Tervetuloa Smarksiden viralliselle keskustelualueelle! Luo tunnukset ja tule mukaan vaihtamaan mielipiteitä. Muista lukea foorumin säännöt!

Tarkasta kotisivumme osoitteessa smarkside.com. Facebookista löydät fanisivumme sekä keskusteluryhmämme Discussion ja Talk. Olemme myös Twitterissä, Instagramissa, Soundcloudissa ja YouTubessa. Reaaliaikaisen chattailun löydät Discordista.

Smarksidetubessa Raw tiistaisin klo 20 ja SmackDown keskiviikkoisin klo 20. Muu ohjelmisto elää tilanteen mukaan. Parhaiten pysyt kärryillä seuraamalla Discordin kanavaa #smarktube.

Booked by Smarkside

Booked by Smarkside on kollektiivinen ja interaktiivinen simulointifanifiktio.
Vastaa Viestiin
PeeTseta
Main eventer

Re: Booked by Smarkside

Viesti Kirjoittaja PeeTseta » 10 Kesä 2018, 17:03

Impact #10: 7.8.2017 (Toronto, Ontario, Kanada)

► Show Spoiler

Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

PeeTseta
Main eventer

Viesti Kirjoittaja PeeTseta » 14 Kesä 2018, 22:36

Impact #10 palaute

Vince McMahon: 5/10
Kuva
ETTEKÖ TE PERKELE OSAA YHTÄÄN MITÄÄN! KUINKA MONESTI SE PITÄÄ SANOA, ETTÄ JOUKKUEET EIVÄT KIINNOSTA KETÄÄN ELLEI NIISSÄ OLE MUKANA KARISMAATTISTA JA ISOA SUPERTÄHTEÄ?

Valtapelikuviot kiinnostavat kaikkia, jatkakaa niitä entiseen tapaan, mutta muistakaa kuka nämä yleensä voittaa. Ja tämä Stephanien raskaus… minulla on jo montakin hyvää ideaa, että kuka on lapsen oikea isä…

Sitten tuli niitä kääpiöitä! EN YMMÄRRÄ NIISTÄ YHTÄÄN MITÄÄN! MIKÄ TUO HARMAA OLENTO ON? EIKÖ PAUL KIELTÄNYT TEILTÄ NE AVARUUSOLENNOT?

Braun Strowman näytti liian heikolta ja Bobby Lashley epäuskottavalta. Mihin kumpikaan heistä tarvitsee joukkuekaveria yhtään mihinkään. Ja ette nyt pilaa Lashleyä parittamalla sitä sen nörtin kanssa.

Mutta sitten kenitys, mistä sinä tiesit minun suurimman haaveeni? John Cena tuhoamassa koko muun pukuhuoneen väen näytösottelussa? Rakastan tätä ideaa jo nyt. Jos 12 Rounds onnistuu, sinulle saattaa olla luvassa palkankorotus tai jotain parempaa!

Ja lopuksi: Ken Smamrock: NÄITTEKÖ NUO LIHAKSET? Noilla me tulemme tekemään todella paljon rahaa tulevaisuudessa. Ensi viikolla olisi parempi pistää paljon paremmaksi, sillä tässä jaksossa oli ihan liikaa joukkueita ja kääpiöitä.
Triple H: 6/10
Kuva
Avausottelun kanssa erinomaista työtä, Zemppari. On hyvä muistuttaa, että rosterissa on muitakin joukkueita kuin vain mestarit ja Ryback ja Axel. Ja mestarit saivat tällä uskottavuutta ensi viikon sunnuntaita varten. Osaat selvästi hommasi.

War Games -ottelua rakennettiin hyvin. Sorruit, Krizski, kuitenkin taas ehkä vähän ylibuukkaukseen, sillä ensi viikon jakso näyttää melkein jo ppv-kaliiberin kortilta, mutta tässä vaiheessa se ehkä sopii, sillä viime aikoina kunnollisia painimatseja on ollut hävettävän vähän.

Mitä pahaa cruiserweight-divisioona on sinulle tehnyt, MinimiMax? Miksi haluat vetää minun luomukseni alas vessasta. VACANT? MITÄ HELVETTIÄ NYT? Yrittäkää saada divari kuntoon ennen kuin loputkin divarista lähtee. Olen kuullut, että Ed Nordholm on soitellut muutamalle divarin edustajalle jo. Meillä ei ole varaa menettää enää yhtäkään cruiseria teidän hölmöilyjen takia.

Lashley Intercontinental-kuvioissa toimii edelleen hyvin. Kuvio Ryderin kanssa vaikuttaa hyvin lupaavalta. Mikä taas näissä IC-kuvioissa pelottaa, on tuo idioottimainen 12 Rounds -ottelu. Orjuutusta? Aivopesua? MITÄ HELVETTIÄ, KENITYS?

Pääottelu ja sen jälkeiset tapahtumat olivat oikein hyviä, vaikka Steinerilla onkin ikää. Ken Shamrockista en ole ihan varma, mutta hänet on otettu ainakin hyvin vastaan.

JA ENSI VIIKON JÄLKEEN EN HALUA NÄHDÄ TUOTA THOMAS THINGDRIVERIÄ ENÄÄ KERTAAKAAN, TULIKO SELVÄKSI?
Kommentteja pukuhuoneesta:

Kuva
Seth McMahon: “Tämän kuvion olisi sitten parempi johtaa näkyvämpään rooliin. Tunnen itseni ihan statistiksi.

