Booked by Smarkside

Booked by Smarkside on kollektiivinen ja interaktiivinen simulointifanifiktio.
Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Impact #10: 7.8.2017 (Toronto, Ontario, Kanada)

► Näytä spoileri
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Impact #10 palaute

Vince McMahon: 5/10
Kuva
ETTEKÖ TE PERKELE OSAA YHTÄÄN MITÄÄN! KUINKA MONESTI SE PITÄÄ SANOA, ETTÄ JOUKKUEET EIVÄT KIINNOSTA KETÄÄN ELLEI NIISSÄ OLE MUKANA KARISMAATTISTA JA ISOA SUPERTÄHTEÄ?

Valtapelikuviot kiinnostavat kaikkia, jatkakaa niitä entiseen tapaan, mutta muistakaa kuka nämä yleensä voittaa. Ja tämä Stephanien raskaus… minulla on jo montakin hyvää ideaa, että kuka on lapsen oikea isä…

Sitten tuli niitä kääpiöitä! EN YMMÄRRÄ NIISTÄ YHTÄÄN MITÄÄN! MIKÄ TUO HARMAA OLENTO ON? EIKÖ PAUL KIELTÄNYT TEILTÄ NE AVARUUSOLENNOT?

Braun Strowman näytti liian heikolta ja Bobby Lashley epäuskottavalta. Mihin kumpikaan heistä tarvitsee joukkuekaveria yhtään mihinkään. Ja ette nyt pilaa Lashleyä parittamalla sitä sen nörtin kanssa.

Mutta sitten kenitys, mistä sinä tiesit minun suurimman haaveeni? John Cena tuhoamassa koko muun pukuhuoneen väen näytösottelussa? Rakastan tätä ideaa jo nyt. Jos 12 Rounds onnistuu, sinulle saattaa olla luvassa palkankorotus tai jotain parempaa!

Ja lopuksi: Ken Smamrock: NÄITTEKÖ NUO LIHAKSET? Noilla me tulemme tekemään todella paljon rahaa tulevaisuudessa. Ensi viikolla olisi parempi pistää paljon paremmaksi, sillä tässä jaksossa oli ihan liikaa joukkueita ja kääpiöitä.
Triple H: 6/10
Kuva
Avausottelun kanssa erinomaista työtä, Zemppari. On hyvä muistuttaa, että rosterissa on muitakin joukkueita kuin vain mestarit ja Ryback ja Axel. Ja mestarit saivat tällä uskottavuutta ensi viikon sunnuntaita varten. Osaat selvästi hommasi.

War Games -ottelua rakennettiin hyvin. Sorruit, Krizski, kuitenkin taas ehkä vähän ylibuukkaukseen, sillä ensi viikon jakso näyttää melkein jo ppv-kaliiberin kortilta, mutta tässä vaiheessa se ehkä sopii, sillä viime aikoina kunnollisia painimatseja on ollut hävettävän vähän.

Mitä pahaa cruiserweight-divisioona on sinulle tehnyt, MinimiMax? Miksi haluat vetää minun luomukseni alas vessasta. VACANT? MITÄ HELVETTIÄ NYT? Yrittäkää saada divari kuntoon ennen kuin loputkin divarista lähtee. Olen kuullut, että Ed Nordholm on soitellut muutamalle divarin edustajalle jo. Meillä ei ole varaa menettää enää yhtäkään cruiseria teidän hölmöilyjen takia.

Lashley Intercontinental-kuvioissa toimii edelleen hyvin. Kuvio Ryderin kanssa vaikuttaa hyvin lupaavalta. Mikä taas näissä IC-kuvioissa pelottaa, on tuo idioottimainen 12 Rounds -ottelu. Orjuutusta? Aivopesua? MITÄ HELVETTIÄ, KENITYS?

Pääottelu ja sen jälkeiset tapahtumat olivat oikein hyviä, vaikka Steinerilla onkin ikää. Ken Shamrockista en ole ihan varma, mutta hänet on otettu ainakin hyvin vastaan.

JA ENSI VIIKON JÄLKEEN EN HALUA NÄHDÄ TUOTA THOMAS THINGDRIVERIÄ ENÄÄ KERTAAKAAN, TULIKO SELVÄKSI?
Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva
Seth McMahon: “Tämän kuvion olisi sitten parempi johtaa näkyvämpään rooliin. Tunnen itseni ihan statistiksi.

Kuva
Zack Ryder: “Sinulla tuntuu olevan minun varalleni suunnitelmia. Olet hyvä tyyppi, Prinssi.”

Kuva
Baron Corbin: “Tätä hahmoa on uskomattoman hauska tehdä.”

Kuva
Nikki Bella: “En pidä siitä, että äitini otettiin tähän mukaan.”

Kuva
John Cena:


Kommentteja markeilta:
@P207-XF: who is ken shahcock?? is he wrestle or not??

@conner_wwefan: u must fight the vorbin john!!! he must not slavery!!!

@WATCHNUDEDIVAS: Why Is Emma So Angry? I Bet She Needs Good Fuck! MMMM

@Batistabomb111: U SAY BARON CORBIN I SAY EZEKIEL JACKSON THUMBS UP IF WWE WAS BETTER BACK THEN

@Osmoosi69: kuka vittu tuo vanha paska on
Kommentteja smarkeilta:
@Killercross: Mitä vittua KEN SHAMROCK! VUODEN MARKOUT!

@Daimonegg: Ken Shamrock oli ehkä paskin valinta erikoistuomariksi.

@Legsweep93: Eikö kukaan muu muka tykännyt Vacantin debyytistä? En malta odottaa, että pääsen näkemään kuka maskin alla on.

@RockBotox: Jerichoa on ruudussa vitusti liikaa kun ottaa huomioon, että se on kuitenkin part-timer. Ainakaan ei tartte kärsiä Fozzyn uusista biiseistä.

@Z-mies: Kaikki mitä WWE tekee on pelkkää paskaa. Te ette ymmärrä laatupainista mitään kun katsotte yhä tuota sontaa.
Uutisia ja huhuja:
Ken Shamrockin sopimuksesta
Ken Shamrock on solminut WWE:n kanssa alustavasti WrestleManiaan asti yltävän sopimuksen. Yksityiskohdista ei ole tarkkaa tietoa, mutta uskomme siihen liittyvän lisäyksen WWE:n Hall of Fameen ensi vuonna.
Viimeksi muokannut PeeTseta, 26 Kesä 2018, 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

LostHardyBoy
Main eventer
Viestit: 246
Liittynyt: 15 Marras 2017, 23:45

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja LostHardyBoy »

SmackDown #36
Kuva
8.8.2017 Toronto, Ontario, Kanada
► Näytä spoileri

LostHardyBoy
Main eventer
Viestit: 246
Liittynyt: 15 Marras 2017, 23:45

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja LostHardyBoy »

SD 36 -PALAUTE

Vincen arvio: 9/10

Kuva
MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU??? JAY PARRYN HYLLYTYS ON OLLUT PARAS PÄÄTÖKSENI IKINÄ! Harmi kun hän on edelleen palkkalistoillani… No, ehkä hän saa lomallaan taottua isoon kalloonsa järkeä. No, niin kauan kun nämä uudet kaverit jatkavat samaa rataa ei mitään kiirettä takaisin.

Kyrgyzstanin prinssi, loistavaa. Kääpiöiden hävittäminen on paras ideasi pitkään aikaan. Mutta MIKSI HELVETISSÄ tuo punkero on koko ajan äänessä?? Sanoin jo viime viikolla, että naiset pitävät siitä hoikemmasta veljestä. Onko hänestä tullut vuosien varrella mykkä?

Meinasin jo lähteä paskalle kun kuulin, että naiset ottelevat seuraavaksi. Mutta sitten tämä tummat neitokaiset astelivat tv-ruutuuni. Tälläistä naisten toimintaa tahdon nähdä! Pidän uudesta tyylistäsi Peetseta, jatka samaan malliin. Mutta kuka helvetti on Jonah Bark vai mikä se oli? Kuka helvetti on Abyss? Onko hän palkkalistoillani?

Los Pebblelbs ja Krizsrktr… PERKELE, MIKSI TEILLÄ ON NÄIN VAIKEITA NIMIÄ?! Pidän tästä vekkulista nuoresta kaverista. Hänen toilailujaan on hauska seurata ja ohjelmaan on hyvä saada vähän jännitystä. Muistuttakaa kuitenkin minua, että hankin hänelle apua alkoholiongelmaan. Disney oli minuun yhteydessä heti jakson jälkeen…

Taas nämä avaruusolennot ovat ruudussa. Päästäkää jo Rusev ja Kurt mukaan oikeisiin kuvioihin, tämä on isojen miesten tuhlausta. Saimou! Mitä helvettiä?? Tuo pieni leuaton rääpäle halkeaa kahtia? Melkein oksensin vaimoni uudelle matolle. SINÄ, olisit saanut nuolla sen puhtaaksi perkele. Enska, en tiedä olenko jo maininnut aiemmin, mutta P-O-H-J-O-I-S-K-O-R-E-A VITTUUN TÄÄLTÄ!! Disney alkaa oikeasti olla kypsä meihin, jos meno ei muutu SummerSlamin jälkeen, olemme pahassa pulassa. Lisäksi, nämä vinosilmät eivät saa vallata tätä ohjelmaa. Shinsuke on kuitenkin näistä kahdesta vakuuttavampi, joten jos jonkun japsin on pakko näkyä ruudussa olkoon se hän. Kääpiö saa homehtua siellä siilossa.

KANA! Minä nimenomaan sanoin viime viikolla että sen kääpiön heivaaminen tästä kuviosta oli loistava päätös. Ja nyt sinä toit sen takaisin? Missä se rahamies on? Kuitenkin, SummerSlam uhkasi jäädä alle kahdeksan tuntiseksi spektaakkeliksi, joten hyväksyn tämän.

Hah, mustien miesten kokoontuminen oli mukava välipala tähän väliin, ehdin myös käymään siellä paskalla. Ruudussa olivat taas ne herkulliset tummaveriköt. TAHDON LISÄÄ HEITÄ! Vihdoinkin Yhdysvaltain-mestarimme palasi ruutuun. Vaikka vyötä pitääkin tuo ruikku,haluan nähdä hänet kehässä ensi viikolla. Älkää pettäkö minua.

KENITYS, HUONEESEENI JA HETI! Tämä oli täydellistä. Romanini näytti erittäin vahvalta ja tuhosi jälleen sen helikopterilta näyttävän kääpiön. Kehässä oli isoja miehiä ja mikä tärkeintä, naisten välistä kontaktia. Tälläisiä otteluita haluan nähdä joka viikko. Tämä punatukka tuo meille vielä paljon rahaa. Kenitys, minä rakastan sinua, seuraavassa palkkashekissäsi sinua odottaa pieni bonus.

Hoplan arvio: 0,5/10

Kuva
EI JUMALAUTA! YRITÄTTEKÖ TE OIKEASTI TUHOTA MINUN KOVALLA VAIVALLA RAKENTAMANI KESKIRASKAAN DIVISIOONAN? VOI JUMALAUTA JÄTKÄT! Hardyn veljekset oli hyvä palkkaus mutta tämä on aivan väärä suunta heille. Tehkää asialle jotain!

Jos tästä naisten ottelusta pitää jotain hyvää löytää, niin se ainakin herätti katsojat. Muistakaa, että naiset eivät ole objekteja, he ovat samanvertaisia Supertähtiä kuin miehetkin. Vaimoni on aivan hiilenä. Olen aina pitänyt sinusta Peetseta, tämä oli jo toinen PASKA viikko sinulta. Alä enää tuota minulle pettymystä. En haluaisi etsiä uutta pääkirjoittajaa maanantai-iltoihin.

Ainiin, hyvä että keksit Abyssille tekemistä…


Los Pebbels, Krizski, miksi tätä paskaa piti jatkaa? Ainut hyvä asia näissä segmenteissä oli, ettei Wyatt esiintynyt niissä. Pistäkää vaikka Ambrose ja Miz feudaamaan, tai VITTU VAIKKA SUUTELEMAAN! Kunhan tämä paska ei enää jatku… Olen varma ettei tästä kuviosta saada enää mitään hyvää aikaan, jos kuitenkin uskotte että olen väärässä, kokeilkaa…. Jos uskallatte laittaa henkenne pantiksi.

Oletteko te vain aivan SAATANAN tyhmiä vai missä on vika? Tämän vaahtokuvion piti loppua Battlegroundiin! Nyt ihmiset repeilevät kahtia ja Pohjois-Korea uhkailee raketeilla. Ei vittu, EI VITTU JÄTKÄT! Jos joku uskaltaa edes mainita sinisen tai punaisen tai ihan minkä värisen tahansa vaahdon SummerSlamissa, hän saa välittömästi rangaistuksen. Ymmärretty?

Löytyyhän tästä jaksosta jotain hyvääkin sanottavaa. Kana, hyvä että et antanut Shanen ja Noamin kuvion kuolla. Tätä on rakennettu pitkään ja uskottavasti. Toivon mukaan feudi saa arvoisensa päätöksen SummerSlamissa.

Miksi tämä älöttävä kuvio piti herättää uudestaan henkiin? Luulin että BiHive laskettiin viimeiseen lepoon Battlegroundissa, mutta ei. VITTU! Ei lisättävää.

