Smarkside: MAFIA

Fiktiivinen painiaiheinen tarinankerronta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Paljon puhetta, mutta vähän tekoja Helsingiltä. Jos meidät voisit pelastaa meidät tältä "zombiuhalta" niin mikset ole jo toiminut? Hyväsydämmisyyteni on kuitenkin aina ollut heikko kohtani, joten annan sinulle vielä mahdollisuuden ystävä hyvä. Toivottavasti tämä ei tarkoita sitä että viimeinen näky ennen kuin kuolema minut korjaa on Helsing mässyttämässä koipeani.

Vaihdetaan ääni kakkosepäiltyyn eli Inkfish. Puhu nyt tai vaikene iäksi.

ÄÄNI: Inkfish
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Inkfish
Midcarder
Viestit: 55
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 15:07

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Inkfish »

Myönnän että olen ollut väärässä monen ihmisen suhteen, kun olen mennyt kaupunkilaisia äänestämään. Ehkä itsemurha auttaisi asiaa.. Haluan kuitenkin jatkaa vielä zombeja vastaan taistelua, joten äänestän seuraavaa henkilöä..

ÄÄNI: Helsing#65

Mr. Off
Main eventer
Viestit: 140
Liittynyt: 01 Helmi 2016, 22:44

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Mr. Off »

Jos vielä kerkeän äänestyksessä hakeutua puolelle, jossa äänestäni on hyöty niin vaihtaisin ääneni Inkfishiin. Olen vakuuttunut, että Helsing on kunnon kansalainen. Hän on vain kiinnostunut tutkimaan zombeja, mikä ei ole kovinkaan kummallista, kun elämme tällaiden ydintuhoajan maailmassa. Inkfishiä äänestän lähinnä siksi ettei Helsingkiä lynkattaisi.

vaihdan ääneni: Inkfish

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Sori, pari viime päivää on ollut järkyttävän kiireisiä ja ei ole koneella ehtinyt pahemmin käydä. Inkfishin ääntä ja Mr. Offin äänenvaihdosta ei enää otettu huomioon, koska ne tuli deadlinen jälkeen.

------------------

Helsing#65 ja Inkfish saavat osakseen tasaisesti syytöksiä ja epäilyksiä. Joku molemmissa epäilyttää jäljellä olevia kaupunkilaisia paljon. Inkfish on ollut hämmästyttävän innokas äänestämään ulos juuri niitä ihmisiä, jotka ovat osoittautuneet syyttömiksi. Helsing#65 on puolestaan jauhanut päivästä toiseen zombeista, ja nyt erikoinen viesti kertoi, että hän olisi itse Zombie-friikki. Mitä se tarkoittaa? Epäilyttävältä se vähintään kuulostaa.

Mutta kumpi heistä on syyllinen piinaavaan tilanteeseen? Vai onko kumpikaan? Vai kenties kumpikin?

Selvyyttä tilanteeseen ei kuitenkaan saada. Sekä Inkfish että Helsing#65 saavat säilyttää rakkaan henkikultansa ainakin vielä tämän päivän, sillä enemmistö selviytyjistä ei asetu kummankaan lynkkaamisen taakse. Epäilevä, suorastaan ahdistunut ilmapiiri valtaa kylän jälleen, kun ilta kääntyy yöksi ja kaikki siirtyvät yöpuulle.

Nyt on YÖ. Teillä on aikaa 24 tuntia, eli huomiseen (lauantai) kello 21 asti ilmoittaa yöllisten erikoiskykyjenne käytöstä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Kenityksen brutaalista murhasta on kulunut jo reilu viikko, eikä harvoilla jäljelle jääneillä selviytyjillä ole mitään hajua vieläkään siitä, mikä heitä varsinaisesti uhkaa. Los_Pebbels oli itsenäinen Erakko, Krizski itsenäinen Joukkoitsemurhan kannattaja ja Merovingi jumalauta jonkinlainen ydinsaastehirviö - mitä se ikinä tarkoittaakaan. Sen lisäksi Vendicta pisti toissa päivänä varsin armotta Ultimaten niskat nurin. Kehen täällä voi todella enää luottaa?

