Booked by Smarkside: NXT (Alkuräjähdys)

Booked by Smarkside on kollektiivinen ja interaktiivinen simulointifanifiktio.
Lukittu
Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Booked by Smarkside: NXT (Alkuräjähdys)

Viesti Kirjoittaja Enska »

Kuva
Miespainijat:
Akam
Aleister Black
Alexander Wolfe
Andrade Almas
Angelo Dawkins
Austin Aries
Bobby Roode
Buddy Murphy
Cezar Bononi
Dan Matha (loukkaantunut, niskavamma – voi otella vasta heinäkuussa)
Dash Wilder
David Benoit
Drew McIntyre
Eric Young
Gabriel Ealy
Jeet Rama
Johnny Gargano
Kassius Ohno
Killian Dain
Kona Reeves
Kyle O'Reilly
Lars Sullivan
Lonely Organ (Oney Lorcan)
Montez Ford
Nick Miller
No Way Jose
Otis Dozovic
Patrick Clark
Pete Dunne
Rezar
Riddick Moss
Roderick Strong
Sawyer Fulton
Scott Dawson
Shane Thorne
Steve Cutler
The Machine (Brian Cage)
Tian Bing
Tino Sabbatelli
Tommaso Ciampa
Tucker Knight
Tye Dillinger
Tyler Bate
Uriel Ealy
Wesley Blake

Naispainijat:
Abbey Laith
Aliyah
Asuka
Billie Kay
Bianca Belair
Ember Moon
Lacey Evans
Liv Morgan
Mandy Rose
Nikki Cross
Peyton Royce
Reina González
Ruby Riot
Sarah Logan
Sonya Deville
Vanessa Borne

Selostajat:
Nigel McGuinness
Percy Watson

Toimitusjohtaja:
???

NXT:n mestari: The Machine
Edellinen mestari: Bobby Roode (#1 – TakeOver: Chicago)

NXT:n joukkuemestari: Angelo Dawkins & Lars Sullivan
Edellinen mestari: The Authors of Pain (#1 – TakeOver: Chicago)

NXT:n naistenmestari: Asuka

:!: NXT:tä ei voi buukata kahta jaksoa putkeen, vaan jokaisen buukkauksen jälkeen on oltava seuraava jakso jäähyllä. Tämä ei kuitenkaan koske TakeOver-lähetyksiä.

Seuraava TakeOver-tapahtuma: NXT TakeOver: Chicago, 20.5.2017
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Kuva

NXT #1 (5.4.2017, Orlando, Florida)
► Näytä spoileri
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

NXT:n palaute:

Jason Albertin arvio: 7/10
Kuva

Koska olen rehellinen mies, myönnän, etten minä ole nukkunut erityisen hyvin viime aikoina.

Olen nimittäin pelännyt, mitä NXT:lle tapahtuu, kun te astutte ohjelman johtoon. Ymmärrätte varmaan, miksi. Se, mitä Raw'ssa ja SmackDownissa on viime kuukausina tapahtunut, eroaa hyvin merkittävästi siitä, minkälainen on NXT:n maailma.

Tästä huolimatta olen onnellinen, koska voin nyt ylpeänä sanoa, että te onnistuitte tuottamaan johdonmukaisen ja sopivan neutraalin joskin samalla tarpeeksi värikkään jakson, joka ylitti minun – kenties vääristyneet – odotukseni tai pikemmin pelkoni.

Ei tässä muuten mitään, mutta tässä on myös minun perseeni pelissä. Jos te sekoilette niin, ettei NXT tuota tarpeeksi rahaa, minä saan kenkää. Enkä minä tahdo saada kenkää.

Erityiskiitos PeeTsetalle, joka loi Roderick Strongin hahmoon syvyyttä. Ja minä kun pelkäsin, että sinä, PeeTseta, olisit juuri se henkilö, joka kaataisi Strongin niskaan ämpärikaupalla kaiken maailman eritteitä. Voin kertoa, että näin siitä painajaista yhtenä yönä ja heräsin omasta hikilammikostani.

Erityiskiitos myös Zempparille, joka toi heti säpinää mestaruuskuvioihin. Sait myös kehuja Mr. McMahonilta, joka ihastui Brian Cageen saman tien. Toivottavasti hän ei heti varasta Cagea meidän ohjelmastamme, heh.

Sen sijaan sinä, kenitys, voisit olla varovaisempi David Benoit'n kanssa. Minä en todellakaan halua minkään sortin pr-katastrofia, koska se tietäisi välittömästi sitä, että minä saisin kenkää. Enkä minä halua siirtyä NXT:n johtoryhmästä Starbucksin kassalle tekemään 60-tuntista työviikkoa elantoni eteen. Minä seuraan sinua, kenitys.
Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva
Angelo Dawkins: "Suuri kiitos sinulle, MrOff, että pääsin ruutuun. Olen erittäin iloinen."

Kuva
Roderick Strong: "Mukavaa, että sain viimeinkin puhua vapaasti – ilman jonkun toisen kirjoittamia vuorosanoja."

Kuva
Ruby Riot: "Odotan innolla, mitä te uudet käsikirjoittajat keksitte minulle."

Kuva
Brian Cage: "Tulinen debyytti. Toivottavasti saan kuitenkin uuden nimen ensi viikolla, sillä haluaisin kokonaan uuden alun."

Kuva
David Benoit: "Minä olen NXT:ssä!"

Kommentteja markeilta:
@punjabisexual: "boran sexton,rest....in......hell... 1979--2018"

@TexasJim1975: "The Guy Who Would Not Stop Talking Bout How Much He Loves Wrestling Was So Boring That I Had To Took A Big Fat Dump During His Terrible Speech."

@1NightInAsuka: "i was on my knees whole night ready to see asuka but i did not see her where was she why wasnt she on nxt i need asuka every week...."

@StonecoldKimjongun: "david Benoit the son of the Child murder Christ Benoit,horbbile person,danger in NXT,please go away"

@Osmoosi69: "mitä vitun lapsia siellä oli voi vittu mikä lastenohjelma -.-"
Kommentteja smarkeilta:
@SlickNickMondo: "Miksi ihmeessä WWE leikkii tulella? David Benoit ei ehkä tapa lapsia, mutta hän on silti lapsentappajan lapsi..."

@NewBlackJack: "Roderick Strongin puhe oli hieno, mutta tämä oli kyllä todella huono jakso painillisesti."

@Psykoosi: "CAGE! Markkasin niin vitusti!"

@HeartBreakSid: "Juuh elikkäs... Onko tämä nyt se NXT Kids?"

@Kuristusjuntta: "Mikä logiikka on siinä, että Oney Lorcan saa otella kahdessa matsissa, kun moni muu jää kokonaan ilman ruutuaikaa? Ei sillä, Lorcan on kyllä kova, vaikka tämä uusi hahmo vaikuttaa surkealta."
Uutisia:
Byron Saxton pysyy poissa WWE:stä noin viitisen kuukautta, kertoo Wrestling Observer -lehti. Saxtonin on jo pitkään pitänyt käydä lonkkaleikkauksessa, ja NXT:ssä nähty tulipalo oli WWE:n tapa kirjoittaa Saxton kuvioista pois sairasloman ajaksi. Huhujen mukaan Saxton palaa sairaslomansa jälkeen takaisin Raw'hon, mutta suunnitelmat voivat vielä muuttua.

Sekä Vince McMahon että Triple H olivat lähteidemme mukaan tyytyväisiä uuden ajan NXT:n ensimmäiseen jaksoon. Käsikirjoitustiimi saa näillä näkymin jatkaa NXT:n puikoissa pidempäänkin.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Kuva
NXT #2 (12.4.2017, Orlando, Florida)
► Näytä spoileri
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Palaute:

Jason Albertin arvio: 5/10
Kuva

Keskustelin juuri puhelimessa Triple H:n kanssa.

Ja arvatkaa mitä?

Hän oli oikein tyytyväinen siihen, mitä te saitte aikaan. Onnea siitä!

Tässä on kuitenkin yksi mutta – ja aika iso sellainen.

Mr. McMahon ei nimittäin suhtautunut jaksoon yhtä myönteisesti kuin Hunter. Hän kuvaili jaksoa adjektiivilla tylsä. Ainoastaan se Tyler Baten ja Pete Dunnen sekoilu nauratti häntä. Mitä se muuten oikein oli? Bate on WWE:n historian ensimmäinen United Kingdom -mestari, enkä tiedä, onko hänestä syytä leipoa huumorihahmoa – ainakaan nyt. Dunnelle tuo tuollainen koominen puoli sopii paremmin.

