Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 FINAALI 18.3. ASTI

Kaikenlaiset showpainiaiheiset kilpailut ja foorumipelit.
Vastaa Viestiin
Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 1. KIERROS 23.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

William Regal
Arn Anderson

Nyt tuli heti alkuun pirun ärsyttävä pari. Haluaisin sydämeni pohjasta äänestää Double A:ta niin monta kertaa tässä kisassa kuin vaan mahollista, mutta mä vaan oon liian kova Regal-markki. Ehkä se on se brittiaksentti, tai ehkä se on vaan yksinkertaisesti se tapa millä Regal esiintyy kehässä ja sen ulkopuolella. Regal on mun mielestä NXT:n GM:nä yksi parhaista authority figureista koskaan, jokainen esiintyminen on mulle must-see. Sori Arn, sä oot joka tapauksessa ihan vitun kova äijä.

Kurt Angle
Rob Van Dam

Sanoin viime kierroksella, että Angle on yksi parhaista koskaan. Mutta nyt kun olen viime aikoina katsonut ysärin lopun ECW:tä niin en vaan voi olla rakastamatta ja fanittamatta RVD:tä ihan täysillä. Jokin siinä miehessä vaan on. Angleen ei vaan koskaan ole syntynyt samanlaista markitussuhdetta, joten näin tällä kertaa.

The Undertaker
Mr. Perfect

En pidä näistä pareista. Perfectiäkin markitan ihan homona, mutta The Undertaker on yksi suurimmista suosikeistani koskaan, Dead Man oli se suurin syy miksi musta tuli painifani.

Jake Roberts
Owen Hart

Kiitos luoja, että nämä kaksi tiputtivat Ortonin ja Nakamuran. Jake on yksi kaikkien aikojen parhaista mikissä, Owen yksi kaikkien aikojen parhaista (aikakauteen suhteutettuna) kehässä. Owen on kuitenkin omasta mielestäni parempi kokonaispaketti, sillä siinä missä myös Owenin hahmotyöskentely oli aina huikeaa, niin Jake ei läheskään aina täysin vakuuttanut kehässä. Miksi Owen vietiin meiltä pois liian aikaisin? :(

Ricky Steamboat
Kenny Omega

Sanokaa mua oldschool-homoksi, mutta Steamboat on ollut, on nyt ja tulee aina olemaan parempi kuin Omega. Kummatkin ovat ehkä oman aikakautensa suurimpia kehätaitureita, mutta mulle The Dragon on vaan ratkaisevan verran kovempi. Lisäksi Omegan saama hypetys nykyajan internetin painimaailmassa on jonkun verran ärsyttänyt, kun taas Steamboat ei ärsyttänyt koskaan.

Roddy Piper
Booker T

Tässäkin parissa oldschool-fanitus vie voiton. Booker on hyvä ja parhaimmillaan loistava, mutta Hot Rod on Hot Rod. Piperista tulee heti mieleen ne kaikki legendaariset promot, WM1:n ME ja vaikka vs. Bret @WM8, kun taas Bookerista ei oikein tule samalla tavalla mieleen legendaarisia hetkiä.

Cesaro
Scott Hall

Joo, ei nyt kyllä riitä Cesarolla Hallia vastaan. Pari vuotta sitten ois voinut riittää, kun oma Cesaro-fanitus oli huipussaan, mutta ei enää. Samaan aikaan kun Cesaro on laimentunut (vaikka The Bar onkin hyvä tag team), niin olen oppinut rakastamaan Scott Hallia. Jopa WCW:ssä kaikkien ongelmiensa keskellä Hall oli aina yksi show'n valopilkuista.

Ricochet
Rusev

Kummatkin pudottivat ensimmäisellä kierroksella itseään kovemman nimen, joten vähän sour olen kumpaakin kohtaan. No, Ruseville kummiskin ääni, koska onhan se mahtava viihdyttämään ja ansaitsisi paljon enemmän. Varmaan myös siksi Ruseville ääni, kun olen häntä kuitenkin nähnyt selvästi enemmän.

Batista
Kevin Nash

Nashista en koskaan ole suuremmin välittänyt, kun taas Elukka oli yksi ekoja suosikkejani, ja rakastin kanssa sitä 2009-10 heel-Batistaa. Loistava mies, ja hienoa on ollut nähdä, että Big Dave on myös pärjännyt Hollywoodissa.

AJ Lee
Katsuyori Shibata

Shibata vs. Okada oli huikea matsi, ja muutenkin matsku mitä olen nähnyt Shibatalta on ollut kovaa tavaraa. Mutta AJ on suurin suosikkini naisista koskaan, eikä tämä ole edes mitään munalla äänestämistä, vaan pidin AJ:sta oikeasti vain erittäin paljon.

Dean Ambrose
Chuck Taylor

Taylorin oon jotenkin onnistunut aina missaamaan, eli matskua mieheltä ei ole tullut oikeastaan nähtyä ollenkaan. Jätetään siis tyhjäksi.

Bray Wyatt
Rey Mysterio

En ole niitä suurimpia Wyattin vihaajia, ja miehellä tosiaankin olisi vieläkin potentiaalia, mutta ei hän Rey'tä voita millään. Rey on aina ollut huikea, ja toivottavasti vetäisi vielä sen one last runin WWE:ssä. Rey vs. AJ jossain isossa PPV:ssä olisi märkä uni.

Kota Ibushi
Zack Sabre Jr.

Sekopää no-fucks-given Ibushi on vakuuttanut paljon enemmän ZSJ. Se oli vääryys, että Sabre pudotti Malenkon ekalla kierroksella, ja uskaltaisin sanoa, että siinä on aika paljon se kuuluisa Recency Bias vaikuttanut.

Hiroshi Tanahashi
Chris Jericho

Tanahashi on kanssa ollut aina hyvä, mitä häneltä olen matsejä nähnyt, mutta ei voi kyllä millään kiilata tässä Jerichon edelle. Y2J on yksi suurimmista legendoista. Hieno face, vielä hienompi heel, loistava mikissä sekä kehässä. Y2J on yksinkertaisesti tarjonnut niin paljon upeita ja ikimuistoisia hetkiä urallaan, että ei olisi mitenkään vääryys vaikka hän voittaisi tän koko paskan.

Hulk Hogan
Brock Lesnar

Rasisti tai ei, olen ihan pirun iso Hogan-fani. Vaikkakin WCW:n loppuaikoina Hulk oli aika kulahtanut ja tietysti suuri syy koko firman tuhoon. Kuitenkin WCW-uraankin mahtui myös hienoja hetkiä ainakin nWo-runin alkupuolelta. Ja kasarilla Hogan oli siis sitä parasta, ei sitä miehen matseissa vallinnutta tunnelmaa vaan voi olla rakastamatta. Brock taas on kanssa kova ja huikea kone, mutta niinkuin on tullut jo monesti todettua, niin hän on ollut myös aika tylsä monta kertaa parin viime vuoden aikana.

Randy Savage
Edge

Vihaan tätä paritusta, koska tässä on kaksi omaa top3-alltime suosikkia. Ja sydän itkee verta, mutta pakko se vaan on nyt Machoa äänestää. Siinä missä Edge oli suurin suosikkini silloin 2009-11, niin Machoa olen taas oppinut rakastamaan kun olen sieltä kasarilta asti katsonut noita vanhoja PPV:itä. Savagessa vain oli se jokin, minkä takia mies on ehkä paras showpainija koskaan. Parhaat promot, huikea kehässä. Ja oli WCW:n pappakaartistakin se paras silloin ysärin lopulla. Edgelle kanssa pelkkää rakkautta, mutta nyt oli pakko vaan äänestää näin.

Brian Pillman
Ted DiBiase

Million Dollar Man oli parhaita hahmoja, mutta ehkä tässä äänessä vaikuttaa kanssa se, että DiBiasen territory-matskua ei ole tullut nähtyä. Pillmanilta taas olen nähnyt periaatteessa kaiken matskun. WCW:ssä mahtava light heavyweight -painin uranuurtaja ja myöhemmin ECW:ssä ja WWF:ssä Loose Cannonina ihan vitun viihdyttävä. Olisipa tosiaan elänyt Attitude Eralla (ja vielä tänäkin päivänä).

John Morrison
The Brian Kendrick

Tämä on vaikea pari. Morrisonista on lämpimiä muistoja sieltä vuosikymmenen vaihteesta, kun taas Kendrick on aiheuttanut lämpimiä muistoja CWC:ssä ja 205 Liven ovelana heel-veteraanina. JoMolle nyt kumminkin ääni, sillä häntä olen fanittanut hieman enemmän kuin Miestä Suunnitelman Kanssa.

Seth Rollins
Kerry von Erich

Kerryltä en ole nähnyt sitä WCCW-matskua, ja vaikka oli WWF:ssäkin hyvä, niin ei mikään silti riittäisi sitä vastaan, mitä Rollins on tarkoittanut itselleni. WM31:n loppu oli hienoimpia hetkiä ikinä, ja saattaa olla ainakin tällä hetkellä unpopular opinion mutta mielestäni Seth on ihan AJ:n tasolla kun mietitään WWE:n kovimpia kehätaitureita. Curb Stompinkin se sai takaisin. Nyt vielä #bringbacktheblondestreak.

Cody Rhodes
Ric Flair

Rhodes on ollut aina viihdyttävä, mutta noh, Flair on aina ollut viihdyttävin. Ei mitään jakoa Codylla kuitenkaan tässä.

Becky Lynch
Jeff Hardy

Olen katkera siitä, että Becky pudotti Juvin ekalla kiekalla. Jeffille ääni kuitenkin myös ihan miehen omien ansioiden kautta, olihan se ensimmäinen suosikkini koskaan, joten Hardylla on aina erityinen paikka sydämessäni.

The Rock
AJ Styles

Pahaa teki mustata Rockyn nimi, kun vastassa on AJ, mutta en vaan voi olla äänestämättä painihistorian elektrisintä miestä vastaan. Tällä kertaa promot voittavat kehätaidot. On kyllä paskoja pareja tämä ja Savage vs. Edge.

Christopher Daniels
Toshiaki Kawada

Kawada on jäänyt mulle aina vähän Misawan ja Kobashin varjoon, kun taas Daniels oli se suurin TNA-suosikkini silloin joskus. Helppo ääni siis Langenneelle Enkelille.

Samoa Joe
Big Show

Nyt ei riitä Smarkside-meemin voima, vaan Samoalainen Jouni jyrää Big Show'n läpi ja jatkoon tästä höyryveturin voimalla. Joe, Joe, Joe!

CM Punk
Mick Foley

Aargh, nyt pitää Edgen, Arnin ja AJ:n lisäksi äänestää vielä Foley'takin vastaan. Mutta ei voi mitään, Punk on itselleni se ikuinen numero yksi.

Christian
Daniel Bryan

Katsoin juuri Christianin mestaruusvoiton Extreme Rules 2011:sta, ja se oli mahtava hetki. Mutta Bryanin WM30-voitto oli vielä hienompi hetki. Se oli jotain mitä ei olisi ikinä uskonut tapahtuvaksi, ja kun se sitten tapahtui, niin ei voinut muuta kuin hymyillä. Vieläkin pieni toivonkipinä elää, että Bryan vielä pääsisi sitomaan painisaappaat jalkaan ja ottelemaan WWE:n kehässä.

Starbuck
Shawn Michaels

Nyt loppu Starban eväät, Michaelsin voittaisi erittäin harva tässä kisassa, ja yksi heistä ei ole suomipainin uranuurtaja.

Eddie Guerrero
John Cena

Eddielle ääni, koska vaikka Cena nykyään onkin oikein jees ja pidän hänestä, niin on ne Super Cena -vuodetkin vielä vahvana muistissa. Eddie taas oli aina se sama rakastettava Eddie. Ja jos Eddie pudotti tässä Stone Cold vitun Steve Austinin, niin kyllä sen pitäisi pudottaa myös John Cena.

Roman Reigns
Kenta Kobashi

UUUUAAAAAAAA. Sori workratehomot.

Iron Sheik
Bret Hart

Iron Sheik, PERSEESEEN. Bret Hart, vaikka finaaliin saakka.

Chris Benoit
Triple H

Kaksi ihan hemmetin ristiriitaista tyyppiä vastakkain. Benoit teki mitä teki, mutta oli kehässä yksi kaikkien aikojen kovimpia. HHH on taas välillä ihan pirun kova ja vakuuttava ukko, mutta sitten välillä ne hautailut ja egoilut ärsyttää liikaa. Benoit'lle ääni, Hunterille toki kiitokset myös NXT:stä

Tomohiro Ishii
Kazuchika Okada

Okada on Okada, ja vaikka Ishii onkin hyvä ja ihan viihdyttävä, niin ei hän Okadaa voita tässä. Okada on kaikesta (yli)hypetyksestään huolimatta onnistunut vakuuttamaan myös itseni siitä, että on se tämän aikakauden oikeasti se kovin kehätaituri.
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 1. KIERROS 23.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Huh huh, onpa tässä moni äänestänyt. Kaikki tässä juuri luin perusteluineen päivineen, mielenkiintoista settiä. Tässä omat äänet:

William Regal
Arn Anderson
- Regal on aivan hemmetin hyvä. Aikansa paras brittipainija, joita taas tuntuu tulevan tehokkaasti kansainvälisille markkinoille. Todella lahjakas kehässä, hyvin karismaattinen ja loistava hahmotyöskentelijä. Anderson on hyvä, mutta tässä vaikuttaa taas se, että Regalin aktiiviuraa on tullut seurattua reaaliajassa ja häntä aina sympattua. Harmi ettei päämestaruutta miehelle ikinä tullut.

Kurt Angle
Rob Van Dam
- Aika vaikea pari. Molemmat ovat todella lahjakkaita kehässä, mutta hieman erilaisilla painotuksilla. Angle vie tämän parituksen karismallaan ja loistavalla hahmotyöskentelyllään - hän pystyy uskottavasti esittämään vakavaa painikonetta sekä hupsua olympiavoittajaa. RVD:lla on myös hetkensä ollut, One Night Stand 2006 on parhaita juttuja ikinä.

The Undertaker
Mr. Perfect
- Undertaker ikonisuudessaan vie tämän parituksen. Mies väänsi uskomattomia otteluita puolustaen WrestleMania voittokulkuaan, mutta mahtuu uraan monenlaisia paskaakin Manioiden väliin ja putken katkeamisen jälkeen. Perfect on täydellinen, mutta ei ole onnistunut tarjoamaan yhtä montaa ikonista hetkeä.

Jake Roberts
Owen Hart
- Näistä on oikeastaan ihan sama kumpi menee jatkoon. Molemmat ovat aivan loistavia osa-alueillaan ja aikoinaan ovat olleet aikaansa edellä. Roberts oli promoissaan aivan ensiluokkainen ja häntä on myöhemmin jäljitelty - samaa voi sanoa Owen Hartin toiminnasta. Roberts vie uskomattomilla promolahjoillaan tämän parituksen.

Ricky Steamboat
Kenny Omega
- Molemmat ovat aikakautensa suurimpien klassikkomatsien painijoita. Evoluutio pätee tässä kuitenkin (ei pelkästään recency bias), joten Kenny Omega vie tämän. Koska laji kehittyy itsessään ja paini on parempaa nyt kuin 30 vuotta sitten, niin Kenny Omega on parempi kuin Ricky Steamboat. Steamboatille tarvitsee antaa pisteet kuitenkin aivan uskomattomasta comebackista WWE:hen Jerichoa vastaan.

Roddy Piper
Booker T
- Booker T on aivan paska, Piper on mikissä ihan jees.

Cesaro
Scott Hall
- Boldasin jo Cesaron, mutta sitten mietin oikeesti. Scott Hall on hemmetin karismaattinen tyyppi ja kehässä onnistuu parhaimmillaan toimittamaan myös loistavasti. Razor Ramon vs Shawn Michaels WrestleMania X:sta on loistava ottelu, joka on jäänyt ikuisiksi ajoiksi mieleen. Cesarolla on hyviä matseja, mutta toistaiseksi ei vielä mitään, mistä pitäisi lapsenlapsille kertoa.

Ricochet
Rusev
- Oon kyllä sitä mieltä, että Ricochet on enemmän kuin hyppypapu. Loistava toimittamaan kehässä eikä sillä niin suurta aukkoa karismassa ole kuin mitä ihmiset täälläkin sanovat. Prince Puma on suosikkihahmojani ikinä, se toimi loistavasti Lucha Undergroundissa hiljaisena protagonistina (tai no hiljaisena tiettyyn pisteeseen asti...) ja Konnan miehen kyljessä ekalla kaudella oli parasta koskaan. Pelottaa miehen WWE-ura, mies on aivan helvetin loistava.

Batista
Kevin Nash
- Kevin Nash on paska. Batista on mahtava.

AJ Lee
Katsuyori Shibata
- Tässä on kyllä huutava vääryys, jos AJ Lee menee jatkoon. Shibata on viiden tähden painija, AJ Lee on 2/5 parhaimmillaan. Kivannäköinen tyttö, mut ei sillä verukkeella tästä jatkoon pääse.

Dean Ambrose
Chuck Taylor

Bray Wyatt
Rey Mysterio
- Wyatt on WWE:n kamalin paskasäkki, kun Mysterio on ansaitusti legenda.

Kota Ibushi
Zack Sabre Jr.
- ZSJ kuuluu indysuosikkeihini ja miehestä paljon tykkään, mutta Ibushi kuuluu niihin painijoihin, joihin ihastui puroon tutustuessa. Ilmiömäinen painija, joka voisi tehdä mitä tahansa, mutta tekee mitä haluaa.

Hiroshi Tanahashi
Chris Jericho
- Tanahashi on loistava painija ja rakastan miehen otteluita Okadaa vastaan. Näin länsimaisena ääni menee kuitenkin Jericholle, joka on vuosien saatossa uudistanut itseään ja lajiaan lännessä ja nyt myöhäisillä päivillä kävi rokkaamassa vielä idässäkin.

Hulk Hogan
Brock Lesnar
- Tähän vaikuttaa vahvasti viimeiset vuodet, kun Lesnar on ollut hyvin kuiva. Hogan on legenda ja miehelle toivoisi vielä sopua WWE:n kanssa ennen kuin on liian myöhäistä.

Randy Savage
Edge

Brian Pillman
Ted DiBiase

John Morrison
The Brian Kendrick
- LU-uran ansiosta menee Mundo jatkoon tästä. TBK on mahtava, mutta ei niin mahtava kuin LU-Mundo.

Seth Rollins
Kerry von Erich
- von Erich assosioituu ikävästi traagisiin kuvioihin, kun Rollins assosioituu parhaimmillaan mahtavaan painiin.

Cody Rhodes
Ric Flair
- Cody on yliarvostettu ja Ric Flair on legenda ja tittelinsä ansainnut.