Yksi asia on kuitenkin selvää. Inkfishiä ei tarvitse enää epäillä, sillä hänet on viime yönä päästetty päiviltä vaivaa säästelemättä tai sääliä tuntematta. Kahdeksanhenkiseksi kutistunut selviytyjäporukka löytää Inkfishin jostain syystä keskeltä Smarksiden autioitunutta metroasemaa. Kuten tässä vaiheessa jo kaikki varmaan osaavat odottaa, näky ei ole tälläkään kertaa kaunis. Inkfish on nimittäin ripustettu roikkumaan metroaseman katosta metallisella hirttoköydellä, ja hirttoköysi on puristettu niin brutaalisti Inkfishin kaulan ympärille, että tämän silmämunat ovat pullahtaneet hänen päästään ulos. Samalla myös Inkfishin suu on auennut hervottomasti, ja ilmeisesti hän on ennen vääjäämätöntä kuolemaansa ehtinyt vielä oksentaa päälleen vähintään litran verta ja muita eritteitä. Ei siitä sen enempää.

Onneksi Inkfishin henkilökortti on samalla tippunut hänen taskustaan maahan. Siitä selviää, että Inkfish oli
► Näytä spoileri
Tätä ei enää kukaan ymmärrä kunnolla. Eikä asiaa helpota se, että samalla piippaavat jälleen kaikkien älyrannekkeet.

"Lord Muhmet on selvittäjä."

Eikä siinä edes kaikki. Juuri kun Muhmetia koskenut viesti on pyyhkitynyt rannekkeiden näytöltä, piippaavat samat laitteet heti uudestaan.

"Wanhus on vässykkä."

Nyt on PÄIVÄ. Hengissä olevia äänestyskelpoisia on 8, joten lynkkaukseen tarvitaan 5 ääntä. Jos kukaan ei saa vaadittua äänimäärä, ketään ei lynkata. Aikaa äänestää ja keskustella keskiviikolle kello 12 saakka.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
saunassa tuijottaa
Midcarder
Viestit: 53
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 02:12

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Järkytyin niin toissapäiväisistä tapahtumista, että en saanut itseäni eilen sängystä ylös alkuunkaan. Nyt alkaa kuitenkin aika käydä vähiin, ja olisikin ensiarvoisen tärkeää, että löydettäisiin yhteinen sävel edes jossakin muodossa. Toisaalta en taasen soisi että täysin sokkona sohitaan, sillä jokaisen kaupunkilaishengen arvo nousee päivä päivältä korkeammaksi.

Omissa mietteissäni nousee tällä hetkellä kaksi epäiltyä ylitse muiden, ja he ovat Helsing-äijä sekä vendicta. Zombiefanaattisuuden positiivisista puolista on hankalampi sanoa, mutta mahdollisia negatiivisia sellaisia ainakin löytyy. Jo tämän karmean tilanteen alusta lähtien on Helsing melko heppoisin perustein, mutta ennenkaikkea hämmentävällä päättäväisyydellä, lähtenyt syyttelemään muita tovereitamme. En tiedä onko se vain vainoharhaisuutta, vai haluaako hän oikeasti kaupunkilaiset yksinkertaisesti hengiltä. Myös yölliset kuolemat ovat jokseenkin vissiin osuneet Helsinkiäijän ympärille, mutta en tiedä onko tämä vain jonkinsortin lavastusta....

Vendicta taasen oli muutamien henkilöiden huulilla parisen päivää sitten, mutta toissapäiväisen raivon vallassa tehdyn veriteon jälkeen vaikuttaa, että joko herraa pelätään, tai sitten hänet on vain unohdettu. Itseäni kiinnostaisi ainakin tietää mikä ajoi sellaisiin kauheuksiin, sillä ei tuollainen käytös ainakaan meidän selviytymistämme helpota. Syyttömän miehen julkisesti tappanut selviää ilman minkäänlaisia jälkiseuraamuksia. Omituista.