Tässä on kuitenkin myös toinen mutta – se, ettei Mr. McMahon valvo NXT:tä joka viikko. Teidän – eli meidän – kannattaa pikemmin seurata Networkin katsojalukuja ja fanituotteiden myyntiä kuin pelätä Mr. McMahonin impulsiivisia kommentteja. Jos jokin myy, Mr. McMahon kyllä leppyy, sillä hänen aikomuksenaan on kaikesta huolimatta tehdä maksimaalinen määrä voittoa.

Niin juu, ja toki myös Authors of Pain, miten sen nyt muotoilisi, viehätti Mr. McMahonia – mutta se nyt oli sanomattakin selvää.

Hyvä, että Authors of Pain esitti avoimen haasteen ja että Asuka saa haastajan ensi viikolla. Ensi viikolla on kuitenkin syytä keskittyä myös Bobby Roodeen – ja jättää ainakin Patrick Clarken, Tye Dillingerin ja Oney Lor... siis Lonely Organin kuvio tauolle.

Niin, ja koska naisia nähtiin tällä viikolla kahdessa eri segmentissä ja ensi viikolla battle royal -ottelussa, heitä ei parane buukata kahden viikon päästä laisinkaan. Muistakaa tämä.
Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva
Angelo Dawkins: "Kiitos ruutuajasta, Saimou! Oli hauskaa näytellä kannibaalien uhria!"

Kuva
Kona Reeves: "Miksi juuri minulle piti käydä näin?"

Kuva
Sonya Deville: "Olen äärimmäisen kiitollinen siitä, että pääsin valokeilaan, mutta olenkohan minä ihan vielä valmis nousemaan mestaruuskuvioihin?"

Kuva
Aleister Black: "En vaadi mitään, mutta olisi hienoa päästä painimaan Roderick Strongia vastaan."

Kuva
David Benoit:


Kommentteja markeilta:
@abdul-nepal: "aliyah"

@TheBigFreak5000: "lol what kind of men lick & suck fingers,psychedelic person?? he ellsworth??"

@eddie316: "omg lonely rogan such a sad... virgin!!"

@1NightInAsuka: "yes i came asuka my sleeping beauty yes i will bath you as you sleep in beautiful dreams my little asuka,never wake up angel asuka...."

@Osmoosi69: "vitun skotlantilainen runkkari ei antanut sotilaalle reilua mahdollisuutta"
Kommentteja smarkeilta:
@AnOutrageousMan: "Toivottavasti joku muu kuin Sonya Deville voittaa ensi viikon battle royalin, sillä Deville on vihreämpi kuin Roman Reigns."

@TheHumanoidInvasion: "Kona Reevesin kuvion on parempi johtaa johonkin, mutten kyllä kuollaksenikaan keksi, mihin. Toivottavasti käsikirjoittajilla on jokin ässä hihassaan, vaikka epäilen kyllä vahvasti."

@NevillesFavoriteDemon: "Olin juuri ruvennut tykkäämään Authors of Painista, ja sitten WWE tekee niistä kannibaaleja? Huoh."

@ItsChristian: "Missä on Aleister Black? Kaveri ottaa ensin vakuuttavan voiton TakeOverissa ja katoaa sen jälkeen maailmankartalta."

@BrotherRawley: "Mitä hemmettiä tuo Tyler Baten ja Pete Dunnen segmentti oikein oli?"
Uutisia:
WWE suunnittelee lisäävänsä uuden selostajan Byron Saxtonin paikalle NXT:hen. Se tapahtuu näillä näkymin kuitenkin vasta TakeOver: Chicago -tapahtuman jälkeen. Kuten kerroimme viime viikolla, Byron Saxton on käynyt lonkkaleikkauksessa ja palaa töihin vasta muutaman kuukauden kuluttua.

NXT-kouluttaja Robbie Brookside oli lähteidemme mukaan erittäin vaikuttunut Steve Cutlerin ottelusta uusimmassa NXT-jaksossa. Lähteemme kertovat, että Brookside on ottanut Cutlerin siipiensä suojaan ja pyrkii tekemään kaikkensa, jotta Cutler saa jatkossakin ruutuaikaa.

Naispainija Sarah Logan (ent. Crazy Mary Dobson) ei esiintynyt uusimmassa NXT-jaksossa, koska hän oli sairaalahoidossa korkean kuumeen takia. Loganin on kuitenkin tarkoitus osallistua ensi viikon battle royal -otteluun.

Tähtipainija Austin Aries ajautui sanaharkkaan nuoren Patrick Clarkin kanssa NXT:n nauhoituksissa. Emme tiedä, mistä eripura syntyi, mutta Aries käyttäytyi lähteidemme mukaan hyvin aggressiivisesti välikohtauksen aikana.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Kuva
NXT #3 (19.4.2017, Orlando, Florida)
► Näytä spoileri
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Palaute:

Jason Albertin arvio: 3/10
Kuva

En haluaisi sanoa tätä, mutta minun on pakko: te petitte luottamukseni.

Tämä jakso näyttää päällisin puolin ihan hyvältä, mutta moni omena on sisältä mätä. Tällä kerralla ongelmana oli se, että te yrititte aivan liikaa.

Ensinnäkin tuo ensimmäinen ottelu – miksi ihmeessä siitä piti tehdä noin sekasortoinen? Jos ideana oli rakentaa Authors of Painin ja Sanityn välistä kuviota, fokus olisi pitänyt pitää nimenomaan niissä joukkueissa. Sen sijaan kehässä oli viisi muutakin joukkuetta, jolloin pääjoukkueet eivät saaneet tarvitsemaansa huomiota. Ja Eric Young syömässä kirjaa haarukalla ja veitsellä? Se oli viimeinen niitti. MrOff, jos seuraava buukkauksesi on yli 100 merkkiä pitkä ja liian sekava, sinua odottaa jonkinasteinen sanktio.

Heti perään tuli Aleister Blackin ja David Benoit'n kohtaus, joka oli kieltämättä kutkuttava ja hyvä... kunnes siihen piti sekoittaa Sarah Logan. Aleisterin ja Benoit'n kohtaamisessa olisi ollut riittävästi ihmettelemistä. Nyt Logan sekoitti katsojien päitä entisestään. Lisäksi Benoit'n kanssa pitää olla varuillaan. Ymmärrän, että Benoit on kuumaa kamaa, ja kyllä, hänen t-paitansa myyvät jo nyt hyvin, mutta jos hän esiintyy liikaa ruudussa, hän saattaa menettää kaiken momentuminsa. Miettikää vaikka James Ellsworthia ja sitä, mitä hänen momentumilleen tapahtui päärosterin puolella.

Sitten oli se naisten ottelu, joka sortui samaan syntiin kuin joukkuemestaruusottelu. Matsin voittanut Billie Kay jäi aivan täysin Sarah Loganin varjoon, vaikka tämän ottelun pointtina oli pohjustaa Billien ja Asukan välistä TakeOver-ottelua! Sarah Loganin hahmo oli muutenkin omituinen ja tuli täysin tyhjästä – varsinkin sen jälkeen, kun olimme ensin nähneet hänet kasvomaalauksitta Aleister Blackin huoneessa. Pidän sinua silmällä, Kana.

Jakso sentään loppui hienosti, kun Roderick Strong piti hyvän puheen ja kohtasi uuden tulokkaan The Machinen silmästä silmään. Näin niitä isoja matseja rakennellaan! Sitten taas se, että Sanity kävi Strongin kimppuun ilman mitään syytä, oli järkyttävä päätös ja jälleen kerran osoitus yliyrittämisestä.

Yrittäkää vähemmän! Ja muistakaa, ettei ensi viikolla tarvita naisia.

Ja missä se Bobby Roode oli?

Minua hermostuttaa.
Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva
Austin Aries: "C'mon, jätkät. Milloin minä pääsen valokeilaan?"

Kuva
The Machine: "Kiitos, kun keksit minulle uuden nimen, PeeTseta! Tämä on mainio nimi!"

Kuva
Scott Dawson: "Jaksossa nähtiin seitsemän joukkuetta, muttei The Revivalia? Oletteko unohtaneet meidät?"