Becky Lynch
Jeff Hardy
- Nyt en äänestänyt päälläni vaan.

The Rock
AJ Styles
- Olkoon kuinka sähköinen painija hyvänsä, AJ Styles on aikamme paras painija. The Rock on ollut WWE:ssä 2010-luvulla ihan perseestä ja aiheuttanut lähinnä hallaa, kun AJ Styles rokkasi Japanin ja kantaa WWE:tä tällä hetkellä.

Christopher Daniels
Toshiaki Kawada
- Samoilla läpillä Daniels jatkoon tässä kuin edeltävällä kierroksella. Kuuluu kaikkien aikojen suurimpiin indysuosikkeihini, kun taas Kawada on jokin automerkki.

Samoa Joe
Big Show
- Tämä ei mene edes meeminä tällä erää. Big Show on parhaimmillaan aivan loistava, kuten viime vuonna sai todistaa kolme mahtavaa ottelua Braun Strowmania vastaan. Big Show on WWE-historian karismaattisimpia painijoita ja loistava näyttelijä, jota on tosin kirjoitettu vähän miten sattuu, jolloin naurattaa miesten jatkuvat käännökset. Samoa Joe on läski.

CM Punk
Mick Foley
- Molempien miesten urien kliimaksit ovat liikuttaneet suuria massoja. Foleylla mestaruuden voittaminen ja Punkilla pipebomb. Itse loikkasin showpainiin mukaan tauon jälkeen pipebombin ansiosta ja intensiivisesti seurasin Punkin painiuraa sen loppuun asti ja tykkäsin siitä todella paljon. Foley on mahtava eri hahmojensa kanssa, mutta viime aikoina ihan täyspaska eikä ole niin merkittävä oman painifaniuden kannalta.

Christian
Daniel Bryan
- Daniel Bryan kauneimpana satuna showpainissa tällä vuosikymmenellä vie voiton tässä. Christian on hyvä, mutta miehen WWE-ura ei tagisaavutusten ulkopuolella ollu erityisemmin mitään. Ikävä kyllä.

Starbuck
Shawn Michaels
- Joo.

Eddie Guerrero
John Cena
- Taisin jo edeltävässä postauksessani kirjoittaa, että Eddie Guerrero oli ensimmäinen suosikkini. Sitähän se on ja jättänyt pysyvän arven sydämeen. Cena on hyvä, mutta Eddien merkitys omaan fanitukseen on niin suuri, ettei Cenalla ole saumaa.

Roman Reigns
Kenta Kobashi
- Tota, oon nähnyt tosi vähän Kobashilta. Äänestän kuitenkin nyt Reignsia vastaan, joka on kuitenkin oikeasti aika paska.

Iron Sheik
Bret Hart
- Joo.

Chris Benoit
Triple H
- Benoit on parhaita painijoita koskaan, Triple H on parhaita hahmoja koskaan. HHH on onnistunut tosin tuskallisen usein olevaan mahdottoman tylsä ja pitkästyttävä, kun Benoit taas on toimittanut aina esiintyessään.

Tomohiro Ishii
Kazuchika Okada
- Ishii kuuluu suosikkeihini, mutta Okada on tällä hetkellä Japanin paras. Ilmiömäinen esiintyjä.
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
megam4n
Lower Midcarder
Viestit: 18
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 18:03

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 1. KIERROS 23.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja megam4n »

William Regal
Arn Anderson
Ihan jo siitä syystä, että Regal on toiminut NXT:n gm:nä todella loistavasti, sekä kyllähän Regal on hyvin aliarvostettu painija.


Kurt Angle
Rob Van Dam
Sori vaan RVD, Angle vie tämän 10-0.


The Undertaker
Mr. Perfect
Kuulun varmaan vähemmistöön, jos sanon että 02-03 Taker > Oldschool Taker, mutta onhan miehellä niin suuri ja pitkä ura takana, että jatkoon menee heittämällä.


Jake Roberts
Owen Hart
Jakelle nostan hattua, että on saanut DDP joogalla elämänsä kuntton, mutta sen mitä olen Owenin matseja nähnyt, niin jatkoon.


Ricky Steamboat
Kenny Omega
Olin todella myyty viime vuoden Omega vs Okada pt.1 jälkeen, että menee jatkoon.


Roddy Piper
Booker T
CAN YOU DIG IT? Piper oli loistava heel hahmo aikoinaan, mutta Booker T oli enemmän tuttu nimi nuoruudessa, joten ääni hänelle.


Cesaro
Scott Hall
Cesaron ura WWE:ssä ei ole ollut helppo, mutta painitaidot ovat kultaa. Hallin gimmick oli loistava 90-luvulla, muttei ihan riitä allekirjoittaneelle.


Ricochet
Rusev
Valitettavasti ei ole Ricochetin ura itselleni tuttu, mutta toivottavasti tulee tutuksi NXT:n kautta lähitulevaisuudessa. Rusev on vain niin jees, että sillä jatkoon.


Batista
Kevin Nash
Kyllähän Big Dave oli kova 2005, kun painikiima oli kovimmillaan, Nashistä ei juuri mielipiteitä.


AJ Lee
Katsuyori Shibata
Aj Leetä on kova ikävä, sekä olihan hän ainoa kiinnostava nainen 2013 kun aloin seuraamaan WWE:tä uudelleen.


Dean Ambrose
Chuck Taylor
Taylor ei tuttu, Ambrose on. Olihan Ambrose yksi aktiivirosterin helmiä vuonna 2014.


Bray Wyatt
Rey Mysterio
Wyattia käy sääliksi, koska WWE on osanut kusta niin hyvän hahmon viimeisen 3 vuoden aikana. Mysterio oli oma lemppari ennen Guerreroa, joten jatkoon.


Kota Ibushi
Zack Sabre Jr.
Paha pari, mutta Ibushista jäi parempi fiilis CWC:stä.


Hiroshi Tanahashi
Chris Jericho
Jericho on kuin hyvä viini, paranee vanhetessaan.


Hulk Hogan
Brock Lesnar
Hogan on legenda, mutta Lesnar on BEAST.


Randy Savage
Edge
Edge ei ikinä kuulunut suosikkeihini 2006 -> mutta jälkikäteen osaa arvostaa hänen työtään.


Brian Pillman
Ted DiBiase
Kummatkin kaverit vähän ”tuntemattomia” mutta DiBiase oli omana aikanaan mielenkiintoinen gimmick.


John Morrison
The Brian Kendrick
Morrison on itselleni tutumpi, vaikka TBK onkin nykyrosterissa.


Seth Rollins
Kerry von Erich
Rollins vie ihan satanolla tämän.


Cody Rhodes
Ric Flair
Codyn nykyinen gimmick on jotain niin loistavaa, mitä tuskin olisi saanut WWE:ssä. Flairilla nyt valitettavasti vain on niin pitkä ja menestyksekäs ura, ettei Codylla ole tähän mahdollisuuksia.


Becky Lynch
Jeff Hardy
Tässäkin vähän sellainen ottelupari, ettei oikein haluisi pudottaa kumpaakaan, mutta Hardylla pidempi ura, ja on saavuttanut vaikka mitä WWE:ssä.


The Rock
AJ Styles
Kivi on ehkä karismaattisin painija maailmassa, mutta hänen aktiiviurasta on kuitenkin jo ~16 vuotta aikaa. Aj Styles on tällä hetkellä top3 painija maailmassa, ja yksi kiinnostavin painija koko WWE:ssä.


Christopher Daniels
Toshiaki Kawada
Olen yhden matsin nähnyt TNA:ta vuodelta 2005, jossa oli Daniels, Samoa Joe ja Styles. Muistan että Daniels oli tässä ottelussa itselleni tuntemattomin nimi, mutta taitoa kaverilta löytyi.


Samoa Joe
Big Show
Valitettavasti Showlla ei ole tähän mitään asiaa.

CM Punk
Mick Foley
Kyllähän Cm Punk teki itseeni niin lähtemättömän vaikutuksen vaikka Summer of Punk menikin ohi itseltäni. Mick Foley teki wrestlingille ja WWE:lle niin paljon niin lyhyeen aikaan, mutta Punk vie tämän.

Christian
Daniel Bryan
Olen kova Christian fani, mutta kyllähän Bryan tuon 2013-2014 aikana oli ihan kultaa.


Starbuck
Shawn Michaels
Öö jepjep.


Eddie Guerrero
John Cena
EG on oma alltime favorite, joten menee jatkoon jopa Super Cenaa vastaan.


Roman Reigns
Kenta Kobashi
Annan ääneni Reignsille, koska Kobashi ei itselleni tuttu. Eiköhän Reigns seuraavalla kierroksella putoa ;)


Iron Sheik
Bret Hart
Kyllähän Hart oli oman aikansa paras, ihan heittämällä jatkoon. Iron Sheik on hauska Twitterissä :D


Chris Benoit
Triple H
HHH:lta poisottamatta mitään mitä on WWE:n eteen tehnyt, Benoit on toisena alltime listalla, ja edelleen itselleni paras ottelu evah on WM XX main event.

Tomohiro Ishii
Kazuchika Okada
Okada on tuttu ja olihan viime vuosi ihan älytön hänelle.
:andre:

Kyrgyzstanin Prinssi
Upper Midcarder
Viestit: 98
Liittynyt: 28 Tammi 2017, 16:24

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 1. KIERROS 23.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Kyrgyzstanin Prinssi »

William Regal
Arn Anderson
Vaikka Regalin ura on ollut pitkä ja kunnioitettava, sekä hänen työnsä NXT:ssä on ollut loistavaa hän ei ole Arn Anderson. Andersonin ura 80-90 luvuilla on omasta mielestäni parempi, kuin Regalin ura.

Kurt Angle
Rob Van Dam
Vaikka RVD on yksi lempipainijoistani, hän ei voittanut kultaa rikkoutuneella niskalla. Kurt Angle oli omana aikanaan yksi parhaista painijoista maailmassa.

The Undertaker
Mr. Perfect
Tätä ei tarvitse paljoa perustella, kyseessä on sentään Undertaker

Jake Roberts
Owen Hart
Owen Hartin ura jäi lyhyeksi, mutta hän on parempi painija kuin Jake Roberts. Se vähä mitä olen hänestä nähnyt on ollut todella laadukasta

Ricky Steamboat
Kenny Omega
Kenny Omega voisi voittaa tämän parin muutaman vuoden kuluttua, mutta ei vielä. Ricky Steamboatilla on vain sen verran kova ura takanaan, että Omega kuudella tähdellä tulee häviämään.

Roddy Piper
Booker T
Roddy Piper voittaa tämän duuon. Karismaattinen ja hyvä seurattava

Cesaro
Scott Hall
Vaikka Cesaro on workrate, hän ei ole Scott Hall. Pitempi ja komeampi ura voittaa tässä Cesaron kehässä tapahtuvan lahjakkuuden.

Ricochet
Rusev
RUSEV DAY IS EVERYDAY! Silti Ricochet voittaa tämän parin puhtaasti olemalla lahjakkaampi painija

Batista
Kevin Nash
Batisto vie tämän, kummallakin pitkä ja loistava ura, mutta Batista toimii paremmin minuun kuin Nash.

AJ Lee
Katsuyori Shibata
The Wrestlerin ura saattoi katketa viime keväänä, mutta sitä ennen hän osoitti olevansa yksi maailman parhaimmista painijoista.

Dean Ambrose
Chuck Taylor
Sexy Chuck on todella hauskaa seurattavaa, mutta hänen uransa ei ole vielä Dean Ambrosen tasolla. Vaikka Ambrose on jäänyt hieman Ison Koiran jalkoihin, on hän todella taitava painija kehässä.

Bray Wyatt
Rey Mysterio
Mysterio voittaa tämän parin. Pitkä ja loista ura vs todella kova entrance. Ei paljoa vastusta Braysta

Kota Ibushi
Zack Sabre Jr.
Vaikka varvaslukot on jees, Kota Ibushi on vain parempi painijana ja viihdyttäjänä. Itseeni ei ZSJ niin kovasti iske.

Hiroshi Tanahashi
Chris Jericho
THE BEST IN THE WORLD (at what he does) vs Japanin Cena. Tanahashin ura on ollut loistava, mutta hän ei ole Jerichon tasoinen viihdyttäjä.

Hulk Hogan
Brock Lesnar
Ota vitamiinisi ja jne jne. Hulk Hogan on ikoni. Hulk Hogan on jumala.

Randy Savage
Edge
Edge on parempi kuin Randy Savage. Taitavampi ja monipuolisempi lahjakkuus kehässä.

Brian Pillman
Ted DiBiase

John Morrison
The Brian Kendrick
Näistä kahdesta TBK on parempi. Kummatkin ovat todella hyviä kehässä, mutta TBK on viihdyttävämpi minulle.

Seth Rollins
Kerry von Erich
Kerry von Erichin ura on paaaaaljon Seth Rollinsia parempi. Hänelle pisteet täältä

Cody Rhodes
Ric Flair
Ric Flair vie ei kysymyksiä

Becky Lynch
Jeff Hardy
Jeff Hardy. Näitä pareja joista toinen on vain parempi.

The Rock
AJ Styles
En pidä The Rockista, loistava painija ja erittäin karismaattinen. Mutta en vai pidä hänestä. Ääneni menee siis AJ Stylesille joka on ollut loistava aikalailla kaikkialla missä hän on ollut.

Christopher Daniels
Toshiaki Kawada
Christopher Daniels voittaisi tämän jos en tietäisi kuka Kawada on. Koska tiedän Kawadan ja hänen uransa, hän voittaa tämän kohtaamisen helposti.

Samoa Joe
Big Show
Jätti vs Samba. Samba vie. Samoa Joe on painillisesti paljon parempi kuin Big Show.

CM Punk
Mick Foley
Mick Foley on legenda, vaikka CM Punk oli kuumaa shittiä hän ei ole Mick Foleyn tasoinen tähti.

Christian
Daniel Bryan
Sori Christian, Daniel Bryan vie tämän parin selvästi.

Starbuck
Shawn Michaels
Mr. Wrestlemania vs Starburger. Todella helppo pari.

Eddie Guerrero
John Cena
Kaksi todella lahjakasta ja osaavaa painijaa. Oikeasti vaikea valinta, mutta pakko valita John Cena Eddien ylitse.

Roman Reigns
Kenta Kobashi
Iso Koira vs Kobashi. Kobashi vie kevyesti uransa ansiosta.

Iron Sheik
Bret Hart
Bret Hart vie. HERENPASKAA!

Chris Benoit
Triple H
Chris Benoit voittaa painitaitojensa avulla. Kummallakin loistava ura, mutta Triple H häviää Benoitille.

Tomohiro Ishii
Kazuchika Okada
Ishii on hyvä painija, mutta hän ei ole Okada.

Kana
Main eventer
Viestit: 267
Liittynyt: 16 Tammi 2017, 20:54

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 1. KIERROS 23.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Kana »

Pyrin äänestämään kaikkia tällä kierroksella koska kaikki muutkin, mutta katsotaan.

William Regal
Arn Anderson

Regalin työnnän jatkoon kun sen tähän kilpailuun itse lisäsinkin. Andersonia en pidän kummoisena, mikä osaltaan johtuu siitä etten häneltä ole juuri materiaalia nähnytkään. Sen verran mitä olen, niin kyllä Regalin pistän edelle. Regal on loistava sekoitus kehätaitoa ja hahmotyöskentelyä.

Kurt Angle
Rob Van Dam

Tää oli hankala, mutta kyllä Anglen kuuluu tästä voitto ottaa. Nyky-Anglen voisi huoletta pitää pois mun ruudustani, koska erinomaisiin painisuorituksiin hän ei kykene, ja GM:n roolissa hän on yhtä kiinnostavaa katsottavaa kuin Mikon striimit maalin kuivuminen, mutta parhaina vuosinaan kuului ehdottomasti parhaimpien painijoiden joukkoon. RVD:stä pidän myös, mutta en yhtä paljon.

The Undertaker
Mr. Perfect

Koska hahmot menevät kehätyöskentelyn edelle, niin hahmoista suurin ottaa tästä voiton. Edelleen hämmästyttää, kuinka noin älyttömästä hahmosta saatiin tehtyä toimiva ja pitkäikäinen. Siihen ei moni pysty. Ykkössuosikkeihin ei kuulu, mutta toivon, että Takerkin pääsee tässä äänestyksessä pitkälle.

Jake Roberts
Owen Hart

En osaa tästä parista valita voittajaa. Molemmat on kovia, mutta pitäisi joskus sukeltaa ajassa taaksepäin ja katsella molemmilta enemmän materiaalia.

Ricky Steamboat
Kenny Omega

Jos saisin luoda sellaisen painijan kuin haluaisin, niin se painija muistuttaisi paljon Kenny Omegaa.

Roddy Piper
Booker T

Booker T oli ensimmäistä kertaa elämässään kiinnostava sekavana selostajana RAW'ssa. Piper kuuluu heelien parhaimmistoon. Sitä paitsi Booker tiputti Scurllin, joka on harvoja näistä Zempparin tallilaisista, jotka kiinnostaa itteäni (tai sanotaanko niin, että ainut johon oon jaksanu tutustua tarkemmin, mutta ensivaikutelma on tärkeä). Helppo pari, toivottavasti Hamelnin pillipiipari pääsee pitkälle ja karkottaa kaikki Bookerin kaltaiset rotat pois tästä Knockoutista.

Cesaro
Scott Hall

Hall ja Nash kuuluu niihin nimiin, joiden naama ärsytti jo ensimmäisellä kerralla, kun molemmat näin. Molempien tarkastelu jälkeenpäin ei ole saanut mieltäni muuttumaan, joten pistetään ääni Cesarolle. Cesaro voi sitten tippua seuraavalla kierroksella, koska vaikka hyvä onkin niin ei se niin hyvä oo että tällasessa kilpailussa pärjäisi.

Ricochet
Rusev

Vaikka en vielä olekaan ihan loppuun asti katsonut LU:ta, niin pistetään ääni niiden meriittien perusteella. Rusev on nyt ensimmäistä kertaa elämässään mielenkiintoinen English-parituksen kanssa, katotaan muutaman vuoden päästä uudestaan.

Batista
Kevin Nash

Sama kuin Hallin kohdalla, paitsi että Batista on kiinnostavampi nimi kuin Cesaro. Guardians of the Galaxya en ole nähnyt, sori.

AJ Lee
Katsuyori Shibata

En äänestä. Ymmärtäisin jonkun Paigen tai Lynchin menestymisen, mutta se on jumalauta AJ Lee. Joo, AJ veti sekopäägimmickinsä hyvin, mutta niin veti myös ne sata muuta naista ennen sitä ja sata naista sen jälkeen. Halukkaat voi järjestää jonkun "parhaat runkkumatskut" -knockoutin.

