Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Fiktiivinen painiaiheinen tarinankerronta.
Vastaa Viestiin
Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Kuva

Jou, olen valmis imitoimaan Ziggleriä.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Kuva

Heh heh, kyllähän minä nyt vanhaa kaveriani Rusevia osaan vähän matkia! Jälleen kerran maailma saa nähdä, miten kukaan ei ole Dolph Zigglerin vertainen mikin varressa!
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 23

Kuva

On aika mitellä paremmuudesta siinä, kuka osaa imitoida toista parhaiten mikin varressa. Jäljellä olevilla seitsemällä kilpailijalla on ollut tunti aikaa kirjoittaa omia tekstejään, ja nyt katsotaan, kuka suoriutuu sanataituruudessa parhaiten. Kevin Owens töräyttää torvea, ja Vince McMahon julistaa ajan päättyneeksi. Kilpailijat asettuvat riviin, ja painijat joutuvat aloittamaan suorituksensa aakkosjärjestyksessä. Niinpä ensimmäisenä vuorossa on AJ Styles.

Kuva
AJ STYLES
Imitoitava: Big Show
Mielellään kehuisin teitä, kuinka mahtavia te kaikki olette ja kuinka jokainen teistä on yksi pojista, mutta....

Valehtelisin teille jos sanoisin teistä noin, sillä kukaan teistä ei ole yksi pojista ja jos rehellisiä ollaan niin kukaan teistä ei ole koskaan ollutkaan YKSI POJISTA. On vain yksi pojista pojin ja se olen MINÄ! Te olette vain loisia joita ikävä kyllä jouduin kantamaan yhteistyömme, mutta nyt voin olla todellinen itseni. Ainoan kohtelun minkä te antsaitte minulta on, kun PISTÄN TEIDÄT SÄTKIMÄÄN KUIN PIENET KÄRPÄSET MAAILMAN TAPPAVIMMALLA LIIKKEELLÄNI! JOS HYVIN KÄY NIIN ETTE VAIN SÄTKI KUIN KÄRPÄSET VAAN MUUTUTTE MYÖS TOMUKSI JA TUHKAKSI JA HÄVIÄTTE SEN SILEÄN TIEN TUULEN MUKANA TÄÄLLÄ PAKKASESSA!

HAHAHAHA

Puuh... Tämä pakkanen ei todellakaan tee hyvää pääkopalle. Big Show'n imitointi on kyllä ilmiömäisen vaikeaa.
AJ Styles huohottaa hengästyneenä ja taitaa jopa vieräyttää pari kyyneltä raskaan imitointinsa jälkeen. Big Show katselee hieman hämmästyneenä ja ennen kaikkea järkyttyneenä Stylesiä. Tuollainenko kaksijakoinen sekopää hän todella on? Sitä ei Show ehdi enempää miettiä, koska seuraavaksi on Big Cassin vuoro.

Kuva
BIG CASS
Imitoitava: Hideo Itami
Watashi o sonchō shite kudasai!
Biggushō, FAKKU!
AJ STYLES, FAKKU!
Dorufu jigurā, FAKKU!
Hoka no subete, FAKKU!
Watashi wa anata o watashi no yumenonakade sae nemuru yō ni kerimasu! Kono keiken to sukiru ga areba, nuime wa arimasen!
Watashi o sonchō shite kudasai!
Herra Jumala. Se jos mikä oli 2020-luvulla täysin sopimaton imitointi, joka aiheuttaisi toisenlaisissa Twitter-kuplissa automaattisen canceloinnin. Vince McMahon sen sijaan nauraa Cassin "japanilaisimitaatiolla" vedet silmissä, mutta Hideo Itami on esityksestä täysin pöyristynyt. Junttimainen Cass ei tunnu paljoa välittävän tästä, vaan hörähtää makeasti ja astelee takaisin riviin osuutensa suorittaneena. Seuraavaksi vuorossa on yhä hieman järkyttynyt Big Show.

Kuva
BIG SHOW
Imitoitava: Big Cass
Kuva

Mun nimi on BIG SHOW, ja oon seitsemän jalkaa pitkä, ja sitä. Ei. Voi. Opettaa. Kuis panee?

Ja te valittajat ja juonittelijat täällä Posiolla: on vain yksi sana, joka kuvaa teitä!!





Kuva

Sitähän te löysäperseet kotisohvilla toivoisitte. Jotain mille hurrata. Hauskoja sanaleikkejä. Jotain mikä saisi teidät hetkeksi unohtamaan surkeat elämänne, rumat vaimonne Walmartin dollarin paituleissa ja imbesillit kakaranne jotka eivät läpäise edes apukoulun pääsykoetta.

Ketä naurattaa nyt?

Teitä kyllä nauratti, kun kirjoititte nettiin minun olevan säälittävä itkupilli. Te nauroitte minulle kun palasin vuonna 2000 OVW:hen treenaamaan. Te nauroitte kun Daniel Bryan päätti maailmanmestaruuskauteni 45 sekuntiin. No ketä naurattaa nyt? Kuka on jäljellä täällä Posiolla ja kuka on kotona syömässä veganiisia nauriinvarsia ja palvelemassa sitä bimboa joka jäi John Cenalta yli?! Tämä on tulosurheilua, ja tyylillä ei ole väliä kun murskaan nämä jäljellä olevat kääpiöt yksi kerrallaan!

Ketä naurattaa sitten?

Kuva

Ketä naurattaa, kun R-Truthin ”räp-ura” katkeaa saappaani katkomiin hampaisiin ja haljenneeseen kieleen? Ketä naurattaa, kun tamppaan Hideo Itamille kehäkulmauksessa niin syvän kuopan, että hän herää kotoaan Kiinasta? Ketä naurattaa, kun Rusevin aivot ovat käsittelyni jäljiltä niin tärähtäneet, ettei hän itsekään tiedä onko hän ryssä vai bulgaari? Ketä naurattaa, kun Dolph Zigglerin unelma Hollywood-tähteydestä vaihtuu korkeintaan vanhan ramman akan rooleihin Bollywoodissa? Ketä naurattaa, kun Big Cassista on jäljellä vain jerseyläisessä kadunkulmassa kerjäävä Beaten Ass? Ja ketä naurattaa, kun ympäri maailman taitojaan kartuttanut AJ Styles tajuaa, että on jotain asioita, kuten isoksi kasvaminen ja transulta näyttävien indykääpiöiden dominointi, joita ei vain voi opettaa?

Te nauroitte minulle, mutta teitä ei naurata enää. Ja kun voitan WWE Selviytyjät II:n, on vihdoin minun vuoroni nauraa.
Huh. Se oli myös tylyä tekstiä, eikä sekään menisi ihan PG Eralla läpi WWE:ssä. Mutta Peacockissa kaikki on salittua, ja Big Show itsekin näyttää oman suorituksensa jälkeen uupuneelta. Sanoiko hän todella kaikki nuo asiat äsken tv-lähetyksessä? Taisi hän sanoa. Big Cass haukkoo henkeään kuultuaan Show'n promon. Hänellä ei ole tähän mitään lisättävää. Myös Vince McMahon on vakuuttuneen oloinen. Minkälaiseen suoritukseen mahtaa yltää Dolph Ziggler?

Kuva
DOLPH ZIGGLER
Imitoitava: Rusev
Katsokaa näitä jumalan luomia, muovaamia lihaksia! Näillä tykeillä päihitän näissä karkeloissa kaikki. Mutta lihakset eivät ole kaikki kaikessa, sillä Dolph Ziggler pystyy myös puhumaan teidät kaikki ukrainalaiseen suohon. Ja ennen kuin jatkan, haluan kiittää jumalaa päihittämättömistä taidoistani ja lisäksi kiittää vaimoani siitä, että on niin hemmetin kuuma.

Ja sitten teihin, rakkaat kilpakumppanini. Jutellaan hetkinen.

R-Truth, sinä olet selkeästi tämän kilpailun suurin yllättäjä. Kaksi immuniteettikilpailun voittoa ja vielä putkeen! Et ole enää varma, onko tämä totta vai unta. Ja jos tämä on unta, niin et halua koskaan herätä. Noh, unelmointi loppuu nyt. Mikään ihme ei kestä ikuisesti ja aion henkilökohtaisesti varmistaa, että joutsenlaulusi ei kestä päätyyn asti.

Voimme kaikki varmasti olla sitä mieltä, että R-Truth ei ole fyysisesti suurin uhka tässä kisassa. Se voi hyvinkin olla Big Cass... vai pitäisikö sanoa BIG ASS! Koska ollaan hetki rehellisiä, se oli sinun "urasi" kohokohta! Ensin joku kääpiö kantaa seitsenmetristä ruhoasi pari vuotta ja sitten... muistaako kukaan? Välittääkö kukaan? Ei. Ei välittänyt silloin, ei välitä nyt, eikä tule koskaan välittämään.

Jättiläisistä puheen ollen, Big Show, sinä valtava kaljupää. Saatat olla iso, saatat olla koko jäljellä olevasta kööristämme kokenein, mutta me kaikki tiedämme heikkoutesi. Tunteet. Itket tänään, itket huomenna, itket varmaan kun kuuntelet tätä ja seuraavana hetkenä haluat repiä Alberton pään irti ja tyhjentää suolesi tämän kaula-aukkoon. Sinä olet mieleltäsi heikko, toisin kuin minä.

Mies, joka ei ole mieleltään heikko, vaan päinvastoin on puolestaan Rusev. Minä panin vaimoasi. Panin häntä kovaa."

Hideo Itami, kerron sinulle vain yhden asian. Täällä ei ole muumeja. Muumit eivät ole todellisia. Sinä olet jotenkin harhaillut tänne pohjoiseen etsimään myyttejä. Aivan kuin harhailit WWE:hen etsimään uraa urheiluviihteen huipulta, mutta pian tajusit olevasi vain lasista tehty vajaamittainen painija oikeiden miesten keskellä. Pian tajuat mikä se todellisuus on. Sinä et pärjännyt WWE:ssä etkä tule pärjäämään täällä korvessakaan.

Enkä ole unohtanut sinua, AJ Styles. Ilmiömäistä, ilmiömäistä! Toistat yhtä sanaa yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Oletko sinä vielä ilmiömäinen? Uskotko siihen tosiaan? Etkö ala jo huomaamaan aamuisin, miten kehosi on hetki hetkeltä jäykempi, miten sängystä nouseminen on aina vaikeampaa, miten on haastavampaa pysyä meidän nuorten ja viriilien miesten perässä? Sinunkin on aika tulla nykypäivään.

Teidän kaikkien on aika tulla takaisin nykypäivään. Te ette ole kuin minä. Teitä ei ole siunattu samoilla kyvyillä kuin minua. Loppuun haluan vain sanoa, että tässä kisassa tulee olemaan vain yksi voittaja ja te tiedätte kyllä kuka se on.
Dolph Ziggler virnistää kameralle leveästi, pullistelee lihaksiaan ja karjaisee sitten kovaa kuin Rusev konsanaan. Ziggler näyttää olevan varma siitä, että tämä suunpieksentä vie hänet voittoon, mutta Rusev katsoo häntä äärimmäisen tympääntyneenä. Vince McMahon tekee tarkkoja merkintöjä paperilleen, kun seuraavaksi tulee Hideo Itamin vuoro.

Kuva
HIDEO ITAMI
Imitoitava: R-Truth

Ennen promonsa alkua Itami kaivaa esiin aikaisemmin kirjoittamansa paperilapun ja alkaa luntata siitä tekstiään rivi riviltä.
Po-Si-O!

WHASSAAAAAP!

Tulin tänne teille kertomaan kuinka minä ja Pikku Jimmy tässä *viittaa vierelleen* olemme voittamassa tämän KOKO KISAN. Ja meillä ei ole suurempaa vastusta kuin sinä herra VINCE MCPOMOMIES *tiukka osoitus Vincen suuntaan*

Ne kaikki hämähäkit jotka hiipivät ihollasi ovat ehkä pelottavia, mutta sinä olet iso alfaNAARAS joka pitää huolen ettei yksikään meistä matosista tule olemaan kilpailija tässä ottelussa. Vaikka tämä vauva onkin kova, niin minä olen KOVEMPI ja KIVINEN olemukseni on erittäin vahva!

Oikeastaan, olen taloudellisesti huonossa jamassa! Maksan vaimolleni rahaa erokäsittelyn seurauksena, muiden laskujen ohella. Ei ole vain muuta vaihtoehtoa kuin laittaa sinut maksamaan lounaani se yksi päivä. Olen todella pahoillani

Mutta minunkin kärsivällisyydellä on rajansa! En voi jättää tätä vain sinun varaan! Minä taistelen! Sinä menet kotiin! Olenhan kuitenkin 24/7 KFC Burger King Frank Andersson Chris Wild Pegasus Mestari ainakin 68 kertaa yhteenlaskettuna!
*Itamin ääni kiihtyy*
Sidomme talouskurssin mokkapaloihin ja teemme osakemarkkinoista pommacia!
*Ääni kiihtyy nyt vielä kovemmin*
Lil Jimmy ja John Cena tähdittävät UUTTA HURJAPÄÄT elokuvaa joka sijoittuu MIKROPROSESSORIN KUOREN PÄÄLLE!
*Nyt on aivan ennennäkemätön intensiteetti*
EN OLE PAIKALLA! OLE HYVÄ JA JÄTÄ VIESTI ÄÄNIMERKIN JÄLKEEN!!!!

*Syvä, kiusallinen hiljaisuus, itamin käsi hieman tärisee nolostuksesta*
... WHASSUP!
*Hiljaisuus jatkuu*

...My bad.
Hideo Itami kävelee takaisin kilpailijoiden riviin häpeillen, ja muut jäävät tuijottamaan eteensä huuli pyöreänä. Se oli aikamoinen suoritus, aikamoinen räpäytys? Mutta riittääkö se voittoon? Vince McMahonkin näyttää häkeltyneeltä, ja vielä häkeltyneempi on R-Truth itse, mutta hänellä ei ole nyt aikaa keräillä itseään, koska seuraavaksi on Truthin itsensä vuoro.

Kuva
R-TRUTH
Imitoitava: Dolph Ziggler
Promokilpailu? PROMOKILPAILU? Ettekö te tiedä kuka minä olen? Minä olen paras hemmetin esiintyjä tässä firmassa ja te pistätte minut vielä todistamaan parhauttani? No, itsepähän kerjäsitte. Koska olen paras aivan kaikessa, osaan myös aakkoset ja siksi TUHOAN TEIDÄT YKSI KERRALLAAN AAKKOSJÄRJESTYKSESSÄ! Kameramies, pidä huoli että parempi puoli naamastani näkyy.

A.....J..... Styles. Siltä kaverilta ei kyllä tyyliä löydy, ei sitten yhtään. Luottakaa minuun, minä kyllä tiedän mistä puhun. "Ilmiömäinen" sitä ja "ilmiömäinen" tätä, blaa blaa, keksi jotain uutta. Olen kuullut juttua että sinä muka olisi joku yksi maailman parhaista painijoista, VOISITKO SITTEN SELITTÄÄ MITEN SINULLA KESTI MELKEIN 20 VUOTTA ETTÄ SAIT ILMIÖMÄISEN PERSEESI HILATTUA WWE:N KEHÄÄN?! Kauanko minulla kesti? Kaksi vuotta. Minä olen antanut ja antanut ja antanut tälle bisnekselle kaikkeni ennen kuin sinä edes pääsit sadan katsojan eteen. KAIKKENI, AJ! Sinun pitäisi olla minun young boy, niinkun siellä Japanissa tavataan sanoa.

Rusev... "mutta tämänhän piti olla aakkosjärjestyksessä". Urpot. Nähkääs minulla on sen verran edistyneet aivot että muistan jotain, mitä todennäköisesti kukaan muu ei. Vai mitä olet mieltä... Alexander? Kyllä, Rusevilla on etunimi! Mitä muuta informaatiota olet yrittänyt salata meiltä? Rusev ei taida edes olla oikea nimesi *wink wink*, oletko joku venäläinen vakooja? Hetkinen, ethän sinä olekaan Venäjältä vaan Bulgariasta. Jos jotain en voi sietää, se on tuollaiset identiteettikriisin kanssa painivat idiootit jotka eivät osaa päättää mitä ovat. "Minulla on kaksi nimeä, eikun sittenkin vain yksi", "Minä olen venäläinen, eikun bulgarialainen", "Vaimoni rakastaa minua, eikun hän rakastaakin...", okei nyt mentiin vähän liian henkilökohtaisuuksiin. Terapia, sitä minä sinulle suosittelen. Antaisin sinulle terapeuttini numeron mutta vain luuserit tarvitsevat terapeuttia ja kun katsot minua, näet voittajan.

Big Cass, vaikka oletkin ehkä tällä hetkellä jotenkin onnistunut pysymään relevantimpana, en edes tiedä miten ihmeessä olet päässyt tähän ohjelmaan jos totta puhutaan, niin sinä tulet aina elämään varjossa jonka aiheutti sinua puolet lyhyempi ja sata kertaa viihdyttävämpi idiootti. Sinä olet entisen joukkueesi Marty Jannetty joka on siinä mielessä hauska vertauskuva että minä näen itseni modernina Shawn Michaelsina. Jos tiedät mistään mitään, ymmärrät kyllä mitä ajan takaa tällä vertauksella eikä minulla ole sinulle mitään muuta sanottavaa.

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun katsoo vuonna 2021 Big Showta kehässä. Mutta sen tiedän, mitä hän tekee. Maailman Suurin Atleetti, ennemminkin Maailman Suurin Vauva. Kun jakaa leirin Big Shown kanssa, ei teidä onko vesisade vai astuiko Big Show vahingossa muurahaisen päälle. Vain yhdellä asialla on oikeus saada aikuinen mies itkemään ja se on intohimo. Kun sinä olet taistellut henkesi edestä, antanut näille faneille kaiken mitä sinulla vain on annettavana ja sitten tajuat.... että kaikesta siitä huolimatta sinut sivuutetaan, sysätään syrjään, ohitetaan jonossa, etkä tule ikinä saamaan sitä minkä vuoksi sen kaiken teet, WWE mestaruutta! Verta, hikeä, kyyneliä... ja minkä vuoksi? Sinä ylikasvanut lihava vauva, sinulle on annettu kaikki luonnonlahjat mitä tarvitset pärjätäksesi. Minä olen joutunut taistelemaan ja tämä bisnes on kussut silmääni aina vaan uudestaan. Itkenkö minä? En, koska en ole itsesäälissä rypevä has-been.

Dolph Ziggler, mies joka on suuri Hollywood-tähti... tai eipäs olekaan. Hollywood, FLORIDA? Kuinka epätoivoinen ja huomionkipeä pitää olla, että muuttaa FLORIDAN Hollywoodiin? Kaikki, mitä ihmiset sinusta näkevät on vain harhakuvaa. Sinä elät valheessa. Blondattu tukka, keinotekoinen rusketus, itseäsi parempien painijoiden jäljittely kaikessa mitä teet, persoona joka antaa uskoa että olisit paras kaikessa mutta et ole koskaan todistanut sitä. Dolph Ziggler, sinä olet feikki. Minä sen sijaan, noh, katso nyt minua. Minä olen täydellisyys, kaikki mitä näet edessäsi on sataprosenttisen aitoa minua. En imitoi ketään, koska minä ja minä yksin olen paras asia mitä tämä bisnes on koskaan nähnyt ja jonain päivänä, jonain kauniina päivänä, te kaikki tulette näkemään sen. Olen täällä näyttääkseni maailmalle. Sinä olit onnekas ja sait cheerleading-keikan WWE:n televisiossa joskus ja onnistuit pitämään työsi sen jälkeen näinkin pitkään. Minulle WWE on elämä. En haaveile mistään muusta, tämä on ainoa vaihtoehto nyt ja aina.

Viimeisenä ja varmasti myös vähäisimpänä, Hideo Itami. Taas joku joka ei edes työskentele täällä enää. Mitä tämä on, joku "Where are they now?" spesiaali? Jos totta puhutaan, en oikesataan edes tiedä mikä sinä olet miehiäsi. Oletko sinä joskus paininut WWE:ssä, vai oletko joku satunnainen Suomifani Japanista joka sattuu olemaan kilpailussa mukana? Haha, tunnettuna stand-up-koomikkona tietysti heitän vähän läppää tässä, mutta nyt ihan vakavasti. Sinun aikasi tässä firmassa oli erittäin mitäänsanomaton. Olit NXT:n ensimmäinen suuri palkkaus, olit hypejunan kapteeni. Vietit firmassa jotain 6 vuotta enkä muista ainuttakaan matsiasi. Kun minä astun kehään, jokaikinen ihminen joka saa kunniakseen nähdä minun esiintymiseni tulee poistumaan tapahtumasta muistaen päällimmäisenä MINUT koska MINÄ varastan shown joka hemmetin ilta! En halua kuulla tekosyitäsi siitä kuinka olit loukkaantuneena noin 90% ajastasi täällä, SIINÄ TAPAUKSESSA SINUN PITÄISI ENTISTÄ SUUREMMALLA SYYLLÄ PITÄÄ HUOLI ETTÄ SEURAAVALLA KERRALLA SINUT MUISTETAAN! Ainoa asia joka sinusta jäi käteen oli lopetusliike, liike jonka SINÄ ITSE LOIT, joka on suositumpi jonkun toisen käyttämänä. Auts.
Huh, se oli todellista tykitystä. Vince McMahon näyttää siltä, että hän meni jossain kohtaa jo sekaisin kaikissa sanoissa, ja Dolph Ziggler on puolestaan sen oloinen, ettei hän voi sietää, kun joku puhuu yhtä ylimielisesti kuin hän itse. Vuorossa on päivän viimeinen suoritus: Rusev pääsee vetämään oman osuutensa.

Kuva
RUSEV
Imitoitava: AJ Styles

Rusev astuu esiin...

Ja murahtaa.

"Minä en jaksa tätä. Minun ei tarvitse osoittaa teille paremmuuttani tällaisessa pelleilyssä. MILLOIN PAINITAAN PERKELE EIKÄ NÄYTELLÄ TOISIAMME TÄÄLLÄ? VINCE, MITÄ HELVETTIÄ TÄMÄ PASKA ON?"

Tämän sanottuaan Rusev marssii takaisin rivistöön, ja muut painijat katsovat häntä järkyttyneenä. Miten Rusev uskaltaa jättää palkintokilpailun suorittamatta? Vince McMahon on nyt totaalisen tulistunut, ja Kevin Owens vaikuttaa siltä, että häntä pelottaa Rusevin kohtalo tämän itsensä puolesta. Hetken aikaa McMahon keräilee itseään, puhisee raivosta, mutisee Rusevin nimeä erinäisten solvausten saattelemana.... Ja marssii sitten painijoiden eteen.

McMahon: NO NIIN! Ensinnäkin... RUSEV. ALOITETAAN SINUSTA! KUINKA SINÄ KEHTAAT? JÄTTÄÄ MINUN PALKINTOKILPAILUNI SUORITTAMATTA? HÄPEÄLLISTÄ! SURKEAA! SAASTAISTA? ETKÖ SEURANNUT VIIME SELVIYTYJÄT: WWE:N KAUTTA? ETKÖ TIEDÄ, MITÄ TÄSTÄ SEURAA? NO, NYT TIEDÄT! TÄSTÄ SEURAA SE, ETTÄ SINUT PASSITETAAN IMMUNITEETTIKILPAILUUN ASTI VANHAAN HELHEIM-HEIMON LEIRIIN! OLET SIELLÄ YKSIN TAIVASALLA ILMAN RUOKAA JA PALAAT SIELTÄ SUORAAN IMMUNITEETTIKILPAILUA VARTEN! PERKELEEN PELLE! KEVIN, LÄHDE SAATTELEMAAN "ALEXANDER" SAMAN TIEN SINNE, MINNE HÄN KUULUU!

Kevin Owens pudistelee päätään. Hän tiesi, että jotain tällaista on luvassa. Owens astelee Rusevin luokse ja käskee tämän seuraamaan häntä perässään. Rusev ei mahda mitään. Hänellä on edessään yksinäinen yö.

McMahon: Mutta te muut... HIENOA SUORIUTUMISTA! UPEAA OMISTAUTUMISTA! Voittajaa oli vaikea valita, mutta päätös on tehty. Ja tällä kertaa sen on tehnyt... MINÄ ITSE! Minä yksin olen tietenkin kaikkein lahjomattomin, oikeamielisin ja paras tuomari päättämään, kenen imitaatio- ja puhelahjat ovat parhaita. Päätös oli vaikea - todella vaikea. Yritin miettiä sekä sitä, kuka puhui parhaiten, että kuka pystyi imitoimaan kohdettaan parhaiten. AJ Styles oli loistavan tiivis ja tavoitti täydellisesti Big Show'n luonteenvikaisuuden. Big Cass oli hulvattoman hauska. Big Show pääsi mahtavasti Big Cassin ja sen kenkää saaneen kaverinsa mielenmaisemaan sisälle. Dolph Ziggler paljasti aggressiivisen puolensa. Hideo Itami osoitti olevansa oikea räppäri. R-Truth... R-Truth puhui helvetin paljon. MUTTA! Lopulta vain yksi voi voittaa, ja hän on...


















...























...
























BIG SHOW!

Big Show vajoaa polvilleen Posion lumiseen maahan kuullessaan voittaneensa. Se on paras mahdollinen palkinto. Muut pyörittelevät päätään. Heidän mielestään päätös on tietenkin epäreilu, mutta kukaan ei uskalla sanoa vastaan Vincelle äskeisen välikohtauksen jälkeen. Nyt epäselvää on enää, mitä Big Show on voittanut.

McMahon: Show, sinun palkintosi on mahtava! Huominen immuniteettikilpailu on nimittäin kaksiosainen. Ensin käydään 6-Man Elimination Tag Team Match, johon... OSALLISTUVAT KAIKKI MUUT PAITSI SINÄ! Ja ne painijat, jotka selviävät tuosta ottelusta selviytyjinä, kohtaavat sinut sen jälkeen ratkaisevassa ottelussa! Eli jos joukkueottelusta selviää vain yksi painija, luvassa on 1 on 1 -ottelu Big Show'ta vastaan. Jos ottelusta selviää kaksi painijaa, edessä on Triple Threat. Ja jos ottelusta selviää kolme painijaa, tiedossa on Fatal 4-Way. Katsotaan, mitä huomenna on luvassa. NO NIIN, MATKOIHINNE SIITÄ!

---

Ja näin. Pahoittelut viivästyksestä. Tämän takia siirrän immuniteettikilpailun huomiselle torstaille kello 17:ään.

Rusev on palkintokilpailun skippaamisen vuoksi siis Helheim-leirissä immuniteettikilpailuun asti. Se tarkoittaa sitä, että Rusev saa tulevaan otteluun -5 overalliinsa eikä saa keskustella pelialueen ulkopuolella kenenkään pelaajan kanssa immuniteettikilpailuun saakka.

Immuniteettikilpailussa käydään siis ensin 6-Man Elimination Tag Team Match, jonka voittaja(t) kohtaa(vat) Big Show'n ratkaisevassa matsissa. Joukkueet on arvottu:

Hideo Itami & Rusev & Big Cass vs. R-Truth & AJ Styles & Dolph Ziggler
X (vs. X vs. X) vs. Big Show
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
Villezka
Main eventer
Viestit: 313
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja Villezka »

Kuva

Tajuatteko kuinka hemmetin vaikeaa on imitoida toista henkilöä? Varsinkin sellaista henkilöä on ilmiömäisen vaikeaa imitoida, jonka käytös saattaa muuttua minä hetkenä hyvänsä. Jopa Kevin Owensia on helpompi imitoida, kuin Big Showta.

Immuniteettikilpailussa tulen todistamaan kaikille, että miksi kaikki nimenomaan kutsuu minua ILMIÖMÄISEKSI! Edes R-Truth ja hänen uusi paras kaveri Hannu Hanhi ei tule estämään minun ilmiömäistä voittoani.

Kuva

Tota Paul huomasin kuinka järkyttyneeltä näytit promoni jälkeen palkintokilpailussa, niin ilmiömäiset pahoittelut ei ollut tarkoitus loukata. Pakkanen todellakin tekee tepposia. Kai olen edelleen yksi pojista? Ainiin onnittelut myös palkintokilpailun voitosta ja paras mies voittakoon immuniteettikilpailun.
Ehkä otin, ehkä en

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 24

Kuva

Big Show johdattaa tyytyväisen näköisenä Ludvig-heimon jäsenten joukkoa kohti Posion pellolla sijaitsevaa, tässä vaiheessa jo hyvin tutuksi käynyttä painikehää. Show'n tyytyväisyyden syy on tietenkin helposti pääteltävissä: eilisen palkintokilpailuvoiton ansiosta Show'n ei tarvitse osallistua niin sanottuna karsintamatsina käytävään 6-Man Elimination Tag Team Matchiin, vaan hän pääsee suoraan sen jälkeen kohtaamaan tuon ottelun voittajan – tai voittajat. Muut heimon jäsenet marssivat Show'n perässä väsyneinä, uupuneina ja riutuneina. Yksi puuttuu joukosta: Rusev.

Kun kuusi muuta kilpailijaa ovat asettuneet riviin Vince McMahonin eteen, alkaa toisaalta kuulua epämääräistä ryskettä ja kiroilua. Hetken päästä näkyville ilmestyvät Kevin Owens ja Rusev. Owens käskee Rusevia kävelemään eteenpäin, ja raivostunut bulgaari marssii kiroillen kohti painialuetta. Rusev ei ole missään vaiheessa tätä kilpailua näyttänyt yhtä heikolta, eikä ihme. Viimeisen vuorokauden aikana Rusev ei ole saanut ruokaa, juomaa eikä hänellä ole ollut mitään muuta vaihtoehtoa kuin nukkua taivasalla kovassa pakkasessa. Nyt hän joutuu suoraan painiotteluun.