Kuva
Steve Cutler: "Vau, jo toinen ottelu putkeen! Kiitos! Lupaan treenata entistä enemmän!"

Kuva
Billie Kay: "En tiedä, olenko vielä valmis kohtaamaan Asukan kaltaisen ottelijan TakeOverissa yksilöottelussa, mutta yritän parhaani."


Kommentteja markeilta:
abdul-nepal: "aliyah must"

turkish_rasputin: "would defnitely lick bille kay but sanity cant figth the wrestlr==?"

FIRESTARTER: "lolol Pete dune and Tyler bate whatssssaaup with dat~ ?! ?!"

1NightInAsuka: "in dreams my angel asuka sleeps in my bed,naked in love,never wakes up but rests pacefully i touch her face"

Osmoosi69: "läski homo hautaa sotilaan taas ja benoitin poika palvoo saatanaa"
Kommentteja smarkeilta:
LosEllsworth: "The Machine? Vittu mikä nimi. Se on Brian Cage."

Caymansaaret: "Tämä David Benoit'n juonikuvio on uskomattoman mauton. Kuinka WWE kehtaa tehdä rahaa lapsentappajana tunnetun Chris Benoit'n muistolla?"

FinnShitlor: "Billie Kay? Hohhoijaa. Taitaa jäädä tämä TakeOver välistä. Edes Asuka ei pysty kantamaan sitä paskasäkkiä hyvään otteluun."

KaneJacobs: "Miksi vitussa Roderick Strong hautasi koko Sanityn? Heti sen jälkeen, kun Sanity oli haudannut Authors of Painin? Ei luoja tätä touhua. Ei sillä, rakastan kyllä Strongia."

Sammakkoloikka: "Missä oli Bobby Roode? Missä Revival? Missä Aries? Missä Almas? Missä McIntyre?"
Uutisia:
Austin Aries ja Patrick Clark ovat selvittäneet erimielisyytensä. Lähteidemme mukaan välikohtaus johtui mustasukkaisuudesta. Aries oli nähnyt Clarkin juttelevan kihlatulleen Zeline Vegalle ja saanut kaksikon keskustelusta väärän käsityksen. Aries ja Clark ovat taas puheväleissä, ja koko välikohtaus on unohdettu.

The Machinen uusi sisääntulokappale on suomalaisyhtye The Stoner Kingsin "Damnation's Own". Yhtyeen nokkamies "The Rebel" StarBuck on suomalainen painija, joka työskenteli WWE:n WrestleMania 33:ssa suomenkielisenä selostajana. StarBuck sai samalla solmittua sopimuksen, jonka mukaan Stoner Kingsin musiikkia käytetään NXT:ssä. The Machine itse ei kuitenkaan ole lähteidemme mukaan erityisen innoissaan uudesta sisääntulomusiikistaan.

The Machinen ja Roderick Strongin ottelua suunnitellaan tällä hetkellä TakeOver: Chicagoon. Bobby Rooden haastajaksi kaavaillaan sen sijaan Austin Ariesia, mutta Ariesin ja Patrick Clarkin viimeviikkoinen välikohtaus saattaa sekoittaa suunnitelmia.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Kuva
NXT #4 (26.4., Orlando, Florida)
► Näytä spoileri
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Palaute:

Jason Albert: 6/10
Kuva

Ihan alkuun haluan sanoa yhden sanan: kiitos.

Te nimittäin onnistuitte siinä, missä viime viikon käsikirjoittajat epäonnistuivat pahemman kerran. Te kykenitte luomaan johdonmukaisen ja ennen kaikkea maltillisen show'n, joka pohjusti tulevaa ja nosti valokeilaan NXT:n tärkeimmän tähden, Bobby Rooden. Myös TakeOver: Chicagoa hypetettiin ihan hyvin. Roderick Strongin ja The Machinen ottelu tulee olemaan mielenkiintoinen, ja toivon, että kaksikkoa käytetään tulevina viikkoina maltilla.

Olen tyytyväinen myös siitä, että David Benoit ei esiintynyt tässä jaksossa. Sen sijaan Tyler Bate ja Pete Dunne olisivat voineet jättää tämän jakson väliin; kyseessä oli jo kolmas viikko putkeen, kun Bate ja Dunne olivat ruudussa. Benoit saa esiintyä ensi jaksossa vapaasti, mutta välttäkää Batea ja Dunnea, ettei yleisö saa heistä yliannostusta. Samassa yhteydessä minun on kuitenkin mainittava, että Ealyn veljesten voitto oli mainio veto sinulta, Teme.

Ehkä suurin ongelma tässä jaksossa oli se, että jakso käynnistyi Lonely Organin segmentillä. Organ on vielä kovin pieni tähti, eikä yleisö ole ottanut häntä omakseen. Ethän vain yritä tehdä hänestä väkisin jotain suurempaa, Los_Pebbels? Buukkaa ensi kerralla jotakuta muuta, jotta ideasi pysyvät tuoreina.

Toinen ongelmallinen ottelu oli Austin Aries vastaan No Way Jose. Tuollainen kamppailu voi toimia pienemmissä liigoissa, mutta täällä WWE:ssä me tahdomme painottaa tarinankerrontaa. Yleisö ei innostu tällaisesta ottelusta, jos heille ei kerrota tarinaa. Yllätä minut ensi kerralla, Villezka.

TakeOver lähestyy, ja kiire tulee. Muistakaa nimetä Bobby Roodelle ja Authors of Painille haastajat sekä lisätä korttiin yksi lisäottelu. Chicagoon, kuten kaikkiin TakeOvereihin, mahtuu vain viisi ottelua.

Muistakaa myös buukata Johnny Garganoa, Tommaso Ciampaa ja The Revivalia. He lukeutuvat ohjelmamme suurimpiin tähtiin. Niin, ja Aleister Black tarvitsee pushia. Hän tulee myymään paljon.

Kaiken kaikkiaan kuitenkin hyvää työtä. Pitäkää lippu korkealla!
Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva
Austin Aries: "Vihdoinkin. Kiitos, Villezka. Tämä ei kuitenkaan riitä minulle."

Kuva
Tyler Bate: "Onkohan tämä nyt varmasti se oikea tapa käsitellä minua ja Peteä?"

Kuva
Patrick Clark: "Mielestäni minun ja Tye Dillingerin kuviossa voisi olla potentiaalia TakeOver: Chicagoon."

Kuva
No Way Jose: "Toivoisin, että pääsisin pitkästä aikaa johonkin juonikuvioon – miksei vaikka jonkun naispainijan kanssa?"

Kuva
Drew McIntyre: "Nautin tästä roolista. Kiitos, Krizski! Tämä hahmo voi tehdä minusta tähden."


Kommentteja markeilta:
abdul-nepal: "aliyah must be"

THE_DOG_SHIT: "the MACHINE will DESTROY roderick the bitch and EAT the BABY from WOMB gimme A HELL YEAH!!!"

susie: "oh god i totally cant,aw drew's so cute my drunk twilight men deep in the woods pregnant me u cutie wolf<3xoxo"

nia_jax_sex_slave_number_six: "the ealy brothers NEXT n..xt.. TAG..TEAM..CHAMPION,,2018-?? i love it nigel!!"

Osmoosi69: "roode saa paskahalvauksen ja skotti kaataa viinaa neekerin suuhun"
Kommentteja smarkeilta:
MavenEffect: "Tämä oli ensimmäinen painiohjelma, jonka katsoin yli viiteen vuoteen, ja täytyy sanoa, että NXT teki minuun vaikutuksen. Pitääkin katsella myös ensi viikon jakso!"

ModernDayTanahashi: "Okei, joo, Roderick Strong ei ole mikään The Rock, mutta pitääkö hänestä tehdä täysin naurunalainen nörtti?"

One-Winged-Angle: "Tämänkö takia Pete Dunne on harjoitellut tätä lajia jo 12-vuotiaasta saakka?"

FireStephanie: "Mihin helvettiin #DIY on unohdettu?"

Kipiat_Kel_Kobashi: "Ei tämä nyt niin huono jakso ollut, ainakaan verrattuna viimeviikkoiseen. Austin Ariesin ja No Way Josen matsi oli erityisen hyvä.
Uutisia:
NXT on vähentämässä painijoidensa määrää. Wrestling Observer -lehden Dave Meltzer kertoo, että ensimmäiset irtisanomiset toteutetaan heti TakeOver: Chicagon jälkeen. Meltzerin mukaan WWE ei sen sijaan ole nostamassa NXT-painijoita vähään aikaan Raw'n tai SmackDownin riveihin. Asiasta lisää ensi viikolla.

