Smarkside: MAFIA

Fiktiivinen painiaiheinen tarinankerronta.
Vastaa Viestiin
Mr. Off
Main eventer
Viestit: 140
Liittynyt: 01 Helmi 2016, 22:44

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Mr. Off »

Ääneni pistän menemään Lord Muhmetille kuten aikaisemmin. Mitään viime päiväistä parempia todisteita minulla ei ole antaa. ääni: Lord Muhmet

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Huh, onneksi kukaan ei viime yönä päässyt hengestään. Tutkimuksenjohtaja kuulostaa aika hyvältä hahmolta, toivottavasti se sitä myös on.

ÄÄNI: Lord Muhmet
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Joo ei minullakaan ole mitään syytä nyt vaihtaa ääneni kohdetta, meidän täytyy päästä tästä vaarallisesta zombista eroon, ennen kuin on liian myöhäistä. Vitun zombit, me tiedetään, että te meitä kiusaatte, ja että Muhmet on teidän johtajanne.

Ääni: Lord Muhmet
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Luru
Main eventer
Viestit: 192
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:30
Paikkakunta: Kotka

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Luru »

Ei kai tässä uskalla ääntä vaihtaa, kun mitään merkityksellistä uutta tietoa ei ole tullut.

Ääni: Lord Muhmet
TAFKAB - The Artist Formerly Known As Blaster (BlasterMaster, MasterBlaster, The Blasterpiece)

Avatar
saunassa tuijottaa
Midcarder
Viestit: 53
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 02:12

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Näin vahvasti jos kerran tunnette, kai minäkin kannan korteni sitten kekoon. Edelleen arveluttaa Muhmetin poistaminen sen herrasta tulleen ilmoituksen jälkeen, mutta olkoon.

Ääni: Lord Muhmet
liimaa pääsi viemäriin

Lord Muhmet
Midcarder
Viestit: 49
Liittynyt: 13 Tammi 2016, 18:28

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Lord Muhmet »

Olette tekemässä suuren virheen!

Olen selvittäjä, kuten jo on aikaisemmin tullut esille. Olen kaupunkilaisten avain selviytymiseen.

Olen vihdoin saannut selvitettyä meitä uhkaavan tahon ja selvitystäni tuki uusin saamamme viesti "Saunassa tuijottaa on tutkimusjohtaja.". Jos haluatte selvitä pyydän antamaan yhden mahdollisuuden selvitykselleni. Saunassa tuijottaa on meitä uhkaava taho! Hän on meitä uhkaavan monsteri porukan tutkimusjohtaja

Jotenka. Yhtykää ääneeni. JOS olen väärässä(mitä en ole)pyydän ja toivon, että äänestäisitte minut hengiltä, sillä sen ansaitsen jos olen väärässä.

ÄÄNI: Saunassa tuijottaa

Toivon, että anatte, juuri valmistuneelle selvitykselleni mahdollisuuden.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Tässä ei paljon epäselvyyksiä ole. Lähes koko selviytyjäporukka on päättänyt yksissä tuumin listiä Lord Muhmetin. Hätääntynyt Muhmet tajuaa kohtalonsa koittaneen, mutta hän yrittää vielä selvitä tilanteesta selittelyillään.

"EI! TE OLETTE TEKEMÄSSÄ ELÄMÄNNE VIRHEEN! MINÄ OLEN TÄMÄN PORUKAN SELVITTÄJÄ! MINÄ... MINÄ OLEN NÄIDEN KAIKKIEN ÄLYRANNEKEVIESTIEN TAKANA! MINÄ OLEN SELVITTÄNYT, KUKA MEITÄ OIKEASTI UHKAA!"

Nyt selittelyt on kuitenkin selitelty. Smarksiden viimeiset asukkaat ovat useiden päivien ajan puntaroineet tilannetta tekemättä minkäänlaista lopullista päätöstä, mutta nyt on pakko listiä joku, jotta heillä olisi edes pieni mahdollisuus selvitä hengissä. Ja se joku on porukan epäilyttävin jäsen, eli Lord Muhmet. Kun ilta hämärtää, porukka ahdistaa Muhmetin nurkkaan. Pari nopeinta kaivaa laserpuukkonsa takataskusta. Yhdellä on kädessä jopa vanhanaikainen lihaveitsi. Tässä ei käy Muhmetille nätisti.

Paitsi että...

MITÄ HELVETTIÄ?