“Pääottelu oli jakson ylivoimaisesti paras asia.” Näin sanoisin, ELLEI SITÄ VERTA OLISI TAAS PUDONNUT KATOSTA! Tämä oli yksi vuoden kuumimmista kuvioista. Miksi, miksi, miksi. Miten vitussa te onnistuitte tuhoamaan sen muutamassa viikossa. Teillä on vielä yksi jakso aikaa ennen H-hetkeä korjata tilanne. Tehkää se.
Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva

Naomi: Voisiko joku kutsua poliisit hakemaan tuon pervon oveni takaa?

Kuva

DEAN AMBROSE: En voi hyvin…

Kuva
BIG E: Kiitos kovasti ruutuajasta!

Kuva
NEVILLE: En halua olla osa tuota pelleilyä enää ikinä…

Kuva
Bayley: Kiitos tuhannesti uudesta hahmosta. Kenitys, pelastit juuri urani.


Kommentteja markeilta:
@2HaRdYs1TeAm: “!DELETE ALL TINY FAGGOTS!”

@STROWMANZPEN-IS: “BIG E, I wunt u to cum here and chanze muh wyrld”

@JUUSOSUSINEN: “Nämä jaksot ovat aivan liian pitkiä”

@Osmoosi69: “Ei saatana, vittu mitä paskaa. Katsoisin mielummin mitä tahansa muuta. Sentään tuo leuaton homo päätti kuolla”

@Ismoosi96: “Jos @Osmoosi69 on maailman paras tyyppi tykäktää!”
Kommentteja smarkeilta:
@WWEONPASKAAJAKUSI: “Miksi mä erehdyin katsomaan tätä? Voisin luetella kymmenen promootiota jotka ovat parempia”

@Kummitus_tohtori: “Tämä jakso oli täydellinen. En uskonut että WWE vielä pystyy tällaiseen.”

@619KALISTO619: “WWE voisi laajentaa reality markkinoille. Valmiita formaatteja on vaikka kuinka.”

@PARONIKORPPINEN: The Shinsuke on paras asia Smackdownissa, antakaa hänelle mestaruus.
Uutisia:
► Näytä spoileri
Summerslamin kortti:
AJ Styles© vs American Rasputin - WWE Championship
Roman Reigns vs The Neville - Universal Championship
Team WWE (Jericho, Braun Strowman, Hurri-Kane) vs Team TNA (Bo, Scott Steiner, James Storm) vs Team Rasputin (Rollins, Orton, Triple H) - War Games for the control of Impact
Raiders vs Brock Lesnar - Warfare Match
Jaakko Parantainen vs Iku-Turso
CeMMAro© vs Rybaxel - Raw Tag Team Championship
Finn Balor & Brothers of Destruction vs Big Show & Boys of Destruction - Six Feet Under Match Buddy
Murphy vs. Mojo Rawley
Andrade Almas vs. Kevin Owens
Shane McMahon vs. Noam Dar

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Impact #11, Boston, Massachusetts (14.8.2017)

Kuva

“Cross the Line”
► Näytä spoileri
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Impact #11 palaute

Vince McMahon: 8/10
Kuva
ETTEKÖ TE KUUNTELE VAI ETTEKÖ TE YMMÄRRÄ? JOUKKUEET TAI KÄÄPIÖT EIVÄT OLE SE TAPA AVATA ILTAA! Zemppari, ymmärrän viimein, mitä näet Mr. Perfectin pojassa. Mutta hän ja Ryback ovat yhä kiinni tuossa… tuossa… kirotussa joukkuedivisioonassa. Molemmat ovat yksilötähtiä, SEN PITÄISI OLLA KENELLE TAHANSA IDIOOTILLE SELVÄÄ!

Teme, Paul vastaa kääpiödivarista, joten hän saa antaa sinulle palautteen, mutta tämä samoalainen kääpiö ei toimi. EIKÖ SAMOALTA MUKA LÖYDY ISOMPIA MIEHIÄ, MITÄ?

Vai että video tuosta läskistä kanukista. Keitä helvettejä nämä hyypiöt ovat? Noissa kahdessa isommassa miehessä on tulevaisuutta, mutta tämä kolmas… lisää kääpiöitä. YMMÄRRÄTTEKÖ ETTÄ TÄHÄN MENNESSÄ ILTAA EI OLE NÄKYNYT KETÄÄN OIKEASTI KIINNOSTAVAA ATLEETTIA?

BRAUN STROWMAN NÄYTTÄÄ VAHVALTA! MUTTA RANDY ORTONIN KUSTANNUKSELLA! McMahon-draama myy aina, mutta nyt tässä mentiin ehkä liian pitkälle. PAUL! TURPA KIINNI KUN HALUAN HUUTAA NÄILLE IDIOOTEILLE! NIIN! Etkös sinä ole se, jolle lupailin palkkiota joskus? UNOHDA SE!

Shamrockin lihaksia katselisi pidempäänkin… siis onko hän ollut joskus WWE:ssä? MIKSI MINULLE EI OLE KERROTTU?

Kukas tämä lehmipoika on? Todellinen TOSIMIEHEN ASENNE, TÄTÄ TARVITAAN! TÄSTÄ MINÄ PIDÄN! Paul, hiljaa, anna minun nauttia tästä videosta, onko tämä sen… SmackDownin ison miehen laulama? AI MITKÄ VALITUKSET? EI KIINNOSTA! TÄMÄ ON RAUTAA!

BOBBY LASHLEY JA JOHN CENA SAMASSA KEHÄSSÄ, PERRRKELE PRINSSI. Olet viime aikoina vakuuttanut minua entistä enemmän koko ajan ja nykyään muistan jopa nimesi… miksi sen pitää olla niin vaikea. Lashley, Cena, Corbin… miinusta toki tuosta Ryderista, jolle yleisö tuntuu edelleen hurraavan enkä tiedä miksi. Eihän hän ole voittanut mitään. Eikä pidäkään voittaa! Toivon että te pidätte siitä huolen!

Ja sitten BROCK LESNAR! USKOMATON PAKETTI! USKOMATON! LESNARIN PITÄÄ NÄYTTÄÄ NÄILLE AFRIKAN NEEKEREILLE NÄRHEN MUNAT SUMMERSLAMISSA TAI MUUTEN EI HYVÄ HEILU! Ajatelkaas, Lesnar vs. Roman Reigns WrestleManiassa - se olisi rahaa! Lesnar on meidän tärkein myyntivalttimme tulevaisuudessa. Sitä ei saa unohtaa.

Te tiedätte, mitä mieltä olen American Rasputinista, joten en sano mitään. Ja jälleen Ken Shamrock ruudussa. Ymmärrätte min… naiskatsojien mielihalut. Enemmän lihaksia. Enemmän hikeä ja enemmän lähikuvia!

Paul veti Jerichon kanssa oikein nätin ottelun. Paljon tunnetta. Paljon käänteitä ja paljon myyntilukuja! Tämän illan jälkeen olen varma, että te olitte hyvä sijoitus tulevaisuutta varten. Sillä rahaa ei voi olla koskaan liikaa. Joten ÄLKÄÄ. TUOTTAKO. MINULLE. SUMMERSLAMISSA. PETTYMYSTÄ!
Triple H: 3/10
Kuva
MIKSI YKSIKÄÄN HELVETIN OTTELU EI VOINUT OLLA NORMAALI? ETTEKÖ TE SAATANAN IMBESILLIT YMMÄRRÄ, ETTÄ IHMISET TULEVAT KATSOMAAN PAINIA? P-A-I-N-I-A! JA TE VEDÄTTE KAIKEN VITSIKSI!

ZEMPPARI! ENSINNÄKIN KUINKA MONESTI SIITÄ NAISTEN JA MIESTEN VÄLISESTÄ VÄKIVALLASTA ON PUHUTTU? Olen pitänyt sinua ihan tolkun miehenä ja pitänyt käytännössä varmana, että kun appiukko päättää lopettaa tämän pelleilyn, niin sinä jäät taloon. Sinun kaltaisia ajattelijoita tarvitaan. MUTTA EI! SINÄ PÄÄTIT LIITTYÄ NÄIHIN MUIHIN HULLUIHIN JA LÄHTEÄ SAMOILLE LINJOILLE! MIKSI?

Teme… ei tässä ollut muuta vikaa kuin se, että TÄSSÄ EI OLLUT MITÄÄN JÄRKEÄ! SEAN MALUTA EI KIINNOSTA KETÄÄN! Olisit kuitenkin voinut esimerkiksi tehdä divisioonalle jotain kuin hajottaa sitä lisää. Tiedoksi kaikille tästä eteenpäin: cruiserweight-divisioona on erityisessä suojeluksessani ja seuraan sen kehitystä tarkasti. Tämä on varoitus sinulle, Teme.

Mutta ei tässä kaikki huonoa ollut. Kana, tätä kuviota on buukattu vähiten, mutta hallitset selvästi nämä hommat. Pienemmätkin kuviot ansaitsevat huomiota. Owensin sekoamisesta en tiedä, mutta ottelu voi olla hyvä.

KENITYS HELVETTI! MINÄ MUISTAN ETTÄ KIELSIN SINULTA MINUN BUUKKAAMISEN SEN JÄLKEEN! TÄMÄ RIITTI MINULLE! MINUN LAPSENI OTTAMINEN MUKAAN NÄIN MAUTTOMAAN KUVIOON ON VIIMEINEN PISARA! Paitsi että appiukko on jostakin syystä kiintynyt sinuun. Joten jos buukkaat SummerSlamissa Raw’n kuvioita, et saa kirjoittaa sataa merkkiä enempää. JA SAMA SADAN MERKIN SÄÄNTÖ PÄTEE MYÖS SUMMERSLAMIN JÄLKEISESSÄ RAW’SSA! Tämä on lievä rangaistus ja jos appiukko tietäisi, mikä helvetti täällä taustalla on, niin hän ei olisi noin lievällä päällä…

JA SITTEN TÄMÄ HELVETIN JAMES STORMIN VIDEO! YMMÄRRÄTKÖ SINÄ, SAIMOU, ETTÄ ELÄINOIKEUSJÄRJESTÖT OVAT RAIVOISSAAN? KUOLLEITA KIRAHVEJA? MITÄ PÄÄSSÄSI LIIKKUU? Video kyllä oli näin muuten hyvä, mutta ajatteletko sinä PR-arvoa yhtäään?

Onneksi tuon katastrofin jälkeen sentään Prinssi on joku, joka sentään ymmärsi tarinankerronnan päälle. Lashley ei ole mikään mikkivelho, mutta hän näyttää sympaattiselta ja tämä käännös on ollut hyvin luonteva. JOTEN ETTE RYSSI TÄTÄ!

Myös Lesnarin kuviot olivat onnistuneita ja rakensitte vähemmälle rakentelulle jäänyttä kuviota. Ja vieläpä hyvin. Se on tässä porukassa poikkeus.
Sopimuksenkirjoitustilaisuus oli oikein hyvä, etkä tehnyt siinä liikaa. Olet selvästi kuunnellut ohjeitani, Krizski. Jatka samaa rataa.

Hoidit Thingdriver-ongelman tyylikkäästi alta pois, LHB, kiitos siitä. Orton oli tosin täysin ylimääräinen. Ja kun puhutaan Ortonista, ei voi olla puhumatta pääottelusta. MINIMIMAX, OLIN JO EHTINYT UNOHTAA, MIKSI TARKKAILEN SINUA JA TÄSTÄ SYYSTÄ! OLIKO MIELESTÄSI HYVÄ IDEA, ETTÄ BO DALLAS PÄÄTTÄÄ SHOW’N? VASTAA REHELLISESTI! JA TÄMÄ… TÄMÄ TÄYDELLINEN YLIBUUKKAUS KAIKESSA. OTTELUSSA OLI LIIKAA KAIKKEA, ENKÄ LÄHDE TÄHÄN. SEURAAVA HUTI TIETÄÄ SANKTIOITA!

Loppujen lopuksi tässä oli jotain oikein, mutta paljon väärin. Teidän pitäisi katsoa peiliin. POISTUKAA! PAITSI CHEETHAH SINÄ JÄÄT!
Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva
Ken Shamrock: “Voisiko joku kertoa, mitä ihmeen ottelua lähdin edes tuomaroimaan?”

Kuva
Chris Jericho: “En enää halua ottaa vastaan yhtään samanlaista bumpia.”

Kuva
Bobby Lashley:Prinssi, saatoit juuri pelastaa urani.”

Kuva
Cesaro: “Kai minä olen kuitenkin SummerSlamissa jotenkin mukana?”

Kuva
Randy Orton:Kenitys, ole hyvin varovainen kotimatkallasi… sanon vaan.”


Kommentteja markeilta:
@ALDEZ_Jfr: why is cena in baron corbin? is he gay?

@D33vaL0ver: emmA only diva in show?? WHO WOULD FUCK DIXE OR STEPHNIE!!!! TOO OLD & REPULSIV

@AlabamaNo1: James Storm is my hero. The Negroes will Pay.

@EessonPars: Hurri-Kane vinnar på SummerSlam. Jag stannar för #TeamWWE

@Osmoosi69: Ihmisjäte imee munaa jota ei ole ja paskat voittaa. Vituttaa.
Kommentteja smarkeilta:
@RickNMortySteiner: WWE käytti kerrankin go home -jakson ppv-buildiin. Mitä täällä tapahtuu?