Montez Ford loukkasi kyynärpäänsä ottelussaan Drew McIntyrea vastaan. NXT:n henkilökunnan mukaan syy ei kuitenkaan ollut McIntyren, vaan nuori Ford otti hieman liian ison riskin sukeltaessaan holtittomasti kehän ulkopuolelle. Ford on loukkaantunut aikaisemminkin, kun hän oli kolmen kuukauden ajan sivussa kehätoiminnasta kesällä 2016. Tämänkertainen vaiva ei kuitenkaan ole kovin vakava, mutta lääkäreiden mukaan Fordin ei ole viisasta otella ainakaan kolmeen viikkoon.

Ealyn veljesten voitto oli lähteidemme mukaan NXT-valmentaja Norman Smileyn ansiota. Gabriel ja Uriel Ealy ovat tehneet vaikutukseen Smileyyn, joka on treenannut heidän kanssaan intensiivisesti viime aikoina.

Triple H on uudelleentwiitannut twiitin, jossa eräs Twitter-käyttäjä ehdotti häntä Bobby Rooden haastajaksi TakeOver: Chicagoon. Tälle ei kuitenkaan kannata antaa sen suurempaa painoarvoa.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Kuva
NXT #5 (3.5., Orlando, Florida)
► Näytä spoileri
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Palaute:

Jason Albert: 2/10
Kuva

Miksi?

Se on kysymys, jonka voisin esittää teille kaikille – paitsi PeeTsetalle.

Tahdonkin tässä heti alkuun mainita, että aion antaa PeeTsetalle palkinnon kiitokseksi esimerkillisestä työstä. PeeTseta on onnistunut tekemään Roderick Strongista orastavan supertähden, jonka fanituotteet menevät kuin kuumille kiville, ja nyt hän on tekemässä samaa paitsi No Way Joselle myös Lars Sullivanille. Ja kyllä, Hunter näytti Sullivanin ottelun Mr. McMahonille, ja hän rakastui Sullivaniin välittömästi. Erinomaista työtä, PeeTseta!

Mutta te muut. Te... muut.

Miksi?

Miksi Tye Dillingerin ja Patrick Clarkin kuvio lähti tällaiseen suuntaan? Homofobia ei todellakaan ole relevantti ilmiö näinä aikoina, kun lähestymme 2020-lukua. Sitä paitsi tämä kohtaus sai Dillingerin näyttämään kiusaajalta, vaikka hänen piti alun perin olla kuvion sankari. Toivottavasti tiedät, mitä teet, MinimiMax, sillä muutoin saatat vaarantaa sekä Clarkin että Dillingerin uran.

Miksi Angelo Dawkinsista piti tehdä jonkin sortin haitilaiszombi, Saimou? Enkä ymmärrä tätä kuviota alkuunkaan. Miksi Ellering halusi, että Dawkins nousee Authors of Painin vastustajaksi, jos Dawkins on ilmeisen vaarallinen olento? Ja se Kona Reeves... Ettekö te tajua, että NXT:n yleisö on erilainen Raw'hon ja SmackDowniin verrattuna. NXT:n fanit tahtovat nähdä hyvää ja johdonmukaista painia, ei tällaisia sormiaan imeskeleviä friikkejä. Ja miksi, miksi hänestäkin piti tehdä pervo hahmo, MrOff? Pervot hahmot ovat kaikista kliseisimpiä tämän hetken WWE:ssä.

Ja miksi kaikkea piti ylibuukata niin maan perkeleesti? Ja kaikista suurimman synnin teit sinä, Kana. Et siksi, että teit minusta porsaan, joka janoaa naisten tissejä. Minä olen aina nauttinut kummallisista rooleista, ja tykkään esiintyä minkälaisessa asussa tahansa. Mutta ongelmaksi tässä muodostui se, että NXT on erittäin pieni ohjelma, ja nyt katsojilla on kaksi vahvaa auktoriteettihahmoa, vaikka näin pieni ohjelma toimisi parhaiten ilman ainuttakaan sellaista! Miten katsojat osaavat erottaa minun ja William Regalin välisen eron? Mietitkö tätä yhtään, Kana? Rangaistukseksi tästä sinä et saa buukata TakeOver: Chicagossa yhtään mitään.

Tämä oli todellinen pohjanoteeraus – ja vieläpä TakeOverin alla. Enkö ole vääntänyt jo rautalangasta, että älkää... yrittäkö... liikaa! Yksinkertainen on kaunista, ja siitä myös NXT:n yleisö tykkää. Olen lukenut rutkasti fanipalautetta, ja arvaatteko, mitkä kohtaukset ovat saaneet eniten kiitosta tällä viikolla? Kyllä, yksinkertaisimmat sellaiset, eli Sullivanin ja Josen välinen matsi ja Mathan ja Reevesin kohtaaminen – olkoonkin, että Reevesistä piti tehdä American Rasputinia imitoiva tonttu.

B-tiimi hyvä: teillä on nyt todellinen näytön paikka. Jos te suoriudutte ensi viikolla oikein hyvin, voi olla, että annan koko TakeOver: Chicagon teidän haltuunne...

A-tiimi voi tuijottaa viikon verran peiliin.

Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva
Austin Aries: "Jumalauta – mestaruusottelu! Kiitos, kenitys. Sinä sentään ymmärrät hyvän päälle."

Kuva
Tye Dillinger: "En usko, että tämä käänne tekee hyvää suosiolleni."

Kuva
No Way Jose: "Heh! Kiitos kuviosta, PeeTseta. Toivottavasti jatkat tätä kuviota parin viikon päästä!"

Kuva
Mandy Rose: "Tämä on sopiva rooli minulle. Lupaan tehdä kaikkeni, jotta loistan roolissani."

Kuva
Lars Sullivan: "Hitto vie, mikä matsi! En malta odottaa seuraavaa otteluani!"



Kommentteja markeilta:
@abdul-nepal: "aliyah must be in"

@1NightInAsuka: "heaven knows my mouth will lick the spit,blood in asuka,eyes closed,i touch,she without fear, time of the month,in my mouth"

@tim: "so what if patricks lust men it is totally ok, big fucking deal....if dilinger needs him touch himself in bedroom or what?"

@GOLDBERG-OF-INDIA: "NXT TAKKEVOR TRENDING TONIGHT GOLDBERGS DESTROYNG ROBERT ROODE IN PIN FALL ACTION IN DELHI CITY FOMER WORLD CHAMP"

@Osmoosi69: "terroristi vetää kehvaria turpaan ja Albert kourii huoraa tisseistä"

Kommentteja smarkeilta:
@Shinsuke-Nakashima: "Ei saatana. Albert possupuvussa kourimassa Tough Enough -kilpailijaa tisseistä? Tähänkö ollaan tultu?"

@JarvisVick: "Siis onko Roode nyt face vai heel? Tämä kuvio on ihan helvetin sekava."

@WhereIsTheMiz: "No, ainakin tämä jakso sinetöi sen, että Tye Dillinger tulee voittamaan 'joitakin' palkintoja Wrestling Observerin äänestyksessä..."

@Head: "Kona Reeves imeskelee Asukan kuukautissuojia? Minkälainen sekopää kirjoittaa tällaista paskaa?"

@TheByronSheik: "Jaa-a... Kukakohan 'suuri' maailmanmestari se Rooden kolmas vastustaja on? Vince Russo?"

Uutisia:
Kukaan ei vielä tiedä, kuka ottaa neljännen paikan TakeOver: Chicagon NXT-mestaruusottelussa. Jos ottelija kuuluu NXT:n nykyiseen rosteriin, kyseessä on todennäköisimmin joko Eric Young (entinen TNA-mestari), Kassius Ohno (entinen PWG-mestari) tai debyyttiään odotteleva Kyle O'Reilly (entinen ROH-mestari). Ottelija voi kuitenkin tulla myös NXT-rosterin ulkopuolelta, mahdollisesti jopa päärosterin puolelta.

NXT-tähti Andrade Almasin sopimus on päättymässä kesäkuun aikana. Almas on ilmaissut tyytymättömyytensä NXT:tä kohtaan Twitterin puolella ja on julkaissut twiittejä, joissa hän toivoo joko parempaa kohtelua tai sitten siirtoa päärosterin puolelle. Kolmantena vaihtoehtona on poistuminen WWE:stä kokonaan.