Kuva
Zack Ryder: “Sinulla tuntuu olevan minun varalleni suunnitelmia. Olet hyvä tyyppi, Prinssi.”

Kuva
Baron Corbin: “Tätä hahmoa on uskomattoman hauska tehdä.”

Kuva
Nikki Bella: “En pidä siitä, että äitini otettiin tähän mukaan.”

Kuva
John Cena:

Kommentteja markeilta:
@P207-XF: who is ken shahcock?? is he wrestle or not??

@conner_wwefan: u must fight the vorbin john!!! he must not slavery!!!

@WATCHNUDEDIVAS: Why Is Emma So Angry? I Bet She Needs Good Fuck! MMMM

@Batistabomb111: U SAY BARON CORBIN I SAY EZEKIEL JACKSON THUMBS UP IF WWE WAS BETTER BACK THEN

@Osmoosi69: kuka vittu tuo vanha paska on
Kommentteja smarkeilta:
@Killercross: Mitä vittua KEN SHAMROCK! VUODEN MARKOUT!

@Daimonegg: Ken Shamrock oli ehkä paskin valinta erikoistuomariksi.

@Legsweep93: Eikö kukaan muu muka tykännyt Vacantin debyytistä? En malta odottaa, että pääsen näkemään kuka maskin alla on.

@RockBotox: Jerichoa on ruudussa vitusti liikaa kun ottaa huomioon, että se on kuitenkin part-timer. Ainakaan ei tartte kärsiä Fozzyn uusista biiseistä.

@Z-mies: Kaikki mitä WWE tekee on pelkkää paskaa. Te ette ymmärrä laatupainista mitään kun katsotte yhä tuota sontaa.
Uutisia ja huhuja:
Ken Shamrockin sopimuksesta
Ken Shamrock on solminut WWE:n kanssa alustavasti WrestleManiaan asti yltävän sopimuksen. Yksityiskohdista ei ole tarkkaa tietoa, mutta uskomme siihen liittyvän lisäyksen WWE:n Hall of Fameen ensi vuonna.
Viimeksi muokannut PeeTseta, 26 Kesä 2018, 11:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Last.fm
Youtube

LostHardyBoy
Main eventer

Viesti Kirjoittaja LostHardyBoy » 15 Kesä 2018, 10:55

SmackDown #36
Kuva
8.8.2017 Toronto, Ontario, Kanada
► Show Spoiler

LostHardyBoy
Main eventer

Viesti Kirjoittaja LostHardyBoy » 15 Kesä 2018, 22:46

SD 36 -PALAUTE

Vincen arvio: 9/10

Kuva
MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU??? JAY PARRYN HYLLYTYS ON OLLUT PARAS PÄÄTÖKSENI IKINÄ! Harmi kun hän on edelleen palkkalistoillani… No, ehkä hän saa lomallaan taottua isoon kalloonsa järkeä. No, niin kauan kun nämä uudet kaverit jatkavat samaa rataa ei mitään kiirettä takaisin.

Kyrgyzstanin prinssi, loistavaa. Kääpiöiden hävittäminen on paras ideasi pitkään aikaan. Mutta MIKSI HELVETISSÄ tuo punkero on koko ajan äänessä?? Sanoin jo viime viikolla, että naiset pitävät siitä hoikemmasta veljestä. Onko hänestä tullut vuosien varrella mykkä?

Meinasin jo lähteä paskalle kun kuulin, että naiset ottelevat seuraavaksi. Mutta sitten tämä tummat neitokaiset astelivat tv-ruutuuni. Tälläistä naisten toimintaa tahdon nähdä! Pidän uudesta tyylistäsi Peetseta, jatka samaan malliin. Mutta kuka helvetti on Jonah Bark vai mikä se oli? Kuka helvetti on Abyss? Onko hän palkkalistoillani?

Los Pebblelbs ja Krizsrktr… PERKELE, MIKSI TEILLÄ ON NÄIN VAIKEITA NIMIÄ?! Pidän tästä vekkulista nuoresta kaverista. Hänen toilailujaan on hauska seurata ja ohjelmaan on hyvä saada vähän jännitystä. Muistuttakaa kuitenkin minua, että hankin hänelle apua alkoholiongelmaan. Disney oli minuun yhteydessä heti jakson jälkeen…

Taas nämä avaruusolennot ovat ruudussa. Päästäkää jo Rusev ja Kurt mukaan oikeisiin kuvioihin, tämä on isojen miesten tuhlausta. Saimou! Mitä helvettiä?? Tuo pieni leuaton rääpäle halkeaa kahtia? Melkein oksensin vaimoni uudelle matolle. SINÄ, olisit saanut nuolla sen puhtaaksi perkele. Enska, en tiedä olenko jo maininnut aiemmin, mutta P-O-H-J-O-I-S-K-O-R-E-A VITTUUN TÄÄLTÄ!! Disney alkaa oikeasti olla kypsä meihin, jos meno ei muutu SummerSlamin jälkeen, olemme pahassa pulassa. Lisäksi, nämä vinosilmät eivät saa vallata tätä ohjelmaa. Shinsuke on kuitenkin näistä kahdesta vakuuttavampi, joten jos jonkun japsin on pakko näkyä ruudussa olkoon se hän. Kääpiö saa homehtua siellä siilossa.