@LBJ: AJ Styles vetää kyllä hyvin. Pakko myöntää. Olen yllättynyt, että WWE ei ole vielä pilannut sitä, mutta ootellaan nyt SummerSlamiin saakka...

@Montage: Tää Ortonin kuvio? Onko tää oikeasti olemassa? Ja miksi? Kuka helvetti tätä katsoo enää?

@tx000l: Ei tässä jaksossa säväyttäny kuin James Stormin loistava musiikkivideo ja ehkä Stylesin segmentti. Mutta Amped. Siellä on Eddie Edwards. Katsokaa sitä.

@KettuDorian: SummerSlam-saunailta on yhä tulossa? Olen varannut huoneen omenahotellista.
Uutisia ja huhuja:
Palauteryöppy Impactista
Monet naisasiajärjestöt sekä eläinoikeusjärjestöt ovat tyrmistyneitä tuoreesta maanantai-illan Impactista. Erityisesti negatiivista palautetta on kerännyt James Storm ampumassa kirahveja sekä Brock Lesnar pahoinpitelemässä biisoneita. Emme ole saaneet Disney-yhtiöltä kommenttia asiaan.

Zack Ryder käy läpi lääkärintarkastuksen - SummerSlam jää välistä?
Zack Ryder on käynyt läpi rutiiniluontoisen lääkärintarkastuksen, ja vaikka mitään huolestuttavaa ei löytynytkään, Ryderin suositellaan olevan sivussa SummerSlamista - tai ainakin ottelevan kevyellä aikataululla. Ryder on ilmoitettu John Cena 12 Rounds -otteluun SummerSlamissa.


► Näytä spoileri
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
Saimou
Main eventer
Viestit: 145
Liittynyt: 21 Kesä 2016, 22:31

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja Saimou »

SmackDown #37: 15.8.2017 Providence, Rhode Island
Kuva
PART 1
► Näytä spoileri

Avatar
Saimou
Main eventer
Viestit: 145
Liittynyt: 21 Kesä 2016, 22:31

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja Saimou »

SmackDown #37: 15.8.2017 Providence, Rhode Island
Kuva
PART 2
► Näytä spoileri

Avatar
Saimou
Main eventer
Viestit: 145
Liittynyt: 21 Kesä 2016, 22:31

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja Saimou »

SD #37: PALAUTE

Vince McMahon: 3/10
Kuva

Hnnghhgh, ei saisi koskaan kehua ketään. Päätitte sitten täyttää SummerSlamia edeltävän SmackDownin melkoisella PASKALLA! Roman Reigns, Undertaker, Kane, Roman Reigns, Roman Reigns, Undertaker, Kane, poikani Shane, Big Show, Undertaker ja Roman Reigns. Noilla nimillä SummerSlam kerää helvetisti tilauksia SmackDownin katsojilta. Mihin te päätätte keskittyä? JOHONKIN SAATANAN TANSSIVAAN HINTTARIIN, JOKA EI OLE EDES KORTISSA, JA SIIHEN KÄÄPIÖÖN JOKA TAAS JOSTAIN SYYSTÄ OTTELEE POIKAANI VASTAAN.

Shanen tulevasta ottelusta lienee sanomattakin selvää että hänen tulee voittaa, poika on kuitenkin näistä greippihedelmistä Lindan penetroimalla - tiedän, ällöttävää, mutta 60-luvulla hän oli vapautunut ja kuuma pakkaus - siitetty. Se Mojomies, hänestä pidän, mutta miksi säästelette sen kuuman naisen kanssa, tuokaa se takaisin ruutuun. Naisista puheen ollen, sen te sentään osasitte, jo toista viikkoa putkeen! Tuomitsin turnauksen selvästi liian aikaisin, tämähän oli taas laatuviihdettä! Nuorempi näyttää pintaa, läskimpi piereskelee ja häviää. MAH-TA-VAA!

Mitäs siellä vielä oli, niin tämä Tuhon poikien arkkuepisodi. Hyvä pätkä, mutta se olisi ollut vielä parempi jos Tuhon veljet olisi nähty, heissä on kuitenkin tästä porukasta eniten rahaa. Ja se irkkukääpiö olisi voinut jäädä sinne arkkuun, tiedätte mitä tehdä sunnuntaina. Viikko sitten kyselin kuka tämä Abyss on ja kuinka pitkään hän on ollut meillä töissä, Paul näytti minulle pätkiä ja hänhän on LOISTAVA. Iso hirviö joka heti ensiesiintymisessään heitti Kanen helvetin liekkeihin! Miksei hän ole tässä ottelussa sen kääpiön sijaan?!

Lapset tonkimassa leuattoman hirviön irronnutta nahkaa, tämäkö on käsityksenne Disneyn miellyttämisestä?? No nyt kun sanoin ääneen niin ei tämä aivan paskalta kuulosta, mutten ymmärrä miksi ruma kääpiö on ollut tärkeissä kuvioissa kohta vuoden, samaan aikaan kun Randy Ortonin kaltaiset kassamagneetit ovat tuuliajolla. TÄMÄN ON PAREMPI JOHTAA JOHONKIN ISOON, sillä välin lähetetään vaikka John päiväksi Disneylandiin tai jotain.

Rahamies voitti ja se sekopäinen alkoholisti riutui itsesäälissä, tämä oli hyvää tavaraa, vaikka ottelu olikin puolet liian pitkä! Ylimääräisen ajan olisi voinut käyttää vaikka SummerSlamin mainostamiseen ja tiedätte kyllä kehen. Sen transun lähettämä parrakas kakara oli karmiva, kunhan tämä päättyy SummerSlamissa saatatte selvitä tästäkin kuivin jaloin.

Roman kiusaamassa sitä rumilusta toimi, miksi yleisö buuasi? Ja miksei näitä videoita ollut ainakin kaksi-kolme enemmän??? Antoi olla viimeinen kerta kun Roman on go-home show’ssa näin vähän esillä, PERKELE.

Pääottelussa ainut hyvä asia oli tämä komeampi Shelton Benjamin, hänessä on tähtiainesta, kunhan lopettaa tuon akkamaisen käytöksen! Mutta kuka perkele halusi nämä itkevät neekerit ja jonkun kuntokuuria kaipaavan läskin juuri tähän show'hun, saati sitten päättämään sen?! Tuo mestaruuskin on täysin yhdentekevä, ellei sitä kanna joku todellinen supertähti olallaan koristeena. "Taisteleva keskikortin mestari" on vanhempiensa luona asuvien nörttien keksintö joka ei tuo kassakoneeseen senttiäkään rahaa, muistakaa se!

Triple H: 5/10
Kuva

Ensin hyvät uutiset. Olihan tämä selvä parannus viimeviikkoisesta katastrofista, ja jollain muulla viikolla jopa lähes pätevä esitys. Mutta te keltanokat ette vain opi. A-JOI-TUS. Olen puhunut siitä teille aiemminkin, mutta oppi ei nähtävästi mene paksuihin kalloihinne! On oikein hyvä että näytätte kiinnostusta US-mestaruutta kohtaan, sillä uskottava ja puolustettu keskikortin mestaruus on parhaimmillaan koko viikottaistuotannon kantava selkäranka, mutta mitä ihmettä tämä teki viimeisenä segmenttinä ennen PPV:tä?! Oletteko taliaivot koskaan kuulleet esimerkiksi turvallisista, kuvioille viimeiset silaukset antavista kuuden miehen joukkueotteluista? Joe on hemmetin taitava kaveri ja hyvä että pidätte hänet katsojien mielessä - tai pidätte ja pidätte, kun aina unohdatte hänet viikkokausiksi - mutta Usoja tarvitaan hataran joukkuedivarin kivijalaksi, muistakaa se kun myrsky laantuu.

Pelkäsin aluksi Noam Darin puolesta näin isossa kuviossa, mutta tehän olette auttaneet häntä nousemaan todelliseksi tähdeksi, hiton hyvää työtä! Go-home-jaksossa olisin keskittynyt eri kuvioihin tasapainoisemmin, mutta tämän kuvion momentumin huippu on nyt oikein ajoitettu. Olette näyttäneet kykynne nostaa pari keskiraskassarjalaista cruiserkuvioiden yläpuolelle - miksi helvetissä sen divarin yleinen buukkaus on sitten sellaista paskaa??

Naisten kohtelusta en edes jaksa sanoa enää mitään, parempi alkaa valmistella heille omaa ohjelmaa ja pitää teidät keskenkasvuiset nulikat helvetin kaukana siitä, ennen kuin jokainen vaivalla rakentamani naistähti lähtee ovet paukkuen. Yhtä väsynyt olen kysymään teiltä mihin oikein pyritte keskittymällä James Ellsworthiin viikosta toiseen, parempi olla myrkyttämättä enää yhtäkään oikeaa painijaa tällä kuviolla! Mizin ja Ambrosen ottelu oli hyvä, parempi kuin suurin osa tavarasta mitä te vitsiniekat laaditte PPV:ihin, ja tämä oli hyvä tapa pitää Mizin momentumia yllä kun hänelle ei ollut selvää SummerSlam-kuviota tarjolla. Ambrosen ja Wyattin kuvion on parempi viimein päättyä SummerSlamissa.

Kidnappaukset ovat olleet viime aikoina niin ylikäytetty temppu, että niistä on mennyt maku. Rakastin kyllä aikanaan hotellihuoneen patteriin kahlitun William Regalin pieksemisestä verille… Se on todella toimiva kuvio, kun sitä käytetään sääs-tel-lys-ti. Nyt myös ajoitus oli huono, saitte Nevillen näyttämään perhanan heikolta ennen PPV:tä! Missä hän oli, miksei edes etsinyt Bayleytä, tai vielä parempi, tullut tätä pelastamaan?? En ole täysin vakuuttunut siitä miten Adrianin paluu on hoidettu… ja se, miten laitoitte Romanin kohtelemaan Bayleytä, oli suoraan sanottuna mautonta. Palaan siihen vielä kahden kesken kunhan kerrotte minulle syyllisen…
Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva
Reigns: Vai näin paljon keskitytte minuun ennen PPV:tä… Saattaa olla etten jaksa tulla paikalle sunnuntaina.

Kuva
Noam Dar: Kiitos luottamuksesta! Koen, että olen valmis kantamaan cruiserdivisioonaa harteillani.

Kuva
Paige: Mr. Off - koko naisrosterin puolesta, VEDÄ KÄTEEN.

Kuva
Neville: Kun sanoin, etten halua olla enää osa pelleilyä, en tarkoittanut, etten halua olla osa koko ohjelmaa! MITÄ TE YRITÄTTE?

Kuva
Big Show: Tämä on ollut hauskaa! Mutta toivottavasti SummerSlamissa keskitymme uusien tähtien luomiseen.

Kommentteja markeilta:
@gajendragochar: Miz looser & daierty

@pussyeaterofworlds: natalya can sit on my face nevermind the farts lol #PUSSYLICKER

@dlofan5150: bring back dlo brown #sdlive #wwe

@ROMAN9999: roman reings what wrong w u u were BIG DOG now gross and Savage!!!

@Osmoosi69: hyi saatana nahaton luuseri ja vitun jobberia näkynyt viikkoihin antakaa jo potkut

Kuva
Kommentteja smarkeilta:
@HeadOfLake: Nehän rakentaa Noam Darista supertähteä, mitä helvettiä.

@Have_You_Seen_That_Toru_Yano_Aerobic_VHS: En olisi uskonut, mutta Big Show toimii tässä humoristisessa demoniroolissa… kunhan ei nouse kehään.

@Tapani_Kansan_Kyynärpää: Miksi nuo naiset suostuu tuohon? Ja sitten vielä isonenä imee kaiken indytalentin… Vittu.

@UltimateWrestlingShow: #GreatCollision review, #Impact & #SDLive recap, I do fantasy booking on Neville/AJ Styles for WrestleMania & I debate why I prefer #Anthem AA division over WWE cruisers. Link to YouTube below

Kuva
Uutisia ja huhuja:
Jimmy Usolle ongelmia somekommenteista
Jimmy Uson puuttuminen viime viikkojen jaksoista ja Joe Uson (Samoa Joe) buukkaaminen yksilöpainijana tällä viikolla ovat seurausta Jimmyn polemiikkia aiheuttaneista Twitter-viesteistä, kertoo Wrestling Observer. Jimmy kävi pari viikkoa takaperin Twitterissä kiihkeän väittelyn veljensä Jay’n (nykyään Anthem Ampedissa) kanssa siitä, kumpi “uusista samoalaisserkkujoukkueista” on parempi, ja viestiketju sai tuhansia uudelleentwiittauksia ja tykkäyksiä. Humoristiseksi tarkoitettua sanaharkkaa ei katsottu hyvällä WWE:n johtoportaassa, joka koki Jimmyn vetävän turhaan huomiota toiseen promootioon. Potkuihin jäähy kuitenkaan tuskin johtaa.