Nikki Cross on sivussa seuraavat kaksi viikkoa ja palaa riveihin vasta TakeOver: Chicagon alla, kertoo Dave Meltzer. Cross matkustaa kotiinsa Skotlantiin huolehtimaan kuolemansairaasta isoisästään. Akamin purema oli tapa kirjoittaa Cross ulos kuvioista parin viikon ajaksi.
PeeTseta saa pian yllätyspalkinnon, joka on siis Albertin lähettämä kiitos.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Kuva
NXT #6 (10.5., Orlando, Florida)
► Näytä spoileri
--
► Näytä spoileri
--
► Näytä spoileri
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Palaute:

Norman Smiley: 8/10
Kuva

Hei vaan kaikille. Minä olen Norman Smiley ja annan teille poikkeuksellisesti palautteen tänään, koska, no, Albert on nyt poissa. Mutta jatkossa teille antaa palautteen joku muu, en minä.

Niin – en ole aikaisemmin antanut palautetta kokonaiselle käsikirjoittajatiimille, mutta todetaan nyt heti alkuun, että te teitte hemmetin hienoa työtä! Tämä oli upea ja viihdyttävä jakso, jossa oli kaikenlaista sisältöä sekaisin: naispainia, joukkuepainia, veristä painia ja vahvasti fiktiivistä tarinankerrontaa. Iso kiitos teille!

En minä oikeastaan edes tiedä, mikä tässä jaksossa olisi ollut huonoa. Noh, se Tyler Baten ja Pete Dunnen terapiasessio oli ehkä hivenen kummallinen, eikä Chicagon TakeOveria ehkä rakennettu tarpeeksi, mutta muutoin jakso piti varmasti katsojat tyytyväisinä. Luvuista tai numeroista en tosin tiedä mitään, joten minun on vaikea arvioida suoritustanne tilastollisesta näkökulmasta.

Lisäksi kirjoititte Albertin hyvin pois kuvioista, vaikken tiedä, olisiko häntä tarvinnut nöyryyttää noin...

En tiedä, kuka nousee NXT:n pääkouluttajaksi tai mitä hän NXT:ltä toivoo, mutta uskon, että tämän jakson suunta on oikea. Varoitan silti, että uuden pääkouluttajan näkemykset voivat toki olla päinvastaisiakin.

Pitäkää lippu korkealla, pojat!

Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva

Andrade Almas: "Joo-o, olenhan minä näitä voittoja napsinut, mutta kun tarvitsen uuden juonikuvion..."

Kuva

William Regal: "Toivoisin, että esiintyisin huomattavasti harvemmin ruudussa. NXT:ssä on kyse tulevaisuudesta, ei menneisyydestä."

Kuva

Tian Bing: "Mahtava debyytti! Kiitos! En unohda tätä, Krizski!"

Kuva

Bobby Roode: "Olen huolissani TakeOverin mestaruusottelusta. Ette ole rakentaneet sitä kovinkaan hyvin..."

Kuva

Lars Sullivan: "Ooh! Se oli mielettömän hieno kokemus. En kuitenkaan tiedä, kannattaako minun painia TakeOverissa, varsinkaan Chicagon yleisön edessä. Olen vielä melko vihreä..."


Kommentteja markeilta:
abdul-nepal: "aliyah must be in the"

Power_Driver_Bomb: "if understoond corectly is lars Sullivan demon of dungoen in doom..-evil horror hero of hell killer of eaters of pain&ellering ???"

BITCH_INCarnatE99: "mandy Rose,shulda win at chicago,da princess of nxt universe,ugly asuka sucks mandy ass<33"

romans_yard: "David benoit creepy boy..never will survive the history..Aleister black becomes father..again.."

Osmoosi69: "vitun verinen kiinalainen mutta missä helvetin persereiässä lars sullivan oli ja mikä vittu on taskmaster??"

Kommentteja smarkeilta:
BobLovesJanice: "Dungeon of Doom on tullut takaisin. Ehkä olemme nyt askeleen lähempänä WWE:n historian ensimmäistä WarGames-ottelua?"

HighFlyBo: "Oikeasti. Jos WWE:hen tulee vielä yksikin pervo hahmo, katkaisen Network-tilaukseni saman tien. Tajutonta paskaa."

MICHAELCOLEBAYBAY: "TakeOver on viikon päästä, enkä edes muista, mitä matseja siellä järjestetään. Naiset ja joukkueet saivat sentään ruutuaikaa tällä viikolla."

BretTheShitmanFart: "Ööh... Drew McIntyre ottelee NXT-mestaruudesta ensi lauantaina, ja nyt hän jää debytantin jalkoihin? Mitäs helvetin järkeä tässä oli?"

iso_iso_iso_koira: "Bate ja Dunne voisivat suosiolla paeta WWE:stä hyvän sään aikana. Tämä on yksi vammaisimmista juonikuvioista koskaan."

Uutisia:
Jason Albert erotettiin rasistisen käytöksen takia
WWE:n NXT:n pääkouluttajana toiminut Jason Albert (Matt Bloom) irtisanottiin WWE-sopimuksestaan rasismin takia, väittää PWInsider-lehden Mike Johnson. WWE itse ei ole kommentoinut Albertin potkuja millään tavalla lukuun ottamatta lyhyttä WWE.comissa julkaistua uutista, jossa yksinkertaisesti todetaan, että Albert on irtisanottu sopimuksestaan.

PWInsiderin lähteiden mukaan Jason Albertin väitetään levittäneen äärioikeistolaista sanomaa paitsi NXT:n käytävillä myös henkilökohtaisilla sosiaalisen median tileillään. Albert itse on kiistänyt huhut voimakkaasti ja julkaissut Twitter-tilillään lyhyen viestin, jossa hän väittää huhuja valheellisiksi.

PWInsiderin Johnson kertoo, että ainakin kolme NXT-painijaa olisi tehnyt Albertin rasistisista ja äärioikeistolaisista puheista kantelun NXT:n johtohenkilö Triple H:lle. Triple H itse ei ole kommentoinut Albertin tapausta sanallakaan.

Jos syytökset ovat aiheellisia, Jason Albertin WWE-ura on mitä ilmeisimmin ohi ikuisesti; WWE:llä on nollatoleranssi rasismin suhteen. Saattaa kuitenkin olla, että Albert irtisanottin vain varotoimenpiteenä ja että hänet palkataan takaisin NXT:hen, kun savu on hälvennyt.

Michael "P.S." Hayes NXT:n vt. pääkouluttajaksi
Jason Albertin paikan NXT:n pääkouluttajana ottaa WWE:n Hall of Fame -jäsen Michael Hayes, uutisoi WWE.com. 58-vuotias Hayes ei kuitenkaan astu virkaan vakituisesti, vaan hän hoitaa sitä väliaikaisesti, toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella.

"Tämä on äärimmäisen upea tilaisuus", sanoi Michael Hayes WWE.comin haastattelussa. "Uskon, että kykenen nostamaan NXT:n aivan uudelle tasolle."

Hayes, joka muistetaan legendaarisesta The Fabulous Freebirds -joukkueesta sekä mm. Jim Crockett Promotionsin ja World Championship Wrestlingin riveistä, on työskennellyt WWE:ssä vuodesta 1995 saakka muun muassa selostajana, managerina, tuottajana ja käsikirjoittajana. Hän aloittaa NXT:n pääkouluttajana välittömästi.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Kuva
NXT #7 (17.5., Orlando, Florida)
► Näytä spoileri
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Palaute:

Michael Hayes: 3/10
Kuva

Okei, hyvää päivää vaan tasapuolisesti teille kaikille.

Jos ette tiedä, kuka minä olen, vaikka no, tietystihän te tiedätte, niin kerron sen silti.

Olen Michael "P.S." Hayes – mies, joka keksi The Fabulous Freebirdsin eli siis mies, joka keksi nWo:n eli siis mies, joka keksi D-Generation X:n ja mies, joka keksi The Shieldin. Ensimmäisen areenani myin loppuun jo 21-vuotiaana, ja olen muuttanut tätä bisnestä enemmän kuin tuhannet painijat yhteensä. Olen myös mies, joka on tehnyt rahaa suoraan sanottuna ihan hemmetin paljon.