McMahon: Tänään painitaan jälleen! HIENOA! Katsotaan, ketkä teistä jaksavat vielä tämän 24 päivää kestäneen rääkin jälkeen antaa parhaansa kehässä. Ensin käydään kuuden miehen eliminointiottelu, ja tuosta matsista selvinneet painijat kohtaavat sitten Big Show'n ratkaisevassa immuniteettimatsissa. R-Truth, immuniteettiamuletti roikkuu jälleen sinun kaulassasi. Katsotaan, pystytkö nappaamaan sen kolmannen kerran putkeen itsellesi. Sitä ennen: tuo amuletti tänne.

R-Truth kävelee Vincen luokse ja ojentaa amuletin takaisin. Painijat ovat edelleen totaalisen häkeltyneitä siitä, että Truth on voittanut kahdella viime kerralla immuniteetin. Voiko niin todella käydä kolmannenkin kerran...

(HUOM! Kaikki ottelut on simuloitu WWE 2k17:lla, ja striimaan simulointilähetykset Twitchillä livekatsottavaksi. Rusevilla on tässä ottelussa -5 overallista. Striimit on katsottavissa aina kaksi viikkoa jälkikäteen. Halutessasi voit katsoa tämänkertaiset matsit tästä.)

KuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuva
HIDEO ITAMI & RUSEV & BIG CASS vs. DOLPH ZIGGLER & R-TRUTH & AJ STYLES - 6-MAN ELIMINATION TAG TEAM MATCH

Päivä alkaa heti hurjalla rymistelyllä, kun kuusi painijaa nousevat kehään John Conen seuraksi. Cone tsekkaa painijoiden tilanteen ja ilmoittaa sitten, että ottelu on valmis alkamaan.

Big Cass ja R-Truth aloittavat kehässä, ja Cass näyttää siltä, että on valmiina tekemään selvää kaksi viime kertaa voiton vieneestä Truthista. Cass aloittaakin matsin vahvasti jyräämällä Truthin maahan Powerslamilla, mutta sitten Truth pääsee niskanpäälle. Truth yllättää Cassin näyttävällä Vertical Suplexilla, minkä jälkeen hän iskee Elbow Dropin ja jatkaa Cassin murjomista tovin. Cass on hätää kärsimässä, kun Truth vaihtaa kehään AJ Stylesin.

Styles jatkaa yhtä vakuuttavasti Cassia vastaan kuin Truth on suorittanut. Styles potkii Cassia, tiputtaa tämän maahan tyylikkäällä Arm Dragilla ja paiskaa niin ikään Cassille Suplexin. Cass ei ole pitkään aikaan saanut tehtyä vastustajilleen yhtään mitään, ja Styles aistii, että Cass alkaa olla valmista kauraa. Styles nousee apronille, ponnistaa kehäköysille... SPRINGBOARD 450 SPLASH! OHI! CASS VÄISTÄÄ STYLESIN HURJAN HIGH FLYING -LIIKKEEN! Cass tajuaa tilanteensa tulleen, tarttuu kiinni Stylesin kurkusta ja nostaa Stylesin ylös... Mutta Styles rimpuilee otteesta irti! JA ISKEE CASSILLE HURJAN GERMAN SUPLEXIN!

Cass on jälleen hätää kärsimässä, kun Styles vaihtaa nyt vuorostaan kehään Dolph Zigglerin. Ylimielinen Ziggler nauttii tilanteesta, jossa hän on jo lähtökohtaisesti totaalisessa etulyöntiasemassa vastustajaansa nähden. Ziggler showboattailee, iskee Cassille ilmavan Elbow Dreopin ja nousee sen jälkeen yläköydelle... MISSILE DROPKICK! CASS VÄISTÄÄ SEN! NYT ON CASSIN TILAISUUS! CASS ISKEE ZIGGLERILLE RUSSIAN LEG SWEEPIN... Ja ryömii vaihtoon! Cass vaihtaa kehävuoroon Rusevin!

Rusev näyttää siltä, ettei ole todellakaan parhaassa iskussa tänään, mutta hän ei voi muuta kuin yrittää parhaansa matsissa. Uupunut ja nälkäinen Rusev käy Zigglerin kimppuun ja täräyttää tälle heti ensimmäisenä hurjan Machka Kickin! Ziggler onnistuu tiputtamaan Rusevin Jawbreakerille ja Dropkickillä maahan, mutta Rusev vastaa puolestaan tempaisemalla Zigglerin kanveesiin voimallisella Belly To Belly Suplexilla! Taistelu jatkuu silti tasaisena, koska Ziggler onnistuu jälleen estämään Rusevin iskun... JA TEKEE TÄLLE JUMPING DDT:N! Ziggler vaihtaa kehävuoroon ottelun ennakkosuosikin, R-Truthin.

Truth alkaa teloa Rusevia vakuuttavasti tiputtamalla tämän poäälle Knee Dropin, minkä jälkeen Truth nousee yläköydelle... DOUBLE AXE HANDLE! Truth ottaa oppia 80-luvun painista, ja Rusev on täysin yllätetty. Ikävä kyllä Truth innostuu tempustaan niin paljon, että hän keskittyy liian kauan tuuletteluun, ja Rusev onnistuu iskemään Truthille Macha Kickin! Truth taistelee vastaan, nousee ylös, juoksee Rusevia päin... BACK BODY DROP! Onnistuuko Rusev yllättämään Truthin?

NO EI ONNISTU! Truth kömpii jälleen jaloilleen, väistää Rusevin seuraavan hyökkäyksen... LIE DETECTOR! TRUTH ISKEE LIE DETECTORIN JA SELÄTTÄÄ!

1!



















2!














BIG CASS KOLKKAA TUOMARIN KESKEN LASKUN!

Ottelun ensimmäinen eliminointi on todella lähellä, mutta Cass estää tilanteen! Ikävä kyllä tilanne tarkoittaa samalla sitä, että tuomari ei voi puuttua mitenkään siihen, että AJ Styles ja R-Truth käyvät nyt kahdestaan Rusevin kimppuun. Rusev jää täysin altavastaajan asemaan, ja Truth näyttää siltä, että on valmis lopettamaan ottelun! JUMPING REVERSE STO, ELI LITTLE JIMMY! Truth iskee Rusevin maahan Little Jimmyllä, ja samalla hetkellä tuomari Cone on noussut jaloilleen! Styles ja Ziggler syöksyvät vastustajien kulmaukseen ja estävät heitä nousemasta kehään!

1!
















2!














3!

Rusev on eliminoitu.

Rusevin joukkue on nyt altavastaaja-asemassa, ja Hideo Itami nousee ensimmäistä kertaa kehään ottelun aikana. Truth murjoo Itamin heti kanveesiin ja vaihtaa sitten kehään Zigglerin, joka tiputtaa Itamin maahan X-Factorilla. Itami onnistuu kuitenkin kiskaisemaan Zigglerin maahan vetämällä häneltä jalat alta... Itami nousee apronille... SPRINGBOARD ELBOW DROP ZIGGLERILLE! Ziggler toipuu vielä iskusta, ja ottelu jatkuu tasaisena vääntönä Zigglerin ja Itamin välillä. Lopulta Ziggler vaihtaa kehävuoroon Stylesin, ja kaksikko iskee Itamille yhdessä Back Body Dropin.

Styles jatkaa tämän jälkeen Itamin murjomista, ja Itami näyttää olevan hätää kärsimässä... KUNNES ITAMI ESTÄÄ STYLESIN LIIKKEEN JA HEITTÄÄ STYLESIN KEHÄKÖYSIIN VALTAVALLA DOUBLE UNDERHOOK SUPLEXILLA! Itami vaihtaa kehävuoroon Cassin.... Mutta se taitaa olla virhe.

Heti kehään noustuaan Cass jää jälleen altavastaajan asemaan Stylesiä vastaan, ja Styles on jo lähes tulkoon saada selätyksen Cassista DDT:n jälkeen. Cass selviää vielä liikkeestä, mutta seuraavaksi Styles ottaa sivun Truthin pelikirjasta ja jysäyttää Cassille Double Axe Handlen yläköydeltä. Cass on tuskainen ja yrittää epätoivoisesti löytää keinon pärjätä Stylesiä vastaan... JA TUO TILAISUUS TULEE, KUN CASS ESTÄÄ STYLESIN BODYSLAMIN JA PAMAUTTAA STYLESIN MAAHAN VALTAVALLA BIG BOOTILLA! Epätoivoinen Cass vaihtaa kehävuoroon Itamin.

Itami yrittää hallita ottelua nappaamalla Stylesistä Headlockin jaloillaan, mutta Styles punnertaa itsensä irti otteesta, nousee jaloilleen... Ja iskee Itamille kovan Backbreakerin! Styles selättää.

1!











2!












EI!

Itami pääsee irti vielä, ja nyt Itami osaa käännettyä ottelun omaksi edukseen! Itami heittää Stylesin kulmaukseen, jyrää hänet siellä istumaan maahan... CORNER DROPKICK KULMASSA ISTUVALLE STYLESILLE! ITAMI SELÄTTÄÄ!

1!

















2!

















2,9999!

DOLPH ZIGGLER KATKAISEE SELÄTYKSEN VIIME HETKELLÄ!

Yhtäkkiä kehässä on täysi mähinä, kun kaikki viisi jäljellä olevaa painijaa tappelevat keskenään, mutta Itami ei tilanteesta välitä. Hän keskittää nyt kaiken huomionsa Stylesiin, joka on nousemassa ylös...

BUSAIKU KNEE KICK!

ITAMI SELÄTTÄÄ!










MUTTA TUOMARI ON TOISAALLA SELVITTELEMÄSSÄ KEHÄSSÄ OLEVIEN PAINIJOIDEN VÄLEJÄ, EIKÄ HÄN HUOMAA SELÄTYSTÄ! STYLES PÄÄSEE IRTI SELÄTYKSESTÄ!

Lopulta tilanne saadaan rauhoitettua, kun tuomari häätää muut painijat kehästä, ja Itami jatkaa vakuuttavaa hallintaansa.

DOUBLE FOOT STOMP YLÄKÖYDELTÄ STYLESILLE!

JA SEN JÄLKEEN DOUBLE FOOT STOMP MAASTA!

MUTTA ITAMI EI SELÄTÄ?! MITÄ IHMETTÄ!

Sen sijaan Itami jatkaa Stylesin murjomista potkaisemalla häntä ensin kylkiluihin ja sitten selkään. Lopulta Itami vaihtaa Cassin kehään... Mutta Styles pääsee taistelemaan Cassia vastaan! Styles kääntää Cassin luovutusliikkeeseen, mutta Cass pääsee tuosta otteesta irti! Heti perään Styles tarjoaa kuitenkin polvea Cassin päähän, ja Cass vuotaa verta. Cassin ja Stylesin vääntö jatkuu tasaisena, ja Cass saa epätoivoisena potkaistua Stylesin maahan. Verinen Cass karjuu raivoissaan, murjoo Stylesiä lisää... EAST RIVER CROSSING!

1!















MUTTA CASS ON AIVAN LIIAN LÄHELLÄ STYLESIN KULMAUSTA! ZIGGLER KATKAISEE SELÄTYKSEN HETI.

Ziggler tiputtaa Cassin maahan, ja Styles ryömii samalla apronille. Styles on aivan poikki kaikesta höykytyksestä, minkä hän on joutunut ottamaan vastaan, mutta niin vain hän on ottelussa edelleen mukana, vaikka on saanut kokea sekä Cassin että Itamin finisherin. Uupunut Styles kampeaa itsensä ylös apronilla ja katsoo Cassia... Mutta Styles on niin pökkyrässä, ettei hän tajua Cassin olevan aivan liian lähellä kehäköysiä! Cass nousee ylös, ja Styles pomppaa kehäköysille...

PHENOMENAL FOREARM!

MENEE OHI!

Styles lentää reilusti Cassin yli, koska Cass on niin lähellä köysiä! Phenomenal Forearm menee metritolkulla ohi, ja uupunut Styles tipahtaa kanveesiin. Dolph Ziggler pomppaa samalla kehää auttaakseen epätoivoista joukkuepariaan ja jyrää Cassin maahan jälleen yhdellä DDT:llä.

Cass kömpii piestynä, epätoivoisen väsyneenä ylös, ja myös Styles on jaloillaan... Styles vaanii nyt Cassia...

STYLES CLASH!

KYLLÄ!

SE OSUU! SELÄTYS!

1!













2!

















3!

Big Cass on eliminoitu.

Hideo Itami on yrittänyt epätoivoisesti tulla katkaisemaan selätystä, mutta Truth ja Ziggler ovat estäneet sen. Ja nyt Itami on yksin kolmea painijaa vastaan. Tarvitaan aika helvetinmoista Fighting Spritiä, että tästä voi vielä selvitä. Itami katsoo ylös taivaalle, mutisee epämääräisiä sanoja... JA KÄY SITTEN TÄYSILLÄ STYLESIN KIMPPUUN! Itami ei selvästi anna armoa yhtään vastustajilleen, vaikka tilanne näyttääkin toivottamalta. Itami heittää väsyneen Stylesin saman tien kulmaukseen, alkaa piestä häntä siellä ja tiputtaa kovilla potkuilla Stylesin maahan! Itami selättää!

1!














2!














EI!

Truth ja Ziggler katkaisevat selätyksen. Toki tässä kohtaa herää hieman kysymys, miksi Ziggler ja Truth haluavat auttaa Stylesiä, koska hehän pääsisivät helpommalla tulevassa matsissa Big Show'n kanssa, jos ottelussa ei olisi niin monta osanottajaa. Toistaiseksi rehti peli jatkuu silti, ja Itami jatkaa toivotonta taisteluaan... SPRINGBOARD ELBOW DROP STYLESILLE! Styles nousee ylös... ROARING ELBOW ITAMILTA! STYLES VÄISTÄÄ! PELÉ! STYLES SELÄTTÄÄ!

1!















2!
















3!

EI!

ITAMI TAISTELEE! ITAMI KISKAISEE STYLESIN JALAT ALTA LEG SWEEPILLÄ! ITAMI SELÄTTÄÄ EPÄTOIVOISENA!

1!














2!














EI!

Truth katkaisee selätyksen.

Itami jatkaa jälleen Stylesin murjomista, iskee toisen Springboard Elbow Dropin ja sen jälkeen sarjan potkuja ja kyynärpäälyöntejä. Jotenkin ihmeessä Styles selviää vielä tästäkin, onnistuu tiputtamaan Itamin maahan Snap Suplexilla ja vaihtaa Truthin kehään. Itami ei pelkää nyt mitänä, vaan käy jälleen täydellä voimalla Truthin kimppuun hurjilla potkuilla. Truth on hätää kärsimässä, Itami nappaa hänet olkapäilleen ja...

GO TO SLEEP!

ITAMI ISKEE GO TO SLEEPIN TRUTHILLE! SELÄTYS!

1!
















2!
















3!

EI!

ZIGGLER KATKAISEE VIIME HETKELLÄ!

Itami tajuaa kuitenkin, että hän on yhtäkkiä ottelussa mukana! Jotenkin käsittämättömällä tavalla Itami taistelee tasaväkisesti kolmea vastustajaansa vastaan, ja kehänlaidalla menoa seuraavat painijat haukkovat henkeä katsoessaan hurjan Itamin mieletöntä suorittamista. Itami nostaa Truthin nyt kulmauksen päälle, nousee itse perässä... FALCON ARROW YLÄKÖYDELTÄ TRUTHILLE! MITÄ HELVETTIÄ?! SELÄTYS!

1!

















2!

















MUTTA EDELLEEN ZIGGLER PELASTAA JOUKKUEKAVERINSA!

Itami ei ole enää uskoa tätä todeksi, miten hän voi enää pärjätä? Itami nousee jälleen yläköydelle... MUTTA AJ STYLES TIPUTTAA HÄNET SIELTÄ ALAS!

Tämä tarjoaa nyt tilaisuuden Truthille, joka jyrää Itamin maahan Spinebusterila, minkä jälkeen hän vaihtaa Zigglerin kehään. Ziggler syöksyy saman tien selättämään.

1!
















2!














EI! EI! EI!

ITAMI TAISTELEE YHÄ!

Itami nousee jaloilleen... JA PAISKAA ZIGGLERIN MAAHAN VERTICAL SUPLEXILLA! Itami hakee selätystä, mutta Ziggler saa hartiansa ylös ykkösen jälkeen. Itami ei kuitenkaan luovuta, vaan alkaa tarjota hurjia iskuja ja potkuja suoraan Zigglerin keskivartaloon! Ziggler tipahtaa maahan, ja Itami haukkoo henkeään uupuneena. Itami ei jaksa enää kauaa, mutta hänen pitäisi onnistua selättämään kaikki kolme vastustajaansa vielä. Itami vaanii Ziggleriä...





BUSAIKU KNEE KICK!

SELÄTYS!

1!


















2!




















3!

KYLLÄ!

Dolph Ziggler on eliminoitu.

AJ Styles ja R-Truth katsovat tyynesti vieressä, kun uupunut Hideo Itami selättää heidän joukkueparinsa! Styles ja Truth ovat päättäneet, että nyt avunannon aika on ohi, jokainen on omillaan. Tästä eteenpäin katsotaan, ketkä selviävät Big Show'ta vastaan. Dolph Ziggler on tätä ennen katkaissut vaikka kuinka monta selätystä, mutta nyt kukaan ei auta häntä. Ei kukaan. Ziggler on ulkona.

Ziggler alkaa tietenkin valittaa kohtalostaan kovaan ääneen, mutta kukaan ei kiinnitä nyt huomiota häneen, koska kehässä jatkuu tiukka toiminta. Truth hyökkää Itamin kimppuun ja tuntuu olevan varma siitä, että pärjää ylivoimaisesti Itamia vastaan. Toisin kuitenkin käy: Itami on aivan mielettömissä liekeissä! Itami kiskasee Truthin maahan Arm Dragilla ja nousee sen jälkeen yläköydelle... ELBOW DROP! Itami ei kuitenkaan selätä, vaan yrittää kiskaista Truthin ylös... Mutta Truth onnistuu potkaisemaan Itamin maahan ja hakee nopeaa selätystä!

1!














2!













ITAMI TAISTELEE YHÄ!

Itami nousee ylös, ja taistelu Truthin ja Itamin välillä jatkuu tasaväkisenä. Kumpikaan ei saa selvää ylilyöntiotetta, kunnes Itami tiputtaa Truthin maahan Neckbreakerilla... Ja Itami peruuttaa jälleen kulmaan vaanimaan vastustajaansa! Ei kai vain?

KYLLÄ!

BUSAIKU KNEE KICK!

OSUU TÄYDELLISESTI!

SELÄTYS!

1!


















2!



















3!

R-Truth on eliminoitu.

Truthin voittoputki on ohi. Fighting Spiritä kanavoiva Itami on osoittautunut tällä kertaa vahvemmaksi painijaksi. AJ Styles ei ole liikauttanut eväänsäkään auttaakseen joukkuepariaan tässä tilanteessa. Nyt jäljellä ovat enää Itami ja Styles.

Mutta nyt Itami on aivan totaalisen poikki. Hän on taistellut yksin kaikkia kolmea vastaan, selättänyt heistä kaksi. Miten hän enää pärjää? Styles tajuaa tilanteensa tulleen, ja hän jyrää saman tien Itamin maahan. Styles kiskoo Itamin pystyyn, Itami ei pysty enää tekemään mitään vastustaakseen tilannetta. Styles nostaa Itamin kulmauksen päälle selkä kehään päin... JA TEKEE SIELTÄ HURJAN BACK SUPERPLEXIN ITAMILLE! STYLES SELÄTTÄÄ!

1!



















2!


























3!

Hideo Itami on eliminoitu.

AJ Stylesin taktiikka on ollut nerokas. Fighting Spirit ei kantanut Itamia loppuun asti. Ja nyt Styles pääsee kohtaamaan Big Show'n 1 on 1 -ottelussa.

VOITTAJA: AJ Styles

Muut painijat eivät näytä tyytyväisiltä, eikä ihme. Styles on taktikoinut tarkasti niin, että Dolph Ziggler ja R-Truth ovat tippuneet pois, minkä jälkeen hän on voinut kääriä helpon voiton itselleen ottelusta. Kaikki näyttävät toivovan yksimielisesti sitä, että Lempeä Jätti Big Show näyttäisi Stylesille närhen munat. Big Show näyttää samalla hetkellä muistavan, miten Styles teki pilkkaa hänestä eilisessä palkintokilpailussa... Show kyynelehtii ensin, sitten hänen kasvoillaan kohoaa raivostunut ilme. Nyt näytetään tälle paskiaiselle, että Big Show ei ole mikään sekopäinen itkeskelijä!

Kuva Kuva
BIG SHOW vs. AJ STYLES

AJ Styles yrittää vielä ottelun alussa selittää Show'lle, miten hänkin on yksi pojista ja miten heidän välinsä ovat varmasti selvitettävissä, mutta Show'ta Stylesin selitykset eivät kiinnosta. Tuomari Cone ilmoittaa ottelun olevan valmis alkamaan, ja Show käy heti Stylesin kimppuun. Show murjoo Stylesin heti kanveesiin ja alkaa teloa tämän selkää. Styles on edelleen uupunut edellisestä ottelusta, ja näyttää hyvin vaikealta, että hän onnistuisi mitenkään pärjäämään tässä Jättiä vastaan. Show suhtautuu tilanteeseen jopa hieman ylimielisesti, kiskoo Stylesin vaivattomasti ylös...




JA STYLES YLLÄTTÄÄ SHOW'N TIPUTTAMALLA HÄNET SNAP SUPLEXILLA MAAHAN! MITÄ HELVETTIÄ?

Styles tekee Show'lle Snap Suplexin, mutta ilo siitä jää lyhytikäiseksi! Show nimittäin vastaa tempaisemalla Uppercutin Stylesin leukaperään, minkä jälkeen hän jysäyttää Stylesin takaraivo edellä kanveesiin... Ja astelee koko painollaan Stylesin rintakrhän päältä! Styles huutaa tuskasta, tässä ottelussa ei käy hänelle hyvin tätä menoa. Show kiskoo Stylesin taas ylös ja heittää hänet kulmaukseen... Ja jyrää kyynärpää edellä Stylesiä päin kulmauksessa! Sekään ei riitä Show'lle, joka on päättänyt näyttää nyt voimansa Stylesille. Show kiskaisee Stylesin ylös... FALLAWAY SLAM STYLESILLE!

Epätoivoinen Styles nousee vielä Fallaway Slamin jälkeen polvilleen, vaikka hän näyttää jo tietävän, miten tässä ottelussa käy. Show virittelee nyrkkiään... JA TÄRÄYTTÄÄ NYRKILLÄ STYLESIÄ LEUKAPERIIN! Se ei ole kuitenkaan vielä ihan yhtä voimallinen isku kuin WMD, eikä Show yritä selättää. Sen sijaan Show repii taas Stylesiä ylös... MUTTA STYLES OJNNISTUU TIPUTTAMAAN SHOW'N MAAHAN DROP TOE HOLDILLA! Nyt on Stylesin tilaisuus! SPRINGBOARD MOONSAULT SHOW'N PÄÄLLE! ELBOW DROP! STYLES SELÄTTÄÄ!

1!
















2!














EI RIITÄ!

Hetken näyttää siltä, että Styles onnistuisi sittenkin yllättämään Show'n tässä ottelussa, mutta ei sentään! Show on kuitenkin onnistuttu tempaisemaan maahan, ja nyt hänen pitäisi päästä nopeasti niskan päälle. Styles ei anna siihen mahdollisuutta, vaan jysäyttää Show'n kanveesiin Neckbreakerilla. Show nousee ylös... JA STYLES ISKEE NYT RUNNING NECKBREAKERIN! Styles on yhtäkkiä totaalisessa hallinnassa! Mitä täällä tapahtuu?

NO EI SITTENKÄÄN!

SHOW ISKEE NYRKILLÄÄN STYLESIÄ VATSAAN!

Jos tuosta iskusta ei lähde ilmat pihalle, niin sitten ei mistään. Styles tipahtaa polvilleen kaksin kerroin, ja Show jatkaa Stylesin murjomista niin, että Styles alkaa vuotaa verta. Show viittilöi kehänlaidalla seisoville painijoille, että tämä on ohi. POWERBOMB! MIELETÖN POWERBOMB STYLESILLE! Show ei vieläkään selätä, vaan repii taas Stylesin ylös... HOG LOG LEG DROP! JOKO NYT?

EI!

SHOW EI SELÄTÄ VIELÄKÄÄN!

JA SE ON VIRHE!

Samalla hetkellä AJ Styles onnistuu nimittäin kiskaisemaan Show'lta jalat alta! Show jysähtää kanveesiin suoraan takaraivo edellä, ja näyttää siltä, että häneltä lähtee hetkellisesti jopa taju! Styles tietää, että tämä on todennäköisesti hänen viimeinen mahdollisuutensa. Styles kiipeää viimeisillä voimillaan yläköydelle, katsoo maassa makaavaa Show'ta...

SPIRAL TAP!

SPIRAL TAP!

KYLLÄ!

OSUU TÄYDELLISESTI!

Mutta Styleskään ei selätä, vaan nousee sen sijaan apronille, ja jää vaanimaan Big Show'ta, joka pahaa aavistamatta kömpii nyt jaloilleen, ja...

PHENOMENAL FOREARM!

OSUU TÄYDELLISESTI!

AJ STYLES ON ISKENYT ILMIÖMÄISEN KÄSIVARSI-ISKUN SHOW'N PÄÄHÄN! BIG SHOW ON TYRMÄTTY! STYLES SELÄTTÄÄ!

1!
















2!























3!

VOITTAJA: AJ Styles

Painijat eivät ole uskoa tätä todeksi, mutta totta se on. Ilmiömäinen taktikoija AJ Styles on kuin onkin onnistunut yllättämään Big Show'n ja voittamaan immuniteetin. Vince McMahon komentaa painijat riviin ja ojentaa sen jälkeen immuniteettiamuletin Stylesin kaulaan. Se tarkoittaa tietenkin sitä, että Stylesiä ei voi äänestää pois tämän illan heimoneuvostossa. Muut painijat ovat edelleen nyrpeitä siitä, miten halpamaisella tavalla Styles vei voiton, mutta juuri tällaista oman edun tavoittelua Selviytyjissä pärjääminen vaatii. Illalla edessä on jännittävä heimoneuvosto, kun entiset Valhallan jäsenet joutuvat nyt äänestämään jonkun "omistaan" pois.

-----

Immuniteettikilpailu on ohi, ja AJ Styles on voittanut kilpailun.

Teillä on nyt 24 tuntia aikaa (eli sunnuntaille kello 13 asti) lähettää oma äänenne minulle täällä foorumilla yksityisviestillä. Kenet haluatte äänestää täältä pois? AJ Stylesiä EI VOI äänestää. Liittäkää mielellään äänen yhteyteen myös lyhyt perustelu, miksi haluatte kyseisen henkilön äänestää pois.

LISÄKSI: Lähetän teistä ainakin osalle Discordissa yhden kysymyksen, jonka Vince McMahon kysyy hahmoltanne heimoneuvostossa. Vastatkaa siihen haluamallanne tavalla in character -tyyliin, tämä vastaus kuullaan siis julkisesti ennen äänestystä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
Villezka
Main eventer
Viestit: 313
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja Villezka »

Kuva

Minähän sanoin voittavani ilmiömäisesti ja minä myös aina pidän lupaukseni. Edes Truthin uusi paras kaveri ei onnistunut estämään voittoani. Tietysti se helpotti hommaani, että olin ainoa selviytyjä joukkuematsissa, mutta sillä ei olisi loppupeleissä ollut mitään väliä vaikka minun lisäkseni olisi muitakin selviytyjiä ollut, sillä olisin silti voittanut ilmiömäisesti.

Voitostani puheenollen...

Kuva

Mitä nämä puheet ovat, että voittoni olisi ollut halpamainen? Tietääkseni missään säännöissä ei sanota, että minun pitäisi rikkoa selätysyritys, jos joukkuekaverini on selätettävänä ja kyseessä oli kuitenkin eliminointiottelu, joten en tehnyt mitään väärää. Ei se minun vikani ole, jos joukkueeni ei osaa hoitaa hommaa loppuun asti.

Kuva

Ainiin Paul kai olemme tasoissa nyt? Irvailin sinun kustannuksellasi ja sinä sait kostosi, kun hakkasit minut verille, joten olenko yksi pojista?
Ehkä otin, ehkä en

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja kenitys »

ILTA 24

Kuva

On jälleen heimoneuvoston aika. Seitsemän painijaa jäljellä kilpailemassa Selviytyjät: WWE:n voitosta. Kuka joutuu tällä kertaa juryn puolelle? Kenet porukka äänestää joukostaan pois? Jäljellä on nyt enää alkuperäisiä Valhallan jäseniä, joten luvassa on poikkeuksellisen jännittävä ja tiukka heimoneuvosto. Näitä ajatuksia kaikki seitsemän Ludvig-heimon jäsentä pyörittelevät mielessään, kun marssivat Posion hyisessä illassa kohti Vince McMahonin mökkiä.

