Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 FINAALI 18.3. ASTI

Kaikenlaiset showpainiaiheiset kilpailut ja foorumipelit.
Vastaa Viestiin
Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

AJ Styles
CM Punk
- Punk on tosiaan se, kenen matskua kiinnostaisi mennä katsomaan enemmän. Luultavasti jos olisin seurannut tarkemmin hänen WWE-uraansa, äänestäisin toisin, mutta en ole. Styles sen sijaan on mahdollisesti maailman paras.

Rey Mysterio
Edge
- Edgen heeleilyt vaikuttavat kiinnostavilta, mutta en tosiaan ole niin kiinnostunut tästä ajanjaksosta, että jaksaisin mennä katsomaan Edgen uraa tarkemmin. Pidin hänestä toki aina, mutta ei koskaan lukeutunut suosikkeihini. Samat sanat toki Reysta - aina pitänyt, ei koskaan suosikki. Reysta ehkä pitänyt kuitenkin aina piirun verran enemmän. Tämä muuten oli myös mahtava tag team aikanaan.

Daniel Bryan
Seth Rollins
- En ole äänestänyt Rollinsia yhdelläkään kierroksella, joten miksi lopettaa nyt. Okei, Rollins oli parasta 2014-2015, mutta en tosiaan ole syttynyt sen jälkeen enää. Enkä tosiaan ole Bryaninkaan suurin fani, mutta olen pitänyt hänestä useammassa roolissa kuin Rollinsista. Pitäisi varmaan katsoa enemmän old school ROHia.

Shawn Michaels
Chris Jericho
- 2002-2003 inhosin HBK:ta, mutta toisaalta en pitänyt Jerichostakaan. Olisin tällöin kuitenkin äänestänyt Jerichoa. 2003-2016 olisin äänestänyt taas HBK:ta, koska ymmärsin hänen merkityksensä. Mutta nyt 2016-> Jerichon lista-kausi sai vielä vaa'an kääntymään. Harvoja valopilkkuja muuten niin puuduttavassa ohjelmassa.
Aurinkoinen puoli ylöspäin

LostHardyBoy
Main eventer
Viestit: 246
Liittynyt: 15 Marras 2017, 23:45

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja LostHardyBoy »

AJ Styles
CM Punk

Punk oli kova silloin 2008-2011 mut siitä eteenpäin on vissiin jengin mielestä kulta-aika. Sitä en oo kokenut. AJ:ltä on tuttua vaan WWE run mutta onhan se mielettömän kova ja paras painija tällä hetkellä.

Rey Mysterio
Edge

Tää on kauhee pari. Jouduin kovasti miettimään kumpi on vaikuttanut mun painin seuraamisen alkuaikoihin enemmän ja päädyin Edgeen. Molemmat sai mut mukaan tähän lajiin mut jompikumpi on pakko valita.

Daniel Bryan
Seth Rollins

Tykkäsin D-Brysta heti reality NXT:n ekasta kaudesta lähtien. Kulta-aika jäi kokematta mut onhan se mielettömän kova GM. Rollins on ollut liian tylsä viime aikoina kilpaillakseen.

Shawn Michaels
Chris Jericho
HBK on edelleenkin vastuussa kovimmista mania matseista. Jerichoon oon oikeesti tykästynyt vasta viime vuosina.

Avatar
Ravenwood
Main eventer
Viestit: 118
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 16:26

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Ravenwood »

AJ Styles
CM Punk
- Discordissa aiemmin mainitsin että Styles on ehkä WWE:n paras painija tällä hetkellä, mutta en kuitenkaan varsinaisesti ole mikään miehen suuri fani ollut koskaan. CM Punk taasen kuuluu omaan all time top 5:een, joten eipä tässä pahemmin ollut hankaluuksia valita jatkoon menijää.

Rey Mysterio
Edge
- Molemmista pidän kyllä, mutta koska Mysteriota fanitin ihan hulluna 2000-luvun alussa niin pakko antaa ääni Reiskalle. Edge tarjosi ehkä vähän mielenkiintoisempaa settiä sitten myöhemmin, mutta puhtaasti fanituksen puolesta Mysterio vie tän.

Daniel Bryan
Seth Rollins
- Bryanin nousu tähteyteen oli hienoa seurattavaa ja sen ansiosta herralle ääni tästä parista. Rollins oli hyvä Shieldissä ja välillä sen jälkeenkin, mutta mitään kovinkaan ikimuistoista ei ole jäänyt mieleen.

Shawn Michaels
Chris Jericho
- Joo, kyllä se Jericho edelleen on mun suurin suosikki kautta aikain.

Avatar
Krizski
Main eventer
Viestit: 214
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:55
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Krizski »

AJ Styles
CM Punk

Tullaan nyt mukaan hämmentämään soppaa, kun on kerrankin motia ja aikaa äänestää.

Ensimmäinen pari on mulle pahin, koska molemmat ovat suosikkejani. AJ Styles on jo ollut TNA ajoista lähtien yksi suosikeistani ja fanitukseni on kasvanut vain koko ajan. Mielestäni yksi modernin eran taitavimmista painijoista, joka pystyy kehon kielellään kertomaan suurta tarinaa otteluiden aikana sekä painimaan monella erilaisella tyylillä erilaisia vastustajia vastaan.

CM Punk nousi suosikkieni joukkoon kuuluisalla Pipebomb-promollaan. Sitä ennen en kuitenkaan ole osannut Punkista niin välittää. Mielestäni siihen asti hänen runinsa WWE'ssä ei ole ollut kovinkaan ikimuistoinen, vaikka SES-talli olikin mielenkiintoinen. Myös hänen aikansa ennen WWE'tä on hieman hämärän peitossa. Kuitenkin Pipebombin jälkeen Punk oli WWE'n kantavia voimia mun silmissäni hänen voimakkaan ja karismaattisen hahmonsa takia. Myös monta hyvää ottelua tuli tuon promon jälkeen, kunnes ura tuli toistaiseksi päätökseen.

Kokonaisuudessa AJ Styles menee edelle ja se johtuu juurikin siitä, että olen ollut hänen faninsa koko hänen runinsa aikana. Punk ei alkuun onnistunut vakuuttamaan mua, mutta kun sen teki niin todella vakuuttava oli. Silti Styles menee mun fanituslistalla ohi Punkista sen takia, ettei mulla ole hänestä huonoja muistoja oikeastaan mistään vaiheesta uraa.

Rey Mysterio
Edge

Kun aloitin katsomaan tätä lajia, Rey Mysteriosta tuli ensimmäisenä pikkuKrisun suosikki. Taitavat liikkeet ja altavastaajatarinat olivat sydäntä lähelläni. Häneen oli helppo samaistua ja häntä oli helppo kannustaa ilkeitä monstereita vastaan. Toki WWE-runin loppu olikin sitten aika heikohkoa loukkaantumisten ja ehkä motivaation puutteenkin vuoksi. Reyn aika WWE-runin jälkeen on kuitenkin taas saanut mut kiinnostumaan Reiskan otteista ja hänen Rumble-paluunsa oli erinomainen lisäys. Hienoa, että mies on saanut itsensä kuntoon!

