Smarkside: PANDEMIA

Fiktiivinen painiaiheinen tarinankerronta.
Vastaa Viestiin
Tom_Killer89
Midcarder
Viestit: 39
Liittynyt: 03 Huhti 2019, 02:06
Paikkakunta: Turku

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Tom_Killer89 »

Enska olen kyllä aivan terve. Olen vain hermostunut lapuista ja ehkä tämä univaje ja kaikki on saanut minut hätiköimään hieman. Haluaisin vain päästä täältä ehjänä pois ja olisi mukava tietää kuka noita lappuja oikein kirjoittaa sekä liimailee tänne. Jotain todisteitahämärä hommista pitäisi saada.

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Olen koko päivän miettinyt, mitä voisin sanoa nyt. En olisi voinut uskoa, että LHB taisikin olla se hullu murhamies. Hyhyh, olipa hän kyllä pelottava mies.

Mutta tämä kaikki sai minut kyllä epäilemään itseäni ja kantaani Enskaan. Ehkä hän onkin täysin harmiton. Hävettää jopa aikaisemmat syytökseni. Ehkä en vain ole oikein yhtään fiksu. Kerrankin kun luulin, että oikeasti välähti, niin ei sittenkään.

Ja ihan tuosta syystä, en koe nyt mukavaksi äänestää yhtään ketään lynkattavaksi. Miksi minun edes kannattaisi? Pieleen menisi kuitenkin.

Voih, kun tämä hiton tauti pelottaa minua. Haluan kotiin.
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Avatar
Merovingi
Midcarder
Viestit: 43
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:40

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Merovingi »

En varmasti ole ainoa, joka täällä yöllä liikkuu. Se tuskin tekee minusta taudin kantajan, jos käyn yöllä tarkastamassa toisen henkilön hyvinvoinnin - jolla menee muuten hyvin.

Tietoa ei edelleenkään ole tarpeeksi myöskään minulla lynkata ketään.

FDR
Upper Midcarder
Viestit: 76
Liittynyt: 17 Tammi 2016, 17:26
Paikkakunta: Just siellä

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja FDR »

Herranjestas mitä NÖSSÖILYÄ! Täällä vallitsee TAPPAVIN TAUTI TAUTIEN HISTORIASSA ja te itsekkäät PIKKU PASKAT ette uskalla laittaa tikkua ristiin!

Tämä tauti ei tapa vain sinua. Ei minua. Vaan tappaa meidät KAIKKI! Jos emme ala toimiin! Nyt toimiin sillä tämä tilanne EI TULE TOISTUMAAN ENÄÄ!

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Merovingin selitys kuulostaa uskottavalta.

FDR sentään lietsoo täällä kauhua ja paniikkia? Mikä mies sinä olet?

VAIHDETTU ÄÄNI: Merovingi - > FDR
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

FDR
Upper Midcarder
Viestit: 76
Liittynyt: 17 Tammi 2016, 17:26
Paikkakunta: Just siellä

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja FDR »

Ai MIKÄ MIES? Olen mies kuin te kaikki muut tässä PAHIMMASSA TERVEYSKRIISISSÄ TERVEYSKRIISIEN HISTORIASSA!

Emme ole edelleenkään kuivilla, sillä TAUTI JYLLÄÄ ja me vain ARVOMME. Jos nämä olisivat arpajaiset, niin KAIKKI VOITTAVAT ja se VOITTO ei ole HYVÄ VOITTO.

Koitan vain saada RATTAAT PYÖRIMÄÄN sillä tauti vie meidät kaikki VIELÄ KERRAN. Elämä on rajattu ja meiltä viedään kohta elämä KÄSISTÄ

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Näin se on nähtävä.

Tappava tauti riehuu edelleen tällä syrjäisellä areenalla, ja joku (tai jotkut) täällä olevista haluavat tartuttaa sen heihin kaikkiin.

Jokainen yö lisää mahdollisuutta siihen, että tauti leviää lisää ja kaikki kuolevat. Loppu on käsillä.

Ainut keino tästä tilanteesta selviämiseen on löytää uhkaavat henkilöt ja lynkata heidät porukalla.