Kiinnostaisi myös muiden näkemykset näistä "paljastuksista". Voidaan vissiinkin todeta, että tiedot ovat vähintäänkin vajavaisia, ja joissain tapauksissa harhaanjohtaviakin (Kirsin tapauksessa ainakin itse ajoin harhaan, sillä pätevän lääkärin sijaan löytyikin jotain aivan muuta). Voimmeko siis tehdä niistä jonkinlaisia järkeviä päätelmiä? Uusimmat tiedot vässykästä ja selvittäjästä jättävät vähän kylmiksi, kun ensinnämainittu ei kerro yhtään mitään, ja jälkimmäinenkin lähinnä suunnattomasta hyödystä meille mikäli herra on samassa remmissä, sekä melkoisesta ongelmatapauksesta mikäli hän onkin vihollisen leirissä. Mene ja tiedä sitten, jotenkin näitäkin pitäisi keskustella läpi.

En nyt itse kovin tarkasti muista, että onko meillä vielä erikoisen hiljaisia tapauksia jäljellä, mutta mikäli on, alkaisi nyt olemaan viimeisiä hetkiä päästää heidätkin tuskistaan pois. Äänestäminen (kuten on jokseenkin jo nähty) kun ei ole helppoa muutenkaan.

Loppu alkaa häämöttää, mutta kyllä meissä piisaa voimaa selvitä täältä elossa pois! Pahoja tyyppejä ei arvatenkaan kovinkaan montaa ole jäljellä, muutaman itsenäisen ja yhden mikäikinämonsteriolikaan Merovingin kuolemien jälkeen, joten hoidetaan homma nyt loppuun asti!
liimaa pääsi viemäriin

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Vähiin käymme. Itse olen pitänyt Lord Muhmettia tähän asti pahuuden edustajana, mutta tuo viimeöinen paljastus herättää kyllä kysymyksiä. Selvittäjä? Voihan se olla mitä puolta hyvänsä, en osaa sanoa.

Mikä kiinnostaisi on myös se, että mikä on saunassa tuijottaa rooli? Miehestä ei ole saatu mitään sen tarkempaa tietoa, hän vain huutelee kun hiljaisuudestaan kerkiää. En äänestä vielä ketään, olisi kiva kuulla muiden ajatuksia myös.
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
saunassa tuijottaa
Midcarder
Viestit: 53
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 02:12

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Sanotaanko näin, että olen osa sitä syytä, minkä takia täällä meidän helvetissämme ylipäätään on ihmisiä elossa, toisinkuin mitä ilmeisimmin ulkomaailmassa. Tämän johdosta haluaisinkin ettei työni valu hukkaan, ja saamme johdettua yhteisömme tästäkin koettelemuksesta läpi. Elämän on jatkuttava!

Sen tarkemmin en lähde itseäni paljastamaan/maalitaulua selkääni maalaamaan, mutta tulkaa toki käymään kotonani jos epäilyttää. Ei mulla salailtavaa ole.
liimaa pääsi viemäriin

Lord Muhmet
Midcarder
Viestit: 49
Liittynyt: 13 Tammi 2016, 18:28

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Lord Muhmet »

En ole aivan varma kuinka paljon uskaltaa selvittäjän tarkoitusta tässä avata, mutta sen sanon että heikosti käy meidän ihmiskunnalle mikäli minä en henkiin jää...

Nyt olisi aika äänestää tämä meidän keskuudessa riivaava paholainen, tai siis zombie pihalle. Niin kauan kuin Helsing#65 on elossa, on meidän ihmiskunta vaarassa. Pelastakaa kanssani meidän ihmiskunta ja äänestäkää oikein!