Edge taas on yksi kaikkien aikojen suosikeistani. Äiteeni kans fanitti häntä, kun hän halusi seurata, että mitä mä oikein katson :D Aivan ensiluokkainen pahis, rokkistaran lookki ja hänestä huokui aina karismaattinen aura. Varsinkin Edge vs. Cena -feudi teki musta Edge fanin. Hän ei paininut sitä täydellistä matsia, mutta yleensä elin täysillä hänen matseissaan. Mies, jota rakasti vihata. Loppu-uran facerun ei ihan ollut mun mieleen, koska koen Edgen olevan parempi pahiksena. Valitettavasti ura sitten loppui niskavammaan tylyllä tavalla. Vieläkin muistan sen riipaisevan promon, kun hän eläköityi.

Edge on yksi kaikkien aikojen suosikeistani ja en vain syty niin paljoa Reiskalle, että hän menisi Edgen ohi. Heidän taistelunsa kans miellytti mua useaan otteeseen kehässä. Mysterio loikkaa köysistä ja Edge halkaisee Spearilla Reiskan. 1.2.3 ja Edge voittaa!

Daniel Bryan
Seth Rollins

Tämä on kierroksen helpoin pari. Seth Rollinsin hähää-run on ollut miehen uran huippukohta, mutta muuten en ole saanut Rollinsista kunnolla otetta. En vain saa yhteyttä häneen. Loistavaa painia, mutta hahmo ei vaan meinaa sytyttää mua.

Sen sijaan Daniel Bryan on yksi parhaimmista ultimaattisista underdogeista, joka on koskaan otellut painikehässä. Erittäin taitava painija ja lopulta sai rakennettua itselleen loistavan hahmon, johon oli helppo samaistua. Nämä jo yksinään riittää mulla siihen, että Rollins ei kykene voittamaan Bryania.

Shawn Michaels
Chris Jericho

Kun lähden tätä paria perkaamaan, mun on lopulta yllättävän helppo äänestää Chris Jerichoa. En tiiä miksi, mutta en ole oikein koskaan ollut HBK:n fani. Kyllä, mies on helevetin karismaattinen ja paininut useita hienoja matseja, siitä krediittiä. Silti HBK on ollut mulle jotenkin no no kokonaisuudessa. Loistava ura ja tehnyt valtavan duunin monella eri eralla WWE'ssä.

Silti Y2J on mulle kolahtanut paljon paremmin kokonaisuudessa kuin HBK. Se voi johtua siitä, että mä pidän Jerichoa paljon paremmin muokkautumiskykyysenä kuin HBK:ta. Arvostus vaan noussut, mitä pidemmälle ura on mennyt. Se, että hän onnistui selättämään slumppinsa yhdellä WWE-runeistaan (keski-iän kriisi run) ja evolvasi itsensä uudestaan loistavalle tasolle hahmona. Myös miehen painiosoitus Omegaa vastaan kertoo siitä, että Jericholla on todellakin tankissa varaa vetää huippuluokan matseja, kun hänelle siihen annetaan mahdollisuus. Jericho saa tässä ääneni!
KrizskiMania is running wild!!

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Teme »

eddie guerrero
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

En äänestä vielä, mutta laitan tänne, kun mieleen juolahti. Jokainen näistä parituksista on kohdannut myös kehässä vastakkain.

AJ Styles ja CM Punk ovat kohdanneet ROH Anniversaryssa 2004 Pure Title Tournamentin Finaalissa.

Edge ja Rey Mysterio kohtasivat toisensa muutamaan otteeseen ja olivat aikoinaan myös tiimi. Miehet kohtasivat muun muassa Royal Rumblessa 2008 (laatu aika peruna/5) ja tiiminä miehet ovat painineet klassikko 2/3 Falls matsin SmackDownissa Anglea ja Benoitia vastaan.

Bryan ja Rollins kohtasivat toisensa muutamaan otteeseen singles-matsissakin WWE:n puolella kuten tässä SmackDownissa. Indyjen puolella miehet kohtasivat ROH:ssa.

Michaels ja Jericho ovat sitten kohdanneet ihan WrestleMania-tasolla toisensa. Muita klassikkoja miesten väliltä on vuoden 2008 feudi ja tämä ladder-ottelu.
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
Kärtyperseprinsessa
Lower Midcarder
Viestit: 24
Liittynyt: 24 Tammi 2018, 23:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Kärtyperseprinsessa »

AJ Styles
CM Punk

Molemmat on omalla tavallaan todella hyviä, mutta näistä kahdesta pisteen saa CM Punk, koska loputon päänaukominen oli paljon viihdyttävämpää katsottavaa kuin AJ Stylesin promot. Olen jo sanonutkin tän, mutta CM Punkkia on inasen kivempi inhota kuin AJ Stylesistä on tykätä!

Rey Mysterio
Edge

Ah, teini-ihastukseni Edge vie pisteet Reiskaltakin nyt, koska vaikka Reiska on Edgeä huikeampi kehässä, Edgen perseilyt on ollu aina kultaa. Never förget 5 seconds pose.

Daniel Bryan
Seth Rollins

Näistä on vaikea valita, koska oon vastikään oppinut pitämään kummastakin, mutta koska äänestän niin, että omatuntoni ei soimaa jälkeenpäin, menee piste Seth Rollinssille vaan sen takia, että tykkään siitä inasen enemmän kuin Daniel Bryanista. Syyt on tähän ihan puhtaasti siinä, että katselussa oli taukoa kun Bryan paini ja Rollinssilla oli omat systeemit menossa, joten ei oo paljoo muuta mihin mielipidettään perustaa. Rollins ja ämpärireidet vie tämän.

Shawn Michaels
Chris Jericho

Iki-ihana HBK jää nyt kakkoseksi Jericholle. Vaikka tykkäsin muksumpana Shawn Michaelsista ihan älyttömästi, Jerichon parhaimmat perseilyt sijoittui siihen kultaiseen teiniaikaan kun paini oikeasti iski ja lujasti, eikä siitä koukusta päässyt enää irti. Y2J save us, again.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja kenitys »

AJ Styles
CM Punk
Punkin suosio tässä kilpailussa on ollut siinä mielessä yllättävää, että miehen todelliset huippuvuodet rajoittuvat kuitenkin vain pariin tiiviiseen ajanjaksoon (ensin indyissä ja sitten muutamaa vuotta myöhemmin WWE:ssä). Ja kuten olen jo monesti tässä kirjoittanut, Punkin lähtö WWE:stä oli todellinen antikliimaksi, ja vaikka häntä varmasti kohdeltiinkin huonosti, on silti todella raskasta, kuinka arvokkaana tapauksena Punk pitää itseään. Styles vastaavasti on ollut lähes koko 2000-luvun ajan yksi maailman parhaista painijoista ja näyttänyt sen indyissä, TNA:ssa, Japanissa ja WWE:ssä. Onnistunut nousemaan niissä kaikissa huipulle, mikä on todella poikkeuksellista. Lisäksi Stylesissä vaikuttaa olevan sellaista ihanan suomalaista "Ei nyt tehdä tästä liian isoa numeroa" -mentaliteettia verrattuna Punkin meininkiin. Tai ehkä olen vain tulkinnut väärin. Jos olen, ei haittaa. Styles on minun silmissäni sekä bisneksen parhaita että sympaattisimpia tapauksia ja saisi vaikka voittaa koko tämän roskan (jolla ei toki ole oikein mitään tekemistä oikeasti kaikkien aikojen knock outin kanssa). Punkin aika voisi vihdoin tulla.