KANA! Minä nimenomaan sanoin viime viikolla että sen kääpiön heivaaminen tästä kuviosta oli loistava päätös. Ja nyt sinä toit sen takaisin? Missä se rahamies on? Kuitenkin, SummerSlam uhkasi jäädä alle kahdeksan tuntiseksi spektaakkeliksi, joten hyväksyn tämän.

Hah, mustien miesten kokoontuminen oli mukava välipala tähän väliin, ehdin myös käymään siellä paskalla. Ruudussa olivat taas ne herkulliset tummaveriköt. TAHDON LISÄÄ HEITÄ! Vihdoinkin Yhdysvaltain-mestarimme palasi ruutuun. Vaikka vyötä pitääkin tuo ruikku,haluan nähdä hänet kehässä ensi viikolla. Älkää pettäkö minua.

KENITYS, HUONEESEENI JA HETI! Tämä oli täydellistä. Romanini näytti erittäin vahvalta ja tuhosi jälleen sen helikopterilta näyttävän kääpiön. Kehässä oli isoja miehiä ja mikä tärkeintä, naisten välistä kontaktia. Tälläisiä otteluita haluan nähdä joka viikko. Tämä punatukka tuo meille vielä paljon rahaa. Kenitys, minä rakastan sinua, seuraavassa palkkashekissäsi sinua odottaa pieni bonus.

Hoplan arvio: 0,5/10

Kuva
EI JUMALAUTA! YRITÄTTEKÖ TE OIKEASTI TUHOTA MINUN KOVALLA VAIVALLA RAKENTAMANI KESKIRASKAAN DIVISIOONAN? VOI JUMALAUTA JÄTKÄT! Hardyn veljekset oli hyvä palkkaus mutta tämä on aivan väärä suunta heille. Tehkää asialle jotain!

Jos tästä naisten ottelusta pitää jotain hyvää löytää, niin se ainakin herätti katsojat. Muistakaa, että naiset eivät ole objekteja, he ovat samanvertaisia Supertähtiä kuin miehetkin. Vaimoni on aivan hiilenä. Olen aina pitänyt sinusta Peetseta, tämä oli jo toinen PASKA viikko sinulta. Alä enää tuota minulle pettymystä. En haluaisi etsiä uutta pääkirjoittajaa maanantai-iltoihin.

Ainiin, hyvä että keksit Abyssille tekemistä…

Los Pebbels, Krizski, miksi tätä paskaa piti jatkaa? Ainut hyvä asia näissä segmenteissä oli, ettei Wyatt esiintynyt niissä. Pistäkää vaikka Ambrose ja Miz feudaamaan, tai VITTU VAIKKA SUUTELEMAAN! Kunhan tämä paska ei enää jatku… Olen varma ettei tästä kuviosta saada enää mitään hyvää aikaan, jos kuitenkin uskotte että olen väärässä, kokeilkaa…. Jos uskallatte laittaa henkenne pantiksi.

Oletteko te vain aivan SAATANAN tyhmiä vai missä on vika? Tämän vaahtokuvion piti loppua Battlegroundiin! Nyt ihmiset repeilevät kahtia ja Pohjois-Korea uhkailee raketeilla. Ei vittu, EI VITTU JÄTKÄT! Jos joku uskaltaa edes mainita sinisen tai punaisen tai ihan minkä värisen tahansa vaahdon SummerSlamissa, hän saa välittömästi rangaistuksen. Ymmärretty?

Löytyyhän tästä jaksosta jotain hyvääkin sanottavaa. Kana, hyvä että et antanut Shanen ja Noamin kuvion kuolla. Tätä on rakennettu pitkään ja uskottavasti. Toivon mukaan feudi saa arvoisensa päätöksen SummerSlamissa.

Miksi tämä älöttävä kuvio piti herättää uudestaan henkiin? Luulin että BiHive laskettiin viimeiseen lepoon Battlegroundissa, mutta ei. VITTU! Ei lisättävää.

“Pääottelu oli jakson ylivoimaisesti paras asia.” Näin sanoisin, ELLEI SITÄ VERTA OLISI TAAS PUDONNUT KATOSTA! Tämä oli yksi vuoden kuumimmista kuvioista. Miksi, miksi, miksi. Miten vitussa te onnistuitte tuhoamaan sen muutamassa viikossa. Teillä on vielä yksi jakso aikaa ennen H-hetkeä korjata tilanne. Tehkää se.

Kuva

Naomi: Voisiko joku kutsua poliisit hakemaan tuon pervon oveni takaa?

Kuva

DEAN AMBROSE: En voi hyvin…

Kuva
BIG E: Kiitos kovasti ruutuajasta!

Kuva
NEVILLE: En halua olla osa tuota pelleilyä enää ikinä…

Kuva
Bayley: Kiitos tuhannesti uudesta hahmosta. Kenitys, pelastit juuri urani.

Kommentteja markeilta:
@2HaRdYs1TeAm: “!DELETE ALL TINY FAGGOTS!”

@STROWMANZPEN-IS: “BIG E, I wunt u to cum here and chanze muh wyrld”

@JUUSOSUSINEN: “Nämä jaksot ovat aivan liian pitkiä”

@Osmoosi69: “Ei saatana, vittu mitä paskaa. Katsoisin mielummin mitä tahansa muuta. Sentään tuo leuaton homo päätti kuolla”

@Ismoosi96: “Jos @Osmoosi69 on maailman paras tyyppi tykäktää!”
Kommentteja smarkeilta:
@WWEONPASKAAJAKUSI: “Miksi mä erehdyin katsomaan tätä? Voisin luetella kymmenen promootiota jotka ovat parempia”

@Kummitus_tohtori: “Tämä jakso oli täydellinen. En uskonut että WWE vielä pystyy tällaiseen.”