ÄÄNI: Helsing#65

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Ääni: Zemppari

Kantani ei ole muuttunut Zempparia kohtaan miksikään. Zombi se on, ja vaarallinen sellainen. Edelleenkin hän oli ensimmäinen, joka alkoi minua syyttelemään, kun huomasi, että olin saanut selville zombien olevan uhka. Eilen jostain syystä vaihtoi ääntään, eikä minua äänestynätkään, joka ei kyllä yhtään parantanut miehen osakkeita silmissäni. Taisi vain yrittää päästä minun "hyvälle puolelle" ja kääntää epäilyjäni pois hänestä. Kannattaa kuunnella minua tai ensi yönä on taas jonkun teistä vuoro herätä siihen, että Zemppari iskee hampaansa teihin.
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Luru
Main eventer
Viestit: 192
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:30
Paikkakunta: Kotka

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Luru »

Olen samoilla linjoilla, että Zemppari on uhka. Alusta asti herättänyt pieniä epäilyksiä olemalla omissa oloissaan. Ääni: Zemppari
TAFKAB - The Artist Formerly Known As Blaster (BlasterMaster, MasterBlaster, The Blasterpiece)

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Tässä on varmaan sitten vain äänestettävä mukana.

ÄÄNI: Zemppari
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Vendicta
Lower Midcarder
Viestit: 16
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 10:13

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Vendicta »

Joo, eiköhän mennä mukana ja anneta Zempparille Tombstone Piledriver.

Ääni: Zemppari

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Hei hei hei, eipäs nyt hypätä johtopäätöksiin. Epäilykseni syttyivät Helsingiä kohtaan kun hän ensimmäisenä alkoi zombeista puhumaan. Älkää ristiinnaulitko minua vaan sen takia, onhan täällä porukkaa nirhattu pienemmistäkin syistä. Toinen epäluulonne lähde taitaa olla muutama yö sitten tapahtunut katoamiseni ja paluuni pöllämystyneessä tilassa. Nyt kun Inkfish on kuollut ja minun ei tarvitse häntä pelätä, voin paljastaa yön tapahtumat.

Tuo pirulainen yritti käännyttää minua itsemurhakulttinsa jäseneksi. En voinut olla varma kuka tätä oli yrittänyt ennen kuin Inkfishin henkilöllisyyskortti paljasti hänet hurmaavaksi joukkoitsemurhaajaksi. Onneksi hän ei sinä iltana onnistunut, jäljelle jäi vain väliaikainen muistikatkos illan tapahtumista.

Pyydän, harkitkaa vielä. Mutta jos päätöksenne on lopullinen, tehkää se siististi ja haudatkaa minut kunniallisesti.
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Neljä ääntä. Se ei riitä.

Zemppari päästää niin kuuluvan helpotuksenhuokaisun, että jos jossain päin tätä ydinsodan turmelemaa maapalloa on jäljellä vielä yksikin toinen elävä sielu, hän tietää nyt taatusti, että Smarksidessa asuu vähintään yksi jumalattoman helpottunut kaveri. Zempparin lynkkaaminen oli nimittäin hiuskarvan varassa, mutta niin vain Smarksiden selviytyjät eivät taaskaan pääse yksimielisyyteen. Vendicta, Wanhus, Luru ja Helsing#65 ovat valmiita listimään Zempparin. Lord Muhmet kannattaa Helsing#65:n teloittamista. saunassa tuijottaa pohtii tilannetta kovaan ääneen, muttei äänestä ollenkaan. Mr. Off pysyy täysin hiljaa.

Nyt heitä on vielä kahdeksan. Saa nähdä, kuinka moni selviää seuraavasta yöstä.

Nyt on YÖ. Teillä on aikaa 24 tuntia, eli huomiseen (torstai) kello 17 asti ilmoittaa yöllisten erikoiskykyjenne käytöstä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Okei, tämä on ihan helvetin outoa.