Vaahtokuviolle ei loppua?
Huhut kertovat, että viime viikkoina nähdyt videot Shinsuke Nakamurasta, James Ellsworthistä sekä Kurt Anglesta ja Rusevista enteilevät jonkinlaista jättiottelua Survivor Seriesiin, joka “vetäisi vuoden kestäneen kryotankkisaagan langat yhteen suureksi finaaliksi”. Myös vanhat huhut “Ellsworth: Origins” -elokuvasta sekä Drago Industriesin maailmaan sijoittuvasta mobiilistrategiapelistä ovat nousseet viime päivinä viihdesivustoille.
ILMOITUS
► Näytä spoileri

SummerSlamin kortti (tulevana sunnuntaina):
AJ Styles© vs. American Rasputin - WWE Championship
Roman Reigns vs. The Neville - Universal Championship
Team WWE (Jericho, Braun Strowman, Hurri-Kane) vs. Team TNA (Bo, Scott Steiner, James Storm) vs. Team Rasputin (Rollins, Orton, Triple H) - War Games for the control of Impact
Finn Bálor & Brothers of Destruction vs. Big Show & Boys of Destruction - Six Feet Under Match
Raiders vs Brock Lesnar - Warfare Match
Jaakko Parantainen vs. Iku-Turso
eMMA © vs. Rybaxel - 1 on 3 Handicap Match for the Raw Tag Team Championship
Buddy Murphy vs. Mojo Rawley
Andrade Almas vs. Kevin Owens - if Almas wins, he gets SmackDown contract
Shane McMahon vs. Noam Dar

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

[align=center]WWE SUMMERSLAM KICKOFF
1/2[/align]


SummerSlam 2017
Barclays Center, Brooklyn, New York
20.8.2017


Silloin
Nyt

Ikuisesti


(Kiitos Kana)

► Näytä spoileri
Viimeksi muokannut Los_Pebbels, 04 Syys 2018, 02:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

[align=center]WWE SUMMERSLAM KICKOFF
2/2[/align]

Kuva
(Kiitos JefreAkemire)
► Näytä spoileri
Viimeksi muokannut Los_Pebbels, 04 Syys 2018, 02:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

[align=center]WWE SUMMERSLAM
1/4[/align]


SummerSlam 2017
Barclays Center, Brooklyn, New York
20.8.2017







On olemassa paljon kesähittejä…













Mut 12 apinaa ne tanssii tänään
Kun niille antaa makeaa ne saa hyppimään




Corbin yllyttää Cenan ottelemaan koko Impactin rosteria vastaan.



Everything I do
I do it for you




Buddy Murphy hyökkää Mojon kimppuun ja saa Alexa hylkäämään Mojon.




And it's bad, bad Leroy Brown
The baddest man in the whole damned town




Noam Dar paiskoo Shane McMahonin pään auton lasin läpi.



Brown Sugar, how come you taste so good
Brown Sugar, just like a young girl should



Raiderit hirttävät Lesnarin kiveksistään kattoon.



And all for once
Nemo my name forevermore




Parantainen valmistautuu kohtaamaan myyttisen merihirviön.



The winner takes it all
The loser standing small




TNA tekee invaasion WWE:hen samalla kun Rasputin houkuttelee rosterin jäseniä pimeälle polulle.



Who you gonna call?
Ghostbustes!



Undertaker ja Kane yhdistävät voimansa Balorin kanssa ja antavat yhdessä kuristusjuntat Big Showlle, Viktorille ja Konnorille.



I can't get no
satisfaction



Styles katsoo vihaisena Rasputinia, joka nuolee hänen vaimonsa pikkuhousuja.



Who let the dogs out?
Woof, woof, woof, woof, woof!



Reigns keihästää Nevillen ja pitää mestaruutta korkealla ilmassa.








Mutta vain yhdet bileet ovat kesän kuumimmat bileet...











... WWE Network, Disney ja Pixar esittävät…















WWE SUMMERSLAM





Kuva
(Kiitos Krizski)

► Näytä spoileri
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

[align=center]WWE SUMMERSLAM
2/4[/align]

Kuva
(kiitos PeeTseta)
► Näytä spoileri
Viimeksi muokannut Los_Pebbels, 04 Syys 2018, 02:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

[align=center]WWE SUMMERSLAM
3/4[/align]

Kuva
(Kiitos Krizski)
► Näytä spoileri
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

[align=center]WWE SUMMERSLAM
4/4[/align]

Kuva
(Kiitos Krizski)
► Näytä spoileri
► Näytä spoileri
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Kuva
(Kiitos Kana)
SUMMERSLAM PALAUTE

Vincen arvio: 7/10
Kuva

HAHHAHHAH! Olisittepa nähneet sen hörökorvakääpiön ilmeen. Kana, mahtava idea uskotella hänelle, että hän voittaisi mestaruuden. HAHAHAHA! EI TIETENKÄÄN VOITA! Reigns ei häviä ikinä! HAHAHAHA! Vielä parempi ilme oli tietenkin idiootin vävyni naamalla. Olisinpa tajunnut ottaa kuvan! Unohdin jo, kuka teistä ehdottikaan tätä minulle, mutta tämä oli paras idea, mitä teillä on ollut koko vuonna!

























Ai olette yhä täällä?






*khrm*


Noh, ehkä minä voin puhua muustakin, vaikka mikään ei tietenkään tule olemaan yhtä mahtavaa.


Missä te neropatit olette piileskelleet? En uskonut, että teistä idiooteista olisi näinkin mahtavan tapahtuman rakentamiseen. No eihän tämä nyt mikään täydellinen suoritus ollut, mutta suurin osa teistä näytti puolia, joita olen yrittänyt saada teistä esiin koko vuoden.









Mutta sitten taas....







Osan teistä sitten kannattaa varoa työpaikkanne puolesta.








Kuten sinä, MinimiMax. Enkös minä pitänyt sinusta? Näinkö sinä maksat takaisin kehujani? JOHN CENA ON ROSTERIN VALOVOIMAISIN MIES JA SINÄ PISTÄT HÄNET HÄVIÄMÄÄN TUHAT KERTAA MUUTAMAN MINUUTIN SISÄÄN? Etkö sinä ymmärrä mistään mitään? Oletko täysi taliaivo? Minä vahdin sinua, piru soikoon.


Ja toinen torvi - Saimou. Joo joo, WWE:n pitää aina voittaa lopussa. Tietenkin. Mutta etkö ymmärrä tarinankerronnan kaaresta edes alkeita? Tiedätkö mikä suuri tapahtuma on muutaman kuukauden päästä, missä olisi voinut olla mahtava 5 vastaan 5 -ottelu maanantai-iltojen herruudesta? Annan kaksi vinkkiä: SURVIVOR. SERIES. Kuvittele nyt itsekin, kun sympaattinen altavastaaja WWE on ensin Sodomin alaisuudessa ja sitten pitkän piinaavan taistelun jälkeen he voittavat omansa takaisin? Nyt se on mahdotonta.


Sinäkin vielä, Teme? Mihin yrität viitata? Että viihdyttäjämme saattavat hyökätä kimppuusi kun olet ostoksilla? Eihän sellainen nyt käy. MEIDÄN ON TARKOITUS SAADA IHMISET MEIDÄN MYYNTIKOJUILLE, EI PELKÄÄMÄÄN NIITÄ!


Nnnooooh...


Näistä teidän kääpiöiden metkuista en ymmärrä yhtään mitään. Miksi päästitte sen ruman höröhampaan potkimaan poikaani päähän? Sehän saa minutkin näyttämään heikolta ja minä EN HITTO VIE OLE HEIKKO! Ja mitä se vinosilmä siellä seassa teki - ja miksi hän auttoi poikaani? Ettekö muista, että nuo viheliäiset vinosilmät pommittivat Pearl Harborin? Eihän sellaisiin voi luottaa. NO IHAN SAMA! Paul näyttää tyytyväiseltä, niin ehkä hän on hetken hiljaa.


Tuossa kääpiöiden mestaruusmatsin voittajassa taas on sitä jotain. Tietenkään ketään ei kiinnosta katsoa kääpiöiden painia, muuten kuin huumorimielessä, mutta jotain hänessä on. Oletteko miettineet, jos tekisitte hänestä jonkin kunnon tähden managerin? Miettikää - BOBBY LASHLEY ja tuo friikki. Tai BRAUN STROWMAN ja tuo otus. Kuuletteko sen kilinän? Se on rahaa.


Tämä sekoilu maskin ympärillä oli yllättävän jännittävä! Olin jo valmis käymään kusella, mutta sitten pistitte ison vaihteen silmään ja kusin housuuni jännityksestä! Pistin maskeja heti tuhansittain tilaukseen - näitä tulemme myymään aivan perhanasti! Älkääkä pelätkö vaihtaa maskin väriä myöhemmin - mitä useampi vaihtoehto on, sitä enemmän saamme myytyä!


Kuka ikinä menikään bookkaamaan tag-team mestaruusottelun, niin minulla on vain yksi asia sanottavana sinulle...




OLET NERO!


HAHAHAA!


En muista koska viimeksi olen nauranut niin paljon, kuin mitä nauroin, kun tuo jodlaava kaljupää kompastui kehään. Hän on kuin Laurel ja Hardy yhdessä paketissa! Mikä lahjakkuus!


Etkä muuten ole ainut nero. KRIZSKI, saanko suudella sinua? Olihan tuon lihavan perverssin päämäärätön pyöriminen paikoin vaivaannuttavaa, mutta sitten räjäytit pankin! BROCK LESNAR! Voi kyllä, Lesnar mestariksi! Saatte palkankorotuksen jos sen teette! Erityisen maittavaa tämä oli kiitos Helsingin. En tiennyt, että voisin rakastaa yhtä urheiluviihdematsia niin paljon, mutta tämä toteutti villeimmät fantasiani. Kyllä kannatti roikkua jumalallisista kiveksistäni katosta - tämä oli sen arvoista.


Neekereistä puheenollen, hyvä että toitte nämä himokkaat neekerit ruutuun! Luulin jo, että suurin kiima näiden elukoiden kanssa on jo ohi, mutta kermavaahtopullot ovat olleet kesän suurin hittituotteemme. Olenko koskaan kertonut teille ensimmäisestä homoseksuaalisesta kokemuksestani?

Ai en?

NOH, NYT EI OLE SEN AIKA! MUISTUTTAKAA TOISTE!


Wanhus, missä kaltaisiasi runoilijasieluja oikein tulee? En ole ihan varma, annoitko Mojon vielä kärsiä tarpeeksi ennen kuin annat rakkauden voittaa, mutta PIRU VIE se oli silti kaunista! Toki tätä oli vähän vaikea ottaa tosissaan, sillä miksi Mojon kaltainen NFL-supertähti menettäisi naisensa tuollaiselle kääpiölle, joka on kaikenlisäksi vielä sieltä roistojen saarelta! MUTTA HITTO SOIKOON, onneksi minulla on hyvä mielikuvitus. Ainoa vaan, että miksi ihmeessä toit sen Punkin sinne? Olin jo lähettämässä vartijat saattamaan hänet pois, kun minulle kuiskattiin että hänen kuuluu olla siellä. Saat tämän virheen anteeksi tämän kerran!


Vaikka en tule koskaan ymmärtämään, että minkä takia haluatte miellyttää jotain pientä venäläistä kylää näillä teidän tarinoillanne, niin nämä merimörön seikkailut olivat aivan MAHTAVIA! Ja mikä finaali! Olisihan se pitänyt arvata, Enska, että sinulla on jokin ässä hihassasi. Älä välitä Paulin mökötyksistä - hän ei ymmärrä aitoa taidetta vaikka se ulostaisi hänen päälleen. Vaahtomörkö meren syvyyksistä on se asia, mitä en tiennyt tarvitsevani ja nyt en halua luopua siitä ikinä!


Suurimman sankarin jätin kuitenkin viimeiseksi. SIX FEET UNDER! Alan hiljalleen näkemään, että tässä Sheamuksen pikkuveljessä voikin olla jotain. On sääli, että hän ei ole perinyt veljensä kokoa, sillä eihän hänestä ikinä tule aitoa supertähteä, mutta hitto vie, teitte kyllä hänestä niin ison tähden kuin vain mahdollista. Suosittelen toki, että siirrätte huomiota Konnoriin! Siinä on miehen kokoinen MIES! Mutta väliäkö sen - se on tulevaisuuden murhe, sillä tässä oli urheiluviihde parhaimmillaan. Jännittäviä tilanteita! Käänteitä! Ja mikä parasta - lopetus jäi auki! En ymmärrä mitä Undertaker puhui "eläkkeestä" - tässähän on vuosisadan kuumimman rematchin paikka!


Kyllä vain - TE ONNISTUITTE! Noh, ainakin noin päällisin puolin. Muutama täysin aivoton mätäpaise on jäänyt keskuuteenne. Ja on myönnettävä, että teitte muutamasta kamppailusta ihan liian pitkän, kun kaikki kiinnostaava tapahtui viimeisen kahden minuutin aikana. Siitä huolimatta - saitte minut PERHANAN hyvälle tuulelle ja se on ainut, millä on väliä.






...




Mitä JefreAkemire? Teitkö sinäkin jotain? Joo, joo, hyvää työtä, menkää nyt matkoihinne.
Triple H:n arvio 7/10
Kuva

Kuten varmasti huomasitte, jotain mitä ei pitänyt tapahtua tapahtui Roman Reignsin ja The Nevillen ottelussa. Tämä kaikki hoidettiin minulta salassa. Katsoin jälkikäteen ottelun muistiinpanojasi Kana ja uskon, että olet syytön. Jos tämä oli Vincen toive, niin tiedätte, että käteni ovat lukitut. Teen kaikkeni, ettemme menetä lahjakasta Nevilleä, mutta hän ei ole vastannut yhteydenottoihimme.


