:n tarjontaan. Viimeisen vuoden aikana olen myös Networkin avulla perehtynyt aika laajasti painin historiaan, ja onkin tässä menossa hitaasti mutta varmasti etenevä "Katso kaikki PPV:t vuoden 1983 Starrcadesta lähtien". Tällä hetkellä oon vuodessa '91 menossa. :)

Mutta joo, pitää tosiaan yrittää osallistua täällä keskusteluun ihan hyvin ja toivottavasti saadaan tästä hyvä, aktiivinen keskustelupaikka painille!
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Sliditanko
Jobber
Viestit: 3
Liittynyt: 14 Tammi 2016, 00:02

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Sliditanko »

Moro. Oon Sliditanko. Se jamppa joka myös edellisillä foorumeilla pyöri. Pakko tänne oli tulla, jos kaikki vähänkään kiinnostava siirtyy ajoittain tänne. Laitoin kaiken toivoni Alertiin ja siihen, että sieltä vieläkin olis lukenu vanhoista tapahtumista mutta sitten jotkut päätti olla loikkareita. Pakko oli varmistaa, että saa luettua jatkossakin.

Nykyään harvemmin seuraan painia, kun tuotteista on tullu NXT:tä lukuunottamatta ripulipaskaa. Viikottaiset seuraan nykyään kätevästi PWmaniasta tekstipohjaisena tai vaihtoehtoisesti Facebookissa WrestlingLOL ystävällisesti suoltaa mulle juttuja huonojen huumorikuvien ohella. Viisarini ei värähdä tällä hetkellä edes PPV-tasolla, kun ennalta-arvattavuus senku lisääntyy ja keskikortti on pääosin viikottaisten toistoa..

Eli mitä sitte teen? Roikun vaan lajin perässä, mieluiten tekstin varassa. Säästyypähän aikaa, kun ei tartte kuluttaa heikkoon laatuun. Aika moni hyvä asia jäi sinne kauas menneeseen.

Niin että moi vaan, yön negaatiot purettu. :)

Natureboy
Lower Midcarder
Viestit: 11
Liittynyt: 17 Tammi 2016, 03:26
Paikkakunta: Lahti / Helsinki

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Natureboy »

Morjestas!

Meikä taitaakin olla vanhempi pieru kuin muut. Reslinkifanitus alkoi 80-luvun ½-välissä kun mummulla olin hoidossa ja olisiko SKY-Channel kaapelin kautta näyttänyt silloista WWFää. Hogan oli isoin stara ja Million Dollar Man kovin heeli. Ysärillä siirryin WCW:n leiriin, vähän pakolla, kun sitä Cartoon Network näytti, ja WWF oli hitusen kiven alla (ECW:stä puhumattakaan) ja silloin vielä tappiolla maanantai-illan sodissa. Nykyään tulee seurattua WWEn isoimmat PPV:t ja jonkin verran NXTeetä. FCFn tapahtumissa tulee silloin tällöin käytyä, kun siellä on lapsuuden kaveri painimassa. Ensimmäistä kertaa suomalaisella rasslin-keskustelufoorumilla, näköjään toisin kuin muut, mutta hiljaa hyvää tulee?

Reslinifaniroinaa olen silti jaksanut kaikki vuodet kerätä, kokoelmaa löytyy vintage t-paidoista mestaruusvöihin ja action figuureihin. Omistan myös aika kattavan VHS- ja DVD-kokoelman. Indyshow-kokemusta löytyy aina Pohjolasta Väli-Amerikkaan asti. Ja WWE:täkin on tullut Euroopassa käytyä muutamaan otteeseen katsomassa, jos ovat samoille tonteille sopivasti eksyneet. Myös youtube-smarkkien seuraaminen on lähellä sydäntä. Ikäväkseni täytyy sanoa, että usein 15 minsan youtube videon katsoo mielummin kuin kokonaisen PPVn, vaikka silloin tällöin jaksaa vielä WWE:kin yllättää positiivisesti, kuten esmes WM>. Toisaalta jaksaa pettyäkkin raskaasti, kuten viime vuoden Rumble, jota katsoin Panamalla hotellihuoneessa parin viikon viidakkoseikkailun jälkeen. Randomisti laitoin paikallisen urheilukanavan päälle, ja jalkapallo-ottelun jälkeen näyttivät Rumble-matsin kokonaisuudessaan. Alun hypefiilis vaihtui "who booked this shit?!" fiilikseen, mutta reaktioista päätellen en ollut ainoa. Että terve vaan kaikille! :)
Woooooooooooooooooooooooooooooo!

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Vähän (lue: paljon) suren Alertin kohtaloa, mutta toisaalta niin suren edelleen myös Diarylandin ja SD! Planetinkin kohtaloa, eli aika aikansa tai jotain sellaista. Oli nyt siis liityttävä tänne ihan vaikka seuraillakseni keskustelua. En ole Alertinkaan puolelle enää varmaan viimeiseen vuoteen postaillut viestejä kuin yhteen aiheeseen, niin muutos ei ole kovin iso.

