Unelmien painiottelut

Kaikenlainen showpainiaiheinen keskustelu.
Porcupine
Main eventer
Viestit: 117
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 12:15
Paikkakunta: Haaparanta

Unelmien painiottelut

Viesti Kirjoittaja Porcupine »

Mikä on mielestäsi semmoinen ottelu, jota pidät ns. unelmaotteluna? Kyseessä voi olla semmoinen ottelu, jota ei koskaan tapahtunut eikä enää voisi tapahtua (Steve Austin vs. Goldberg). Yhtälailla se voi olla jo tapahtunut (CM Punk vs. Brock Lesnar) tai tulevaisuus voi edelleen semmoisen toteuttaa (Seth Rollins vs. AJ Styles). Kerro omat suosikkisi aiheesta.

Katselin juuri äsken yhden kaikkien aikojen suosikkiotteluni vuoden 2014 Elimination Chamberista. Tämä ottelu herätti mielenkiintoni tämän aiheen luomiseen. Tämä on myöskin semmoinen ottelu, josta voin helposti käyttää nimitystä "Dream match". Yksi niistä, joka tapahtui.

Shield vs. Wyatt Family

Jos minulta kysyttäisiin, että mikä on mielestäni yksi parhain näkemäni ottelu, jolle voisin helposti antaa täydet 5 tähteä niin se olisi tämä. Tämä on mielestäni täydellinen ottelu monella eri tapaa, jossa niin moni asia on tukee tätä väitettä. Muistan edelleen kuin eilisen kun katsoin tämän ottelun yhden kauppakeskuksen penkillä pienestä puhelimen näytöstä kuulokkeet korvillani. Se tunnelma, mikä tässä ottelussa oli on uskomatonta. Yleisö oli ottelun ensisekunneista viimeiseen aivan tulessa ja aivan todella hyvästä syystä. Tämä on myöskin loistava esimerkki siitä miksi Shield on minun mielestäni kaikkien aikojen paras WWE:ssä nähty stable.

Kyseisiin aikoihin Shieldin jokainen jäsen loisti vuorollaan ja se tapahtui myös tässä ottelussa. Seth Rollins oli minulle kuitenkin tämän ottelun tähti, joka laittoi aivan uskomattoman näytöksen osaltaan pystyyn. Saman tekivät myös muut ottelun osallistujat, mutta eivät silti aivan yhtä suuresti kuin Rollins. Tämä oli myös yksi ennakko siitä, kuinka suuri tähti Rollinsista viellä tulee. Tässä ottelussa tapahtui myös yksi todella iso asia, mistä pidän suunnattomasti. Ottelun ajaksi nimittäin ainakin minun mielestäni unohdettiin lokeroinnit heeleistä ja facehahmoista. Tämä oli vain kahden mielettömän stablen välienselvittely siitä, kumpi on dominoivampi ryhmä. Ottelun voittajasta olen ollut sitä mieltä, että se meni oikealle ryhmälle, joka tarvitsi sitä tuohon aikaan enemmän.

Onko olemassa 6 painijaa, jotka voisivat saada aikaan samanlaisen henkeäsalpaavan taistelun aikaiseksi? Olen sitä mieltä, että kyllä. Sen mahdollisuudesta taas en osaa sanoa, mutta siksi luokittelen sen unelmaotteluksi.


Seth Rollins, Dean Ambrose ja Roman Reigns vs. Finn Balor, Kenny Omega ja AJ Styles

Tämä ottelu ei toteutuakseen tarvitsisi muuta kuin yhden henkilön lisää WWE:n rosteriin ja vaikka silti näen tämän hyvin epätodennäköisenä tapahtuakseen niin ei se pysäytä minua tätä toivomasta. Shield lyöttäytymässä yhteen on jotain, mikä tulee olemaan jossain vaiheessa edessä ja se tulee olemaan todella iso asia. Suurempana kuin koskaan, entistä dominoivampana ja moninkertaisina mestareina he tulevat olemaan tulisimpia asioita koskaan. Jos sen tapahtuessa haluan jonkun ottelun nähdä, niin se olisi ehdottomasti tämä. Bookkaisin tämän ainakin itse hyvin samanlaisesti kuin tuon edeltävän Shield-Wyatt Familyn välisen ottelun, sillä se olisi täydellistä juuri siten. Taattua laatua, joka varmasti yltäisi myös samalle tasolle ja hyvin mahdollisesti jopa korkeammalle.

Ajatus siitä, että nämä nimet voisivat olla samaan aikaan kehässä vastakkain tuottaa mielettömän määrän kylmiä väreitä. Voin vain kuvitella, että yhtäkään sanaa ei tarvitsisi kenenkään sanoa ja yleisö söisi heidän kädestään. Kenties liian hyvää ollakseen totta, mutta kukapa sitä tietää.

Tämä on vain yksi esimerkki mielessäni jo pyörivistä otteluista, joka on mahdollisesti jopa liian loistavaa tapahtuakseen. Osallistukaa ihmeessä.
Pissing our pants yet?

Avatar
Brainbuster
Upper Midcarder
Viestit: 89
Liittynyt: 28 Touko 2016, 11:32

Re: Unelmien painiottelut

Viesti Kirjoittaja Brainbuster »

Meikäläisen yksi unelmamatsi olisi kansainvälinen fatal four-way: "U.S.A vs. Japan vs. Mexico vs. Canada" - kaikkein kovimmat ammattipainimaat vastakkain.
Ai että.
Sen takia diggaankin niin hitosti noista Total Nonstop Action Wrestlingin kansainvälisistä "World X Cup" ym. turnauksista.
Niin, sitten itse painijoista tuossa unelmien fatal four-way matsissa? Hmm - tähän voisi napata vaikka mitä nimiä noista neljästä maasta.
Cruiser/light heavyweight ottelijoiden matsi olisi varmaankin juuri se kaikista kovin. Katsotaan nyt kuitenkin painoluokkaan sen ihmeellisemmin koluamatta...

Jushin "Thunder" Liger Kuva vs. Kurt Angle Kuva vs. Rey Mysterio Jr. Kuva vs. Chris Jericho Kuva

Ja kaikkihan näistä äijistä painiikin vielä aktiivisesti!

Vastaa Viestiin