AJ Styles johdattaa tyytyväisen näköisesti hymyillen joukkoa, ja immuniteettiamuletti roikkuu hänen kaulassaan, kun porukkaa astuu sisälle tupaan. Totinen Vince McMahon istuu tuttuun tapaan nuotion äärellä, ja kaikki seitsemän painijaa käyvät viemässä soihtunsa tuvan perälle. Sen jälkeen joukko istuutuu Vincen eteen: AJ Styles, Hideo Itami, Big Show ja R-Truth käyvät eturiviin. Dolph Ziggler, Rusev ja Big Cass asettuvat taakse. Samalla tuvan ovi aukeaa uudelleen, ja sisään marssivat juryn jäsenet: Brock Lesnar, Daniel Bryan ja The Miz ovat levänneen ja hyvinvoivan oloisia, toisin kuin kilpailijat. He istuvat sivupenkille tarkkailemaan neuvostoa.

McMahon: HYVÄÄ ILTAA. Tänään on edessä jälleen tuttu tilanne. Yksi teistä äänestetään ulos kilpailusta, ja hän liittyy juryn neljänneksi jäseneksi. En käytä tällä kertaa teidän aikaanne tai ennen kaikkea omaani yhtään enempää, vaan mennään suoraan asiaan. Minulla on pari kysymystä teille. Aloitetaan sinusta, AJ Styles. Immuniteettiamuletti näyttää miellyttävän sinua. Luuletko, että heimotoverisi ovat katkeria sinulle tavasta, jolla voitit sen?

Styles näyttää suorastaan pöyristyneeltä Vincen kysymyksestä. Mitä ihmettä Vince tarkoittaa?

Styles: Miksi he olisivat katkeria? En tehnyt kuitenkaan mitään kiellettyä. Ei se minun vikani ole, jos joukkueeni ei ajatellut samalla tavalla. Heillä kuitenkin oli mahdollisuus lopettaa matsi hyvissä ajoin, mutta he eivät vain yksinkertaisesti onnistuneet siinä. Jos heidän pitäisi olla katkeria jollekulle, niin heidän pitäisi olla katkeria itselleen etteivät onnistuneet hoitamaan hommaa kotiin.

Penkillä istuvat Ziggler ja Truth katsovat Stylesiä kohti hyvin äkäisen oloisina, mutta kumpikaan ei sano mitään.

McMahon: No, kohta yksi teistä on poissa pelistä, ja luultavasti Stylesiä lukuun ottamatta jokainen teistä pelkää oman kohtalonsa puolesta. Dolph Ziggler: Onko sinulla ollut alusta asti täällä henkilöitä, johon olet voinut luottaa?

Ziggler: Kyllä, tietenkin Me, Myself & I! Mutta vitsit sikseen, totta kai olen voinut luottaa jokaiseen heimoni jäseneen täällä, samalla tavalla kuin he ovat voineet luottaa minuun, Dolph Ziggleriin.

Ziggler virnistää tyytyväisenä kameramiehelle, ja tuskin kukaan uskoo sekuntiakaan mitään, mitä Ziggler on juuri päästänyt suustaan.

McMahon: Kohtapa se nähdään. Entäs sinä, Hideo Itami? Kuinka yllättynyt olet, jos sinut äänestetään tänään pois?

Itami: En lainkaan. Joskus totuus on kohdattava suoraan.

McMahon: Se on taivahan tosi. Jokainen teistä silti haluaa voittaa tämän kilpailun, mutta lopulta voiton ratkaisevat nämä vieressänne istuvat juryn jäsenet. Big Cass: Uskotko, että tähän mennessä tuomaristossa olevat painijat pitävät sinua sopivana henkilönä voittamaan kilpailun?

Cass: Totta kai. Näin pitkä, komea ja älykäs pakkaus on väistämättä kaikkien mielestä voiton arvoinen. Luonnollista tietysti on, että osa porukasta saattaa olla minulle kateellinen ja siksi miettiikin jonkilaisena kostona muiden suosimista viime metreillä, mutta sellaista se PEHMEYS teettää. Kyllä hekin vielä näkevät, että minä olen paras ja ainoa vaihtoehto.

Cassin ylimielinen töräys on taas sitä luokkaa, että muita painijoita puistattaa. Juryssa istuvat Lesnar, Miz ja Bryan pudistelevat lähinnä päätään.

McMahon: Itseluottamus, se on hyvästä... Tiettyyn pisteeseen asti. Kohta äänestetään, mutta sitä ennen vielä yksi kysymys sinulle, Big Show.
On aika lopettaa teeskentely. Tähän asti olette voineet esittää yhtä iloista Valhalla-perhettä, mutta nyt otetaan selvää, kuka ei ole "yksi pojista". Onko sinulle selvää, ketä äänestät?

Show näyttää aivan järkyttyneeltä Vincen kysymyksestä. Hädin tuskin hän saa sanaa suustaan alkaessaan jälleen kyynelehtiä.

Show: Herra McMahon, tämä vastuu painaa rintaani kuin Andre the Giant tekisi bronco busterin. Tuskin olen nukkunut yöllä tätä kysymystä miettiessäni. Ehkä minun pitäisi äänestää itseäni kun käsissäni oli immuniteetin avaimet, mutta en kyennyt voittamaan jo yhden ottelun väsyttämää AJ:tä… :cry: Ei, se ei ollut selvää ketä äänestän. Mutta yksi pojista ei ole täällä koko sydämellään.

Show jatkaa niiskuttamista, mutta McMahonilla ei ole aikaa enää Show'n kyynelillä.

McMahon: Kerää itsesi, Paul. Nyt äänestetään. AJ Styles, sinä aloitat tällä kertaa.

ÄÄNESTYS

AJ Styles marssii äänestyspaikalle varman oloisesti, koska tietää, että häntä ei voida äänestää tänään pihalle. Styles näyttää tietävän heti, kenelle äänensä antaa. Hän rustaa nimen lapulle ja lausuu perustelunsa kameralle. "Ei mitään henkilökohtaista, mutta on aika antaa valokeila muillekkin, joten sinun show päättyy tähän."

Hideo Itami seuraa äänestyspaikalle seuraavana. Hän näyttää olevan tuskaisen valinnan edessä, mutta lopulta hän saa raapustettua nimen lappuun, jonka hän pudottaa uurnaan. "Et erotu joukosta. Sen takia olet huolestuttavan vahva kilpailija."

Big Show astelee uurnan luokse edelleen kyyneleet silmissään. Itku vain voimistuu, kun Show kirjoittaa kirjain kerrallaan lappuun kilpakumppaninsa nimen. Silmät punoittaen Show katsoo kameraan ja yrittää sanoa jotain, muttei saa enää sanaa suutaan.

R-Truth on äänestysvuorossa neljäntenä. Kaksi viime kertaa turvassa ollut Truth joutuu nyt pelkäämään myös oman kohtalonsa puolesta. Silti Truth näyttää yllättävän iloiselta ja itsevarmalta, kun hän kirjoittaa lapulle nimen ja näyttää lappua kameralle. "Jos ihan rehellisiä ollaan, en ole pitänyt sinusta koskaan. Nyt on suuri ilo ja kunnia äänestää sinut ulos täältä."

Dolph Ziggler virnistelee yhtä tyytyväisenä kuin aina, kun hän pääsee seisomaan äänestyspaikalla kameran edessä. Hetken ajan poseerattuaan Ziggler rustaa lapulle nimen ja aloittaa sitten puheensa. "Tiesithän, että Cameo-palvelusta voit ostaa henkilökohtaisen tervehdyksen Dolph Ziggleriltä juuri sinulle, ystävällesi tai vaikkapa puolisollesi? Huokeaan 100 dollarin hintaan saat tämän tapahtuman varastajan suoraan älylaitteesi näytölle!"

Rusev murahtaa totisena, kun on hänen vuoronsa äänestää. Viime kerroilla hyvin hiljaa pysynyt bulgaari ei tälläkään kertaa aloita erityistä sanallista ilotulitusta äänestyspaikalla, mutta lausuu nyt sentään lyhyet perustelunsa äänestyspäätökselle. "Vahvimmat pitää eliminoida."

Big Cass astelee äänestyspaikalle viimeisenä. Cass näyttää tietävän saman tien, kenelle hänen äänensä menee, joten Cass suttaa lapulle nimen ja pudottaa sen uurnaan. "Vahva itsetunto on hyvä asia, mutta joissain tapauksissa se perustuu täysin valheellisille asioille. Nyt alkaa olla hyvä aika palauttaa tällaiset itsensä kusettajat takaisin maan pinnalle."

TULOS

Äänet on annettu, ja Vince McMahon astelee uurnan luokse. Hetken päästä hän palaa takaisin ja katsoo Ludvig-heimoa.

McMahon: Ludvig-heimo, luen nyt antamanne äänet. Mutta sitä ennen: Jos joku haluaa käyttää henkilökohtaisen immuniteettiamulettinsa, nyt on sen hetki.

Ei kai vain... Onko tänään se päivä? Immuniteettiamuletti, salainen sellainen.... Onko sellaista oikeasti edes olemassa?






























Jos on, sitä ei käytetä tänään. Kaikki pysyvät tiukasti kiinni penkissään.

McMahon: Selvä. On aika laskea äänet. Kun äänet on luettu, päätös on lopullinen. Eniten ääniä heimoneuvostossa saanut on kymmenes Selviytyjät: WWE:stä ulos äänestetty kilpailija ja neljäs juryn jäsen.











Ensimmäinen ääni menee... DOLPH ZIGGLERILLE.



















Toinen ääni menee... BIG SHOW'LLE.






















Kolmas ääni menee... DOLPH ZIGGLERILLE.





















Neljäs ääni menee... RUSEVILLE.



















Viides ääni menee... BIG CASSILLE.



















Sekaannus valtaa jälleen kerran heimon. Viidestä äänestä neljä on mennyt eri painijoille. Miten loputtoman jakaantunut tämä heimo on yhä tässäkin vaiheessa? Jännitys kasvaa entisestään.

McMahon: Viisi ääntä annettu. Kaksi Dolph Zigglerille. Yksi Ruseville, Big Show'lle ja Big Cassille. Kaksi ääntä on antamatta. Dolph Ziggler, jos saat vielä yhdenkin äänen, sinusta tulee seuraava Selviytyjät: WWE:stä ulos äänestetty kilpailija.

























Kuudes ääni menee...





















...



































DOLPH ZIGGLERILLE.


















Kuva




Se on ohi. Dolph Ziggler on äänestetty pihalle. Ziggler näyttää ensimmäistä kertaa kilpailun aikana siltä, ettei hän tiedä, miten reagoi. Kamera zoomaa suoraan Zigglerin kasvoihin, joilta ylimielinen virne on vihdoin karissut kokonaan pois. Ziggler tuijottaa eteensä, tyhjä ilme kasvoillaan.

McMahon: Dolph Ziggler. Nämä äänet riittävät. Sinut on äänestetty kymmenentenä ulos Selviytyjät: WWE:stä. Ole hyvä ja tuo soihtusi.

Ziggler nousee ylös, edelleen tyhjä ilme kasvoillaan. Sanomatta mitään hän astelee soihtunsa luokse, nappaa sen ja kävelee kohti Vinceä. Kamera yrittää kuvata Ziggleriä läheltä, mutta ensimmäistä kertaa elämässään Ziggler hätistelee kameramiehet pois luotaan. Tätä hetkeä hän ei halua ikuistettavan. Tässä ei ole mitään kuvattavaa.

McMahon: Dolph Ziggler, tuli edustaa elämää tällä saarella, ja kun tuli sammuu, kilpailusi on ohi. Heimo on puhunut.

Kuva

Ziggler vilkaisee vielä kerran jäljelle jääneitä kilpailijoita, pudistelee pettyneenä päätään... Ja paiskaa sitten maahan kameramiehen, joka yrittää kuvata hänen pettyneitä kasvojaan. "MINÄ SANOIN, ETTÄ TÄTÄ EI KUVATA!" Ziggler karjaisee kameramiehelle ja astelee sitten ulos tuvasta. Muut heimon jäsenet jäävät tuijottamaan hämmentyneenä tilannetta. Niin se vain on: Yksi on joukosta pois, "yksi pojista". Mutta jäljellä on vielä kuusi. Miten käy seuraavaksi?

------

Näin. Yritän saada palkintokilpailun aloitettua vielä tänä iltana.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Kuva

Mitä?

Ei, siis...

Mitä? Miksi? Ketkä?

Ei.

Ei, ei, ei.

EI!

SEN OLISI PITÄNYT OLLA MINÄ! KUKAAN TÄÄLLÄ VITUN METSÄSSÄ EI OLLUT YHTÄ VIIHDYTTÄVÄ KUIN MINÄ!

PÄIVÄSTÄ TOISEEN, VIIKOSTA TOISEEN, KUUKAUDESTA TOISEEN, VUODESTA TOISEEN, KUKAAN EI OLE YHTÄ HYVÄ KUIN MINÄ! EI TÄSSÄ MIKROFONISSA, EI TUOSSA KEHÄSSÄ EIKÄ VARSINKAAN TÄÄLLÄ HEVONVITUN SUOMALAISESSA SELVIYTYMISKILPAILUSSA!

KUKAAN EI ANSAINNUT TÄTÄ YHTÄ PALJON KUIN MINÄ! MINÄ OLEN TEHNYT KAIKEN OIKEIN! KAIKEN! MINÄ OLEN TEHNYT TÖITÄ TÄMÄN ETEEN JATKUVASTI! JATKUVASTI!

MINÄ OLEN WWE:N SUURIN SELVIYTYJÄ! KUKAAN MINUN IKÄRYHMÄSTÄNI EI OLE ENÄÄ TÄÄLLÄ! MINÄ OLEN AINOA JOKA ON SELVINNYT TÄSTÄ KAIKESTA PASKASTA! PASKAA NISKAAN KIRJAMELLISESTI JA KUVAINNOLLISESTI!

SEN.

OLISI.

PITÄNYT.

OLLA.

MINÄ.

KUUNTELETTEKO TE MINUA! HÄH! KUUNTELETTEKO?

...

Välittäähän edes joku...

Joku?
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Avatar
Saimou
Main eventer
Viestit: 145
Liittynyt: 21 Kesä 2016, 22:31

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja Saimou »

Kuva

Anteeksi pojat... toivottavasti ymmärrätte että en minä niitä asioita joita siinä promossa sanoin... se, se oli se tehtävänanto. Ihan kuin "Voitto kotiin" -pelissä. Mielipiteet eivät olleet omiani. Ne olivat... olivat... siis tehtävä oli imitoida, yritin päästä kiinni siihen sielunmaisemaan...

Hyvässä hengessähän täällä kilpaillaan. Välillä vähän suuta piestään. Hauskaahan se vaan. Eikä se nyt niin vakavaa kun joku äänestetään kisasta pois, melkein päin vastoin, pääsevät pojat parempiin oloihin, ei ole mitään herkkua tämä leirielämä, heh. Se on vain pelin henki, ei siinä auta taistella vastaan, peli on peli, säännöt on säännöt ja pulinat pois.

Pelin henki... pulinat pois...

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 25

Kuva

Loppu alkaa lähestyä. Kuusi painijaa on enää jäljellä. Kuusitoista painijaa aloitti kilpailun Pohjolan Pimeimmässä Perukassa Posiolla, ja nyt kymmenen heistä on jo äänestetty pois. Viimeisten kuuden on tarkoitus ratkaista, kenestä todella tulee WWE:n seuraava Selviytyjä. AJ Styles, Big Cass, Big Show, Hideo Itami, R-Truth ja Rusev ovat kaikkensa antaneita. He ovat poikki. He ovat nälissään. He ovat väsyneitä. He eivät... jaksa enää mitään. Mutta silti heidän on taisteltava, koska he ovat tulleet Suomeen voittaakseen Selviytyjien palkinnon.

Ensimmäisen Selviytyjät: WWE:n voittaja Kevin Owens ja koko tämän sairaan kilpailun ideoinut Vince McMahon seisovat jälleen Posion lumisessa maisemassa palkintotehtäväalueella, kun Ludvig-heimon kuusi jäljellä olevaa jäsentä marssivat paikalle heimolippua kantaen. Tänään on jälleen tarkoitus kilpailla siitä, kuka saa jonkin merkittävän edun tulevaa immuniteettikilpailua varten. Ja kuka ikinä voittakaan immuniteettikilpailun... Hän on turvassa seuraavassa heimoneuvostossa.

Vince McMahon käskee painijat eteensä riviin, ja asetelmasta näyttää siltä, että tällä kertaa ei ole luvassa mitään suurta fyysistä suoritusta tai muuta erikoista kikkailua vaativaa tehtävää, koska alueelle ei ole rakennettu minkäänlaista poikkeuksellista rakennelmaa. Ainoa normaalista poikkeava asia on Vince McMahonin kourassa oleva korttinippu.

McMahon: TERVETULOA! Te kuusi olette loppusuoralla. Yhdestä teistä tulee Selviytyjät: WWE:n voittaja aivan muutaman päivän päästä. ONNEKSI OLKOON! Mutta... Vielä ei olla niin pitkällä. Vielä ei olla siellä, että voisin oikeasti onnitella teitä. Sitä ennen jäljellä on vielä muutamia raastavia kilpailuita ja poikkeuksellisia heimoneuvostoja. Sitten... Ja vasta sitten yksi teistä voittaa koko tämän kisan.

Kuusikko katsoo toisiinsa. Jokainen heistä haluaa voittaa, se on ilmiselvää. Eiväthän he muuten olisi jaksaneet olla täällä maailman inhottavimmissa olosuhteissa näin kauaa.

McMahon: Tänään edessä on kuitenkin poikkeuksellinen palkintotehtävä. Tänään ei mitellä voimassa, tiedossa tai oikeastaan edes taidossa... Tänään mitellään nokkeluudessa, juonittelussa ja siinä, kuka teistä osaa huijata toisianne parhaiten!

Mitä?

McMahon: Tämän päivän palkintotehtävän nimi on MAFIA! Se on upea seurapeli, jossa vain parhaat pärjäävät. En tiedä, onko peli teille entuudestaan tuttu, mutta kohta on. Ja säännöt ovat jälleen hyvin simppelit. Käytännössä peli etenee seruaavalla tavalla: Minulla on tässä kädessäni kuusi korttia. Korttien avulla jaan teille satunnaisesti arvotut eri roolit. Sen jälkeen alamme pelata Mafia-nimistä seurapeliä. Mafia-roolin saaneet pelaajat yrittävät yövuoroilla murhata kaupunkilaisiin kuuluvat pelaajat. Kaupunkilaiset puolestaan yrittävät selvittää, ketkä joukossa kuuluvat Mafiaan. Jokaisen päivävuoron päätteeksi äänestetään pois yksi pelaaja, jonka enemmistö pelaajista uskoo olevan Mafialainen. Kaupunkilaiset voittavat, jos he saavat äänestettyä ajoissa pois kaikki Mafian jäsenet. Mafia voittaa, jos heitä on pelissä jäljellä enemmän tai yhtä paljon kuin kaupunkilaisia. HELPPOA! Ja tietenkin palkinto jakautuu lopulta niiden mukaan, jotka voittavat ja selvivätä pelissä hengissä loppuun asti. Ja voin luvata, että tällä kertaa luvassa on niin hyvä palkinto, että yhtä hyvää ei ole ollut tarjolla kertaakaan koko kilpailun aikana. KANNATTAA SIIS TODELLAKIN YRITTÄÄ VOITTAA! Sitten minä sekoitan kädessä olevani kortit, ja me aloitamme pelaamisen...

Vince alkaa sekoittaa käsissään olevia kortteja, ja painijat katsovat häntä kauhuissaan. Mitä tästä seuraa?

--------

Vuorossa on palkintokilpailu nimeltään "MAFIA".

Kyllä vain. Tämä on sama peli kuin mitä täysimittaisena on pelattu erään nimeltämainitsemattoman henkilön vetämänä tällä samaisella foorumilla. Nyt vuorossa on kuitenkin tiivistetty, yksinkertaisempi ja nopeampi versio samasta pelistä. Perusidea on kuitenkin sama, mutta tällä kertaa koko peli käydään Discordissa, mutta muutamat säännöt ovat erilaiset. Lukekaa siis tarkkaan. Säännöt ovat seuraavat.

1. TÄRKEIN SÄÄNTÖ: VAIN MAFIAN jäsenillä on oikeus keskustella keskenään tämän palkintokilpailun ajan Discordin yksityisviesteillä tm. Muut voivat kommunikoida vain pelikanavalla Discordissa. Pyydän, että tätä sääntöä noudatetaan absoluuttisesti: pelin toimivuus edellyttää sitä.
2. Pelaajat jaetaan Mafiaan ja Kaupunkilaisiin. Mafian jäseniä on 2. Kaupunkilaisia on 4. Saatte pian tämän jälkeen minulta Discordissa viestin, jossa saatte tietää roolinne. Kaupunkilaisista yksi on Etsivä. Hän pystyy joka yövuorolla selvittämään yhden pelaajan roolin (eli kuuluuko tämä Mafiaan vai ei). Lisäksi yksi Kaupunkilaisista on Lääkäri. Hän pystyy joka yövuorolla pelastamaan valitsemansa pelaajan Mafian tapolta. Kahdella Kaupunkilaisella ei ole erikoisrooleja. Mafialaiset pystyvät joka yö tappamaan yhden valitsemansa pelaajan.
3. Peli on siis jaettu yö- ja päivävuoroihin. Peli alkaa yövuorolla. Lähetän aina vuorollaan jokaisella yökyvyn omaavalle pelaajalle (Mafian jäsenet/Etsivä/Lääkäri) viestin, jossa kysyn, johon he käyttävät yöroolinsa. Vastatkaa minulle samalla yksityisviestillä, eli kaikki yöroolien viestintä tapahtuu Discord-kanavan ulkopuolella. Yövuoron aikaan Discordin pelianavalla ei saa puhua ollenkaan. Toivon, että yöviesteihin vastataan hyvin nopeasti, jotta peli etenee nopeasti. Mafia saa toki neuvotella keskenään jonkin aikaa, kenet he haluavat tappaa, mutta toivon, ettei tähänkään käytetä aikaa erityisen paljon.
4. Kun yövuoron kaikki kyvyt on käytetty, ilmoitan Discordin pelikanavalla päivävuoron alkaneen. Samalla kerron, jos joku on kuollut. Kerron myös, mikä kuolleen rooli pelissä oli. Kuolleet eivät saa enää osallistua keskusteluun Discordin pelikanavalla (HUOM! Kuolema tässä pelissä on siis vain kuolema palkintokisassa, sillä ei ole muuten mitään merkitystä Selviytyjät-peliin).
5. Päivävuoron aikana kaikki pelaajat saavat julkisesti keskustella Discordin pelikanavalla kaikesta peliin liittyvästä (ja tosiaan: missään muualla tätä keskustelua ei saa käydä). Saa siis kertoa oman roolinsa pelissä (Ja huom: tietenkin saa myös valehdella parhaansa mukaan). Saa kertoa epäilynsä siitä, ketkä ovat Mafiassa. Saa kysellä toisilta pelaajilta mitä tahansa. Keskustelun on siis tarkoitus olla hyvin vapaata, ja sillä on tarkoitus tähdätä siihen, että Kaupunkilaiset löytävät joukostaan Mafian jäsenet, koska tämä julkinen keskustelu on Kaupunkilaisille ainoa keino löytää joukostaan Mafian jäsenet. Pelinvetäjänä ilmoitan jonkin (ei tarkkaan määritellyn) ajan jälkeen, että Päivävuoro on päättymässä. Sen jälkeen jokaisen pelaajan pitää ilmoittaa, kenet he haluavat lynkata joukostaan pois (eli kenen epäilevät kuuluvan Mafiaan). Tyhjää ei saa äänestää. Eniten ääniä saanut pelaaja lynkataan, jolloin hän tippuu pelistä. Sen jälkeen siirrytään jälleen yövuoroon.
6. Tätä jatketaan niin kauan, kunnes joko Mafia tai Kaupunkilaiset voittavat. Kaupunkilaiset voittavat, kun kaikki Mafian jäsenet on lynkattu. Mafian jäsenet voittavat, kun heitä on jäljellä enemmän tai yhtä paljon kuin Kaupunkilaisia. Helppoa!

Sitten aloitetaan. Discordissa saa kysyä, jos jotain epäselvää on.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 25

Kuva

Roolit on jaettu kuudelle jäljellä olevalle kilpailijalle, ja Mafia-roolipeli on valmis alkamaan. Vince McMahon julistaa yövuoron alkaneeksi, ja kaikki pelaajat sulkevat silmänsä. Kun yön hämärässä kukin kilpailijoista on suorittanut oman osuutensa, Vince käskee pelaajia avaamaan silmänsä. Päivävuoro on alkanut, ja ensimmäisenä käy ilmi, että Mafia on surmannut yön aikana Hideo Itamin. Itamin rooli pelissä oli olla Kaupunkilainen. Päivävuoro alkaa, ja pelaajat aloittavat keskustelun siitä, ketä epäilevät Mafian jäseneksi.

Big Show: Hideo-raukka :cry: Miksi juuri Hideo joutui Mafian hampaisiin - oliko hän yakuza? Jos olisin mafian jäsen, aloittaisin jostakusta jota pidän vahvimpana immuniteettikilpailuissa, ja vaikka Hideo onkin aiemmin näyttänyt uskomatonta taisteluhenkeä, en varsinaisesti olisi häntä ekana valinnut. Toisaalta, tämähän voi olla vain ovelaa käänteispsykologiaa jolla meidät houkutellaan lynkkaamaan vahvimmat ihan itse…
Rusev: Olen saanut tietooni, että AJ Stylesillä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
R-Truth: Minun teoriani: mafioosojen välinen sota. Yakuza-teoria kuulostaa järkevältä
Big Show: Rusev, voitko avata lähteitäsi tai päättelyketjuasi hieman enemmän?
Rusev: Tutkimalla itse johtolankoja
Styles: Aika nopeasti Rusev on syyttelemässä toisia, ettei sulla vaan olisi jotain salattavaa? Tuo mahdollinen sota kuulostaa loogiselta ja ehkä Hideosta yritettiin puristaa jotain tietoja irti, mutta tappoivatki tämän ennenkuin sai mitään irti ja nyt he yrittää vierittää sitä toisen syyksi. Muistetaan kuitenkin, että Rusevilla on kuitenkin jonkinlaisia yhteyksiä Venäjälle. Venäjällä kuitenkin on korruptiota ja Mafia on aika isossa osassa myös kyseisessä maassa. Rusevin nopea syyttävä sormi herättää tämän takia epäilyksiä, ettei vaan hänellä olisi jotain osuutta tähän kuolemaan ja nyt paniikissa syyttelee toisia.
Big Show: Sori vaan AJ mutta pitkä puolustuspuheenvuorosi, jossa kehität lähes tyhjästä pitkän spekulaation ja innolla osoitat sen perusteella toista pelaajaa sormella, ei varsinaisesti herätä luottamusta. Toki epäilyttäviä ovat myös he jotka vain pysyvät hiljaa…

Keskustelun edetessä Itami eläytyy rooliinsa ja päästelee suustaan kuolonkorinaa.

Rusev: Styles, tiedät hyvin ettei minulla ole mitään yhteyksiä Venäjälle. Se kaikki oli tuon seniilin sekoilua.

Kuva

Styles: Rusevin innokas sormella osoittelu ei sitten herätä mitään epäilyksiä? Toisaalta sä olit ensimmäisenä paikalla surkuttelemassa Hideon kohtaloa. Kenties jonkinlaista katumusta näin jälkikäteen Show? Vai tulitko kenties puolustamaan rikostoveriasi, jonka näit itse teossa? Mutta toisaalta hiljaiset herättää myös epäilyjä.
R-Truth: Rusev... Ei minkäänlaisia yhteyksiä, paitsi venäläinen vaimo. Rusevin nopea syyttely ja tuollainen epälooginen puolustelu kyllä herättää epäilyksiä kieltämättä.
Big Cass: Minä en tiedä mistään mitään, mutta matemaattisella päättelyketjulla katsottuna on pakko äänestää - sillä muuten meitit lynkataan jo seuraavana yönä, mikäli lääkärimme ei osu oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Tietysti näin sokkona heitettynä on 1/3 mahdollisuus osua oikeaan, mutta tämä on silti pakkorako. Eli kuuntelen teitä puheliaita, ja teen omat päätelmäni ennen päivän päättymistä.
Big Show: Näen tässä nyt kaksi vaihtoehtoa: joko luotan ensireaktiooni ja äänestän defensiivistä AJ:tä - tai sitten Rusev on vale-etsivä ja mafian jäsen. Jälkimmäisessä tapauksessa hänen mafiaveljensä on R-Truth, joka tuli yhtäkkiä vastaamaan Rusevin kohtaamiin syytteisiin bulgaarin kadottua taka-alalle.
Rusev: Tee miten haluat. Mut turha tulla itkemään jälkikäteen.

Vince McMahon keskeyttää keskustelun ja ilmoittaa, että on aika äänestää sitä, ketä pelaajat epäilevät Mafian jäseneksi.