Yhtäkkiä Muhmet puhkeaa raivoisaan karjuntaan. Sellaiseen, jota kukaan hengissä olevista ei ole ennen kuulunut. Sotahuudon perään tapahtuu kuitenkin jotain vielä hurjempaa: selviytyjien silmien edessä Muhmet alkaa kasvaa niin vauhdilla, ettei kukaan ehdi edes tajuta kunnolla, kun hän on jo lähes kuusimetrinen jättiläinen. Muhmet irvistää ja paljastaa kiiltävän sapelinterävän hammasrivistönsä kauhusta kangistuneelle selviytyjäporukalle. Samalla Muhmetin iho on muuttunut vihertäväksi, ja vaatteet ovat repeytyneet hänen päältään. Äsken nurkkaan ahdistettu Muhmet pyyhkäisee edessään olevat kaupunkilaiset yhdellä kädenheilautuksella tieltään.

"ÖRGH... TE. IDIOOTIT. ETTE. SAA. MINUA. HENGILTÄ. IKINÄ."

Muhmet karjuu samalla, kun hän nappaa kaksi lähimpänä ollutta kaupunkilaista käsiinsä.

"MINÄ. TEEN. NYT. LOPUN. TÄS..."

Viimeinen sana (tai ehkä Muhmetin puhetavalla ennemminkin lause) jää kuitenkin yhtäkkiä kesken, kun Muhmetin peittää alleen valtaisa räjähdys. Samalla kun Muhmet on kuristanut kahta kaupunkilaista käsissään, loput neljä ovat huomanneet, että kauhean tuurin ansiosta heidän kokoontumispaikakseen valitsemalla hylätyllä rakennustyömaalla on vanhanaikaista dynamiittia. Sitä ei ole käytetty missään räjähteenä enää kymmeneen vuoteen, joten on erittäin epätodennäköistä, että koko paska edes toimii enää, mutta toisaalta tässä tilanteessa kokeilusta ei ole mitään haittaa. Niinpä nopein kaupunkilaisista sytyttää pötkylät tuleen ja heittää ne suoraan päin Muhmetia.

Lopputulos on suorastaan kaunis. Dynamiitti toimii kuin vanhalla kunnon 2010-luvulla, ja valtaisan räjähdyksen saattelemana molemmat Muhmetin jalat repeytyvät irti tämän kehästä. Samalla Muhmet rojahtaa maahan, ja hänen otteensa molemmista käsissään pitämistä kaupunkilaisista kirpoaa. Muhmet päästä vielä epätoivoisen korinan, mutta sekin päättyy lyhyeen, kun urhein kaupunkilaisista käy tökkäämässä laserpuukon suoraan hänen kitalaestaan läpi. Muhmet on teilattu. Jäljellä on enää henkilökortin tarkastaminen. Siitä selviää, että Muhmet oli
► Näytä spoileri
Vaara on ohi. Vai onko? Se jää nähtäväksi.

Nyt on YÖ. Teillä on aikaa 24 tuntia, eli huomiseen (keskiviikko) kello 22 asti ilmoittaa yöllisten erikoiskykyjenne käytöstä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Ja sitten heitä oli viisi.

Lord Muhmetin lynkkaaminen ja toisen ydinsaastehirviön kuolema nostivat hetkeksi viimeisten selviytyjien toiveet pintaan. Ehkä he sittenkin selviävät hengissä tästä painajaisesta? Ehkä he sittenkin ovat saaneet tapettua kaikki kylää uhkaavat brutaalit murhanhimoiset viholliset, jotka nyt ovat selvästikin paljastumassa jonkinlaiseksi sci-fi-leffoista tutuksi monsterijoukoksi. Ehkä kaikki ydinsaastehirviöt ovat nyt kuolleet, ja jostain saapuu joku auttamaan heitä täällä maailmanlopun keskittymässä?

Seuraava aamu murskaa kuitenkin nämä toiveet poikkeuksellisen brutaalilla tavalla. Tänä aamuna kyläläisten ei tarvitse pohtia, ovatko kaikki hengissä, sillä Mr. Offin ruumiinpalaset on ripoteltu ympäri Smarksiden kaupungin keskustaa niin, että hänen hengissä olostaan ei tarvitse elätellä pienimpiäkään toiveita. Oikeastaan on mahdotonta sanoa, onko kyseessä todella Mr. Off, mutta se on aika helposti pääteltävissä siitä syystä, että kaikki viisi muuta saapuvat hengissä - vaikkakin pahasti järkyttyneenä - aamuiselle aukiolle.

