Tervetuloa Disneyn matkaan, rakkaat lapset. Tuo inhottava jyrsijä on
Daniel Bryan, NXT-ohjelman toimitusjohtaja. Toimitusjohtaja on henkilö, joka on ikään kuin työpaikan lapsenvahti. Hyi!
Daniel Bryan: "Mitä... Ei... Boogeyman? Oikeasti? Miten tämä... Ei."
Jyrsijä, siis Bryan, katselee televisiosta viime jaksoa, jossa hirvittävä mörökölli The Boogeyman pakotti muut syömään kylmiä ja limaisia matoja. Silmät kiinni!
Daniel Bryan: "Siis miksi... Miksi Boogeyman sekaantui tuohon otteluun? BOOGEYMAN? Eihän tässä ole... Ei!"
Heh, eikös ole melko hauska otus tuo vihainen hiiri?
Daniel Bryan: "Tämä ei käy päinsä! Boogeyman ei voi pilata tätä ottelua enää toiste. BOOGEYMANILLA ei ole mitään oikeutta tai valtaa pilata minun suunnitelmiani!"
Hiirellä lienee känkkäränkkä. Iso poika jo - ja itkee kuin vauva! Lyön lantin vetoa, että tuolta housujen alta löytyy märkä vaippa!
Daniel Bryan: "EI! Beduiiniprinssi Bobdullah Al-Rood ja terminaattori The Machine kohtaavat uudestaan! Se tapahtuu kolmen viikon päästä, ja siinä ottelussa on pelissä NXT:n mestaruus! Eikä se ole mikä tahansa ottelu, vaan kokonaisen tunnin kestävä teräsmiesmatsi!"
Näettekö, kuinka hiiri tärisee ja vikisee?
Daniel Bryan: "Mutta sitä ennen The Machine saa puolustaa mestaruuttaan jo tänään! Tänään nimittäin nähdään historian ensimmäinen Mickey Mouse Funhouse -ottelu. Siinä ottelussa jokainen tässä jaksossa esiintyvä painija ottelee The Machinea vastaan NXT:n mestaruudesta. Ottelu kestää niin pitkään, kunnes joka ikinen painija on eliminoitu matsista ulos! Näin on när... Äh... mitä... mitä tämä violetti savu on ja... mikä... mikä tämä ihmeen
musiikki oikein on... oikein on... oikein... on... oik... on..."
Hahhah! Hiiri on tajuton!
Mutta hui! Silmät kiinni, lapset!
The Boogeyman: "OLEN MÖRKÖ! JA MINÄ NAPPAAN TEIDÄT!"
Tuo hirviö on se Boogeyman, josta kerroin! Ja hänellä on kädessään kyltti, jossa lukee sana TUOMARI.
The Boogeyman: "OLEN MÖRKÖ! JA MINÄ NAPPAAN TEIDÄT!"
Kääk! Boogeyman tahtoo ilmeisesti toimia tuomarina beduiiniprinssi Al-Roodin ja terminaattori The Machinen ottelussa. Nyt äkkiä katkolle!
- -
https://www.youtube.com/watch?v=BdZjV3z__VU
- -
Tervetuloa takaisin, rakkaat lapset!
Steve Cutlerin uusi tunnusmusiikki!
Tuo mies,
Steve Cutler, on sotilas. Näettekö tuon puvun? Sitä kutsutaan univormuksi! Pu-pum! Pu-pum! Rätä-tätä-tätä-tätä-täm! Tämä paikka sen sijaan on NXT-niminen taisteluareena! Täällä saa lyödä ja potkia toista kuonoon, eikä isi tai äiti tule väliin! Huisin hauskaa, eikö?
Steve Cutler: "Minä olen palvellut merijalkaväessä! Minä puolustan Amerikan Yhdysvaltoja viimeiseen hengenvetooni saakka!"
Sotilaan tehtävä on taistella! Sotilas joutuu joskus myös ampumaan, mutta muistakaa, lapset, että väkivalta on väärin. Hyi!
"You Tatanka Me"
Ihan oikea intiaani! Mikä päähine ja mikä huuto! Hän on
Eye Sees Indian, kuuluisa intiaanipäällikkö. Kuten muistatte, lapset, Yhdysvallat syntyi, kun urheat sotilaamme uskalsivat matkustaa länteen näiden verenhimoisten hirviöiden maille. Intiaanit olivat tosi vaarallisia ja lävistivät monen rohkean sotilaan rintakehän myrkkynuolella! Onneksi voitimme sodan!
Eye Sees Indian: "AI AI AI AI AI AI AI, I-I-I-I-I-I!"
Tuo on sotahuuto, lapset! On vuoristossa jossakin aarre kultineen, sen taru kertoo apassein sinne kätkeneen!
Eye Sees Indian: "UUI-UUI-IHHIHHHI!"
Hyi! Peittäkää korvanne! Älkää myöskään katsoko Eye Sees Indianin housuihin, sillä siellä pullottaa jokin!
Steve Cutler: "Tule kehään sieltä, alkuasukas!"