@619KALISTO619: “WWE voisi laajentaa reality markkinoille. Valmiita formaatteja on vaikka kuinka.”

@PARONIKORPPINEN: The Shinsuke on paras asia Smackdownissa, antakaa hänelle mestaruus.
Uutisia:
► Show Spoiler
Summerslamin kortti:
AJ Styles© vs American Rasputin - WWE Championship
Roman Reigns vs The Neville - Universal Championship
Team WWE (Jericho, Braun Strowman, Hurri-Kane) vs Team TNA (Bo, Scott Steiner, James Storm) vs Team Rasputin (Rollins, Orton, Triple H) - War Games for the control of Impact
Raiders vs Brock Lesnar - Warfare Match
Jaakko Parantainen vs Iku-Turso
CeMMAro© vs Rybaxel - Raw Tag Team Championship
Finn Balor & Brothers of Destruction vs Big Show & Boys of Destruction - Six Feet Under Match Buddy
Murphy vs. Mojo Rawley
Andrade Almas vs. Kevin Owens
Shane McMahon vs. Noam Dar

PeeTseta
Main eventer

Viesti Kirjoittaja PeeTseta » 10 Heinä 2018, 17:24

Impact #11, Boston, Massachusetts (14.8.2017)

Kuva

“Cross the Line”
► Show Spoiler
Last.fm
Youtube

PeeTseta
Main eventer

Viesti Kirjoittaja PeeTseta » 11 Heinä 2018, 00:02

Impact #11 palaute

Vince McMahon: 8/10
Kuva
ETTEKÖ TE KUUNTELE VAI ETTEKÖ TE YMMÄRRÄ? JOUKKUEET TAI KÄÄPIÖT EIVÄT OLE SE TAPA AVATA ILTAA! Zemppari, ymmärrän viimein, mitä näet Mr. Perfectin pojassa. Mutta hän ja Ryback ovat yhä kiinni tuossa… tuossa… kirotussa joukkuedivisioonassa. Molemmat ovat yksilötähtiä, SEN PITÄISI OLLA KENELLE TAHANSA IDIOOTILLE SELVÄÄ!

Teme, Paul vastaa kääpiödivarista, joten hän saa antaa sinulle palautteen, mutta tämä samoalainen kääpiö ei toimi. EIKÖ SAMOALTA MUKA LÖYDY ISOMPIA MIEHIÄ, MITÄ?

Vai että video tuosta läskistä kanukista. Keitä helvettejä nämä hyypiöt ovat? Noissa kahdessa isommassa miehessä on tulevaisuutta, mutta tämä kolmas… lisää kääpiöitä. YMMÄRRÄTTEKÖ ETTÄ TÄHÄN MENNESSÄ ILTAA EI OLE NÄKYNYT KETÄÄN OIKEASTI KIINNOSTAVAA ATLEETTIA?

BRAUN STROWMAN NÄYTTÄÄ VAHVALTA! MUTTA RANDY ORTONIN KUSTANNUKSELLA! McMahon-draama myy aina, mutta nyt tässä mentiin ehkä liian pitkälle. PAUL! TURPA KIINNI KUN HALUAN HUUTAA NÄILLE IDIOOTEILLE! NIIN! Etkös sinä ole se, jolle lupailin palkkiota joskus? UNOHDA SE!

Shamrockin lihaksia katselisi pidempäänkin… siis onko hän ollut joskus WWE:ssä? MIKSI MINULLE EI OLE KERROTTU?

Kukas tämä lehmipoika on? Todellinen TOSIMIEHEN ASENNE, TÄTÄ TARVITAAN! TÄSTÄ MINÄ PIDÄN! Paul, hiljaa, anna minun nauttia tästä videosta, onko tämä sen… SmackDownin ison miehen laulama? AI MITKÄ VALITUKSET? EI KIINNOSTA! TÄMÄ ON RAUTAA!

BOBBY LASHLEY JA JOHN CENA SAMASSA KEHÄSSÄ, PERRRKELE PRINSSI. Olet viime aikoina vakuuttanut minua entistä enemmän koko ajan ja nykyään muistan jopa nimesi… miksi sen pitää olla niin vaikea. Lashley, Cena, Corbin… miinusta toki tuosta Ryderista, jolle yleisö tuntuu edelleen hurraavan enkä tiedä miksi. Eihän hän ole voittanut mitään. Eikä pidäkään voittaa! Toivon että te pidätte siitä huolen!

Ja sitten BROCK LESNAR! USKOMATON PAKETTI! USKOMATON! LESNARIN PITÄÄ NÄYTTÄÄ NÄILLE AFRIKAN NEEKEREILLE NÄRHEN MUNAT SUMMERSLAMISSA TAI MUUTEN EI HYVÄ HEILU! Ajatelkaas, Lesnar vs. Roman Reigns WrestleManiassa - se olisi rahaa! Lesnar on meidän tärkein myyntivalttimme tulevaisuudessa. Sitä ei saa unohtaa.

Te tiedätte, mitä mieltä olen American Rasputinista, joten en sano mitään. Ja jälleen Ken Shamrock ruudussa. Ymmärrätte min… naiskatsojien mielihalut. Enemmän lihaksia. Enemmän hikeä ja enemmän lähikuvia!