Mr. Offin jalat, kädet, keskivartalo ja pää on pistetty pieniin osiin. Osasta on haukattu palasia. Osa on heitetty roskikseen, osa on pistetty roikkumaan näkyville muun muassa talojen räystäistä. Ja tietenkin Mr. Offin verinen pää on isketty keskellä kaupunkia olevan lippusalon päähän. Sieltä Mr. Off näyttää katselevan murheellisena kyläläisten kohtaloa. Kuin ivallisesti, Mr. Offin murhaaja on jättänyt Offin henkilökortin lojumaan keskelle keskusaukiota. Siinä lukee, että Mr. Off oli
► Näytä spoileri
Eikä ihme. Eilinen Lord Muhmetin tappaminen on selvästi raivostuttanut selviytyjiä uhkaavan monsteriporukan lopullisesti. Nyt ei enää leikitä. Nyt murhataan niin raa'asti kuin mahdollista. Se ei kuulosta kovin kivalta. Niinpä viiden hengen porukaksi kutistuneella selviytyjäporukalla ei ole muuta mahdollisuutta kuin yrittää löytää joukostaan viimeinenkin/viimeisetkin heitä uhkaava(t) vihollinen/viholliset. Mutta sitä ennen porukan älyrannekkeet piippaavat jälleen.

"Luru on tutkimusjohtaja."

Nyt on PÄIVÄ. Hengissä olevia äänestyskelpoisia on 5, joten lynkkaukseen tarvitaan 3 ääntä. Jos kukaan ei saa vaadittua äänimäärä, ketään ei lynkata. Aikaa äänestää ja keskustella sunnuntaille kello 12 saakka.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Tuntuu oudon hyvältä, että olin oikeassa Lord Muhmetin aiheuttamasta uhasta. Vaikka se ei ollutkaan yllätyksekseni zombi, niin olihan päivänselvää, että hän oli meitä vainonnut.

Mutta piru vie, kun emme ole vieläkään saaneet zombiuhkaa poistetuksi. Joku meistä viidestä on se zombi, joka viime yönäkin murhasi Mr. Offin, ja kyllä syyttävä sormeni kääntyy taas Zemppariin. Mies ei ole nyt pariin viime päivään puhua pukahtanut ja vanhat epäilykseni huomioon ottaen, vaikuttaa miehen käytös tällä hetkellä erittäin kummalliselta.

Ääni: Zemppari
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Avatar
saunassa tuijottaa
Midcarder
Viestit: 53
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 02:12

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Hmmh... Olen nyt ollut jo useampaan otteeseen väärässä, kuten olin näköjään Muhmetinkin kohdalla hyvin pitkään. Täytyy varmaan tehdä täydellinen suunnanvaihdos ja toivoa, että muiden hoksottimet ovat paremmin kohdillaan.

Ääni:Zemppari

Myös mielenkiintoinen seikka, että Lurukin ilmoitettiin tutkimusjohtajaksi. Kiinnostaisikin tietää, että mitä herra oikein tutkailee? Töissä en ainakaan muista törmänneeni tähän toveriin.
liimaa pääsi viemäriin

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Hei hei hei. Kyllä me Helsing tiedetään, että teikäläinen on ollut meikää innokkaasti lynkkaamassa koko ajan. Mutta tällä kertaa huomioni kohdistuu johonkin muuhun kuin jatkuviin syytöksiisi. Meillä onkin yhtäkkiä kaksi tutkimusjohtajaa! Meillä ei itsemurhakulttilaisten lisäksi ole ollut ketään muita henkilöitä, joilla olisi ollut sama "ammattinimike". En epäile saunassa tuijottelijaamme, sillä hänhän vasta selvityi yöllisestä hyökkäyksestä. Täten ääneni saa siis...

ÄÄNI: Luru

Ja on aika paljastaa ainoa korttini, joka saattaa auttaa minua selvitymään läpi tästä koettelemuksesta. Kenen luulette olevan älyrannekeviestien takana? Maalaan nyt helvetin suuren maalitaulun otsaani vaikka kaikki roolit ovat selvinneetkin. Minä olen yrittänyt selvittää meitä uhkaavien hirviöiden nimiä. Minä tiedän, että puhun totta ja jos jatkatte tätä rataa, syytön vereni on teidän käsissänne ja pienempää pienemmässä joukossamme on edelleen hirviö valloillaan.
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Luru
Main eventer
Viestit: 192
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:30
Paikkakunta: Kotka

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Luru »

Haluan heti korjata erään asian. Älyrannekkeen viesti ei pidä paikkaansa. En ole tutkimusjohtaja. Joskus olin tutkimusjohtaja, mutta sitten ajauduin väärille teille ja löysin demonin, jota joskus tällä maapallolla kutsuttiin kuningas alkoholiksi. Tekeekö tämä minusta pahan ihmisen tai kaupunkiamme uhkaavan olennon, jos näytän karmealta alkoholismin johdosta? Ei.