Nyt alkaa ottelu! Minä luovutan puheenvuoron hetkeksi kahdelle mukavalle sedälle, Percylle ja Nigelille. Moi!
Steve Cutler vs. Eye Sees Indian
Disney Presents: NXT Kids -ohjelman historian ensimmäinen ottelu alkaa tuijotuskilpailulla. Isis Indian on nykyään siis Eye Sees Indian - jonkin sortin intiaanipäällikkö, joka on maalannut kasvoillensa sotavärin. Steve Cutler on sen sijaan pitkälti oma itsensä, joskin mies ottelee nykyään sotilaspuvussa. Yleisössä on runsaasti lapsia, kuten olettaa sopii. Vaikuttaa siltä, että NXT:n entinen kohdeyleisö, nuorista aikuisista hipstereistä koostunut väki, on päättänyt jäädä kotiin. "Lyö sitä!" ulvoo eturivissä isänsä olkapäillä istuva punanaamainen poika, joka kannustaa Steve Cutleria intohimoisesti. Cutler ei kuitenkaan lyö, sillä Eye Sees Indian on aloittanut tanssin, kenties sadetanssin. Vettä Full Sail Universityn kattorakenteista ei kuitenkaan tipu, mutta Eye Sees Indianin teatraalinen loikkiminen saa kuitenkin Cutlerin sen verran hämilleen, että Indian pääsee pian yllättämään vastustajansa nopealla nyrkillä suoraan nenään. Sotilas kaatuu silloin selälleen mattoon ja jää pitelemään nokkaansa kanveesiin.
Nigel McGuinness: "Tuo oli voimakas isku Eye Sees Indianilta. Steve Cutler teki virheen kääntäessään selkänsä vastustajalleen ottelun aikana."
Percy Watson: "Huhhahhei, lapset! Percy Ankka täällä! Kvaak! Nyt tulee pieru. Prööt!"
Nigel McGuinness: "?"
Percy Watson: "Prööt! Prööt!"
"AI AI AI AI AI AI AI AI!" huutaa Eye Sees Indian sarjakuvamaisesti ja loikkaa silloin polvi edellä Steve Cutlerin otsaa päin. Intiaanipäällikkö ryhtyy jälleen tanssimaan kuin hytkyen, ja hetken hän muistuttaa kaikessa sekavuudessaan WWE-legenda The Ultimate Warrioria. Cutler nousee silloin kuitenkin yllättäen pystyyn ja kaataa intiaanin kaksin käsin kanveesiin. "Sotilas! Sotilas! Sotilas!" huutaa yleisö, kun Cutler ottaa köysistä vauhtia ja loikkaa mahaplötsillä Eye Sees Indianin ylle.
Nigel McGuinness: "Crossbody Steve Cutlerilta! Ottelu on kestänyt kolme minuuttia ja kaksitoista sek..."
Percy Watson: "Prööt! Huhhahhei, lapset! Tuo likainen intiaani haisee pahemmalta kuin isovaarini kalsarit! Yök!"
Nigel McGuinness: "Oletko sinä kunnossa, Percy Wats..."
Percy Watson: "Prööt! On huisin hauskaa piereskellä, Nigel!"
Nyt Cutler on jo nostamassa Eye Sees Indiania ilmaan paalujunttaa varten, mutta mitä! Kehän alta ryömii yllättäen esiin henkilö, joka on pukeutunut kaapuun!
Percy Watson: "Noita-akka! Prööt!"
"BÖÖÖÖÖÖÖÖ!" huutaa kehään kiivennyt haamu. "Kääk!" kajauttaa puolestaan ottelun tuomari, joka valahtaa vitivalkoiseksi katsellessaan tuota kummallista kummitusta silmänkoloihin. "BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!" huutaa haamu uudestaan ja nostaa kätensä korkealle niin, että kaapu näyttää uhkaavan suurelta. "BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" kuuluu huuto jostain muualta. Samalla televisiokatsojat huomaavat, että kaapu muistuttaa erehdyttävästi NXT-tähti Moonin burkhaa... johon on leikattu todella suuret silmänreiät. "Hyi! Apua! Olen pelkuri! Minua pelottaa!" kiljuu emaskuloitu tuomari, joka pelkää haamua niin, että päättää yrittää juosta pakoon kehäalueelta. "BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!" huutaa haamu silloin, ja kauhusta tärisevä tuomari kaatuu takamukselleen mattoon niin, että lapset räjähtävät nauruun. "Nössö!" kiljuu muuan poika, jolla on Roman Reigns -t-paita yllään. Samalla Eye Sees Indian tunkee kätensä housuihinsa ja...
Nigel McGuinness: "Hyvänen aika sentään, tämä on lastenohjel..."
...kaivaa sieltä esiin intiaanien sotakirveen eli tomahawkin...
Percy Watson: "Heissulivei, senkin märkä kakkapieru!"
...ja iskee sen tylpällä päällä Steve Cutleria suoraan päähän. Sotilas kaatuu silloin tajuttomana mattoon, ja kummitus on tietenkin ryöminyt takaisin kehän alle.