Ja nyt tämä porukka ei onnistu edes päättämään, kenet haluaisivat lynkata. Enemmistö ei halua lynkata ketään. PeeTseta ei edes sano sanaakaan.

Tällä tavalla on päivänselvää, että tauti on kohta heillä kaikilla.

No, sitä sopii miettiä yöllä.

Nyt on YÖ. Teillä on aikaa 24 tuntia, eli huomiseen (keskiviikko) kello 12 asti ilmoittaa yöllisten erikoiskykyjenne käytöstä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Aamu koittaa, ja areenalle jumiutuneet selviytyjät voivat onnitella itseään, koska tauti tai mikään muukaan uhka ei ole tappanut ketään yön aikana. Se saa jopa osan epäileväiseksi. Onko tämä kaikki huijausta? Mitä jos tautia ei sittenkään enää ole edes areenalla, ja heidät yritetään vain väkisin saada tappamaan toisiaan, vaikka kaikki ovat terveitä? Mitä jos tämä on jonkun sairaan paininörtin pilaa?

No, ei kai nyt sentään. Enemmistö näyttää edelleen olevan sitä mieltä, että uhka on olemassa - ja se pitää taltuttaa mahdollisimman pian.

Yksi porukasta näyttää kuitenkin todella ahdistuneelta, hätäytyneeltä ja turhaantuneelta. Hän on Saunassa tuijottaa. Yhtäkkiä kun porukka on kokoontunut tutulle areenan aukiolle ja on valmis aloittamaan päivän keskustelun, Saunassa tuijottaa puhkeaa pitkään vuodatukseen.

"MINE... MINE... MITE TEME ON? EN YMMERRE! MINE OLEN YRITTENYT PANNA TEIDÄT NYÖRÄKSI JOKA ILTA! OPETTAA KUNNIOITTAMAAN LEGENDAA! IRAN, NUMERO YKSI! HULK HOGAN, NUMERO KAKSI! BUBBA! MINÄ PANEN KEYREN TESEISEKSI, JOS MUU EI AUTA! TAPAN KOKO TÄYDIN! MUTTE NYT JOKU ON VIALLA... KUKAAN, KUKAAN EI SUOSTU NYÖRTYMÄÄN MINUN EDESSENI! MINE EN YMMERRE... En... En enää pysty tehen! Pitekee tunkkinne, mine en jaksa tete."

Tämän sanottuaan Saunassa tuijottaa sylkäisee kaikkien seitsemän muun jalkoihin ja lähtee lompsimaan pois aukiolta. Hetken päästä käytävältä kuuluu valtaisa pamahdus sen merkiksi, että Saunassa tuijottaa on lukittautunut omaan huoneeseensa. Ilmeisesti häntä on turha odottaa tänään ilmoittamaan päätöskestään sen suhteen, kuka pitäisi lynkata.

Se tarkoittaa sitä, että muilla seitsemällä on entistä tiukempi päätös tehtävänä. Ja toki ennen sen tekemistä on hyvä vilkaista vielä seinälle. Tuttu lappu siellä odottaa.

"Enska on terve."

Nyt on PÄIVÄ. Saunassa tuijottaa on saanut hermoromahduksen, eikä voi äänestää. Hengissä olevia äänestyskelpoisia on 7, joten lynkkaukseen tarvitaan 4 ääntä. Jos kukaan ei saa vaadittua äänimäärä, ketään ei lynkata. Aikaa äänestää ja keskustella perjantaihin klo 14 saakka.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

FDR
Upper Midcarder
Viestit: 76
Liittynyt: 17 Tammi 2016, 17:26
Paikkakunta: Just siellä

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja FDR »

Mitä ihmettä nyt!? Kaatuuko SEINÄT PÄÄLLE? Saunassa tuijottava henkilökin menettää hermonsa!!

Nuo "Enska on terve" laput HÄMMENTÄVÄT? Niitä ei ole vain YHTENÄ PÄIVÄNÄ, ei KAHTENA vaan JOKAIKISENÄ päivänä ollut! Lisäksi Enskan käytös on ollut EPÄILYTTÄVÄÄ. Mies ei suostu osallistumaan melkeinpä MIHINKÄÄN.