Olen aikaisemmin jo epäillyt Zempparia. Mielestäni hän olisi saanut lähteä jo aikaisemmin. Ääni: Zemppari
TAFKAB - The Artist Formerly Known As Blaster (BlasterMaster, MasterBlaster, The Blasterpiece)

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Zempparia yritettiin lynkata jo jokunen päivä sitten, joten eiköhän nyt olisi korkea aika selvittää, mikä tässä on taustalla

ÄÄNI: Zemppari
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Nyt tässä ei ole enää epäselvyyksiä. Zempparin lynkkaaminen on ollut lähellä jo monena päivänä, mutta äänestystekniset asiat ovat pelastaneet hänet juuri ja juuri kuolemalta. Nyt kuitenkin kaikki muut neljä jäljellä olevaa selviytyjää päättävät lynkata Zempparin yksissä tuumin, joten sen tarkempaa ääntenlaskua ei tarvita. On aika poistaa Smarksiden selviytyjäporukan viimeinen uhka.

Kun riutunut, stressaantunut ja kaikin puolin huonovointinen nelikko käy toiveikkaana ahdistamaan Zempparia nurkkaukseen, tämä vajoaa yhtäkkiä polvilleen ja purskahtaa itkuun.

"Minähän sanoin jo pari päivää sitten. Jos tämä... jos tämä on teidän lopullinen päätöksenne: pyydän, tehkää se siististi ja haudatkaa minut kunniallisesti."

"Ai niin kuin sinä teit Mr. Offille?" murjaisee joku nelikosta.

"Ei! Se en ollut minä! Sitä minä olen yrittänyt kertoa teille! Mutta ette te usko. Te haluatte listiä minut. Kyllä minä ymmärrän sen. Tavallaan haluan listiä itse itseni. Mutta muistakaa minun sanani, kun kuolemani jälkeen tulette toisiin ajatuksiin. Lurussa on jotain epäilyttävää. Tehkää selvää hän..."

Sitten joku nelikosta saa tarpeekseen Zempparin paasauksesta. Ehkä he kaikki ovat todella jo niin väsyneitä tähän loputtomaan taisteluun ja surkealta vaikuttavaan tilanteeseen tai ehkä he ihan oikeasti päättivät noudattaa Zempparin toiveita. Hänen lynkkaamisensa nimittäin tapahtuu poikkeuksellisen siististi ja kunniallisesti. Zempparin puhe keskeytyy, kun häneltä täräytetään taju hetkellisesti kankaalle etälamauttimella. Ja ennen kuin Zemppari ehtii tulla takaisin tajuihinsa, hänet raahataan yksissä tuumin kylän jyrkimmän kallion kiellekkeelle, josta hänet tiputetaan epäseremoniallisesti alas.

Tiputuksen päätteeksi kuuluu vain kada luiden rutinaa ja vihoviimeinen voihkaisu, joka vahvistaa Zempparin kurjan kohtalon päättyneen vihdoin ja viimein. Jonkinlaista runollisuutta on siinäkin, että juuri kun nelikko on alkamassa pohtia Zempparin identiteettiä, tiettävästi maailmankaikkeuden viimeinen lokki lentää paikalle ja tiputtaa suustaan Zempparin henkilökortin, jonka on ilmeisesti käynyt poimimassa kallioiden raosta. Siitä selviää, että Zemppari oli
► Näytä spoileri
Okei, päästiin kummajaisesta eroon, mutta ei tämä nyt ollut silti ihan se toivottu lopputulos...

Nyt on YÖ. Teillä on aikaa 24 tuntia, eli huomiseen (sunnuntai) kello 01 asti ilmoittaa yöllisten erikoiskykyjenne käytöstä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

On sunnuntaiaamu. Kaksi kuuta ovat laskeneet, ja edelleen tummanpunaisena mollottava aurinko on noussut taivaalle. Se paistaa suoraan Smarksiden keskustaan, eivätkä minimaaliset otsonikerroksen rippeet suojele yhden käden sormilla laskettavia selviytyjiä ultraviolettisäteilyltä enää nimeksikään. Eipä sillä toisaalta ole mitään väliä, koska päivä päivältä antaa tuntua epätodennäköisemmältä, että yksikään selviäisi tästä painajaisesta hengissä. Smarksiden kaupungissa kaikki on mennyt. Vaikka paikka oli täysin rapistunut jo heti ydinsodan jälkeen, viimeiset kaksi viikkoa ovat tehneet koko paikasta täyden läävän. Ehkä on jo aika päästää se kärsimyksistään. Samalla tavalla kuin tehtiin Zempparille, joka oli hautonut itsemurhaa kaikkien näiden päivien ajan.