Paul veti Jerichon kanssa oikein nätin ottelun. Paljon tunnetta. Paljon käänteitä ja paljon myyntilukuja! Tämän illan jälkeen olen varma, että te olitte hyvä sijoitus tulevaisuutta varten. Sillä rahaa ei voi olla koskaan liikaa. Joten ÄLKÄÄ. TUOTTAKO. MINULLE. SUMMERSLAMISSA. PETTYMYSTÄ!
Triple H: 3/10
Kuva
MIKSI YKSIKÄÄN HELVETIN OTTELU EI VOINUT OLLA NORMAALI? ETTEKÖ TE SAATANAN IMBESILLIT YMMÄRRÄ, ETTÄ IHMISET TULEVAT KATSOMAAN PAINIA? P-A-I-N-I-A! JA TE VEDÄTTE KAIKEN VITSIKSI!

ZEMPPARI! ENSINNÄKIN KUINKA MONESTI SIITÄ NAISTEN JA MIESTEN VÄLISESTÄ VÄKIVALLASTA ON PUHUTTU? Olen pitänyt sinua ihan tolkun miehenä ja pitänyt käytännössä varmana, että kun appiukko päättää lopettaa tämän pelleilyn, niin sinä jäät taloon. Sinun kaltaisia ajattelijoita tarvitaan. MUTTA EI! SINÄ PÄÄTIT LIITTYÄ NÄIHIN MUIHIN HULLUIHIN JA LÄHTEÄ SAMOILLE LINJOILLE! MIKSI?

Teme… ei tässä ollut muuta vikaa kuin se, että TÄSSÄ EI OLLUT MITÄÄN JÄRKEÄ! SEAN MALUTA EI KIINNOSTA KETÄÄN! Olisit kuitenkin voinut esimerkiksi tehdä divisioonalle jotain kuin hajottaa sitä lisää. Tiedoksi kaikille tästä eteenpäin: cruiserweight-divisioona on erityisessä suojeluksessani ja seuraan sen kehitystä tarkasti. Tämä on varoitus sinulle, Teme.

Mutta ei tässä kaikki huonoa ollut. Kana, tätä kuviota on buukattu vähiten, mutta hallitset selvästi nämä hommat. Pienemmätkin kuviot ansaitsevat huomiota. Owensin sekoamisesta en tiedä, mutta ottelu voi olla hyvä.

KENITYS HELVETTI! MINÄ MUISTAN ETTÄ KIELSIN SINULTA MINUN BUUKKAAMISEN SEN JÄLKEEN! TÄMÄ RIITTI MINULLE! MINUN LAPSENI OTTAMINEN MUKAAN NÄIN MAUTTOMAAN KUVIOON ON VIIMEINEN PISARA! Paitsi että appiukko on jostakin syystä kiintynyt sinuun. Joten jos buukkaat SummerSlamissa Raw’n kuvioita, et saa kirjoittaa sataa merkkiä enempää. JA SAMA SADAN MERKIN SÄÄNTÖ PÄTEE MYÖS SUMMERSLAMIN JÄLKEISESSÄ RAW’SSA! Tämä on lievä rangaistus ja jos appiukko tietäisi, mikä helvetti täällä taustalla on, niin hän ei olisi noin lievällä päällä…

JA SITTEN TÄMÄ HELVETIN JAMES STORMIN VIDEO! YMMÄRRÄTKÖ SINÄ, SAIMOU, ETTÄ ELÄINOIKEUSJÄRJESTÖT OVAT RAIVOISSAAN? KUOLLEITA KIRAHVEJA? MITÄ PÄÄSSÄSI LIIKKUU? Video kyllä oli näin muuten hyvä, mutta ajatteletko sinä PR-arvoa yhtäään?

Onneksi tuon katastrofin jälkeen sentään Prinssi on joku, joka sentään ymmärsi tarinankerronnan päälle. Lashley ei ole mikään mikkivelho, mutta hän näyttää sympaattiselta ja tämä käännös on ollut hyvin luonteva. JOTEN ETTE RYSSI TÄTÄ!

Myös Lesnarin kuviot olivat onnistuneita ja rakensitte vähemmälle rakentelulle jäänyttä kuviota. Ja vieläpä hyvin. Se on tässä porukassa poikkeus.
Sopimuksenkirjoitustilaisuus oli oikein hyvä, etkä tehnyt siinä liikaa. Olet selvästi kuunnellut ohjeitani, Krizski. Jatka samaa rataa.

Hoidit Thingdriver-ongelman tyylikkäästi alta pois, LHB, kiitos siitä. Orton oli tosin täysin ylimääräinen. Ja kun puhutaan Ortonista, ei voi olla puhumatta pääottelusta. MINIMIMAX, OLIN JO EHTINYT UNOHTAA, MIKSI TARKKAILEN SINUA JA TÄSTÄ SYYSTÄ! OLIKO MIELESTÄSI HYVÄ IDEA, ETTÄ BO DALLAS PÄÄTTÄÄ SHOW’N? VASTAA REHELLISESTI! JA TÄMÄ… TÄMÄ TÄYDELLINEN YLIBUUKKAUS KAIKESSA. OTTELUSSA OLI LIIKAA KAIKKEA, ENKÄ LÄHDE TÄHÄN. SEURAAVA HUTI TIETÄÄ SANKTIOITA!