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Olin koko eilisen päivän hiljaa, koska minua väsytti. Kahteen yöhön en ole nukkunut kunnolla. Ja tieto siitä, että Merovingi on hiippaillut huoneeni lähistöllä ei juurikaan auta asiaa. Hän väittää tarkastaneensa hyvinvointini, mutta sikäli jos häntä yhtään tiedän, hän suunnitteli tapoja päättää päiväni. Voi toki olla, että hän oli menossa kuselle tai muuta vastaavaa, mistäs näitä tietää.

Mutta! Meillä on täällä henkilöitä, jotka nousee koko ajan esille ja sitten niitä, joista ei koskaan puhuta. Ja joku on tartuttaja. Nämä Enskan terveydentilasta kertovat laput kyrpii, mutta niillä on varmaan jokin tarkoitus, joten se siitä. Tartuttaja keskuudessamme, jos sellaista edes on, on joku sellainen, joka on vähän äänessä. Suuntaan katseeni tässä vaiheessa Tom_Killerin ja Wanhuksen suuntaan, mutta en ole kumpaakaan vielä äänestämässä.
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Halusin saada selville eilen, mitä FDR on miehiään, mutta mies jatkoi vain kauhunlietsontaa. Siksi tänään alustavasti, ellei muita vahvoja vaihtoehtoja nouse tapetille:

ÄÄNI: FDR
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

FDR
Upper Midcarder
Viestit: 76
Liittynyt: 17 Tammi 2016, 17:26
Paikkakunta: Just siellä

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja FDR »

Edelleen, olen TAVALLINEN MIES TAVALLISTEN MIESTEN KESKELLÄ. Terveytemme on uhattuna ja on aivan JÄRKYTTÄVÄÄ miten täällä ei kukaan uskalla toimia minkään eteen!

En äänestä ketään, koska epäilykset motiiveistani ovat TAPETILLA. Voin vain vakuuttaa, että olen TERVEYDEN ja HYVINVOINNIN puolesta.

Avatar
Merovingi
Midcarder
Viestit: 43
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:40

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Merovingi »

Jotain pitää tehdä ja jotain pitää keksiä. Muuten tauti leviää ja tappaa kaikki.

ÄÄNI: FDR

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Enska »

Näyttää siltä, että pelko alkaa ottaa ihmisistä vallan. Olen myös lievästi huolissani siitä, ettei PeeTseta ole nukkunut kunnolla kahteen vuorokauteen. Voisiko se johtua esimerkiksi kovista kivuista, jotka estävät nukahtamisen? Sen me voisimme tietää, jos joukossamme olisi lääkäri, mutta näin ei taida olla. Minä itse en ainakaan ole lääkäri, vaan ammattipainiselostaja, jonka toimenkuva on kuvailla sanallisesti tapahtumaa televisiokatsojalle. Selostajan tehtävä syntyi, kun radiosta tuli 1930-luvulla liikkuva. Selostaja on tyypillisesti urheiluselostaja, joka selostaa urheilukilpailua. Myös muilla tapahtumilla, kuten musiikillisilla konserttiesityksillä tai ammattipainilla, voi olla selostajia.

Olen myös terve, toisin kuin joku täällä, sillä täällä leviää tappava tauti. En silti voi vaatia kenenkään päätä kirjaimellisesti vadille, koska minulla ei ole tarpeeksi todisteita kenenkään sairastumisesta. Olette ilmeisesti lopettamassa FDR:n elämän tällä menolla, mutta oletteko valmiita elämään sen henkisen tuskan kanssa, jos käy ilmi, että FDR on kuin onkin terve ihminen?
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Tom_Killer89
Midcarder
Viestit: 39
Liittynyt: 03 Huhti 2019, 02:06
Paikkakunta: Turku

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Tom_Killer89 »

Jotain on pakko tehdä ja voin nukkua yöni hyvin mutta muuten kuollaan kaikki. Joku pitää äänestää pois niin.
Ääni FDR

FDR
Upper Midcarder
Viestit: 76
Liittynyt: 17 Tammi 2016, 17:26
Paikkakunta: Just siellä

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja FDR »

Olen aivan varma, että SAIRAAT ovat ensimmäisenä LYNKKAAMASSA. Terveet miehet EIVÄT lähde tämäntyyliseen LYNKKAUKSEEN.