Helsing#65 kävelee pohjoisesta kohti Lentävän spagettihirviön aukiota onnellisena siitä, että heräsi tänäkin aamuna hengissä. Täsmälleen samaa miettii saunassa tuijottaa, joka käppäilee kohti samaa aukiota etelän suunnasta. Luru on saapumassa paikalle idästä, niin ikään iloisena siitä, ettei häntä ole edelleenkään tapettu. Ja viimeisenä lännen suunnasta löntystelee Wanhus, yhtä lailla kiittäen jumalaista Spagettihirviötä siitä, että hän on edelleen saanut pitää henkensä.

Siis hetkinen. Kaikki neljä eilen illalla nukkumaan käynyttä on yhä hengissä! Kun nelikko kokoontuu aukiolle, mieliala ei silti ole riemukas. Ei, tilanne tuntuu jollain tavalla ahdistavalta. Joku on vinossa. Joku heistä on sittenkin ilahtunut pelkästään siitä, että häntä ei ole tajuttu lynkata, sen sijaan, että hän olisi pelännyt yöllä oman henkensä puolesta. Joku heistä suunnitelee yhä heidän jokaisen murhaamistaan. Mutta miksi hän ei ole iskenyt viime yönä? Eikö hän ole onnistunut? Kuka on pystynyt suojelemaan heitä? Miksei suojelija ole tehnyt työtään muina öinä?

Liikaa kysymyksiä, eikä yhtään selvää vastausta. Nelikko mulkoilee toisiaan väsyneenä, surullisena ja pelokkaana. Normaalina sunnuntaiaamuna he menisivät Lentävän Spagettihirviön kirkkoon. Nyt siitä ei ehkä ole hyötyä. Saattaa nimittäin olla, että tämä sunnuntai jää heidän kaikkien viimeiseksi päiväkseen, jos selkeyttä ei saada tilanteeseen.

Nyt on PÄIVÄ. Hengissä olevia äänestyskelpoisia on 4, joten lynkkaukseen tarvitaan 3 ääntä. Jos kukaan ei saa vaadittua äänimäärä, ketään ei lynkata. Aikaa äänestää ja keskustella tiistaille kello 15 saakka.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
saunassa tuijottaa
Midcarder
Viestit: 53
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 02:12

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Loppu häämöttää, tavalla tai toisella. Mukavaa kuitenkin, että kaikki selvittiin yöstä. Tiedän, että tilanne on pelottava, mutta hiljaisuus ahdistaa ilmapiiriä vain entisestään. Avataan siis keskustelu tämän päivän osalta.

Tällä hetkellä olen itse melko varma Helsingin kaupunkilaisuudesta, mutta Wanhuksen ja Lurun statukset ovatkin mysteerejä. Wanhuksen asemaa ei muistaakseni ole sen suuremmin kyseenalaistettu saati selvitetty, ja Lurustakin ollaan saatu lähinnä mitä ilmeisimmin väärää tietoa (en tosin tiedä onko väärän tiedon antaja hän itse, vai joku muu). Omien puheittesi mukaan olet alkoholin ystävä - oliko aakoo ryyppykavereitasi, Luru? Kuka, tai mikä, teikäläinen oikein on, Wanhus? Mitä sinä teet zombeista huutelun lisäksi, Helsing? Onko jollain ässää hihassa tilanteen ratkaisemiseksi?
liimaa pääsi viemäriin

Luru
Main eventer
Viestit: 192
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:30
Paikkakunta: Kotka

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Luru »

saunassa tuijottaa kirjoitti:Loppu häämöttää, tavalla tai toisella. Mukavaa kuitenkin, että kaikki selvittiin yöstä. Tiedän, että tilanne on pelottava, mutta hiljaisuus ahdistaa ilmapiiriä vain entisestään. Avataan siis keskustelu tämän päivän osalta.