Loppujen lopuksi tässä oli jotain oikein, mutta paljon väärin. Teidän pitäisi katsoa peiliin. POISTUKAA! PAITSI CHEETHAH SINÄ JÄÄT!

Kuva
Ken Shamrock: “Voisiko joku kertoa, mitä ihmeen ottelua lähdin edes tuomaroimaan?”

Kuva
Chris Jericho: “En enää halua ottaa vastaan yhtään samanlaista bumpia.”

Kuva
Bobby Lashley:Prinssi, saatoit juuri pelastaa urani.”

Kuva
Cesaro: “Kai minä olen kuitenkin SummerSlamissa jotenkin mukana?”

Kuva
Randy Orton:Kenitys, ole hyvin varovainen kotimatkallasi… sanon vaan.”

Kommentteja markeilta:
@ALDEZ_Jfr: why is cena in baron corbin? is he gay?

@D33vaL0ver: emmA only diva in show?? WHO WOULD FUCK DIXE OR STEPHNIE!!!! TOO OLD & REPULSIV

@AlabamaNo1: James Storm is my hero. The Negroes will Pay.

@EessonPars: Hurri-Kane vinnar på SummerSlam. Jag stannar för #TeamWWE

@Osmoosi69: Ihmisjäte imee munaa jota ei ole ja paskat voittaa. Vituttaa.
Kommentteja smarkeilta:
@RickNMortySteiner: WWE käytti kerrankin go home -jakson ppv-buildiin. Mitä täällä tapahtuu?

@LBJ: AJ Styles vetää kyllä hyvin. Pakko myöntää. Olen yllättynyt, että WWE ei ole vielä pilannut sitä, mutta ootellaan nyt SummerSlamiin saakka...

@Montage: Tää Ortonin kuvio? Onko tää oikeasti olemassa? Ja miksi? Kuka helvetti tätä katsoo enää?

@tx000l: Ei tässä jaksossa säväyttäny kuin James Stormin loistava musiikkivideo ja ehkä Stylesin segmentti. Mutta Amped. Siellä on Eddie Edwards. Katsokaa sitä.

@KettuDorian: SummerSlam-saunailta on yhä tulossa? Olen varannut huoneen omenahotellista.
Uutisia ja huhuja:
Palauteryöppy Impactista
Monet naisasiajärjestöt sekä eläinoikeusjärjestöt ovat tyrmistyneitä tuoreesta maanantai-illan Impactista. Erityisesti negatiivista palautetta on kerännyt James Storm ampumassa kirahveja sekä Brock Lesnar pahoinpitelemässä biisoneita. Emme ole saaneet Disney-yhtiöltä kommenttia asiaan.

Zack Ryder käy läpi lääkärintarkastuksen - SummerSlam jää välistä?
Zack Ryder on käynyt läpi rutiiniluontoisen lääkärintarkastuksen, ja vaikka mitään huolestuttavaa ei löytynytkään, Ryderin suositellaan olevan sivussa SummerSlamista - tai ainakin ottelevan kevyellä aikataululla. Ryder on ilmoitettu John Cena 12 Rounds -otteluun SummerSlamissa.

► Show Spoiler
Last.fm
Youtube

Saimou
Upper Midcarder

Viesti Kirjoittaja Saimou » 18 Heinä 2018, 10:21

SmackDown #37: 15.8.2017 Providence, Rhode Island
Kuva
PART 1
► Show Spoiler

Saimou
Upper Midcarder

Viesti Kirjoittaja Saimou » 18 Heinä 2018, 10:31

SmackDown #37: 15.8.2017 Providence, Rhode Island
Kuva
PART 2
► Show Spoiler

Saimou
Upper Midcarder

Viesti Kirjoittaja Saimou » 20 Heinä 2018, 10:43

SD #37: PALAUTE

Vince McMahon: 3/10
Kuva

Hnnghhgh, ei saisi koskaan kehua ketään. Päätitte sitten täyttää SummerSlamia edeltävän SmackDownin melkoisella PASKALLA! Roman Reigns, Undertaker, Kane, Roman Reigns, Roman Reigns, Undertaker, Kane, poikani Shane, Big Show, Undertaker ja Roman Reigns. Noilla nimillä SummerSlam kerää helvetisti tilauksia SmackDownin katsojilta. Mihin te päätätte keskittyä? JOHONKIN SAATANAN TANSSIVAAN HINTTARIIN, JOKA EI OLE EDES KORTISSA, JA SIIHEN KÄÄPIÖÖN JOKA TAAS JOSTAIN SYYSTÄ OTTELEE POIKAANI VASTAAN.

Shanen tulevasta ottelusta lienee sanomattakin selvää että hänen tulee voittaa, poika on kuitenkin näistä greippihedelmistä Lindan penetroimalla - tiedän, ällöttävää, mutta 60-luvulla hän oli vapautunut ja kuuma pakkaus - siitetty. Se Mojomies, hänestä pidän, mutta miksi säästelette sen kuuman naisen kanssa, tuokaa se takaisin ruutuun. Naisista puheen ollen, sen te sentään osasitte, jo toista viikkoa putkeen! Tuomitsin turnauksen selvästi liian aikaisin, tämähän oli taas laatuviihdettä! Nuorempi näyttää pintaa, läskimpi piereskelee ja häviää. MAH-TA-VAA!