Muistakaa kanan maininta epäilyksestä Wanhusta kohtaan!

Ääni: wanhus

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Mikä maininta? Ei Kana minua epäillyt, me olimme hyvää pataa kuten huomautit itsekin pari päivää sitten, kun lynkkasimme LHB:ta.
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

En ole ollenkaan varma tästä, mutta jotain on pakko tehdä, jotta ehkä joskus pääsisimme pois täältä. Ja FDR käyttäytyy todella sekavasti ja pelottavasti, joten... Toivon, että tämä auttaa minua pääsemään taas vaimoni luokse.

Ääni: FDR
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Näin se on. Niukka enemmistö on sitä mieltä, että FDR on suurin uhka tälle yhteisölle. Hänen innokkuutensa, kiihkeytensä ja ylipäätään sekoilunsa on ollut käsittämätöntä. Miksi kukaan olisi noin innostunut toisten ihmisten kuolemasta, jos ei toivoisi itse toisten kuolemaa? Enska, PeeTseta ja FDR itse yrittävät vastustaa tätä niukan enemmistön mielipidettä. Saunasa tuijottaa on eristäytynyt omaan huoneeseensa. Mutta nyt vähemmistön mielipiteellä ei enää ole merkitystä, tämä on tiukkaa demokratiaa.

FDR:n on kuoltava.

FDR itse ei tiedä, miten asennoitua tilanteeseen.

"TÄMÄ ON AIVAN KAUHEAA", hänen suustaan pääsee ensimmäisenä.

Lynkkaukseen valmistautunut porukka tuntuu ajattelevan, että tämä vain vahvistaa heidän näkemystään. FDR:n on kuoltava, koska hän itse yrittää kaikin keinoin estää kuolemaansa.

Niinpä Wanhus, Merovingi, Helsing#65 ja Tom_Killer89 tarttuvat häntä olkapäistä kiinni ja raahaavat hänet areenan ainoan selostuspöydän luoksse. Siellä FDR yrittää lausua vielä muutaman innostuneen, sekopäisen sanan täydellä volyymilla, mutta kukaan ei enää kuuntele häntä. Nyt on liian myöhäistä, päätös on jo tehty. Niinpä FDR: päätä aretaan hakata lyönti kerrallaan areenan ainoaa selostuspöytää päin. Välillä pää osuu selostuspöydän monitoriin, välillä ei. Välillä päästä roiskahtaa ihonsuikaleita kauas areenan perukoille, välillä ei. Veri virtaa vuolaasti selostuspöydän reunaa pitkin, ja vaikka FDR aluksi vaikeroi "EPÄREALISTISTISTA" kohtaloaan kovaan ääneen, vähitellen hänen äänensä alkaa hiljentyä, kun hänen päänsä iskeytyy kerta toisensa jälkeen selostuspöytää päin. Koko pöytä on täynnä verta, samoin kuin FDR:n paita.

Sitten FDR:n ulina päättyy. Tulee aivan hiljaista.

Samalla Saunassa tuijottaa saapuu paikalle ihmettelemään, mikä helkkarinmoinen vaikerrus täältä kuuluu. Hän kaivaa FDR:n povitaskusta henkilökortin esille. FDR oli...




















► Näytä spoileri





















AIVAN KAMALAA!

Oliko tämä koko perkeleellinen tapaus vain kertojaäänen paska juoni? Onko kertoja sairastuneiden puolella? Mistä helvetistä on kyse? No, sitä ehtii pohtia nukkuessa.

Nyt on YÖ. Teillä on aikaa 24 tuntia, eli huomiseen (lauantai) kello 23 asti ilmoittaa yöllisten erikoiskykyjenne käytöstä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Railakkaan ja hurmeen täyteisen illan jälkeen vuorossa on rauhallinen yö ja rauhallinen aamu.