Eye Sees Indian asettaa jalkansa Cutlerin rintakehälle, ja yhä edelleen kauhusta kankea tuomari laskee käsi täristen: 1... 2... 3.
Ottelun voittaja: Eye Sees Indian
Hehheh! Hurjan hauska tämä
intiaanimusiikki, eikös totta, rakkaat lapset? Mutta katsokaa! Nyt se ilkeä intiaanipäällikkö tanssii taas!
Eye Sees Indian: "UAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUA-AAAAAAAAAAAAAAA!"
Hui!
Eye Sees Indian: "EMBER BOO! EMBER BOO! EMBER BOO! EMBER BOO!"
Apua! Siellä se hyytävä haamu taas on, rakkaat lapset! Älkää vain katsoko sitä silmiin, sillä se voi olla vaarallista! Hänen nimensä lienee
Ember Boo!
Ember Boo: "BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!"
Näettekö! Haamukin tanssii! Haamu tanssii intiaanipäällikön kanssa! Minua pelottaa niin, että on syytä mennä katkolle!
- -
- -
Tervetuloa takaisin, rakkaat lapset! Nyt on aika vierailla epäonnisen sonnin,
No Way Josen, juttusilla. Hän on kotoisin Dominikaanisesta tasavallasta ja muistuttaa monin tavoin, no, Hessu Hopoa. Tuo oravalta näyttävä kaljupää on Josen ainoa ystävä,
Lonely Organ.
No Way Jose: "Kiitos, että kuuntelit minua, Lonely."
Lonely Organ: "Pah! Kiitos, että puhuit minulle, Jose!"
No Way Jose: "En ymmärrä, miksi Austin Aries kiusaa minua niin. Kiusaaminen on väärin!"
Lonely Organ: "Niin on, Jose. Austin Aries on ilkeä."
No Way Jose: "Miksi kukaan voi olla niin ilkeä kuin Austin Aries, Lonely?"
Lonely Organ: "Tiedätkö mitä, Jose? Minä luulen, että Austinilla on paha olla. Uskon, että hän purkaa pahaa oloaan si-."
Kääk! Tukkikaa korvanne!
Austin Aries on erinomaisen paha suustaan, lapset!
Austin Aries: "Mitä kihomatoa! Vieläkö tuo hikinen kakkapökäle työskentelee täällä? Hyi! Sinäkin voisit sukeltaa takaisin siihen mätänevään viemäriin, mistä ikinä tänne tulitkin, Organ!"
Lyö sitä, Jose!
Austin Aries: "Suut suppuun ennen kuin jauhan teistä matosista punaista muhennosta. Katso nyt itseäsi, Jose! Olet saastainen torakka! Sinä oksetat minua. Hyi! En saata uskoa, että kaltaisesi kummajainen on minun kollegani. Minä olen sentään Austin Aries, tämän maailman mahtavin mies ja jokaisen pikkulapsen äidin unelma! Niin - miltä se tuntuu, te pienet räkänokat siellä ruudun toisella puolella? Äitinne tahtovat minua, eivät suinkaan teitä parkuvia kakkapyllyjä tai jälkeenjääneitä isiänne!"
Lonely Organ: "Austin! Nyt menet liian pitkälle. Voit haukkua meitä aikuisia niin paljon kuin haluat, mutta jätä, hyvä mies, lapset rauhaan!"
Niin juuri! Näyttäkää sille ilkimykselle! Hus pois, Aries!
Austin Aries: "Liian pitkälle? Hah! Kuules nyt, senkin karvaton kakka-apinan pylly. Austin Aries menee tasan niin pitkälle kuin Austin Aries haluaa."
Lonely Organ: "Olet väärässä, Austin! Ei! Minä en salli sitä!"
Nyt, Organ! Anna sille törkeälle rotalle opetus!
Austin Aries: "Mitä ripulia sinä sönkötät, senkin syylä!"
Lonely Organ: "Sönkötän sitä, että haastan sinut otteluun. Uskallatko kohdata minut ensi viikolla, Austin?"
Austin Aries: "Oletko tosissasi? Hahhah! Nöyryytän sinua oikein mieluusti, vaippanaama! Siitä tulee hauskaa."
Lonely Organ: "Vai niin. No, me näemme silloin. Niin - ja 'onnea' Mickey Mouse Funhouse -otteluun!"
Austin Aries: "Hymysi hyytyy pian, senkin metsänpeikko!"
- -
Hmm... Näyttäisi siltä, että olemme nyt hotellihuoneessa, rakkaat lapset. Sänky on pedattu kauniisti, lipaston päällä on pientä suolaista purtavaa ja tuossa huoneen seinällä on televisio, jossa pyörii Nalle Puhin elokuva. Olisipa rentouttavaa lojua tuossa sängyllä, rouskutella suolakeksejä ja katsella piirrettyjä pitkin päivää!
Oho! Kylpyhuoneen ovi aukeaa. Kääk!
Billie Kay ja
Wesley Blake! Molemmat pukeutuneina Aladdin-pyjamoihin!