Dean Ambrose
Chuck Taylor

Taylorista en tiedä juuri mitään.

Bray Wyatt
Rey Mysterio

Bray Wyatt ei ansaitse kaikkea sitä vihaa mitä se Smarksidelta saa osakseen, mutta kyllä Mysterio on liian iso pala purtavaksi. Oon aina ollu hipsteri ja tykänny ihan muista asioista ja painijoista kuin kaikki muut, mutta Mysterio oli nuorempana yhteinen fanituksen kohde kaikilla.

Kota Ibushi
Zack Sabre Jr.

Molemmilta pitäisi katsota enemmän materiaalia, joten en äänestä kumpaakaan.

Hiroshi Tanahashi
Chris Jericho

Nykypäivän Knockout-kilpailussa sanoin, että Jericho hipoo kärkeä kaikkien aikojen TOP-listalla, joten sillä mennään. Tiedostan sen, mitä Tanahashi on tehnyt ja mihin kykenee, mutta Jericho menee siitä huolimatta edelle.

Hulk Hogan
Brock Lesnar

kuka vitun hogan

Randy Savage
Edge

Tää on varmaan se recency bias, mutta ääni Edgelle. Savage on hyvä, mutta Edgen uraa pääsi seuraamaan jonkin verran "livenä". Harmi, että joutui eläiköitymään niin yllättäen.

Brian Pillman
Ted DiBiase

En osaa tätä äänestää.

John Morrison
The Brian Kendrick

Näistä kahdesta Morrison ehdottomasti, ihan millä nimellä tahansa.

Seth Rollins
Kerry von Erich

Von Erichit ei oo tuttuja muuten kuin traagisen tarinansa osalta, joten tyhjä.

Cody Rhodes
Ric Flair

Rhodes on aina ollu hyvä. Dashing ja disfigured -hahmot oli ehkä paras juttu WWE:ssä tuolloin, ja nykyinen Rhodes on loistava. Stardustinkin Rhodes veti niin hyvin kuin pystyi, mutta hahmo jäi junnaamaan paikallaan. Vastassa on kuitenkin Flair, joten Rhodesilla ei oo tässä kohtaa mitään mahdollisuutta päästä jatkoon.

Becky Lynch
Jeff Hardy

Yksikään nyky-WWE:n nainen ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta pärjää tällaisessa knockoutissa, koska vaikka painitaitoa löytyy niin ne on kaikki yhtä harmaata massaa ilman kunnon hahmoja. Becky on hyvä, mutta ei pärjää Jeffille. Jeffkin on parhaimmillaan kulissien takana sekoillessaan, mutta nappaa silti voiton tästä.

The Rock
AJ Styles

"Esiintymistaidot ja hahmo ratkaisee enemmän kuin kehätaidot". Noh, tässä on se poikkeus sääntöön. Styles kuuluu finaaliin. The Rock nykyisellään ei kiinnosta ollenkaan, ja vaikka vastassa olisi pelkästään se +15 vuoden takainen Rock, niin kyllä silti pistäisin Stylesin edelle. The Rock on muutenkin vähän kuin Putous-hahmo. Näyttelijä ok, mutta typerät hokemat kyllästyttää.

Christopher Daniels
Toshiaki Kawada

Daniels ei kiinnosta ja Kawadasta en osaa sanoa.

Samoa Joe
Big Show

Kaivo on ehkä paskapostailun tuotetta, mutta on se oikeastikin ihan hyvä. Joe ei.

CM Punk
Mick Foley

Ei oo mitään suurempia perusteluja tähän. Molemmat hyviä, mutta eri tavoilla.

Christian
Daniel Bryan

Tää on paha, koska vaikka Bryan on omasta mielestä selvästi parempi lähes jokasella osa-alueella, niin Christianilla on paikka mun sydämessä. Pistetään nyt kuitenkin Bryanille ääni. : (

Starbuck
Shawn Michaels

Jos Eric Escobar liittyisi FCF:ään, se olisi lafkan paras painija. /huonoprovo
Ei vaan, suomiskene ei kiinnosta joten jätetään tyhjäksi.

Eddie Guerrero
John Cena

Kierroksen hankalin pari. Cena on tällä hetkellä sellasella harmaalla alueella. Sitä ei enää vihata samalla tavalla kuin vaikka Reignsiä nyt, mutta luulen, että kun Cenan ura on ohi niin sitä tullaan katsomaan ihan eri valossa kuin tällä hetkellä. Super-Cenan uraan mahtuu monia hienoja kuvioita, ja se kykenee kantamaan harteillaan feudia kuin feudia, ja mikissä kuuluu parhaimmistoon, oli ne promot kuinka itseään toistavia tahansa. Eddielle kuitenkin ääni, koska loistava hahmo, loistava painija, ja vaikka en fanitakaan sitä ihan niin paljon kuin muut niin kyllä se ansaitsee päästä jatkoon.

Roman Reigns
Kenta Kobashi

Reigns vois voittaa tän, huvikseen. Tyhjä

Iron Sheik
Bret Hart

perseeseen

Chris Benoit
Triple H

HHH:lla on ollut omat hetkensä, mutta painijana en ole ikinä pitänyt kummoisena. Tällä hetkellä kulissien takana pyörittämässä NXT:ssä on mun mielestä parhaassa mahdollisessa roolissa. Benoit jatkoon.

Tomohiro Ishii
Kazuchika Okada

Ishiistä en juurikaan tiedä. Okada kantaa itseään kuin maailman paras, se näyttää siltä että se on maailman paras ja se painii kuin se olisi maailman paras. Enkä siis juurikaan tiedä japsipainista mitään, mutta tää ihan muutamien näyttöjen perusteella. Toisin kuin Naito, josta sain kaiken sen hypen jälkeen ihan päinvastasen kuvan.
Russon kana:
100 g broilerin rintafileitä (maustamaton)
600 g voita
10 kpl valkosipulinkynttä
3 rkl sitruunankuoriraastetta
2 hl vehnäjauhoja
2½ hl korppujauhoja
10 rkl valkopippuria
2 kpl strutsinmunaa

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 1. KIERROS 23.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Teme »

katsoin youtubetistä muutamaan pariin tribuuttivideoita ja valitsin niiten perusteella

William Regal
Arn Anderson

ekana täyttyy sanoa että Anderson on vieraampi mulle todellakin, en ole nähdyt yhtään sen matsia, regalista taas on muistoja paljon, raw matsit punkia vastaan, rawn gm aika ja nyt nxt aika. regal ja Eugene, valinta oli helppo

Kurt Angle
Rob Van Dam

Kurt Angle on todella taidokas painija ja tykkää maidosta kuten minäkin. Angle vie tän, sori RVD

The Undertaker
Mr. Perfect

Kuollut mies vai täydellinen mies, vaikea valinta, Undertakerin matseja oon nähdyt ja onhan mies ihan legendaarinen tyyppi sisääntulonsa puolesta, ei muuten (eiku) mutta Perfect on täydellinen.

Jake Roberts
Owen Hart

skip

Ricky Steamboat
Kenny Omega

Kenny osaa prmottaa, rickyä en ees tuijoittaa youtubesta

Roddy Piper
Booker T

Booker T muistoja ennemän

Cesaro
Scott Hall

Kyllähän razer ramon aka scott hall on viihdyttävä

Ricochet
Rusev

En voi antaa ääntäni tälle parille koska se olisi epäreilya ricochetia kohtaan

Batista
Kevin Nash
Batista laillaa peukun alas ja tuhoaa triple hn ja evolution on historiaa on varhaisempia muistojani

AJ Lee
Katsuyori Shibata

ONKO AJ LEE TÄÄLLÄ VAAN PUNKIN TAKIA, EI AVIOMIES TEE NAISESTA PARASTA

Dean Ambrose
Chuck Taylor

Dean Ambrose oli joskus aikoja sitten fcwssä yksi isoista tyypeistä keitä rakastin, chuck on vähän random nimi vielä

Bray Wyatt
Rey Mysterio

Bray voisi olla parempi jos olisi ollut kuvioissa aiemmin ja kunnon bookkausella mutta rey on ollut mukana aina vuodesta 2005

Kota Ibushi
Zack Sabre Jr

on söpömpi

Hiroshi Tanahashi
Chris Jericho

Jericholle ääni vaikka Hiroshista olen kuullut pelkkää hyvää

Hulk Hogan
Brock Lesnar

SUPLEC CITY BITCH LESNAR VOISI PAINUA VITTUUN RUUDUSTANI JA HOGAN MYÖS JOS OIS RUUDUSSA

Randy Savage
Edge

Edge on legenda jo syntyessään

Brian Pillman
Ted DiBiase

Legendat vittuun

John Morrison
The Brian Kendrick

John morisson tyyppi kenen takia pukeuduin saunatakkiin ja tyyppi kuka kai oli eka painija ketä pidin söpönä vai brian kendrick, valinta on selvä

Seth Rollins
Kerry von Erich

Sori Kerry, en tunne sun perhettä mutta ootte kai traagisia

Cody Rhodes
Ric Flair

CODY RHODES MENEE AINA JA AINA RIC FLAIRIN EDELLE

Becky Lynch
Jeff Hardy

Jeff Hardy oli männävuosina ihan ok

The Rock
AJ Styles

Jos ihan totta puhutaan niin en ole ikinä tajunut stylesin hienoutta, rock promottaa 5/5 ja matsitkin on ollut hyviä

Christopher Daniels
Toshiaki Kawada

En tunne toshiakia niin en voi äänestää

Samoa Joe
Big Show

Viihdyn big shown kanssa ennemän kun joen

CM Punk
Mick Foley

CM Punk sentään on oikeasti hyvä eikä ole täällä vain aviomiehensä takia niiku toiset

Christian
Daniel Bryan

YES YES YES

Starbuck
Shawn Michaels

Kuka Starbuck?

Eddie Guerrero
John Cena

Cena on todella hyvä, myönnän sen nykyään, matsit ja promot, tarinan luominen kaikki onnistuu cenalta mutta vastassa on Eddie niin ei voi mitään

Roman Reigns
Kenta Kobashi

EI KAIPAA PERUSTELUJA JA OLI EKA PARI JONKA TEIN

Iron Sheik
Bret Hart

PERSEESEESEEN VAI BEST EVER WAS

Chris Benoit
Triple H

Triple H puhtaasti this is wrestling videon avulla ja onhan triple hn tarina aivan mahtava.

Tomohiro Ishii
Kazuchika Okada

en tunne kumpaakaan
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
Villezka
Main eventer
Viestit: 313
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Villezka »

William Regal
Arn Anderson

Kurt Angle
Rob Van Dam

The Undertaker
Mr. Perfect

Jake Roberts
Owen Hart

Ricky Steamboat
Kenny Omega

Roddy Piper
Booker T

Cesaro
Scott Hall

Ricochet
Rusev

Batista
Kevin Nash

AJ Lee
Katsuyori Shibata

Dean Ambrose
Chuck Taylor

Bray Wyatt
Rey Mysterio

Kota Ibushi
Zack Sabre Jr.

Hiroshi Tanahashi
Chris Jericho

Hulk Hogan
Brock Lesnar

Randy Savage
Edge

Brian Pillman
Ted DiBiase

John Morrison
The Brian Kendrick

Seth Rollins
Kerry von Erich

Cody Rhodes
Ric Flair

Becky Lynch
Jeff Hardy

The Rock
AJ Styles

Christopher Daniels
Toshiaki Kawada

Samoa Joe
Big Show

CM Punk
Mick Foley

Christian
Daniel Bryan

Starbuck
Shawn Michaels

Eddie Guerrero
John Cena

Roman Reigns
Kenta Kobashi

Iron Sheik
Bret Hart

Chris Benoit
Triple H

Tomohiro Ishii
Kazuchika Okada

- Perustelut lisään myöhemmin.
Ehkä otin, ehkä en

Jalza
Jobber
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:18

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Jalza »

William Regal
Arn Anderson

Kurt Angle
Rob Van Dam

The Undertaker
Mr. Perfect

Jake Roberts
Owen Hart

Ricky Steamboat
Kenny Omega

Roddy Piper
Booker T

Cesaro
Scott Hall

Ricochet
Rusev

Batista
Kevin Nash

AJ Lee
Katsuyori Shibata

Dean Ambrose
Chuck Taylor

Bray Wyatt
Rey Mysterio

Kota Ibushi
Zack Sabre Jr.

Hiroshi Tanahashi
Chris Jericho

Hulk Hogan
Brock Lesnar

Randy Savage
Edge

Brian Pillman
Ted DiBiase

John Morrison
The Brian Kendrick

Seth Rollins
Kerry von Erich

Cody Rhodes
Ric Flair

Becky Lynch
Jeff Hardy

The Rock
AJ Styles

Christopher Daniels
Toshiaki Kawada

Samoa Joe
Big Show

CM Punk
Mick Foley

Christian
Daniel Bryan

Starbuck
Shawn Michaels

Eddie Guerrero
John Cena

Roman Reigns
Kenta Kobashi

Iron Sheik
Bret Hart

Chris Benoit
Triple H

Tomohiro Ishii
Kazuchika Okada

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

William Regal
Arn Anderson

Kurt Angle
Rob Van Dam

The Undertaker
Mr. Perfect

Jake Roberts
Owen Hart

Ricky Steamboat
Kenny Omega

Roddy Piper
Booker T

Cesaro
Scott Hall

Ricochet
Rusev

Batista
Kevin Nash

AJ Lee
Katsuyori Shibata

Dean Ambrose
Chuck Taylor

Bray Wyatt
Rey Mysterio

Kota Ibushi
Zack Sabre Jr.

Hiroshi Tanahashi
Chris Jericho

Hulk Hogan
Brock Lesnar

Randy Savage
Edge

Brian Pillman
Ted DiBiase

John Morrison
The Brian Kendrick

Seth Rollins
Kerry von Erich

Cody Rhodes
Ric Flair

Becky Lynch
Jeff Hardy

The Rock
AJ Styles

Christopher Daniels
Toshiaki Kawada

Samoa Joe
Big Show

CM Punk
Mick Foley

Christian
Daniel Bryan

Starbuck
Shawn Michaels

Eddie Guerrero
John Cena

Roman Reigns
Kenta Kobashi

Iron Sheik
Bret Hart

Chris Benoit
Triple H

Tomohiro Ishii
Kazuchika Okada

Perustelut tulee jos tulee
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

LostHardyBoy
Main eventer
Viestit: 246
Liittynyt: 15 Marras 2017, 23:45

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja LostHardyBoy »

Kierroksen 2 tulokset:
► Näytä spoileri

LostHardyBoy
Main eventer
Viestit: 246
Liittynyt: 15 Marras 2017, 23:45

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja LostHardyBoy »

Kierros 3
► Näytä spoileri

Äänestysaikaa su 4.3.2018 klo 23.00 asti.

LostHardyBoy
Main eventer
Viestit: 246
Liittynyt: 15 Marras 2017, 23:45

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja LostHardyBoy »

Shawn Michaels
William Regal

HBK on yks kaikkien aikojen parhaista. Regal on kans kova mut ei riitä.

Rey Mysterio
Kenta Kobashi

Rey on ekoja suosikkeja. Kobashi on joku japsi.

Ric Flair
CM Punk

Punk menee tästä eteenpäin sen mitalla että oon nähny häneltä materiaalia reaaliajassa.

Eddie Guerrero
Katsuyori Shibata

Taas joku japsi joka vieläpä tiputti listan kuumimman naisen.

AJ Styles
Christopher Daniels

AJ jatkoon. en tiedä kuka toi toinen on.

Scott Hall
Chris Jericho

Tähän pätee oikeestaan samat perustelut kuin Mysterion pariin.

Jeff Hardy
The Undertaker

Tää oli vaikee mut mennään nyt näin. En osaa perustella sen kummemmin.

Kazuchika Okada
Roddy Piper

Chris Benoit
Daniel Bryan

Benoit on varmaan kova mut en oo nähnyt tarpeeksi materiaalia voidakseni sanoa että tykkäisin.

Seth Rollins
Brian Pillman

Sama kuin yllä.

Kenny Omega
Dean Ambrose

Dean on tällä hetkellä ylivoimainen suosikkipainija.

Kurt Angle
Edge

Niinkuin aiemmalla kierroksella jo totesin, Edge sai mut koukkuun tähän lajiin.

John Morrison
Brock Lesnar

Kokemusta vaan tästä Lesnarin nykyisestä runista. Ei kiitos.

Samoa Joe
Batista

Joe ei oo ihan hirveesti sytyttänyt. Drax on siistein Galaksin Suojelija.

Rusev
Kota Ibushi

Ketä nää japsit oikeesti on?

The Rock
Bret Hart
Owen Hart

Hartit jääny sen verran vähälle huomiolle itellä että annetaan Rockille ääni.

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Shawn Michaels
William Regal
- Regal on aikalailla täydellinen auktoriteettihahmo ja yksi maailman parhaista puhujista, jonka tulisi olla useammin jokaisella "best talkers in pro wrestling" listalla. Valitettavasti en ole koskaan nähnyt yhtään mahtavaa matsia Regalilta, joten miehen maine kehäpiruna on jotenkin kummallinen itselle. Toki Regalilla on myös kaikkien aikojen parhaita ilmeitä, mutta ei hän kuitenkaan HBK:n veroinen ole. En ole edes HBK:n suurimpia faneja, mutta tunnustan kyllä, että painijana hän on ainutlaatuinen. Bonuspisteet siitä, että on pysynyt eläkkeellä.

Rey Mysterio
Kenta Kobashi
- Kyllähän kaikki tietää, että kumpi tämän tulee viemään. Eikä se mitään, tässä parissa en jaksa edes rasahtua vaikka Kobashi häviäisikin. Väitän, että Rey Mysterio on tärkein lucha libre painija koskaan. En kuitenkaan äänestä häntä, koska olin lapsena hipsterimpi kuin kana: en koskaan ollut Rey Mysterion fani. Kaikki Ultimo Dragonit ja Tajirit olivat paljon mielenkiintoisempia cruisereita ainakin itselleni. Lisäksi olen nauttinut Kenta Kobashin matseista enemmän kuin Reyn, vaikka Reykin oli uskomattomassa kunnossa ainakin vielä Lucha Undergroundissa. Kobashi on siinä mielessä uniikki painija, että hän varmaan saisi itsensä sympaattiseksi underdogiksi otellessaan vaikkapa Mysteriota vastaan, vaikka on paljon isompi mies.