Vendictan asunnossa pauhaa Our Lady Peacen kappale Whatever niin kovaa, että musiikki kuuluu ulkopuolelle saakka. Se ei ole hyvä merkki, mutta seitsemällä hengissä olevalla kaupunkilaisella ei ole muuta mahdollisuutta kuin astella sisään hänen hämyiseen asuntoonsa. Hetken aikaa kestää ennen kuin kukaan löytää jälkeäkään Vendictasta. Kämppä on täynnä kaikenlaista showpainikrääsää, mestaruusvöiden replicoita, valokuvia, paitoja ja muuta vastaavaa. Olohuoneen täyttää jättimäinen WrestleMania XX:n juliste. Lopulta jälki löytyy, eikä se tälläkään kertaa ole kaunista.

"Eikö joku kerta voisi käydä niin, että aamulla kateissa oleva henkilö ei olisikaan kuollut?" joku lohkaisee joukosta.

Kaunis ajatus, mutta ainakaan tänään sitä on turha toivoa. Vendicta on nimittäin kuollut ja vieläpä niin sanotusti hukkunut omaan miekkaansa. Mies nimittäin löytyy omasta makuuhuoneestaan, jossa sängyn yläpuolella roikkuu iso kehystetty yhteiskuva hänestä kanadalaisen showpainilegendan Chris Benoit'n kanssa. Vendicta on tosin kuvassa vähintään parikymmentä vuotta nuorempi, maksimissaan teini-ikäinen. Molemmat hymyilevät samaa leveää virnettä ja näyttävät niin paljon toisiltaan, että heidän on pakko olla sukua - aivan kuin isä ja poika. Pian kaikkien huomio kiinnittyy kuitenkin tuosta taulusta Vendictaan, joka makaa sängyllään. Turha lienee erikseen mainita, että mahdollisuudet hänen hengissäoloon ovat puhtaat nolla.

Vendictan niskat on nimittäin napsautettu katki ilmeisesti hyvin samanlaisella tekniikalla kuin hän itse katkaisi Ultimaten niskat pari päivää aikaisemmin. Sen lisäksi hänet on vielä tukahdetettu tyynyllä kaiketi samaan aikaan niin, että osa tyynyn höyhenistä on yhä hänen suussaan. On vaikeaa sanoa, onko Vendicta kuollut ensin tukehtumiseen vai niskojen katkeamiseen. Yhtä kaikki, nyt hän makaa vuoteellaan kuolleena kuin kivi. Sängyn yläpuolella roikkuvan valokuvan katseet tuntuvat kohdistuvan suoraan häneen.

Koko paikka tuntuu muun muassa valokuvien ja edelleen pauhaavan musiikin takia niin karmivalta, että kaikki haluavat paikalta nopeasti pois. Viime hetkellä joku muistaa napata Vendictan henkilökortin. Siitä selviää, että hän oli
► Näytä spoileri
Okei, tästä ei puhuta enää koskaan.

Nyt on PÄIVÄ. Hengissä olevia äänestyskelpoisia on 7, joten lynkkaukseen tarvitaan 4 ääntä. Jos kukaan ei saa vaadittua äänimäärä, ketään ei lynkata. Aikaa äänestää ja keskustella sunnuntaille kello 18 saakka.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Lord Muhmet
Midcarder
Viestit: 49
Liittynyt: 13 Tammi 2016, 18:28

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Lord Muhmet »

Mitä jos nyt kaikki yhdessä hankkiuduttaisi eroo meitä riivaavasta zombiesta ja samalla pelastettaisiin kaupunkimme ennen kuin on myöhäistä? Olisiko mitään?

ÄÄNI: Helsing#65

Mr. Off
Main eventer
Viestit: 140
Liittynyt: 01 Helmi 2016, 22:44

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Mr. Off »

Lord Muhmetin kirjoituksessa on sävy, joka tuntuu sanovan, että "kahden eri puolen" pitäisi tulla yhteen ja "yhdessä" ja tappaa zombiet pois. Onko tässä lipsahdus? Luultavasti ei, mutta tartutaan nyt vähäisimpäänkin vihjeeseen.