Tällä hetkellä olen itse melko varma Helsingin kaupunkilaisuudesta, mutta Wanhuksen ja Lurun statukset ovatkin mysteerejä. Wanhuksen asemaa ei muistaakseni ole sen suuremmin kyseenalaistettu saati selvitetty, ja Lurustakin ollaan saatu lähinnä mitä ilmeisimmin väärää tietoa (en tosin tiedä onko väärän tiedon antaja hän itse, vai joku muu). Omien puheittesi mukaan olet alkoholin ystävä - oliko aakoo ryyppykavereitasi, Luru? Kuka, tai mikä, teikäläinen oikein on, Wanhus? Mitä sinä teet zombeista huutelun lisäksi, Helsing? Onko jollain ässää hihassa tilanteen ratkaisemiseksi?
aakoo ei kuulunut kaveripiiriini. Helsingin ja sinun viattomuudesta olen ollut melko varma koko ajan, mutta Wanhus on tosiaan jäänyt vähän etäiseksi tapaukseksi. Aiemmin olin varma hänenkin syyttömyydestä, mutta enää en ole varma, kun olemme ilmeisesti edelleenkin vaarassa..
TAFKAB - The Artist Formerly Known As Blaster (BlasterMaster, MasterBlaster, The Blasterpiece)

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Itse en yhtään usko, että kukaan teistä kolmesta haluaisi meille muille yhtään mitään pahaa. Tuntemusta vahvistaa se, että me perkele selvittiin yöstä hengissä. Jos joku meistä olisi murhaaja, niin miksi hän olisi pitänyt viime yön vapaata? Saunassa tuijottaa, kysyit mitä teen zombeista huutelen lisäksi, niin olen vain normaali mies, joka toivoo selviävänsä tästä kaikesta hengissä, ja aloittaa uuden, kunnollisen elämän ilman tätä painajaista. Haluan olla ihmiskunnan pelastajia.

Olisiko oikeasti jopa niin, että meidän zombiongelmasta on päästy eroon. En halua äänestää ketään, ja toivon, että jokainen meistä neljästä kokoontuu tänne myös huomenna aamulla.
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Itse olen kaupunkilainen ja pahuutta suorastaan välttelen. Roolinihan selvisi jo pari päivää sitten enkä usko sen herättävän mitään viitteitä pahuuteen. Luru tosin epäilyttää, en muista nyt, onko hänen rooliaan selvitetty missään kohtaa. Vainoharhaiseksi tässä tosin tulee meidän ollessa lukumäärällisesti näin vähäiset. Helsingin toivomukset huomenna tänne kokoontumisesta tuntuvat hassuilta - emmekö me nykyisen tiedon valossa osaisi jo poistaa pahuus keskuudestamme?
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Nelikon ilmeet pysyvät vakavina koko päivän ajan. Keskustelua käydään, mutta mitään yksimielisyyttä lynkattavasta henkilöstä ei saada aikaan. Oikeastaan edes yhtään ääntä ei anneta siitäkään huolimatta, että jokainen tietää elävänsä mahdollisesti aivan viimeisiä hetkiä, jos koko touhua ei saada päätökseen.

"Mutta ehkä meidän ei tarvitse enää äänestää? Ehkä tämä tilanne on jo ratkennut. Ehkä olemme tuhonneet kaikki meitä uhanneet viholliset!" Helsing#65 ehdottaa toiveikkaasti.

Mutta ei, niin hyvin tilanne ei ikävä kyllä ole. Aamuista onnea kaikkien neljän hengissä selviämisestä varjostaa painostava tunnelma. Jokin on edelleen pahasti pielessä. Joku haluaa heidät yhä hengiltä. Koska nelikko ei osaa päättää, ketä he epäilevät eniten, kaikki painuvat koteihinsa nukkumaan ja toivomaan, että näkisivät vielä seuraavan aamun.

Nyt on YÖ. Teillä on aikaa 24 tuntia, eli huomiseen (keskiviikko) kello 16 asti ilmoittaa yöllisten erikoiskykyjenne käytöstä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Nyt se on varmaa: Helsing#65:n toiveikkuus oli ennenaikaista. Harmi vain, että Helsing#65 sai itse tajuta sen vasta sillä hetkellä, kun oli jo aivan liian myöhäistä. Eikä tilanteen toteaminen ole muillekaan kovin antoisa kokemus. Luru, Wanhus ja saunassa tuijottaa olivat lähteneet yksissä tuumin marssimaan Helsingin kämpille sen jälkeen, kun olivat joutuneet toteamaan, että tämä ei saapuisi omin voimin aamutapamiseen.