Rey Mysterio
Edge
En olisi kumpaakaan näistä äänestänyt neljän parhaan joukkoon, jos olisin saanut valita. Erityisesti Edgen suosio on kyllä hämmentänyt, kaveri on onnistunut tiputtamaan sekä Kurt Anglen että Eddie Guerreron. Eddie puolestaan on tiputtanut John Cenan ja Steve Austinin. Siinä on heti neljä nimeä, jotka kaikki näkisin ennemmin top nelosessa kuin Mysterion tai Edgen. Molemmista toki pidän paljon, ja Mysterioon varsinkin liittyy lämpimiä lapsuudenmuistoja (kuten olen moneen kertaan kirjoitellut). Selvästi Edge on kuitenkin tällä foorumilla kovaa kamaa. Arvostan minäkin Edgeä paljon ja tykkäsin miehestä melkein koko tämän uran ajan, mutta silti koskaan mitään kovin suurta fanitussuhdetta en ole onnistunut Edgeä kohti luomaan. Mysteriota puolestaan fanitin painifaniuteni alkuaikoina, ja vaikka fanitus sittemmin hiipuikin, pitää Mysteriota edelleen arvostaa ihan sen takia, miten poikkeuksellinen tapaus hän on aikanaan ollut amerikkalaisessa painissa. Pelkästään jo pidemmällä historialla Mysterio vie tässä voiton Edgestä.

Daniel Bryan
Seth Rollins
Steve Austin tippui ensimmäisellä kierroksella, mutta Seth Rollins on kahdeksan parhaan joukossa. Tämä on KnockOutin taikaa. Olen jo moneen kertaan paasannut Rollinsin tylsyydestä ja Daniel Bryanin mahtavuudesta (sekä erityisesti siitä aivan mielettömästä "Yes"-Raw'sta, jossa olin paikan päällä), joten ei tässä ole minulle mitään epäselvyyttä. Bryan on mahtava ja ansaitsee oikeasti päästä neljän parhaan joukkoon. Rollins, nyt voit vihdoin pakata veitsesi.

Shawn Michaels
Chris Jericho
Ja sitten se ultimaattinen pari, jonka muodostumista tässä jo odottelinkin. Minulle tämä on silti myös aika helppo. Olen aina pitänyt Michaelsista, nauttinut suunnattomasti hänen otteluistaan ja arvostanut miehen uraa (sekä halveksinut 1990-luvun kusipäisyyttä). Silti Shawn Michaels ei ole koskaan ollut fanituslistallani siellä aivan kärjessä, aivan ykkösnimien joukossa. Jotenkin Michaels ei ole vain sillä tavalla minua koskaan puhutellut. Siksi juuri on helppo antaa ääni Chris Jericholle, joka kuuluu kymmenen eniten fanittamani painijan joukkoon. Siinä joukossa edelle menevät muun muassa Hurricane ja Scott Hall, joita olen äänestänyt Jerichoa vastaan, mutta olen silti iloinen siitä, että Jericho on oikeasti tässä näin pitkällä mukana. Yksi upeimmista urista 1990-luvulta lähtien ja yksi monipuolisimmista tapauksista koko painibisneksessä. Jericho on ehkä tällä hetkellä suosikkini koko tämän KO:n voittajaksi.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

AJ Styles
CM Punk
- Näistä kahdesta parempi painija on ehdottomasti AJ Styles. Mies loistaa missä ikinä hän onkaan. Uskomatonta, kuinka onnistuneesti mies on onnistunut soveltamaan oman painityylinsä eri promootioiden tyyliin ja kuinka mies oikeasti on saanut arvostusta nyt WWE:ssä, vaikka sen suhteen tuli itsekin oltua aika skeptinen aikoinaan. TNA:ssa mies oli lafkan tähti, mutta TNA:ta en seurannut niin intensiivisesti, että erityisempää suhdetta häneen olisi muodostunut. TNA:n paras matsi on mielestäni AJ Styles vs Christopher Daniels vs Samoe Joe vuodelta 2005 ja on niitä muitakin hyviä matseja miehelle tarttunut matkaan TNA-ajoilta. NJPW:ssä viimeinen ottelu Nakamuraa vastaan oli mainio ja se toivottavasti nähdään uusintana muutaman viikon kuluttua länsimaisilla lavoilla.

CM Punk - vihainen, kiukutteleva, kärttyinen ukkeli, joka kokee tulleensa kaltoinkohdelluksia. Tällainen ikävä kuva miehestä välittää tällä hetkellä ja osa siitä varmaan ihan oikeutetustikin. Moneen kertaan mainittu 2011 Punkin pipebomb imaisi minut lajiin takaisin monien muiden tavoin ja siitä eteenpäin miehen uraa tuli seurattua intensiivisesti. Straight Edge Society oli mahtava aikoinaan, kuuluu ehdottomasti parhaimpiin kuvioihin, joita vuosikymmenen vaihteessa oli. CM Punk loisti roolissaan lahkonjohtajana. Eikä mies ole kehässäkään mikään turhake sentään, parhaana matsina ottelu Cenaa vastaan Money in the Bankissa 2011. Vaikka kehätaidoissa mies jää kakkoseksi AJ Stylesille, niin muilla osa-alueilla Punk vie Stylesin ja Punkia voin sanoa fanittaneeni. Näin ääni CM Punkille.

Rey Mysterio
Edge
- Tämä on kierroksen vaikein pari. Kun kierros julkaistiin, niin tämä oli ainoa, johon en heti keksinyt vastausta. Ajattelin, että joo kyllä ääni menee Mysteriolle, mutta hetki siitä kallistuin vahvasti Edgen puoleen. Nyt meni Mysteriolle taas.

Edgeä pidän 00-luvun yhtenä parhaista heeleistä ja oman seuraamisen alkuaikoina mies oli varsin merkittävässä roolissa Rawissa. Feudi Cenaa vastaan oli mahtava ja muistan katsoneeni useaan otteeseen VHS:ltä tämän ottelun Rawista - Edge vs John Cena vs Rob Van Dam. Miehen ura loppui kyllä surullisen ennenaikaisesti ja viimeinen ottelu käytiin jotain Alberto del Aburridoa vastaan. Jollain aiemmalla kierroksella linkkasin pari promoa, joissa Edge esiintyy aktiiviuransa jälkeen ja jotka ovat mahtavia. Toivottavasti Edgellä vielä jotain roolia keksitään tulevaisuudessa promootiossa, mies kuitenkin lukeutuu suosikkihahmoihini koskaan.