ääni: Lord Muhmet

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Edelleenkään en tosiaan ymmärrä, että miten minusta saa yhtäkkiä zombien, kun minä itse olen se, joka pääsi selville niistä ensimmäisenä. Jos itse olisin zombi, niin en todellakaan pitäisi melua kaupunkiamme uhkaavista lihansyöjistä. Nämä Muhmetin syytökset ovatkin siksi erittäin outoja, ja tulee kyllä väkisin mieleen, että mies yrittää vain suojella itseään. Tosin samanlaisia aavistuksia minulla on Zempparistakin, mutta toisaalta Muhmet on nyt viime päivinä aika aggressiivisesti käynyt kimppuuni... Olisiko hän sittenkin siis se meitä uhkaava zombi, vai toimivatko hän ja Zemppari jopa yhdessä meitä vastaan? Yhtä kuitenkin saa äänestää, ja jotenkin tuntuu, että tiedän kuka se suurin paha meille on.

Eli taitaa siis olla niin, että toveri Mr. Offin tapaan Ääni: Lord Muhmet
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Lord Muhmet
Midcarder
Viestit: 49
Liittynyt: 13 Tammi 2016, 18:28

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Lord Muhmet »

Mr. Off kirjoitti:Lord Muhmetin kirjoituksessa on sävy, joka tuntuu sanovan, että "kahden eri puolen" pitäisi tulla yhteen ja "yhdessä" ja tappaa zombiet pois. Onko tässä lipsahdus? Luultavasti ei, mutta tartutaan nyt vähäisimpäänkin vihjeeseen.
Nyt en kyllä tiedä mistä oikein puhut...

Tässä kun puhun miten meidän(kaupunkilaisten) pitäisi yhdessä (sillä lynkkaamiseen vaaditaan monta ääntä, eikä oma ääneni yksin riitä) äänestää meitä riivaava zombie Helsing keskuudestamme ulos. Aika alkaa olla meidän kylällä...
Helsing#65 kirjoitti:Tosin samanlaisia aavistuksia minulla on Zempparistakin, mutta toisaalta Muhmet on nyt viime päivinä aika aggressiivisesti käynyt kimppuuni.
Tähän vielä pakko perustella kasvava agressiivisuuteni sillä, että se on pakollista, koska kylämme aika on vähissä ellei sinusta päästä eroon...

Avatar
saunassa tuijottaa
Midcarder
Viestit: 53
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 02:12

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Itse olen pitänyt Muhmetia suhteellisen varmana kaupunkilaisena hieman huomiota herättänyttä hiljaisuutta lukuunottamatta, eivätkä tämänpäiväiset keskustelut juuri muuttaneet mieltäni.Toki saatan olla väärässä, mutta itse koen edelleen suurimpina uhkina samoja henkilöitä kuin aiempina päivinä. Hämmentää, kuinka kevyesti Helsinkiäijä vaihtoi kohdettaan, vaikkei Offarillakaan juurikaan mitään suurempaa johtolankaa ollut näissä syytöksissä. Päivästä toiseen tuntuu enemmän ja enemmän siltä, että tämä kaveri haluaa porukkaa hengiltä ihan vain silkasta tappamisen ilosta.

Ääni: Helsing#65
liimaa pääsi viemäriin

Luru
Main eventer
Viestit: 192
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:30
Paikkakunta: Kotka

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Luru »

Lord Muhmet tai Zemppari. Kallistun nyt Muhmetiin, koska hän on jo pari ääntä saanut. Ääni: Lord Muhmet
TAFKAB - The Artist Formerly Known As Blaster (BlasterMaster, MasterBlaster, The Blasterpiece)

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Kaksi tuntia aikaa. Tilanne Muhmet 3 - Helsing 2. Kaikki täysin mahdollista, Wanhus ja Zemppari eivät ole äänestäneet vielä ollenkaan.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Okei, nyt kaupunkilaisilla on ehkä pienen - tai aika isonkin - itsetutkiskelun paikka. Vaihtoehtoja tämänhetkiseen tilanteeseen on lähinnä kolme: 1) osalla on todella erikoinen taktiikka, 2) osa ei ole tajunnut homman jujua ihan oikein tai 3) osaa ei vain kiinnosta.