Olen siis kenitys, pyörinyt painifoorumeilla vuodesta 2004 ja suurin piirtein samaan aikaan aloittanut painin seuraamisen. Nykyään katson nykypainia erittäin vähän, lähinnä NXT:tä (ja FCF:ää livenä). WWE:n muuta tuotantoa tulee tsekattua oikeastaan vain saunailloissa. Viimeiset kuusi (?) vuotta mulla on ollut käynnissä projekti, jossa olen katsonut kaikki amerikkalaisten promootioiden järjestämät / Amerikassa esitetyt ppv-lähetykset vuodesta 1995. Tällä hetkellä olen menossa vuodessa 2006. En osaa enää lopettaa sitä, mutta miksi turhaan lopettaisinkaan :)

Muusta elämästä: Asun Helsingissä, viimeistelen journalismin opintoja, pyöritän omaa paikallismediaa ja teen muita media-alan hommia. Olen pingviini.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Miksu
Main eventer
Viestit: 349
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:42

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Miksu »

kenitys kirjoitti:Vähän (lue: paljon) suren Alertin kohtaloa, mutta toisaalta niin suren edelleen myös Diarylandin ja SD! Planetinkin kohtaloa, eli aika aikansa tai jotain sellaista. Oli nyt siis liityttävä tänne ihan vaikka seuraillakseni keskustelua. En ole Alertinkaan puolelle enää varmaan viimeiseen vuoteen postaillut viestejä kuin yhteen aiheeseen, niin muutos ei ole kovin iso.

Olen siis kenitys, pyörinyt painifoorumeilla vuodesta 2004 ja suurin piirtein samaan aikaan aloittanut painin seuraamisen. Nykyään katson nykypainia erittäin vähän, lähinnä NXT:tä (ja FCF:ää livenä). WWE:n muuta tuotantoa tulee tsekattua oikeastaan vain saunailloissa. Viimeiset kuusi (?) vuotta mulla on ollut käynnissä projekti, jossa olen katsonut kaikki amerikkalaisten promootioiden järjestämät / Amerikassa esitetyt ppv-lähetykset vuodesta 1995. Tällä hetkellä olen menossa vuodessa 2006. En osaa enää lopettaa sitä, mutta miksi turhaan lopettaisinkaan :)

Muusta elämästä: Asun Helsingissä, viimeistelen journalismin opintoja, pyöritän omaa paikallismediaa ja teen muita media-alan hommia. Olen pingviini.
Tervetuloa vain tännekkin. Pakko kysyä vain, miksi nimimerkkisi on pienellä? Häiritsee vähäsen :D

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Miksu kirjoitti:
kenitys kirjoitti:Vähän (lue: paljon) suren Alertin kohtaloa, mutta toisaalta niin suren edelleen myös Diarylandin ja SD! Planetinkin kohtaloa, eli aika aikansa tai jotain sellaista. Oli nyt siis liityttävä tänne ihan vaikka seuraillakseni keskustelua. En ole Alertinkaan puolelle enää varmaan viimeiseen vuoteen postaillut viestejä kuin yhteen aiheeseen, niin muutos ei ole kovin iso.

Olen siis kenitys, pyörinyt painifoorumeilla vuodesta 2004 ja suurin piirtein samaan aikaan aloittanut painin seuraamisen. Nykyään katson nykypainia erittäin vähän, lähinnä NXT:tä (ja FCF:ää livenä). WWE:n muuta tuotantoa tulee tsekattua oikeastaan vain saunailloissa. Viimeiset kuusi (?) vuotta mulla on ollut käynnissä projekti, jossa olen katsonut kaikki amerikkalaisten promootioiden järjestämät / Amerikassa esitetyt ppv-lähetykset vuodesta 1995. Tällä hetkellä olen menossa vuodessa 2006. En osaa enää lopettaa sitä, mutta miksi turhaan lopettaisinkaan :)

Muusta elämästä: Asun Helsingissä, viimeistelen journalismin opintoja, pyöritän omaa paikallismediaa ja teen muita media-alan hommia. Olen pingviini.
Tervetuloa vain tännekkin. Pakko kysyä vain, miksi nimimerkkisi on pienellä? Häiritsee vähäsen :D
Kiitos! Ajattelin, että jonkun on otettava pienellä kirjoitettu nimi haltuunsa, kun Enska vaihtoi kaikkien näiden vuosien jälkeen isoon alkukirjaimeen.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Enska »

kenitys kirjoitti:– – mutta toisaalta niin suren edelleen myös Diarylandin ja SD! Planetinkin kohtaloa, eli aika aikansa tai jotain sellaista.
Kuva
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Partyass
Lower Midcarder
Viestit: 23
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 01:47

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Partyass »

kenitys kirjoitti: Kiitos! Ajattelin, että jonkun on otettava pienellä kirjoitettu nimi haltuunsa, kun Enska vaihtoi kaikkien näiden vuosien jälkeen isoon alkukirjaimeen.
Tämä on kyllä surkea uudistus enskalta. Jos vanha kunnon Gösta saapuu takaisin avatariksi, niin olen valmis miettimään anteeksiantoa. :geek:

kossi5
Midcarder
Viestit: 29
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 09:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja kossi5 »

Surkeista uudistuksista puheenollen. Mikä on toi sun nimimerkkis? Kikkeli_ville ois sopinu paremmin.