Rey Mysterio kuuluu myös niihin painijoihin, joita näki aktiivisesti aikoinaan, kun lajia alkoi seuraamaan. Mikään suuri Mysterio-fani en ollut, kaverit tuntuivat sitä olevan enemmän, mutta myöhemmin olen alkanut diggailemaan Mysteriosta valtavasti. 90-luvun WCW-matsit ovat mahtavia ja 2010-luvulla mies vetää mahtavasti edelleen. Olisin antanut äänen Edgelle, mutta pelaan tässä kohtaa vielä LU-kortin (ehkä viimeisen kerran tämän turnauksen aikana). Mysterio on ollu mahtava lucha-legendana Lucha Undergroundissa, erityisesti matsi Ricochetia vastaan on jäänyt sydämeen. Rey Mysterio <3

Daniel Bryan

Seth Rollins
- Molemmat ovat tarjonneet uskomattoman upean WrestleMania-hetken. Bryan tarjosi sen selätettyään julman authorityn ja Rollins tarjosi sen puolestaan lunastamalla salkun kesken WrestleManian pääottelun. Molemmista miehistä pidän, mutta Bryan on parempi vielä jokaisella osa-alueella ja tarjonnut enemmän ikimuistoisia hetkiä kuin Rollins niin sillä mennään. Team Hell No <3 Toivottavasti jonain päivänä tässä parissa olisi selkeämpi kamppailu.

Shawn Michaels
Chris Jericho
- Johan on pari! Molemmista herroista tuntuu, että on jo paljon kirjoittanut, mutta tässä parissa ei allekirjoittaneelle ole mitään epäselvää. Shawn Michaels on kaikkien aikojen paras painija koskaan ja sillä meriitillä mennään jatkoon jokaisesta parista. Jericho on mahtava ja ansaitsee voittaa tämänkin knock-outin, jos ei tästä parista mene jatkoon. Michaelsin uraa pystyy nyt tarkastelemaan jo kokonaisuutena, sillä ura on jo ohi, mutta Jericho kummallisesti porskuttaa (DDP Yogan avulla, postaus sisältää tuotesijoittelua) eteenpäin ja viimeisimpänä paini viiden tähden mittelön Japanissa. Mielenkiintoista nähdä, kuinka Jerichon ura päätetään. Michaelsin uranlopetus on kauneimpia koskaan ja olin niin surullinen silloin. :( Kaikkien aikojen paras.
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Kuva-arvoitus miäs
Main eventer
Viestit: 159
Liittynyt: 26 Maalis 2016, 17:41

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Kuva-arvoitus miäs »

AJ Styles
CM Punk
Punk oli suosikkini parin vuoden ajan kunnes hän lopetti painimisen, minkä jälkeen Stylesista tuli minun suurin suosikki. Stylesin fanitus on hieman hiipunut hänen kotiuduttua WWE:iin mutta hän on all time suosikkilistallani todella korkealla. Punkin fanitus on sen sijaan laskenut roimasti ja all time listallani hän on Stylesin alapuolella. Mielestäni Styles on parempi ja sulavampi kehässä mutta toki Punk on selvästi parempi promottamaan. Valinta on itselleni aika selvä.

Rey Mysterio
Edge
Edge on tarjonnut enemmän muistokkaita hetkiä.

Daniel Bryan
Seth Rollins
18 sekuntia oli ensikosketukseni Bryaniin. Shieldin debyytti oli puolestaan ensikosketukseni Sethiin. Näistä ensivaikutelmista Bryan teki suuremman vaikutuksen. Sittemmin olen nähnyt Bryanin legendaarisia otteita ROH:ssa ja muissa indyissä. Sethin indyseikkailut ovat jääneet aika vähäiselle katselulle. Bryanin ottelut ovat kuitenkin mieleenpainuvimpia vaikka laskettaisiin vain matsit WWE:ssa. Promottajina ovat samaa luokkaa. Kyllä Bryan vie tämän.

Shawn Michaels
Chris Jericho
Monia hienoja hetkiä molempien uralta löytyy. Tähän valintaan ehkä vaikuttaa Shawnin eläköityminen 44-vuotiaana ja se, että Jericho vielä 47-vuotiaanakin paini todella kovan ottelun Japanissa.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Enska »

AJ Styles
CM Punk
Molemmat ovat aikanaan olleet hetkellisesti ihan ylimpiä (senhetkisiä) suosikkejani: Punk vuosina 2006 ja 2011, Styles NJPW:ssä. Molempia tuli myös fanitettua silloin ihan äärimmäisen paljon, mutta Punk-fanitukseni ei koskaan noussut samalle tasolle kuin AJ-fanitukseni. Styles kun on parhaimmillaan silloin, kun hän antaa tekojen puhua puolestaan, ja sitä hän totta vie teki Japanissa. Olen edelleen käärmeissäni siitä, että mies siirtyi NJPW:stä WWE:n riveihin ja jätti monia unelmamatseja painimatta.

Rey Mysterio
Edge
Rey ei ole koskaan ollut tärkein suosikkini, mutta hän oli joka tapauksessa niin hemmetin hyvä silloin WWE:hen tullessaan, ettei Edge ole koskaan kyennyt herättämään samanlaisia fiiliksiä. Mysterio on lucha-painin sanansaattajana ja Subtv-sukupolven ilmiönä erityinen tapaus showpainin historiassa. Myös Edge on toki kova, mutta hänellä ei ole mielestäni mitään asiaa kahdeksan parhaimman – saati sitten neljän parhaimman – painijan joukkoon, jos puhutaan kaikkien aikojen parhaimmistosta.

Daniel Bryan
Seth Rollins
Tässä on tämän kierroksen ylivoimaisesti helpoin pari, vaikken edes ole Daniel Bryanin kaikista suurin fani. Rakastan Bryania toki koko sydämestäni, mutta ei hän mikään ylin suosikkini ole ikinä ollut. Eipä tosin ole Seth Rollinskaan, vaikka WrestleMania 31:n lopetus ihan huikea ja kieltämättä ikimuistoinen hetki olikin. Sääli vaan Sethin kannalta, että sitä edeltävässä WrestleManiassa nähtiin vielä huikeampi hetki, kun Daniel Bryan nousi perkeleellisen taistelun jälkeen WWE:n huipulle. Se saa edelleen hymyn huulilleni.