Oli syy mikä tahansa, vuorossa on ties kuinka mones päivävuoro, jossa kaupunkilaiset eivät saa taaskaan lynkattua joukostaan ketään, koska eniten ääniä saanut henkilö jää yhden äänen päähän tarvittavasta äänimäärästä. Ei lynkkaus ole toki mikään itseisarvo jokaisella vuorolla, mutta karu totuus on se, että kaupunkilaiset eivät voi voittaa taistelua, jos he eivät ikinä pistä ketään pihalle ja antavat vain heitä uhkaavien vihollisten tuhota heidät yksi kerrallaan. Taistelua on kestänyt nyt lähes puolitoista viikkoa ja heitä on jäljellä enää pieni kourallinen. Peli voi ratketa milloin tahansa. Siinä ajassa kaupunkilaiset ovat lynkanneet henkilön vain kahden päivävuoron päätteeksi. Suurin osa muista kerroista on jäänyt siihen, että kukaan ei halua antaa ratkaisevaa ääntä.

Nyt Lord Muhmet herätti Helsing#65:n, Lurun ja Mr. Offin epäilykset. Helsing#65 puolestaan epäilytti Muhmetia ja saunassa tuijottaata.

Wanhus ja Zemppari olisivat äänillään voineet passittaa kumman tahansa pihalle. Sen sijaan he päättivät pysyä täysin hiljaa.

Sitä sopii pohtia seuraavana yönä.

Nyt on YÖ. Teillä on aikaa 24 tuntia, eli huomiseen (maanantai) kello 19 asti ilmoittaa yöllisten erikoiskykyjenne käytöstä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Kuusi ihmistä saapuu Smarksiden rapistuvan keskuksen kokoontumispisteelle. Ahdistus valtaa jälleen kerran porukan mielen. saunassa tuijottaa puuttuu paikalta. Porukka tietää jo tutun menettelytavan: on aika lähteä etsimään ruumista tämän kotoa.

Mutta! Sitten tapahtuu jotain, mitä kukaan ei ole uskaltanut edes toivoa. Saunassa tuijottaa ei olekaan kuollut, vaan hän raahautuu kokoontumispisteelle juuri, kun kuusikko on aikeissa lähteä hänen luokseen. Erityisen hyvässä kunnossa hän ei ole todellakaan ole. Saunassa tuijottaa on mitä ilmeisemmin piesty pahanpäiväisesti: hänen otsastaan vuotaa verta, kaulassa on kuristuksenjälkiä, vaatteet ovat revenneet ja kroppa on täynnä ruhjeita. Miten ihmeessä hän on edes selvinnyt hengissä?

"En minä oikeastaan edes tiedä. Joku vain kävi aivan yhtäkkiä yöllä kimppuuni, ja jotenkin kummassa pääsin tilanteesta viime hetkellä pakoon", saunassa tuijottaa selitää porukalle.

Vaikka saunassa tuijottaa ei ole kummoisessa kunnossa, hän on silti hengissä. Heitä on siis edelleen seitsemän. Heillä on edelleen mahdollisuuksia päihittää kylää vainoava murhaajaporukka - keitä he sitten ikinä ovatkaan. Juuri kun porukka on aikeissa aloittaa päivän keskustelun, kaikkien älyrannekkeet piippaavat jälleen.

"Saunassa tuijottaa on tutkimusjohtaja."

Nyt on PÄIVÄ. Hengissä olevia äänestyskelpoisia on 7, joten lynkkaukseen tarvitaan 4 ääntä. Jos kukaan ei saa vaadittua äänimäärä, ketään ei lynkata. Aikaa äänestää ja keskustella torstaille kello 12 saakka.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Vastaa Viestiin