Partyass
Lower Midcarder
Viestit: 23
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 01:47

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Partyass »

kossi5 kirjoitti:Surkeista uudistuksista puheenollen. Mikä on toi sun nimimerkkis? Kikkeli_ville ois sopinu paremmin.
Tietäjät tietää. Not-So-Party-Ass-Anymore ois ollu hyvä.

aaakoo
Midcarder
Viestit: 43
Liittynyt: 25 Tammi 2016, 22:28

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja aaakoo »

Moro!

Wrestlingalertin puolella tuli pyörittyä Kingston nimimerkillä aika lailla lukijan roolissa, eikä kiinnostusta lajia kohtaan oikein ollut moneen vuoteen. 2002 sain ensikosketuksen lajiin Sub Tv:n kautta ja monta isä-poika iltaa tuli veljen ja isän kanssa vietettyä. Ala-asteen jälkeen kiinnostus loppui ja seuraavaksi katsoin vanhan formaatin NXT:ta ensimmäisen kauden jaksoja muutaman kun Max näkyi porukoilla.

Omilleen muutto vuonna 2014 oli sitten isossa roolissa kun oli oma kone ja enemmän aikaa seurata. 2014 Rumblen jälkeen on tullut jokainen WWE:n PPV katsottua. RAW ja SD menee YouTube kosteiden parissa kun ne riittävät minulle ihan hyvin, ellei sitten tapahtumassa ole ollut jotain erityisen hyvää Tv ottelua joka on sitten tullut katsottua. NXT:ta tulee seurattua myös viikoittain, Lucha Undergroundia ja ROH:ia satunnaisesti. Suomipainiin tutustuin ensimmäistä kertaa kunnolla Wrestling Show Livessä ja iski kyllä enemmän kuin WWE ikinä.

Muuta mainitsemisen arvoista: Jääkiekko on erittäin lähellä sydäntä varsinkin Ässät ja Red Wings. Opiskelen Porissa prosessin hoitajaksi ja asustelen tässä Porin nurkilla Nakkilassa. Muhun voi myös törmäillä Porvoon ja Helsingin suunnilla.

Eipä kai tässä muuta.

FDR
Upper Midcarder
Viestit: 76
Liittynyt: 17 Tammi 2016, 17:26
Paikkakunta: Just siellä

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja FDR »

Longtime listener, first time caller..

Terve vaan.

Pidemmän aikaa lurkkaillut ja ulkomaisilla anonyymilaudoilla postaillut henkilö. Painin seurailu alkoi useamman vuoden on-off -suhteella WWE:n kanssa, välissä pieni syrjähyppy TNA:n kanssa. Sittemmin Japanin painipiirit, varsinkin indieskene ja DDT ovat olleet kiinnostuksenkohteina. Pari kertaa FCF:n tapahtumissakin on tullut käytyä. Viimeaikoina maantieteellisen sijainnin muuttumisen myötä on painin katselu jäänyt vähemmälle, mutta WK10 ja sitä seuranneet WWE -uutiset ovat taas herättäneet mielenkiinnon lajia kohtaan.

Postaillaan.

Buttoni
Jobber
Viestit: 3
Liittynyt: 24 Helmi 2016, 18:36

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Buttoni »

Terve.

Alertissa ollaan pyöritty Button nimimerkillä, enimmäkseen on tullut luettua posteja. Sitä lähinnä varmaa täälläkin sitten tulee harrastettua, sillä painia tulee edelleen tsiigailtua.

Tänne rekistöröidyin ihan mielenkiinnosta, kun pitkästä aikaa alertissa pyörin ni hoksasin, että tämmöinenki paikka on keksitty. Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta idealta tämä, no nyt sitten ollaan täälläkin.

Setä
Lower Midcarder
Viestit: 10
Liittynyt: 24 Helmi 2016, 11:49

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Setä »

Setä on vanha sonni.

Koettaa keksiä millä saa avataaran. No niin. Setä is great again.

Iiroo
Lower Midcarder
Viestit: 21
Liittynyt: 28 Tammi 2016, 08:27

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Iiroo »

Moro.

Epäsosiaalinen käyttäjä, tykkään lähinnä seurata ja lukea muiden kirjoituksia. Aika pitkälti tällä nikillä tullu pyörittyä vapaapainicomin ja alertin foorumeilla yli kymmenen vuotta ja nyt sitten täällä!

Partyass
Lower Midcarder
Viestit: 23
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 01:47

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Partyass »

Tää saunassa tuijottaa kaveri on kyllä paras gimmick koskaan. Tuo avatar vielä kruunaa koko homman. :lol:

Vastaa Viestiin