Shawn Michaels
Chris Jericho
Rakastan Y2J:tä, mutta jokainen, joka tuntee minut, tietää, että fanitan Shawn Michaelsia yli kaiken. HBK:ssa yhdistyvät, paitsi timanttinen painityyli, myös huippuluokan esiintymistaidot. Sama pätee toki myös Jerichoon, mutta ei ihan samalla tavalla. Michaelsin ainutlaatuisuus on siinä, miten hyvin hän osaa esittää niin ylimielistä nilkkiä kuin traagista sankariakin. Jericholta sen sijaan luonnistuu ainoastaan nilkin rooli, sillä sankarina hän on aina enemmän tai vähemmän kuiva. Mainittakoon vielä, että HBK:n ja Y2J:n WrestleMania 19 -ottelu oli vuosikausia minun suosikkiotteluni.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Crest
Midcarder
Viestit: 48
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 22:46

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Crest »

AJ Styles
CM Punk
Kierroksen vaikein pari itselleni on tässä. Molemmat ovat eri aikoina olleet suosikkipainijoitani maailmassa, joten valinta oli oikeasti vaikea. Lopulta päädyin kuitenkin antamaan ääneni Stylesille. Jos Punk ei olisi lopettanut painiuraansa kesken, voisi tilanne olla toinen, mutta nyt on pakko valita Styles.

Rey Mysterio
Edge
Tämä on toinen melko vaikea pari itselleni. Molemmista olen aina pitänyt todella paljon, ja ovat tarjonneet lukuisia huikeita otteluita ja hetkiä, mutta itselleni Edge on se hieman suurempi suosikki.

Daniel Bryan
Seth Rollins
Näistä neljästä parista helpoin. Rollins on toki parhaimmillaan loistava, mutta ei pärjää vertailussa Bryanille. Hyvin harva painija on koskaan aiheuttanut niin suuria mark-out hetkiä kuin Bryan, joten ääni sinne.

Shawn Michaels
Chris Jericho
Jeicho olisi tässä kisassa voittanut lähes kenet tahansa, mutta ei tätä paria. Michaels on mahdollisesti kaikkien aikojen paras painija, ja miehen toinen WWE-run oli yksinkertaisesti täynnä mahtavia hetkiä ja otteluita.

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

AJ Styles
CM Punk
-Kehätaiturina AJ Styles on huomattavasti parempi, mutta sitähän tässä ei kysytty. Punk on kakkossuosikki of all time joten luonnollisesti menee kaikkien muiden paitsi ykkösen edelle.

Rey Mysterio
Edge
-Näistäkin molemmista aikalailla sanottu joka kerta samat, Mysterio ei ole koskaan hirveämmin säväyttänyt kun taas Edge on suosikki heelejäni kautta aikojen.

Daniel Bryan
Seth Rollins
-Molempia tuli katsottua jo ROH-aikoina ja jo silloin olisin ehdottomasti valinnut Bryanin. Vaikka Rollinsista tykkäänkin niin ei siihen ole läheskään samanlaista tunnesidettä kuin Bryaniin. Eikä Rollins ole oikeastaan muutenkaan ollut millään osa-alueella yhtä miellyttävä kuin Bryan.

Shawn Michaels
Chris Jericho
-Molemmat on loistavia, Jericho on enemmän mieleeni. Jos nyt enemmän lähtee avaamaan niin Jericho on onnistunut pitämään itsensä tuoreena kaikki nämä vuodet ja keksii aina jotain uutta. Koko sen ajan mitä HBK oli oman paininseuraamiseni aikana kuvioissa, se oli aika samanlainen lukuunottamatta niitä loppuhetkiä kun Undertakerin voittamisesta tuli pakkomielle. Jericho on mielestäni yksi parhaista tarinankertojista koko bisneksessä eikä tämä rajoitu pelkästään siihen käsikirjoituksen tai matsin kulun sisäiseen tarinankerrontaan vaan myös se miten Jericho käyttää kehonkieltä ja ilmeitä hyövykseen on tehnyt suuren vaikutuksen varsinkin näinä lähivuosina. Juuri sopivasti kun Michaels vastassa, niin hyvänä esimerkkinä se segmentti jossa Jericho ja Michaels istuvat vastakkain sen jälkeen kun Jericho löi Michaelsin vaimoa. Niin yksinkertainen asia kun se että ei suostu katsomaan silmiin tekee jo paljon tarinankerronnalle. Michaelsilla toki on myös omat tällaiset mutta Jericho on paljon syvemmin rakentanut hahmoansa näillä keinoilla. Yksi asia mikä myös kiehtoo on se että vaikka Jerichon hahmo on muuttunut vuosien varrella, se on kuitenkin pysynyt hyvin samankaltaisena jossain määrin. Varsinkin heel-persoonat on aina sisimmiltään sama itkupotkuraivarivauva vaikka eri aikakausilla se tulee esiin eri tavoin.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Lyhyet perustelut tällä kertaa.

AJ Styles
CM Punk

Styles on suosikki nykyrosterista mutta se nyt vaan ei riitä kaikkien aikojen ykköstä vastaan. Punk on mahtava, vieläkin markki sisälläni pienesti toivoo sitä paluuta.

Rey Mysterio
Edge

Tässä vähän sama kuin edellisessä, että rakastan kyllä Reiskaa ja maskipää on yksi suosikeistani. Mutta Edge on se numero 2 all-time favorite, joten ääni hänelle.

Daniel Bryan
Seth Rollins

Hieman vaikeampi kuin kaksi edellistä, mutta ääni silti selvän niukasti Rollinsille. Vaikka sillä perusteella, että nämä kaksi tarjosivat peräkkäisissä WrestleManioissa upeat kaikkien aikojen top-5 WM-hetket, joista Rollinsin hetki oli kuitenkin itselleni vielä hienompi ja aiheutti toisiksi suurimman markoutin ikinä itselleni.

Shawn Michaels
Chris Jericho

Kaksi upeaa painijaa vastakkain, joista kumminkin olen HBK:stä pitänyt hieman enemmän. On ne Mr. WrestleManian tarjoamat WrestleMania-hetket vaan sen verran hienoja, että jää Y2J:kin kakkoseksi.
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

AJ Styles
CM Punk
Painitaidot vastaan mikkitaidot. Vastaukseni taitaa olla selvä :varvaslukko:

Rey Mysterio
Edge
Reiska on jättänyt paremmat muistot itselle. Ei tässä oikein muuta osaa sanoa.

Daniel Bryan
Seth Rollins
Hähähää-nauru ei enää riitä välieriin asti. DBD on painijumala ja mainettaan parempi mikissä.

Shawn Michaels
Chris Jericho
Jericho on erittäin kova, yksi kaikkien aikojen parhaimmista, mutta vastassa nyt vaan sattuu olemaan vanha kunnon HBShizzle. Kuten on tullut todettua jo moneen otteeseen, HBK on all-time suosikkien aivan kärkeä itsellä, eikä tässä vaiheessa häntä voi pysäyttää kuin yksi mies, eikä se ole Jericho.
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Kyrgyzstanin Prinssi
Upper Midcarder
Viestit: 98
Liittynyt: 28 Tammi 2017, 16:24

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Kyrgyzstanin Prinssi »

AJ Styles
CM Punk

CM Punk oli omana aikanaan WWE:n kuumin tähti, AJ Styles on tällä hetkellä ottanut hänen asemansa. Kummallakin on todella pitkä ja loistava ura indyissä ja sen jälkeen WWE:ssä. CM Punk on parempi mikissä, mutta painillisesti AJ Styles voittaa.