Rusev: Äänestän Stylesiä.
R-Truth: Big Show kyllä aika kovasti vaikuttaisi yrittävän ohjata narratiivia niin että kaikki muut ovat epäiltyjä paitsi hän. Tulkitkoon kukin miten haluaa. Äänestän Big Show'ta.
Big Show: Kyllä se on niin että Rusevin täysin välinpitämätön reaktio lynkkausuhkaan ei nyt vakuuta. Äänestän Rusevia.
Styles: Pysyn kannassani ja tuo välinpitämättömyys vahvistaa vain epäilyni. Äänestän Rusevia.
Big Cass: Niin, kaikkihan täällä on epäilyttävää - itsensä ja muiden puolustaminen, kuten myös puolustautumattomuus. Kukaan ei ilmaissut kuitenkaan omista rooleistaan juurikaan mitään, poislukien Rusev, jonka oletettu tehtävä tässä yhteisössä olisi siis se etsivä. Olettaen, että pahixia on vielä kaksi (Hideon roolia ei kerrottu, koska..?) ja he ovat samalla puolella, on edelleenkin pakkotilanne äänestää - jolloin en sinällään ymmärrä miksei lähdettäisi aivan suorilta sanomaan jo tässä vaiheessa, että ollaan etsiviä varman tiedon kanssa. Mutta mennään nyt lonkalta sitten. Äänestän Stylesiä.

Äänet on annettu, ja lopputulos on pelin kannalta huonoin mahdollinen. Kukaan ei ole saanut enemmistöä äänistä, joten ketään ei lynkata päivän päätteeksi. Näin ollen Vince julistaa uuden yövuoron alkaneeksi, ja pelaajat sulkevat jälleen silmänsä. Kukin erikoiskyvyn omaava suorittaa yövuorolla oman tekonsa, ja lopulta Vince McMahon käskee pelaajia avaamaan silmät. Päivävuoro on alkanut...











...Ja sitä ennen Mafia on tappanut Big Show'n! Big Show'n rooli oli Kaupunkilainen, ja tämä tarkoittaa sitä, että Mafia on voittanut tämän palkintokilpailun! Vince McMahon paljastaa, että AJ Styles ja R-Truth olivat Mafian jäseniä, eli he ovat tämän palkintokilpailun voittajia! Styles ja Truth halailevat toisiaan tyytyväisenä ja iloisina, kun muut pelaajat kiroavat ääneen. Erityisen pettynyt näyttää olevan Rusev, joka syyttää hyväuskoista Show'ta siitä, että tämä ei äänestänyt Stylesiä pois päivävuoron aikana. Vince keskeyttää riitelyn ja käskee kilpailijat riviin.

McMahon: ONNEA AJ STYLES JA R-TRUTH! Te olette voittaneet palkintokilpailun, ja teillä onkin luvassa aivan upea palkinto! Te pääsette nimittäin koko päivän ja yön kestävälle huvimatkalle lähistöllä sijaitsevaan kulttuurikeskukseen: PALTAMOON! Tutustutte siellä paikalliseen kulttuuriin, syötte hyvin ja yövytte paikallisessa majoitusliikkeessä. Pääsette myös peseytymään, siistiytymään ja ylipäänsä vaihtamaan puhtaat vaatteet yllenne. Palaatte huomenna immuniteettikilpailuun hyvin levänneenä ja energisenä. NO NIIN, AUTO ODOTTAA TEITÄ JO, MATKOIHINNE SIITÄ! Huomenna on luvassa todellinen voimainkoitos... Te kaikki kohtaatte toisenne nimittäin ARMAGEGGON HELL IN A CELL -OTTELUSSA!

Tyytyväiset Styles ja R-Truth juoksevat lumihangen läpi maasturille, joka on valmiina viemään heidät Kainuun sydämeen. Jäljelle jääneet neljä kilpailijaa katsovat murheellisena Stylesin ja R-Truthin perään, ja koska Vincellä ei ole heille enää mitään sanottavaa, he lähtevät marssimaan pettyneenä kohti Ludvig-heimon leirialuetta. Edessä on jälleen yksi ilta kylmässä, pimeässä ja lähes olemattomien ruokavarantojen äärellä...













...Mutta illan aikana leiriin saapuukin yllätys! Paikallinen lähetti tuo nimittäin leirinuotion äärellä istuvan nelikon luokse kaksi pakettia, joissa on Big Show'n ja Hideo Itamin nimet! Pakettien päällä lukee "Terveisiä Stylesiltä ja R-Truthilta", mutta ei mitään muuta selitystä. Kun miehet avaavat paketit, sieltä löytyy ruokaa! Pieni pussi ruisleipää, hieman lakritsia ja salmiakkia ja pari suomalaista energiapatukkaa! Show pillahtaa itkuun katsellessaan saamaansa paketttia, ja jopa Itami näyttää liikuttuneelta. Sen sijaan Rusevin ja Big Cassin kasvoille nousee entistä katkerampi ilme... Mitä helvettiä tämä on? Miksi vain Show ja Itami saivat Truthin ja Stylesin lähettämänä ruokaa? Missä heidän pakettinsa on? Tämä kostetaan huomisessa Hell In A Cell -ottelussa...

--------

Näin tällä kertaa.

Tänään kello 17 Twitchissä siis immuniteettikilpailu, joka on kuuden miehen Hell In A Cell -ottelu. Matsin voittaja voittaa immuniteetin, simppeliä. R-Truth ja AJ Styles saavat overalliinsa +5 palkintokilpailun voitosta. Big Show ja Hideo Itami saavat overalliinsa +2 saatuaan Stylesiltä ja Truthilta lähetyksenä herkkupaketin. Truth ja Styles eivät voi jutella muiden kilpailijoiden kanssa pelialueen ulkopuolella ennen kuin immuniteettikisan tulokset on julkaistu tässä ketjussa. Eivätkä muut voivat siis jutella heille. Truth ja Styles voivat jutella keskenään pelialueen ulkopuolella.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 26

Kuva

On jälleen uusi päivä. Kohta kilpailijat ovat olleet Posion hyisissä olosuhteissa kuukauden ajan, ja kaikki ovat lopen uupuneita, väsyneitä ja riutuneita. Big Show'n leukaan on kasvanut valtava parta, ja jopa Hideo Itamille on muodostunut kuukauden aikana jonkinmoinen sänki. Kaikki kilpailijat ovat menettäneet painostaan toistakymmentä kiloa leirioloissa ollessaan. Tästä kaikesta huolimatta kilpailijat joutuvat jälleen kerran painimaan, vaikka tuskin kellään on enää erityisemmin energiaa jäljellä.

Mikä pahinta, tällä kertaa ei käydä mitä tahansa painiottelua. Kevin Owens on joutunut raahaamaan Posion pellolle jälleen kerran valtava Hell In A Cell -rakennelman, jota suomalaiset työmiehet kasaavat parhaillaan kehän ympärille, kun painijat kävelevät pellolle ja asettuvat Vince McMahonin eteen. AJ Stylesin kaulassa roikkuu immuniteettiamuletti, josta hän joutuu nyt kuitenkin luopumaan.

McMahon: TERVETULOA! Edessä on iso ottelu, suorastaan massiivinen ottelu. Sen voittaja voittaa immuniteetin ja selvittää tiensä viiden parhaan kilpailijan joukkoon. Joku muu teistä joutuu jälleen tänä iltana jättämään kilpailun kesken. Suosittelen siis antamaan kaikkensa tässä ARMAGEDDON HELL IN A CELL -OTTELUSSA! Ennen kuin aloitetaan painiminen, tarvitsen amuletin takaisin. AJ Styles, ole hyvä, tuo amuletti tänne.

AJ Styles ei luopuisi amuletista mielellään, mutta ei voi muutakaan. Hän astelee Vincen eteen ja ottaa riipuksen kaulastaan. Sen jälkeen painijat astelevat yksi kerrallaan jykevän Hell In A Cell -rakennelman sisälle, jossa John Cone odottaa jo painijoita.

(HUOM! Kaikki ottelut on simuloitu WWE 2k17:lla, ja striimaan simulointilähetykset Twitchillä livekatsottavaksi. AJ Stylesillä ja R-Truthilla on +5 overallissa tässä. Big Show'lla ja Hideo Itamilla on +2 overallissa.. Striimit on katsottavissa aina kaksi viikkoa jälkikäteen. Halutessasi voit katsoa tämänkertaisen matsin tästä.)

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
AJ STYLES vs. BIG CASS vs. BIG SHOW vs. HIDEO ITAMI vs. R-TRUTH vs. RUSEV - ARMAGEDDON HELL IN A CELL MATCH

Sitten mennään. Kaikki painijat ovat kehässä, häkin ovi on suljettu lukolla. John Cone ilmoittaa, että ottelu on valmis alkamaan, ja järisyttävä mähinä täyttää saman tien kehän. Big Show hyökkää heti R-Truthin kimppuun, ja miehet tappelevat kehäköysien välistä kehän ulkopuolelle tappelemaan ja paiskomaan toisiaan häkin seinämää vastaan. Show pääsee nopeasti niskan päälle. Kehässä Rusev on ottanut kohteekseen Hideo Itamin ja murjoo brutaalisti tämän selkää. Big Cass on puolestaan käynyt AJ Stylesin päälle ja jyrää tämän kanveesiin näyttävällä Suplexilla.

Tappelu jatkuu jonkin aikaa samanlaisena kolmen taisteluparin kamppailuna: Itami onnistuu lopulta väistämään Rusevin Elbow Dropin ja alkaa potkia tätä. Styles on edelleen alakynnessä Cassia vastaan. Truth väistää Show'n lyönnin, ja miehet palaavat kehään. Siellä Show ottaa taas tilanteen hallintaan ja paiskaa Truthin maahan. Tuskainen Truth kierii kehästä ulos Posion lumiselle maahan selkäänsä pidellen. Samaan aikaan myös Cass ja Styles ovat kolkanneet toisensa niin, että molemmat kierivät kehästä ulos. Rusev jyrää myös Big Show'n ulos kehästä, minkä jälkeen kehässä ovat vain Hideo Itami ja Rusev... JA ITAMI YLLÄTTÄÄ RUSEVIN HURRACANRANALLA!

Ilo jää lyhytikäiseksi, kun Styles ja Big Cass palaavat kehään. Cass jyrää Itamin STO:lla, minkä jälkeen Styles ottaa vauhtia ja loikkaa Itamin päälle hurjalla Springboard Splashilla. Itami kierii ulos kehästä vatsaansa pidellen, mutta kaikki muut ovat palanneet kehään. Kauaa ei viiden miehen rymistelyä kehässä kestä, kun Styles heittää Show'n köysien välistä lumikasaan ja seuraa itse perässä kehästä ulos. Myös Rusev on saanut osuman ja poistunut jälleen kehän ulkopuolelle. Kehässä Truth murjoo Big Cassia, nousee yläköydelle... Ja tekee Double Axe Handlen Cassille.

Tätä suurta liikettä valmistellessa kaikki muut painijat ovat toipuneet kehän ulkopuolella, ja koko kuusikko on taas kehässä. Big Show näyttää voimiaan heittämällä Itamin kulmaan samalla, kun Styles jyrää Rusevin Lariatilla maahan. Cass iskee Truthille Side Slamin. Truth kierii kehästä ulos, ja kohta seuraavat myös Styles ja Big Show. Kehässä tapahtuu niin paljon asioita, ettei kaikesta pysy millään perillä. Nyt kehässä ovat Cass, Itami ja Rusev, joista yllättäen Itami ottaa tilanteen hallintaansa. Itami iskee ensin Suplexin Ruseville, minkä jälkeen hän heittää Cassin kulmaukseen ja alkaa nostaa tätä kulmauksen päälle selkä kehään päin. Se on kuitenkin sellainen voimannäyttö Itamille, että hän on aivan puhki temppunsa jälkeen, ja Cass saa helposti tönäistyä Itamin kauemmas... JA ISKETTYÄ TÄLLE TOP-ROPE CLOTHESLINEN!

Cass ei pääse hyötymään tempustaan selätysyrityksellä, koska suurin osa painijoita on jälleen palannut kehään. Kehätapahtumista on mahdoton pysyä perässä järisyttävän mähinän keskellä... BIG SHOW ISKEE SPEARIN STYLESILLE! EI! STYLES VÄISTÄÄ! SHOW SYÖKSYY ULOS KEHÄSTÄ! Heti perään Styles nousee apronille, jää seuraamaan kehän tapahtumia... PHENOMENAL FOREARM R-TRUTHILLE! Mutta Styles ei ehdi edes yrittää selätystä, kun Big Cass paiskaa hänet maahan! Styles kierii ulos kehästä, ja kehän ulkopuolisessa lumihangessa makaa myös Rusev. Samalla Big Show on palannut kehään ja ottanut ottelun hallintaan jakelemalla painijoille Full Nelson Slameja.

Big Show on nyt tilanteen herra. Kaikki painijat makaavat maassa hänen rajujen heittojensa jäljiltä, ja samalla AJ Styles palaa kehään...

WMD!

WMD AJ STYLESILLE!

Mutta Show ei selätä?! Kyynel silmäkulmissaan Show katselee kylvämäänsä tuhoa, eikä hän pysty selättämään. Rusev yrittää hyödyntää tilanteen käymällä Show'n kimppuun, mutta Show on valppaana ja paiskaa myös Rusevin maahan Full Nelson Slamilla. Nyt Show selättää!

1!
















2!
























EI!

RUSEV SAA OLKAPÄÄNSÄ YLÖS MATOSTA!

Tuskainen Rusev kierii ulos kehästä, ja samalla myös muut painijat ovat heräilleet jälleen kehätoimintaan. AJ Styles stomppailee maassa makaavaa Truthia samalla, kun Big Show kurittaa Big Cassia kulmauksessa. Nyt ei selvästikään tunneta sympatiaa "poikien" kesken. Kehän toisella puolella Truth onnistuu väistämään Stylesin hyökkäyksen... JA TRUTH TARJOAA HURJAN POTKUN STYLESIN LEUKAPERIIN! Styles kierii ulos kehästä.

Samalla Rusev on päässyt tolpilleen, ja nyt on hänen vuoronsa yrittää ottelun hallintaa. Rusev paiskaa Belly To Belly Suplexin Truthille, ja Truth jää maahan makaamaan tuskaisena. Seuraavaksi Rusev jyrää kanveesiin Big Cassin ja Hideo Itamin. Rusev ei pääse kuitenkaan selättämään, kun toisella puolella kehää Styles on jäänyt jälleen kärkkymään polvillaan olevaa Big Cassia... PHENOMENAL FOREARM BIG CASSILLE!

STYLES EI SELÄTÄ!

Mitä ihmettä tämä on? Painijat tekevät toisilleen isoja liikkeitä, mutteivät edes yritä selätystä!

Styles käy sen sijaan R-Truthin kimppuun samalla, kun Big Cass jyrää Big Show'n ulos kehästä Clotheslinellä. Itami ja Rusev ovat siirtyneet tappelemaan kehän ulkopuolelle. Kehässä ovat nyt pystyssä vain Big Cass ja Styles, jotka käyvät toistensa kimppuun. Sitä ei kestää kauaa, koska myös Rusev palaa kehään ja käy molempien miesten kimppuun. Rusev paiskaa Cassin maahan, ja Cass kierii ulos kehästä. Samalla Styles hakee luovutusliikettä kehänpinnassa makaavasta Truthista, mutta se on ihan turhaa. Rusev katkaisee liikkeen saman tien.

Myös Big Show on jälleen palannut kehään, ja nyt yhdessä Rusevin kanssa he iskevät AJ Stylesille Double Gutbusterin. Vatsaansa pitelevä Styles kierii ulos kehästä... JA RUSEV YLLÄTTÄÄ BIG SHOW'N BELLY TO BELLY SUPLEXILLA!

MISTÄ HIDEO ITAMI ILMESTYI?

Yhtäkkiä Itami loikkaa kehään ja kolkkaa Rusevin maahan hurjalla potkulla! Hideo Itami näyttää nyt siltä, että hän tajuaa tämän olevan hänen mahdollisuutensa ottaa ottelu hallintaan. Itami iskee German Suplexin R-Truthille! Truth kierii ulos kehästä! Seuraavaksi Itami jää odottamaan Big Cassia... GO TO SLEEP BIG CASSILLE! GO TO SLEEP! CASS VUOTAA VERTA! JA HIDEO ITAMI JATKAA EDELLEEN HALLINTAA! INVERTED DDT BIG SHOW'LLE! FIGHTING SPIRIT!

Itamin hallinta ei kuitenkaan pääty edes selätysyritykseen, koska samalla AJ Styles palaa kehään, ja Styles pääsee vihdoin taistelemaan tasaveroisesti Itamin kanssa. Itamin ja Stylesin taistelu ei jatku kauaa, kun Big Cass palaa kehään ja heittää Itamin tylysti ulos kehästä. AJ Styles on siirtynyt Rusevin kimppuun ja hakee tälle Styles Clashia... EI! Rusev estää! JA ISKEE ALABAMA SLAMIN STYLESILLE! Rusev kääntää Stylesin vatsalleen.... ACCOLADE! RUSEV LUKITSEE STYLESIN ACCOLADEEN!

...Mutta se on turhaa.

R-Truth katkaisee Rusevin luovutusliikkeen saman tien, minkä jälkeen hän kääntyy Big Show'ta kohti... LIE DETECTOR! HURJA JUMPING FOREARM SUORAAN SHOW'N PÄÄHÄN!

MUTTA TAASKAAN EI SELÄTYSTÄ!

Mitä tämä on?!

Sen sijaan Truth kääntyy Rusevia päin, ja miesten välillä on hurja staredown. Truth ja Rusev ovat hetken aikaa ainoat kehässä pystyssä olevat painijat, ja he tuijottavat toisiaan tulisesti... KUNNES BIG SHOW NOUSEE TAKAISIN YLÖS JA JYRÄÄ TRUTHIN MAAHAN CHOKESLAMILLA! Rusev käy heti Show'n kimppuun. BACK SUPLEX SHOW'LLE! EI! SHOW ESTÄÄ! HOG LOG LEG DROP RUSEVILLE!

MUTTA MITÄ KEHÄN TOISELLA PUOLELLA TAPAHTUU?!

AJ Styles ja Big Cass ovat päässeet jaloilleen kehän toisella puolella... JA AJ STYLES YLLÄTTÄÄ BIG CASSIN STYLES CLASHILLA! STYLES SELÄTTÄÄ! Rusev ja Truth makaavat maassa piestynä. Big Show ei huomaa ajoissa, mitä kehän toisella puolella tapahtuu. Hideo Itami on juuri nousemassa takaisin kehään. Styles selättää.

1!




















2!

























3!

Se on siinä.

VOITTAJA: AJ Styles

Hurja mähinä on ohi. AJ Styles on onnistunut toisen kerran putkeen voittamaan immuniteetin, eivätkä muut painijat voi tällä kertaa muuta kuin syyttää itseään. He eivät ole olleet tarpeeksi nokkelia, nopeita ja tehokkaita. AJ Styles on voittanut sekopäisen Hell In A Cell -ottelun, ja kun suomalaiset työmiehet alkavat purkaa kehää ympäröivää häkkirakennelmaa, Vince McMahon käskee tuskaiset painijat seisomaan riviin eteensä. Juhlallisesti Vince luovuttaa immuniteettiamuletin takaisin AJ:n kaulaan, ja se tarkoittaa sitä, että tänään Stylesiä ei voi äänestää pois pelistä. Joku muu kuitenkin äänestetään. Nähtäväksi jää, kuka.

-----

Immuniteettikilpailu on ohi, ja AJ Styles on voittanut kilpailun.

Teillä on juhannuksen takia poikkeuksellisesti 48 tuntia aikaa (eli sunnuntaille kello 9 asti) lähettää oma äänenne minulle täällä foorumilla yksityisviestillä. Kenet haluatte äänestää täältä pois? AJ Stylesiä EI VOI äänestää. Liittäkää mielellään äänen yhteyteen myös lyhyt perustelu, miksi haluatte kyseisen henkilön äänestää pois.

LISÄKSI: Lähetän teistä ainakin osalle Discordissa yhden kysymyksen, jonka Vince McMahon kysyy hahmoltanne heimoneuvostossa. Vastatkaa siihen haluamallanne tavalla in character -tyyliin, tämä vastaus kuullaan siis julkisesti ennen äänestystä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja kenitys »

ILTA 26

Kuva

Loppu on päivä päivältä lähempänä. Mukana on vielä kuusi kilpailijaa, tämän illan jälkeen enää viisi. Joku heistä voittaa koko Selviytyjät: WWE -kilpailun viikon päästä. Joku. Yksi. Mutta sitä ennen edessä on vielä monta kilpailua, äänestystä – ja todennäköisesti myös paljon juonittelua, sumplimista ja selkäänpuukottamista. Nähtäväksi jää, mihin kilpailu kääntyy loppusuoralla. Tänään voi olla hyvin ratkaiseva ilta tuon loppusuoran kannalta.

AJ Styles hymyilee jälleen tyytyväisenä. Immuniteettiamuletti roikkuu hänen kaulassaan jo toisessa heimoneuvostossa putkeen. Styles johdattaa porukkaa, kun he marssivat Posion tutun pimeässä illassa kohti mökkiä, jossa kukapa muukaan kuin Vince McMahon istuu odottamassa painijoita. Ovi aukeaa, ja kuusi painijaa astelee sisälle tupaan, jossa he ovat istuneet monta kertaa aiemminkin. Porukka vie omat soihtunsa mökin perälle, ja sen jälkeen he käyvät istumaan Vincen eteen. AJ Styles, Big Cass ja R-Truth istuvat eteen. Big Show, Hideo Itami ja Rusev asettuvat taakse. Sitten ovi aukeaa vielä kerran, ja paikalle saapuu siistiytynyt jury-nelikko: Brock Lesnar, Daniel Bryan, The Miz ja totinen Dolph Ziggler astuvat istumaan sivuseinälle seuratakseen keskustelua.

McMahon: Täällä jälleen. Mutta ei enää kovin montaa kertaa. Kohta joku teistä liittyy Kevin Owensin seuraan Selviytyjät: WWE -kilpailun voittajien kunniakkaassa taulukossa! Mutta nähtäväksi jää, kuka se teistä on. Toistaiseksi en ole vielä täysin vakuuttunut siitä, että yksikään teistä on todella tämän palkinnon arvoinen. Ei siksi, ettette olisi suoriutuneet hyvin. Ette vain ole suoriutuneet kaikesta, mikä teidän on suoritettava voittaaksenne. Nyt on kuitenkin aika äänestää jälleen yksi teistä pois. Ja sitä ennen haluan kysyä teiltä paria oleellista asiaa. AJ Styles, sinä voitit immuniteettikilpailun toisen kerran. Uskotko, että muut kilpailijat pitävät sinua suurimpana uhkana tällä hetkellä?

Styles: Totta kai olen isoin uhka, ja joidenkin mielestä olen ollut isoin uhka jo pidemmän aikaa. Meinaan ennen tätä ilmiömäistä putkeani jotkut halusivat minut jo ulos paljon aikasemmin, mutta eivät luojan kiitos onnistuneet siinä. Kuka tietää, ehkä ne nyt toivovat, että olisivat onnistuneet savustamaan minut ulos aikaisemmin varsinkin kun tietävät nyt, että kuinka liekeissä olen tällä hetkellä.

Styles pörhistää rintaansa ylpeänä. Muut penkillä istuskelevat painijat katsovat häntä alta kulmien. Stylesin itsevarmuus on selvästi nousussa viime aikaisten voittojen ansiosta.

McMahon: Vai niin, vai niin. Kiinnostavaa. R-Truth, sinä voitit Stylesin kanssa palkintokilpailun. Saitte myös lähettää Paltamon-matkaltanne muille kilpakumppaneillenne pieniä tuliaisia. Miksi lähetitte maistiasia vain Big Show'lle ja Hideo Itamille?

Truth: Big Show ei voi mitenkään kiistää sitä, että olemme yksi pojista, kun jeesasimme nälkäisiä jättiä. Hideo sai lahjan hyvityksenä siitä, että me käytännössä riistimme häneltä mahdollisuudet pelata koko peliä tappamalla hänet ensin.

Show nyökkäilee tyytyväisenä, mutta pillahtaa samalla itkuun jälleen kerran. Yksi pojista. Kaikki ovat yksiä pojista. Ja tänään pitää äänestää pois yksi pojista.

McMahon: Entäs sitten sinä, Hideo Itami? Et ole toistaiseksi voittanut yhtään yksilökilpailua. Mistä se johtuu?

Itami: En ollut täällä edes kilpailemassa, vaan hakemassa mystistä olentoa.

McMahon: MITÄ?!

McMahon näyttää täysin raivostuneelta kuullessaan, että mukana on vielä joku kilpailija, joka ei ole tosissaan edes kilpailemisen kanssa. Mitä helvettiä? Mitä perkelettä? McMahon olisi valmis saman tien lähettämään Itamin helvettiin täältä Pohjolasta ja koko kilpailusta, mutta hänellä ei ole siihen oikeutta. Niinpä McMahon mutisee raivoissaan jonkin aikaa, kunnes jatkaa kysymyspatteristoaan.

McMahon: Ei edes halua kilpailla... Helvetin helvetti.... No, puhutaan sitten taas pelistä. Big Cass. Kuka on osoittautunut täällä kieroimmaksi pelaajaksi?

Cass: Täällä kukaan ole sen kummemmin osoittautunut kieroksi, kyllä sen jo lähtökohtaisesti tiesi, että kaikenlaista veivausta tullaan näkemään, kun kaikkia ei ole luotu näin isoiksi, vahvoiksi, komeiksi ja älykkäiksi.

Cassin vastaukset ärsyttävät joka kerta muita kilpailijoita enemmän ja enemmän. Näyttää siltä, että kaikki ovat valmiita vetämään Cassia turpaan, mutta he saavat pidettyä hermonsa kurissa.

McMahon: Niiin... Ja vielä ennen äänestämistä: Rusev. Mitkä asiat ratkaisevat tässä kohtaa pelissä, ketä aiot äänestää heimoneuvostossa?

Rusev: Tässä kohtaa pitää poistaa suurimmat uhat, ja se tarkoittaa hyvää pataa muiden kanssa olevia pelaajia.

McMahon: Kyllä, nyt äänestetään pois yksi suurimmista uhista. Aloitetaan äänestäminen. AJ Styles, sinä äänestät ensimmäisenä.

ÄÄNESTYS

AJ Styles on hyvin vakavan oloinen, kun hän kävelee äänestyspaikalle, jossa odottaa tuttu uurna. Styles katsoo edessään olevaa lappua, pohdiskelee vielä hetken ja sitten tarttuu kynään. "Sinun on aika lähteä."

Big Cass on äänestysvuorossa toisena. Hän on tuttuun tyyliinsä erittäin itsevarman näköinen, kun hän raapustaa äänestyspaikalla nimen lappuun ja näyttää lapun kameralle lausuakseen perustelunsa. "Ei näitä pelejä ihan noin puolivaloilla hoideta. Ymmärrän, että kaikkea ei aina kannata laittaa likoon – etenkään jos ei usko omiin mahdollisuuksinsa, mutta rajansa kaikella.

R-Truth harppoo äänestyspaikalle kolmantena. Hänellä ei ole tälläkään kertaa immuniteettiamulettia suojana, ja se saattaa hieman huolettaa Truthia. Kovin kauaa hän ei silti äänestyspaikalla vietä aikaansa, vaan pudottaa nopeasti lapun uurnaan. "Olet osoittautunut odotettua fiksummaksi yksilöksi, mikä tarkoittaa sitä että olet vaarallinen kilpailija."

Big Show ei ole sanonut koko heimoneuvoston aikana sanaakaan, mikä ei ole ihme, koska Show on itkenyt siitä lähtien tauotta, kun R-Truth puhui siitä, miten hänkin haluaa olla "yksi pojista". Nytkin Show vain kyynelehtii äänestyspaikalla lohduttomasti, kirjoittaa nimen lapulle ja katsoo sitten kameraan. "Et ole täällä koko sydämelläsi, aika lähteä kotiin."

Hideo Itami jatkaa äänestyskierrosta. Hän kirjailee lapulle kauniilla käsialalla oman ratkaisunsa siitä, kenet haluaa tässä kohtaa pelistä pois. "Olet liian etevä, ja se on vaarallista."

Rusev on äänestysvuorossa viimeisenä. Totinen bulgaari näyttää tälläkin kertaa siltä, että olisi valmis suurin piirtein tuhoamaan koko äänestyspaikan. Sen sijaan hän suttaa taas lapulle yhden nimen ja näyttää kirjoituksensa kameralle. "Olet vaarallinen kilpailija hyvänä päivänä."

TULOS

Äänet on annettu, ja Vince McMahon astelee uurnan luokse. Hetken päästä hän palaa takaisin ja katsoo Ludvig-heimoa.

McMahon: Ludvig-heimo, luen nyt antamanne äänet. Mutta sitä ennen: Jos joku haluaa käyttää henkilökohtaisen immuniteettiamulettinsa, nyt on sen hetki.

Jälleen kerran sama litania. Onko salaista immuniteettiamulettia oikeasti edes pelissä? Ehkä nyt... Ehkä?






























Ei. Ei niin ei. Kukaan ei tälläkään kertaa käytä amulettiaan.

McMahon: Selvä. On aika laskea äänet. MUTTA! Luvassa on vielä yksi yllätys. Tällä kertaa uurnassa on teidän kuuden antamien äänien lisäksi yksi MUSTA ÄÄNI. Sen on antanut viime kerralla pelistä ulos äänestetty Dolph Ziggler, joka on viime töikseen saanut päättää yhden painijan, jonka hän haluaisi itse putoavan pelistä pois. Luen ensin mustan äänen ja siirryn sitten muiden äänien pariin. Musta ääni lasketaan samanarvoiseksi ääneksi kuin muutkin äänet, eli yhteensä jaossa on seitsemän ääntä.

Kaikki kilpailijat katsovat toisiaan hämmentyneinä ja suuntaavat sitten katseensa tuomaristossa istuvaan Ziggleriin, joka virnistelee tyytyväisenä. Vielä yhden kerran hän on päässyt vaikuttamaan pelin kulkuun. Vielä kerran kaikki kamerat kääntyvät hänen suuntaansa.