Mikään matka koko tämän kaksiviikkoisen kidutuksen aikana ei ollut tuntunut yhtä pitkältä, eikä mikään ihme. Nyt oli nimittäin selvää, että joku heistä kolmesta oli koko tämän paskan takana ja että hetkenä minä hyvänsä vihoviimeinenkin heistä saattaisi menettää henkensä. Voi ihmiskunta, mihin olit ajautunut? Vielä muutamia viikkoja sitten kaikki oli mahdollista. Nyt koko maapallo on tuhoutunut ydinsodassa, ja alun perin 18-henkisestä selviytyjäporukasta on jäljellä enää 3 nääntynyttä hermorauniota, joista yksi on vieläpä valmis murhaamaan viimeisenkin ihmissielun.

Nämä ajatukset pyörivät kolmikon mielessä (tai no, todellisuudessa toki vain kaksikon, koska yksi heistä on varmasti mitä tyytyväisin tämänhetkiseen tilanteeseen), kun he vihdoin pääsivät Helsingin kämpille. Siellä odotti mitä kamalin - ei suinkaan näky - vaan haju. Oikeastaan ruumiin löyhkä oli tullut heitä vastaan jo jonkin aikaa ennen asunnolle pääsyä, mutta viimeiseen saakka he olivat sulkeneet sen mielestään ja toivoneet vain kuvittelevansa kaiken. Nyt kuitenkin asiaa oli turha peitellä: täällä haisi palaneelta ruumiilta.

Ja toden totta, Helsingin asunnolla heitä odotti näky, jonka kuvottavuuteen vielä mikään tähän mennessä nähty ei ollut yltänyt. Se oli jotain sellaista, mikä sai saman tien unohtamaan kaikki muut omituiset piirteet Helsing#65:n asunnossa, kuten sen, että kämpän seinät oli muun muassa tapetoitu täyteen eri zombie-elokuvien julisteilla.

Zombie-julisteet eivät nimittäin merkanneet siinä vaiheessa paljon mitään, kun asunnon lattia oli täynnä verta, mikä oli ilmeisestikin vuodatettu Helsingistä pihalle. Verivana johti keittiiöön, johon kolmikko käveli vastentahtoisesti - eikä ihme. Lurua, Wanhusta ja saunassa tuijottaata odotti nimittäin Helsing#65:n pienen pöydän äärelle katettu lounas. Eikä kyseessä ollut ihan mikään perinteinen lihamureke vaan Helsingistä itsestään tehty paisti, joka oli jaettu tasaisesti kolmelle lautaselle perunahöysteen oheen. Keskellä pöytää komeili tietenkin Helsing#65:n paistettu pää, jonka suuhun oli törkätty punaisena kimalteleva omena. Haju oli luotaantyötävä, suorastaan kuvottava. Koko kolmikko poistui saman tien keittiöstä, kolmikon herkkävatsaisin poistui saman tien vessaan oksentamaan.

Luru, Wanhus ja saunassa tuijottaa halusivat saman tien ulos tästä järkyttävästä paikasta. Ennen sitä oli kuitenkin tehtävä vielä yksi juttu. Nenänsä peittäen kolmikko käveli vielä takaisin keittiöön, josta he löysivät Helsing#65:n henkilökortin katettuna yhdelle lautasista kuin menukortiksi. Siitä selvisi, että Helsing#65 oli
► Näytä spoileri
Tämän jälkeen Luru, Wanhus ja saunassa tuijottaa eivät tahtoneet viettää enää hetkeäkään Helsingin asunnon läheisyydessä. He palasivat pikimmiten Smarksiden ränsistyneen kaupungin keskustaan haukkaamaan raitista ilmaa. Samalla heidän mieliinsä alkoi väkisin nousta kuitenkin se kaikkein kammottavin ajatus: yksi heistä kolmesta oli tämän kaiken takana. Ja hänellä oli varmasti varattuna vähintään yhtä vastenmielinen kohtalo myös kahdelle muulle, jos he eivät nyt onnistuisi lynkkaamaan häntä.

Nyt on PÄIVÄ. Hengissä olevia äänestyskelpoisia on 3, joten lynkkaukseen tarvitaan 2 ääntä. Pelissä ollaan tultu tilanteeseen, jossa edessä on käytännössä 100-prosenttisella varmuudella viimeinen päivävuoro. Siksi annan aikaa vähän enemmän: sunnuntaille klo 15 saakka. Toki saatte hoitaa homman paljon nopeammin (ja on suositeltavaakin, ettette jää nyt turhaan mitään odottelemaan), mutta tämä siis siksi, että voitte vielä keskustella rauhassa ja että ehditte varmasti äänestää. Nyt jos nimittäin ketään ei lynkata, peli päättyy käytännössä varmasti kaupunkia uhkaavan tahon voittoon. Harkitkaa tarkkaan.
Viimeksi muokannut kenitys, 04 Touko 2016, 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Loppu häämöttää. Mikäli merkit paikkansa pitävät, niin huomenna emme enää tänne kokoonnu.