Rey Mysterio
Edge

Tässä on enemmän lapsuuden tähti vs Edge. Rey Mysterio on tehnyt todella paljon töitä lucha libren edestä ja hän onkin yksi suurimmista tähdistä koskaan.

Daniel Bryan
Seth Rollins

Kuten aijemmin olen kirjoittanut, Seth Rollins voisi voittaa tämän äänestyksen tulevaisuudessa, mutta sen aika ei ole vielä. Daniel Bryanilla on vain niin paljon hienompi ura alla.

Shawn Michaels
Chris Jericho

Chris Jericho. Hän on minulle isompi tähti, kuin Shawn Michaels. Vaikka hän on Mr. Wrestlemania, hän ei ole The Best in the World (at What He Does).

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

AJ Styles
CM Punk

Helppo pari. Vaikka Punk on mahtava, niin hän ei voita tämän hetken kovinta nimeä, ei sitten millään. Mikkitaidoissa Punk pesee Stylesin 100-0, mutta AJ:lla on vaan jotain sellaista, mikä Punkilta puuttuu.

Rey Mysterio
Edge

Ei varmaan tullut yllätyksenä. Tässä listassa on vain yksi nimi, joka voisi Edgen voittaa, mutta Mysterio se ei ole. Rey on tarjonnut hyviä hetkiä, mutta Edge on tarjonnut niitä minulle enemmän.

Daniel Bryan
Seth Rollins

Tykkään Rollinsista, mutta tämän vuosikymmenen kovin altavastaaja Daniel Bryan on vaan niin kova. Jos miehen mukaan on nimetty teknisen painin palkinto, hänen on pakko olla hyvä. Rollins ei minun silmissäni tule koskaan nousemaan Bryanin tasolle.

Shawn Michaels
Chris Jericho

Periaatteessa molemmat haluaisin jatkoon, mutta pidän HBK:sta vähän enemmän kuin Y2J:stä. Y2J on ehkä mikissä inahduksen verran parempi, mutta HBK hallitsee tarinankerronnan (sekä vastustajalle kettuilun) kehässä paremmin kuin Jericho. Kun Y2J lopulta ripustaa painisaappaat naulaan, saattaisin tässä parissa äänestää toisin, mutta mennään nyt tällä.
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
Villezka
Main eventer
Viestit: 313
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Villezka »

AJ Styles
CM Punk

- Punkilla on ollut kyllä mahtavat hetkensä ja hän on parempi mikissä, mutta Styles on sitten muilla osa-alueille huomattavasti parempi, kuin Punk.

Rey Mysterio
Edge

- Kaikkien aikojen lucha painija vastaan yksi 2000-luvun kovimmista heeleistä. Lucha vie voiton tällä kertaa ja olen myös hieman katkera siitä, että Edge tiputti Anglen ja Eddien.

Daniel Bryan
Seth Rollins

- Rollins on kyllä hyvä, mutta ei hänellä ole mitään saumoja sympaattista parraskasta altavastaajaa vastaan. Bryan on myös tarjonnut enemmän ikimuistoisia hetkiä, kuin Rollins.

Shawn Michaels
Chris Jericho

- Tämä oli kyllä se vaikein pari tästä. Molemmat on tarjonnut hyviä hetkiä ja molemmat otellu ikimuistoisia matseja, mutta piirun verran tykkään Jerichosta enemmän.
Ehkä otin, ehkä en

LostHardyBoy
Main eventer
Viestit: 246
Liittynyt: 15 Marras 2017, 23:45

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja LostHardyBoy »

Kierros 5 tulokset
► Näytä spoileri

LostHardyBoy
Main eventer
Viestit: 246
Liittynyt: 15 Marras 2017, 23:45

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja LostHardyBoy »

Kierros 6
► Näytä spoileri
Äänestysaikaa 14.3. klo 22 asti

Ultimate
Upper Midcarder
Viestit: 76
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 11:29

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Ultimate »

Huh, nyt saakin jo alkaa pakottamaan päätään. Jännää!
► Näytä spoileri
AJ Styles
CM Punk
Tämä kääntyy Punkille siksi, että minulle mies on tarjonnut enemmän ikimuistoisia hetkiä – toisin sanoen, olen katseluaikanani nähnyt enemmän Punkin hienoja hetkiä kuin Stylesin, mikä johtuu pitkälti siitä, että esim. TNA-seuraamiseni on ollu tosi vähäistä. Joka tapauksessa: Straight Edge Superstar herätti kiinnostusta heti ilmestyttyään WWE:hen ja veti läpi runinsa erinomaista settiä vailla tylsiä aikoja. Olen sanonut tämän aiemminkin perusteluiden yhteydessä, mutta minulle CM Punk tylsimmilläänkin (ja tämä tylsyys johtui lähes aina bookkauksesta) oli kiinnostavampi kaveri kuin suurin osa muusta rosterista. WWE:ssä nähtiin myös hieno kasvutarina. ECW-aikojen Punk oli viihdyttävä, mutta Smackdown-aikanaan mies kiipesi kiinnostavuuden tikapuilla vielä monta askelmaa ylöspäin Straight Edge Societyineen, MITB-voittoineen ja -lunastuksineen, Jeff-feudeineen jne. Ja paras oli vielä tulossa: Voice of the Voiceless veti jäätävän kovan kesän 2011 ja sitä seurannut heel-kausi ennätyspitkine mestaruuskausineen ja Heyman parituksineen oli kultaa. Tätäkin aikaa seurasi vielä kiinnostavia juttuja, kuten feudi Lesnaria ja Heymania vastaan (se SummerSlam-matsi Brockin ja Punkin välillä on yksi koko ’Slamin historian parhaista). Lisäksi miehen tekemiset kiinnostivat/kiinnostavat vielä WWE:stä lähdön jälkeenkin.

Stylesin nähty materiaali taas rajoittuu miehen alkuajan seikkailuihin TNA/ROH-akselilla ja satunnaisiin pätkiin miehen myöhemmältä TNA-uralta ja Japanin ajoilta. Ei siinä, sillä kyllähän AJ:n materiaali on aina viihdyttää. WWE-run onkin sitten tullut seurattua kokonaan ja ajoittaisesta huonosta bookkauksesta huolimatta Styles on kyllä vetänyt vielä veteraani-iässäkin hiton hienoa kamaa. Cena-feudi ei ehkä ollut minun silmissäni niin hieno juttu kuin monen muun (matsien osalta siis, vaikka minusta se Rumblen-kohtaaminen oli mahtava ja miesten paras, mutta muut eivät minusta ihan ikimuistoisiksi nousseet), mutta ehkä parasta on ollut juuri varmuus: AJ viihdyttää viikosta toiseen ja on huononakin päivänä tosi hyvä. Tykkään myös siitä, kuinka mies on yksinkertaisesti noussut ME-nimeksi ihan vain siksi, että on niin hiton osaava – rakastan sitä, kuinka over mies on WWE-yleisön silmissä.

Isoin ero tässä parissa lienee kuitenkin seuraava: Punkia fanitan, Stylesista pidän. Siksi ääni jälleen Chicagoon.