Ric Flair
CM Punk
- Kaksi ihan helposti kaikkien aikojen parasta vastakkain. En edes tiedä millä verrata. Flairilla on parempia otteluita. Punkilla niukin naukin parempia promoja. Flairilla oli pidempi ja legendaarisempi ura, mutta Punk sai myös paljon pöhinää aikaiseksi meni hän minne vain. Flairilla oli todella kiinnostava elämä painikehän ulkopuolella, mutta myös Punk on tehnyt kaikkea kiinnostavaa painiuransa jälkeen. Molemmat ovat henkilöinä "mulkkuja" - mutta minähän rakastan painijoiden henkilökohtaisen elämän draamaa! Flair vie sillä mitalla, että to be the man, you got to beat the man! WOOO!

Eddie Guerrero
Katsuyori Shibata
- Shibata on hyvä ja tulinen ottelija niissä otteluissa mitä häneltä olen nähnyt, mutta eipä hän Eddietä vie.

AJ Styles
Christopher Daniels
- No nyt on TNA pari. Danielsin uraa olen seurannut hyvin etäisesti, mutta sen verran kuitenkin että uskallan vastata.

Scott Hall
Chris Jericho
- Scott Hall hävisi Jericholle kerran WCW:ssä, koska hän piti Jerichosta ja halusi antaa tälle voiton, vaikka Hall oli bookattu voittajaksi. Time to repay the favor.

Jeff Hardy
The Undertaker
- Climb the ladder kid, make yourself famous! Yksi kierroksen vaikeimpia. Moottoripyörä-Undertaker oli toki aivan mahtava lapsena, eikä tuo kuollut mieskään suotta ole legendaarisin gimmick ikinä. Mutta Jeff Hardyn car crash tyyli ja rockstar-olemus teki hänestä paljon siistimmän aikanaan.

Kazuchika Okada
Roddy Piper
- Ärsyttävä paritus! Toisaalta Okada on NJPW-jäbistä oma suosikkini, mutta toisaalta katson NJPW:tä vain kerran vuodessa. Piper taas on mielestäni jollain tasolla yliarvostettu. WCW:ssä hän oli lähinnä vaivaannuttava ja WWE:ssä hän oli oikein hyvä, mutta ei kuitenkaan se paras. Sen sijaan olen territoriopsykooseissani katsonut jonkinverran Piperia eri territorioissa - etenkin PNW:ssä - ja siellä olen pitänyt Piperista paljon. Ehkä sen avulla Piper sitten vie tämän.

Chris Benoit
Daniel Bryan
- Nyt on hupsu paritus. Kaikkihan ovat nähneet ne meemit Bryanin ja Benoitin samankaltaisuuksista. Vaikka Bryan oli kehässä kova, niin Benoit oli yksi terävimmistä siellä ikinä.
Varo vaan Brie!

Seth Rollins
Brian Pillman
- Ehkä pitäisi ottaa uusintakatseluun 2014, että jaksaisin taas kiinnostua Rollinsista. Onhan hän hyvä painija, kuten nyt viikon sisään on ainakin kahdesti osoittanut, mutta kun en vain jaksa syttyä. Pillman vie koska se on absoluuttinen sekopää.

Kenny Omega
Dean Ambrose
- Itse en ole kovinkaan kummemmin Omegasta välittänyt. Kiinnostavimmat jutut ovat olleet juuri niitä vs. pikkutyttö ja vs. panonukke. Ja pidin hänestä myös siinä hänen ensimmäisessä Wrestle Kingdomissaan. Nyt toki tämä Golden Loversien paluu vaikuttaa kiinnostavalta, mutta tuskin sekään vetää minua niin paljoa NJPW:hen, että jaksaisin seurata ja aidosti välittää Omegasta. Ambrose on mielestäni hyvinkin aliarvostettu, mikä toki johtuu pitkälti siitä, että hänen wackywackywacky-hahmonsa on aivan hirveä.

Kurt Angle
Edge
- Elän vuodessa 2003. Silloin Angle oli paras ja Edge ihan jees.

John Morrison
Brock Lesnar
- Johnny Mundo tosiaan on Lucha Undergroundissa loistava. Tulisipa se jo Suomenkin netflixiin, niin näkisitte te muutkin vääräuskoiset. Brock Lesnar on myös aina ollut se kovin äijä, mutta toisaalta nyt tämän hetkinen fiilis miestä kohtaan on aikas apaattinen.

Samoa Joe
Batista
- Batista on Testin kanssa kuulunut aina niihin "järkäle, josta vain satun pitämään ilman mitään hyvää syytä". Ehkä se oli se, että häntä mainostettiin voittamattomaksi ensimmäisessä RAW:ssa minkä näin? Tai sitten ei. Joe toki oli paras ROH-mestari, mutta sitten taas toisaalta isoimpia osia NXT:n tylsimmästä aikakaudesta.

Rusev
Kota Ibushi
- Ärsyttävä pari taas. Ibushi on absoluuttinen sekopää, joka tekee mitä haluaa. Ja otteli paremman ottelun panonukkea vastaan kuin Omega. Mutta Rusev on mahtava! Hän saa paskimmatkin asiat loistamaan. Sääli, että WWE-bookkaus iski häneenkin ja muisto voittamattomasta Rusevista on kaukana menneisyydessä.

The Rock
Bret Hart
Owen Hart
- Rock vai Hartit? Mitä tässä nyt sitten äänestää. Oikeastaan Owenin voin laskea jo heti pois, koska vaikka onkin tosi traaginen hahmo, aikakauteensa nähden mullistava ja mitä vielä, niin kyllä hän silmissäni häviää jo veljelleen. Muutenkin pelkässä The Rock vs. Bret Hartissakin on liikaa miettimistä. The Rock on kaikkien aikojen sähköisin esiintyjä, jonka attitude eran promoihin voi uppoutua tuntikausiksi ja nauttia siitä kaikesta. Bret Hart taas on Benoitin ohella yksi harvoista, joka saa painin näyttämään siltä, että kehässä otellaan oikeasti. Bret Hart vie tänään, koska se tietty intensiivisyys painaa tällä hetkellä vaakakupissa enemmän.
Viimeksi muokannut Los_Pebbels, 27 Helmi 2018, 23:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
Ravenwood
Main eventer
Viestit: 118
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 16:26

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Ravenwood »

Shawn Michaels
William Regal
- En ole koskaan ollut mikään suuri Shawn Michaels fani vaikka tiedostankin miehen merkityksen ja "muutaman" aika kovan matsinkin se on onnistunut tarjoamaan. Kun kuitenkin ihan puhtaasti fanituksesta puhutaan, niin ei tee edes tiukkaa antaa ääntä Regalille. Eihän Regal samoihin saavutuksiin ole urallaan yltänyt kuin Michaels, mutta silti mun sydän sykkii enempi Regalille. Ei tähän mitään järkiperäistä syytä ole, ihan tunnepohjalla mennään.

Rey Mysterio
Kenta Kobashi
- Meinasin jo jättää äänestämättä tässä parissa, koska Kobashi ei ole kovinkaan tuttu nimi meikäläiselle. Mysterio oli kuitenkin sen verran merkittävässä asemassa oman paini-innostuksen heräämisessä 2000-luvun alussa että pakko antaa ääni Reiskalle. Jossain vaiheessa innostus Mysterioon laski aika matalalle, mutta ne ekat pari vuotta oli hienoa aikaa kun miehen pomppimista seurasi.

Ric Flair
CM Punk
- Niin, 2010-luvulle tultaessa showpaini kiinnosti itseäni hyvin vähän. CM Punk oli kuitenkin mies joka muutti tilannetta aika tavalla. Flair on hieno painija ja hahmo, mutta Punk kuuluu mun top 5-listalle kun mietin kaikkien aikojen kovimpia painijoita ja osasyy siihen että vielä herran vuonna 2018 lajin parissa olen vaikka mies itse on jo lähtenyt muihin hommiin.

Eddie Guerrero
Katsuyori Shibata
- Vaikka Shibataa en tunnekaan, niin en todellakaan jätä äänestämättä Eddie Guerreroa joka on omalla top-listallani numero 2.

AJ Styles
Christopher Daniels
- Pakko myöntää että tää on yllättävän haastava pari. TNA:ta kun hetken seurasin niin silloin Daniels teki isomman vaikutuksen, mutta ei häneen mitään tulista fanitusta sisimmässäni syttynyt. Eipä toisaalta niin ole käynyt Stylesinkaan kanssa nyt WWE:ssä, mutta menkööt nyt ääni AJ:lle koska onhan se aikamoinen velho kehässä.

Scott Hall
Chris Jericho
- Aion äänestää Jerichoa niin kauan kun hän tässä kisassa mukana on.

Jeff Hardy
The Undertaker
- Sanoin jo aiemmin että pidän enempi prätkä-Takeristä kuin kuolleesta miehestä ja se väite pitää edelleen. Niihin aikoihin kun Taker ajeli prätkällä niin ehkä myös silloin fanitukseni Jeffiä kohtaan oli kovimmillaan ja se fanitus oli hippasen verran kovempaa kuin Undertakeriä kohtaan. Nykyään ei kumpikaan ukko kiinnosta oikeastaan yhtään, mutta nostalgian voimin Hardylle ääni.

Kazuchika Okada
Roddy Piper
- Okada ei ole tuttu ja niin kovaa tunnesidettä ei ole Piperiin, joten muut saa päättää tämän.

Chris Benoit
Daniel Bryan
- Mielenkiintoinen pari koska kaksi aika samantyylistä painijaa kyseessä ja molemmista pidän kovasti. Molemmat ovat tarjonneet ikimuistoisia hetkiä, mutta tässäkin tapauksessa painotan enempi sitä mitä koin nuorena tyttönä joten Benoit saa ääneni. Bryan kyllä harvoja valopilkkuja 2010-luvulla, mutta ei nyt auta.

Seth Rollins
Brian Pillman
- Se vähä mitä olen Pillmania nähnyt on ollut viihdyttävää settiä. Sethiä voin kuitenkin sanoa joskus vähän fanittaneeni, joten helppo valinta. Shieldistä Rollins oli aina se kaikista mielenkiintoisin tyyppi ja vaikka välillä en hirveesti jaksanutkaan Sethin touhuja seurata Shieldin hajoamisen jälkeen, niin juuri tällä hetkellä kun kirjoitan tätä tekstiä niin olen aika positiivisella mielellä miehen suhteen.

Kenny Omega
Dean Ambrose
- Vaikka oon nähny Omegalta vain kaksi matsia, niin annan silti äänen hänelle ihan vaan sen takia että Ambrose on niin tajuttoman tylsä.

Kurt Angle
Edge
- Molemmista tykkään, mutta Angle on aina ollut paljon suurempi suosikki.

John Morrison
Brock Lesnar
- Vaikka Brock Lesnar nykyään kiinnostaakin kuin ämpärillinen ruosteisia nauloja niin taas palataan sinne 2000-luvun alkuun jolloin olin aivan ymmyrkäisenä (:D) joka kerta kun Lesnarin tv:ssäni näin. Lesnar oli ekalla WWE-runilla aivan uskomaton ja vähän harmittaakin tää minkälainen se nykyään on, niin hahmona kuin painijanakin. Morrisonista tykkäsin varmaan eniten kun se oli Mizin kanssa tiimi, mutta en sillonkaan mikään fani ollut. Juu, ei ole tullut LU:ta katsottua. Pitäis varmaan.

Samoa Joe
Batista
- Batistasta en tykännyt yhtään miehen alkuaikoina, mutta jossain vaiheessa tykkäsin kovinkin paljon. Sit taas en tykännyt yhtään, mutta nyt taas tuntuu että tykkään. Joe on hyvä, mutta ei herätä niin paljon tunnetta minussa kuin Batista.

Rusev
Kota Ibushi
- Ibushi on mulle oikeastaan tuttu vain CWC:stä ja siinä kyllä pidin siitä mitä näin. Rusev on kuitenkin viihdyttänyt mua enempi ja toivottavasti viihdyttää jatkossakin. Ehkä jos Ibushi joskus tulee WWE:hen niin mielipiteeni voi muttua, mutta niin kauan kun tilanne on tämä niin näillä mennään.

The Rock
Bret Hart
Owen Hart
- Väinö "Kivi" Jortikka on niin sähköinen mies että edes kaksi Hartia ei riitä siihen vastaamaan.

Kuva-arvoitus miäs
Main eventer
Viestit: 159
Liittynyt: 26 Maalis 2016, 17:41

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Kuva-arvoitus miäs »

Shawn Michaels
William Regal
- Toivoin jo HBK vs. Rock -finaalia, sillä Rockin ohella Michaels on minun toinen kaikkien aikojen suosikki.

Rey Mysterio
Kenta Kobashi
- Kobashi on hieno mies ja legenda Japanissa mutta Rey herättää itsessä enemmän fanitusta.

Ric Flair
CM Punk
- Punk oli n. kaksi vuotta suosikkini WWE:ssä mutta sitten hän lopetti kokonaan. Flairilla takanaan legendaarinen ura, josta löytyy monia huippuhetkiä ja huippu otteluita. Toki Punkiltakin näitä löytyy mutta vaakakuppi kallistuu nyt Flairin puolelle.

Eddie Guerrero
Katsuyori Shibata
- Meinasin jo jättää äänestämättä kun on niin paha pari mutta luettuani muiden valintoja annan ääneni Shibatalle. 8-)

AJ Styles
Christopher Daniels
- No niin, Styles ja Rock selvisivät molemmat jatkoon. 8-) Styles on tosiaan yksi tämän hetken suosikeista WWE:stä.

Scott Hall
Chris Jericho
- Jericho on itselleni rakkaampi. Naiton kohtaamista odotellessa.

Jeff Hardy
The Undertaker
- ONE ON ONE WITH DA UNDERTAKAH! Jeff tunnetaan riskien ottajana mutta kyllä Kuollut Mies on hienompi hahmo.

Kazuchika Okada
Roddy Piper
- Okadan äidin hänelle tekemät uudet housut = RAHANTULOA EI VOI ESTÄÄ!

Chris Benoit
Daniel Bryan
- 18 sekuntia, Team Hell No, feudi The Authoritya vastaan + indyjutut. Molemmat hyviä painijoita mutta D-Bry herättää enemmän fanitusta ja innolla odotan hänen WWE-sopimuksen päättymistä.

Seth Rollins
Brian Pillman
- Seth tosiaan ihan kiva mutta Pillman herättää enemmän tunteita näistä kahdesta.

Kenny Omega
Dean Ambrose
- Helppo. Ambrose ei sytytä. Golden Lovers tekivät juuri comebackin ja heidän tulevaisuus kiinnostaa kovasti.

Kurt Angle
Edge
- Tällä kertaa näin.

John Morrison
Brock Lesnar
- Bork Laser yksi tämän hetken suosikkeja WWE:ssä. Saas nähdä miten käy kun hänen soppari päättyy.

Samoa Joe
Batista
- Joe on parempi painija mutta Batista on vakuuttavamman näköinen. Joelta hyvää settiä ROH:ssa ja TNA:ssa ja nyt hän mellastaa WWE:ssä. Batistan paluu vähän lässähti. Kyllä Joe vie tämän erän.

Rusev
Kota Ibushi
- Rusev on hieno mies mutta tähän valintaan vaikuttaa hänen hautaamisensa WWE:n toimesta. Ibushi ja Omega <3

The Rock
Bret Hart
Owen Hart
- Sori Hartin veljekset mutta The Rock on se minun kaikkien aikojen suosikki.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Enska »

Shawn Michaels
William Regal
Tässäpä olisi muuten erittäin hieno painiottelu. Tässä äänestyksessä kaksikon kilpailu ei kuitenkaan ole kummoinen. Regal on mainio painija, mutta hän ei mitenkään pysty panemaan Michaelsille kampoihin.

Rey Mysterio
Kenta Kobashi
Mysterio oli yksi suosikeistani heti WWE-debyytistään lähtien. Kobashi on otellut uskomattomia matseja, mutta Mysteriota olen fanittanut reaaliajassa sekä lihassa ja veressä. Se WWE:n ensimmäisellä Suomen-visiitillä nähty joukkueottelu, jossa Edge ja Rey ottelivat Kurt Anglea ja Chris Benoit'ta vastaan, oli vuosikaudet paras yleisössä todistamani ottelu.

Ric Flair
CM Punk
Flair on yksi kaikkien aikojen parhaista, Punk ei. Toki myös Punk paini hienon ja tapahtumarikkaan uran, mutta sillä ei ikävä kyllä vedetä vertoja Flairille, joka on mahdollisesti kaikkien aikojen karismaattisin showpainija ja äärimmäisen älykäs tarinankertoja.

Eddie Guerrero
Katsuyori Shibata
En ole ikinä lukeutunut Eddien suurimpiin faneihin, kun taas Shibata vakuutti toden teolla sinä aikana, kun häntä ehdin NJPW:ssä nähdä. Todellinen sääli, että kummankin ura päättyi traagisesti.

AJ Styles
Christopher Daniels
Olen aina pitänyt Danielsista, mutta AJ Styles oli aina se kaksikon parempi painija.

Scott Hall
Chris Jericho
Tahtoisin äänestää Scott Hallia, mutta niin minä hitto vie tahdon äänestää myös Jerichoa, joka oli pitkään yksi ylimmistä suosikeistani. Tuorein NJPW-visiitti muistutti siitä, miksi aikanaan aloin niin paljon fanittaa Jerichoa.

Jeff Hardy
The Undertaker
Nolkytluvulla ääneni olisi todennäköisesti mennyt Jeffille, vaikka kyseisen vuosikymmenen alkupuolella olikin trendikästä solvata häntä. Nyt Jeffillä ei kuitenkaan ole mitään saumaa, sillä Undertakerista on tullut yksi aivan ylimmistä suosikeistani kautta aikojen.

Kazuchika Okada
Roddy Piper
Säkkipilli ei koskaan nostaisi ihoani samalla tavalla kananlihalle kuin kolikkojen putoaminen Wrestle Kingdomin pääottelussa. Vaikka Okada on hivenen yliarvostettu painija, hän on timantti. Piper ei koskaan vanginnut huomiotani Okadan lailla.

Chris Benoit
Daniel Bryan
Molemmat olivat ilmiömäisiä painijoita, joiden suuret hetket nostivat kyyneleet silmiin – niin hyvässä kuin pahassa. Benoit'n uskomaton nousu WWE:n maailmanmestariksi oli kuitenkin niin ihmeellistä seurattavaa silloin 13-vuotiaana, ettei Bryanin oma nousu kyennyt millään nousemaan sen tasolle vuosia myöhemmin.

Seth Rollins
Brian Pillman
Kumpikaan ei ole koskaan ollut ylin suosikkini, mutta Rollinsista on enemmän huonoja muistoja. Katson milloin tahansa mieluummin Pillmanin kuin Rollinsin matsin WWE Networkista.

Kenny Omega
Dean Ambrose
Tässä ei pitäisi olla mitään epäselvää. Kenny Omega on kuuden tähden painija ja oikeassa paikassa oikeaan aikaan, Ambrose keskinkertainen painija ja väärässä paikassa väärään aikaan. Dean olisi voinut nousta painimaailman legendaksi esimerkiksi 90-luvun lopun ECW:ssä, ei 2010-luvun WWE:ssä.