McMahon: Kun äänet on luettu, päätös on lopullinen. Eniten ääniä heimoneuvostossa saanut on 11. Selviytyjät: WWE:stä ulos äänestetty kilpailija ja viides juryn jäsen.











Musta ääni menee... RUSEVILLE.



















Ensimmäinen normaali ääni menee... R-TRUTHILLE.






















Toinen normaali ääni menee... R-TRUTHILLE.





















Kolmas normaali ääni menee... RUSEVILLE.



















Neljäs normaali ääni menee... RUSEVILLE.



















Rusev ja R-Truth tuijottavat toisiaan. Muut kilpailijat näyttävät jännityneiltä. Ziggler virnistelee juryn rivistössä.

McMahon: Viisi ääntä annettu. Kolme Ruseville, kaksi R-Truthille. Kaksi ääntä laskematta. Jos Rusev saa vielä yhdenkin äänen, hänestä tulee seuraava Selviytyjät: WWE:stä ulos äänestetty kilpailija.

























Viides normaali ääni menee...





















...



































RUSEVILLE.


















Kuva




Rusevin kasvoilta on mahdotonta lukea, mitä hän ajattelee. Bulgaari on ollut loputtoman totinen ja vähäsanainen koko kilpailun ajan, eikä hän ole tuntunut olevan missään vaiheessa tyytyväinen mihinkään, joten ei hän ole sitä toki tässäkään vaiheessa.

McMahon: Rusev. Nämä äänet riittävät. Sinut on äänestetty 11. ulos Selviytyjät: WWE:stä. Ole hyvä ja tuo soihtusi.

Rusev ei sano mitään, ei katso kehenkään eikä osoita minkäänlaisia tunteita. Hän päästää yksittäisen murahduksen noustessaan ylös, astellessaan soihtunsa luokse ja kävellessään sitten Vincen eteen soihtu kädessään.

McMahon: Rusev, tuli edustaa elämää tällä saarella, ja kun tuli sammuu, kilpailusi on ohi. Heimo on puhunut.

Kuva

Totinen ilme pysyy Rusevin kasvoilla loppuun asti, kun hän nyökkää tyynesti ja poistuu sitten mökistä. Viisi muuta kilpailijaa jäävät istumaan penkeilleen ja päästävät helpottuneen huokaisun. Tällä kertaa he olivat varsin yksimielisiä, mutta se tuskin tarkoittaa sitä, että heimossa vallitsisi tässä vaiheessa enää minkäänlainen harmonia. Peli on lähellä loppua, tässä vaiheessa lähimmät liittolaisetkin ovat vihamiehiä.

------

Jepulis. Palataan huomenna palkintokilpailun kanssa.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 27

Kuva

Viisi painijaa on viettänyt kohta kuukauden kylmässä, pimeässä ja kaikin puolin epämukavassa Posiossa. Se alkaa näkyä sekä heidän henkisessä hyvinvoinnissaan että fyysisessä jaksamisessaan. Ruokavarannot on liki pitäen käytetty loppuun. Kaikki ovat menettäneet hirveän määrän massastaan, ja uuden aamun sarastaessa porukka kampeaa itsensä nuotion äärelle posket lommollaan. Kukaan ei enää jaksaa jutella toisilleen kummoisesti mitään, mutta vähäiset keskustelunaiheet käsittelevät sitä, mitä kukin heistä haluaisi syödä. Keskustelussa nousevat esille hyvin vahvasti tietyt toiveet: pizza, hampurilainen, hot dog... Ja niin edelleen. Toivottavasti tämän päivän palkintokilpailussa olisi tarjolla palkintona jokin todellinen herkkuateria!

Tämä ajatus mielessään AJ Styles, Big Show, Big Cass, Hideo Itami ja R-Truth astelevat heimolippuaan kantaen palkintokisa-alueelle, missä heitä odottaa yllätys. Paikalla ei ole mitään, mikä viittaisi varsinaisesti käytävään palkintokisaan. Mikä hämmentävämpää, myöskään Kevin Owens ei ole paikalla. Sen sijaan Vince McMahon seisoo keskelle peltoa asetellun myyntitiskin takana leveä hymy kasvoillaan. Myyntitiskin eteen on pystytetty viisi tuolia, joille Vince käskee kilpailijat istumaan.

McMahon: TERVETULOA KILPAILIJAT! Tänään ei ole ollenkaan palkintokilpailua.

Mite?

McMahon: KYLLÄ VAIN! Luvassa on hetki, jota varmasti suurin osa teistä on jo odottanut ja toivonut. On Selviytyjät-HUUTOKAUPAN aika! Tänään teillä kullakin on mahdollisuus huutaa itsellenne jonkinlainen herkkuruoka, -juoma tai muu mukava yllätys, jonka avulla saatte lisää kovasti kaipaamaanne energiaa. Ja toki uskon, että esimerkiksi perhepizzan syöminen saattaisi muutenkin olla miellyttävää...

Viisi miestä kuuntelevat kaihoisasti Vincen puhetta perhepizzasta. Tämä alkaa vaikuttaa liian hyvältä.

McMahon: No niin, sitten aletaan huutaa. Jokainen teistä saa 300 markkaa. Se on paikallinen rahayksikkö. Minulla on täällä huutokauppapöytäni takana ennalta ilmoittamaton määrä eri kohteita. Jokaisesta kohteesta käydään huutokauppa. Korkeimman tarjouksen tehnyt voittaa kohteen itselleen ja saa nauttia siitä aivan yksin. Jokaisen kohteen lähtöhinta on 50 markkaa. Minimikorotus on 25 talaa. Tässä rahanne, olkaa hyvät!

Kilpailijat käyvät hakemassa nipullisen Sibeliuksia, Aaltoja ja Linnoja.

McMahon: Luvassa on sekä ennalta ilmoitettuja herkullisia kohteita että yllätyskohteita, joissa saattaa olla tarjolla... Mitä tahansa. Miettikää tarkkaan, mihin haluatte rahanne satsata! Jokainen hyvä huuto tarjoaa teille suuren edun tulevaan immuniteettikilpailuun, joka on tämän kauden vaikein.

--------

Vuorossa on palkintokilpailu nimeltään "HUUTOKAUPPA".

Säännöt ovat helpot.

1. Kisa käydään Discordissa tänään maanantaina klo 18.
2. Ilmoitan aina, mikä kohde on seuraavaksi huutokaupattavana (esimerkiksi vaikka "Hot Dog -ateria"). Eri kohteet ovat eri arvoisia. En kerro, montako kohdetta huutokaupassa yhteensä on ja mitä kohteita seuraavaksi on luvassa. Teidän on siis vain pääteltävä, haluatteko kilpailla kulloinkin vuorossa olevasta kohteesta.
3. Jokaisen huudettavan kohteen itselle huutanut kilpailija saa painijalleen tietyn määrän lisää overallia tulevaan immuniteettikilpailuun. Eri kohteet ovat eri pistemäärän arvoisia. En kerro, montako pistettä kustakin kohteesta saa - se teidän pitää itse arvioida siitä, miten herkulliselta mikäkin kohde kuulostaa. Pistemäärät vaihtelevat 1 ja 5 overallin välillä.
4. Huudettavana on myös yllätyskohteita. Niiden arvosta ei kerrota etukäteen mitään.
5. Jokaisen kohteen lähtöhinta on 50 markkaa. Minimikorotus on 25 markkaa. Kullakin pelaajalla on käytössään 300 markkaa.
6. Huudot tehdään huutamalla aina Discordissa se summa, minkä tarjoaa. Sen jälkeen kysyn korkeampia tarjouksia ja jos kukaan ei tarjoa kolmannen kerran kohdalla mitään, kohde menee isoimman tarjouksen tehneelle.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
Villezka
Main eventer
Viestit: 313
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja Villezka »

Kuva

Ai että elämää hymyilee. Voisin jopa sanoa että elämä hymyilee ilmiömäisesti. Palkintokisan voitto, josta osin täytyy kiittää Truthia, jos rehellisiä ollaan niin yllätyin siitä kuinka hyvin meidän tiimityöskentely toimi, Paltamon ilmiömäiset nähtävyydet sapuskoineen ja majoituksineen, kahden viimeisimmän immuniteettikisan voitto ilmiömäisesti ja sitten kaiken tietysti kruunaa tämä ilmiömäisen maukas poropaisti. Olen suoraan sanottuna liekeissä ja mitä seuraavaan immuniteettikilpailuun tulee, niin se tulee päättymään samalla tavalla kuin kaksi edellistä, eli minun ilmiömäiseen voittoon.

Immuniteetista puheenollen kuulin juuri päivän parhaan uutisen...

Kuva

KEVIN OWENS SINÄ SAASTAINEN LIMANULJASTA PÄÄSEN VIHDOIN SINUUN KÄSIKSI! PISTÄN SINUT KÄRSIMÄÄN SENKIN RYÖKÄLE! PISTÄN SINUT KÄRSIMÄÄN NIIN ILMIÖMÄISEN PAHASTI ETTET ENÄÄ IKINÄ SEN JÄLKEEN YRITÄ TEMPPUJASI AJ STYLESIN KUSTANNUKSELLA!

Ai minun pitää voittaa nopeasti hänet? Sääli olisin mielelläni pistänyt hänet kärsimään monta kymmentä minuuttia, joten pääsit helpolla tällä kertaa Kevin.
Ehkä otin, ehkä en

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 27

Kuva

AJ Styles, Big Show, Big Cass, Hideo Itami ja R-Truth istuvat puisella penkillä hyisellä Posion pellolla, kun huutokauppameklari Vince McMahon nostaa heitä vastapäätä asetellulle pöydälle ensimmäisen myyntituotteen. Jokaisella on käytössään paikallista rahaa 300 markan edestä. Mutta ennen kuin Vince aloittaa huutokaupan ensimmäisestä tuotteesta, Big Cass nousee pystyyn.

Cass: PAH! Minä en tarvitse mitään tämmöisiä surkeita myyntituotteita. Pärjään ihan hyvin seuraavassa immuniteettikilpailussa ilman Vincen almuja. Pitäkää te tunkkinne, ja tässä Vince rahasi takaisin. Minä lähden takaisin Ludvig-leiriin.

Sen sanottuaan Cass nakkaa setelinipun takaisin Vincen käsiin ja lähtee yksin marssimaan takaisin kohti Ludvig-heimon leirialuetta. Cass näyttää olevan niin itsevarma, ettei hän tarvitse edes lisäapua huutokaupassa olevista ruui'sta. Vince McMahon näyttää todella hämmentyneeltä katsoessaan tätä Cassin poistumista, mutta kukin toki tekee, miten haluaa. Niinpä Vince nappaa 300 markkaa käsiinsä, sujauttaa ne takaisin takkinsa taskuun ja alkaa sitten esitellä ensimmäisenä myynnissä olevaa tuotetta.

McMahon: HYVÄ ON! Aloitetaan. Ensimmäisenä myynnissä on iso lasi täysmaitoa, lämmintä tuoretta ruisleipää ja aitoa kirnuvoita. Lähtöhinta on 50 markkaa. Aloitetaan huutaminen!

Hideo Itami ei aikaile hetkeäkään, vaan aloittaa huutamisen.

Itami: 50!
Show: 100!

Hideo Itami katsoo Show'ta hämmentyneenä. Mitä tämä on? Miksi hänen tarjouksensa ei kelpaa? Vince kysyy, haluaako joku tarjota lisää, mutta kukaan ei näytä kiinnostuneelta. Vince laskee ensimmäisen, toisen ja kolmannen...

Itami: Hetkinen!
McMahon: MITÄ NYT?
Itami: Oliko ensimmäinen tarjoukseni väärin?
McMahon: EI! Big Show vain ylitti sen! SE ON HUUTOKAUPAN IDEA!
Itami: Ahaa! Tarjoan 101 markkaa!
McMahon: ET VOI TARJOTA 101 MARKKAA! MINIMIKOROTUS ON 25 MARKKAA! JA OLET MUUTENKIN MYÖHÄSSÄ? LEIPÄ, MAITO JA VOI MYYTY BIG SHOW'LLE 100 MARKALLA!

Tyytyväinen Show käy hakemassa ison maitolasin, leivän ja voin itselleen ja alkaa syödä niitä saman tien Posion kylmyydessä, kun Vince nostaa esille jo seuraavan myyntituotteen.

McMahon: No niin, seuraavaksi on tarjolla aikamoinen erikoisuus! Iso jauhalipizza ja 6-pack paikallista olutta: Lapin Kultaa! Aloitetaan huutaminen.
Itami: 100!
R-Truth: 200!
Itami: 225

Huutokilpailu käynnistyy vauhdikkaasti ja kohoaa nopeasti suuriin summiin. Itamin tarjous on jo sen verran kova, että se saa muut hiljaiseksi. Vince alkaa laskea: ensimmäisen, toisen ja kolmannen kerran... Ja se on myyty! Pizza ja oluet menevät Itamille, joka käy hakemassa ruuan ja juomat itselleen ja alkaa saman tien kitata suuhunsa paikallista mallasjuomaa. Se tosin näyttää saavan Itamin humalatilaan, joka ei välttämättä ole kovin hyväksi...

McMahon: Siirrytään kolmanteen kohteeseen. JA SE ON YLLÄTYS!

Vince nostaa pöydälle ison lautasen, jonka päällä on kupu. Kuvun sisältö on mysteeri, joten tällä kertaa huudetaan kohteesta, josta niin sanotusti toivotaan parasta.

McMahon: Mitä tarjotaan tästä yllätyskohteesta? Sisältö voi olla paljon parempaa kuin saatatte edes toivoa.
Itami: 50!
R-Truth: 100!
Styles: 125!
R-Truth: 150!

Huutokisa on tiukka. Yllätyskohde kiinnostaa porukasta suurinta osaa. Vain Show istuu hiljaa paikallaan. Itamin rahat ovat jo loppuneet kesken. Vince laskee ensimmäisen, toisen ja... kolmannen kerran! R-Truth voittaa yllätyskohteen ja marssii Vincen pöydän luokse kiinnostuneena. Vince paljastaa kuvun sisällön, ja sieltä paljastuu... Hesburgerin kerrosateria kylmällä Coca Colalla ja kurkkumajoneesilla! Truthin silmät laajenevat lähes lautasen kokoiseksi! Tämä on todellinen voitto, parempaa hän ei olisi voinut toivoakaan. Vai...

McMahon: Truth, tämä hampurilaisateria on sinun! Ellet... Sitten halua vielä vaihtaa!

Samalla Vince nostaa pöydälle toisen lautasen, jonka päällä on iso kupu.

McMahon: Sinulla on nyt vielä mahdollisuus vaihtaa huutamasi kohde tämän toisen yllätyskuvun sisältöön. Saat tehdä valinnan: Joko pidät jo huutamasi kohteen, jolloin et saa tätä kuvun sisältöä itsellesi. Jos taas vaihdat sittenkin tähän toiseen yllätyskohteeseen, et voi enää perua valintaasi sen jälkeen. Miten tehdään: Pidätkö huutamasi hampurilaisaterian vai vaihdatko kenties vielä parempaan kohteeseen?
Truth: Pidän hampurilaisen. Tämä on tuttua ruokaam niin ei uskalla vaihtaa.
McMahon: HYVÄ ON! Hampurilaisateria on sinun. Olisitko halunnut tietää, minkä herkun menetit?
Truth: Näytä toki.

Vince nostaa kupua, ja sen alta paljastuu...

Kuva

MÄMMIÄ!

Truth näyttää järkyttyneeltä, ja niin näyttävät kaikki muutkin kilpailijat. Ei liene epäilystäkään siitä, tekikö Truth oikean valinnan. Kukaan ei halua lappaa suuhunsa tuota epämääräisesti ihmisjätökseltä näyttävää mössöä. Vince laittaa mämmin takaisin piiloon ja nostaa pöydälle seuraavan kohteen, joka saa kilpailijoiden silmät taas kiilumaan.

McMahon: Sitten päästään asiaan! Vuorossa on neljäs kohde, ja se ei ole mikä tahansa, vaan... KOKONAINEN PORONPAISTI, TÄYDELLISESTI VALMISTETTUNA! Mitä tarjotaan tästä herkusta?

Hetken aikaa kilpailijat katselevat toisiaan, hipelöivät käsissään olevia rahoja. Truth, Show ja Itami ovat kaikki saaneet huudettua itselleen jo ruokaa. Vain Styles on ilman..

Styles: 300!

Styles laittaa kerralla kaikki rahat peliin. Se on sillä selvä. Vince kopauttaa nuijan saman tien pöytään kolmesti, koska kukaan ei voi ylittää tuota Stylesin tarjousta. Samalla toki Styles varmistaa sen, ettei voi osallistua enää tuleviin huutokauppakierroksiin, mutta ehkä hänen ei tarvitsekaan, koska poronpaisti on aika ylivoimainen herkku. Styles käy hakemassa mahtavan paistiannoksen itselleen ja alkaa syödä sitä onnessaan. Samalla Vince siirtyy huutokaupassa eteenpäin ja nostaa seuraavaksi pöydälle hyvin pienen lautasen, jonka päällä on erikoisen näköinen patukka.

McMahon: Vuorossa on jälleen yksi paikallinen erikoisuus: kuusenkerkästä valmistettu proteiinipatukka! Mitä tarjotaan tästä herkusta?
R-Truth: 50!
Itami: 75!

75 markkaa yhdestä patukasta on jo aika kova hinta. Show hypistelee rahojaan jälleen rauhallisena. Stylesin rahat ovat loppu. Truth näyttää mietteliäältä. Vince kopauttaa nuijaa ensimmäisen, toisen... ja kolmannen kerran! Proteiinipatukka on myyty Itamille, joka käy humalaisesti huojuen hakemassa patukan itselleen ja alkaa mutustaa sitä. Nyt myös Itamin rahat ovat loppu, eli jäljellä ovat enää Truth ja Big Show. Siirrytään seuraavaan kohteeseen, joka tuoksuu kilpailijoiden nenään herkullisena: Se on grillilihapiirakka kaikilla mausteilla!

McMahon: Ai että, tällaista ruokaa tämä pohjoinen kansa rakastaa. Mitä tarjotaan grillilihiksestä kaikilla mausteilla?
Show: 100!

Pitkän aikaa hiljaa ollut, ruisleipää rauhassa syönyt Show herää nyt huutamaan. Tämä on hänelle sopivaa herkkua, tämän hän haluaa. Vince kopauttaa nuijaa ensimmäisen, toisen... ja kolmannen kerran! R-Truth ei lähde mukaan tähän tarjouskilpaan, joten Show pääsee herkuttelemaan grillihiksellä. Vince nostaa pöydälle taas seuraavan kohteen, ja se on taas yllätyskuvun sisällä!

McMahon: NO NIIN! Vuorossa on päivän toinen yllätyskohde. Tämä voi sisältää aivan mitä tahansa, mitä tästä mysteeriherkusta tarjotaan?
Show: 75!

Big Show'lla on vielä 100 markkaa jäljellä, joten hän on päättänyt tavoitella itselleen vielä tätäkin kohdetta. R-Truth syö edelleen hampurilaista ja näyttää miettivän samalla, haluaako lähteä kilpailemaan toisestakin yllätyskuvun tuotteesta. Itami ja Styles seuraavat kiinnostuneena vieressä, kun Vince kopauttaa nuijaa ensimmäisen, toisen... ja kolmannen kerran! Myös tämä kohde menee Big Show'lle!

Tyytyväisen oloinen Show marssii Vincen pöydän luokse, ja Vince nostaa kuvun... Jonka alta paljastuu lautasellinen kaurapuuroa! Big Show ei näytä järin innostuneelta: Hän oli toivonut vähän enemmän vähän jotain erikoisempaa. Mutta, ei kaurapuurokaan nyt kamalan huono ruoka toki ole. Samalla Vince nostaa taas pöydälle toisenkin yllätyskuvun!

McMahon: Show, sinulla on nyt sama mahdollisuus kuin Truthilla aikaisemmin. Voit vielä vaihtaa yllätyskupusi sisällön, jos haluat, mutta valintaasi ei voi peruuttaa. Miten tehdään?
Show: Tämä voi olla virhe, mutta... Vaihdetaan.
McMahon: HYVÄ ON!

Vince nostaa nyt toisen kuvun lautasen päältä, ja sen alta paljastuu...

Kuva

SUOMALAISTA HERENPASKAA!

Show'lta meinaa päästä samaan aikaan itku ja oksennus, kun hän näkee lautasellaan edessä häränpaskaa. Myös muut kilpailijat näyttävät entistä järkyttyneemmiltä, tosin Truth miettii ääneen, miksi tälläkin kertaa toisen yllätyskuvun sisältö oli sama kuin edellisellä kertaa. Show kieltäytyy leveästi virnuilevan Vincen tarjouksesta ottaa häränpaska mukaansa, ja sen sijaan hän kävelee kyynelehtien takaisin paikalleen. Näin sitä konkaria huijattiin jälleen kerran...

McMahon: SE SIITÄ! Huutokauppa on ohi! Kiitos osallistumisesta, nautikkaa tarkkaan hankkimistanne herkuista, koska huomenna on luvassa hurja immuniteettikilpailu. Jos olette miettineet, miksi Kevin Owens ei ollut tänään kanssani täällä, se johtuu siitä, että Kevin on treenaamassa. Huomenna nimittäin jokainen teistä kohtaa painiottelussa viime kerran Selviytyjät: WWE:n voittajan. Tavoitteenne on tietenkin voittaa Owens, mahdollisimman nopeasti. Immuniteettikilpailun voittaa se, joka onnistuu päihittämään Owensin nopeimmassa ajassa. Jos kukaan ei onnistu voittamaan Owensia - mikä on täysin mahdollista - immuniteettikilpailun voittaa se, kuka on kestänyt kehässä pisimpään Owensin kanssa. NO NIIN, matkoihinne siitä! Teidän kannattaa valmistautua huolella huomiseen kilpailuun.

Ludvig-heimo lähtee marssimaan takaisin kohti leirialuetta, jossa Big Cass heitä todennäköisesti jo odottelee. Show murehtii edelleenkin lopussa huutamaansa herenpaskaa, mutta muut yrittävät lohduttaa itkevää jättiä. Humalainen Itami halailee Show'ta tuttavallisesti ja horisee jotain Muumipeikosta samalla, kun porukka lähtee marssimaan pois Vincen luota.

----------------------

Seuraavaksi siis edessä immuniteettikisa, jossa kaikki kohtaavat Owensin. Ja tässä vielä koosteena, mitä lisäyksiä overalliin kustakin huudetusta kohteesta saatiin:

Täysmaitoa, ruisleipää ja kirnuvoita +3 overalliin
6-pack Lapin Kultaa ja pizza +2 overalliin (Koska liikaa olutta, johtaa krapulaan)
Hampurilaisateria ranskalaisilla ja viileällä colalla +4 overalliin
Kokonainen poronpaisti +5 overalliin
Suomalaisesta kuusenkerkästä tehty proteiinipatukka +1 overalliin
Grillilihis kaikilla mausteilla +3 overalliin
Herenpaskaa -2 overalliin (Pettymyksestä)

Mikä tarkoittaa painijoille seuraavaa:
Styles +5
Truth +4
Show +4
Itami +3
Cass +/- 0
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 28

Kuva

Ilmassa on suuren kamppailujuhlan tunnelmaa. AJ Styles on eilisen poronpaistin syömisen jälkeen treenannut Ludvig-leirissä hulluna ja paasannut kaikille muille kilpailijoille, miten hän on koko ajan odottanut tätä hetkeä. Nyt hän pääsee vihdoin näyttämään Kevin Owensille tämän paikan ruokaketjussa ja opettamaan, minkälaista on todella olla ilmiömäinen painija. Muut neljä kilpailijaa ovat tunnelmiltaan hieman rauhallisempia. He eivät ole ihan varmoja, mitä mieltä ovat tästä immuniteettikilpailusta. Owens on saanut kuukauden ajan oleilla omassa mökissään ja syödä kunnolla ruokaa samalla, kun he ovat joutuneet kärvistelemään surkeissa leirioloissa. Tuntuu epäreilulta, että nyt heidän pitäisi pystyä pärjäämään Owensia vastaan painiottelussa.

Nämä ajatukset mielessään jäljellä oleva viisikko kävelee kohti tuttua immuniteettikilpailun kisapaikkaa. Painikehä on pystyssä, ja äärimmäisen totisen oloinen Kevin Owens istuu valmiiksi yhden kehäkulmauksen päällä odottamassa vastustajiaan. Owens on lähes kuukauden ajan ollut todella turhautunut siihen, että hän on joutunut lähtemään tänne mukaan Vincen apuriksi. Nyt vihdoin hän pääsee purkamaan turhautumistaan näihin kaikkiin kilpailijoihin. Immuniteettiamulettia kaulassaan kantava AJ Styles huutelee jo kaukaa Owensille, että kohta tämä joutuu kärsimään. Vince McMahon myhäilee tyytyväisenä katsellessaan tätä tilannetta. Luvassa on taatusti huima painikamppailu.

McMahon: TERVETULOA! Edessä on suuri päivä, suuri painikamppailu. Jokainen teistä viidestä astuu vuorollaan kehään Kevin Owensin kanssa, ja tehtävänne on hyvin yksinkertainen: Teidän on voitettava Owens mahdollisimman nopeasti. Jos kukaan teistä ei onnistu voittamaan Selviytyjät: WWE:n hallitsevaa voittajaa, sitten tämänkertaisen immuniteettikilpailun voittaa se, joka kestää pisimpään kehässä Owensin kanssa. AJ Styles, tuopa immuniteettiamulettisi tänne taas.

Styles kävelee Vincen luokse ja ojentaa amulettinsa. Taaskaan Styles ei haluaisi siitä luopua, mutta itsevarman oloinen AJ näyttää olevan varma siitä, että saa pian amulettinsa takaisin. Sen pidemmittä puheitta Vince käskeekin Stylesin nousemaan kehään Owensin kanssa, ja muut painijat asettuvat kehän ulkopuolelle riviin odottamaan omaa vuoroaan.

(HUOM! Kaikki ottelut on simuloitu WWE 2k17:lla, ja striimaan simulointilähetykset Twitchillä livekatsottavaksi. Overalleissa kullakin lisäyksiä huutokaupan perusteella. Striimit on katsottavissa aina kaksi viikkoa jälkikäteen. Halutessasi voit katsoa tämänkertaiset matsit tästä.)

Kuva Kuva
KEVIN OWENS vs. AJ STYLES

Illan ensimmäinen ottelu on valmis alkamaan. Vince McMahon pitää kädessään sekuntikelloa, ja kun tuomari John Cone ilmoittaa ottelun olevan valmis alkamaan, Vince laittaa kellon pyörimään. Kevin Owens laskeutuu kulmauksen päältä keskelle kehää, ja AJ Styles astelee aivan hänen eteensä. Tässä kohtaamisessa on tunnelmaa. Kumpi näistä kahdesta onnistuu yllättämään toisen?

KEVIN OWENS! Suurista puheistaan huolimatta AJ Styles ei ole ollenkaan valmiina, kun Owens käy saman tien Stylesin kimppuun ja jyrää hänet maahan. Owens potkii maassa makaavaa Stylesiä, tiputtaa sitten tämän päälle Knee Dropin ja tuulettelee ylimielisenä. Owens karjuu kehän ulkopuolella oleville kilpailijoille, että kukaan heistä ei tule pärjäämään hänelle tämän päivän painiotteluisa. Sepä nähdään. Owens jatkaa Stylesin murjomista, tarjoaa tälle polvea päähän ja heittää Stylesin sitten maahan Exploder Suplexilla!

Styles näyttää olevan jo hätää kärsimässä, kun yhtäkkiä hän onnistuu iskemään kyynärpäällä Owensia vatsaan... JA STYLES TIPUTTAA OWENSIN MAAHAN HURRACANRANALLA! Stylesin hallinta ei kestä kuitenkaan pitkään, koska Owens onnistuu repäisemään Stylesiä inhottavista silmistä, minkä jälkeen hän nostaa Stylesin harteilleen Torture Rack -asentoon... Ja tiputtaa sieltä massivisella Neckbreakerilla! Owens ei selätä, vaan jatkaa Stylesin kurmoottamista. Owens kiskoo Stylesin jälleen ylös ja nostaa Stylesin Electric Chair -asentoon! Mutta Styles pääsee otteesta irti, pyörähtää jaloilleen... JA NYT VUOROSTAAN STYLES NOSTAA OWENSIN TORTURE RACK -OTTEESEEN HARTEILLEEN! Nämä miehet ovat niin tasaväkisiä! POWERBOMB! HURJA POWERBOMB STYLESILTÄ OWENSILLE!

Styleskään ei hae vielä selätystä, vaan nousee kakkosköydelle... Ja loikkaa Owensin päälle käsivarsi edellä! Mutta Owens väistää... Ja nappaa taas Stylesin olkapäilleen! GUTBUSTER! JA HETI PERÄÄN SENTON! Owens ei aikaile nyt yhtään, vaan nousee apronille ja jää siellä odottamaan, että Styles pääsee jaloilleen... SPRINGBOARD DROPKICK! Styles jysähtää kanveesiin, ja Owens jatkaa tämän murjomista! Tarpeeksi Stylesiä hakattuaan Owens kiskoo Stylesin jaloilleen... Mutta Styles yllättää Owensin Shoulder Blockilla! Styles hakee nopeaa selätystä, koska tajuaa kellon juoksevan koko ajan, mutta Owens saa hartiansa heti ylös matosta. Owens kierähtää jaloilleen ja jyrää Stylesin maahan DDT:llä.