Rey Mysterio
Edge
Rey oli jotain uskomatonta niinä ensimmäisinä Smackdown-vuosinaan. Aivan käsittämättömiä otteita kehässä ja pientä maskipäistä hyppypapua oli yksinkertaisesti mielettömän helppo fanittaa. Parhaiten mieleen on jäänyt ehkäpä Anglea vastaan käyty SummerSlam-ottelu, joka on edelleenkin varmaan kaikkein paras alle 10 minuuttinen matsi, mitä olen nähnyt. Toki samana vuonna nähty Mysterio & Edge vs. Angle & Benoit oli myös mahtava näyte miehen osaamisesta (ja toki kaikkien muidenkin kolmen ottelijan).

Jep, mies paritettiin siis hetkellisesti Edgen kanssa, joka oli tuossa vaiheessa jo kuuma nimi TLC-matsien ja joukkuedivarin mullistamisen kautta, mutta paras olisi vielä edessä. Kuten jo aiemminkin sanottua, 00-luvun loppupuoliskon heel-Edge oli täyttä kultaa ja paras pahis koko firmassa. Ikimuistoinen ensimmäinen MITB-lunastus, mestaruuskaudet, Undertaker-feud (yksi kovimmista koko WWE-ajan historiassa), mahtavat promot, paritus ja parittelu Litan kanssa... Harmi, että kaikki loppui liian aikaisin, vaikkakin se miehen jäähyväispuhe olikin todella koskettava hetki. Rey on tarjonnut minulle hienoja kokemuksia, mutta ei läheskään niin paljon kuin Edge. Ja ai niin, onhan se theme yksi parhaista koskaan.


Daniel Bryan
Seth Rollins
Aikamoista, Seth sitten tiputti Lesnarin pelistä. Melkoinen yllätys. Ei siinä, onhan mies ehtinyt tarjota kyllä hitosti hienoja hetkiä jo tähän astisella urallaankin. Indyaikojen Tyler Black –settiä en ole nähnyt, mutta koko WWE-uran kyllä. Shield oli, kuten monesti todettua, melkoisen hieno ryhmittymä ja parhaimmillaan koko WWE:n kuumin juttu. Shield-aikojen parhaimpia juttuja olivat mielestäni Wyatt- ja Evolution-feudit, jotka molemmat tarjosivat melkoisen kuumia matseja. Tosin Wyatt-vihanpidossa olisi ollut aineksia vaikka ja mihin ja minusta siitä hommasta ei vedetty kyllä kaikkea irti. Joka tapauksessa, Shield on ollut tämän vuosikymmenen paras ryhmittymä WWE:ssä ja myös sen loppu (ainakin väliaikainen sellainen) oli kultainen: Rollinsin turn oli upea ja sitä seurannut heel-kausi mahtava. Harmi, että loukkaantuminen vesitti homman, eikä miehen paluuta potentiaalisine face-turneineen hoidettu kunnolla. Sen jälkeen Seth ei olekaan päässyt entiseen loistoonsa, vaikka monia hyviä juttuja on Sethiltä sittemminkin nähty.

Bryan taas on ollut kultaa aina. Uran alkuajat American Dragonina, kehittyminen indyjen ehkä kuumimmaksi nimeksi, kiinnostava WWE-uran alkutaival NXT:ssä ja päärosteriin nosto Miz-feudeineen tekivät miehestä heti tähden myös isommissa ympyröissä. Eipä miehen WWE-ajalle muutenkaan tylsiä jaksoja mahtunut, vaan aina tapahtui jotain: US-vyön ympärillä pyörineet kuviot, MITB-voitto, heel turn, Team Hell No jne. Ja se tähdeksi tehnyt Yes Movement Authority-feudeineen. Tuttuja juttuja, mutta niin hienoa kamaa, ettei toista. Yksi vuosikymmenen rakastettavimmista hahmoista ja ilmöistä yhdistettynä siihen, että mies on yksi maailman taitavimmista painijoista – jep, tämä ääni menee Danielille.


Shawn Michaels
Chris Jericho
Ai että. Tämä on paha. En tiedä tarvitseeko tässä alkaa listaamaan miesten huippuhetkiä – ne kun lienevät jo kaikkien tiedossa. Ehkä sen sijaan voisin heittää tähän jotain omia rakkaimpia muistojani kyseiseltä kaksikolta. Michaels kohdalla ne keskittyvät enemmän uran loppupuolelle: etenkin feudi(t) Undertakerin kanssa WrestleMania-matseineen olivat wrestlingiä parhaimmillaan. Etenkin jälkimmäiseen kohtaamiseen johtanut juonikuvio oli huikea osoitus siitä, kuinka mahtava esiintyjä HBK onkaan. Tietysti se paluu, Eliminator Chamber, Triple H:n kanssa käyty ikuisuusvihanpito Hell in a Celleineen, huh. Ja kuten olen joka kerta sanonut, Shawnin vahvuus oli siinä, että mies piti tasonsa uransa viimeiseen matsiin asti. Michaels on melkoisen täydellinen paketti showpainija paitsi suvereenina kehätaiturina, niin myös esiintyjänä ja promottoja.

Moni edellä mainittu kehu sopii tosin myös Jerichoon. Mies on/oli uskomattoman monipuolinen kehässä, ihan mahtava esiintyjä ja kultainen promottaja – miesten samankaltaisuutta tietysti kuvaa se miesten keskinäinen feudikin, jonka ’Mania-matsi oli aivan mahtava. Yksi hieno kyky miehen uralla on ollut myös erilaisten hahmojen kirjo: mies on vetänyt onnistuneesti mitä tahansa roolia haudanvakavasta heelistä hauskaksi faceksi ja kaikkea siltä väliltä. Ja kuten Michaels, myös Jericho on tulessa vielä vanhoina päivinäänkin. Yksittäisiä suosikkihetkiä on paljon, mutta ehkä miehessä herättää eniten kunnioitusta juuri monipuolisuus ja omistautuminen: Jericholla ei ole koskaan ollut ongelmia vaikkapa jobata nuoremmille nimille. Toisaalta Y2J osaa myös pysyä aina overina ja on koskaan vaan heitettävissä ME-kahinoihin.

Vaikeaa, niin vaikeaa. Annetaan ääni juuri tämän hetkisellä fiiliksellä Jericholle, vaikkapa sillä erolla että mies on kirjoittanut myös hiton hyviä omaelämäkertateoksia. En tiedä, tämä voisi mennä kummin päin vain ja minun puolestani tämä voisi olla vaikka finaali. Mutta mennään Y2J:llä.
Viimeksi muokannut Ultimate, 11 Maalis 2018, 22:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

LostHardyBoy
Main eventer
Viestit: 246
Liittynyt: 15 Marras 2017, 23:45

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja LostHardyBoy »

Edge
Chris Jericho

Jericho on alkanut viihdyttää vasta viimeisen parin vuoden aikana. Kuten todettua, Edge on se ensimmäinen suosikki.