Kurt Angle
Edge
Angle oli se ihan ensimmäinen suosikkini. Edge sen sijaan ei koskaan kolissut mitenkään erityisemmin, vaikka esim. feudi The Undertakeria vastaan kovaa kamaa olikin silloin vuonna 2008.

John Morrison
Brock Lesnar
Vähän tekisi mieli äänestää Morrisonia vanhojen aikojen muistoksi, mutta en voi kääntää selkääni Brock Lesnarille, joka on ollut koko vuosituhannen merkittävin painija tähän mennessä.

Samoa Joe
Batista
Helppo, en vaan jaksa innostua Joesta. Batista sen sijaan on todella karismaattinen ja näyttävä ottelija, vaikkei kehässä samanlaisiin suorituksiin pystykään kuin Joe. Batistakaan ei kuitenkaan ole koskaan hirveästi pärissyt paitsi silloin vuonna 2010 John Cenaa vastaan feudatessaan.

Rusev
Kota Ibushi
Meinasin jo äänestää Rusevia, mutta nyt kävi näin. Tämä on toki pitkälti buukkauksesta kiinni: toisin buukattuna ja paremmin pushattuna Rusev voisi napata tästä voiton.

The Rock
Bret Hart
Owen Hart
Hartin veljekset ovat valopilkkuja missä tahansa vanhassa WWE:n PPV:ssä, mutta The Rock on The Rock. Loppujen lopuksi todella helppo ratkaisu.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Shawn Michaels
William Regal
- Olen kevyesti yllättynyt siitä, että Regal on mukana 32 parhaan joukossa. Ehdottomasti hieno mies ja kova pan... painimaan, mutta itselleni ei ole koskaan muotoutunut mitään sen kummempaa suhdetta Regaliin, joten on jännää, että niin monelle selvästi on. 2000-luvun puolivälissä Regalista toki puhuttiin paljon tekniikkavelhona, ja häntä sinällään arvostan, mutta nyt tulee tie päähän. Shawn Michaels on koko tämän lajin parhaita ja viihdyttävimpiä painijoita ikinä, ja vaikken henkilökohtaisesti ole koskaan kuulunut HBK:n ykkösfanien joukkoon, ei tässä ole epäselvyyttä.

Rey Mysterio
Kenta Kobashi
- Kobashi pudottamassa Reignsin oli yksi toisen kierroksen positiivisimpia yllätyksiä. Ajat ovat selvästi muuttumassa, ja yhä useampi tuntee ja tunnistaa Suomessakin "japsien" merkityksen. Hienoa! Kobashin merkittävyydellä voisi yhtä hyvin perustella Kobashin voiton myös tästä parista, mutta nyt tulee vastaan Rey Mysterio - minun ja satojen muiden nuorten miesten suosikki 2000-luvun alusta, kun SmackDown alkoi näkyä Suomessa. Lapsuuden Reiska-fanitusta ei unohda millään, vaikka myöhempinä vuosina Mysterio kävikin tylsäksi. Jos viimeisin muistoni Mysteriosta olisivat ne muutaman vuoden takaiset kömpelöt meiningit WWE:stä, saattaisin jopa harkita Kobashin äänestämistä, mutta nyt Mysterio sulatti jälleen sydämeni vetämällä aivan saatanan timanttisen esiintymisen tuoreimmassa Royal Rumblessa. You still got it!

Ric Flair
CM Punk
- Mick Foley on yksi maailman parhaista ikinä tässä lajissa, ja CM Punk tiputti hänet todella helposti. Olen järkyttynyt, en voi sanoa muuta. Eteenpäin silti mennään, ja nyt Punk voi napata sitten toisen maailman parhaan painijan päänahan. Alkuun on siis todettava, että olen toki Punk-fani (ja siksi häntä tässä äänestän), mutta ehkä sitten pidin taukoa painin katsomisesta juuri väärinä vuosina, koska minusta hän ei ole millään "yksi parhaista ikinä". Ei millään. Muistoissa ovat erityisesti Punkin WWE-uran loppuvaiheet, jotka olivat lähinnä tylsää katsottavaa. Välillä alkoi tulla sellainen olo, että Punk oli yhtä lailla yliarvostettu fanien kuin itsensäkin silmissä. Ja silti olen tosiaan fanittanut rankasti Punkia, ja WWECW:n alun aikoihin hän oli ainut syy, miksi koko tuotetta edes katsoin, kun RVD:kin oli poissa kuvioista. Olen hehkuttanut Punkia miamilaisella turvamiehelle Floridan lentokentällä. Ric Flair puolestaan on aivan kiistatta tämän alan parhaita, ehkä se kaikista paras. Ja Flairin ottelu Shawn Michaelsia vastaan WrestleMania 24:ssä on yksi WM-historian parhaista sekä ennen kaikkea tunteellisimmista otteluista ikinä. Mutta silti en ole ikinä oikeasti fanittanut Flairia. Arvostanut? Kyllä, suunnattomasti. Ihaillut? Ehdottomasti. Pitänyt aivan helvetin kovana painijana? Kukapa ei. Mutta fanittanut? Ei, fanittanut en ole. Ja siksi äänestän nyt Punkia, vaikka tämän parin olisikin kuulunut olla Flair-Foley, vanha KnockOut-parien klassikko.

Eddie Guerrero
Katsuyori Shibata
- Kobashin voitto viime kierroksella oli suurin yllätys. Shibatan voitto puolestaan suurin "oikeus ja kohtuus". Jos AJ Lee olisi oikeasti edennyt vielä kolmannelle kierrokselle bonerin voimalla, tämä KO olisi ollut valmis. Nyt Shibataa vastaan tulee kuitenkin Eddie Guerrero, jota vastaan olen itse äänestänyt kahdella edellisellä kierroksella vain siksi, että vastustajat ovat olleet niin saatanan kovia. Austin ja Cena ovat koko tämän bisneksen merkittävimpiä ja viihdyttävimpiä nimiä, joiden olisin toivonut etenevän tässä pitkälle. Eddie kuitenkin tiputti heidät molemmat, ja ymmärrän kyllä miksi. Itsellenikin kaikkein aktiivisin painin seuraaminen ja painin fanitus osuu juuri samaan ajankohtaan Eddien viimeisten aikojen kanssa, joten totta kai Eddiehen ja Eddien kuolemaan liittyy vieläkin tosi vahvoja tunteita. Jo pelkästään niiden tunteiden vuoksi Eddie menee tästä parista jatkoon.

AJ Styles
Christopher Daniels
- Samaan aikaan tämän kierroksen hauskimpia että helpoimpia pareja. Styles-Daniels oli monen vuoden ajan koko TNA:n kulmakivi, se parivaljakko, jonka varaan painimaailmaa mullistanut X-Divari rakennettiin. Sitten tuli mukaan vielä muuan Samoa Joe, mutta Styles ja Daniels olivat alkuperäiset. Ja vaikka kuinka pidän Danielsista ja arvostan hänen upeita painisuorituksia, ei hän silti ole AJ Styles - mahdollisesti koko bisneksen paras painija. Styles jatkoon ja mielellään todella pitkälle koko tässä KO:ssa.

Scott Hall
Chris Jericho
- Nyt puhuu jälleen markitus. Chris Jericho on kuulunut aina suosikkilistoillani noin top 10:een, ja on siellä varmaan edelleen. Suurinta osaa tässä kilpailussa olevista painijoista vastaan äänestäisin Jerichoa siis heittämällä, mutta sitten Jerichoa vastaan asetetaan Hurricanen ja Scott Hallin kaltaisia nimiä, jotka menevät listallani sinne top viiteen. Scott Hallilla oli 1990-luvulla koko tämän lajin paras gimmick. Lisäksi Hall oli uransa huippuvuosina samaan aikaan karismaattisin tyyppi, viihdyttävin painija ja mahtavin promottaja. Myöhemmät vuodet ja henkilökohtaiset ongelmat ovat vieneet paljon Hallin arvostuksesta pois, mikä tekeekin hänestä yhden koko lajin aliarvostetuimmista painijoista. Hall olisi ansainnut niin paljon enemmän. Tavallaan toivon, että hän olisi pysynyt WWF:ssä, ja kaikki olisi voinut olla toisin. Sitten taas... Jos Hall olisi pysynyt WWF:ssä, nWo:ta ei olisi koskaan syntynyt sellaisena kuin se nyt oli, koska Hall oli niin tärkeä osa nWo:a. Aikamoinen dilemma.

Jeff Hardy
The Undertaker
- Tässä on parivaljakko, jota en olisi itse nostanut jatkoon edes ensimmäiseltä kierrokselta. Kirjoitin jo edellisellä kierroksella, kuinka paljon arvostan Takeria ja kuinka en ole silti koskaan oikein fanittanut häntä. Aika paljon samaa siis Ric Flairin kanssa. Kuollut mies muuttui jo vuosia sitten armottoman tylsäksi, enkä katsonut painia niin aktiivisisesti "Bad Ass" -gimmickin huippuaikoina, että olisin oikeasti ehtinyt alkaa fanittaa Takeria silloin. Hardyssa puolestaan on paljon ongelmia ja heikkouksia, enkä siksi oikein osaa pitää miestä nykyisin kovin kiinnostavana tapauksena, mutta Hardy oli silti minulle (kuten monille muillekin) kaikella sekoilulllaan lapsuuden fanitusaikojen suurimpia suosikkeja. Lisäksi Jeffin ensimmäinen WWE-comeback ja pari mahtavaa vuotta Raw'ssa olivat oikeasti pirun tiukkaa kamaa. Eli sillä kuitenkin sitten Takerin ohi.

Kazuchika Okada
Roddy Piper
- Onko Piper viimeinen valitsemistani painijoista, joka on vielä mukana tässä kisassa? Äänestän häntä vaikka ihan jo sen takia. Okada on toki mahtava ja ansaitsee edetä pitkälle, mutta Piper oli vuosien ajan kaikessa sekopäisyydessään koko lajin parhaita promottajia ja viihdyttävimpiä tyyppejä. Piper olisi myös ansainnut sen oikean päämestaruuskauden, mutta Hogan oli aina tiellä. Toki Piperkaan ei ole tullut tunnetuksi mistään jobbailuistaan, joten liikaa sympatiaa ei miehelle voi antaa siitä asiasta. Silti aivan ehdottomasti Legenda isolla L:llä, yksi alan suurimmimmista legendoista.

Chris Benoit
Daniel Bryan
- Upea pari! Äänestin Chris Benoit'ta vastaan jo edellisellä kierroksella samoista syistä kuin olen äänestänyt nyt esim. Flairia ja Undertakeria vastaan. En vain koskaan ole fanittanut Benoit'ta samalla tavalla kuin omia suosikkejani, ja varsinkin vuoden 2007 tapahtumien jälkeen Benoit'han on entistä vaikeampi suhtautua mitenkään neutraalisti. Daniel Bryan puolestaan on 2010-luvun Chris Benoit, ja jostain syystä olen markittanut häntä aina paljon enemmän, vaikka Bryanin ura on ajoittunut nimenomaan sille ajanjaksolle, jolloin olen seurannut painia jo paljon vähemmän. Kaiken logiikan mukaan siis minun pitäisi tykätä näistä kahdesta enemmän Benoit'sta, koska hänen huippuvuotensa osuvat minun faniuteni huippuvuosien kanssa yksiin, mutta niin vain ei ole. Jotain Bryanissa on siis sellaista, mitä hänellä on enemmän kuin Benoit'lla. Ehkäpä sydäntä ja mielenterveyttä.

Seth Rollins
Brian Pillman
- Hienoa, että Pillman on päässyt näin pitkälle! Vielä hienompaa olisi, jos Pillman etenisi tästäkin jatkoon. Rollins ei ole tosiaan lunastanut kaikkia niitä lupauksia, jotka hän WWE-uransa alussa ja indy-uransa aikana antoi, joten nykyisin en oikein osaa enää miestä samalla tavalla fanittaa. Pillman sen sijaan oli (kuten jo niin monesti olen todennut), aivan liikaa aikaansa edellä, yksi historian parhaista light heavyweight -painijoista ja siihen päälle vielä yksi koko bisneksen parhaista esiintyjistä. Pillman olisi voinut olla niin paljon enemmän, jos vain olisi käynyt toisin.

Kenny Omega
Dean Ambrose
- En todellakaan ole tämän foorumin suurin Omega-tietäjä tai Omega-fani, mutta jos hän onnistuu päihittämään Ricky Steamboatin äänestyksessä, silloin hän todellakin ansaitsee päästä jatkoon myös parista Deam Ambrosea vastaan. Näin se vain on.

Kurt Angle
Edge
- Kaksi 2000-luvun WWE-legendaa, jotka eivät kumpikaan ole suurimpia suosikkejani mutta joista kummastakin olen aikoinaan pitänyt todella paljon. Niukan voiton silti vie Angle. En oikeastaan osaa sanoa edes miksi, mutta jostain syystä Angle vain herättää voimakkaampia tunteita. Ehkä suurempi tarina, kovemmat ottelut, merkittävimpiä esiintymisiä... En tiedä. Toki lisänä on se, että Angle tiputti tässä KO:ssa oman ykkössuosikkini Rob Van Damin, joten tämä ääni on samalla vähän kuin ääni RVD:lle. No, ei ole oikeasti. Silti ihan tunteella ajateltuna Angle menee minulla Edgen edelle.

John Morrison
Brock Lesnar
- Ja minä sen kuin jatkan tämän teidän Lucha Underground -suosikkianne vastaan äänestämistä. Kirjoitin jo edellisen kierroksen perusteluissa, että Lesnarin täysin odottamaton ja 100-prosenttisena yllätyksenä tullut paluu vuonna 2012 WrestleManian jälkeisessä Raw'ssa livenä nähtynä aivan sisääntulorampin vieressä istuessa on todennäköisesti suurin mark out -hetki, jonka olen koskaan kokenut tämän lajin parissa ja jonka tulen koskaan kokemaan. En olisi uskonut, että sellainen aito tunnereaktio olisi tullut vielä vuonna 2012, mutta niin se vain tuli. Pelkästään sillä Lesnar päihittää Hoganin ja niin päihittää kyllä Johnny Nitronkin.

Samoa Joe
Batista
- Pääsenkö läpi tämän KO:n äänestämättä Batistaa kertaakaan? Ei minulla oikeasti ole edes mitään Batistaa vastaan kovin suuresti, mutta en vain ymmärrä tätä miehen yllättävän suurta nauttimaa suosiota. Ja c'mon, onhan tämä paritus nyt aika hauska. Jos WrestlingAlertin suurelle paininörttijoukolle olisi menty 10 vuotta sitten sanomaan, että KO-äänestyksessä Batista oikeasti saattaa voittaa Samoa Joen, rusinat olisivat rasahdelleet aika paljon kovempaa kuin minulla tai Zempparillakaan kertaakaan tämän äänestyksen aikana. Joe on kuitenkin 2000-luvun suurimpia indylegendoja, ja vaikka ura WWE:ssä on ollutkin aika meh, niin Joe ansaitsee voiton tästä. Ihan jo pelkästään ROH- ja TNA-uriensa takia. Ihan jo pelkästään sen NXT TakeOver Londonin takia, mikä oli mieletön kokemus nähdä livenä. Mutta eiköhän se perkeleen Guardian of Galaxy vie taas voiton.

Rusev
Kota Ibushi
- Rusev kuuluu myös niihin, joiden suuri fanitus on tullut yllätyksenä. Minusta Rusev kävi WWE:ssä ikävästi samalla tavalla tylsäksi kuin Bray Wyatt, vaikka potentiaalia oli paljon. Ibushi on sen sijaan aivan oma tapauksena koko painiviihteessä ja on tiputtanut tässä KO:ssa sen verran kovia nimiä, että ansaitsee kyllä päästä edelleen jatkoon.

The Rock
Bret Hart
Owen Hart
- Sanokaa mitä sanotte, minä äänestän Owenia. Olen ehkä ainut, eikä siinä mitään. Enska puhui Discordissa pitkät pätkät Rockin viihdyttävyydestä, ja paljon allekirjoitan niistä väitteistä, mutta silti mielestäni Rockissa on ollut jo vuosien ajan aika paljon ylimääräistä hypeä. Sellaista "tämän miehen on oltava ihan saatanan viihdyttävä ja koko lajin viihdyttävin ja hauskin tyyppi, koska meille on kerrottu niin". Toki, parhaimmillaan Rock on aivan loistavan hauska, ja Attitude Eralla Rock oli parhaimmillaan täydellinen. MUTTA jo Attitude Eran aikana Rock kävi tylsäksi, koska alkoi toistaa samoja juttuja, ja juuri siksi muun muassa Austin, Foley ja esimerkiksi Chris Jericho ajoivat hänen edelleen loppuvaiheessa. Aivan sama on käynyt Rockin comebackien aikaan. Aluksi hauskaa, viihdyttävää ja timanttista... ja sitten sitä samaa kerrasta toiseen. Käy tylsäksi. Mutta eihän näin saa sanoa, koska Rock on MAAILMAN VIIHDYTTÄVIN PAINIJA ja AJ Stylesin äänestäminen Rockin edelle on jotain workrate-homoilua eikä esimerkiksi sitä, että pitää Stylesiä oikeasti vain paljon viihdyttävämpänä kuin Great Onea. Saatana. Rusinat alkavat rasahdella. Ja minä vielä pidän Rockista paljon. En vain hyväksy tätä ihmeselittelyä.

Sitten takaisin aiheeseen. Se Rockista. Bret Hart on tietenkin kehäansioilla ja *****-otteluilla mitattuna tämän kolmikon paras ja on luultavasti siksi monien mielestä veljeään edellä. SILTI Owen Hart oli minusta aina se 1) kiinnostavampi, 2) viihdyttävämpi ja 3) ennen kaikkea sympaattisempi veli. Se, jonka esiintymisiä odotan jokaisessa ppv:ssä enemmän. Se, jota on oikeasti aivan pirun hauska katsoa. Se, joka aina vain sytyttää kovempaa. Eikä tällä ole mitään tekemistä vuoden 1999 traagisen kuoleman kanssa. Näin se vain oli, ja siksi Owen Hart menee minulla aina Bret Hartin edelle ja siksi puhtaasti fanitussyistä Owen Hart on minulle tämän kolmikon ykkönen. Owen > Bret > Rock.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Crest
Midcarder
Viestit: 48
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 22:46

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Crest »

Shawn Michaels
William Regal
Vaikka Regal on aina loistava ollutkin, ei tällä Michaelsia vastaan ole oikein mahdollisuuksia. Shawn on kuitenkin yksi kaikkien aikojen parhaista.