Olen todella pettynyt, jos saan selville, että joku teistä oli tämän idean takana.











Noh, kaipa minun pitää antaa teille muutenkin palautetta.






Los_Pebbels, saanko kysyä, että mitä ihmettä menit taas ajattelemaan? The Miz ja Booker T olivat toki hyviä ja varmoja vetoja pre-show paneeliin, mutta mistä ihmeestä revit Greg Valentinen? Kuuntelitko yhtään hänen juttuja? The Mizin oli tarkoitus olla paneelin heel, mutta miten ihmeessä hän voi olla sellainen, kun tuot samaan paneelin ihmisen, jonka arvot ovat 1920-luvulta?

Zemppari, olen kuullut, että olet ankara itsellesi - mutta turhaan. Rakensit jotain, mikä hyödytti kaikkia tähän otteluun kuuluvia. Fanit ovat varmasti innoissaan Kevin Owensin ja Sami Zaynin yhteistyöstä. Andrade Almasista taas tulee varmasti latinoyleisön suursuosikki. Lisäksi rakensit vielä maskin ympärille maagista auraa. Tästä tulee jotain upeaa, aistin sen.

Cruiserweight-mestaruusottelu ei myöskään ollut mikään katastrofi, vaikka pelkäsinkin sitä etukäteen ja tavallaan toivoin, että unohtaisitte tämän tästä tapahtumasta. Teidän on parempi saada cruiserweight-divari kuntoon kunnon painijoilla, eikä Vacantin kaltaisilla pelleilyillä. Enzo Amore on hyvä alku, mutta olen palkannut kymmenittäin lahjakkaampia cruiserweight-painijoita ja toivonkin, että Enzo on vain väliaikainen mestari. Lisäksi en ole ihan vielä täysin varma tästä Hardyjen cruiserweight-divisioonan poistattamisesta. Eikö Baron Corbinilla ollut tämä juttu vielä muutama kuukausi sitten? Haluatko myöskin kertoa LostHardyBoy, että mihin pyrit bookkaamalla loppuun "botchin"? Fanimme eivät ole idiootteja, eikä kukaan tuntunut reagoivan.

PeeTseta - teit oikein tehdessäsi RyBaxelista mestarijoukkueen, mutta sinun pitää nyt todella miettiä lopetuksiasi. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun bookkaat hyvän ottelun ja kuset sen päälle lopetuksella. Emma olisi kyllä kestänyt puhtaan tappion 1 vs 3 -tilanteessa.

12 rounds on kummallinen konsepti, enkä tiedä oliko sinun ratkaisusi paras, MinimiMax. John Cena on valovoimaisin tähtemme ja tämä teki varmasti hallaa hänen imagolleen. Onneksi sentäs rakensit samalla Zack Ryderistä jotain, joten en lyttää sinua ihan maanrakoon. Kannattaa kuitenkin olla varovainen tulevaisuudessa. Siitä tosin pidin, että IC-mestaruudesta tulee nyt ainakin hetkeksi viikottain puolustettava vyö. Tämä tulee nostamaan kyseisen mestaruuden profiilia painijoiden mestaruutena.

Mojon ja Buddyn välienselvittely oli erinomainen! Tiesin että voin luottaa sinuun Wanhus. Toivottavasti et vain bookannut Mojoa nurkkaan, sillä mihin hän voi jatkaa tästä? Oletan, että sinulla on ideaa CM Punkille, koska hän ei ole suostunut vielä allekirjoittamaan jatkosopimusta ja tarvitsemme kaiken mahdollisen tähtivoiman pitääksemme yleisömme kiinnostuneina.

Mallikasta työtä, Prinssi. Tätä meidän cruiserweight-divisioonamme kaipaa! Kana on salaa rakentanut Noam Darista pinnan alla kytevän tähden, mutta sinä vedit liipasimesta ja teit hänestä todellisen staran. Shane McMahonkin mainitsi olleen tyytyväinen lopputulokseen. Odotan innolla Noam Darin ja Hideo Itamin tulevia kamppailuja. Toivottavasti saatte cruiserweight-mestaruuden joko Noam Darin tai Hideo Itamin lanteille pian.

Näihin sinun painijoiden uudelleenkäynnistyksiin ja satunnaisten extrojen liian suuriin rooleihin olen kyllä nyt täysin kyllästynyt, Teme. Lisäksi loit nyt kuvan, että painijat voivat koska tahansa hyökätä kimppuusi meidän tapahtumissa, mikä tekee hallaa meidän imagollemme. Keskity tulevaisuudessa painijoiden olemassaoleviin hahmoihin. Siksipä kiellänkin sinua seuraavaan kuukauteen reboottaamasta yhtään painijaa tai palkkaamatta yhtään extraa, jolle annat minkäänlaista isoa roolia. Toivon todella, ettet uhmaa kieltoani tai joudun rankaisemaan sinua kunnolla.

Helsing! Mahtavaa työtä. Vaikka olinkin alkuun toiveikas Raiderien suhteen, niin olihan tämä tiimi kuollut heti saapuessaan. Bookkasit tämän täydellisesti ja Lesnar näyttää aidolta pedolta siirtyessään mestaruusjahtiin. Bravo!

Enska sen sijaan... mitä minä oikein teen kanssasi. Jaakko Parantaisen Kalevala-seikkailut ovat tuoneet meille paljon positiivista julkisuutta antamalla huomiota pienen maan kansallistarustoon ja sitten sinä ripuloit sen päälle liittämällä sen vaahtokuvioon? En tietenkään odottanut, että tässä kohtaa käytäisiin mikään painiklassikko, mutta luotin että teidän sekopäisistä päistänne saataisiin kuitenkin viihdyttävä tehostespektaakkeli.

En vieläkään ymmärrä BiHiveä, mutta heidän kauppatavaransa myy jatkuvasti ennätyslukemia ja se riittää minulle - toistaiseksi. Toivon, että pervoilisitte pienemmällä volyymilla, mutta tiedän, että nämä toiveeni menevät viikosta toiseen kuuroille korville ja minulla on juuri nyt suurempiakin murheita. Mutta niin, oliko pakko sotkea se Naomi tähän mukaan, Mr. Off? Hänellä ehti olemaan jo lupaava uusi suunta ja nyt hän otti jälleen aimoharppauksen taaksepäin.

WWE WarGamesista minulla on sekä risuja, että ruusuja. Ensinnäkin, hyvä Saimou että pistit stopin tälle typerälle Impact-pelleilylle ja teit maanantai-illan ohjelmastamme jälleen Raw'n. Vielä parempi, että maltoit mielesi ja et tehnyt siitä Sodomia. Se olisi voinut olla vihoviimeinen niitti ja olisin varmaan joutunut potkimaan teidät kaikki ulos. Raw'n 25-juhlavuotisjakso lähestyy ja olisihan se nyt naurettavaa, jos kutsuisimme ohjelmaamme joksikin muuksi. Lisäksi Bo Dallaksen muodonmuutokset olivat hauskoja, mutta nyt tuntuu, että se meni jo hieman yli. Oliko kaikki näistä oikeasti tarpeen? Mutta sitten, Saimou, ne risut. Ne hiton risut. Mitä peeveliä oikein ajattelit? Ikään kuin 3 vs 3 vs 3 ei olisi ollut liikaa, raahaat paikalle Teddy Longin ja lisäät vielä neljännen osallistujan joka tiimiin? Ottelu oli jo valmiiksi liian sekava ja nyt vain lisäsit kierroksia.

Puhhuijaa.

Kenitys! Alan olemaan täynnä näitä ylimonimutkaisia matsityyppejänne, mutta onneksi hoidit itse ottelun kunnialla. Nostalgisoit vanhaa, mutta et uuden kustannuksella. Finn Balorista onkin viimein kuoriutunut se tähti, mitä hänestä uumoilin, kun hänet 2014 palkkasin. Älkää pilatko tätä! Oletan, että palkkasit Kevin Sullivanin ajatuksenasi tehdä hänestä jonkun manageri? Jos näin on, niin mikäs siinä. Sullivan on karismaattinen ja hänellä on terävät aivot bisnekselle.

Olen aina varautunut, kun bookkaat JefreAkemire. Sinulta voi tulla mitä vaan ja tällä kertaa sieltä tuli oikein hyvä välipalasegmentti.

Ja sitten vielä Krizski. Sinua pitää varmaan muistuttaa siitä, että Mick Foley on 53 ja hänellä on vaikeuksia liikkua, saati sitten painia. Tiedän kyllä, että hän selvisi Great Balls of Firesta kuin ihmeen kaupalla vammoitta ja uskon, että tämä sai sinut kuvittelemaan, että hän olisi 20 vuotta nuorempi. Mutta hän ei ole. Onneksi hänen vastassaan oli kaikista painijoista juuri AJ Styles, joka onneksi pystyi piilottamaan Foleyn heikkoudet parhaansa mukaan ja tämäkään ei lopulta ollut mikään ihan hirveä katastrofi. Sen sijaan Brock Lesnarin tuominen sekaan lopussa oli ässäveto! AJ Styles vs. Brock Lesnar kuulostaa unelmamatsilta ja pitkästä aikaa minua ei kauhistuta maksaa Lesnarin miljoonasopimusta.

Vähän inhottaa antaa tälle näinkin korkea arvosana, mutta Nevillestä ja parista muusta asiasta huolimatta tämä oli toimiva kokonaisuus. Annan arvosanan ehkä hieman yläkanttiin, mutta verrattuna eiliseen TakeOveriin... noh, mikä tahansa näyttää kultakimpaleelta siihen verrattuna. Älkää kuitenkaan olko liian tyytyväisiä itseenne - ette missään nimessä ole poissa valvovan silmäni alta, vaan tuleen kiinnittämään yhä enemmän ja enemmän huomiota PPV-laatuun - päitä saattaa tippua, jos taannutte jälleen. Lisäksi annan käskyn jokaiseen loppuvuoden PPV:hen:
► Näytä spoileri
Kuva
Roman Reigns: "Antaa olla viimeinen kerta, kun yritätte viedä mestaruuteni minulta."

Kuva
Kevin Sullivan: "Mahtavaa olla täällä. Minulla onkin jo paljon ideoita."

Kuva
John Cena: "Minulla ei ole ongelmaa hävitä, mutta MinimiMax, pliis. Kaikella on rajansa."

Kuva
The Undertaker: "Tämä oli upea tapa poistua. Toivottavasti saan siirtyä eläkkeelle nyt rauhassa."

Kuva
CM Punk: "Onneksi sopimustani ei ole enää kauaa jäljellä. Vihaan teitä kaikkia."

Kuva
Trinity Fatu: "Mihin te oikein pyritte kanssani?"

Kuva
Dustin Rhodes: "Huominen pelottaa minua enemmän kuin mikään on koskaan ennen pelottanut. Mitä ihmettä teillä on pääni menoksi mielessä?"

Kuva
PAC: "Lakimieheni ottavat yhteyttä."

Kommentteja markeilta:
thebiggdoggjugernaut: "ROMAN REIGNS!!!!!!!!! THE BEST!!!!!!!!!!!! FOREVER!!!!!!!!!!!!!"

alabama.robert.1956: "AMEN TO THAT GREG!!!!!! good to have someone with good christan morals on the show"

erickrowanfanforever: "BIG RED ERICK ROWAN NEXT INTERNCONTINENTAL CHAMPION"

carlos.ramirez7.vlogs: "what if ths is not the end for undertaken hear me out at wrstlemania one last time undertaken and kane and epic battle and it ends with ligthing and fade 2 blac and then whats left??? MASK AND URN"

kidgamer.asaad2005: "i want be tarmou. naomi fatu culd kick me. thats hot. thumbs up if u agree"

Osmoosi69: "Homo Cena sai turpiin ja tää oli paras tapahtuma mutta sitten se vitun huora nikki voitti sen ja tää olikin ihan perseestä VITTU"
Kommentteja smarkeilta:
BarklaysCenterScrewjob: "Dibsit nimimerkkiin."

TheGreatPutaMadre: "Siis mitä tapahtui? Oliko tämä jälleen yksi 'muistatteko screwjobin'? Nevillen reaktiot näyttivät aidoilta. Workattiinko mua?"

BadstreetUSSA: "Kevin Sullivan on Big Shown isä? Mutta WCW-kaanonissahan jo kerrottiin, että Andre the Giant on Big Shown isä!"

ChampCouple: "Ilmeeni kun jälleen kickoffin avausmatsi on tapahtuman kovin. Yllättyneitä?"

MulhollandDriveByDropkick: "Jos en olisi katsonut eilistä TakeOveria, niin kutsuisin War Gamesia vuoden sekavimmaksi otteluksi. Teddy Longin kohdalla repesin avoimesti nauruun."