Mitäs siellä vielä oli, niin tämä Tuhon poikien arkkuepisodi. Hyvä pätkä, mutta se olisi ollut vielä parempi jos Tuhon veljet olisi nähty, heissä on kuitenkin tästä porukasta eniten rahaa. Ja se irkkukääpiö olisi voinut jäädä sinne arkkuun, tiedätte mitä tehdä sunnuntaina. Viikko sitten kyselin kuka tämä Abyss on ja kuinka pitkään hän on ollut meillä töissä, Paul näytti minulle pätkiä ja hänhän on LOISTAVA. Iso hirviö joka heti ensiesiintymisessään heitti Kanen helvetin liekkeihin! Miksei hän ole tässä ottelussa sen kääpiön sijaan?!

Lapset tonkimassa leuattoman hirviön irronnutta nahkaa, tämäkö on käsityksenne Disneyn miellyttämisestä?? No nyt kun sanoin ääneen niin ei tämä aivan paskalta kuulosta, mutten ymmärrä miksi ruma kääpiö on ollut tärkeissä kuvioissa kohta vuoden, samaan aikaan kun Randy Ortonin kaltaiset kassamagneetit ovat tuuliajolla. TÄMÄN ON PAREMPI JOHTAA JOHONKIN ISOON, sillä välin lähetetään vaikka John päiväksi Disneylandiin tai jotain.

Rahamies voitti ja se sekopäinen alkoholisti riutui itsesäälissä, tämä oli hyvää tavaraa, vaikka ottelu olikin puolet liian pitkä! Ylimääräisen ajan olisi voinut käyttää vaikka SummerSlamin mainostamiseen ja tiedätte kyllä kehen. Sen transun lähettämä parrakas kakara oli karmiva, kunhan tämä päättyy SummerSlamissa saatatte selvitä tästäkin kuivin jaloin.

Roman kiusaamassa sitä rumilusta toimi, miksi yleisö buuasi? Ja miksei näitä videoita ollut ainakin kaksi-kolme enemmän??? Antoi olla viimeinen kerta kun Roman on go-home show’ssa näin vähän esillä, PERKELE.

Pääottelussa ainut hyvä asia oli tämä komeampi Shelton Benjamin, hänessä on tähtiainesta, kunhan lopettaa tuon akkamaisen käytöksen! Mutta kuka perkele halusi nämä itkevät neekerit ja jonkun kuntokuuria kaipaavan läskin juuri tähän show'hun, saati sitten päättämään sen?! Tuo mestaruuskin on täysin yhdentekevä, ellei sitä kanna joku todellinen supertähti olallaan koristeena. "Taisteleva keskikortin mestari" on vanhempiensa luona asuvien nörttien keksintö joka ei tuo kassakoneeseen senttiäkään rahaa, muistakaa se!

Triple H: 5/10
Kuva

Ensin hyvät uutiset. Olihan tämä selvä parannus viimeviikkoisesta katastrofista, ja jollain muulla viikolla jopa lähes pätevä esitys. Mutta te keltanokat ette vain opi. A-JOI-TUS. Olen puhunut siitä teille aiemminkin, mutta oppi ei nähtävästi mene paksuihin kalloihinne! On oikein hyvä että näytätte kiinnostusta US-mestaruutta kohtaan, sillä uskottava ja puolustettu keskikortin mestaruus on parhaimmillaan koko viikottaistuotannon kantava selkäranka, mutta mitä ihmettä tämä teki viimeisenä segmenttinä ennen PPV:tä?! Oletteko taliaivot koskaan kuulleet esimerkiksi turvallisista, kuvioille viimeiset silaukset antavista kuuden miehen joukkueotteluista? Joe on hemmetin taitava kaveri ja hyvä että pidätte hänet katsojien mielessä - tai pidätte ja pidätte, kun aina unohdatte hänet viikkokausiksi - mutta Usoja tarvitaan hataran joukkuedivarin kivijalaksi, muistakaa se kun myrsky laantuu.

Pelkäsin aluksi Noam Darin puolesta näin isossa kuviossa, mutta tehän olette auttaneet häntä nousemaan todelliseksi tähdeksi, hiton hyvää työtä! Go-home-jaksossa olisin keskittynyt eri kuvioihin tasapainoisemmin, mutta tämän kuvion momentumin huippu on nyt oikein ajoitettu. Olette näyttäneet kykynne nostaa pari keskiraskassarjalaista cruiserkuvioiden yläpuolelle - miksi helvetissä sen divarin yleinen buukkaus on sitten sellaista paskaa??

Naisten kohtelusta en edes jaksa sanoa enää mitään, parempi alkaa valmistella heille omaa ohjelmaa ja pitää teidät keskenkasvuiset nulikat helvetin kaukana siitä, ennen kuin jokainen vaivalla rakentamani naistähti lähtee ovet paukkuen. Yhtä väsynyt olen kysymään teiltä mihin oikein pyritte keskittymällä James Ellsworthiin viikosta toiseen, parempi olla myrkyttämättä enää yhtäkään oikeaa painijaa tällä kuviolla! Mizin ja Ambrosen ottelu oli hyvä, parempi kuin suurin osa tavarasta mitä te vitsiniekat laaditte PPV:ihin, ja tämä oli hyvä tapa pitää Mizin momentumia yllä kun hänelle ei ollut selvää SummerSlam-kuviota tarjolla. Ambrosen ja Wyattin kuvion on parempi viimein päättyä SummerSlamissa.