Rey Mysterio
Kenta Kobashi
Paha valinta, mutta Kobashi on todennäköisesti kaikkien aikojen suosikkini Japanilaisessa painissa, joten en tätä vastaan voi äänestää.

Ric Flair
CM Punk
Todella vaikea valinta. Flair on parhaita ikinä, mutta Punk oli useamman vuoden lempipainijani maailmassa, mitä Flair taas ei koskaan aivan ollut. Ääni Punkille tämän takia.

Eddie Guerrero
Katsuyori Shibata
Guerrero oli parhaimmillaan kirjaimelliesti paras maailmassa, ja Shibata oli myös yksi viime vuosien suosikeistani Japanissa, Eddie tämän vie.

AJ Styles
Christopher Daniels
Helpompi valinta kuin mitä luulisi. Daniels ei koskaan ole aivan suosikkeihini kuulunut vaikka onkin aina ollut erinomainen kaikessa mitä on tehnyt. Styles on vain parempi.

Scott Hall
Chris Jericho
Hall on harvemmin herättänyt suurta mielenkiintoa, kun taas Jericho on usein kuulunut suosikkeihini, joten helppo valinta tässäkin.

Jeff Hardy
The Undertaker
Hardyn tie nousee tässä pystyyn. The Undertaker on painiseuraamiseni alusta lähtien ollut suosikkejani.

Kazuchika Okada
Roddy Piper
Okadalle menee tässä ääni. Maailman parhaita painijoita tällä hetkellä, ja Piper on kiinnostanut hyvin vaihtelevasti eri aikoina. Parhaillaan aivan loistava, mutta uralle mahtui myös pitkiä todella huonoja pätkiäkin.

Chris Benoit
Daniel Bryan
Molemmat kuuluivat urallaan suosikkeihini, mutta Benoit'a en taida enää tässä kohtaa äänestää. Bryanin suosion huippuvuodet olivat kuitenkin niin huikeita että sinne ääni.

Seth Rollins
Brian Pillman
Molemmat loistavia, mutta ääni Rollinsille. Jos Pillmanin ura ei oli katkennut niin traagisesti kesken voisi tilanne olla toinen, mutta nyt näin.

Kenny Omega
Dean Ambrose
Taas vaikea valinta. Molemmista pidän todella paljon.Annetaan viimeisen reilun vuoden perusteella Omegalle.

Kurt Angle
Edge
Edge on näistä kahdesta se josta olen itse aina enemmän pitänyt. Heelinä tämän vuosituhannen parhaita, ja vaikka Angle on toki uskomattoman kova painija ja hahmona aina loistava, Edge tämän juuri ja juuri vie.

John Morrison
Brock Lesnar
Paha pari tämäkin. Morrison oli yhdessa vaiheessa lempipainijoitani, mutta ei koskaan noussut aivan niin korkealle kuin olisin toivonut. Lesnarin osalta mielenkiinnon taso vaihtelee todella suuresti riippuen täysin miehen sen hetkisestä kuviosta. Parhaimmillaan mies on koko rosterin mielenkiintoisin hahmo, mutta toisaalta taas välillä yksi sen tylsimmistä. Annetaan ääni Lesnarille Morrisonia korkeampien huippujen ansiosta.

Samoa Joe
Batista
Menköön Joelle tässä ääni. Molemmista pidän, joten arvalla heitin näin tällä kertaa.

Rusev
Kota Ibushi
Rusev tarvitsee itselleen kunnon näytön paikan, varsinkin nyt kun miehen suosio on todella korkealla. Ennen kuin tämä tapahtuu menee ääneni Ibushille tämän huikeiden otteluiden ansiosta.

The Rock
Bret Hart
Owen Hart
No nyt on laitettu kolmikko yhteen. Kukaan näistä ei aivan suosikkeihini ole koskaan kuulunut, mutta kaikki ovat olleet parhaimmillaan loistavia. Laitetaan ääni Bretille, vaikka jokin toinen päivä olisi saattanut mennä aivan toisin.

Avatar
Komzu
Midcarder
Viestit: 32
Liittynyt: 15 Tammi 2018, 17:17

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Komzu »

Shawn Michaels
William Regal
• Pahaa tekee Regalia vastaan äänestää, mutta HBK:ta vastaan häviäminen ei ole häpeä. Michaels on kuitenkin yksi lempimyyjistäni (?) koskaan ja paras WWE-tyylin painija ikinä.

Rey Mysterio
Kenta Kobashi
• Huijaisin itseäni jos väittäisin että Kobashi on koskaan saanut minut innostumaan showpainista samalla tavoin kuin Mysterio.

Ric Flair
CM Punk
• Flair on kiinnostanut minua jopa itseänikin huolestuttavan vähän. Punk olikin aikanaan se painija, joka vei Mysteriolta minun #1-lempipainija tittelini moneksi vuodeksi.

Eddie Guerrero
Katsuyori Shibata
• Anteeksi vain Eddielle mutta en ole nähnyt/kokenut tarpeeksi miehen mahtavimpia hetkiä. Shibata taas oli aivan järjettömän mahtava, maailman aidoimmilta tuntuvia otteluita ikinä painiva painija. On a sidenote, en koskaan ollutkaan ajatellut miten paljon näiden miesten urat muistuttavat toisiaan.

AJ Styles
Christopher Daniels
• Danielsin epäonneksi mies on paininut suurimman osan urastaan TNA:ssa, joka sattuu olemaan yksi painitietämykseni mustista aukoista. Stylesistä nyt lienee turha enää/vielä mitään kirjoittaa.

Scott Hall
Chris Jericho
• Jericho sitten otti ja pudotti Tanahashin, mikä kieltämättä jäi hieman harmittamaan, mutta toisaalta, olisihan paljon huonompikin WWE-painija voinut pudottaa rakastetun NJPW-tähden. Anyway Hallista ei ole kokemuksia, Y2J on elävä legenda.

Jeff Hardy
The Undertaker
• Viime keväänä Hardy sai minut lähes Jerichomaisesti kiinnostumaan taas otteistaan ja tiimi Mattin kanssa toimi oikein mukavasti. Harmi että juuri kun singles-pushia vaikutti tulevan loukkaantuminen pilasi kaiken. Takeria saattaisin äänestää jos näitä viimeistä n. 4 vuotta ei olisi nähty.

Kazuchika Okada
Roddy Piper
• Kuten ylempänä mainittiinkin, mikään ei showpainissa ei saa itselleni kylmiä väreitä pintaan samoin kuin Tokyo Domella maahan kilahtava kolikko. Okada nyt ja aina.

Chris Benoit
Daniel Bryan
• En pysty päättämään, riippuu täysin fiiliksestä.

Seth Rollins
Brian Pillman
• Helppo voitto tästä Rollinssille.

Kenny Omega
Dean Ambrose
• Jossain määrin Michaelsin kruununperijä, Ambrose on aika lailla ultimaattinen WWE-tyylin painija, joka tosin tekee sen tuhat kertaa tylsemmin kuin Michaels. Omega jatkoon.

Kurt Angle
Edge
• Angle menee edelle hiukan viihdyttävämpien otteluiden mitalla.

John Morrison
Brock Lesnar
• Miten Lesnarin otteluihin voi kyllästyä jos niitä näkee alle tunnin verran vuodessa? Itse jaksan juuri tämän vuoksi innostua vielä joka kerran kun Lesnar päättää painia, vaikkakin viimekuinen Rumble-esitys vähän alkoi huolestuttaa.

Samoa Joe
Batista
• Joe on paljon uskottavampi ja intensiivisempi.

Rusev
Kota Ibushi
• Onko tämä joku vitsi

The Rock
Bret Hart
Owen Hart
• Tulipa helpotus, en joudu valitsemaan kummastakaan Hartista suosikkiani.

Avatar
Kärtyperseprinsessa
Lower Midcarder
Viestit: 24
Liittynyt: 24 Tammi 2018, 23:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Kärtyperseprinsessa »

Shawn Michaels
William Regal

Oon aina tykänny Shawn Michaelsin tavasta esiintyä. William Reagal on kans jättänyt ikuiset jäljet sieluun ja verkkokalvoille on palanut kuva kun aina sieltä alkkareista ne nyrkkiraudat lopulta löytyi kun puhtaalla pelillä ei voinut voittaa. Dem days. Silti HBK:n promot on aina ollut parempia ja koko ukko hyvin viihdyttävä!

Rey Mysterio
Kenta Kobashi

Aina Rey Mysterio. Mieleen on jäänyt erityisesti (ei ehkä huikein matsi, mutta yksi niistä) matsi Undertakerin kanssa, jota katsoessa sai viihtyä suuremman ja kömpelömmän hahmon sekä pienemmän ja nopeamman hahmon stereotypioissa. Ehkä se matsi oli ennalta-arvattava, mutta minä viihdyin.

Ric Flair
CM Punk

Kyllä nyt menee piste Flairille, vaikka CM Punkkia onkin ihana inhota ja kaikki mitä mies alusta lähtien teki oli puhdasta kultaa. Flair saa pisteen tästä jo niistä ikimuistoisista sikapeli-matseista kun puhtaat keinot ei riitä ja vielä ajalla, jolloin verta kehässä näkyi, oli Flair yksi groteskeimmista turpaansaajista, mitä oon nähny. Flairia on kaikin tavoin ikävä yhä!

Eddie Guerrero
Katsuyori Shibata

Eddielle piste tästä. Eddie valehteli, huijasi ja varasti sydämensä kyllyydestä. Monet kerrat sai nauraa itsensä ihan kipeäksi Eddien ja Chavon metkuista ja tähän mennessä ei ole tainnut kukaan paikata Eddien tyhjäksi jättämää viihdyttäjän paikkaa. Osashan se painiakin hyvin!

AJ Styles
Christopher Daniels

AJ vie tämän helposti, sillä miehen ekoista hetkistä on tiennyt, että mestariainestahan tuo on ja sitä on edelleen hyvin viihdyttävää katsoa kehässä. Tukan se vois laittaa kiinni, ettei olis kokoajan silmillä!

Scott Hall
Chris Jericho

Y2J Save us. Jerichoa on aina ollut ilo katsella ja sen teemana tuntuu olevan aina, että mielummin överit kuin vajarit. Jerichon kans on tullut viihdyttyä kans ihan ekoista hetkistä asti kun sen ruudussa näki.

Jeff Hardy
The Undertaker

No helvetti, nyt on paha, koska kummatkin aiheuttaa yhä kylmiä väreitä kun ajatteleekin. Vedän tämän silti teini-ihastukseni Jeff Hardyn puoleen, koska ne herran TLC-matsit tuli katsottua kymmeniä kertoja. Olihan se pakko katsoa moneen otteeseen, kuinka Spike Dudley jää pöydän ja Jeffin väliin kun hyppy korkeimmilta tikkailta kehästä lähtee ja osuu maaliinsa. Jeff sais tulla jo takas!

Kazuchika Okada
Roddy Piper

Lapsuuden suosikkeja, jotka jaksoi viihdyttää viimeisiin hetkiin asti, jotka ruudulla vietti. Tykkäsin promoista, tykkäsin talk showsta, tykkäsin oikeastaan melkein kaikesta mitä Hot Rod teki tai sitten aika on kullannut muistot. Piste kuitenkin Roddy Piperille.

Chris Benoit
Daniel Bryan

Chris Benoit teki joskus teininä niin lähtemättömän vaikutuksen, että kuolemaan liittyvät hyvin kauheat ja ikävät asiat eivät ole hälventäneet vaikutusta hahmosta, vaikka ihmisestä hahmon takana kylläkin. Silti Benoitista tykkään enemmän kuin Bryanista, vaikka Bryankin on tosi hyvä!

Seth Rollins
Brian Pillman

Kenny Omega
Dean Ambrose

Oon vasta nykypäivänä oppinu tykkään Rollinssista. Itseasiassa varmaan siinä kohtaa kun Shield meni takas yhteen ja sama oikeastaan Dean Ambrosen kanssa. Seth Rollinssin nasaaliääni on edelleen ärsyttävä, mutta oon oppinu tykkään sen hahmosta ja Dean Ambrose on tän hetken yks ehdottomista lemppareista sekopää-hahmonsa takia. Ja onhan niitä kiva katsella! Mie viihdyn näiden seurassa.

Kurt Angle
Edge

Toinen teini-ihastukseni: Edge. Edgen takia katsoin Haven-sarjan vaikka se ei sarjana kiinnostanutkaan. Parhaiten on jäänyt mieleen teinityttöä naurattavat perseilyt Christianin kanssa kehässä viiden sekunnin poseilla, kaikille hauskalla tavalla vittuilevilla promoilla ja Anglen hiusten ajelemisella. Edge oli yks niistä jotka osas todellakin viihdyttää ja vaikka tiiän, ettei se enää painimaan pysty, olis siistiä nähdä se joskus osana jotain showta - vaikka juontamassa!

John Morrison
Brock Lesnar

Koska John Morrisonia on kivempi katella kuin Brock Lesnaria. Koska John Morrison ja sitä ennen saman miehen hahmo Johnny Nitro oli kans teini-ihastuksia, joiden seurassa viihtyi enemmän kuin vain oikein hyvin, kun telkkarista moista sai kuolata!

Samoa Joe
Batista

Nyt ei jumalauta tämmösiä saa laittaa. Tykkään Batistasta aivan mahdottomasti, mutta nyt vie Samoa Joe tämän. Tunnari menee ihon alle, kiusaaja-hahmo viehättää ja jumankekka - Joe osaa katsoa kyllä kaikkia sellaisella katseella, että kuolema tulee ja korjaa heikot. Joe on hyvinkin nopeasti kivunnut omiin tän hetkisiin suosikkipainijoihin ja sori Batista - paljon et jää toiseksi Joelle.

Rusev
Kota Ibushi

Rusev on vaan parhautta. Tän hetken yksi viihteellisimmistä miehistä koko päärosterissa ja tykkään aina eniten siitä, kuka saa mut eniten nauramaan ja Rusev tietysti Aiden Englishin kanssa ovat oivia toteuttamaan sen.

The Rock
Bret Hart
Owen Hart

Ei vittu taas tämmösiä ku ei näistä voi valita...paitsi jos vaihtoehtona on Bret Hart. Se on ihan eka jota oon todistettavasti fanittanu niin pienenä, etten edes muista sitä ja sen musiikkiin oon reagoinut innokkaimmin. Vieläkin tunnarin kuullessa menee kylmät väreet ja nousee odotus siihen, että jos vielä kerran sais oman ensimmäisen suosikkinsa nähdä.

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Shawn Michaels
William Regal

Kaksi hiton kovaa vastakkain. Kummatkin ovat olleet ihan suurimpien suosikkieni joukossa, ja kumpaakin haluaisin äänestää. Regalissa viehättää se brittityyli. Lisäksi Viljami on yksi parhaista GM:istä ikinä. Michaels taasen on yksinoikeutetusti yksi lajin suurimpia legendoja, ja kuuluisi näistä jäljelläolevista helposti finaaliin. Ääni menee kuitenkin Michaelsille ja oikeastaan aika helpostikin, Regalin erinomaisuudesta huolimatta. Michaels on vain joka osa-alueella sen ratkaisevan napsun verran parempi, ja lisäksi on toki antanut myös rutkasti enemmän niitä ikimuistoisia hetkiä.

Rey Mysterio
Kenta Kobashi

Kiva nähdä, että kaikesta huolimatta jopa yksi näistä japanilaislegendoista on päässyt näinkin pitkälle. Nyt taitaa kuitenkin loppua Kobashinkin matka huikeasta panitaituruudesta huolimatta, kun vastassa on kuitenkin näin länsimaalaiselle fanille huomattavasti läheisempi ja rakkaampi tapaus. Ketäpä nuorta painifania Rey Mysterio ei olisi hurmannut. Itselläni parhaat muistot Rey'stä on sieltä vuosilta 09-10, feudit Jerichoa ja Punkia vastaan olivat loistavia. Ysärillähän Mysterio oli kanssa aivan huikea ja WCW:n cruiserdivarin kulmakiviä. Ja toki tämän vuoden Rumblen huikea visiitti on hyvin tuoreena mielessä.

Ric Flair
CM Punk

Tässä sitten eka tän kierroksen "vittu mitä paskaa" -parituksista. Ei luonnollisesti sen takia, että nämä eivät ansaitsisi täällä olla, vaan juurikin siksi, että kumpikin ansaitsisi päästä tästä vielä paljon pidemmällekin ainakin omissa kirjoissani. Ric vitun Flair vastaan ikuinen ykkössuosikkini CM Punk. Lajin historian kaksi parasta promomiestä (joo, Rock kanssa) vastakkain. Pakko se vain perkele on tässäkin Punkia äänestää, vaikka se sydämeen sattuukin. Valehtelisin vain itselleni jos äänestäisin Flairia Punkin sijaan, vain siksi, että Flair on suurempi legenda. Flair on siis aivan mahtava, ja rakastan kaikkea mitä mies urallaan teki, mutta Punk vain on tosiaan se all-time ykkössuosikkini, joten Chicagon suuntaan ääni. I miss you Punk ;_;

Eddie Guerrero
Katsuyori Shibata

Monen postaajan mielenterveydelle oli varmaan hyv juttu, että Shibata sitten tiputti kuin tiputtikin runkkumatsku AJ Lee'n. Ja onhan Shibata kova, ja jatkopaikkansa ansaitsi, mutta tästä ei kyllä japsi enää jatkoon mene. Eddie on kuitenkin niin huikea, ja yksi historian parhaita hahmoja ja kehätyöskentelijöitä. Ja se tiputti Stone Coldin ja Cenan, joten kyllä se nyt herranjumala tiputtaa myös Katsuyori Shibatan. WCW-aika oli mahtavaa, vaikka jäikin pushaamatta ja pyörimään alakorttiin, Radicalz oli mahtava tapa debytoida WWF:ssä ja loppu WWE-ura olikin täyttä kultaa WWE-mestaruuden voittamisineen sun muineen. Olisipa vain vielä elossa. :(

AJ Styles
Christopher Daniels

Hahah, hauska pari näiden kahden menneisyyden kannalta. Huikeita matseja ovat vetäneet sekä joukkueena että vastakkain. Mutta siis, Daniels on joo suurimpia TNA-suosikkejani, mutta AJ oli askeleen edellä jo silloin TNA:ssa. Ja tällä hetkellä on sitten noussut maailmanlaajuiseksi supertähdeksi, eikä ole kaukaa haettua sanoa, että AJ Styles on tällä hetkellä koko maailman paras painija. Vaikka SDL:n WWE-mestaruuskuviot ovatkin tällä hetkellä karseaa paskaa...