TerryPunk: "Mikä tämä alkuvideo oli olevinaan? Eihän näistä puoletkaan olleet kesähittejä."
Uutiset ja huhut kirjoitti:SummerSlamin jälkeen suurin uutinen on, että mitä ihmettä The Nevillen ja Roman Reignsin ottelussa tapahtui. Alkuperäinen suunnitelma oli, että Neville voittaisi mestaruuden, mutta kuten kaikki huomasivat, näin ei kuitenkaan käynyt. Wrestling Observer Newsletterin saamien tietojen mukaan ajatus siitä, että Reigns häviäisi mestaruutensa oli pitkään kaikille selvä WWE:ssä, eikä Reigns myöskään näyttänyt, että tämä haittaisi häntä. Ilmeisesti kuitenkin Roman on samalla juoninut suljettujen ovien takana. On epäselvää, että ketkä kaikki tiesivät screwjobista. Roman Reigns, tuomari Chad Patton ja Vince McMahon ovat ainoat varmat tapaukset, sekä huhujen mukaan myös yksi nimetön road agent, joka ilmeisesti oli vastuussa screwjobin toteutuksesta. Triple H ja ottelun bookannut Road Agent (joka oli eri kuin edellämainittu screwjob-agentti) pyysivät heti tapahtuman jälkeen rosterilta anteeksi ja vannoivat tietämättömyyttään, mutta Triple H:n historia screwjobien kanssa on saanut monet epäilemään, että tiesikö hän enemmän kuin antoi olettaa.

Tämä ei ole tietenkään ensimmäinen kerta kun Vince McMahon turvautuu screwjobiin. Ensimmäinen kerta oli Madison Square Gardenissa vuonna 1985 kun Wendi Richter menetti mestaruutensa Spider Ladylle eli Fabulous Moolahille. Toinen ja kaikille tutumpi kerta oli taas vuonna 1997 Montrealissa, missä Bret Hart hävisi Shawn Michaelsille. Ja nyt vuonna 2017 - mikä tullaan varmasti muistamaan tulevaisuudessa joko Brooklyn Screwjobina tai Barklays Center Screwjobina. Poikkeuksellisen tästä kuitenkin tekee sen, että tällä kertaa Vince McMahon ei siirtänyt mestaruutta toiselle painijalle, vaan esti vain jo luvatun mestaruusvoiton toteutumisen. Monet ovatkin kyseenalaistaneet logiikan tässä: mikään sopimus ei ole määrännyt, että Nevillen olisi ollut pakko voittaa kyseinen mestaruus, vaan Vince olisi voinut ilmoittaa ennen ottelua, että Neville ei voitakaan. On siis epäselvää, että miksi Vince näki tarpeelliseksi turvautua screwjobiin.

Kuten arvata saattaa, WWE:n takahuoneissa on kaaos. Monet painijat ovat avoimesti olleet Nevillen puolella ja monet ovatkin kertoneet, että eivät aio jakaa pukuhuonettaan Roman Reignsin kanssa. Erityisesti Natalya on ollut aktiivisesti Romania vastaan ja hän onkin passiivisaggressiivisesti julkaissut sosiaalisessa mediassaan kuvia Bret Hartista ja Wendi Richterista. Erityisen murskaavaa tämä on ollut monille keskikortin nouseville painijoille, sillä he kokevat, että WWE:ssä ei todellakaan tunnu olevan tilaa kuin vain yhdelle Isolle koiralle ja kaikki muut ovat hänen alapuolellaan - lupauksista huolimatta. Roman itse ei ole julkisesti kommentoinut tapahtumaa, mutta twiittasi heti ottelun jälkeen "Believe that!"

Huhujen mukaan The Neville ei gorillaan saavuttuaan edes vilkaissut kehenkään toiseen päin. Hän poistui areenalta vähin äänin ja sulki kaikki sosiaalisen median tilinsä. Nevillen sopimusta on jäljellä vielä useampi vuosi, mutta on luultavaa, että hän haastaa WWE:n oikeuteen ja saa sopimuksensa mitätöityä.

--

Mick Foley mursi jalkansa SummerSlamin main eventin viimeisessä spotissa, jossa hän putosi tikkailta apronille ja lopuksi lensi pöydän läpi. Mick Foley on kuitenkin valmis pysymään ruudussa esiintyjänä, mutta joutuu olemaan pyörätuolissa ainakin seuraavat kaksi kuukautta. Lisäksi WWE:n tohtorit ja lakimiestiimi ovat kieltäneet häntä ottamasta minkäänlaista etäisesti bumpin tapaista kolmeen kuukauteen.

Undertakerin yhden ottelun sopimus raukesi SummerSlamiin. Samoin Big Show ja Kane siirtyivät takahuonerooleihin. Saamiemme tietojen mukaan kaikki kolme heistä pitivät tätä pätevänä eläköitymisotteluna, mutta jokainen myös myönsi, että paluu ei ole mahdoton, jos tarina ja hetki on oikea.

Sean Maluta kirjoitettiin myös ulos ruudusta. Ottelun lopussa nähty "botch", missä Enzo Amore liukastui rampilla tehdyn suplexin kanssa oli suunniteltu spotti, jolla yritettiin hämätä faneja, mutta koska ottelu jatkui siitä heti, ei kukaan näyttänyt ymmärtävän, että jotain tapahtui. WWE:n johtokunta ei ole ollut tyytyväinen Malutan hahmoon ja halusivat tämän pois ruudusta. Maluta on seuraavat kolme viikkoa setänsä Afan Wild Samoan Wrestling Schoolissa vierailevana opettajana, mutta hänen oletetaan palaavan ruutuun kolmen viikon päästä uudella hahmolla.

Myös Shane McMahon kirjoitettiin ruudusta ulos. Hän oli toivonut jo vuosi sitten, että saisi viettää perheensä kanssa kunnon hääpäiväjuhlat maailmanympärysmatkalla. Shanen ja Marissan hääpäivä on 14. syyskuuta, mutta he halusivat viettää enemmän laatuaikaa koko perheen voimin. Shanen loman on määrä loppua 19. syyskuuta järjestettävään SmackDowniin. Saamiemme tietojen mukaan SmackDowniin ei ole vieläkään sisäisesti päätetty uutta ruudussa näkyvää toimitusjohtajaa, joten on mahdollista, että SmackDown on ilman auktoriteettihahmoa toistaiseksi. Toisaalta taas Brad Maddox, Bob Backlund ja JBL ovat kaikki WWE:n palkkalistoilla ilman näkyvää roolia, joten on mahdollista, että WWE tekee yhdestä heistä väliaikaisen SmackDownin GM:n.

WWE on solminut sopimuksen CWF-, JCP- ja WCW-legenda Kevin Sullivanin kanssa. Sullivan on tunnettu satanistisista hahmoistaan, sekä myös siitä, että hän oli WCW:n pääbuukkaaja 90-luvun puolivälissä. Sullivan tuotiin ilmeisesti lähinnä takahuonerooliin auttamaan tapahtumien buukkaamisessa, mutta huhujen mukaan pitkäaikaissuunnitelma on yhdistää hänet joko Lars Sullivanin tai David Benoitin kanssa.

Teddy Long oli vain vierailemassa kaupungissa, eikä hänestä olla tekemässä pysyvää jäsentä WWE-rosteriin.

CM Punkin sopimus päättyy pian. Punkin sopimus solmittiin 5. maaliskuuta ja vain puoleksi vuodeksi, eikä Punkilla ole saamiemme tietojen mukaan minkäänlaista halua tehdä jatkosopimusta. Saamiemme tietojen mukaan Punk on seuraavat 3 viikkoa minifeudissa Mojo Rawleyn kanssa, minkä jälkeen Punkin sopimus raukeaa.

Huhujen mukaan Bray Wyattin oli tarkoitus tehdä paluunsa SummerSlamissa, mutta hänen vammansa eivät olekaan parantuneet aikataulussa. WWE on ollut viime aikoina toiveikas Brayn paluulle, minkä takia he ovat tuoneet häntä yhä enemmän ja enemmän esiin mm. Dean Ambrosen segmenteissä, mutta tämä kaikki saatetaan pistää jäihin, kunnes Bray Wyattin paluu on varma.

Kalevala-seura, mikä on kannattanut avoimesti Parantaisen ja Iku-Turson välienselvittelyä, veti kaiken tukensa pois heti, kun Iku-Turson henkilöllisyys paljastui. Kalevala-seura julkaisi nettisivuillaan tiedotteen, missä he kutsuivat tätä häpeälliseksi ja kehottivat WWE:n boikotointiin.
--
► Näytä spoileri
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Raw #27: 21.8.2017 (Brookyn, New York)

Kuva
► Näytä spoileri





---
Niin, ja ne kortit yms.

MinimiMaxilla oli taskussaan NXT-joukkuepalkkauskortti (ainakin toivottavasti, sillä en jaksanut tarkistaa), joten tervetuloa, Homo Sapiens

Kanalla OLISI ollut kortti
WrestleMania VII
Tällä kortilla voit muuttaa haluamaisi seuraavan PPV-lähetyksen paikan joksikin muuksi. Kortti tulee käyttää viimeistään kolme viikkoa ennen tapahtumaa.
joka olisi siirtänyt tapahtuman Chris Jerichon risteilyalukselle kansainvälisille vesille ja muuttanut tapahtuman nimeksi Heck on a Deckin, MUTTA Prinssi käytti tähän jaksoon kortin
Shield of Justice
Lähetä tämä kortti kaikille kirjoittajille (Enska, PeeTseta, Zemppari ja mahdolliset vierailevat kirjoittajat) ja nimeä yksi buukkaaja. Kun valitsemasi buukkaaja käyttää kortin seuraavan kerran jonkin kortin, kyseisellä kortilla ei ole vaikutusta. Voit käyttää kortin milloin tahansa, mutta buukkaajan voit valita vain kerran.
Itse käytin värikynää ajoittain paljonkin. Saa valittaa.[/spoil]
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Impact #27 palaute

Vince McMahon: 6/10
Kuva
Ei yltänyt eilisen tasolle, mutta kyllähän tähän mahtui menoa ja meininkiä! Alkuun kehut sinulle, Enska! Tämä on juuri se, mikä Brock Lesnarin kuuluukin olla. Ja sitten sinä, uusi tyyppi, kuka piru oletkaan nimeltäsi - Lesnar vastaan Strowman kuulostaa upealta ottelulta. LOISTAVA IDEA! Toivottavasti heiltä nähdään otteluita usein, Lesnarkin on kuulemma erittäin tyytyväinen! Sitten tämä kaljupää, sinun tekosiako tämä on, kenitys? Rakastan sinua - toki ainoastaan platonisella tavalla. Sinun olisi parasta suunnitella Bobby Lashleyn mestaruusjuhlia, tai muuten ei hyvä heilu.Ja sitten sinä, MinimiMax, tämä kaksimetrinen köriläs vaikuttaa erittäin lupaavalta muskeleineen. SIINÄ MIEHESSÄ ON RAHAA, enkä malta odottaa sitä kun hän tuhoaa sen alppien jodlaajan, heh heh.

Sitten ne haukut: NÄISSÄ KÄÄPIÖISSÄ EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ! JA MITÄ HITTOA NE HARDYT TEKEVÄT TUOSSA KARANTEENIDIVARISSA, YMMÄRRÄTTEKÖ MIKÄ MYY: NOSTALGIA! Ja sitä Hardyissa on. Käyttäkää sitä. Ja antakaa sen pienemmän puhua, hän on edelleen jostain syystä naisten suosiossa.

Sitten se naisten video, eihän siinä ollut mitään järkeä eikä paljasta pintaa! Korjatkaa asia!

Krizski: EI SINUA KAI PITÄISI KEHUA KOSKAAN, SILLÄ TÄMÄ OLI HUONO SEGMENTTI! McMahon-draama myy toki aina, mutta tämä oli täysin väärällä paikalla. Poistu, ennen kuin suutun lisää.

Ja sitten viimeisenä: Enska! Miksi sille Rhodesin pojalle piti antaa mestaruus? Koko suku on täysiä sisäsiittoisia juntteja! Toivottavasti sinulla on tähän joku ässä hihassa...
Triple H: 6/10
Kuva

Joko pääni on totaalisesti pehmentymässä, tai sitten tässä jaksossa oli jotain oikein. Aloitetaan ensiksi huonoista puolista: Seth Rollinsin jatkuva väärinkäyttö ei ole oikein. Korjatkaa tilanne. Rollins valittaa minulle kohtelustaan koko ajan, aluksi unohdatte hänet kuukausikaupalla ja sitten paskannatte päälle. Meillä ei ole SummerSlamin tapauksen jälkeen varaa menettää yhtään supertähteä.

Mutta oli tässä tosiaan hyviäkin puolia. Tuo turnaus vaikuttaa hyvältä idealta, Saimou, mutta olisit ehkä voinut odottaa siihen että draft on ohitse. Sitten tämä Enzo Amoren kohtalo… ei hän ole missään nimessä oikea henkilö kantamaan divaria, mutta noin tarpeeton ja nopea häviö teki vain hallaa koko divarin uskottavuudelle. Darin ja Itamin feudin maltillisesta jatkamisesta silti plussaa, Prinssi. Mutta tarkkuutta ensi kerralla.

Kana, otit puheeni naisdivarin kohennuksesta hyvin vastaan. Oikealla rakentelulla Trinitystä voidaan vielä saada jotain.