Owensilla ei ole kiire tämän ottelun voittamiseen: hänelle on tärkeintä, että matsi jatkuu mahdollisimman pitkään. Owens nakkaa seuraavaksi Stylesin istumaan kulmaukseen, hakee itse vauhtia ja... CANNONBALL KULMAUKSEEN! MENEE OHI! Styles on herännyt jälleen taistelemaan... Ja hän tiputtaa Owensin maahan Fireman's Carry Neckbreakerilla! Owens on pöllämystyneen oloinen tämän ison liikkeen jälkeen, ja Styles heittää nyt vuorostaan hänet kulmaukseen. Styles nostaa Owensin istumaan kulmauksen päälle, ja... TOP ROPE HURRACANRANA OWENSILLE! MIELETÖN LIIKE! Ja Styles jatkaa heti perään Owensin hallintaa Elbow Dropilla ja Knee Dropilla. Tämä matsi näyttää nyt vahvasti kääntyvän Stylesin eduksi. Owens kömpii tuskaisena jaloilleen, ja...







AJ STYLES LÄHETTÄÄ OWENSIN KÖYSIIN JA TEKEE OWENSILLE POP-UP POWERBOMBIN! STYLES TEKEE OWENSILLE TÄMÄN OMAN FINISHERIN! VOIKO SUUREMPAA LOUKKAUSTA OLLA?! STYLES SELÄTTÄÄ!

1!




















2!




















EIIIII!

OWENS SAA HARTIANSA YLÖS MATOSTA OMAN FINISHERINSÄ JÄLKEEN!

Styles on järkyttynyt siitä, ettei yllätystemppu riittänyt ottelun voittoon, ja hän lähtee kiskomaan Owensia pystyyn. Owens on kuitenkin valmiina, ja hän potkaisee kaikella voimallaan Stylesin maahan! Styles iskeytyy kanveesiin niin, että hänen päänsä tärähtää mattoon inhottavasti, ja Owens säntää selättämään! Nyt on parasta lopettaa tämä ottelu ennen kuin käy huonosti.

1!















2!














EI RIITÄ!

Styles saa hartiansa ylös, ja heti perään hän kiskaisee Owensin maahan Arm Dragilla... JA TEKEE TOISEN FIREMAN'S CARRY NECKBREAKERIN! Tällä kertaa Styles ei kuitenkaan selätä, vaan repii taas Owensin ylös...

KO DRIVER!

KO DRIVER!

OWENS ISKEE STYLESILLE KO DRIVERIN, MUTTA JOSTAIN SYYSTÄ HÄN EI SELÄTÄ!

Sen sijaan Owens nostaa taas Stylesin ylös... Ja jyrää Stylesin maahan Vertical Suplexilla! Styles on hätää kärsimässä.

VAI ONKO SITTENKÄÄN?

Owens on nostamassa Stylesiä jaloilleen, ja silloin Styles onnistuu yllättämään hänet! Kyynärpää vatsaan... JA STYLES CLASH! STYLES TEKEE OWENSILLE STYLES CLASHIN JA SELÄTTÄÄ! ONKO SE SIINÄ?!

1!



















2!




















2,9989898!

EI! EI! EI!

OWENS SELVIÄÄ TAAS KUIN IHMEEN KAUPALLA! OWENS ON TULLUT NÄYTTÄMÄÄN STYLESILLE, ETTÄ ILMIÖMÄISYYTTÄÄN HUUTELEVAT PAINIJAT EIVÄT TÄÄLLÄ PÄRJÄÄ!

Styles ei ole uskoa tilannetta todeksi, ja epätoivoisesti hän heittää seuraavaksi Owensin kulmaukseen. Kello juoksee koko ajan. Styles tietää, että hänen olisi parasta voittaa tämä ottelu mahdollisimman pian, tai joku muu saattaa selvittää matsinsa nopeammin – varsinkin kun Owens väsyy koko ajan päivän edetessä. Nämä ajatukset mielessään Styles säntää Owensia kohti... JA OWENS YLLÄTTÄÄ HÄNET TIPUTTAMALLA HÄNET MAAHAN DDT:LLÄ! OWENS SELÄTTÄÄ!

1!















EI!

STYLES SELVITTÄÄ SELÄTYKSEN HETI YKKÖSELLÄ! OWENS SELÄTTÄÄ UUDESTAAN!

1!


















2!





















EI RIITÄ!

Turhautunut Owens yrittää nostaa Stylesin jaloilleen, mutta Styles itse onnistuukin kiskaisemaan Owensilta jalat alta! Heti perään Styles kipuaa apronille, josta hän mittailee Owensia ja... LOIKKAA OWENSIN PÄÄLLE SPRINGBOARD 450 SPLASHILLA! MUTTA STYLES EI SELÄTÄ?!

Jostain täysin käsittämättömästä syystä Styles ei hae nyt voittoa ison liikkeensä jälkeen, vaikka Owens on täysin tajunnan rajamailla. Sen sijaan Styles kiskoo Owensin vielä kerran ylös ja tekee tälle matsin kolmannen Fireman's Carry Neckbkreakerin. Sen jälkeen Styles nostaa Owensin vielä istumisasentoon... JA TÄRÄYTTÄÄ TÄTÄ KYYNÄRPÄÄLLÄ TÄYSIÄ PÄÄHÄN! Kuuluu kamala kolahdus, kun Stylesin kyynärpää iskeytyy Owensin kalloon, ja Owens tipahtaa maahan tajuttomana. Styles selättää!

1!



















2!































3!

VOITTAJA: AJ Styles

Kyllä vain. Se on siinä. AJ Styles on kuin onkin onnistunut voittamaan Kevin Owensin kylmänviileästi kolkkaamalla hänet tajuttomaksi iskemällä kyynärpään Owensin kalloon. Lopullinen voittoaika on Vince McMahonin kellon mukaan 7 minuuttia ja 48 sekuntia. Se tarkoittaa sitä, että jonkun jäljellä olevista neljästä muusta painijasta pitää pystyä päihittämään Owens nopeammin. Nyt se voi toki olla helpompaa kuin aluksi luultiin, koska Owens on jo kertaalleen kolkattu pahasti. Styles tuulettelee ilmiömäistä voittoaan kehässä samalla, kun nöyryytetty Owens näyttää hieman tokenevan äskeisestä iskusta. Samalla hän tajuaa, mitä on tapahtunut, mutta ei voi asialle enää mitään. Hän on hävinnyt ensimmäisen ottelunsa, mutta jos hän on jostain varma, niin siitä, että yhtäkään seuraavista matseista hän ei enää häviä. Sen saavat nämä seuraavat kilpailijat huomata... Vince käskee Stylesin pois kehästä, ja seuraavaksi Owensia vastaan asettuu Big Cass.

Kuva Kuva
KEVIN OWENS vs. BIG CASS

Big Cass on ylimielisen ja itsevarman oloinen, ja syytäkin lienee olla, koska Cass ei omasta mielestään tarvinnut edes eilisessä huutokaupassa tarjolla olleita herkkuja. Owens on puolestaan äskeisen tappionsa jälkeen vihaisempi kuin todennäköisesti koskaan elämässään. Se voi tarkoittaa sitä, että Cassille käy tässä ottelussa todella huonosti. John Cone ilmoittaa ottelun olevan valmis alkamaan, ja Vince laittaa kellon pyörimään.

Owens ei aikaile nyt yhtään, vaan hyökkää heti Cassin kimppuun, loikkaa tämän yli Sunset Flipillä ja jyrää Cassin maahan. Cass taistelee kuitenkin vastaan, iskee Owensia kyynärpäällä ja iskee tälle Powerslamin! Cass stomppaa Owensia tovin aikaa, nostaa hänet sitten istumaan maassa... JA ISKEE KYYNÄRPÄÄLLÄ OWENSIA PÄÄHÄN! CASS YRITTÄÄ HOITAA OTTELUN SAMALLA TAVALLA KUIN AJ STYLES ÄSKEN, MUTTA TÄLLÄ KERTAA SE EI NIIN VAIN ONNISTUKAAN! Owens nimittäin taistelee kovan kyynärpäälyönnin jälkeen vastaan ja raivokkaasti tönäisee Cassin maahan. Äskeisestä halpamaisesta hyökkäyksestä entisestään raivostunut Owens käy nyt silmittömästi Cassin kimppuun ja alkaa hakata tämän päätä kanveesiin. Cass selviää vielä raivokkaasta hyökkäyksestä tarraamalla kiinni Owensin jalasta ja pyöräyttämällä hänet kanveesiin.

Taistelu Owensin ja Cassin välillä jatkuu tasaisena, koska seuraavaksi Owens onnistuu taas potkaisemaan Cassin maahan, minkä jälkeen hän juoksee nopeasti köysiin... SENTON CASSIN PÄÄLLE! Mutta taas kerran Cass onnistuu vastaamaan Owensin hyökkäykseen kiskaisemalla Owensilta jalat alta... LEG DROP! Cass nostaa Owensin ylös, mutta Owens irtautuu Cassin otteesta... PACKAGE POWERBOMB! Owens kiskoo Cassin heti uudestaan jaloilleen ja täräyttää seuraavaksi Vertical Suplexin! Cass jää keräilemään itseään, kun Owens nousee kakkosköydelle... JA TEKEE HANGMAN'S NECKBREAKERIN CASSILLE! Ottelu on nyt täysin Owensin hallinnassa.

Owens jatkaa Cassin murjomista heittämällä Cassin seuraavaksi kehäkulmaukseen, jossa hän nostaa Cassin istumaan yläköydelle... JA JYRÄÄ SIELTÄ CASSIN KANVEESIIN BRUTAALILLA DDT:LLÄ! OWENS SELÄTTÄÄ!

1!


















2!















3!

EI! CASS SELVIÄÄ VIELÄ, MUTTA ON NYT HÄTÄÄ KÄRSIMÄSSÄ!

Owens ei sääli nyt Cassia yhtään. Ei, hän on tullut näyttämään näille torveloille, miten nämä matsit voitetaan. Owens jysäyttää Cassille Neckbreakerin polven päälle, minkä jälkeen hän heittää Cassin kulmaukseen, potkii tätä niin että Cass tipahtaa istumaan alas, Owens ottaa vauhtia... CANNONBALL KULMAUKSEEN! OSUU TÄYDELLISESTI! Cass yrittää vieläkin rimpuilla vastaan, mutta turhalta se näyttää. Tämä matsi on nyt täysin Owensin hallinnassa. Owens kuristaa Cassia kehäköysiä vasten ja irrottaa vasta, kun tuomari Cone pakottaa päästämään irti. Se nyt tästä puuttuisi, että Cass voittaisi tämän matsin vielä diskauksella. Kello juoksee, kun Owens nostaa Cassin taas ylös...


POP UP POWERBOMB!

SIELTÄ SE TULEE!

OWENSIN FINISHER, OWENS SELÄTTÄÄ!

1!
















2!






















3!

Kiitos päivästä.

VOITTAJA: Kevin Owens

Alun tasaväkisen väännön jälkeen Big Cass ei mahtanut mitään Kevin Owensia vastaan. Ottelu oli suurimmaksi osaksi ylivoimaista Owensin hallintaa, ja se näkyy myös matsin lopullisessa ajassa: Owens voitti Cassin, kun Vincen kello näytti aikaa 4 minuuttia ja 26 sekuntia. Vihaisesti mutiseva Cass keräilee itseään hetken aikaa kehässä, ennen kuin hän kierii pettyneenä ulos kehästä ja jää seuraamaan muiden kilpailijoiden edesottamuksia. Owens puolestaan karjuu kehässä tyytyväisenä. Tätä hän tuli näille painijoille näyttämään: heillä ei pitäisi olla mitään mahdollisuuksia Selviytyjät: WWE:n voittajaa vastaan. AJ Styles onnistui kuitenkin voittamaan Owensin, ja jos joku muu kilpailijoista haluaa voittaa immuniteetin, heidän pitäisi pystyä uusimaan Stylesin temppu vielä Stylesiä nopeammin. Seuraavaksi tätä pääsee yrittämään Big Show.

Kuva Kuva
KEVIN OWENS vs. BIG SHOW

Tällä kertaa Big Show ei itke, koska Kevin Owens ei ole "yksi pojista". Ei, Owens on vain este, joka on päihitettävä tässä rankassa painiottelussa. Ja Show on tottunut kyllä voittamaan otteluita hyvinkin nopeasti. Nyt homma on hoidettava mielellään alle seitsemässä minuutissa. John Cone julistaa taas ottelun olevan valmis alkamaan, ja Vince laittaa kellon raksuttamaan.

Owens yrittää jälleen samaa kuin äskeisessä ottelussa ja käy saman tien Show'n kimppuun. Tällä kertaa aloitus ei onnistu silti yhtä hyvin, koska Show saa lyötyä Owensia vatsaan. Heti perään Show iskee Owensin maahan Powerslamilla ja nappaa sitten Owensin luovutusliikkeeseen. Owens pyristelee siitä vielä irti, mutta Show jatkaa Owensin murjomista, nousee kontillaan olevan Owensin päälle... Ja hyppää täydellä painolla Owensin selän päälle! Show on nyt selvästi ottanut matsin hallintaan alkuvaiheessa, hän haluaa hoitaa tämän ottelun nopeammin kuin AJ Styles. Owens yrittää päästä jaloilleen ja nousee polvilleen... MUTTA SHOW JYSÄYTTÄÄ NYRKILLÄ OWENSIN NISKAAN! Se ei ollut vielä WMD, mutta lähellä sitä kuitenkin. Samalla se oli varoitus siitä, mikä Owensia saattaa uhata.

Vihdoin Owens saa hetkeksi hengähdystauon, kun hän iskee Show'ta kyynärpäällä vatsaan, pyöräyttää Show'n istumaan maahan ja nappaa Jätin Chin Lockiin. Show ei toki tässä otteessa luovuta, mutta aikaa kuluu, kunnes Show punnertaa itsensä jaloilleen... Ja Owens jyrää heti perään hänet uusiksi maahan Inverted DDT:llä! Owens tiputtaa Knee Dropin Show'n päälle ja kiskoo sitten Show'n jaloilleen, mutta se on virhe! Show nimittäin onnistuu tönäisemään Owensin kauas itsestään, minkä jälkeen hän nostaa massiivisilla voimillaan Owensin päänsä yläpuolelle! HURJA MILITARY PRESS SLAM OWENSILLE! Mutta Show ei selätä, vaan nappaa Owensin Camel Clutchiin!

Owens taistelee itsensä juuri ja juuri irti Show'n Camel Clutchista, mutta Show ei anna nyt Owensille yhtään armoa, vaan jyrää juuri jaloilleen päässeen Owensin uudestaan maahan STO:lla! JA SHOW LUKITSEE OWENSIN UUDESTAAN CAMEL CLUTCHIIN!

Tälläkin kertaa Owens silti rimpuilee vielä Show'n otteesta irti. Ei voi mitään: Show'n Camel Clutch ei ole yhtä tuhoisa ote kuin esimerkiksi Rusevin Accolade. Owens on silti nyt hätää kärsimässä, koska Show on hallinnut tätä ottelua tähän mennessä... MUTTA NYT TILANNE KÄÄNTYY! OWENS PAMAUTTAA SHOW'N MAAHAN DDT:LLÄ! Show ei silti tästä vielä täysin tipahda, vaan hän nousee aika nopeasti jaloilleen ja syöksyy kohti Owensia! SPEAR! EI! OWENS VÄISTÄÄ! SHOW JYRÄÄ ITSENSÄ MAAHAN!

Tuskainen Show kierii epäonnistuneen Spearin jälkeen kulmaukseen – ja se on virhe! Owens tajuaa tilaisuutensa tulleen, ja hän loikkaa Show'n päälle jättimäisellä Cannonballilla! Owens jatkaa Show'n höykyttämistä, iskee tämän päätä kanveesiin useita kertoja ja nostaa sitten Show'n jaloilleen. Miehet jatkavat tappelemista, vaihtavat kovia iskuja keskenään. Show näyttää siltä, että hän alkaa ladata nyrkkiään. Se on ehkä ainut temppu, jolla hän pääsee tässä ottelussa vielä niskan päälle...

MUTTA LIIAN MYÖHÄÄN!

OWENS LÄHETTÄÄ SHOW'N ÄKILLISESTI KÖYSIIN, JA...


POP UP POWERBOMB!

OWENS TEKEE MASSIIVISEN POP UP POWERBOMBIN JÄTTILÄISMÄISELLE BIG SHOW'LLE! VOIKO TÄMÄ OLLA TOTTAKAAN?! OWENS SELÄTTÄÄ!

1!


















2!

























3!

Totta se on.

VOITTAJA: Kevin Owens

Tätä tuskin kukaan odotti tapahtuvan. Kevin Owens on tehnyt Big Show'lle Pop Up Powerbombin. Miten Owens sai edes nostettua Big Show'n tuohon jättiläismäiseen liikkeeseen? Tämä tuskin koskaan selviää täysin, mutta varmaa on silti se, että Big Show ei voita immuniteettia tälläkään kertaa. Vincen kellon mukaan Owensilla kesit 4 minuuttia ja 50 sekuntia Show'n päihittämiseen. AJ Styles myhäilee entistä tyytyväisempänä. Jäljellä on enää kaksi painijaa, jotka voivat yrittää Kevin Owensin päihittämistä. Ja Owens on nyt sellaisessa iskussa, että näinköhän kukaan pystyy häntä voittamaan? Hideo Itami on seuraavaksi vuorossa yrittämässä.

Kuva Kuva
KEVIN OWENS vs. HIDEO ITAMI

Hideo Itami on hieman huolestuneen oloinen, eikä ihme. Muutamina kertoina hän on onnistunut ammentamaan Fihgting Spiritiään ja tekemään kehässä sellaisia suorituksia, joita kukaan ei olisi häneltä odottanut. Yksi sellainen oli kerta, jolloin hän tuhosi Brock Lesnarin Rumble-ottelussa täysin. Mutta nyt hänen pitäisi pystyä voittamaan hurjassa iskussa oleva Kevin Owens... Mitenköhän tässä käy? John Cone ilmoittaa ottelun olevan valmis alkamaan, ja Vince laittaa kellon päälle.

Owens ja Itami aloittavat ottelun perinteisellä lockupilla. Molemmat tarraavat toistensa olkapäistä kiinni, ja Owens nappaa Itamista Headlockin. Siitä hän kääntää tilanteen Wrist Lockiksi ja kaataa Itamin maahan. Owens alkaa polkea maassa makaavaa Itamia, mutta Itami rimpuilee vielä jaloilleen... Ja iskee Owensia Uppercutilla! Itami onnistuu yllättämään Owensin täysin iskullaan, ja heti perään Itami täräyttää Owensin maahan jonkinlaisella hurjalla heitolla! Itami! Itami! Tuleeko tästä yllätys! Owens yrittää taistella Itamia vastaan, mutta Itami kääntää tilanteen uudestaan edukseen! BRAINBUSTER! BRAINBUSTER OWENSILLE!

Mitä täällä tapahtuu?! Muut painijat katsovat totaalisen hämmentyneinä, kun Owens yrittää hieman epätoivoisesti taistella Itamia vastaan. Owens onnistuu heittämään Itamin Back Body Dropilla kanveesiin, minkä jälkeen hän aloittaa Itamin käden telomisen. Hetken aikaa näyttää siltä, että tilanne normalisoituu, mutta sitten Itami täräyttää vapaalla kyynärpäällään Owensia vatsaan... JA ISKEE OWENSIN MAAHAN STO:LLA! Itami kipuaa yläköydelle sen näköisenä, että hän tajuaa kenties ainoan tilaisuutensa olevan tässä. Itami odottaa, että Owens nousee ylös... MISSILE DROPKICK! TÄYDELLINEN MISSILE DROPKICK! JA SEN JÄLKEEN DOUBLE FOOT STOMP MAASTA OWENSIN PÄÄLLE!

MUTTA MIKSI ITAMI EI SELÄTÄ?!

Ei, Itami ei usko vielä, että voisi voittaa Owensin. Sen sijaan hän nostaa Owensin ylös ja yrittää Suplexia... Ja se on virhe.

Nyt Owens pääsee helposti irti Itamin Suplexista ja iskee sen sijaan Itamille oman Suplexinsa! Itami karjaisee tuskasta, ja Owens nousee apronille. Owens ei aikaile nyt yhtään, vaan loikkaa Itamin päälle hurjalla Slingshot Flip Divellä. Itami kömpii vielä jaloilleen, mutta ei olisi ehkä kannattanut, koska heti jaloilleen päästyään hän joutuu Owensin Spinebusterin uhriksi! Owens selättää.

1!














2!



















EI!

ITAMI TAISTELEE VIELÄ!

Owens ei kuitenkaan sääli Itamia yhtään, vaan päättää antaa tälle totaalisen höykytyksen, jos kerran Spinebuster ei hänelle riittänyt. Niinpä Owens paiskoo Itamin päätä hetken aikaa kanveesiin, tiputtaa Knee Dropin suoraan Itamin niskaan ja heittää Itamin sitten kulmaukseen, jossa hän potkii Itamia niin kauan, että Itami istuu kulmauksessa lähes tajuttomana. Kaikki tietävät jo tässä kohtaa, mitä on tulossa: CANNONBALL! Ja heti perään Owens kiskoo Itamin ylös, heittää hänet köysiin, ja...

POP UP POWERBOMB!

SE ON SIINÄ!

SELÄTYS!

1!
















2!






















3!

Itamin taistelu jäi lyhyeksi.

VOITTAJA: Kevin Owens

Hideo Itami yritti parhaansa, mutta hurjapäistä Kevin Owensia vastaan se ei vain tänään riittänyt. Alku oli vielä lupaava, mutta lopulta matsi osoittautui aikamoiseksi murhaksi. Vince ilmoittaa, että Owens voitti Itamin ajassa 3 minuuttia ja 34 sekuntia, mikä oli selvästi päivän nopein aika. Sillä ei toki ole väliä, koska oleellista on se, pystyykö kukaan päihittämään AJ Stylesin ajan. Jäljellä on enää viimeinen yrittäjä: R-Truth. Hänen pitäisi pystyä voittamaan Owens, ja vieläpä nopeammin kuin seitsemässä ja puolessa minuutissa. Truth ei näytä kuitenkaan huolestuneelta. Hän on varma siitä, että Owens on tässä kohtaa jo aivan väsynyt eikä jaksa enää taistella häntä vastaan. Pian nähdään, onko Truth oikeassa.

Kuva Kuva
KEVIN OWENS vs. R-TRUTH

R-Truth on tähän mennessä ollut Selviytyjät: WWE:n suurin yllättäjä. Tuskin kukaan odotti, että hän voittaisi kertaakaan immuniteettikilpailuja, mutta niin vain hän on kahdesti päihittänyt kilpakumppaninsa ja pitänyt kaksi kertaa immuniteettiamulettia kaulassaan. Miten on, pystyykö hän nyt taas yllätyssuoritukseen? Pystyykö Truth päihittämään Owensin? John Cone ilmoittaa, että päivän viimeinen ottelu on valmis alkamaan. Vince laittaa kellon rullaamaan.

Owens säntää saman tien Truthin kimppuun, mutta Truth väistää hyökkäyksen... JA ISKEE OWENSILLE NORTHERN LIGHTS SUPLEXIN! TRUTH SELÄTTÄÄ! TRUTH HAKEE SAMAN TIEN YLLÄTYSVOITTOA!

1!















EI!

Owens pääsee irti, mutta on totaalisen häkeltynyt Truthin yllätystempusta... Ja Truth loikkaa saman tien hänen päälleen Elbow Dropilla! Truth hakee uudestaan salamaselätystä!

1!

















2!















OWENS TOKENEE AJOISSA!

R-Truthilla on täydellinen taktiikka. Hän tietää, että Owens on häntä paljon vahvempi, mutta jos vain hän onnistuu äkkiä yllättämään Owensin ja selättämään tämän ennen kuin Owens tajuaa, mitä on tapahtunut... Owens on edelleen täysin häkeltynyt, ja Truth jatkaa ottelun hallintaa kuristamalla nyt Owensin kaulaa kehäköysiä vasten. Tuomari hätistelee Truthin Owensin päältä, mutta Truth jatkaa edelleenkin hyökkäystään: Knee Drop! Truth hakee taas köysistä vauhtia... JA SIIHEN LOPPUU TRUTHIN HALLINTA! OWENS ISKEE TRUTHILLE SPINEBUSTERIN!

Owens näyttää vihaisemmalta kuin kertaakaan koko päivän aikana. Tällä tavalla häntä ei nöyryytetä. Owens nostaa Truthin ylös... Mutta Truth taistelee taas vastaan! Truth väistää Owensin hyökkäyksen, heittää Owensin köysiin... BIG BOOT OWENSILLE! Onko Truth koskaan eläessään tätä ennen tehnyt Big Bootia? Ei ehkä ole, mutta nyt tekee! Owens on aidosti hätää kärsimässä, mutta kömpii taas jaloilleen. TRUTH ISKEE JAWBREAKERIN! Owens peruuttaa köysiin leukaansa pidellen... JA TRUTH TIPUTTAA OWENSIN ULOS KEHÄSTÄ CLOTHESLINELLÄ! Owens tipahtaa Posion lumiseen maahan kehäköysien yli, ja Truth seuraa häntä perässä. Elbow Drop lumikasaan Owensin päälle! Onko meille todellakin tulossa yllätysvoitto päivän viimeisessä ottelussa?

Truth näyttää yrittävän ottelun voittoa uloslaskulla, mutta lopulta Owens onnistuu tönäisemään Truthin kauemmas, ja hän liukuu äkkiä takaisin kehään. Truth seuraa perässä, ja Owens yrittää Truthille Belly To Belly Suplexia, mutta Truth estää sen ja iskee Owensille STO:n! Truth on mielettömässä iskussa, ja seuraavaksi hän nousee yläköydelle odottamaan, että Owens pääsee jaloilleen. Lopulta niin myös käy... JA TRUTH LOIKKAA OWENSIN PÄÄLLE VALTAVALLA KYYNÄRPÄÄISKULLA! TRUTH SELÄTTÄÄ!

1!

















2!


















3!

EI! EI SENTÄÄN! OWENS SAA HARTIANSA VIELÄ YLÖS MATOSTA!

Nyt Owens kuitenkin viimeistään tajuaa, että on tosi kyseessä. Hän ei voi hävitä tätä ottelua. Truth jatkaa silti edelleen kovaa taistelua iskemällä Dropkickin Owensin selkään, mutta sitten Owens kääntää tilanteen itselleen tekemällä Truthille Jawbreakerin. Owens alkaa murjoa Truthia kaksin käsin, Truth suojautuu epätoivoisesti, mutta ei mahda mitään, kun Owens iskee hänelle Back Suplexin! Truth jysähtää maahan, ja Owens alkaa potkia häntä kuin vierasta sikaa. Epätoivoinen Truth ryömii kehäköysien ali apronille, mutta Owens ei sääli nyt yhtään... DDT APRONILLE! SE ON KEHÄN KOVIN KOHTA! Truth jysähtää apronilta suoraan kehän ulkopuolelle lumikasaan, ja Owens seuraa perässä.

Mutta kehän ulkopuolella Truth onnistuu taas kääntämään tilanteen edukseen! Jollain konstilla Truth jysäyttää Owensin taas maahan ja liukuu sitten itse nopeasti kehään. Tuomari aloittaa uloslaskun, kun Owens makaa edelleen kehän ulkopuolella lumikasassa, mutta Owens toipuu iskusta ajoissa ja liukuu takaisin kehään. Kehässä Owens ja Truth aloittavat taas tasaisen iskujen vaihdon, jonka päätteeksi Owens heittää Truthin taas apronille... JA TÄLLÄ KERTAA OWENS TEKEE TRUTHILLE APRONILTA KÖYSIEN VÄLISTÄ KEHÄÄN! Owens selättää...





MUTTA TRUTH NOUSEE YLÖS HETI YHTEENLASKUN JÄLKEEN! TRUTH ON TULLUT TAISTELEMAAN!

Nyt viimeistään epätoivo alkaa vallata todellisesti Owensin mielen, ja hän raahaa Truthin lähemmäs köysiä. Sen jälkeen hän selättää Truthin uudestaan, tällä kertaa jalat kehäköysillä! Tuomari ei huomaa Owensin huijausta, vaan laskee.

1!

















2!





















2,989898!

TRUTH SELVIÄÄ!

Owens ei ole uskoa tätä todeksi. Ei kai hän vain todella häviä R-Truthille? Epätoivoinen Owens kiskoo Truthin ylös ja heittää hänet kulmaukseen selkä kehää päin. Owens hyökkää Truthia kohti... MUTTA TRUTH VÄISTÄÄ OWENSIN HYÖKKÄYKSEN! JA NYT!

LIE DETECTOR! LIE DETECTOR! TRUTH ISKEE OWENSILLE HURJAN JUMPING CORKSCREW FOREARM SMASHINSA!

Owens pääsee siitä vielä jaloilleen, mutta Truth on jo valmiina. Truth tietää, että tämä on hänen hetkensä. KYLLÄ!

JUMPING REVERSE STO! LITTLE JIMMY! TÄLLÄ LIIKKEELLÄ TRUTH ON VOITTANUT MONTA MATSIA SELVIYTYJISSÄ! TRUTH SELÄTTÄÄ!

1!


















2!





























EEEEIEIIIIIII!

OWENS SELVIÄÄ SITTENKIN!