Billie Kay: "Äh, taas sitä pitää herätä jo puoli viideltä ylös."
Wesley Blake: "Niinpä. Jospa sitä voisi vaan jäädä tänne nukkumaan ja Nalle Puhia katselemaan, niin kuin silloin lapsena."
Kylläpä he ovat alla päin!
Billie Kay: "Miksi aikuisen ihmisen pitää käydä melkein joka päivä töissä? Miksi, Wesley?"
Wesley Blake: "Niinpä, Billie. Se on surullista. En muista, milloin viimeksi olisin ehtinyt käymään huvipuistossa tai edes lennättämään leijaa."
Näenkö väärin, vai onko Billie Kayn silmässä kyynel?
Billie Kay: "Niin, ja eniten minä vihaan veroja. Mitä järkeä veroissa on, Wesley? Ollapa lapsi. Silloin en edes tiennyt, mitä tonttua verot ylipäätään tarkoittavat! Leikin vain nukeilla ja harjasin hiuksiani."
Wesley Blake: "Niin minäkin, Billie, niin minäkin. Hyvää yötä."
Billie Kay: "Hyvää yötä, Wesley."
Hetkinen! Wesley Blake ja Billie Kay ovat painumassa unten maille, lapset.
Mutta... ihan kuin... ihan kuin joku osuisi ikkunaan... ihan kuin...
Billie Kay: "Kääk! Wesley. Wesley!"
Wesley Blake: "Mmhm... mitä, Billie?"
Billie Kay: "Kuulitko tuon?!"
Wesley Blake: "Täh... siis minkä?"
Billie Kay: "Shhh!"
On hiirenhiljaista.
kop kop kop
Billie Kay: "No tuon!"
Wesley Blake: "Kääk! Kuulen kyllä! Mikä se on, Billie?"
Billie Kay: "En tiedä, Wesley! Minua hieman kauhistuttaa!"
Wesley Blake: "Ah, huoli pois. Tuohan on koputusta. Joku haluaa sanoa meille jotakin."
Billie Kay: "Älä avaa ovea, Wesley!"
Wesley Blake: "Hah, miksi en? Olemme hotellissa, Billie. Oven takana on luultavasti vain siivoja tai joku muu hotellin hyväntahtoinen työntekijä."
Billie Kay: "Oletko varma, Wesley?"
Wesley Blake: "Olen."
Niinpä Wesley nousee sängystä ja avaa oven, mutta siellä ei olekaan ketään. Ehkä oveen koputti... Ember Boo? Kääk! Pyrkiikö paha intiaanipäällikkö Eye Sees Indian sisään? UAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUA-AAAAAAAAAAAAAAA!
Wesley Blake: "Kummallista."
Billie Kay: "Tule takaisin, Wesley. Se oli vain jonkinlainen huono vitsi."
Wesley Blake: "Olin varma, että kuulin sen ää- APUA!"
Wesley kaatuu pyllylleen lattialle! Hauskaa! Mutta apua, hän näyttää peljästyneeltä!
Wesley Blake: "Onko tuo... voiko tuo olla... eihän tuo voi olla... tämä on hotellin neljäs kerros ja... eihän se voi..."
Billie parka kääriytyy peittonsa alle ja kurkistaa viltin alta kauhuissaan.
Billie Kay: "Mitä sinä oikein näet, Wesley?!"
Wesley nousee pystyyn, kävelee ikkunan luokse, avaa sen ja päästää
Tommaso Ciampan sisään.
Billie Kay: "APUA!"
Wesley loikkaa silloin kauhuissaan Billien luokse. Tommaso Ciampa kävelee hotellihuoneen keskelle. Hän on kalju ja kauhistuttavan näköinen olento!
Tommaso Ciampa: "Älkää peljätkö."
Billie Kay: "IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!"
Tommaso Ciampa: "Aistin, että täällä kärsitään aikuisten murheista. Mutta minä tiedän paikan, missä me kaikki voimme olla ikuisesti lapsia."
Billie Kay: "Mutta miten sinä... miten sinä pääsit tänne, Ciampa! Tämä on hotellin neljäs kerros!"
Tommaso Ciampa: "Helposti, Billie. Minä lensin tänne."
Mutta eihän ihminen voi lentää?!
Billie Kay: "Mitä?! Miten ihmeessä se on mukamas mahdollista! Olet hullu, Ciampa!"
Mutta Ciampa hymyilee!
Tommaso Ciampa: "Se onnistuu tähtipölyllä. Katsokaa!"
Ciampa kiipeää ikkunalaudalle.
Wesley Blake: "EI! ÄLÄ TEE SITÄ!"
Billie Kay: "TULE ALAS, CIAMPA!"
Mutta Ciampa hyppää ulos...
...ja leijuu pian ilmassa! Ciampa... lentää!
Billie Kay & Wesley Blake: "Oooooooooooh!"
Tähtipöly seuraa Ciampaa sinne, minne ikinä hän päättääkin lentää.
Tommaso Ciampa: "Tämä onnistuu helposti. Tarvitsette vain tähtipölyä ja iloisia ajatuksia!"