J00nas, olet selvästi tervetullut lisä tiimiin. Erittäin looginen ja hyvä buukkaus. Lesnar vastaan Strowman kuulostaa hyvältä ja tämä olisi voinut olla jopa ppv-kaliiberin matsi, mutta hyväksyn tämän. Muista sitten, että et anna näiden muiden hullujen sotkea päätäsi ideoillaan, niin sinussa on ainesta.

Hulluista puheen ollen… Kenitys, en enää edes jaksa huutaa sinulle. Appiukko on jostakin syystä aivan hulluna ideoihisi enkä voi sille mitään. Ja sitten Enska… mitä minä edes sinun kanssasi teen? Jäähyväismestaruuskauden antaminen Dustinille on jalo ajatus kun ottaa huomioon, miten pitkän uran hän on tehnyt. Mutta että AJ Stylesin kustannuksella? AJ on todella hiilenä tästä syystä, enkä ihmettele. Dustinille olisi riittänyt Intercontinental-mestaruuskin, mutta toivottavasti hoidatte asian kuntoon. En toisaalta ole erityisen toiveikas. YRITTÄKÄÄ nyt edes petrata tulevaisuudessa!

Niin ja Krizski, ei tuon päätössegmentin huonous johtunut sinusta vaan siitä, että Cheetah on täysi idiootti. Toisalla paikalla tuo olisi toiminut paremminkin.
Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva
Seth McMahon: “Haistakaa paska.”

Kuva
AJ Styles: “Toivottavasti teillä on todella hyvä selitys tälle!”

Kuva
Nia Jax: “Uskallanko edes kysyä, että mitä suunnitelmia teillä on minulle?”

Kuva
Patrick Clark: “Odotan innolla aikaani Raw’ssa!”

Kuva
eMMA: “En ole vihainen teille… vielä.”


Kommentteja markeilta:
@ramonstereo619: cena for fun you did it corbin ass hole

@cr4sher9999: Aj Sytles gets scrwed by OLD FART YOU LIAR!

@pro.gamer.oscar.1771: BAEST Lensnar Will Destroy Bram And Then Teak Golbust Champion Ship!

@----FireFl0w3RRR---: Jericho and Steph, beautiful baby! <3 <3 <3

@Osmoosi69: Dustin kusettaa kaikkia ja voittaa. Paskaa.
Kommentteja smarkeilta:
@FujiVice: Dustin vitun Runnels on WWE:n mestari vuonna 2017. Ei pitäisi tulla yllätyksenä enää tänä vuonna. Jessus mitä paskaa.

@Superhero_PAC: Toivottavasti Styles lähtee tämän paskan jälkeen takas New Japaniin

@MrArnAnderson: Voidaanko puhua Dana Brooken promosta? Se jos mikä oli taidetta!

@Michael_Hutbay: Corbinin kuvio on niin mauton, että minulla ei ole sanoja. Ainoa typerämpi asia on Rollinsin momentumin kuseminen.

@GenericosOrphan: Homo Sapiensin nosto päärosteriin vaikuttaa maukkaalta. Odotan näitä matseja vesi kielellä.
Uutisia ja huhuja:
Kaaos pukuhuoneissa
SummerSlamissa tapahtuneen “screwjobin” seurauksena Raw’n pukuhuoneissa oli erittäin kireä tunnelma tällä viikolla. Monet painijoista eivät edes tulleet paikan päälle protestina Nevillen kohtelulle. Emme vielä tiedä nimiä, jotka tähän protestiin osallistuivat, mutta ainakin Nia Jaxin huhutaan olevan yksi heistä.

WWE järjestää house show -lähetyksen merillä
Alkuperäisten suunnitelmien mukaan tässä jaksossa olisi ilmoitettu No Mercyn tapahtumapaikan vaihdoksesta Chris Jerichon risteilyalukselle, joka kuitenkin jouduttiin perumaan muiden sitoomuksien vuoksi. WWE ehti tosin jo laittaa liput No Mercy -risteilyn liput myyntiin epähuomiossa, joten No Mercy -viikon jälkeisenä perjantaina ja lauantaina WWE esiintyy merillä.


BREAKING NEWS!
► Näytä spoileri
Viimeksi muokannut PeeTseta, 18 Syys 2018, 23:01. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Smackdown #38 (22.8.2018, New York)
Kuva
► Näytä spoileri
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Smackdown #38 Palaute
Vincen palaute: 6/10
Kuva

Ja kuka helvetti sinä olet? Mitä tapahtui sille, sille, mikä hitto hänen nimensä nyt olikaan. Aivan sama, tervetuloa töihin, tulokas. Katsotaan kuinka kauan kestät tässä bisneksessä. Ja sitten asiaan.

KRIZSKI, AIVAN NEROKAS VETO! GOLDBERGIN KOKKISOTA ON EMMYN ARVOINEN HITTI, JOTA SOPIIKIN MAINOSTAA NÄIN VAHVASTI! Lisäksi käytit myös Reignsiä, vaikka en käsitä, miksi heitit tuon paksukaisen hänen seurakseen. Reignsin kaltainen karisman kuningas ei moisia apuja tarvitse!

Mitä hittoa tämä naisten ottelu oli olevinaan? Missä oli ylimääräinen paljas pinta? Villezka, ota mallia Eva Marien esiintymisestä. Älä kuvittelekaan että Flairin pojan ja tämän nee- läskiperseen kohtaaminen kiinnostaa ketään!

LHB JA SAIMOU! Nautin toki aina lihaksiaan pullistelevasta Big E:stä, mutta missä on draama, missä on tarina ja missä ovat suuret tunteet! Ryhtiä!

Jostain syystä noihin kääpiöihin kiinnitettiin aivan liikaa huomiota. Se pitkä meksikolainen, Alberto, siinä on potentiaalia viedä meksikolaisten ja muiden hispaanien rahat taskuista ja suoraan minun pankkitililleni! Ei ole syytä perseillä kääpiöiden seurassa.

Tulen nauttimaan kahden viikon päässä häämöttävästä jaksosta, jossa pääsen jälleen potkaisemaan sen chicagolaisen kyrvänsyylän vittuun firmastani! Odotan, että hoidat seremoniat oikeaan tapaan, Wanhus!

Mutta se lopetus! Kevin Sullivan! Tuhon Pojat! ROMAN REIGNS! VERTA! Kenitys, sinä tiedät tien sydämeeni. Ketä kiinnostaa se brittiläinen kääpiö, kun meillä on häntä parempi korvaaja!


Hoplan palaute: 5/10
Kuva

Parry, älä kuvittele että olet jo selvillä vesillä. Olet HELVETIN ohuilla jäillä...

Pahoittelut Krizskille, en tiedä mitä helvettiä Kevin Dunn sääti lähetyksen alkaessa. Heymanin parittaminen Reignsin kanssa kuulostaa kuitenkin viisaalta. Heymanin kaltainen mikkimies pystynee piilottamaan Reignsin pökkelyyttä.

Naisten ottelu oli hyvin toteutettu. En tiedä miksi päätitte antaa juuri Trinitylle mahdollisuuden, mutta välihaastajia on hyvä olla. Beckyn tai Paigen haastot kannattaa jättää Survivor Serieksen kaltaiseen suurempaan tapahtumaan.

PeeTseta, arvostan että edes yrität cruisereiden kanssa... mutta mihin jäi Almaksen hahmonkehitys SummerSlamista? Miksi Dar on liitossa Hardyjen kanssa? Mikä hitto on Tozawan ja Nesen suunta? Punkin tapainen kiittämätön lurjus ansaitsee kyllä hävitä kunniakkaasti tulevaisuuden potentiaaliselle tähdelle.

Mitä vielä... Reignsin ja Balorin välisen kuvion uudelleen käynnistäminen ei ole hassumpi idea. Edetkää varoen.


Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva
Roman Reigns: Minä voitan Hell in a Cellissä. Älkää unohtako sitä, ämmät.

Kuva
Paige: Ja minä kun luulin, että olitte rakentamassa minusta seuraavaa haastajaa.

Kuva
The Miz: Jefre, minua voi buukata näin vahvasti jatkossakin. Paikka WrestleManian pääottelussa ei kuulosta hullummalta.

Kuva
TJ Perkins: Onko teillä tiedossa minulle jotain roolia, häh?

Kuva
Finn Balor: Teidän on aika valita puolenne. Tuetteko Vince McMahonia vai oletteko pukuhuoneen puolella. Miettikää seuraavia tekojanne tarkkaan...



Kommentteja markeilta:
@demondoggy: miz bet ginat dragon he is trylu awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@wwe_xxx_fan07: fuck you big e alexander owns bihive you faggot give back

@raushankumal: glanda bitch lasagna

@mike: i wish goldberg will return and we get spear vss spear

@Osmoosi69: vittu Reigns alkaa maistua paskemmalta kuin Cena


Kommentteja smarkeilta:
@DoryPunkJr: Voisiko Punk nyt vain kävellä ulos niin kuin viimeksi, turha tuhlata kahta viikkoa MOJON kanssa feudaamiseen.

@CCKing: Jaa, Naomi saa jostain syystä jäätävän pushin esiinnyttyään SSlamin paskimmassa segmentissä. En ole yllättynyt.

@PolarPekka: Eva Marie, koko lafkan paskin promottaja... eih.

@141Believer: Miettikää kuinka kova matsi Ishii vastaan Sombra voisi olla #freeSombra

@Tsemppaaja: En katsonut, mutta luin /woo/n kommentit. Owens ja Zayn taidettiin unohtaa heti?


Uutisia:
Vähintään puolet pukuhuoneesta on sotajalalla Roman Reignsin kanssa. Pukuhuoneessa kytee täysi kapinahenki, mikäli uskomme yhtiön sisällä olevia lähteitä. Neville oli pidetty hahmo pukuhuoneessa, joka oli raivannut tiensä yläkorttiin taidoillaan ja oli päässyt sinne koostaan huolimatta. Nähtäväksi jää miten tulossa oleva pienikokoinen draft vaikuttaa kulissientakaisiin voimasuhteisiin. Jos tilanne pahenee, voi tuloksena olla myös suuri ulosmarssi. Seuraamme tilannetta.

Shown alussa nähty pätkä Goldbergin Kokkisodasta on tämänhetkisten tietojen mukaan pelkkä tekninen virhe Kevin Dunnin puolelta, eikä Roman Reignsiä varten suunniteltu sabotaasin yritys.

Dean Ambrosen asu herätti suurta kummastusta ja useita huumoripitoisia kuvia internetin maailmassa. Ambrosen normaali asu oli mitä ilmeisimmin varastettu. Emme ole saaneet tietoa, miksi areenalla ei ollut yhtäkään ylimääräistä farkkuparia.

Joey Ryanin penis on saanut kunniapalkinnon PornHubin palkintogaalassa. Ryan voitti “vuoden julkkispenis” -palkinnon. WWE janoaa valtavirtahuomiota jokaisesta lähteestä, joten älkää ihmetelkö, jos yhtiö lähestyy kalifornialaista Ryania sopimustarjouksella vielä tämän vuoden aikana.

ILMOITUS
► Näytä spoileri
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Raw #28 (28.8.2017)

Kuva

Memphis, Tennessee
► Näytä spoileri
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Raw #28 palaute

Vince McMahon: 2/10

Kuva

MIKSI TE ÄÄLIÖT ETTE OSAA OTTAA PALAUTETTA VASTAAN? ENKÖ MINÄ VASTA VIIME VIIKOLLA SANONUT, ETTÄ RHODESIN KLAANIN EI TULE NÄYTTÄÄ NOIN VAHVALTA? ANTAA OLLA VIIMEINEN KERTA! MENITTE VIELÄ SOTKEMAAN JOHN CENAN MUKAAN TÄHÄN PASKAAN JA MINÄ EN HYVÄKSY SITÄ!

JA SITTEN KEHTAATTE VIELÄ VIHJATA, ETTÄ TÄMÄ UUSI ULJAS KÖRILÄS OLISI JOKU SUKLAAPETTERI? CEZAR BANANILLA ON VARTALO, JOKA SAA NAISET TYHJENTÄMÄÄN LOMPAKKONSA MINUN PANKKITILILLENI!

BOBBY LASHLEY OLI LIIAN PIENESSÄ ROOLISSA, NÄETTEKÖ TE NUO MUSKELIT, NE OVAT TÄMÄN BISNEKSEN NYKYHETKI JA TULEVAISUUS!

LISÄKSI TÄMÄ JOUKKUESEKOILU KESTI LIIAN PITKÄÄN, KELLY KELLY EI NÄYTTÄNYT TARPEEKSI PALJASTA PINTAA JA JÄLLEEN KERRAN TUO KUIVA SVEITSILÄINEN SAA RUUTUAIKAA, EIKÖ HÄN VOISI VAIKKA JODLATA, PIRU VIE!

Mutta onneksi joukossanne on joitakin, joilla on edes vähän älliä päässä. Brock Lesnar näytti vahvalta, vaikka tuo hiirulainen, joka teitä kiinnostaa suorastaan homomaisella tavalla näytti vielä vahvemmalta. Braun Strowman on tulevaisuuden supertähti, joten teidän olisi syytä tehdä hänestä mestari - ja nopeasti!