Kidnappaukset ovat olleet viime aikoina niin ylikäytetty temppu, että niistä on mennyt maku. Rakastin kyllä aikanaan hotellihuoneen patteriin kahlitun William Regalin pieksemisestä verille… Se on todella toimiva kuvio, kun sitä käytetään sääs-tel-lys-ti. Nyt myös ajoitus oli huono, saitte Nevillen näyttämään perhanan heikolta ennen PPV:tä! Missä hän oli, miksei edes etsinyt Bayleytä, tai vielä parempi, tullut tätä pelastamaan?? En ole täysin vakuuttunut siitä miten Adrianin paluu on hoidettu… ja se, miten laitoitte Romanin kohtelemaan Bayleytä, oli suoraan sanottuna mautonta. Palaan siihen vielä kahden kesken kunhan kerrotte minulle syyllisen…

Kuva
Reigns: Vai näin paljon keskitytte minuun ennen PPV:tä… Saattaa olla etten jaksa tulla paikalle sunnuntaina.

Kuva
Noam Dar: Kiitos luottamuksesta! Koen, että olen valmis kantamaan cruiserdivisioonaa harteillani.

Kuva
Paige: Mr. Off - koko naisrosterin puolesta, VEDÄ KÄTEEN.

Kuva
Neville: Kun sanoin, etten halua olla enää osa pelleilyä, en tarkoittanut, etten halua olla osa koko ohjelmaa! MITÄ TE YRITÄTTE?

Kuva
Big Show: Tämä on ollut hauskaa! Mutta toivottavasti SummerSlamissa keskitymme uusien tähtien luomiseen.

Kommentteja markeilta:
@gajendragochar: Miz looser & daierty

@pussyeaterofworlds: natalya can sit on my face nevermind the farts lol #PUSSYLICKER

@dlofan5150: bring back dlo brown #sdlive #wwe

@ROMAN9999: roman reings what wrong w u u were BIG DOG now gross and Savage!!!

@Osmoosi69: hyi saatana nahaton luuseri ja vitun jobberia näkynyt viikkoihin antakaa jo potkut

Kuva
Kommentteja smarkeilta:
@HeadOfLake: Nehän rakentaa Noam Darista supertähteä, mitä helvettiä.

@Have_You_Seen_That_Toru_Yano_Aerobic_VHS: En olisi uskonut, mutta Big Show toimii tässä humoristisessa demoniroolissa… kunhan ei nouse kehään.

@Tapani_Kansan_Kyynärpää: Miksi nuo naiset suostuu tuohon? Ja sitten vielä isonenä imee kaiken indytalentin… Vittu.

@UltimateWrestlingShow: #GreatCollision review, #Impact & #SDLive recap, I do fantasy booking on Neville/AJ Styles for WrestleMania & I debate why I prefer #Anthem AA division over WWE cruisers. Link to YouTube below

Kuva
Uutisia ja huhuja:
Jimmy Usolle ongelmia somekommenteista
Jimmy Uson puuttuminen viime viikkojen jaksoista ja Joe Uson (Samoa Joe) buukkaaminen yksilöpainijana tällä viikolla ovat seurausta Jimmyn polemiikkia aiheuttaneista Twitter-viesteistä, kertoo Wrestling Observer. Jimmy kävi pari viikkoa takaperin Twitterissä kiihkeän väittelyn veljensä Jay’n (nykyään Anthem Ampedissa) kanssa siitä, kumpi “uusista samoalaisserkkujoukkueista” on parempi, ja viestiketju sai tuhansia uudelleentwiittauksia ja tykkäyksiä. Humoristiseksi tarkoitettua sanaharkkaa ei katsottu hyvällä WWE:n johtoportaassa, joka koki Jimmyn vetävän turhaan huomiota toiseen promootioon. Potkuihin jäähy kuitenkaan tuskin johtaa.

Vaahtokuviolle ei loppua?
Huhut kertovat, että viime viikkoina nähdyt videot Shinsuke Nakamurasta, James Ellsworthistä sekä Kurt Anglesta ja Rusevista enteilevät jonkinlaista jättiottelua Survivor Seriesiin, joka “vetäisi vuoden kestäneen kryotankkisaagan langat yhteen suureksi finaaliksi”. Myös vanhat huhut “Ellsworth: Origins” -elokuvasta sekä Drago Industriesin maailmaan sijoittuvasta mobiilistrategiapelistä ovat nousseet viime päivinä viihdesivustoille.
ILMOITUS
► Show Spoiler

SummerSlamin kortti (tulevana sunnuntaina):
AJ Styles© vs. American Rasputin - WWE Championship
Roman Reigns vs. The Neville - Universal Championship
Team WWE (Jericho, Braun Strowman, Hurri-Kane) vs. Team TNA (Bo, Scott Steiner, James Storm) vs. Team Rasputin (Rollins, Orton, Triple H) - War Games for the control of Impact
Finn Bálor & Brothers of Destruction vs. Big Show & Boys of Destruction - Six Feet Under Match
Raiders vs Brock Lesnar - Warfare Match
Jaakko Parantainen vs. Iku-Turso
eMMA © vs. Rybaxel - 1 on 3 Handicap Match for the Raw Tag Team Championship
Buddy Murphy vs. Mojo Rawley
Andrade Almas vs. Kevin Owens - if Almas wins, he gets SmackDown contract
Shane McMahon vs. Noam Dar

Vastaa Viestiin