Billie ja Wesley katselevat toisiaan.
Billie Kay: "Iloisia ajatuksia? Niitä minä varmasti löydän, mutta mistä minä saan tähtipölyä?"
Tommaso Ciampa: "Tästä."
Ciampa puristaa huulensa yhteen ja puhaltaa käsistään tähtipölyä Wesleyn ja Billien hotellihuoneeseen.
Wesley Blake: "Iloisia ajatuksia? Noh, minulla oli lapsena strutsi nimeltä Aku. Se oli ihana ja kiltti lemmikki! Minä rakastin Akua! Minä hyppään nyt, Billie!"
Billie Kay: "EI! Älä tee sitä, Wesley! Harkitse vielä! Mitä jos tähtipöly... EI!"
Wesley on jo hypännyt...
...ja nyt hän lentää taivaalla Tommaso Ciampan lailla.
Wesley Blake: "Tule sinäkin, Billie! Tämä on mahtavaa!"
Billie Kay: "Minä... minä pidän tähtitaivaasta. Tähdet ovat kauniita! Tähdet tekevät minut iloiseksi. Minä hyppään!"
Niin Billie myös tekee... ja lentää itsekin.
Billie Kay: "Olit oikeassa, Wesley! Tämä on ikimuistoista!"
Wesley Blake: "Me lennämme!"
Tommaso Ciampa: "Tämä on vielä vähäistä. On jotain, mitä haluan näyttää teille, nimittäin maan, jossa murheita ei enää ole. Tulkaa mukaani!"
- -
"Onko äitisi jo ostanut sinulle karmivan WWE Ember Boo™ -kummituspuvun? Halloween lähestyy hetki hetkeltä! Böööööööööö!" pelotellaan WWE Networkin mainosvideolla.
- -
Tervetuloa takaisin, rakkaat lapset! En tiedä, mistä maasta Tommaso Ciampa hetki sitten puhui, mutta kuten näette, nyt hän istuu NXT-taisteluareenan kehässä toverinsa
Johnny Garganon kanssa. He näyttävät askartelevan jotakin, ja kehässä on lukuisia lapsia.
Johnny Gargano: "Doddih. Valmista tuli! Tämä tässä on pahvinen kehä, jonka minä tein ihan itse. Muistakaa, lapset, että voitte sitten joskus säästää pitkän pennin, jos opettelette tärkeitä kädentaitoja ettekä aina tarvitse muiden apua!"
Tommaso Ciampa: "Tosimies vaihtaa itse autonsa renkaat ja osaa asentaa astianpesukoneen. Eikö niin, lapset? Tee se itse!"
Heh, aika veikko tuo Tommaso-setä, joka osaa myös lentää!
Johnny Gargano: "Nyt on teidän vuoronne askarrella. Älkääkä olko huolissanne, minä ja Tommaso-setä autamme teitä kyllä koko ajan."
Jee! On eri kivaa askarrella. Minä voisin rakentaa pahvista oman sotakirveeni, jolla löisin ilkeää Eye Sees Indiania kuonoon!
Tommaso Ciampa: "Juuri noin, Kelly. Muista, ettet tarvitse kamalasti sitä liimaa. On syytä oppia myös kestävää kehitystä. Elämme planeetalla, jonka luonnonvarat eivät ole ehtymättömiä."
Johnny Gargano: "Ai mitäkö merkitsee sana
ehtymätön, pikku Jimmy? Tommaso-setä tarkoittaa sitä, että myös luonnonvarat voivat pahimmassa tapauksessa loppua kesken. Pitää elää säästeliäästi, jottei esimerkiksi puhdasta vettä tai ilmaa kulutettaisi loppuun!"
Tommaso Ciampa: "Älkää siis läträtkö suihkussa, pikkuiset, ja muistakaa aina syödä lautanen tyhjäksi."
Johnny Gargano: "Tulipas siitä hieno, Ruby. Jos olisin lelu, tahtoisin painia tuossa kehässä!"
Tommaso Ciampa: "Mainiota työtä, Tim! Nyt sinä osaat rakentaa pahvisen kehän. Ties vaikka sinusta tulisi isona rakennusmestari!"
"BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"
Hyi! Mikä se oli?
Ihan kuin... olisin kuullut tuon jo aiemmin tänään...
https://www.youtube.com/watch?v=VKzWLUQizz8
Apua! Hirviö!
Johnny Gargano: "Suojautukaa, lapset! Nopeasti!"
Kamala hirviö on jo noussut kehään ja hyi olkoon, juokse sinäkin turvaan, Johnny! Apua! Johnny ja Tommaso eivät voi mitään tuolle lihavalle ihrakasalle! Vedä itsesi vessanpöntöstä alas, senkin tyhmä muumio!
Varo, Tim!
Kääk! Hirviö heitti Johnny Garganon melkein pikku Timin päälle! Tim ennätti turvaan viime hetkellä!
Lapset itkevät! Tämä on hirvittävää! Sulkekaa silmänne, jos ette uskalla katsella!