Scott Hall
Chris Jericho

En sitten tiedä, onko tämä sympatiaääni Hallin suuntaan (koska eiköhän Y2J tän parin kuitenkin hoida kotiin) vai mitä, mutta mä perkele äänestän Scottia. Razor Ramon ja WCW-runin alkuaikojen Hall vain oli niin mahtava, että jopa mahdollinen GOAT, Jericho jää kakkoseksi. Jerichoa olen toki aina myös rakastanut, ja miehen meno 2016 heelturnista alkaen on nyt lähiaikoinakin ollut puhdasta kultaa, mutta tällä kertaa silti näin päin. Ja Hallille suunnattomat propsit myös siitä, että on saanut elämänsä taas raiteilleen.

Jeff Hardy
The Undertaker

Paha. Kaksi alkuaikojen fanitukseni suurinta suosikkia. Jeff Hardy teki nuoreen minuun vaikutuksen sillä hemmetin coolilla olemuksellaan ja kaikilla upeilla highflying-tempuillaan. Jeffin mestaruusvoitot '08 ja '09 ovat hienoimpia muistojani ja muistan olleeni hemmetin surullinen, kun Jeff jätti WWE:n silloin 2009. Sitten taas The Undertaker vähän kuin otti silloin Jeffin paikan sinä suurimpana suosikkinani vähäksi aikaa, ja oli muutenkin seuraavat muutamat vuodet aivan huikea. Kuolleen Miehen hahmo on vain simppelisti yksi parhaita painin historiassa, ja vaikka viime vuodet ovatkin ehkä vähän turmelleet UT:n legacya (eivät oikeasti ole), niin kyllä mä silti tulen aina rakastamaan The Undertakeria, ja gongin soidessa iho tulee menemään kananlihalle. Jeff jää siis niukasti kakkoseksi tässä, niinkuin miesten siinä Raw'n tikapuuottelussakin.

Kazuchika Okada
Roddy Piper

Sori, nyky-NJPW-fanit. Pidän Okadasta todella paljon, ja hän on tällä hetkellä yksi parhaimpia painijoita maailmassa, ellei jopa se paras. Sitten taas Piper on jopa hivenen yliarvostettu varsinkin kehässä (tai no, en tiedä onko sitä kukaan pitänytkään hirveänä kehätaiturina), ja Rowdylla oli urallaan myös niitä heikompia jaksoja. Mutta silti, ne promot. Ja se supertähden karisma. Ja hienot hetket alkuaikojen WrestleManioista. Ne ovat ne syyt miksi sijoitan tässä Piperin Okadan edelle, ja äänestän häntä.

Chris Benoit
Daniel Bryan

Juuri tällä hetkellä, maaliskuussa 2018 olen sitä mieltä, että Daniel Bryan voisi kadota kokonaan ruudustani, jollei enää tule WWE:ssä painimaan. Sillä ei kuitenkaan ole merkitystä, koska muuten Tanelin WWE-ura, varsinkin vuodet 2010 ja 2012-14 ovat olleet upean mahtavaa seurattavaa.Toisaalta niin myös Benoit oli aivan upea talentti, WCW:ssä koko firman aliarvostetuin painija, joka veti aina sen illan kovimman suorituksen. Vähän niinkuin Bryan WWE:ssä. Nämä kaksi vertautuvat myös hauskasti toisiinsa kun miettii WrestleManioita 20 ja 30. Äänestän kuitenkin Bryania, koska hänen WWE-uraansa olen päässyt seuraamaan kokonaan reaaliajassa, joten se on luonut vain sitten lähemmän tunnesiteen Bryaniin kuin Benoit'han. Toki Benoit'n kohdalla pitää myös aina muistaa se tapa millä Cripplerin elämä päättyi, vaikka se ei tässä äänestyksessä nyt olekaan se ratkaiseva seikka. Painijana Benoit oli yksi parhaimpia.

Seth Rollins
Brian Pillman

Seuraava "vittu mitä paskaa" -paritus. Niinkuin Flair vs. Punkissa, niin myös tässä on vastakkain reaaliaikaisen seuraamisen yksi suurimpia suosikkeja sekä joku, ketä olen alkanut fanittamaan ihan täysillä katsoessani vanhaa matskua. Olen edelleen helvetin iso Rollins-fani, mutta pakko itsekin on myöntää että aikajaksolla kesäkuu '16-heinäkuu '17 Rollins oli sanalla sanoen tylsä, toki osa tästä menee epäonnistuneen HHH-feudin piikkiin. Tästä syystä siis käännyn äänestämään myös tässä old school -ehdokasta, eli Pillmanille menee ääni. Pillman oli vaan niin mahtava kaikkialla minne meni, Flyin' Brian päivistä Loose Cannon-aikaan. Ja vaikka Pillmanilla ei olekaan mitään yksittäistä yhtä upeaa hetkeä kuin Rollins ja WM31, niin tasaisuudellaan Pillman vie tämän niukasti.

Kenny Omega
Dean Ambrose

Omega pudotti Steamboatin, joten haistakoon hän paskan. :x No ei, emmä siitä niin katkera ole (ehkä...), että sen takia äänestäisin tässä Omegaa vastaan. Siihen syynä on suurimmilta osin se, että Ambroseen itselläni on vain läheisempi tunneside, vaikka Omega ehkä onkin suosikkini NJPW:n painijoista. Ambrose on kuitenkin yksi WWE:n kantavia voimia ja omasta mielestäni ollut Shield-kolmikosta uransa ajan se tasaisimmin mielenkiintoinen. Saisipa vaan vetää vakavampaa roolia enemmän, kuin tätä wacky lunatic -settiä. Onneksi niitä välähdyksiä siitä Moxley-intensiteetistä on nähty aina välillä nyt viime vuosinakin. Joten Ambrose jatkoon (ja Steamboatille oikeutta!).

Kurt Angle
Edge

Viime kierroksella äänestin kumpaakin näistä vastaan. Siinä missä Anglea vastaan äänestäminen ei tehnyt niinkään pahaa (sillä pidän vain RVD:stä enemmän) niin Savagen äänestäminen Edgen sijaan oikeasti sattui vähän. Edgestä tuli hitaasti mutta varmasti suurin suosikkini kun aloitin painin katselun 2009, ja miehen eläköityminen niinkin nopeasti oli suuri shokki. Hyvä kuitenkin, että pystyi lopettamaan uransa huipulla ja terveenä miehenä. Täältä Edgelle siis ääni! Sori Kurt, oot säkin loistava.

John Morrison
Brock Lesnar

Morrisonista pidin kovastikin juuri silloin vuosikymmenen vaihteessa, ja olen miestä myös kaivannut takaisin WWE:hen monesti viime vuosien aikana ja vieläkin toivon, että se paluu joku päivä koittaa. Lesnar taas ottaa välillä niin paljon päähän, kun tuntuu, että se pistää itseään ehkä 50%:sesti peliin. Mutta sitten taas kun Lesnar vetää sen satalasissa ja on se peto mikä se parhaimmillaan on, niin sitä Lesnaria on vaikea kenenkään voittaa. Tässä siis ratkaisee se itsellä, että parhaan päivän Lesnar pieksee viihdyttävyydessä parhaan päivän Morrisonin erittäin kirkkaasti.

Samoa Joe
Batista

Tätä en osaa oikeastaan edes perustella, että miksi äänestän Batistaa. Joku Elukassa vaan on, miksi voittaa Joe'n omissa kirjoissani. Ehkä se on se Guardians of Galaxy sitten. No ei mutta, onhan Batista tarjonnut lukuisia hienoja hetkiä myös WWE:n riveissä. Joe ei myöskään ole niin vakuuttanut WWE:ssä, osin toki loukkaantumisten takia. NXT:ssäkin se oli lähinnä turhauttava.

Rusev
Kota Ibushi

Rusev on jo pudottanut Misawan ja Ricochet'n, joten hyvin voi tiputtaa myös seuraavan indy/japani-äijän tästä kisasta. Ibushi on hyvä ja pirun viihdyttävä, mutta Rusev on mahtava ja häntä olen nähnyt enemmän, joten ääni bulgarialaiselle. Ja se tankkientrance. <3

The Rock
Bret Hart
Owen Hart

"Vittu mikä paskaa" -pari pt. 3. Näistä kaikki ovat jossain vaiheessa olleet suurimpia suosikkejani, kun olen noita vanhoja PPV:itä katsonut läpi. Rockya on tietysti tullut nähtyä eniten ja parhaiten myös reaaliajassa, mutta siinäpä piilee myös se vastaus miksi en tässä kuitenkaan häntä äänestä. Sillä vaikka on ollutkin pääsääntöisesti se sama huikea Rock myös näissä 2010-luvun esiintymisissään, niin mukaan mahtuu myös paljon hetkiä, jolloin on vain toivonut, että se olisi pysynyt siellä Hollywoodissa. Attitude Eran Rockia on toki vaikea voittaa, mutta nyt vastassa onkin Hartin veljeksistä ne kuuluisimmat ja parhaimmat. Kumpaakin olen oppinut fanittamaan ihan uskomattoman paljon. Ilmiömäisiä kehätaitureita sekä Bret että Owen. Juuri se tapa mitem kumpikin saa painin näyttämään vaan niin aidolta, on jotain mistä moni nykypäivänkin staroista voi vaan haaveilla.

Ääni menee niukan mietinnän jälkeen Owenille, eikä kyseessä ole todellakaan mikään sympatiaääni Owenin kohtalon takia, vaan ihan se yksinkertainen syy, että Owenia vain rakastan himpun verran enemmän. Ehkä se on se tietynlainen pilke silmäkulmassa mikä Owenilla omasta mielestäni oli koko uransa ajan, kun Bret oli se vakavampi veli. Ja kyllä myös pakko sanoa, että Owenin hahmotyöskentely kiilaa Bretin vastaavan edelle.
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Shawn Michaels
William Regal
-Kumpi heistä oikeasti koulutti Daniel Bryanin? Tekee kipeää äänestää Regalia vastaan koska jos nyt tässä lähtee miettimään, niin Regal on monellakin tapaa enemmän suosikki mutta loppupeleissä tullaan siihen että HBK:sta on niin paljon enemmän kultaisia muistoja. Vaikea pari heti tähän alkuun, mutta vaikka kuinka yritän kamppailla itseäni vastaan niin en kykene äänestämään Regalia HBK:n edelle.

Rey Mysterio
Kenta Kobashi
-Kaikki respektit kyllä Kobashin suuntaan, mutta markitus faktorilla menee Mysterion suuntaan niin että heilahtaa.

Ric Flair
CM Punk
-No siis vähän niinkun sanoin Jerichosta viime kierroksella niin myös Punkille menee ääni niin kauan kun pääsee jatkoon, ellei sitten vastaan asetu Jericho.

Eddie Guerrero
Katsuyori Shibata
-En mä osaa tähän oikein muuta sanoa kun että Eddie on tutumpi tästä kaksikosta.

AJ Styles
Christopher Daniels
-Molemmista tykkään, Stylesista enemmän. Styles oli yksi niistä harvoista nimistä jotka olisin voinut melko vähäisellä WWE:n ulkopuolisen painimaailman kokemuksella luokitella silti suosikkien joukkoon silloin kun seurasin TNA:ta. Ehdoton suosikki TNA-rosterista silloin, yksi suosikeista kaikenkaikkiaan nykyään.

Scott Hall
Chris Jericho
-Scott Hall nyt ei ainakaan pärjää kaikkien aikojen suosikilleni missään nimessä.

Jeff Hardy
The Undertaker
-Vaikea pari. Ei siksi että olisi vaikea valita kumpaa näistä äänestää, vaan siksi että on vaikeaa valita kumpaa näistä ei äänestä. Kumpaankaan ei ole oikeastaan minkäänlaista kiinnostusta ihan rehellisesti sanottuna. Annoin ääneni sen perusteella että Jeff Hardyä en ole voinut sietää vuosiin, vaikka sieltä taustalta löytyykin se aika kun fanitin miestä, oikeastaan kaikki arvostus Jeffiä kohtaan lähti Victory Road 2011:ssa, Takeria kohtaan vielä löytyy arvostusta vaikka muille jakaa.

Kazuchika Okada
Roddy Piper
-Hei, mä vannon että tällä kertaa en äänestä näin vaan siksi että toinen on japanilainen! (no en ole ennenkään äänestänyt siksi) Mutta kuten mainittu, Piper oli aina se suosikki menneisyydestä, kun taas Okada on pilattu ylihypettämisellä.

Chris Benoit
Daniel Bryan
-Toisaalta voisi kuvitella tämän olevan paha, mutta sitten taas toisaalta ei. Molemmat on jossain vaiheessa kuulunut suosikkeihin, Daniel Bryan vaan on pysynyt siellä kun taas Benoit on vähän jäänyt muiden jalkoihin ja sivuutettu suosikkien joukosta. Tähän vaikuttaa myös se että Benoitilta ehdin nähdä vain pari viimeistä vuotta kun taas Bryan on tuttu jo ajalta ennen WWE:tä ja AJ Stylesin rinnalla yksi niitä harvinaisuuksia jotka jo silloin pääsivät lähentelemään listani kärkeä. Daniel Bryanin kivistä tietä on seurattu sieltä kun hän nousi WWE:hen, nousi sen huipulle ja tippui sieltä kuin kivi. Daniel Bryanin matka on itselleni henkilökohtaisesti ehkä se kaikkein merkittävin mitä olen painifanina kokenut.

Seth Rollins
Brian Pillman
-Rakastan Brian Pillmania ja olen onnellinen että on päässyt jo näinkin pitkälle, mutta nyt on käännyttävä oman fantasytiimini kapteenin, arkkithedin, "hähhähhää"-naurun puoleen. Rollins oli Shieldin saapuessa mulle se eniten hypeä aiheuttanut ja aina Shieldin päättymiseen astikin suosikkini heistä ja vielä sen jälkeenkin pysynyt suosikkina Shieldin jätkistä, mutta samalla myös nostanut osakkeitaan muutenkin suosikkeja miettiessä. Jossain vaiheessa Rollins vielä pääsi tämän hetken top kolmeen joten aika korkealla se heiluu vieläkin.

Kenny Omega
Dean Ambrose
-Kuka Ambrose? Juu elikkäs Ambrose oli taas jo Shieldissä se joka iski vähiten ja syy siihen oli yksinkertaisesti se että vähän sama tapahtui Ambroselle kun Okadalle mutta kymmenen kertaa pahempana. En kuullut Ambrosesta mitään muuta kun hyvää, kaikki hypetti sitä niin helvetisti, sen piti olla tasoa "the next big thing" tai jotain, kun Jon fucking Moxley saapuu WWE:hen niin WWE:stä tulee taas mahtavaa! Mutta miten kävikään? Ambrose on mielestäni tosta Shieldin kolmikosta toimittanut kaikista huonoiten niin painillisesti kuin hahmollisestikin. Olen nähnyt Moxley-settejä kyllä ja ymmärrän miksi hype oli ehkä erilaista silloin mutta en ymmärrä miksi hypeä on vieläkin suht paljon Ambrosen ympärillä. Asiaa ei myöskään auta se että WWE yrittää myydä Ambrosea totaalisena sekopäänä ja sen sekoilut rajoittuu siihen että se piileskelee jossain joululahjapaketissa ja hyökkää sieltä jonkun kimppuun tai että se varastaa MITB-salkun ja tekee sinne jonkun jäynän sisään.

Kurt Angle
Edge
-Onko Edge kalju koska hävisi hair vs hair matsin Anglelle? Ei, mutta Angle on kalju koska hävisi hair vs hair matsin Edgelle ja ilmeisesti sen hiustenkasvu on aika hidasta kun ei vieläkään ole kasvanut takaisin, kjeh kjeh. Katsoin juuri eilen vuonna 2009 tekemäni top 10 listan jossa Angle oli sijoitettu Edgen edelle enkä tiedä että miksi. Sen tiedän että mieli on muuttunut yhdeksässä vuodessa, sillä Edge menee helposti vähintään top heeleihin kautta aikojen ja heelinähän se vietti suurimman osan siitä ajasta mitä olen seurannut niin... juu.

John Morrison
Brock Lesnar
-John Morrison löytyi muuten myös tuolta edeltä mainitsemaltani listalta. Lesnar ei. Eikä Lesnar kyllä vieläkään pääsisi mihinkään top 10-listalleni, JoMo:lla voisi olla mahiksia. Mä en oikeastaan osaa edes sanoa että mikä Lesnarissa ei iske, siis siinä vanhassa, nykyään se ei iske siksi kuinka tylsä se on. Ei se ennen ollut tylsä, mutta silti mua ei ole koskaan paljoa kiinnostanut katsella kun se heittelee ihmisiä kun hiekkasäkkejä.

Samoa Joe
Batista
-En muista hetkeä jolloin en olisi tykännyt Samoa Joesta edes jossain määrin, Batistasta muistan aika pitkänkin aikakauden kun sitä ei jaksanut katsoa ollenkaan.

Rusev
Kota Ibushi
-Tiukka pari, koska toisaalta tuntuu väärältä äänestää Rusevia mutta sitten taas jos mietitään sen kannalta kumpi on enemmän suosikki niin Rusevhan se on, ei sitä vaan voi kiistää. Loppupeleissä kuitenkin molemmista olen tykännyt kutakuinkin niin kauan kun olen heidät ylipäätään tiennyt, Rusevista on enemmän kokemusta joten sen vuoksi ääni hänelle.

The Rock
Bret Hart
Owen Hart
-Tämä ei ole vaikea kolmikko... koska voin sulkea Bret Hartin samantien ulos, mutta jäljelle jäävä kaksikko on aivan saatanan haastava koska molemmissa on aika pitkälti täysin eri asiat joiden perusteella voisin antaa äänet, joten ei kovin helppoa ole vertailla. Annan ääneni Owenille koska vaikka kuinka yritän järkeillä syitä miksi Rock ansaitsisi äänen, palaan aina lopulta siihen että yksinkertaisesti tykkään Owenista enemmän, ei sitä vaan voi kiistää. En tiedä miten paljon vaikutusta tähän on sillä että Rockia on nähnyt lähivuosina ja se on lähinnä ärsyttänyt, ehkä paljonkin, mutta sitten taas toisaalta en edes ennen näitä lähivuosien esiintymisiä ole Rockista välittänyt samalla tavalla kun monet muut vaikka viihdyttävä äijä onkin.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Shawn Michaels
William Regal
- Tykkään Regalisti paljon. Tällä hetkellä mies vetää loistavaa general manager roolia ja ura kehän puolella ennen tätä on ollut mahtava. Seuraamiseni alkuaikoina Regal tähditti SmackDownin keskikorttia ja heel-roolistaan huolimatta onnistui nousemaan omiksi suosikeikseni (jopa Bookerin hovissa). Shawn Michaels veti uskomattoman uran - tai voisi melkeistään sanoa, että kaksi uraa. HBK on hemmetin kova jo ihan 90-luvun meriiteillään, mutta onneksi tarina ei päättynyt siihen vaan mies pääsi takaisin kehiin 2002 painimaan vielä useamman vuoden ja sovittamaan 90-luvun keljuudet. Michaels on totisesti Mr. WrestleMania ja uskon Smarksiden Mania-äänestyksen listauksessa tulevan vielä useampi ottelu Michaelsilta.