OWENS EI SUOSTU HÄVIÄMÄÄN TRUTHILLE!

Truth ei enää tiedä, mitä tehdä. Hän on tehnyt Owensille kaikki isoimmat liikkeensä. Kaiken, mitä hän osaa. Ja Owens on selvinnyt jokaisesta iskusta. Pakko on silti jatkaa yrittämistä, kello raksuttaa kovaa vauhtia Vincen kädessä kohti aikaa, jossa Styles voitti Owensin. Vielä Truthilla on aikaa keksiä jotain... MUTTA OWENS ISKEE TRUTHIN MAAHAN HANGMAN'S NECKBREAKERILLA!

Truth näyttää siltä, että on jo ehkä luovuttanut, ja Owens tajuaa, että tämä on nyt hänen tilaisuutensa hoitaa homma kotiin. Owens repii Truthin ylös, ja Truth taistelee vielä vastaan, mutta vähän epätoivoisesti. Owens hakkaa Truthia päähän ja potkaisee Truthia... Mutta Truth estää potkun! EI! OWENS ISKEE ENZUIGIRIN! Sitten Owens nappaa Truthin helposti ylös... KO DRIVER! SELÄTYS!

1!





















2!




























3!

Siihen päättyy Truthin taistelu.

VOITTAJA: Kevin Owens

Murheellinen R-Truth nousee polvilleen, kun ottelu on päättynyt. Hän on yrittänyt kaikkensa, ja hän on ollut AJ Stylesin jälkeen kirkkaasti lähimpänä Owensin voittamista, mutta se ei vain riittänyt tänään. Kevin Owens oli ylivoimainen, ja erityisesti hän tuntui sisuuntuvan sen jälkeen, kun hävisi päivän ensimmäisen ottelunsa. Truth kierii ulos kehästä ja liittyy muiden murheellisten painijoiden joukkoon. Kevin Owens tuulettelee kehässä ylivoimaisena, hän on lähes tulkoon voittamaton. Mutta vain lähes tulkoon, sillä yksi onnistui päihittämään hänet: AJ Styles. Se tarkoittaa sitä, että Vince McMahon pujottaa immuniteettiamuletin jo kolmannen kerran putkeen Stylesin kaulaan. AJ Stylesiä ei voi äänestää tänäänkään pois pelistä, kun kilpailijat palaavat jälleen kerran Vince McMahonin pakeille tuttuun mökkiin.

-----

Immuniteettikilpailu on ohi, ja AJ Styles on voittanut kilpailun – jälleen.

Teillä on nyt 24 tuntia aikaa (eli maananteille kello 17 asti) lähettää oma äänenne minulle täällä foorumilla yksityisviestillä. Kenet haluatte äänestää täältä pois? AJ Stylesiä EI VOI äänestää. Liittäkää mielellään äänen yhteyteen myös lyhyt perustelu, miksi haluatte kyseisen henkilön äänestää pois.

LISÄKSI: Lähetän teistä ainakin osalle Discordissa yhden kysymyksen, jonka Vince McMahon kysyy hahmoltanne heimoneuvostossa. Vastatkaa siihen haluamallanne tavalla in character -tyyliin, tämä vastaus kuullaan siis julkisesti ennen äänestystä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
Villezka
Main eventer
Viestit: 313
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja Villezka »

Kuva

1!

2!

3!

Teidän voittajanne jälleen kerran... ILMIÖMÄINEN AJ STYLES! Ai että noihin sanoihin ei vain kyllästy koskaan.

Minähän sanoin että teen hakkelusta Kevin Owensista. Se toki yllätti hieman, että hän oli sisukkaampi, kuin osasin odottaa, mutta kaikkihan tietävät ettei pelkällä sisukkuudella voiteta ilmiömäistä AJ Stylesia.

Kuva

Toki tunnustusta täytyy antaa myös muille, että jatkoivat Kevinin kärsimystä ja varsinkin ilmiömäisen iso hatunnosto R-Truthille joka pisti varsinaisen shown pystyyn. Olin melkein jopa huolissani etten voittaisi immuniteettia ja minä harvoin olen huolissani mistään. Jos rehellisiä ollaan, niin en odottanut Truthilta koko kilpailun aikana yhtikäs mitään ja pidin jopa hänen voittojansa onnenkantamoisena, mutta tämä todisti viimeistään, että hän on todellinen taistelija, joten sen myötä Truth olet ansainnut kunnioitukseni ja sitä ei kovin helposti ansaita.
Ehkä otin, ehkä en

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja kenitys »

ILTA 28

Kuva

Vähiin käy ennen kuin loppuu. Se on päällimmäisin ajatus kaikkien viiden jäljellä olevan Selviytyjät-kilpailijan mielessä. He kaikki ovat selvinneet huimasta kamppailusta aina loppusuoralle saakka. Jäljellä on viisi alkuperäisen Valhalla-heimon jäsentä, joista kaksi sittemmin jatkoi Valhalla-heimossa ja kolme siirtyi Helheim-heimoon. Yhtäkään Asgårdilaista, sen enempää alkuperäistä kuin uudelleenkaan jaettua ei ole enää mukana kilpailussa tässä vaiheessa. Nyt heimoilla ei toki enää ole pidempään aikaan ollut mitään väliä. He kaikki kuuluvat Ludvig-heimoon, ja pian yksi heistä liittyy taas osaksi tuomaristoa.

Kova lumisade riepottelee kilpailijoita, kun he marssivat keskellä hankea kohti lämmitettyä mökkiä. Käsissään jokaisella on soihtu, ja mukanaan kaikki kantavat omia tavaroitaan – ainoana poikkeuksena tietenkin joukkoa johdattava AJ Styles, joka tietää hyvin, ettei joudu lähtemään pois tänäänkään. Lopulta porukka on perillä mökin ovella, ja he astelevat sisälle tupaan, jossa Vince McMahon tuttuun tapaan odottaa heitä. Viisikko käy viemässä soihtunsa mökin perälle, minkä jälkeen he käyvät istumaan Vincen eteen. AJ Styles, Big Show ja Big Cass istuvat eturiviin. Hideo Itami ja R-Truth taakse. Sitten aukeaa ovi, ja paikalle marssii jury. Yksi kerrallaan nuotion ääreen yhdelle mökin sivustoista käyvät istumaan Brock Lesnar, Daniel Bryan, The Miz, Dolph Ziggler ja juryn uusin jäsen Rusev.

McMahon: Tervetuloa. Tämä alkaa olla viimeisiä kertoja, kun tapaamme toisemme perinteisessä heimoneuvostossa. Tämän illan jälkeen siirrymme kilpailussa loppusuoralle, jossa on luvassa yllätyskäänteitä ja poikkeamia perinteiseen kaavaan. Mutta palataan siihen huomenna, kun kohtaamme seuraavan kerran. Sitä ennen yksi teistä äänestätään juryn puolelle. Mutta... Sitä ennen minulla on teille jokaiselle vielä kysymys. AJ Styles, sinä voitit koskemattomuuden nyt jo kolmannen kerran putkeen. Oletko jo varma paikastasi finaalissa? Vaikutat tällä hetkellä kilpailuissa täysin ylivoimaiselta.

Styles: Jos meininki jatkuu yhtä ilmiömäisenä kuten ennenkin, olen melko varma siitä, että selviän ilmiömäisesti finaaliin. Pääsenkö helposti finaaliin? No en tietenkään pääse, mutta en olisi koskaan ansainnut titteliä nimeltään ilmiömäinen, jos olisin saanut kaiken helposti.

Styles hymyilee leveästi, kun immuniteettiamuletti kimaltelee hänen kaulassaan. Muiden kilpailijoiden kasvoilla loistaa lähinnä vahva pettymys.

McMahon: Niin, miten on Hideo Itami? Pelottaako AJ Stylesin ylivoima sinua?

Itami: Ei. Hän on kilpailija ja taitava sellainen.

McMahon: Vai niin... R-Truth, myös sinä olit todella lähellä yllätysvoittoa immuniteettikilpailussa. Mistä voitto jäi kiinni?

Truth: Haluan uskoa, että kyse oli vain niin yksinkertaisesta asiasta että parempi mies voitti. Mutta totta puhuakseni Little Jimmy on vähän vihjaillaan sellaista, ettei Sami Zayn olekaan hullu, vaan hänen salaliittoteorioissaan saattaa olla jotain perää. Owens hävisi yhden matsin, ensimmäisen matsin. On vaikea uskoa, että hän sai jotain selittämätöntä lisäenergiaa loppuihin matseista...

Muut kilpailijat katsovat Truthia lähinnä hämmentyneinä. Mitä tämä oikein horisee? Se jää kaikille epäselväksi.

McMahon: Big Cass, sinä puolestaan jätit kokonaan huutokaupan väliin, vaikka siitä olisi voinut olla iso hyöty immuniteettikilpailuun. Uskotko tehneesi virheen, kun et osallistunut ollenkaan huutokauppaan? Olisitko voittanut Owensin, jos olisit saanut huudettua itsellesi ruokaa?

Cass: Eihän tämä millään lailla ollut "minun tekemä virhe", sillä osallistumattomuuteni ei ollut omaa syytäni alkuunkaan. Kilpailun järjestäjätaho selvästi halusi järjestää kyseisen huutokaupan niin, etten siihen kyennyt osallistumaan. Totta kai olisin voittanut owensin, mikäli olisin saanut ylipäätään jotain apetta. Ymmärrän kuitenkin, jos tällä yritetään savustaa minua ulos – alkaa varmaan tutista ylemmälläkin taholla puntissa kun minua katsoo.

Cass pullistelee jälleen omalla istuimellaan, ja muut katsovat tätä körilästä lähinnä ihmeissään.

McMahon: Kohta nähdään, kuka savustaa ulos ja kenet. Ja sitten kilpailu alkaa olla jo lähellä loppuaan. Big Show, mitä jäät kaipaamaan täältä Posiolta, kun Selviytyjät päättyy?

Show: Herra McMahon, sanotaan että joskus on mentävä kauas jotta voi nähdä lähelle. Kyllä se on tämä mahtava yhteishenki, joka poikiin on täällä äärimmäisissä olosuhteissa puhallettu. Kaikki kilpailevat rehdisti ja kannustavat toisiaan. Harvoin olen nähnyt näin yhtenäistä pukukoppia kuin tämä laavussa nuotion äärellä hitsattu poikajoukko.

Show on jälleen lähellä pillahtaa kyyneliin. Tällä kertaa hänelle ei anneta sitä mahdollisuutta, koska Vince siirtyy suoraan eteenpäin ohjelmassa.

McMahon: Sitten mennään asiaan. Aloitetaan äänestäminen. AJ Styles, sinä äänestät ensimmäisenä.

ÄÄNESTYS

AJ Styles on jälleen ensimmäisenä äänestysvuorossa. Immuniteettiamuletti kimallelllen hän kävelee kohti äänestysaluetta, jossa pohtii päätöstään hetken ja raapustaa sitten lapulle nimen. "Olet roikkunut jo tarpeeksi kauan mukana, joten sinun taival päättyy tähän."

Big Show pyyhkii silmäkulmiaan, kun on hänen vuoronsa äänestää. Show astelee rauhallisesti äänestyspaikalla, mutta siellä yllättäen hän ei tirautakaan kyyneleen kyyneltä, vaan katsoo kameraan haudanvakavasti ja tiputtaa uurnaan lapun, johon on hetkessä kirjoittanut kilpakumppaninsa nimen. ”Tämä ei ole henkilökohtaista, tämä on vain bisnestä.”

Big Cass on seuraavaksi äänestysvuorossa. Itsevarmasti ähisten hän askeltaa äänestyspaikalle, jossa runnoo kynällä lapulle nimen, jonka hän sitten tiputtaa uurnaan. "Nynnyjen aika on ohi. On aika antaa isojen MIESTEN näyttää miten homma hoidetaan."

Hideo Itami kävelee äänestyspaikalle Cassin jälkeen. Itami on varsin vaitonaisen oloinen, eikä hän näytä oikein tietävän, mitä tällä kertaa tekisi uurnan luona. Lopulta hän saa tehtyä päätöksen ja katsoo suoraan kameraan lappu kädessään. "Olet iso ja viekas."

R-Truth päättää tämänkertaisen äänestyskierroksen. Rennon oloinen Truth ei tunnu taaskaan paljoa murehtivan, kun hän taiteilee lapulle kilpakumppaninsa nimen ja näyttää sen kameralle ennen lapun pudottamista uurnaan. "En ole varma, haluatko edes voittaa tätä kisaa. Vaikka toisaalta oma kilpailuni helpottuisi, jos yksi kilpakumppaneista olisi epämotivoitunut, mielummin lähetän sinut kotiin nyt kuin otan riskin, että otat yllätysvoiton."

TULOS

Äänet on annettu, ja Vince McMahon astelee uurnan luokse. Hetken päästä hän palaa takaisin ja katsoo Ludvig-heimoa.

McMahon: Ludvig-heimo, luen nyt antamanne äänet. Mutta sitä ennen: Jos joku haluaa käyttää henkilökohtaisen immuniteettiamulettinsa, nyt on sen hetki. Muistutan samalla, että tämä on VIIMEINEN kerta, jolloin henkilökohtaiset salaiset immuniteettiamuletit ovat voimassa.

Viimeinen kerta. Nyt tai ei koskaan. Onko joukossa kilpailijaa, joka pitää immuniteettiamulettia hallussaan? Onko...





























...


























Ei. Selvästikään ei. Tai sitten jokin on todella kummallisesti. Tälläkään kertaa kukaan ei nouse, ja Vince katsoo porukkaa hieman pettyneenä.

McMahon: Vai niin. On aika laskea äänet. Kun äänet on luettu, päätös on lopullinen. Eniten ääniä heimoneuvostossa saanut on 12. Selviytyjät: WWE:stä ulos äänestetty kilpailija ja kuudes juryn jäsen.











Ensimmäinen ääni menee... R-TRUTHILLE.

























Toinen ääni menee... BIG CASSILLE.

























Kolmas ääni menee... BIG SHOW'LLE.































Neljäs ääni menee...



















BIG CASSILLE.




























Jännitys tiivistyy. Cass alkaa vilkuilla kilpakumppaneitaan hermostuneena. Uurnassa on vielä yksi lappu.

McMahon: Neljä ääntä annettu. Kaksi Big Cassille, yksi R-Truthille, yksi Big Show'lle. Yksi ääni laskematta. Jos se menee Truthille tai Show'lle, järjestetään uusintaäänestys. Jos se menee Big Cassille tai Hideo Itamille, Cassista tulee 12. kilpailusta ulos äänestetty painija.




























Viides ääni menee...





















...

































..





























BIG CASSILLE.


















Kuva




Näin se on. Colin Cassidy (kuten WWE 2k17-pelin Michael Cole häntä kutsuu) ei ole uskoa tätä todeksi. Big Cass katsoo vastustajiaan järkyttyneenä, keräilee hetken aikaa itseään ja ponnistaa sitten ylös penkiltä ennen kuin Vince on edes ehtinyt sanoa mitään.

McMahon: Big Cass. Nämä äänet riittävät. Sinut on äänestetty 12. ulos Selviytyjät: WWE:stä. Ole hyvä ja tuo soihtusi.

Cass pyörittelee edelleen päätään täysin järkyttyneenä. Miten nämä kakkosluokan painijat, surkeat kanssakilpailijat ovat kehdanneet äänestää hänet ulos? Selvästi he olivat kateellisia hänen upeasta vartalostaan, suurenmoisesta älykkyydestään. Selvästi kukaan heistä ei vain kestänyt todellista haastetta. Näin sen on oltava. Tätä Cass vakuuttelee itselleen samalla, kun harppoo Vincen eteen soihtu kädessään.

McMahon: Big Cass, tuli edustaa elämää tällä saarella, ja kun tuli sammuu, kilpailusi on ohi. Heimo on puhunut.

Kuva

Cass mutisee vielä jotain surkeista pelkureista, kun kääntyy katsomaan kilpakumppaneitaan ja astelee sitten mökin ovesta ulos. Jälleen yksi kilpailija on äänestetty ulos. Jäljellä on enää viimeinen nelikko. Nyt peli muuttuu todella jännittäväksi, ja on todella pienestä kiinni, kuka näistä kilpailijoista selviää loppuun asti.

------

Näin se on. Seuraavaksi edessä on kilpailun viimeinen palkintokisa. Palaan siihen toivottavasti tiistain aikana.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
Saimou
Main eventer
Viestit: 145
Liittynyt: 21 Kesä 2016, 22:31

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja Saimou »

Hahahaha! :lol:

Bullshittiä eli paikallisittain "haeraenpaskaa"!! :lol: Kyllä te veijarit kaikkea keksitte, aijaijai, peli on kovaa mutta rehtiä! Muistuttaa minua muista kerroista kun minua on urallani juksattu!

Kun Eddie burritoni myrkytti :lol:

Kun Herra McMahonilla oli mieletön idea uuden vuoden Raw'n mainokseen :lol:

Ja hupi sen kun jatkuu täällä!

Kun hyvin syönyt ja nukkunut Kevin Owens paiskasi riutuneen kehoni ilmaan! :D

Kun joku, pystyn kyllä päättelemään kuka, äänesti minua, Poikien Yhdistäjää, isähahmoa joka yrittää pitää tämän... tämän saat... tämän leirin yhdessä ja pystyssä... :D

... :D

...

Kuva

...

10... 9... 8... 7... 6... ...VI... 5... 4... 3... 2... 1...

Kuva

Pelin henki! Reilu peli! Vielä pari kierrosta pojat!

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 29

Kuva

Tätä näkyä kilpailijat eivät odottaneet. Ovathan he kohta olleet Posion perukoilla kuukauden ajan, nähneet nälkää, sietäneet kylmyyttä ja pimeyttä ja vaikka mitä, mutta nytkö he ovat alkaneet nähdä näkyjä? Neljä viimeistä jäljellä olevaa Ludvig-heimon jäsentä marssii nimittäin tutulle palkintotehtäväalueelle, ja siellä heitä odottaa Vince McMahon, joka ei kuitenkaan näytä siltä, miltä hän yleensä näyttää. Ei: Vincellä on kasvoillaan paksu harmaa tekoparta ja päässään peruukki, joka on päälaelta täysin kalju ja sivuilta tyylitellyn harmaa. Lisäksi silmillä on paksut pilottimalliset lasit, ja päällä Vincellä on talvipakkasesta huolimatta tyylikäs ruudullinen puku. Kevin Owensia ei sen sijaan näy missään, kun kilpailijat asettuvat hämmentävän näköisen Vincen eteen.

McMahon: KILPAILIJAT! TERVETULOA! Tänään te kilpailette toisianne vastaan... SPEDEN SPELEISSÄ.

Speden... Mitä?

McMahon: KYLLÄ VAIN! Olen perehtynyt tämän alkukantaisen kansan kulttuuriperinteeseen kuluneen kuukauden aikana, ja selväksi on käynyt se, että tämä kansakunta kunnioittaa kahta miestä yli kaikkien muiden. Heinän nimensä ovat Urho Kekkonen ja Spede Pasanen. Urho Kekkonen... Hän oli entinen presidentti, eikä hänen nimissään ikävä kyllä järjestetty minkäänlaisia tv-visailuja. Spede Pasanen sen sijaan oli tämän maan suurin visiönääri, viihdyttäjä ja samalla myös atleetti. Vähän siis kuin... suomalainen versio Vincent Kennedy McMahonista!

Kilpailijat katsovat Vinceä täysin typertyneenä.

McMahon: Mikä hienointa, Spedellä oli vuosien ajan tässä kylmässä maassa oma tv-ohjelmansa. Sen nimi oli SPEDEN SPELIT, ja siinä kilpailtiin upeissa, moninaisissa lajeissa. Tänään te kilpailette toisianne vastaan yhteensä VIIDESSÄ Speden Spelien klassikkolajissa. Ja varmaan arvaattekin: voittajalle on luvassa koko tämän Selviytyjät: WWE:n kauden upein palkinto. Kannattaa siis antaa kaikkensa. No niin, KEVIN, TULEHAN PAIKALLE!

Kiroilua ja ähinää kuuluu, kun Kevin Owens kävelee paikalle kantaen kädessään erikoisen näköistä häkkyrää, jonka toisessa päässä on putkilo ja toisessa päässä on iso läpinäkyvä pallo. Sen sisällä on neljä värillistä palloa.

McMahon: Kevin tässä on Speden Spelien VIRALLINEN VALVOJA, joka samalla arpoo tarvittaessa kilpailuvuorot teidän välillänne. NO NIIN, sitten mennään! VOE RÄHMÄ! VUOROSSA ON ENSIMMÄINEN LAJI.

--------

Vuorossa on palkintokilpailu nimeltään "SPEDEN SPELIT".

Säännöt ovat helpot.

1. Kilpaillaan viidessä eri Speden Spelien lajissa. Lajit selviävät yksi kerrallaan Discordissa.
2. Julkaisen aina Discordissa lajin ja annan ohjeet, miten siinä kilpaillaan. Suorittakaa ohjeiden mukaan.
3. Eniten Speden Spelit -lajeja voittanut kilpailija voittaa palkintokilpailun.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 29

Kuva

Spede Pasaseksi muuntautunut Vince McMahon hykertelee tyytyväisenä, kun neljä jäljellä olevaa kilpailijaa ovat asettautuneet valmiiksi kilpailemaan mitä erikoisemmissa lajeissa. Tympääntynyt Kevin Owens pyörittelee arpapallossa värikuulia, jotka asettuvat järjestykseen ja kertovat, kuka aloittaa ensimmäisen lajin. Samalla Vince julistaa, että ensimmäinen Speli on suuri klassikko: NOPEUSPELI.

1. SPELI: NOPEUSPELI

Kuva

Ensimmäisenä neljä Selviytyjät-kilpailijaa pääsevät kisaamaan siis siinä, kuka hakkaa kaikkein eniten värikkäitä nappuloita oikeassa järjestyksessä. Kilpailijat asettuvat arvottuun järjestykseen, mikä tarkoittaa sitä, että nopeuspelilaitteen luokse ensimmäisenä marssii Big Show.

Big Show murjoo vauhdilla välkkyviä nappuloita minkä ehtii, ja lopulta hän yrittää tehdä pelilaitteelle jopa murhaavan WMD:n. Se saattaa olla virhe, koska lopulta Show'n pistemääräksi jää 38.

Hideo Itami on vuorossa toisena. Nopea japanilainen alkaa naputella välkkyviä nappuloita sen minkä ehtii, ja hänen suorituksensa on selvästi Show'ta parempi: 72 pistettä!

R-Truth pääsee pelaamaan kolmantena. Rennon letkeästi nappuloita naputteleva Truth pärjää kohtuullisen hyvin, mutta lopulta hän ottaa homman turhankin rennosti. Kokonaissaldo on 58 pistettä.

AJ Styles pääsee spelaamaan viimeisenä, ja Styles näyttää siltä, että hän on valmis tekemään ilmiömäisen suorituksen. Niin myös todella käy, koska Styles tempaisee nopeuspelissä tulokseksi huimat 79 pistettä!

Styles juhlii ilmiömäistä voittoaan, ja kun Vince McMahon vielä varmistaa, että tulos on saatu aikaan laillisin keinoin, julistetaan Styles voittajaksi. Nyt ei asetella tuhansien markkojen panoksia eikä haasteta kilpailijoita ottamaan mittaa seniilistä juontajasta, vaan mennään suoraan eteenpäin seuraavaan lajiin.

TILANNE:
AJ Styles - 1
Big Show - 0
Hideo Itami - 0
R-Truth - 0

2. SPELI: SEKUNTIKELLOPELI

Kuva

Toisena on vuorossa vieläkin suurempaa taitoa vaativa kilpailu: jokaisen kilpailijan pitää yrittää napauttaa sekuntikellosta tasan 2 sekuntia ajaksi. Se, joka osuu kellolla kaikkein lähimmäksi, on voittaja. Kevin Owens arpoo jälleen suoritusjärjestyksen, ja sattumalta se on täysin sama kuin edellisellä kierroksella.

Big Show aloittaa jälleen. Hän yrittää parhaansa sekuntikellon kanssa, mutta ajautuu silti hieman yliajan puolelle: kokonaisaika on 2,228 sekuntia.

Hideo Itami pyrkii parantamaan Show'n suorituksesta, ja niin hän myös tekee. Erot ovat pieniä, mutta ratkaisevia. Itamin kokonaisaika on 2,179 sekuntia.

R-Truth näyttää voitonvarmalta. Hänen rentoutensa pelaa tässä lajissa varmasti täydellisesti, Truth ajattelee. Ja niin myös käy! Truth osuu suorastaan häkellyttävällä tarkkuudella oikeaan aikaan. Kello näyttää 2,054 sekuntia!

AJ Styles näyttää hermostuneelta. Jos hän voittaa toisen lajin, hän on jo lähellä kokonaisvoittoa. Styles nakuttaa sekuntikelloa... Mutta epäonnistuu ilmiömäisesti. Stylesin aika on 3,778 sekuntia.

Tämä tarkoittaa sitä, että sekuntikellopelin selvä voittaja on R-Truth! Truth pomppii innoissaan ja heiluttelee sekuntikelloa kädessään. Hän on noussut tasapisteisiin Stylesin kanssa, kun kisassa siirrytään kolmanteen Speliin.

TILANNE:
AJ Styles - 1
R-Truth - 1
Big Show - 0
Hideo Itami - 0

3. SPELI: TASAPAINOILU

Kuva

Jatkamme klassikkojen äärellä, ja tällä kertaa ei tarvitse edes arpoa suoritusjärjestyksiä. Vince McMahon ilmoittaa, että kaikkien kilpailijoiden on noustava yhtä aikaa seisomaan yhdellä jalalla ja suljettava silmänsä. Se, kuka selviää pisimpään pystyssä, on tämän kolmannen lajin voittaja. Ratkaisevat sanat pääsevät Vincen suusta: "SILMÄT KIINNI NYT, JALASTA KIINNI NYT!"

AJ Styles horjahtelee ensimmäisenä uhkaavan näköisesti, ja niin myös käy, että hänen tasapainonsa pettää ensimmäisenä! Styles kesti pystyssä 13 sekuntia.

R-Truth horjahtaa melkein heti perään. Hänen kokonaisaikansa tasapainoilussa oli 16 sekuntia.

Hideo Itami yrittää parhaansa, mutta myös hänen tasapainoilunsa päättyy hyvin pian Stylesin ja Truthin jälkeen. Itamin kokonaisaika on 20 sekuntia.

Big Show on siis jo voittanut, mutta hän ei ota tätä tietoa kuuleviin korviinsa. Show puristaa silmiään kiinni, pitää toisesta jalastaan kiinni ja käskee kilpakumppaneitaan olemaan hiljaa, koska hänhän ei kenenkään hämäykseen suostu menemään. Vincekin yrittää vakuuttaa Show'lle, että tämä on jo voittanut, mutta käsittämätöntä tasapainokykyä osoittava Jätti pysyy pystyssä lopulta 7 MINUUTTIA ja 20 SEKUNTIA!

Vasta maahan kaatumisensa jälkeen Show tajuaa, että hän on voittanut kilpailun seitsemän minuutin erolla muihin kilpailijoihin. Show'ta tilanne näyttää hieman huvittavan, muut eivät sen sijaan voi käsittää, miten järkälemäinen Show on tasapainoilussa näin ylivoimainen. Selvää on silti se, että Show on voittanut kolmannen Spelin, kun jäljellä on vielä kaksi lajia.

TILANNE:
AJ Styles - 1
R-Truth - 1
Big Show - 1
Hideo Itami - 0

4. SPELI: KORTIN VÄRIN ARVAAMINEN

Kuva

Siirrytään entistä vaativampien lajien pariin. Vince McMahon käskee Kevin Owensia tuomaan korttipakan, ja Owens juoksee hakemaan sitä läheisestä mökistä. Hetken päästä Owens kävelee paikalle korttipakan kanssa, ja ojentaa sen Vincelle. Vince selittää neljännen Spelin yksinkertaiset säännöt: kukin saa vuorollaan arvata, kumman värisen kortin Vince aina kääntää esiin. Arvailua jatketaan niin kauan, kunnes arvaus menee väärin. Eniten oikeita arvauksia saanut voittaa.

Hideo Itami saa luvan aloittaa arvailun. Itamin ensimmäinen arvaus on "PUNAINEN" ja se on... OIKEIN! Seuraava arvaus on "MUSTA" ja se on... VÄÄRIN! Itami saa yhden pisteen.

AJ Styles pääsee arvaamaan seuraavaksi. Stylesin ensimmäinen arvaus on "PUNAINEN" ja se on... VÄÄRIN! Styles ei saa yhtään pistettä.

Big Show on seuraavaksi arvausvuorossa. Show arvaa ensimmäiseksi "PUNAISEN" ja se on... VÄÄRIN! Myös Show jää kokonaan ilman pisteitä. Itami näyttää jännittyneeltä, voittaako hän tämän vain yhdellä pisteellä?

R-Truth voi muuttaa tilanteen vielä täysin. Truth esittää ensimmäisen arvauksensa, se on "MUSTA", ja se on... VÄÄRIN! Myös Truth jää kokonaan ilman pisteitä!

Uskomatonta mutta totta: Itami on voittanut kortinarvauspelin vaivaisella yhdellä pisteellä! Muut kilpailijat jäävät kokonaan ilman pisteitä, ja tämä tarkoittaa sitä, että viimeiseen Speliin mentäessä tilanne on TASAN!