Tommaso Ciampa: "Minä pelastan teidät!"
Mutta hirviö kuristaa Tommaso-setää nyt kaksin käsin ja työntää ilkeästi kehätolppaa vasten ja apua, liiskaa tämän allensa.
Johnny! Jee! Näytä sil-
Voi nenä! Hirviö on tuhonnut paitsi Tommason myös Johnnyn täydellisesti! Ja Ruby-lapsi on edelleen kehässä ja yrittää pelastaa tekemänsä pahvikehän! Voi ei! Pakene vielä kun voit, Ruby pieni!
Hyi kamala! Hirviö tarttuu Rubya niskasta kiinni ja irvistää rumasti. Nyt Ruby itkee! Tämä ei ole enää hauskaa! Mene pois sinä tyhmä, lihava, ruma ja haiseva mörkö!
Voi... ei.
Hirviö on tuhonnut lasten tekemät pahvikehät...
Hirviö on istahtanut pahvikehien päälle.
Hirviö on pilannut kaiken.
- -
Nigel McGuinness: "Olen juuri saanut korvanappiini tiedon, että tuon kyseisen ottelijan nimi on
Fallah Bahh."
Percy Watson: "Prööt! Parempi nimi olisi Pieru Peppu! Pese hampaasi, läski possu!"
Nigel McGuinness: "Se on... suhteellista, Percy Watson? Nyt on joka tapauksessa alkamassa historian ensimmäisen Disney Presents: NXT Kids -ohjelman pääottelu. Se on Mickey Mouse Funhouse -matsi, ja siinä otellaan NXT:n mestaruudesta. Nykyinen mestari The Mach-."
Percy Watson: "Jukupätkä! Oletko jo maistanut näitä Viidakkokirja-kierreranskalaisia, Nigel? Seuraavaksi aion syödä hattaraa!"
Nigel McGuinness: "En, Percy Watson, koska noudatan terveellistä ja rationaalista ruokavaliota ja halu-."
Percy Watson: "Prööt! Mikki Hiiri!"
Heh, Percy-setä näkee saman kuin mekin. Kehässä seisoo nyt Mikki Hiiri, ja hän on Mickey Mouse Funhouse -ottelun tuomari.
Nigel McGuinness: "Kuten Disney Presents: NXT Kids -ohjelman toimitusjohtaja Daniel Bryan sanoi lähetyksen alussa, tähän Mickey Mouse Funhouse -otteluun osallistuu joka ikinen tässä jaksossa esiintynyt painija. The Machine on pahassa pinteessä tällaisessa ott-."
Percy Watson: "Jukranpujut, että pierettää!"
Eiköhän siis aloiteta. Toivottavasti Tommaso-setä ja Johnny-setä saavat nyt kostonsa tuosta haisevasta hirviöstä!
The Machine (c) vs. Steve Cutler vs. Eye Sees Indian vs. No Way Jose vs. Lonely Organ vs. Austin Aries vs. Wesley Blake vs. Tommaso Ciampa vs. Johnny Gargano vs. Fallah Bahh - NXT Championship Mickey Mouse Funhouse Match
"BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" huutaa hirviömäinen Fallah Bahh (eli Anthem: Ampedista tuttu Fatu Bahh) kurkkunsa pohjasta ja syöksyy junan lailla ihmismassan sekaan niin, että painijoita sinkoutuu sinne sun tänne. Kyseessä ei kuitenkaan ole battle royal -ottelu tai romuralli, vaan tästä ottelusta voi eliminoitua ainoastaan selätyksellä. Fallah Bahh tietää sen kyllä, sillä hän käy heti heikoimman vihollisen eli tuskissaan ulvovan Johnny Garganon kimppuun; naispainijoita tässä ottelussa ei ole, sillä naisten ja miesten välistä väkivaltaa ei saa lastenohjelmassa Disneyn määräyksen takia esittää. Gargano saa yhtä kaikki nopeasti apua toveriltaan Tommaso Ciampalta, mutta Ciampa on Garganon tavoin pahasti loukkaantunut eikä todellakaan täydessä iskussa. Niinpä #DIY jää nopeasti alakynteen yli 300-kiloista lihamöhkälettä vastaan. Toisaalla intiaanipäällikkö Eye Sees Indian tappelee patrioottisen Steve Cutlerin kanssa, hämmentynyt Wesley Blake yrittää etsiä tähtipölyä yleisöstä ja pahansuopa Austin Aries on surkean No Way Josen kurkussa kiinni ja saa pian Lonely Organin niskaansa.