JA VIIMEISEKSI: TAJUATTEKO TE MITÄ OLETTE MENNEET TEKEMÄÄN? TÄSTÄ MENEE VIELÄ PÄITÄ VADILLE, SEN TAKAAN! PAUL SAA HOITAA RANGAISTUSPUOLEN TÄSSÄ TAPAUKSESSA!
Triple H: 5/10

Kuva

Appiukko oli turhan kovasanainen, tämähän oli monilta osin jopa välttävä jakso. Ei nappisuoritus, mutta välttävä. Hyvin perus-viikottainen. Aluksi risut: taasko lisää pervoilua? KATSOJAMME EIVÄT KAIPAA SITÄ! Enska, teit kyllä todella paljon hallaa joukkuedivisioonalle tuolla älyvapaalla päätökselläsi. Summer Rae toimi roolissaan loistavasti, joten sinulla on parempi olla tälle muutokselle helvetin hyvä syy ja sen syyn on mahduttava SATAAN MERKKIIN seuraavassa kolmessa Raw-buukkauksessasi. Ja sitten kenitys, sinä toinen lahopää. Tämä ei ollut niin paha kuin tuo Enskan, mutta silti, puhutteko te edes toisillenne näistä ideoista, se ei nimittäin näytä siltä. Olen vihannut pitkään tätä American Rasputin -hahmoa, joten sinun kolme seuraavaa Raw-buukkaustasi saavat sisältää enintään SATA SANAA.

Mutta näin muuten. Monet teistä kuuntelivat puheitani ja tässä jaksossa oli painia. Siis sitä, mitä katsojat ovat tulleet katsomaan. Ortonin ja Ambrosen ottelu oli vallan mainio ja pääottelun tarina toimi.

Olen edelleen skeptinen siitä, että päätitte siirtää Lesnarin SmackDowniin, varsinkin kun hänellä on vihanpito Stylesin kanssa kesken. GOAT-turnaus vaikuttaa monimutkaisuudestaan huolimatta fiksulta konseptilta ja Cheetah näytti minulle tämänhetkisen turnauskaavion, ja se vaikuttaa sangen lupaavalta. Pitkäjänteisessä buukkauksessa piilee tämän lajin suola. Otetaan vaikka esimerkiksi minun ja Batistan feudi vuosien takaa. Ottakaa mallia siitä, niin hyvä tulee. Olen ehkä turhan optimistisella päällä, eikä teitä pitäisi kehua kun vedätte heti kaiken läskiksi, mutta toivon että yritätte edes.
Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva
Brock Lesnar: “Tätä ei lukenut sopimuksessani.”

Kuva
Dean Ambrose: “Ainakin tuli voitto. Uusi alku ei olisi pahitteeksi.”

Kuva
Enzo Amore: “Tää mun kuvio on RAPEETA KAURAA!”

Kuva
Summer Rae: “Mitä helvettiä?”

Kuva
Randy Orton: “Vihaan teitä kaikkia. Onneksi tämä on ohi.”


Kommentteja markeilta:
@FLYINGLUNATIC2002: ambros is no dragon hes superhero and will bate BRIE WYATT and get renee and fuck

@eternalbellafan: Why Is John Cena Still With Crow? I’m Not Understand!

@rombaraginsisthebest: Golf dust sucks…. so baaaaaad

@Dylan_WWE_SupStar: this GOATE tornament is sooooo boring… bring back jon morrison

@Osmoosi69: Miks tää ei voi olla kuin NXT? Vitun Goldust olis saanu kuolla siihen vitun syöpään
Kommentteja smarkeilta:
@SarahLoganHungergames: Melkein tunti jaksosta Goldustin irstailuja? Ja eikö kukaan enää muista sitä kun Braun oli maailman suurin pervo? Tämä firma vihaa rahaa.

@4-2-0-Kid: Summer Rae osana Rasputinin uutta pervostablea… luulin, ettei Axelin valetista voisi päästä enää alemmas.

@Dominator93: Bobby Lashleyn pitäisi palata TNA:han tai Ampediin tai mikä vittu se nykyään onkaan. WWEei käytä häntä oikein.

@KiviPohja: Jos jakson kohokohta on Enzo Amoren promo, jotain on tosi pahasti pielessä.

@MoxFanatic: Ambrosen ja Brayn feudi ei lopu koskaan. Hyvä matsi, mutta kai te olette kuulleet uutiset jo?
Uutisia ja huhuja:
Mick Foleyn puheet aiheuttavat hämmennystä
American Rasputin (Mick Foley) mainitsi Lanan olevan draftattu SmackDownin puolelle. Käsikirjoittajalähteemme mukaan hän on yhä osa Raw’n rosteria.

Iso ottelu Survivor Seriesiin suunnitteilla?
Tällä hetkellä WWE suunnittelee Survivor Seriesiin tietojemme mukaan Team Styles vs. Team Lesnar -ottelua, mutta suunnitelmat vaihtuvat viikoittain.

Pukuhuone edelleen tyytymätön
Brittipainija Nevilleen kohdistuneen “Brooklyn Screwjobin” seurauksena pukuhuoneessa on edelleen kahtiajakoinen tunnelma. Monet painijat ovat hyvin tyytymättömiä nykyiseen suuntaan ja toivovat pikaista muutosta asioihin. Mm. Kevin Owens ja Sami Zayn ovat ilmaisseet sosiaalisessa mediassa tukensa Nevillelle.

Seuraavan viikon GOAT Climax -ottelu julkaistu
WWE.com on ilmoittanut ensi viikon Raw'hon GOAT Climax -turnauksen seuraavan ottelun. Siinä kohtaavat tuoreet Raw-nimet Dean Ambrose ja Elias Samson, jotka korvaavat turnauksessa Seth Rollinsin ja Jaakko Parantaisen, jotka siirtyivät draftin myötä SmackDowniin.

BREAKING NEWS!

► Näytä spoileri
► Näytä spoileri
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Smackdown #39

Kuva
29.8.2017, North Little Rock. Arkansas

► Näytä spoileri
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

SD #39 Palaute


Vincen Arvio: 7/10
Kuva

HAHAHAH, MUSTEKALA! PAUL, PAUL, SITÄ HOMOA LYÖTIIN MUSTEKALALLA, HAHAHAHAA, SUORAAN PÄÄHÄN!

Huh huh, ajatelkaa nuoren miehen sydäntä, melkein kuolin nauruun. Tai siis, jos en olisi kuolematon, HA HA HAA!

Mitä, haluatte vielä muita kommentteja?

BUUKKAAT NAISIA UIMA-ALTAALLE, LOS_PEBBELS, JA LINSSISSÄ ON LÄHINNÄ ROCKIN YLIPAINOINEN SERKKU! PIDÄ FETISSISI ITSELLÄSI JA KÄYTÄ ENSI KERRALLA PELKKÄÄ EVA MARIETA! Siinä vasta pakkaus…

ENSKA, MIKSI HELVETISSÄ TUOLLE ISOLLE KÖRILÄÄLLE PITI PISTÄÄ SEN YHDEN JOBBERIN VAATTEET PÄÄLLE! Arvostin kuitenkin sitä, että näet kummasta heistä on tähdeksi. CASSILLA ON TULEVAISUUS, SANOKAA MINUN SANONEEN!

Se koko illan jatkunut video oli liian pitkä, mutta markkinoinnin pojat kertoivat minulle, että nuo maskit painavat rahaa jo nyt. HYVÄ!

Se minun uusi poikani, juu, McMahonit on aina hyvä pitää ruudussa, varsinkin kuin vässykkäpoikani on paennut LOMALLE! MITÄ HELVETTIÄ SE EDES TARKOITTAA! Se Miz on edelleen kova poika näyttelemään, pitääkin soittaa studiolle ja pistää uusi elokuva tulille.

ROMAN REIGNS! BROCK LESNAR! SAMASSA KEHÄSSÄ! TUHOAMASSA KÄÄPIÖN! SINÄ TIEDÄT TIEN MIEHEN SYDÄMEEN, KENITYS! ACHOO, HELVETTI! HYVÄ TYÖTÄ!

Hoplan Arvio: 8/10
Kuva

Pojat, pojat, pojat… miksi ette voisi yrittää näin useamminkin. Ei tämä nyt puhdas täysosuma ollut, mutta verrattuna kaikkeen paskaan, mitä yleensä tuotatte…

Ensinnäkin, kaikki otteluiden buukkaajat, hyvää työtä. Tätä viikoittaisiin kaivataan. Hyviä tv-otteluita, jolla on tarkoitus. Fandango näytti jo hetken nousevan suurempaan rooliin, mutta hänen hahmonsa sopii myös mainiosta alemman kortiin lyhyeen feudiin. Samalla myös English sai tekemistä, hyvä homma Kana. BiHiven ja joukkuemestaruustilanteen ratkominen ei ole helppo tehtävä, mutta arvostan että yrität, Saimou. Usojen ja Nesstin revanssi on PPV-tason ottelu pienellä lisärakentelulla. Kuljettakaa myös BiHive maaliin asti. Alexander, Big E, Jordan ja Gable voivat kaikki olla suuria palasia Smackdownin tulevaisuudessa.

Mainiota Kenitys, nyt pääottelukuviossa on selvä focus. Nevillen statuksen ollessa vähintäänkin ongelmallinen, on tärkeää että Lesnar,Reigns ja Balor ankkuroivat pääkuviota. Toitte myös Sethin Smackdowniin hyvin Krizskin kanssa. Seth on ollut yksi henkilökohtaisia suosikkejani jo PITKÄÄN, joten YRITTÄKÄÄ OLLA RYSSIMÄTTÄ TÄTÄ!

Enska, krhm. tajuat varmaan, että Big Cass on osa Raw’n rosteria. Kuten myös Lana. Sinun ei tarvitse vaivautua paikalle maanantaina.

Mutta suurin kunnia tästä illasta kuuluu Wanhukselle ja Peetsetalle. Punkin ja Mojon feudi on yksi vuoden parhaimmista vain muutaman viikon rakentelulla ja Ryderin paluu sinisiin oli toteutettu juuri oikein. Wanhus, sinulla saattaa olla tulevaisuus tässä bisneksessä vielä siinä vaiheessa, kun nämä muut saavat kenk- siis, krhm…

Peetseta, mainiota työtä videopaketin kanssa. Olet pettänyt Zaynin luottamuksen jo pariin otteeseen. Mutta tässä on ideaa. Varmistakaa, että koko kolmikko on esillä myös Hell in a Cellissä.

Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva
Roman Reigns: Tuhoaisin Lesnarin myös Octagonissa.

Kuva
Aiden English: Aivan tätä en odottanut teiltä…

Kuva
Nia Jax: Kiitos maksetusta matkasta kuumille lähteille!

Kuva
Sami Zayn: Minulla ei ole mitään syytä luottaa sinuun, Peetseta

Kuva
Luke Harper: Olen saanut lupaavia puhelinsoittoja…


Kommentteja markeilta:
@iceburg: brirng back goldberg upvote if you agree

@XXXLEGACYKILLERXXX: wyatt should be back and kill evryjone win title fuck big dog

@delhiboi928947: nia snack beat meat

@HHHlover69: buuu lesnar buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

@Osmoosi69: punk vitun homo lopettaa

Kommentteja smarkeilta:
@OctopussyHold: En malta odottaa, että PAC saapuu New Japaniin, eikä johonkin Dragon Gaten kaltaiseen pikkuindyyn.

@BlasterMaster: Olenko ainoa, joka välittää Fandangosta? Tässä voisi olla seuraava supertähti, mutta ei.

@Taikaviitta: BOLA ON TÄNÄ VIIKONLOPPUNA! HYPE!

@CrowForest: Tapahtuiko Smackdownissa mitään, ajattelin kelata pitkästä aikaa lävitse.

@DaBigDawg: Katsoiko kukaan Shuji Ishikawan viime viikon matsia. Ei jumalauta mikä mättö!

Uutisia:
Ring of Honorin katsojaluvut ovat olleet selkeässä nousussa koko vuoden. Sisäpiiristä kantautuneiden tietojen mukaan Final Battleen ollaan lataamassa todellinen huippushow. Cody Rhodes on ollut keulakuvana Ring of Honorin yllättävässä kasvussa. Seuraamme tilannetta.

Brad Maddoxin tilanne on tällä hetkellä ilmassa. Maddox tuotiin takaisin rooliinsa Smackdownin toimitusjohtajana yllättäen. Rooli ei ole kuitenkaan kiveen hakattu, vaan toimitusjohtajan rooliin saatetaan hyvinkin nostaa uusi henkilö syksyn aikana. Maddoxia on spekuloitu siirtyväksi managerin rooliin tai vaihtoehtoisesti jopa painijaksi.

CM Punkin tilanteeseen ei ole tullut muutosta ja seuraavan viikon Smackdown jää hänen viimeisekseen. Sen sijaan Brock Lesnar on sopimusneuvottelujen keskellä. Lesnar ei haluaisi olla paikalla niin usein, kun WWE hänet haluaisi. Lesnar on asetettu Roman Reignsin rinnalle Smackdownin ykkösheeliksi ja suunnitelmat kaksikon revanssista WrestleManiassa ovat edelleen todellisuutta. Lesnar on tietojemme mukaan anomassa jalkapallokauden kattavaa vapaata. Lisää tilanteesta ensi viikolla.
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Raw #29 (4.9.2017)

Kuva

Omaha, Nebraska
► Näytä spoileri
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Vastaa Viestiin