Mutta hei, mitä ihmettä? Eikö täällä tosiaankaan ole yhtään naispuolista käsikirjoittajaa? Hitto vie!

Hahah, se siitä. Eiköhän mennä asiaan, ja, voi pojat, sitähän riittää.

Ihan alkuun selvitän pari juttua. Se, mitä olette Jason Albertin kanssa sopineet, on edelleen voimassa. Eli jos Albert on antanut joillekuille teistä jonkin sortin palkintoja tai kieltoja, niin minä en aio kumota niitä. Toinen juttu on se, että minä myös tykkään antaa palkintoja – ja toisaalta myös piiskaa. Enkä puhu nyt siitä, mitä teen makuuhuoneessani vaimolleni, hahahaa!

Niin, ja palkinnoista sen verran, että MinimiMax – vahdi postilaatikkoasi. Voipi olla, että sinne putkahtaa kiva pieni yllätys lähiaikoina. Miksi? Yksi plus yksi on kaksi. Kuten tiedätte, minä edustan vanhan koulukunnan näkemyksiä, ja tuo kohtaus oli nimenomaan vanhan koulukunnan materiaalia – tunteisiin vetoavaa, ajankohtaista ja dramaattista kerrontaa, jossa on selvä antagonisti ja protagonisti!

Olen myös siinä mielessä vanhan koulukunnan miehiä, että go home -jakson pitää olla nimenomaan go home -jakso. Siksi pidin tätä jaksoa katastrofaalisena. Jumaliste, jätkät! Mihin te unohditte koko show'n kuumimman ottelun: The Machinen ja Roderick Strongin koitoksen! Sen sijaan osoititte amatöörimäistä pelisilmää antamalla ruutuaikaa ottelijoille, joilla ei edes ole ottelua TakeOverissa! Miksi Aleister Black, David Benoit, No Way Jose, Tino Sabbatelli ja Riddick Moss olivat ruudussa? Ettekö te tajua mistään mitään?

Voi pojat. Tiesin kyllä, että joudun työskentelemään aloittelijoiden kanssa, mutta että tällaista tavaraa... No, virheistä oppii, eikä teillä voisi olla parempaa opettajaa kuin minä, Michael Hayes.

Niin, ja mikä hitto tämä Asukan hamo on? Tämä saa loppua saman tien. Kukaan ei halua katsoa painijaa, joka nukkuu kehässä. Tällainen tekotaiteellinen teatteri sopii japanilaisiin bingohalleihin, ei Michael Hayesin NXT:hen! Siispä se, joka muuttaa Asukan hahmon parempaan suuntaan, saa oikopolun Badstreetille!

Enkä todellakaan tykännyt siitä, mitä jakson lopussa tapahtui. Katsojia ei saa viilata linssiin! Jos katsojille luvataan, että mysteerihenkilö paljastetaan vasta TakeOverissa ja että mysteerihenkilö on entinen maailmanmestari, niin silloin se mysteerihenkilö paljastetaan vasta siellä TakeOverissa ja se mysteerihenkilö myös on se hemmetin entinen maailmanmestari! Ja muutenkin: miksi toimitusjohtajan pitää olla mestaruusottelussa? Valokeila pitäisi olla mestarissa, ei kenessäkään eläköityneessä dinosauruksessa!

No, en ripitä teitä tämän enempää tällä kertaa mutta vain siksi, että tahdon aloittaa yhteistyömme hyvässä hengessä, vaikka se vaikeata onkin.

Luotan kuitenkin, ettette te sössi TakeOveria aivan totaalisesti. Muistakaa, että hyvä buukkaus on yksinkertaista ja johdonmukaista. Hyvä buukkaus noudattaa vanhan koulukunnan sääntöjä ja toteuttaa sitä, mikä on todettu toimivaksi. Ja jos se Asuka nukahtaa Chicagossa, niin minä kaivan raipan esiin...
Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva
Asuka: "Tämä rooli on tyhmä. Tahdon otella niin kuin aikaisemmin."


Kuva
The Machine: "Äh, olisin halunnut esiintyä tässä jaksossa. Tämä teki hallaa TakeOver-otteluni momentumille."


Kuva
No Way Jose: "Sinä teit sen, PeeTseta – jatkoit kuviotani, kuten toivoinkin! Lupaan kehua sinua Hayesille!"


Kuva
Tye Dillinger: "Toivottavasti ihmiset eivät nyt oikeasti yhdistä minun kasvojani homofobiaan..."


Kuva
William Regal: "Ettekö kuunnelleet, mitä minä sanoin viime viikolla? Totesin, että tahdon esiintyä harvemmin – en useammin! Nyt joudun jopa painimaankin!"


Kommentteja markeilta:
abdul-nepal: "aliyah must be in the kitchen"

CrAZy_BaYlEY_BrOTHER: "OMG..PAT CLARK,GAY MEN,DILINGER WAS RIGHT ABOUT ALL AGAIN,PATIC=FAGGOT!! GAY MEN"

sethmysterio8959: "aleister Black very cool black death person with david Benoit the boy of killer of family,never to kill again in,wwe"

1NightInAsuka: "mmy touch,i hit&lick herself,not wakin up,her soft face in my hand in dreams,wet dreams to come in bed, i feel inside she says never i choke.."

Osmoosi69: "vanha paska regal kiinnostaa yhtä paljon kun märkä ripuli joka tulee kissan tulehtuneesta persereiästä"

Kommentteja smarkeilta:
PatManJones: "Tämä Dillingerin uusi käytös tuli kyllä ihan puun takaa, mutten tuomitse tätä feudia vielä. Ainakin NXT:ssä kokeillaan jotain uutta."

LarsMySon: "Okei, Mandy Rose haudattiin juuri totaalisesti. Minä kun kuvittelin, että NXT on laadukkaan painin kehto."

Dustin_Runnelsin_kasvain: "Tämä Chris Benoit'n muistolla leikittely on erittäin sairasta ja alhaista toimintaa WWE:ltä."

Konnor_And_Viktor: "No Way Jose ei ole erityisen taitava painija, joten tällainen koominen rooli sopii hänelle hyvin."

BlowjobWhitmer: "William Regal mestaruusottelussa herran vuonna 2017? NXT: The Future Starts Now..."

Uutiset ja huhut:
William Regal tulee totisesti ottelemaan TakeOver: Chicago -tapahtumassa tänä lauantaina. Kyseessä on 49-vuotiaan Regalin ensimmäinen ottelu sitten vuoden 2013. Regalin ei kuitenkaan odoteta nousevan NXT:n mestariksi, vaan miehen esiintyminen jää todennäköisesti kertaluontoiseksi. Mahdollista kuitenkin on, että Regal nähdään kehässä myös Chicagon jälkeen, mikäli kaikki menee lauantaina hyvin.

Sanity-joukkueen naisjäsen Nikki Cross on palannut NXT:n vahvuuteen. Cross, kuten koko muukin Sanity, tulee olemaan läsnä TakeOver: Chicagossa. Todennäköistä on, että Sanity esiintyy tapahtuman Kickoff-lähetyksessä.

Tino Sabbatelli loukkasi hieman vasenta rannettaan ottelussaan Aleister Blackia vastaan tuoreimmassa NXT-jaksossa. Sabbatelli on kuitenkin kykeneväinen ottelemaan Blackia ja David Benoit'ta vastaan seuraavan viikon NXT-jaksossa Riddick Mossin kanssa.

WWE:n ja suomalaispainija "The Rebel" StarBuckin WrestleMania 33 -tapahtumassa alkanut yhteistyö jatkuu. NXT TakeOver: Chicagon teemakappaleeksi on valittu StarBuckin Stoner Kings -yhtyeen kappale "Limbonic Void". NXT:ssä aiotaan näillä näkymin käyttää Stoner Kingsin musiikkia myös tulevissa TakeOver-tapahtumissa.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

(1/2)



Kuva

NXT TakeOver: Chicago (20.5.2017, Rosemont, Illinois)
► Näytä spoileri
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

(2/2)


► Näytä spoileri
--
► Näytä spoileri
--
► Näytä spoileri
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

NXT TakeOver: Chicagon palaute

Triple H: 1/10


HAYES!

Mitä helvettiä tämä oli, Hayes?