TILANNE:
AJ Styles - 1
R-Truth - 1
Big Show - 1
Hideo Itami - 1

5. SPELI: SANAPELI

Kuva

Sitten jäljellä on enää viimeinen laji. Tässä ei anneta vuoroja, tässä vastata saa aina se, joka painaa nopeiten omaa vastaussummeriaan. Säännöt ovat selvät: Vince näyttää painijoille viisi painiaiheista sanaa, joiden kirjaimet ovat satunnaisessa järjestyksessä. Kilpailijoiden pitää päätellä, mikä sana on kyseessä. Nopeiten oikein vastannut saa pisteen. Eniten pisteitä kerännyt voittaa.

Ensimmäinen sana on... "KANTKI". Ja Big Show nappaa vastausvuoron! Show vastaa "TANKKI", ja se on tietenkin oikein! Show saa ensimmäisen pisteen.

Toinen sana on... "TEICVNN". Ja Hideo Itami saa tällä kertaa vastausvuoron! Itamin vastaus on "VINCENT", mikä on totta kai oikein! Itami tulee tasoihin Show'n kanssa.

Kolmas sana on... "RABOG". Ja taas Hideo Itami on nopein! Itami vastaa "BORGA", mikä on oikein. Itami johtaa kahdella pisteellä.

Neljäs sana on... "AMIVOMIPMO". Tällä kertaa AJ Styles on nopeimmin painamassa nappulaansa. Styles vastaa "VOIMAPOMMI", ja oikeinhan se on. Styles tulee myös yhteen pisteeseen.

Viimeinen sana on... "ÄRPHEDIGMELIPE". Hideo Itami painaa ensin nappulaa, muttei keksikään vastausta! Big Show varastaa vastausvuoron, ja antaa oikean vastauksen: "GREIPPIHEDELMÄ". Se tarkoittaa sitä, että järjestetään ylimääräinen kierros Show'n ja Itamin välillä!

Vince pyöräyttää esille vielä yhden sanan: "KARCSBUT". Hideo Itami on milliosan sekunnin verran nopeampi! Oikea vastaus on ilmiselvästi "STARBUCK".

HIDEO ITAMI ON VOITTANUT VIIMEISEN SPELIN JA KOKO PALKINTOKILPAILUN! HIDEO ITAMI ITKEE ONNESSAAN, JA VAJOAA POLVILLEEN.

Vince McMahon käskee itkevän Itamin riviin muiden kilpailijoiden kanssa. Muut ovat pettyneitä. Erityisesti Show on aivan raivoissaan ja kiroaa sitä, miten hänen nappulansa ei ole toiminut yhtä nopeasti kuin Itamin nappula.

McMahon: HIDEO ITAMI, ONNEKSI OLKOON! Sinä voitit tämän Selviytyjät-kauden viimeisen palkintokilpailun, ja saat kauden parhaan palkinnon. PÄÄSET VUOROKAUDEN MITTAISELLE MATKALLE TONY "LUDVIG BORGA" HALMEEN KOTISEUDULLE HELSINGIN LAUTTASAAREEN! Tulet sieltä hyvin syöneenä, levänneenä ja rentoutuneena huomiseen immuniteettikilpailuun, joka onkin erilainen kuin immuniteettikilpailut tähän asti...

Painijat katsovat toisiaan ihmeissään? Millä tavalla erilainen?

McMahon: Ei huolta, pääsette kyllä painimaan! Itse asiassa kolme kertaa. Vuorossa on nimittäin kolmivaiheinen kilpailu. Ensin on Fatal 4-Way Match teidän kaikkien välillä. Se, kenet selätetään, tippuu kilpailusta pois. Seuraavaksi on Triple Threat Match. Jälleen selätetty tippuu pois. Viimeisenä on kahden jäljelle jääneen välillä Singles Match. Tuon ottelun voittaja voittaa kilpailun... MUTTA!

Mutta?

McMahon: Tällä kertaa ei ole enää tarjolla immuniteettiamulettia. EIKÄ HEIMONEUVOSTOA. Sen sijaan huomisen kilpailun voittaja PÄÄSEE SUORAAN KOLMEN PARHAAN JOUKKOON. Kolme muuta painijaa puolestaan kohtaavat toisensa ylihuomenna kilpailussa... JONKA HÄVINNYT KILPAILIJA PUTOAA SUORAAN POIS! Nyt on siis kovat piipussa. Kannattaa virittää suorituksensa äärimmilleen. NÄHDÄÄN HUOMENNA.

Painijat poistuvat paikalta pökertyneinä. Viimeisistä päivistä tulee huippujännittävät.

---

Näin. Itami saa +5 overalliinsa immuniteettikisan painimatseihin.

Eli tänään klo 16 Twitchissä immuniteettikisa, joka on kolmivaiheinen:

Fatal 4-Way Match -> Selätetty putoaa pois
Triple Threat Match -> Selätetty putoaa pois
Singles Match -> Voittaja voittaa kisan

Voittaja pääsee siis suoraan kolmen parhaan joukkoon. Kolme muuta puolestaan joutuvat kilpailemaan seuraavassa kisassa, jonka hävinnyt putoaa pelistä pois ilman minkäänlaista heimoneuvostoa. Tällaista siis luvassa seuraavaksi!
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
Villezka
Main eventer
Viestit: 313
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja Villezka »

Kuva

KEVIN OWENS SINÄ SAAS.... Hetkinen? Edes Kevin Owens ei voi olla enää niin ilmiömäisen tyhmä, että yrittäisi enää sabotoida minun kilpailuani tässä vaiheessa ja varsinkaan sen jälkeen kuinka tuhosin hänet ilmiömäisesti meidän matsissamme...

Vai voiko?

Kuva

Krhm....

Onnittelut Hideolle palkintokisan voitosta, sillä sinä jos joku antsaitsee jonkinlaisen palkinnon ilmiömäisen kovasta työstä tässä kilpailussa.

Kovasta työstä puheenollen...

Kuva

Sillä teillä kaikilla tulee olemaa ilmiömäisen kova työ voittaa minut immuniteettikilpailussa, sillä teidän on suoriuduttava paremmin kuin ilmiömäisesti ja ehkä jopa pelattava likaisesti, jos aiotte voittaa minut ja sekään ei välttämättä riitä minua vastaan.

Kuva

Mutta toivotan onnea teille kaikille kuitenkin, sillä sitä te tulette tarvitsemaan.
Ehkä otin, ehkä en

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 30

Kuva

Jos jo tätä ennen on puhuttu monta kertaa loppusuorasta, nyt se on ihan konkreettisesti käsillä. Jäljellä olevat neljä kilpailijaa ovat taisteleet Posion talvisissa maisemissa tasan kuukauden ajan, ja nyt heillä on jäljellä enää pari viheliäistä päivää. Tässä vaiheessa kilpailusta putoaminen olisi todennäköisesti kaikkein kamalin kohtalo: Pysyä kisassa mukana näissä kamalissa olosuhteissa lähes loppuun asti ja joutua sitten kuitenkin pois pelistä kesken kaiken. Sitä kukaan Ludvig-heimon viimeisistä jäsenistä ei halua kokea.

Juuri se on kuitenkin kohta edessä yhdellä heistä. Ei tosin tänään, koska tänään ei käydä enää normaalia heimoneuvostoa. Sen sijaan huomenna edessä on brutaali pudotuskilpailu, jonka häviäjä tippuu suoraan ulos pelistä ilman minkäänlaista äänestystä. Ainut mahdollisuus välttää tuohon kilpailuun joutuminen on voittaa tämän päivän immuniteettikilpailu. Panokset ovat kovat, ja sen kaikki neljä ymmärtävät. Big Show, R-Truth ja AJ Styles marssivat lumisessa hangissa kohti tuttua painiaukiota oranssia Ludvig-heimon lippuaan kantaen. Aukiolla heitä odottavat tutut henkilöt: Vince McMahon, Kevin Owens ja John Cone. Lisäksi paikalla on jo valmiiksi Hideo Itami, joka on palannut Posiolle vierailtuaan vuorokauden verran Helsingin Lauttasaaressa. Mysteeriksi jää, onko Itami löytänyt Etelä-Suomesta Muumipeikon.

McMahon: TERVETULOA, KILPAILIJAT! PIDEMMITTÄ PUHEITTA: MENNÄÄN SUORAAN ASIAAN! Tänään käydään kolme kovaa painiottelua. Se, joka onnistuu selviämään kaikista kolmesta ottelusta voittajana, on tämän päivän kilpailun voittaja. Hän selviää suoraan finaalikolmikkoon. Näin yksinkertaista tämä on! AJ Styles, tuota kaulassasi roikkuvaa immuniteettiamulettia ei tässä kisassa enää tarvita. Ole hyvä ja tuo se takaisin.

Styles näyttää pettyneeltä joutuessaan tuomaan pitkään kaulaansa komistaneen Odin-riipuksen takaisin Vincelle. Näin hän kuitenkin tekee, ja sen jälkeen painijat yksi kerrallaan nousevat kehään.

(HUOM! Kaikki ottelut on simuloitu WWE 2k17:lla, ja striimaan simulointilähetykset Twitchillä livekatsottavaksi. Hideo Itamilla on +5 overallissa.. Striimit on katsottavissa aina kaksi viikkoa jälkikäteen. Halutessasi voit katsoa tämänkertaiset matsit tästä.)

Kuva Kuva Kuva Kuva
AJ STYLES vs. BIG SHOW vs. HIDEO ITAMI vs. R-TRUTH

John Cone ei tällä kertaa käytä yhtään ylimääräistä aikaa, vaan julistaa päivän ensimmäisen ottelun alkaneeksi saman tien, kun painijat ovat kehässä. Nyt rymistellään tosissaan. Big Show hyökkää saman tien R-Truthin kimppuun, heittää hänet voimalla ulos kehästä ja seuraa perässä. Samalla Hideo Itami käy AJ Stylesin päälle ja alkaa potkia Stylesiä hemmetinmoisilla stiffeillä potkuilla.

Kehän ulkopuolella taistelu on täysin Big Show'n hallinnassa: Show jyrää Truthin lumiseen maahan muun muassa STO:lla ja heittää hänet sitten Double-Handed Chokeslamilla maahan niin, että tanner tömisee. Kehässä Itami jatkaa Stylesin potkimista niin, että Styles tippuu maahan haukkomaan happea. Samalla Itami nousee apronille... Ja yrittää Springboard Missile Dropkickiä! Mutta Styles väistää! Itami ei silti lannistu tästäkään, vaan onnistuu saaman Stylesin vielä maahan Fireman's Carrylla.

Kehän ulkopuolella Show sen kuin murjoo Truthia murjomistaan. Nyt vuorossa on Backbreaker, sitten Chin Lock. Truth huutaa tuskasta, muttei voi tehdä mitään, vaikka haluaisikin. Ottelun on loputtava kehässä. Kehästä puheen ollen: siellä Styles on vihdoin päässyt Itamin niskan päälle yllättämällä tämän Inverted DDT:llä. Sen jälkeen Styles nousee kakkosköydelle, odottaa että Itami pääsee ylös... Ja tiputtaa Itamin maahan Second-Rope Flying Clotheslinellä! Styles repii Itamin ylös ja yrittää jatkaa tämän kurittamista, mutta Itami onnistuu yllättämään Stylesin Gutbusterilla! JA SAMALLA KEHÄN ULKOPUOLELLA R-TRUTH VIHDOIN VÄISTÄÄ BIG SHOW'N HYÖKKÄYKSEN JA ISKEE TÄLLE HURJAN NECKBREAKERIN! LUMI PÖLLYÄÄ!

Sekä Truth että Show keräilevät itseään hetken aikaa tuon tömäyksen jälkeen, ja sitten he nousevat jaloilleen suunnilleen samaan aikaan. Miehet aloittavat tiukan iskujen vaihdon. Show yrittää taltuttaa Truthin Headbuttilla, muttei onnistu siinä. Sen sijaan Truth heittää Show'n vihdoin kehään ja seuraa itse perässä. Kehässä Itami on lukinnut Stylesin luovutusliikkeeseen, mutta Styles pyristelee siitä irti ja pakenee kehän ulkopuolelle. Kehässä Show jyrää Truthin taas maahan STO:lla... JA SILLOIN ITAMI YLLÄTTÄÄ SHOW'N ISKEMÄLLÄ TÄLLE DDT:N! Show kierii ulos kehästä tuskaisena. Samalla Itami nappaa jalkasaksilla tiukan otteen maassa makaavan Truthin päästä.

Tilanne keskeytyy, kun Styles palaa kehään ja yrittää käydä Itamin kimppuun, mutta Itami on jälleen nokkelampi ja onnistuu jysäyttämään Stylesin maahan Russian Leg Sweepillä. Samalla Big Show on palannut kehään, ja hän käy taas R-Truthin kimppuun! Show iskee uudestaan Truthin ulos kehästä ja seuraa perässä. Kehässä Itami puolestaan iskee Stylesille upean Suplexin, nousee yläköydelle... TÄYDELLINEN MISSILE DROPKICK STYLESILLE! Mutta Itami ei selätä! STYLES YLLÄTTÄÄ ITAMIN TEMPAISEMALLA HÄNET MAAHAN ARM DRAGILLA! Kehän ulkopuolella Truth on jälleen hätää kärsimässä Show'ta vastaan, kunnes onnistuu kampittamaan Show'n lumikinokseen.

Truthin ilo jää kuitenkin lyhyeksi, kun Show onnistuu yllättämään hänet Back Body Dropilla, kun Truth juoksee kohti Show'ta kehän ulkopuolella. Kehässä Itamin ja Stylesin taistelu jatkuu tasaväkisenä: Styles onnistuu tekemään Itamille Pumphandle Gutbusterin, mutta Itami selviää tästä ja onnistuu ahdistamaan Stylesin kulmaukseen. Big Show puolestaan näyttää saaneensa tarpeeksi kehän ulkopuolella tappelusta, ja hän heittää Truthin kehään. Siellä Itami on päässyt taas niskan päälle tempaisemalla Stylesin maahan Fireman's Carrylla. Truth puolestaan kierii tuskaisena lähes heti uudestaan ulos kehästä, kun Show on murjonut hänen päätään parilla kovalla iskulla.

Nyt onkin sitten Stylesin vuoro viedä ottelu ulos kehästä: Hän onnistuu kiskaisemaan Itamin ulos kehästä ja seuraa itse perässä. Big Show tajuaa seisovansa kehässä yksin ja seuraa taas muita kehän ulkopuolelle. Styles nappaa Itamista Chin Lockin kehän ulkopuolella, mutta Show keskeyttää tuon tuhoisan luovutusliikkeen... Ja heittää nyt Stylesin kehään! Tai itse asiassa hän heittää Stylesin kehään niin, että Stylesin pää jää roikkumaan apronille, ja Show lossauttaa häntä päähän parilla kovalla iskulla. Styles kierii päätään pidellen kehän sisäpuolelle, ja Show seuraa perässä. Samalla myös R-Truth ja Hideo Itami ovat toipuneet iskuista, ja hekin palaavat kehään! Kaikki neljä ovat vihdoin kehässä!

JA R-TRUTH EI AIKAILE NYT YHTÄÄN VAAN TÄRÄYTTÄÄ BIG SHOW'TA LIE DETECTOR FOREARM SMASHILLA! Truth ei kuitenkaan selätä, vaan odottaa, että Big Show pääsee jaloilleen... LITTLE JIMMY! LITTLE JIMMY! TRUTH TEKEE LOPETUSLIKKEENSÄ BIG SHOW'LLE, MUTTA EI PÄÄSE SELÄTTÄMÄÄN, KOSKA SAMALLA HIDEO ITAMI HYÖKKÄÄ TRUTHIN KIMPPUUN JA TEKEE TÄLLE FALCON ARROW'N! TRUTH KIERII ULOS KEHÄSTÄ TUSKAISENA!

Itami tajuaa tilanteensa tulleen ja yrittää käydä Big Show'n kimppuun, mutta Show väistää! EI! ITAMI TEKEE INVERTED DDT:N! BIG SHOW'LLE! Samalla AJ Styles on toennut aikaisemmista iskuista, ja hän hyökkää Itamin kimppuun. Knee Breaker Itamille! Itami jää makaamaan maahan polveaan pidellen, ja Styles jatkaa hänen potkimistaan. MUTTA SILLOIN TRUTH PALAA KEHÄÄN JA KÄY STYLESIN PÄÄLLE! Truth heittää Stylesin kulmaukseen... JA HIDEO ITAMI TAJUAA TILANTEENSA TULLEEN! Itami on toennut, ja hän hyppää nyt polvet edellä kulmauksessa olevaa Stylesiä päin! Styles tipahtaa maahan ja kierii ulos kehästä. Truth ja Itami ovat nyt ainoat miehet pystyssä... JA ITAMI NAPPAA TRUTHIN GO 2 SLEEPIIN! GO 2 SLEEP! OSTUU! ITAMI SELÄTTÄÄ!

MUTTA BIG SHOW ON PÄÄSSYT YLÖS!

1!



















2!






















3!

Itkevä Big Show katsoo vierestä, kun R-Truth selätetään. Show tajuaa, että hänen ei kannata estää tätä selätystä. Ottelu on ohi.

LOPPUTULOS: Hideo Itami selätti R-Truthin

Sitten jäljellä on kolme. Pettynyt R-Truth joutuu siirtymään kehän ulkopuolelle katsomaan, kun AJ Styles, Big Show ja Hideo Itami jatkavat taistelemista automaattisesta paikasta finaalikolmikossa.

Kuva Kuva Kuva
AJ STYLES vs. BIG SHOW vs. HIDEO ITAMI

Päivän toinen ottelu alkaa ihan yhtä vauhdikkaasti kuin ensimmäinenkin, kun AJ Styles käy Big Show'n kimppuun ja John Cone julistaa ottelun alkaneeksi. Stylesin hyökkäysstrategia on kuitenkin virhe: Show jyrää hänet saman tien takaraivo edellä kanveesiin. Styles makaa maassa, ja Fighting Spirit -asennettaan esittelevä Hideo Itami päättää hyökätä rohkeasti Big Show'n kimppuun. Itami alkaa potkia ja lyödä Show'ta... Mutta Show ei Itamin iskuista välitä! Samalla AJ Styles on palannut jaloilleen, ja hän tömäyttää Itamin kanveesiin Back Suplexilla.

Nyt on myös Big Show'n vuoro päästä otteluun mukaan kunnolla. Show iskee Stylesille Atomic Dropin ja käy Itamin kimppuun... Mutta Itami yllättää Show'n Neckbreakerilla! Samalla myös AJ Styles on taas toennut, ja hän iskee Snap Suplexin Itamille. Ottelu jatkuu hyvin tasaisena. Styles yrittää jatkaa Itamin kurmoottamista, mutta Itami onnistuu kääntämään tilanteen Jumping Arm Breakeriksi, ja Styles kierii kehästä ulos kättään pidellen. Show tajuaa tilanteensa tulleen, hän heittää Itamin köysiin... JA TÖMÄYTTÄÄ ITAMIN KANVEESIIN BIG BOOTILLA!

Samalla Styles palaa kehään, ja hänkin käy Itamin kimppuun. Neckbreaker Itamille! Itami on ottanut nyt kunnolla osumaa, ja hän kierii ulos kehästä. Samalla Styles onnistuu saamaan myös Big Show'n polvilleen, minkä jälkeen hän nousee nopeasti apronille... SPRINGBOARD NECKBREAKER SHOW'LLE! Styles jää odottamaan, että Show tokenee tästä ja hyökkää uudestaan tämän kimppuun... MUTTA SHOW JYRÄÄ STYLESIN MAAHAN CLOTHESLINELLÄ! SAMALLA ITAMI ON PALANNUT KEHÄÄN, JA HÄN ISKEE SHOW'LLE HIENON HURRACANRANAN! DOUBLE FOOT STOMP! NYT ON MENOA JA MEININKIÄ!

Itami on todellakin tullut tänään taistelemaan, se näkyy hänestä. Itami nimittäin nostaa Show'n vielä polvilleen... JA LÄIMÄISEE SHOW'TA KASVOIHIN! Huh huh mitä meininkiä. Samalla kuitenkin Styles päättää palauttaa Itamin maan pinnalle Choppaamalla häntä niin kovaa, että Itami tippuu maahan. Styles kiskoo Itamin takaisin ylös ja tekee tälle Pumphandle Gutbusterin. Samalla myös Big Show on noussut ylös... BRAINBUSTER BIG SHOW'LLE! AJ STYLES TEKEE BRAINBUSTERIN SHOW'LLE! MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU? Show kierii ulos kehästä, eikä ihme.

Itami on toipunut taas aiemmista iskuista, ja hän hyökkää nyt Stylesin kimppuun. Lyöntejä! Potkuja! Styles perääntyy kulmaukseen... ENZUIGIRI KULMAUKSESSA STYLESILLE! Tällä välin Big Show on jollain konstilla toipunut Stylesin tappavasta liikkeestä, ja nyt hän haluaa kostaa sen. Show palaa kehään, nostaa Stylesin kehäkulmauksen päälle ja... EI! STYLES ESTÄÄ BIG SHOW'N LIIKKEEN JA LOIKKAA YLÄKÖYDEN PÄÄLTÄ SHOW'N PÄÄLLE JA TEKEE TÄLLE ILMASTA HURRACANRANAN!

Itami tajuaa taas tilaisuutensa tulleen: Hän hyökkää Stylesin kimppuun, heittää hänet kulmaukseen, potkii kulmauksessa istumaan maahan... JA TEKEE STYLESILLE CORNER DROPKICKIN! Itami ei kuitenkaan ehdi selättää, kun Big Show puuttuu tilanteeseen... JA...

MITÄ HELVETTIÄ?!

HIDEO ITAMI NOSTAA BIG SHOW'N HARTEILLEEN JA TEKEE TÄLLE POWERBOMBIN!

MITÄ SAATANAA SIELLÄ LAUTTASAARESSA ON TAPAHTUNUT?!

BIG SHOW TÖMÄHTÄÄ KANVEESIIN JA KIERII POIS KEHÄSTÄ.

Itami jää odottamaan, että AJ Styles nousee jaloilleen. On tullut aika lopettaa tämä ottelu.

BUSAIKU KNEE KICK!

Itami selättää!

1!

















2!























3!


EIEIEIEIEI!

EI!

STYLES SAA HARTIANSA VIELÄ YLÖS!

Itami ei ole uskoa tätä todeksi, ja samalla hän jää Big Show'n jyrän alle. Show on palannut kehään, ja hän alkaa nyt kurmoottaa Itamia tosissaan. Show heittelee Itamia kulmauksesta toiseen, jyrää Itamin lopulta Back Elbow'lla kulmausta päin ja heittää Itamin sitten ulos kehästä...

MUTTA SAMALLA AJ STYLES YLLÄTTÄÄ BIG SHOW'N INVERTED DDT:LLÄ!

Styles nousee apronille. Big Show kömpii jaloilleen. Ei kai vain...

KYLLÄ!

PHENOMENAL FOREARM!

Styles selättää!

1!
















2!






















3!

Se on siinä. Big Show on tippunut tästä kamppailusta.

LOPPUTULOS: AJ Styles selättää Big Show'n

Sitten jäljellä on enää viimeinen ottelu. Sekä Hideo Itami että AJ Styles ovat ottaneet yhden selätyksen aiemmissa otteluissa, joten lienee ihan oikeus ja kohtuus, että juuri he kohtaavat ratkaisevassa matsissa samalla, kun pettyneet Truth ja Show joutuvat seuraamaan tätä kamppailua sivusta.

Kuva Kuva
AJ STYLES vs. HIDEO ITAMI

AJ Styles ja Hideo Itami aloittavat ottelun tiukalla ketjupainilla. Molemmat yrittävät saada toisen maahan omilla lukoillaan, mutta toinen onnistuu aina kääntämään toisen liikkeen edukseen. Itami yrittää potkia Stylesiä, mutta Styles väistää ja ajaa Itamin kulmaukseen. Tuomari tulee väliin, ja Styles perääntyy kulmauksesta herrasmiesmäisesti. Tällaista kunnioitusta ei ole monissa aiemmissa otteluissa nähty.Miehet palaavat keskelle kehää ja aloittavat taas tasaväkisen taistelun, kunnes Itami väistää Stylesin Clotheslinen... JA HEITTÄÄ STYLESIN MAAHAN GERMAN SUPLEXILLA! Itami nousee saman tien apronille ja... SPRINGBOARD SPLASH STYLESIN SELÄN PÄÄLLE! Onko tämä Itamin paikkaa ottaa matsi hallintaansa?

Voisi olla, mutta Itami ei näköjään usko ottelun olevan vielä valmis loppumaan. Niinpä hän nappaa jalkasaksilla kiinni maassa makaavan Stylesin päästä, mutta Styles punnertaa itsensä irti otteesta... JA ISKEE ITAMILLE HAMMERLOCK BACK SUPLEXIN! Nyt on tarjolla todellista tekniikkapainia. Styles nostaa Itamin ylös, mutta Itami onnistuu lyömään Stylesiä kyynärpäällä vatsaan, minkä jälkeen hän heittää Stylesin kulmaukseen. Itami iskee Stylesiä Back Elbow'lla päähän! Enzuigiri! Itami selättää!

1!















2!


















EI SENTÄÄN!

Ihan näin nopeasti ottelu ei lopu, mutta Itami ottaa taas jalkasaksilla otteen Stylesin päästä ja alkaa samalla lyödä tätä nyrkeillä. Rehti urheiluhenki alkaa vähitellen karista, kun Itami päästää otteen irti, jättää Stylesin makaamaan maahan kipuaa itse yläköydelle. TOP ROPE ELBOW DROP! Itami tuulettelee, muttei selätä. Sen sijaan hän nostaa Stylesin ylös... Ja se on virhe! Styles heittää Itamin maahan Back Body Dropilla, juoksee saman tien köysiin! SPRINGBOARD MOONSAULT! Styles ottaa sivun irti Chris Jerichon pelikirjasta ja tekee Itamille tyylipuhtaan Lionsaultin. EIKÄ SUINKAAN VAIN YHTÄ! Styles nimittäin ponnistaa uudestaan köysiin... TOINEN SPRINGBOARD MOONSAULT!

Stylesin ilo loppuu kuitenkin lyhyeen, kun Itami onnistuu jotenkin vielä kiskaisemaan Stylesiltä jalat alta, minkä jälkeen hän nappaa taas jalkasaksilla otteen Stylesin päästä ja alkaa lyödä tätä nyrkillä kasvoihin! Styles makaa taas maassa, ja Itami kipuaa apronille. Itami odottaa, että Styles nousee pystyyn...

SPRINGBOARD MISSILE DROPKICK!

TUOMARI JOHN CONELLE!

AJ Styles on väistänyt viime hetkellä Itamin loikan, ja Itamin jalat iskeytyvät suoraan päin tuomari Conea!

Itami kauhistuu tilanteesta, eikä mahda mitään, kun Styles nappaa nyt hänet harteilleen... Fireman's Carry Neckbreaker Itamille! Inverted DDT! Itami on hätää kärsimässä. Tuomari Cone kömpii jaloilleen... Ja samalla Itami yllättää AJ Stylesin Jawbreakerilla! Itami heittää Stylesin kulmaukseen... CORNER DROPKICK! CORNER DROPKICK! Itami selättää!

1!


















2!





















2,989898!

EI RIITÄ VIELÄ!

Mutta lähellä on!

Itami ei voi kuin jatkaa taistelua. Hän nostaa Stylesin ylös, mutta Styles tarjoaa nyt polvea suoraan Itamin vatsaan... JA TEMPAISEE ITAMIN HURJALLA LARIATILLA KANVEESIIN! Epätoivoinen Styles selättää.

1!


















2!



















EIIIII!

ITAMI TAISTELEE!

FIGHTING SPIRIT!

Styles yrittää nostaa Itamin taas ylös, mutta Itami kiskaisee Stylesiltä jalat alta! Sen jälkeen Itami astelee Stylesin yläpuolelle, ja nyt Itami osoittaa, että herrasmiesten välisen taistelun aika on ohi. Itami nostaa Stylesin polvilleen... Ja läimäisee Stylesiä kasvoihin! Buuuu! Sen jälkeen Itami peruuttaa kehäkulmaukseen, jää odottamaan, että Styles nousee jaloilleen, ja...

BUSAIKU KNEE KICK! OSUU TÄYDELLISESTI! ITAMI SELÄTTÄÄ!

1!


















2!























3!

TOTTA SE ON!

VOITTAJA: Hideo Itami

Hideo Itami ei ollut ennen eilistä voittanut yhtäkään kilpailua koko Selviytyjät: WWE:n yksilökisaosuuden aikana, mutta nyt – juuri ratkaisevalla hetkellä – hän on noussut kaikkien muiden ohi. Eilen Itami voitti palkintokilpailun, ja tänään hän on voittanut immuniteettikilpailun. Se tarkoittaa sitä, että Itami etenee suoraan kolmen parhaan joukkoon ja että hänen ei tarvitse taistella huomenna paikasta jatkossa. Itami itkee onnesta, ja AJ Styles onnittelee rehdisti kilpakumppaniaan. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.

-----

Seuraavaksi ei ole siis heimoneuvostoa, vaan Discordissa käytävä pudotuskilpailu. Siitä kohta lisää.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

FDR
Upper Midcarder
Viestit: 76
Liittynyt: 17 Tammi 2016, 17:26
Paikkakunta: Just siellä

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT II

Viesti Kirjoittaja FDR »

Kuva

En löytänyt Lauttasaaresta peikkoa, mutta jotain muuta kyllä.

Ilo taistella kanssasi, Styles. Toivottavasti tiemme vielä kohtaavat.

Vastaa Viestiin