Bound For Glory 2019 (20.10.)

Keskustelua showpainitapahtumista, kuten WWE:n WrestleManiasta tai FCF:n Talvisodasta.
Avatar
Ravenwood
Main eventer
Viestit: 118
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 16:26

Bound For Glory 2019 (20.10.)

Viesti Kirjoittaja Ravenwood »

Kuva

Ottelut:

Singles match for the Impact World Championship
Brian Cage (c) vs. Sami Callihan

Singles match
Ken Shamrock vs. Moose

Singles match
Michael Elgin vs. Naomichi Marufuji

Six-man tag team match
The Rascalz (Dezmond Xavier, Trey Miguel and Zachary Wentz) vs. Dr. Wagner Jr., Aero Star and Taurus

Singles match for the Impact Knockouts Championship
Taya Valkyrie (c) vs. Tenille Dashwood

Intergender ladder match for the Impact X Division Championship
Jake Crist (c) vs. Tessa Blanchard vs. Daga vs. Ace Austin vs. Ace Romero

Call Your Shot Gauntlet Match
Varmistetut osallistujat: Eddie Edwards (Entrant #1), Kiera Hogan, Jordynne Grace, Havok, Johnny Swinger, Cody Deaner, Cousin Jake, Mahabali Shera (Entrant #20), Raj Singh, Luster the Legend, Adam Thornstowe

Triple Threat Tag Team match for the Impact World Tag Team Championship
The North (Ethan Page and Josh Alexander) (c) vs. Rich Swann and Willie Mack vs. Rhino and Rob Van Dam

-------



Tämmöstä ois tarjolla ensi yönä. En mitään suurempia ennakoita tähän ajatellut raapustella, mutta näin ennakkoon näyttää kyllä todella lupaavalta tapahtumalta. Shamrock - Moose ja Elgin - Marufuji ehkä vähiten kiinnostavat matsit kortissa, mutta muuten on kyllä mielenkiintoisia kamppailuja luvassa. Eniten kiinnostaa X Divarin tikapuumähinä ja tag-mestaruus ottelu.

Vois jotain kommentteja yrittää heittää tapahtumasta kunhan saan sen katsottua. Ehkä.

Avatar
Ravenwood
Main eventer
Viestit: 118
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 16:26

Re: Bound For Glory 2019 (20.10.)

Viesti Kirjoittaja Ravenwood »

Lyhyet mietteet tapahtumasta:

- Openerina toiminut Gauntlet-matsi oli ihan hyvä aloitusmatsi, mutta hassuttelua oli ehkä vähän liikaa mun makuun. Loppukaksikon taistelukin jäi jotenkin vähän keskeneräisen oloiseksi, mutta sentään voittaja oli mieluisa eli Eddie Edwards.

- Valkyrien ja Dashwoodin matsi oli ihan ok, mutta olisin toivonut että Tenille voittaa. En ole oikein missään vaiheessa pitänyt Tayasta ja mun mielestä ois voinut jo mestaruus vaihtaa omistajaa.

- Tag-matsi oli sitä tuttua tag-laatua mitä tässä viimeaikoina on Impactissa tottunut näkemään. Northin voittoon olen tyytyväinen, mutta isoin kysymyshän tässä on että miksi RVD petti toverinsa Rhynon. Ehkä saamme siihen vastauksen tulevaisuudessa. Oikeastaan mua ei ECW-pappojen touhut jaksa pahemmin kiinnostaa, eli ei niin väliä vaikken vastausta tähän kysymykseen saisikaan.

- Elgin - Marufuji meni vähän ohitse kun ei vaan ollut minkäänlaista mielenkiintoa tätä kohtaamista kohtaan. Elgin ei oo Impactiin tulonsa jälkeen napostellut yhtään ja tätä toista kaveria en tiedä.

- Tikapuumähinä oli illan paras matsi, mutta niin vähän ennakkoon oletinkin. Tähän oli saatu kasattua hyvin värikäs kokoonpano tyyppejä ja kaikki oikeastaan onnistuivat omassa roolissaan. Acey Romeron rojahtaminen tikkailta pöydän läpi oli kyllä ehdottomasti matsin hulluin spotti, ihme jos ei ollut aamulla paikat kipeänä. Vaikka Tessan voitto olisikin ollut tavallaan hieno juttu, niin olen enempi kuin tyytyväinen Ace Austinin voittoon. Tästä on hyvä jatkaa Acen ja Eddie Edwardsin feudia, joka onkin yksi kiinnostavimmista asioista Impactissa tällä hetkellä.

- Moose ja Shamrock ei jaksanut pahemmin kiinnostaa. Moose on aivan helvetin tylsä ja Shamrock ei oo koskaan mikään oma lempparini ollut. Onneks sentään Moose voitti koska enempi se siitä voitosta ehkä hyötyy kuin Shamrock. En tiedä, ei kiinnosta.

- Main event olikin sitten varsin kovaa tykittelyä. Ei ihan illan viihdyttävin matsi, mutta hyvä kakkonen. Aikalailla täydellä kaasulla mentiin alusta loppuun ja se oli ihan passeli tahti tälle matsille. Vähän ehkä yllätyin ettei Callihan voittanut, mutta ei harmita yhtään että Cage onnistui voittamaan ja näin ollen sai kostettua Samin kepposet. Hyvä, hyvä, hyvä.

Kokonaisuutena viihdyin Bound for Gloryn parissa todella hyvin. Missään vaiheessa ei tullut tarvetta kelausnapille ja se on jo aika paljon sanottu näin herran vuonna 2019. Mielenkiinnolla odotan miten tästä jatketaan. Eniten ehkä kiinnostaa mikä suunta Tessa Blanchardilla on seuraavaksi. Olin aika varma että Callihan voittaa mestaruuden ja saataisiin Sami - Tessa päämestaruudesta, mutta sitä ei luultavasti tule ihan heti tapahtumaan jos laisinkaan.

Vastaa Viestiin