Mitä helvettiä NXT:lle on tapahtunut! Luovutan ohjat muutamaksi viikoksi, ja yhtäkkiä kaikki on pilalla! Eikä ainoastaan kehässä, vaan myös sen ulkopuolella. Ensin Albert... niin, Albert kirjaimellisesti sikailee itsensä ulos WWE:stä, ja sitten William Regal ajetaan niin äärirajoille, että hän sortuu taas aineisiin.

Minä luotin sinuun, Hayes, ja luotan kyllä yhä. Minä tiedän varsin hyvin, mihin sinä pystyt. Se olit sentään sinä, joka keksit lopetusliikkeeni nimen. Mutta tällainen roska ei saa toistua enää ikinä. Ymmärrätkö, Hayes? On selvää, ettemme tule irtisanomaan sinua koskaan, mutta tämän työtehtäväsi sinä voit kyllä menettää. Kai sinä tajuat, että todella moni ihminen haluaisi olla sinun saappaissasi, Hayes? Häh?

Sinun on nyt otettava ohjat omiin käsiisi ja tehtävä jotain, jottei TakeOver: Chicago toistu enää koskaan. Olet kokenut käsikirjoittaja ja tiedät kyllä, mikä kaikki tässä tapahtumassa meni äärimmäisen syvälle metsään. Kerrattakoon nyt siitä huolimatta.

Ensinnäkin: millä helvetin järjellä Dan Matha ja Kona Reeves lisättiin tuohon joukkuemestaruusotteluun? Mitä hittoa he olivat tehneet ansaitakseen mahdollisuuden otella mestaruusvöistä? Dungeon of Doomista en sano sanaakaan. Olen erittäin intohimoinen WCW-fani, mutta Dungeon of Doom... kannibaalit... zombi... taikasauvaa heiluttava Kevin Sullivanin poika... EI! EI ja vielä kerran EI! Millä hemmetin järjellä kehässä on kolme vihreää joukkuetta, kun The Revival ja #DIY istuvat samaan aikaan pukuhuoneessa pelaamassa pokeria? Etkö tajua, kuinka paljon olin nähnyt vaivaa NXT:n joukkuemestaruusdivisioonan eteen? Nyt se kaikki vaiva vedettiin vessanpöntöstä alas ilman järjen häivää!

Sitten se Tye Dillingerin ja Patrick Clarkin kuvio. Voi luoja. Dillinger oli ehdottomasti yksi NXT:n suosituimmista faceista, joka oli kaiken lisäksi noussut yleisön suosioon spontaanisti. Ja mitä tapahtuu? Hänestä tehdään ihmeellinen homofoobikko, mikä pilaa hänen hahmonsa totaalisesti. Eikä Clarkin hahmo ole yhtään sen parempi. Pitäisikö yleisön hurrata vai buuata Clarkille? Ei helvetti, oikeasti. Miten kaksi hahmoa voidaan tuhota näin nopeasti, näin tehokkaasti?

David Benoit... Sanotaan näin, että seuraan tätä kuviota innolla niin kauan, kunnes saamme ensimmäisen syytteen. Sitten alkaa pudota päitä.

Asuka! Tässä taas malliesimerkki hahmosta, joka on pilattu täysin. Asukaa oli pushattu pomminvarmasti tähtiin, ja tähti hänestä tulikin. Nyt hän sen sijaan on painija, joka varmaankin voittaa vuoden huonoimman hahmon palkinnon siinä Dave Meltzerin jokavuotisessa äänestyksessä. Ei helvetti. Asuka olisi voinut varastaa show'n Chicagossa esimerkiksi Ember Moonin kanssa, mutta sen sijaan hän ottelee kummallisen komediamatsin Billie Kayta vastaan... Huumorintajuni loppui tässä vaiheessa totaalisesti.

Sitten se Tian Bing. Ok, vakuuttava tapa debytoida uusi painija rosteriin, mutta onko hän valmis nousemaan parrasvaloihin Drew McIntyren kaltaista tähteä vastaan? Vastaan: ei ole. Yleisö ei tiedä, kuka Tian Bing on, eikä yleisö sen takia myöskään välitä hänestä tippaakaan. Hänen debyyttiään olisi ehdottomasti pitänyt pohjustaa edes hypevideoilla. Nyt hän on noussut aivan liian korkealle kortissa, aivan liian nopeasti. Tästä kärsii paitsi Bing myös McIntyre, jonka NXT-paluu uhkaa jäädä Bingin debyytin varjoon...

Luojan kiitos tässä tapahtumassa oli sentään kaksi hyvää ottelua. Roderick Strong ja The Machine vetivät aivan hemmetin tiukan ottelun, ja he ovat ehdottomasti NXT:n eliittiä. Myös pääottelu toimi, vaikka Regalin kanssa kävi miten kävi, ja Machine joutui ottelemaan täysin yllättäen.

Tästä ei voi muuta kuin parantaa. Se on paitsi toteamus myös uhkaus. Jos taso tästä huononee, otan NXT:n takaisin haltuuni – ainakin joksikin aikaa. Seuraavan TakeOverin arvosanan on oltava vähintään 2/10. Muutoin käy huonosti. Myös 2/10 on joka tapauksessa huono arvosana ja johtaa jonkinlaisiin sanktioihin.

Kuten sanoin, minä luotan sinuun, Hayes.

Ainakin toistaiseksi.
Michael Hayes: 2/10
Kuva

Te kuulitte, mitä Hunter sanoi.

Mr. Off, etkö sinä kuunnellut SANAAKAAN SIITÄ, MITÄ MINÄ VIIME VIIKOLLA SANOIN, SAATANA. MINÄ SANOIN, ETTÄ HYVÄ BUUKKAUS ON YKSINKERTAISTA. ONKO SE YKSINKERTAISTA, ETTÄ OTTELUUN LISÄTÄÄN UUSI JOUKKUE, JOLLA EI OLE MITÄÄN ASIAA MESTARUUSOTTELUUN? VASTAA, MR. OFF! EI, SE EI OLE YKSINKERTAISTA, VITTU. ONKO SE YKSINKERTAISTA, ETTÄ KUN LARS SULLIVAN ISKEE NAURETTAVAN TAIKASAUVANSA KANVEESIIN, NIIN TITANTRONILLE ILMESTYY KAKSI SPIRAALIKUVIOTA, JOTKA SAAVAT AUTHORS OF PAININ TAPPELEMAAN TOISIAAN VASTAAN! EI SE OLE. HELVETTI. MR OFF: SEURAAVAT KOLME BUUKKAUSTASI 100 MERKIN SÄÄNNÖLLÄ. SE OLKOON RANGAISTUKSESI.

MinimiMax, muuten hyvä ottelu, mutta miksi Patrick Clark voitti? Mitä järkeä siinä oli? Häh! Ja PeeTseta, mitä helvetin järkeä oli lisätä Billy Corgan tähän otteluun? Hänellä ei ollut mitään tekemistä tai annettavaa tässä ottelussa! Kuka tässä on face? Kuka on heel? Nyt varovasti MinimiMax, tai en anna sinulle enää yhtään uutta palkintoa – ikinä!

Aleister Blackin ja David Benoit'n kohtaus oli tämän show'n kirkkain valopilkku. Kiitos siitä, kenitys. Harmi vaan, että SILLÄ EI OLLUT MITÄÄN TEKEMISTÄ TÄMÄN TAKEOVERIN KANSSA. JOS ERIKOISTAPAHTUMASSA ON SEGMENTTI, SEN PITÄÄ LIITTYÄ KYSEISEEN ERIKOISTAPAHTUMAAN. SEN PITÄÄ ESIMERKIKSI OLLA PROMO, JOSSA JOKU OTTELIJA HYPETTÄÄ OTTELUAAN. TÄLLAINEN PASKA KUULUU VIIKOITTAISLÄHETYKSIIN. SAATANA! PIDÄN SINUA SILMÄLLÄ, KENITYS!

Kyrgyzstanin Prinssi, sinulle TÄYSIN SAMAT SANAT KUIN MR. OFFILLE! OLIKO TÄMÄ YKSINKERTAISTA BUUKKAUSTA! JA MINÄHÄN SANOIN, MINÄ HELVETTI VIEKÖÖN SANOIN, ETTÄ JOS ASUKA NUKAHTAA TAKEOVERISSA, NIIN KÄY HUONOSTI. JA MICHAEL "P.S." HAYES ON MIES, JOKA PITÄÄ LUPAUKSENSA. PRINSSI, SINULLE SAMA 100 MERKIN RANGAISTUS KUIN OFFILLE. LISÄKSI SAAT LISÄRANGAISTUKSEN: ET SAA BUUKATA SEURAAVASSA TAKEOVERISSA MITÄÄN. ET MITÄÄN.