Siihen viittaa ainakin se, että yön aikana ei ole tapahtunut mitään kummoista, koska kaikki seitsemän jäljellä olevaa sankaria saapuvat paikalle mietteliäänä. Selvää on se, että loppu on käsillä. Tauti on jyllännyt jo niin kauan areenalla ja tähän mennessä vain yksi sairastunut on löydetty, että on ihme, jos sairastuneita ei kohta ole enemmistö. Ja siinä vaiheessa, kun enemmistöllä on tauti... No, mitään tuskin on enää tehtävissä.

Nyt toivoa kuitenkin on vielä, ja myös Saunassa tuijottaa näyttää saaneen itsensä kasattua eilisen hermoromahduksen jälkeen, joten myös hän on äänestyskunnossa.

Sitä ennen seinällä on, no kyllä te tiedätte jo.

"Enska on terve."

Nyt on PÄIVÄ. Hengissä olevia äänestyskelpoisia on 7, joten lynkkaukseen tarvitaan 4 ääntä. Jos kukaan ei saa vaadittua äänimäärä, ketään ei lynkata. Aikaa äänestää ja keskustella tiistaihin klo 18 saakka.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Eilinen oli virhe. Olen äärimmäisen pahoillani. Tieto on vajavaista ja toimittava on.

Tietoa minulla ei ole, kuka tautia voisi kantaa.
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Tom_Killer89
Midcarder
Viestit: 39
Liittynyt: 03 Huhti 2019, 02:06
Paikkakunta: Turku

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Tom_Killer89 »

Ei perhana mitä olenkaan tehnyt olen ollut osallisena tappamassa omaa vanhaa työntekijääni. Meidän pitää nyt olla viisaampia ja etsiä käsiimme sairaat tai muuten olemme kaikki vainaita.

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Nyt kun täällä käy oikeasti väki näin vähiin, ja terveitä on turhaan lynkattu liikaa, niin olen pähkäillyt koko yön sitä minkä pitäisi olla meidän seuraava askel. Ja kaikki ajatukseni johtavat siihen, valitettavasti, että Wanhus on meille suurin uhka eikä hyväntahtoinen.

Hän oli ensimmäisenä viimeksi lietsomassa FDR:n lynkkausta ja kun ottaa huomioon ne Kanan kuuluisat epäilykset Wanhuksesta, niin on jo kaksi kuollutta tervettä, jotka olivat Wanhuksen ”pahalla” puolella. Ja kannattaa muistaa, että Kana oli loppujen lopuksi oikeassa myös LHB:sta, niin itse annan niille hänen epäilyksilleen sittenkin kunnollista painoarvoa.

En todellakaan tee tätä kevyin perustein ja toivoisin, että asia olisi jotenkin toisin mutta... Jotain on pakko tehdä, tai kukaan meistä ei selviä hengissä tästä hirvittävästä epidemiasta.

Ääni: Wanhus
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Vaikka en ollut osallisena lynkkausporukassa, teimme mielestäni tietojen valossa oikean päätöksen. FDR yksinkertaisesti oli liian arveluttava varsinkin sen jälkeen kun hän piti ne lynkkausbileet muutama yö sitten. Mutta meidän on todellakin löydettävä joukostamme ne todelliset uhat. Ehdotan, että keräämme taas kasaan kaiken, mitä tiedämme muista ja perustamme mahdollisen seuraavan lähtijän näihin tietoihin. Tai sitten toimitaan ihan päin vastoin ja äänestetään jotain ihan muuta.

En varmaan ole ainoa, jota nämä jatkuvat lappuset rupeaa vähitellen nyppimään? Viesti meni perille, toivoisin jotain muuta välillä. Miksei vaikka "Enska on sairas" tai "Enska on haarukkatrukissa"? Jotain muutosta tähän kuluneeseen kaavaan kaipaisin, kuka ikinä näitä viestejä jättääkään.
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: PANDEMIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Helsing, ei Kana osoittanut missään vaiheessa mitään epäilyjä minua kohtaan. Me tulimme hyvin toimeen, epäilyt oli jokin FDR:n päähän pisto.

Nuo laput hämmentää kyllä edelleen. Kun tämä on joka aamu sama juttu, niin ei tuo sisältö vaikuta enää uskottavalta.
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Vastaa Viestiin