Epäilin eilen hieman Helsingin olevan paha, koska tämä toivoi yön yli odottamista. Luru, sinä olet tutkimusjohtaja? Mitä sinä olet tehnyt öisin?

Ja saunassa tuijoittaa, mikä sinä olet? Emme ole saaneet sinusta mitään tietoa. Yritin kysyä sinulta eräänä päivänä, mutta vastauksesi oli varsin epämääräinen etkä juuri mitään tehnyt kuin vakuutellut olevasi kovin tärkeä kaupungille - nyt olisi korkea aika kertoa, miten olet kaupungille tärkeä.
Viimeksi muokannut Wanhus, 04 Touko 2016, 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
saunassa tuijottaa
Midcarder
Viestit: 53
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 02:12

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Wanhus kirjoitti: Ja saunassa tuijoittaa, mikä sinä olet? Emme ole saaneet sinusta mitään tietoa. Yritin kysyä sinulta eräänä päivänä, mutta vastauksesi oli varsin epämääräinen etkä juuri mitään tehnyt kuin vakuutellut olevasi kovin tärkeä kaupungille - nyt olisi korkea aika kertoa, miten olet kaupungille tärkeä.
"Saunassa tuijottaa on tutkimusjohtaja.", on lause joka on tullut jo muutamassakin asiayhteydessä esille. Asiaa hieman raotin, ja nyt tässä tilanteessa voin kertoa tarkemmin, että kaupungissa asuvat ihmiset ovat elossa osittain suojakentän ansiosta, joka laitoksellamme luotiin. Oma tehtäväni tällä planeetalla onkin ollut elämän jatkuvuuden takaaminen, ja tänään aion poistaa viimeisetkin pahuuden rippeet täältä, jotta me viimeiset eloonjääneet saamme viettää edes viimeiset päivämme rauhassa, omilla ehdoillamme. Omat erikoiskykyni ovat olleet suojauspuolella.

Tällä hetkellä omat epäilykseni ovat enemmän Wanhuksen suunnilla. Ei niinkään sentakia, että meikäläisestä kaivelit tietoja, koska jos tosiaan oletkin syytön, on 50/50 tilanne murhamiehen selvittämisen suhteen teikäläisenkin vinkkelistä. Kaikki me tietoa halutaan. Nämä tuntemukset heräsivät lähinnä sentakia, että kyselemäsi Lurun touhuilut käytiin vastikään lävitse. Ei toki niinkään yöllisen toiminnan osalta, mutta muuten kylläkin. Lisäksi, olet edelleen minulle jotenkin etäisempi hahmo kuin Luru.

Annan tilaisuuden kuitenkin keskustelulle vielä muuttaa mieltäni, sillä näissä tilanteissa ei kuitenkaan ole useimmiten paras ratkaisu hätiköidä.
liimaa pääsi viemäriin

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Teistä siis molemmat on tutkimusjohtajia? Toinen varmasti tuon pahuuden edustajana. Itse paljastuin vässykäksi erään yön jälkeen ja sitä voin avata sen verran, että käytännössä minusta ei ole ollut mitään hyötyä koko tämän hirviöinvaasion aikana. Yöt olen ollut poissa kotoani väistämässä hyökkäyksiä. Mitään tietoa minulla ei ole enkä ole muuta tässä väistellyt ja pelännyt kuin kuolemaa, joka tässä usean ystävän on korjannut pois.

Luru, mitä sinulla on sanottavana?
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Luru
Main eventer
Viestit: 192
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:30
Paikkakunta: Kotka

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Luru »

Jos jotain vuodet työssäni opetti, oli se, että miten suojaudutaan hyvin. Olen siis yöt vaan hengaillut kotonani suojassa, koska olen onnistunut rakentamaan kodistani turvallisimman talon tässä kaupungissa. Minun on jopa vaikea uskoa, että Wanhus olisi niin etevä kaveri, että hänen taloaan ei tarvittaessa pahuuden voimat läpäisisi.
TAFKAB - The Artist Formerly Known As Blaster (BlasterMaster, MasterBlaster, The Blasterpiece)

Vastaa Viestiin