Krizski, sinulle minä nostan hattuani. Vaikka olen tismalleen samaa mieltä Tian Bingistä kuin Hunter, eli hän on aivan liian vihreä ja tuntematon näin suureen kuvioon, niin tämä segmentti sentään liittyi TakeOveriin – toisin kuin se Blackin ja Benoit'n järjetön kohtaaminen. Et kuitenkaan saa palkintoa, koska pushaat sitä kiinalaista ihan liikaa. Segmentti oli myös liian väkivaltainen ja yliampuva. Tuollainen järjetön verenvuodatus toimii korkeintaan show'n viimeisessä segmentissä tai ottelussa, ei keskellä show'ta. Saatana.

PeeTseta, onnistuit sitten siinä, missä vain totaalinen idiootti voi onnistua. Tämä ottelu oli pomminvarma onnistuja, ja sitten sinä möhlit ottelun lopetuksen täydellisesti. KUINKA VAIKEAA ON BUUKATA TAVALLISIA, VANHAN KOULUKUNNAN PAINIMATSEJA? KAIKKI MENI TÄSSÄ HYVIN ENNEN SITÄ HELVETIN TYPERÄÄ LOPETUSTA, JOSSA EI OLLUT MITÄÄN JÄRKEÄ. TUO TEKI HALLAA SEKÄ MACHINEN ETTÄ STRONGIN MOMENTUMILLE. EI SAATANA. TÄLLAINEN VOISI TOIMIA VIIKOITTAISJAKSOSSA, MUTTA EI HELVETISSÄ ERIKOISTAPAHTUMAN CO- MAIN EVENTISSÄ. VITTU.

Miksu... Kiitä onneasi, että väistit luodin. Kiitä itse asiassa kenitystä, joka pelasti nahkasi. Machine on loistava mestari, ja toivottavasti hänen mestaruusvoittonsa kuljettaa koko NXT:n nyt aivan uudeen suuntaan.

Seuraavaksi voisitte vaihtaa naistenmestaruuden omistajaa ja lähettää Asukan vaikkapa puolen vuoden pakkolomalle, jotta hän voi palata televisioon uudella hahmolla.

VITTU.

JA MINÄ VIELÄ JULISTIN, ETTÄ TÄMÄ PASKA ON MICHAEL HAYESIN NXT!

Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva
The Machine: "Mikä fiilis! Nousin mestariksi todella nopeasti, mutta se ei ole mikään ongelma. Kiitos ennen kaikkea sinulle,
PeeTseta!"


Kuva
Angelo Dawkins: "Olen unelmoinut mestaruuden voittamisesta jo lapsuudestani lähtien, mutten koskaan kuvitellut nousevani mestariksi aivokuolleena orjana, joka ei osaa painia..."


Kuva
Roderick Strong: "Se tuntui erittäin hyvältä. Olen tyytyväinen otteluuni. Olisin tosin toivonut erilaista lopetusta, mutta pääasia oli, että sain painia pitkän ottelun."


Kuva
Aleister Black: "Tämä kuvio voi tehdä minusta ja Benoit'sta supertähtiä. Erinomaista buukkausta, kenitys!"


Kuva
Asuka: "Minähän sanoin jo viime viikolla, että tahdon otella normaalisti. Mitä oikein yrität, Kyrgyzstanin Prinssi?"


Kommentteja markeilta:
conor_mcMAHON: "glorious manshine new champ in chi town,helll yeah I´m A FUCK MACHINE...rude sucks again"

Cm_Wyatt: "china man attacks macintre again now kicks head in wall with bottle of booze then head first thru glass blood errywhere man was it sick and violence in attitude era push the china man triple h!!"

F5-INDIA-NEW-YORK: "amazing what the is bill tna kurrgan doing here in nxt zone again ppl???gonna fight????wrstel mania??clark wins dilinger in battle field of gay entertaiment"

1NightInAsuka: "in deep sleep,head between me,in pain, feeling her hair in me,shut the lights again,i see her eyes closed in pleasure to touch her face,no tears tonight"

Osmoosi69: "vittu mikä lastenohjelma taas kun joku helvetin he-man heiluu valtikka kädessään ja koko ohjelma on isompi floppi kuin Sami Zaynin ura"

Kommentteja smarkeilta:
KassiusBoNo: "Miten helvetissä voi saada aikaan näin surkean show'n, jos rosterissa on Roderick Strong, Austin Aries, Tommy End, Chris Hero, Tommaso Ciampa, Johnny Gargano, Drew Galloway ja Kana? Ei voi ymmärtää..."

RaccoonCityBitch: "Huoh... Taas kerran WWE lataa aivan liikaa paineita William Regalille, ja kuinkas sitten käykään. Eikö kukaan muistanut, mitä Regalille kävi vuonna 2008?"

Kipiat_Kurt_Koopeli: "Kolme DUD-matsia. Uskomaton suoritus, jopa WWE:ltä."

BlackSavageGarden: "Aivan jäätävää paskaa. Ei helvetti. Huonoin TakeOver ikinä. Jos NXT:kin on tällaista paskaa, niin minä kyllä katkaisen Network-tilaukseni."

Baby_Rawley: "Mitä aktuaalista vittua tuo avausottelu oikein oli? Lars Sullivan ja Angelo vitun Dawkins jatkavat siitä, mihin The Revival ja Gargano ja Ciampa jäivät? Kevyet mullat NXT:lle."
Uutiset ja huhut:
William Regalin käyttämä kielletty aine oli kokaiini
Wrestling Observer -lehden Dave Meltzerin mukaan aine, josta William Regal jäi lauantain TakeOver: Chicago -tapahtumassa kiinni, oli kokaiini. Regal oli ilmestynyt areenalle sekavan oloisena ja joutunut pian huumetestiin, minkä jälkeen hänet siirrettiin syrjään illan pääottelusta. Päätöksen teki Triple H, joka päätti samalla, että The Machine ottaa Regalin paikan mestaruusottelussa ja nousee uudeksi NXT-mestariksi. Meltzerin mukaan William Regal oli valittanut jo aikaisempina viikkoina, ettei hän halua olla liikaa esillä eikä ainakaan nousta kehään. NXT-kouluttaja ja Regalin maanmies Robbie Brookside epäilee, että nimenomaan liian kovat paineet ajoivat Regalin takaisin päihteisiin. Epätodennäköistä on, että Regal palaa WWE:hen enää koskaan.

Seuraava TakeOver-tapahtuma järjestetään 8. heinäkuuta
WWE on ilmoittanut järjestävänsä ylimääräisen TakeOver-lähetyksen TakeOver: Chicagon ja TakeOver: Brooklyn III:n välissä, kertoo Dave Meltzer. Meltzerin lähteiden mukaan syy siihen on se, että TakeOver: Chicago epäonnistui pahemman kerran ja aiheutti #CancelWWENetwork -hashtagin trendaamisen Twitterissä. Ylimääräisen, heinäkuussa järjestettävän TakeOver-tapahtuman sijainti ilmoitetaan vielä tämän viikon aikana. TakeOver järjestetään samana viikonloppuna kuin Raw-brändin Great Balls of Fire.

Dan Matha loukkaantui TakeOver: Chicagossa
Dan Matha loukkasi niskansa TakeOver: Chicago -tapahtumassa, kertoo PWInsider-lehden Mike Johnson. Loukkaantuminen tapahtui, kun Authors of Pain -joukkueen Akam ja Rezar koettivat suorittaa Mathalle yliheittoa, ja Matha oli laskeutua pää edellä kanveesiin. Matha kuitenkin kykeni kierähtämään ympäri viime hetkellä, mutta hän laskeutui huonossa kulmassa mattoon ja loukkasi niskansa. Johnsonin mukaan Mathan pitää pysyä poissa kehätoiminnasta touko- ja kesäkuun ajan, mutta Matha voi siitä huolimatta osallistua NXT-jaksojen nauhoituksiin ja esiintyä segmenteissä.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Booked by Smarkside: NXT

Viesti Kirjoittaja Enska »

BREAKING NEWS
► Näytä spoileri
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Lukittu