Rey Mysterio
Kenta Kobashi

Ric Flair
CM Punk
- Ensimmäinen muistikuva Flairista on tämä. Vuonna 2005 Triple H kääntyy mentoriaan Flairia vastaan. Muistan vihanneeni Triple H:ta tuosta törkeästä teosta, kun vanhaa ystäväänsä pieksee. Vastaava näky Flairista on tullut vastaan useasti sittemmin ja miehen uran loppuvuodet olivat hyviä. Varsinkin eläköitymisottelu Stingia Shawn Michaelsia vastaan kuuluu parhaimpiin otteluihin tarinansa ja tarinankerrontansa ansiosta. Ric Flair ei koskaan ole kuitenkaan kuulunut fanittamiini painijoihin, toisin kuin CM Punk, josta tykkäsin paljon WWE:ssä ja WWECW:ssä viime vuosikymmenen jälkipuoliskolla ja vuonna 2011 mies imaisi minut ja monet muut takaisin mukaan lajiin klassikkopromollaan. Mies on parhaimmillaan, kun painii ja promottaa ja on bisneksessä mukana. Pahimmillaan lajin ulkopuolella kiukutteleva pikkupoika.

Eddie Guerrero
Katsuyori Shibata
- Rakastan Shibataa ja mies lukeutuu niihin puropainijoihin, jotka imaisivat minut Japanin skeneen mukaan, mutta Eddie Guerrero kuuluu niihin painijoihin, jotka aikoinaan imaisi mut koko lajiin mukaan. Mahtava painija kaikin puolin ja Lesnarin kaataminen No Way Outissa 2004. <3

AJ Styles
Christopher Daniels
- Onpa ärsyttävä pari. Näistä kuitenkin Danielsista pidän enemmän, vaikka Styles on kehässä parempi, mutta Daniels on jokseenkin muuten viihdyttävämpi. Harmittaa, kun Daniels ei koskaan a) voittanut TNA-mestaruutta ja b) tullut WWE:hen. Tässä jossain kohtaa tuli huhuja, että Danielsia oli suunniteltu Undertakerin korkeammaksi voimaksi aikoinaan ja siitä vilkas mielikuvitus innostui ja maalasi mielikuvia, mitä kaikkea mies olisikaan voinut urallaan tehdä. Lahjoja löytyy, mies on mahtava hahmotyöskentelijä ja karismaattinen veijari. Markkasin ja itkin viime vuonna, kun mies voitti ROH mestaruuden. :cry:

Scott Hall
Chris Jericho
- "YOU KNOW WHO I AM BUT YOU DON'T KNOW WHY I'M HERE". Hall on mahtava niissä osuuksissa, joita mieheltä nostalgiapärinöissä tulee katsottua, mutta en osaa Hallilta mainita mitään erityisempää mainittavaa hyvää esiintymistä 2000-luvulta (paitsi Robertsin dokumentti). Jericho on showpainin Madonna. Mies on onnistunut uudistamaan itseään aina - enemmän tai vähemmän onnistuneesti. Parhaimmillaan mies on kyllä aivan uskomattoman loistava ja viimeisin run WWE:ssä ja NJPW:ssa jäävät historiankirjoihin. YOU JUST MADE THE LIST!

Jeff Hardy
The Undertaker

Kazuchika Okada
Roddy Piper
- En ole nähnyt Piperilta yhtään erityisen hyvää ottelua. Okadalta nähtyjen ottelujen keskiarvo Meltzerin mitalla on vitosen luokkaa. Ja onhan se ihan helvetin kova.

Chris Benoit
Daniel Bryan
- Tätä on tullut mietittyä monta päivää, että kumpaa äänestän. Molemmat ovat kehässä maailman parhaita ja molemmat ovat tarjonneet uskomattoman satutarinan noustuaan mestareiksi WrestleManiassa (20 ja 30). Benoitilta kehän ulkopuolelta suosikkihetkeni on tämä:
Chris Benoit drinks coffee
Parasta Benoitissa on tietynlainen uhkaavuus. Pienestä koostaan huolimatta mies vaikuttaa siltä, että hän voi oikeasti vääntää käden irti. Semmoista uhkaavuutta ei Daniel Bryanissa ole. Daniel Bryan on symppishahmo ja mies taipuu myös monenlaiseen. Bryanin monialaisuus vie voiton tällä kertaa, kun mies on WWE:ssä oppinut toimittamaan kehän ulkopuolella myös erinomaisesti. Tiimi Kanen kanssa ja sitä edeltäneet segmentit ovat parasta WWE:ssä tällä vuosikymmenellä.
Daniel Bryan receives anger management class

Seth Rollins
Brian Pillman
- Pillman ei ole minulle erityisen tuttu eikä mies ole suurempaa vaikutusta koskaan tehnyt. Rollinsista tykkäsin Shieldin debyytistä alkaen ja miehen salkkulunastus aikoinaan on parhaita hetkiä viime vuosilta. Mestarina Rollins oli mahtava myös, mutta sen jälkeen mies ei ole kovinkaan erityinen. Nyt on ilmassa taas, että mies voi irrota vaikka mihin juttuihin. Rollinsin uskon olevan keskeisessä roolissa tulevien vuosien main event skenessä.

Kenny Omega
Dean Ambrose
- Hämmästyttävän paljon Ambrosea parjataan. Mielestäni mies on parhaimmillaan mahtava ja mestarina mies toimi loistavasti ja SmackDownissa muutenkin 2016 syksyllä. Kehässä mies ei ole toimittanut tosin neljää tähteä enempää, kun taas Omega on toimittanut yli kuusi. Joku tässä taisi verrata Omegaa HBK:hon ja allekirjoitan vertauksen. Omega on täyspakkaus ja samalla tavoin mies on johtanut merkittävää stablea. Jännä nähdä, kuinka Omegalle käy nyt post-BC - varsin lupaavalta vaikuttaa. Golden Lovers <3

Kurt Angle
Edge
- Intuitio sanoo Edge. Kun aloin WWE:tä aikoinaan katsoa, niin Angle lähti aika pian sen jälkeen WWE:stä ja sitten TNA:han. Samaan aikaan Edge veti mahtavaa feudia Cenan kanssa ja toimi Raw'n tukipilarina. Edgen uran kirkkaimmat vuodet tuli intensiivisesti seurattua ja mies hahmotyöskentelijänä on parhaimpia maailmassa sekä kehässä mies toimitti myös hyvin. Angle on aikalailla täyspakkaus, mut en voi sanoa häntä erityisesti fanittaneeni. Anglesta GM:nä tykkään enemmän kuin muista auktoriteettihahmoista tällä hetkellä (McMahonit ja Bryan, huoh) ja mies tullee kantamaan Ronda-kuviota ainakin Maniaan asti. Edgeltä toivoisin jonkinlaista roolia WWE:hen vielä, koska mies on toiminut mahtavasti post-painiura esiintymisissä. Alla pari esimerkkiä
Edge returns to Raw to give John Cena advice: Raw, April 23, 2012
Seth Rollins forces John Cena to reinstate The Authority: Raw, December 29, 2014

John Morrison
Brock Lesnar
- Näin Herran vuonna 2018 vaaka kallistuu John/Johnny Morrisonin/Henniganin/Nitron/Impactin/Mundon/Honorin/Extremen/Kaientain/Luchan/Combatin/Chaoticin/Evolven/Juggalon/Guerrillan/Shimmerin, koska Lesnarin viime vuodet ovat olleet aika paskaa. Morrison sen sijaan on ollut parasta skenessä Lucha Undergroundissa. Katsokaa sitä, te sivistymättömät paskiaiset.

Samoa Joe
Batista
- Joe on kova, mutta en ole koskaan fanittanut häntä. Batistaa fanitin aikoinaan ja mies on tyylilajissaan parhaita.

Rusev
Kota Ibushi
- Ibushi lukeutuu top-10 ellei top-5 maailman parhaimpiin painijoihin. Aivan loistava painija, mahtava työskentelijä kaikin puolin. Mies vangitsee jokaiseen otteluunsa ja toimittaa pääsääntöisesti.

The Rock
Bret Hart
Owen Hart
- The Rock on taitaa olla yksi yliarvostetuimpia painijoita koskaan. Bret Hart on mahtava kehätyöskentelijä. Owen Hart on täydellinen täyspakkaus.

AJ Lee
Lita
Steve Blackman
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Shawn Michaels
William Regal
Sattuu, mutta minkäs teet. Regal on ollut helvetin viihdyttävä ja yksi parhaimmista auktoriteettihahmoista WWE:n puolella pitkiin aikoihin. Muttan Shawn on Shawn, yksi kaikkien aikojen suosikeistani. Tuskin miehen edesottamuksia tarvitsee kummemmin hehkuttaa tässä vaiheessa. HBK on yksi iso syy, miksi minusta tuli painifani kymmenen vuotta takaperin.

Rey Mysterio
Kenta Kobashi
Tuntuu, että lähes kaikki parit aiheuttavat tuskaa tällä kierroksella. Kaikkien onneksi Coke Machine kaatoi ison koiran edellisellä kierroksella, mutta nyt taitaa kohota seinä vastaan. Kobashi saattaa olla yksi kaikkien aikojen isoimmista japanilaislegendoista, mutta sydän käskee antamaan äänen Reiskalle. Kuten varmaan on vähintään joku sanonut, historian tärkein luchador Yhdysvalloissa ja etenkin nuorempana ällistyttävän hyvä lentäjä.

Ric Flair
CM Punk
Niin... Tässä olin kahden vaiheilla pitkän aikaa. Flair on nyt kiistatta yksi kaikkien aikojen parhaista, niin karisman kuin kehätaitojen ohella. Punk on taas yksi "modernin aikakauden" merkittävimpiä painijoita ja promojumala. Punkin ura ei kuitenkaan saanut ansaitsemaansa päätöstä. Annetaan nyt tämänhetkisen fiiliksen pohjalta ääni Flairille.

Eddie Guerrero
Katsuyori Shibata
Ei ole tosiaankaan häpeä hävitä Eddielle, mutta siitä huolimatta annan ääneni vielä Shibatalle. Traaginen soturi, joka lähti saappaat jalassa.

AJ Styles
Christopher Daniels
Vanha taistelupari löysi tiensä vastakkain myös KO:ssa. Runollista. Styles vie kuitenkin jälleen tämän taiston. Daniels on toki kaksikosta se parempi promomies suurimman osan ajasta (se Ladder War promo!), mutta Styles vie toisaalta kehässä niukasti. Toki Danielskin painii ikäisekseen nykyään vielä ihailtavan hyvin, mutta Styles on kyennyt sopeutumaan kaikkialle minne on matkannut, oli se sitten TNA, ROH, NJPW tai Vincen leikkikenttä.

Scott Hall
Chris Jericho
Y2J vie tämän. Mitä jos Scott Hall ei olisi pilannut uraansa alkoholilla WCW:ssä? Sitä emme voi tietää.

Jeff Hardy
The Undertaker
Jo kymmenen vuotta sitten Matt iski enemmän kuin nuorempi velipoikansa Toki molemmat veljesparista ovat kulkeneet muutamien karikoiden lävitse tässä välissä... Undertaker on taas yksi historian parhaiten aikaa kestäneistä gimmickeistä sekä kehässä kykeneväinen uskomattomiin otteluihin.

Kazuchika Okada
Roddy Piper
Okadan mestaruuskausi hakee vertaistaan. Piper oli toki aikanaan kova brawleri, sekä äärimmäisen karismaattinen, mutta Okada voi terveenä pysyessään uhata maansa suurimpien legendojen asemaa.

Chris Benoit
Daniel Bryan
Bryan on yksi kaikkien aikojen suosikkejani. Benwah on toki yksi kaikkien aikojen kehäsuorittajista, mutta Bryan on kuitenkin lähempänä sydäntäni. MITB 2011 markkasin enemmän Bryanin puskista tulleelle salkkuvoitolle kuin ikonisen pääottelun ratkaisulle.

Seth Rollins
Brian Pillman
Jompaa kumpaa oli pakko äänestää. Rollins saattaa kohota vielä muutaman vuoden kuluttua edelle, riippuu aivan siitä, mihin suuntaan ura lähtee kehittymään.

Kenny Omega
Dean Ambrose
Olen Ambrosea suitsuttanut tässä melkein joka kierroksella, mutta nyt on pakko pistää ääni Omegalle. Ambrosea haittaa tässä huomattavasti se mittaamaton potentiaali nimenomaan WWE:ssä ja lukittautuminen HAHAH WACKYLINE MAGGLE -rooliin. Omega on nyt vaan nykypäivän yksi kiinnostavimmista painijoista ja Golden Loversien paluu voi saada aikaan vaikka ja mitä.

Kurt Angle
Edge
Angle on yksi kaikkien aikojen parhaista, mutta henkilökohtaisella tasolla Edge vetää niukasti edelle. Taker-feudi vuodelta 2008 ei hevillä unohdu.

John Morrison
Brock Lesnar
Johnny Mundo on täyttää kultaa, SuplexCityLol-Lesnar on nyky-WWE:n ikävystyttävin asia heti Ronald Rumban jälkeen. Valinta on helppo.

Samoa Joe
Batista
Sori, Batu ei ole iskenyt samalla tavalla kuin Samba Joe.

Rusev
Kota Ibushi
Kuten mainittua, Ibushi on absoluuttinen sekopää. Rusevilta puuttuu vielä se todellinen iso run yläkortissa.

The Rock
Bret Hart
Owen Hart
Mitäköhän tähän nyt taas sanoisi... Rock on karismaattinen perkele, Bret on 90-luvun taitavimmista kehätyöskentelijöistä Yhdysvalloissa ja Owen on jotain näiden kahden välillä. Karismaattisempi kuin veljensä, mutta ei saanut olla yläkortissa samassa asemassa kuin Bret ja Rock ja painia taitojaan vastaavia otteluita. Ääni nyt Owenille.
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Kyrgyzstanin Prinssi
Upper Midcarder
Viestit: 98
Liittynyt: 28 Tammi 2017, 16:24

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Kyrgyzstanin Prinssi »

Shawn Michaels
William Regal
Mr Wrestlemania vs William Regal. Niin no joo, tämä ei ole mitenkään erityisen vaikea vaihtoehto. Regal on todella viihdyttävä hahmo, mutta hän ei ole Shawn Michaels. Shawn Michaels on painillisesti ja viihdyttävyydeltään niin paljon parempi kuin Regal.

Rey Mysterio
Kenta Kobashi
Rey Mysterio on tehnyt todella paljon töitä uransa aikana ja on ollut yksi suosituimmista painijoista. Mysterio oli oman lapsuuteni yksi suosikki juuri pienen koonsa ja kehätaitojensa ansiosta. Mutta Kenta Kobashi on aivan ylemmän tason painija, Kobashin ura on todella paljon komeampi ja häntä arvostetaan ihan syystä.

Ric Flair
CM Punk
CM Punk on todella loistava painija, ehkä painijana parempi kuin Ric Flair, mutta hänellä ei ole samanlaista karismaa. Ric Flairin ura on komeampi, pitempi ja onnistuneempi. Jos Punk olisi jatkanut painimista, hän ehkä voisi voittaa tässä, mutta ei Ric Flair vie tämän parin.

Eddie Guerrero
Katsuyori Shibata
Eddie Guerreron liian aikanen kuolema katkaisi todella lupaavan uran, samaten Shibatan pääpusku katkaisi hänen uran. Näistä kahdesta pidän Guerreroa parempana, hän oli omana aikanaa todella suosittu painija. Guerrero voittaa tämän parin.

AJ Styles
Christopher Daniels
AJ Styles vie tämän. Kummallakin yhteistä historiaa todella paljon, mutta AJ Styles pystyi menemään eteenpäin ja Christopher Daniels ei. Tämä ei poista Danielsin uran kohokohtia ja hienoutta, mutta näistä kahdesta AJ Styles on aivan syystä WWE mestari.

Scott Hall
Chris Jericho
Scott Hall on hyvä, mutta hän ei ole Chris Jericho hyvä. Hän on vain niin paljon parempi, kuin Scott Hall. Olen erityisesti pitänyt Jerichon viimeisintä WWE runia hänen yhtenä parhaimpana.

Jeff Hardy
The Undertaker
Sori Jeff, mutta sinulla ei ole saumoja Undertakeria vastaan. Ei erityisesti tarvitse perusteluja vaikka pidänkin Jeff Hardystä todella paljon.

Kazuchika Okada
Roddy Piper

Roddy Piper oli elokuvatähti, todella karismaattinen ja viihdyttävä mies, Okada vuorostaan saa rahan satamaan ja on Kuuden Tähden mies. Näistä kahdesta Piper saa ääneni. Sama juttu kuin monessa muussa, Okada voisi viedä tämän muutamien vuosien kuluttua.

Chris Benoit
Daniel Bryan

Kaksi suosikkiani vastakkain ja kummatkin päästä pipi, Benoit vain hieman enemmän! Ääneni menee Bryanille, koska syyt! Ei tälläisiä pitäisi kysyä!

Seth Rollins
Brian Pillman
Juuh joku Rollins, mee pois, Pillman vie. Tässä pätee taas legenda vs uusi jantteri. Ehkä tulevaisuudessa Rollins veisi.

Kenny Omega
Dean Ambrose

Ei mitään pois Ambrosen uralta tai saavutuuksista, mutta Kenny Omega on vain parempi painija ja viihdyttävämpi tapaus. Ambrosen ja Hoplan feudi oli loistava, se näytti mihin mies pystyy, mutta wacky line ei nappaa ei yhtään.

Kurt Angle
Edge

Rikkoutunut niska vs rikkoutunut niska. Olympiamitalli voittaa!

John Morrison
Brock Lesnar

Peto vs Morrison. Helppo pari, Lesnar vie.

Samoa Joe
Batista

Batista on moninkertainen mestari, todella onnistunut painija ja leffatähti, mutta nostan Samoa Joen hänen ylleen. Samoa Joe on todella loistava painija ja hänellä on vielä monta vuotta uraa edessään.

Rusev
Kota Ibushi

Vaikka Rusev Day on suosittu, hän ei ole Kota Ibushin tasoinen painija. Kota Ibushi voittaa tämän parin uransa pituuden ja saavutustensa takia.

The Rock
Bret Hart
Owen Hart
Epämieltymykseni The Rockiin voittaa. Tämä LOLTRIPLETHREAT on aika kova, mutta Owen Hart vie tästä kolmikosta.

Vastaa Viestiin