"Katso tänne, kakkiainen!" karjuu silloin NXT-mestari The Machine osoittaen sanansa vain ja ainoastaan Fallah Bahhille. "BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" vastaa monsteri ja löntystelee mestaria kohti, mutta Machine on valmiina. Machine alkaa murjoa Bahhia vasemmalta ja oikealta kuin nyrkkeilysäkkiä, ja mestarin nyrkit uppoavatkin syvälle Bahhin mahaan. "Mestari! Mestari! Mestari!" kannustaa NXT:n nuori yleisö, ja Machine karjaisee silloin eläimellisesti, jolloin sisääntulorampilla räjähtävät komeat ilotulitteet. "Mestari! Mestari! Mestari!" jatkaa yleisö, mutta silloin Fallah Bahh murskaa Machinen allensa ja loikkaa vielä mahaplötsillä päälle. Kaiken sinetöi ahteripudotus, jolloin mestari Machine saa yli 300 kiloa luuta ja lihaa rintakehällensä. "Ah... Ugh... Eh...", mutisee Machine kurkkuaan pidellen, mutta hirviömäinen Bahh ei tunne armoa. "BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" hän huutaa jälleen kerran ja pudottautuu uudestaan mestarin rintakehälle. Se itketyttää eturivin lapsia, ja vielä enemmän heitä surettaa se, kun Bahh selättää Machinen ja saa Mikki Hiiri -tuomarilta laskun kolmeen.
Nigel McGuinness: "Fallah Bahh on selättänyt The Machinen, Percy Watson! Saamme tässä Mickey Mouse Funhouse -ottelussa uuden NXT-mestarin! The Machinen mestaruuskausi alkoi NXT TakeOver: Chicago -tapahtumassa tänä keväänä, mutta nyt se on ohi!"
Percy Watson: "Nyt tulee kakka!"
Nigel McGuinness: "Mitä?"
Seuraavaksi putoaa Lonely Organ, joka pystyy löylyttämään Austin Ariesia hetken mutta joutuu yllättäen salakavalan roll up -selätyksen uhriksi. Organ ei saa hartioitaan ylös matosta ennen kolmosta, joten Aries saa herkullisen sulan hattuunsa. "The Greatest Man Who Ever Lived" siirtääkin sen jälkeen huomionsa takaisin No Way Joseen, mutta yllättäen Aries saa kimppuunsa Wesley Blaken. Blake hyökkää tosin mitä ilmeisimmin vahingossa, sillä hän on loikannut kulman päältä kädet levällään kuin yrittäen lentää. Lentäminen ei kuitenkaan onnistu "NXT-taisteluareenalla", vaan mies mätkähtää Ariesin niskaan niin, että molemmat kaatuvat vatsalleen mattoon. Samalla Eye Sees Indian paukauttaa jo toisen kerran saman illan aikana Steve Cutleria sotakirveen tylpällä päällä otsaan ja selättää Cutlerin taas.
Nigel McGuinness: "Steve Cutler on eliminoitu Mickey Mouse Funhouse -ottelusta!"
Percy Watson: "Se tulee!"
Nigel McGuinness: "Mikä tulee, Percy Watson?"
Percy Watson: "Kakka!"
Intiaanipäällikkö Eye Sees Indian ei aikaile, vaan hän käy sen jälkeen selättämässä DIY-jäsenet eli Johnny Garganon ja Tommaso Ciampan. "EU, UI, I-I-I-I-I-I, AI AI AI AI AI AI AI AI AI!" laulaa Eye Sees Indian silloin, mutta pian intiaanin laulu muuttuu tuskalliseksi ininäksi. Fallah Bahh nimittäin repii sulkapäähineen Indianin päästä pois, heittää sen voimalla yleisöön ja liiskaa sitten Indianin allensa. Sen jälkeen Bahh pudottaa ahterinsa Indianin rintakehälle, ja Mikki Hiiri laskee: 1... 2... 3.
Nigel McGuinness: "Intiaanipäällikkö Eye Sees Indian on eliminoitu Mickey Mouse Funhouse -ottelusta ja hyvänen aika, Percy Watson, pitäisikö sinun siirtyä mahdollisimman nopeasti miestenhuoneen puolelle?"
Percy Watson: "Ähäkutti, kakka-aivo! Minä vain pilailin! Prööt!"
Toisaalla Austin Aries iskee rajun brainbusterin Wesley Blakelle, ja sehän riittää selätykseen. Jäljellä ovat siis enää Austin Aries, Fallah Bahh ja No Way Jose, ja yhdestä heistä kruunataan upouusi NXT-mestari!
Nigel McGuinness: "Fallah Bahh tekee historiaa, jos hän voittaa NXT-mestaruuden tänä aamuna. Kukaan ei ole koskaan aikaisemmin noussut NXT-mestariksi debyyttijaksossaan, Percy Watson!"
Percy Watson: "Hohoi! Maata näkyvissä! Täällä pieree Percy Ankka! Kvaak, kvaak!"
Austin Aries silmäilee vuorotellen No Way Joseta ja Fallah Bahhia. Jose on hänelle helppo saalis, silkka suupala, kun taas Bahh on kuin tuomiopäivän ruumiillistuma. Niinpä Aries tekee laskelmoidun päätöksen ja päättää hyökätä Josen kimppuun; Aries koettaa selättää Joseta niin nopeasti, ettei Bahh ehdi väliin. Se on kuitenkin virhelaskelma, sillä Bahh pääsee silloin tarttumaan Ariesia niskasta kiinni ja heittämään kehäkulmaukseen. "BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" huutaa Bahh jälleen ja liiskaa 92-kiloisen Ariesin allensa. Austin näkee hetken tähtiä, kunnes kaatuu mattoon. "BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" huutaa Bahh ja pudottaa valtavan ahterinsa Ariesin rintakehälle. Mikki Hiiri lyö ensin yhteen, sitten kahteen ja lopulta kolmeen.