Rey Mysterio
AJ Styles
Daniel Bryan

Tää oli paha. Tai no D-Bry oli ulkona kisasta heti mut valinta Mysterion ja AJ:n välillä oli kyl kauhee. Mennään nyt kuitenkin nostalgia pärinöillä ja annetaan Reylle ääni.

E: Ultimate, ehdin jo postata tulokset ja uudet parit, mutta ainoa muutos sun äänien jälkeen olis ollut, että Mysterio olisi tippunut pelistä. Onhan noi sun mahtavat perustelut nyt kuitenkin luettavissa ni ei varmaan oo ihan hurja menetys?
Viimeksi muokannut LostHardyBoy, 11 Maalis 2018, 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Ravenwood
Main eventer
Viestit: 118
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 16:26

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Ravenwood »

Edge
Chris Jericho
- No siis tässähän ei ole mitään epäselvää. Jericho on aina numero uno.

Rey Mysterio
AJ Styles
Daniel Bryan
- Kun tässä olen tähänkin asti äänestänyt fanituksen perusteella, niin kyllä Mysterio on tästä kolmikosta se jota olen eniten aidosti fanittanut elämäni aikana. Bryanin fanittaminen pääsee aika lähelle, mutta ei se yhtä intohimoista ollut kuin Mysterion kohdalla. Ja Styles on loistava, mutta en voi sanoa koskaan fanittaneeni miestä. Ei Styles ole ollut mulle koskaan syy katsoa yhtäkään painishow'ta. Bryan oli se syy jossain vaiheessa, mutta Mysteriolla oli niin suuri vaikutus muhun pikkupoikana että en voi sitä tässä tapauksessa sivuuttaa

Kana
Main eventer
Viestit: 267
Liittynyt: 16 Tammi 2017, 20:54

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Kana »

Hoidetaan tämä nyt heti pois alta, niin ei Ravenwoodin tarvitse sitten muutaman päivän päästä tulla Discordissa kitisemään.

Edge
Chris Jericho

Tämä paritus menee ehdottomasti Jericholle. Edge kuuluu aika lailla samaan kategoriaan Rollinsin kanssa tässä knockoutissa - molemmat on "ihan okei", mutten kuitenkaan ymmärrä, miksi molemmat ovat päässeet niin pitkälle kuin tässä nyt pääsivät. Rated-R(KO) -Edge oli hyvä, mikään muu Edgessä ei ole niin säväyttänyt, ja hahmo ei ole käynyt läpi niin radikaaleja muutoksia kuin Jericho, vaan on pysynyt suht samanlaisena koko ajan. Helsing mainitsi Discossa, että Jerichon viimeisimmät runit ennen List of Jerichoa olivat tylsiä ja veivät miehen osakkeita alaspäin, mutta sama pätee myös Edgeen. Mitä oikeasti kiinnostavaa Edge teki viimeisinä vuosina ennen eläköitymistä? Mieleen tulee lähinnä feudi ja Manian avaus Del Rion kanssa ja se järkyttävän huono Kane-feudi, jossa Edge rullaili feikki-Beareria ympäri areenoita. Ero on siinä, että Jericho ei esiintynyt täyspäiväisesti, Edge esiintyi.

Jerichon suurin valttikortti on juurikin se, että hahmo uudistuu ja pysyy tuoreena, mitä ei voi kovin monesta painijasta sanoa. Eikä pelkästään WWE:ssä, vaan Jericho tuottaa kiinnostavaa materiaalia myös WWE:n ulkopuolella. Oli sitten kyse Japanissa ottelemisesta, podcasteista tai vaikkapa omasta bändistä, joka ei edes ole kovin huono. Toki kaksi viimeistä menevät hieman ohi aiheen, mutta siinä on vain lisää syitä fanittaa Jerichoa. Edge on parhaimmillaan joukkueottelijana.


Rey Mysterio
AJ Styles
Daniel Bryan

Paljon hankalampi pari. Mysterio oli suosikki silloin kun aloin katselemaan, Styles on listalla korkealla tällä hetkellä ja Bryan kuuluu viime vuosien isoimpiin menestystarinoihin WWE:ssä. Mennään Bryanilla, koska Bryan-Jericho olisi loistava finaalipari.
Russon kana:
100 g broilerin rintafileitä (maustamaton)
600 g voita
10 kpl valkosipulinkynttä
3 rkl sitruunankuoriraastetta
2 hl vehnäjauhoja
2½ hl korppujauhoja
10 rkl valkopippuria
2 kpl strutsinmunaa

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Smarkside All Time Favorite Knockout 2018 2. KIERROS 27.2. ASTI

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Edge
Chris Jericho
- Itselleni on jotenkin todella absurdi ajatus, että Edge on päässyt top-5. AE-midcarderina hän oli hauska, SD6-työjuhtana hän oli hyvä ja ilmeisesti sitten tämän jälkeen Edgestä tuli jokin viimeisen vuosikymmenen paras heel? Eli mitä, jotain 5-6 vuotta? No joo, 5 vuotta on painimaailmassa tavallaan ikuisuus, mutta tuntuu silti jotenkin jännältä, että painija on oikeasti relevantti noinkin lyhyen ajan - eikä ole edes se suurin tähti - ja on sitten mukana kaikkien aikojen kovimman nimen kisassa. Ja joo,toki esim. Austinkin oli relevantti myös n. 5 vuotta, mutta toisaalta Austin oli kuumempi kuin kukaan koskaan.

Jericho vie tämän helposti. Vaikka hän on aivan hirveä face ja mielestäni erittäin yliarvostettu monissa osa-alueissa (lähinnä painissa - mielestäni Jericho ei ole otellut läheskään niin paljon huippuotteluita kuin annetaan ymmärtää), niin hän on silti ansaitusti legenda. Jerichon podcast, 2016 ja Alpha vs. Omega ovat jo itsessään tarpeeksi hyviä syitä viemään, mutta mielestäni jo se Jerichon asenne, että hän tekee mitä haluaa, on todella kunnioitettava. Hän ei ole tyytynyt jäämään Vincen orjaksi Big Showien ja muiden tavoin, vaan käynyt tekemässä aina tasaisesti omia projektejaan ja tehnyt sitten painipaluunsa kun hänelle itselleen sopii. Arvostan.

Rey Mysterio
AJ Styles
Daniel Bryan
- Daniel Bryanin voi sulkea heti pois. Minulla ei ole häneen minkäänlaista tunnesidettä, joten ei kiinnosta. Tai no on. Hän oli mahtava Talking Smackin juontaja. Siinä se. Styles ja Mysterio sen sijaan on oikein kiinnostava paritus. Styles on tällä hetkellä WWE:n parhaita asioita. NJPW:ssä hän oli myös kiinnostava ja lisäksi hän on mielestäni TNA:n isoin tähti koskaan (vaikka hänen bookkaus olisikin voinut sanoa jotain muuta). Mutta sitten taas Rey on painin historian tärkein lucha libre painija koskaan. Lisäksi mies on paininut 80-luvulta asti ja tuntuu olevan yhä aivan teräksisessä kunnossa.
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Vastaa Viestiin