Nigel McGuinness: "Austin Aries on eliminoitu Mickey Mouse Funhouse -ottelusta, Percy Watson! Fallah Bahh tai No Way Jose on seuraava NXT-mestari!"
Percy Watson: "Prööt! Pamauta sitä läskimoosesta ahteriin, Jose!"
Nigel McGuinness: "Sitä No Way Josen ei kannata välttämättä tehdä, Percy Watson. Josen olisi nyt syytä keksiä jokin keino, jolla saisi kaadettua Fallah Bahhin mattoon, sillä kasvotusten Jose lienee vaikeuksissa huomattavasti suurikokoisemman Bahhin kanssa, Percy Wats-."
Percy Watson: "Syö sinä sieniä, Nigel! Jiihaa!"
"BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" huutaa Fallah Bahh hullunkiilto silmissään ja liiskaa No Way Jo...
...ei, sillä Jose väistää!
"Ugh", kuuluu Fallah Bahhin kurkusta, kun hän iskee aataminomenansa kehätolppaa vasten.
Jose luo silloin hämmentyneen katseen yleisöön ja...
...ja...
...ryhtyy...
...tanssimaan...
...ja...
Nigel McGuinness: "Lopeta hetipaikalla tuo energian haaskaaminen, No Way Jose, sillä tämä on elämäsi tilais-."
Percy Watson: "Nyt se kakka tulee!"
...väistää Fallah Bahhin pyykkinarun...
...ja...
...
tekee lopetusliikkeensä Fastball Punchin, joka tunnetaan myös nimellä ¡Toma!
Nigel McGuinness: "En voi uskoa, että No Way Jose sai Fallah Bahhin ilmaan!"
Jose selättää:
1...
2...
3!
Voittaja ja UUSI NXT-mestari: No Way Jose
Jiihaa! No Way Jose on uusi mestarimme, ja eikös ole veikeä tämä Josen
musiikki! No Way, Jose! No Way, Jose! Heheh! Iso paha hirviö on lyöty! Tämä on ilon päivä meille kaikille! Katsokaa, kuinka Jose kyynelehtii! Isotkin miehet voivat itkeä, kun he saavuttavat jotakin oikein suurta, lapset rakkaat! Ja katsokaa! Lonely Organ on kehässä! Lonely Organ halaa ystäväänsä No Way Joseta! He ovat ystäviä! Tämä on ihanaa! Jose nostaa mestaruuden ilmaan, ja kaikilla on kivaa! Iso paha hikinen hirviö makaa matossa! Hah! Häivy siitä, ilkimys! Tänään on No Way Josen päivä! Onneksi olkoon, No Way Jose! Tällaisia ihmeitä voi tapahtua vain Walt Disney Worldissa! Ooh, ja katsokaa, kuinka hienot ilotulitteet räjähtelevät rakennuksen ulkopuolella! Tämä on taianomaista! Tämä on No Way Josen juhla! Ja katsokaa, The Machine on noussut kehään! Entinen mestari Machine on kehässä ja halaa lämpimästi No Way Joseta! Machine nostaa Josen käden ylpeästi ilmaan! Machine ei ole kateellinen! Machine on onnellinen Josen puolesta! No Way Jose! No Way Jose! Tämä on ihanaa! Tämä on taianomaista! Tämä on jotain, mitä voi tapahtua vain Walt Disney Worldissa! Muistakaa katsella Disney Presents: NXT Kids taas ensi lauantaina! Hurjan hauskaa viikonloppua kaikille pikku painijoille siellä ruudun toisella puolella! No Way Jose! No Way Jose!
- -
1. Eye Sees Indian (w/ Ember Boo) def. Steve Cutler
2. No Way Jose def. The Machine (c), Austin Aries, Lonely Organ, Fallah Bahh, Tommaso Ciampa, Johnny Gargano, Wesley Blake, Steve Cutler, Eye Sees Indian - NXT Championship "Mickey Mouse Funhouse" Match
- -
Lost_Hardy_Boy käytti SummerSlam-palkintonsa ja palkkasi NXT:hen Amped-painija Fallah Bahhin, joka on siis tästä eteenpäin NXT:n painija. Huom! Fatu Bahh esiintyy silti niissä Anthem Ampedin jaksoissa, jotka on jo nauhoitettu mutta joita ei ole lähetetty vielä.
Lisäksi Los_Pebbels käytti segmenttiinsä kortin, jonka oli saanut palkintona Michael Hayesilta:
Immuniteetti
Kun lyöt tämän kortin oman buukkauksesi päälle, toisen pelaajan kortit eivät voi vaikuttaa siihen. Käytettävissä vain NXT:ssä.