Smarkside: MAFIA

Fiktiivinen painiaiheinen tarinankerronta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Itse olen miettinyt myös hiljaisten äänestämistä. Jos heiltä ei edes ääniä irtoa, niin tämä touhu jatkuu vain.

ÄÄNI: Enska
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Enska »

Teette äärimmäisen virheen, jos käännytte minua vastaan. Olen erittäin arvokas henkilö tässä yhteisössä, sillä minä kykenen parhaimmassa tapauksessa pelastamaan teidät kaikki kaupunkilaiset!

ÄÄNI: saunassa tuijottaa
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Okei, olen pahoillani, että syytin Krizskiä yhtään mistään... Outo hän toden totta oli, mutta ei uhka yhteisöllemme. Rauha hänen muistolleen.

Mutta! Taas tapa miten Krizski murhattiin vain todistaa sen, että keskuudessamme vaeltaa zombi! Purtu ja suolistettu, huomasitteko? En kyllä ole enää yhtään varma mistään, mutta Zemppari epäilyttää. Nimittäin hänhän äänesti minua eilen, ja mietin, että voisiko se olla siksi, että hän itse on tämä zombi ja pelästyi sitä, että olen päässyt zombien jäljille. Ja nythän hän vielä oli ensin kateissa, ja sitten pamahti outona paikalle. Ja hetkiä siitä löysimme Krizskin... Kyllä tämä kaikki on nyt sen verran epäilyttävää, että Ääni: Zemppari
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Mitäköhän ihmettä viime yönä tapahtui, filmi katkesi jo ensimmäisen yömyssyn jälkeen. Yleensä siihen vaaditaan kaksi.

Ja no voi helvetin helvetti, Krizskistäkin paljastui joku itsemurhan suunnittelija. Minä kun luulin että mies olisi ollut tohtori ja kunnon kansalainen. Luulin jo että tässä paikassa olisi ollut edes joku johon olisi voinut luottaa. Ja Ultimatekin on joku lehtolapsi.

Ja Helsingille, miksi olisin tappanut sen ainoan kaverin, johon minulla oli edes jonkinlaista luottamusta.

Annetaan taas ääni jollekin, ehkä he saavat levätä rauhassa.

ÄÄNI: Inkfish
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Vendicta
Lower Midcarder
Viestit: 16
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 10:13

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Vendicta »

Lets get ready to rumble! Aika aloittaa zombien eliminointi yläköyden yli!
Syytöksiä lentelee suuntaan ja toiseen, mutta yritetään nyt vähän yhtenäistää kohdetta. Näin saadaan porukkaa ulos!

Ääni: Enska

Luru
Main eventer
Viestit: 192
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:30
Paikkakunta: Kotka

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Luru »

Olen samalla linjalla, että hiljaisten joukosta pitää joku eliminoida. Enska avasi vihdoin suunsa, mutta liian myöhään. Ääni: Enska
TAFKAB - The Artist Formerly Known As Blaster (BlasterMaster, MasterBlaster, The Blasterpiece)

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Hyvää keskustelua ja mielenkiintoinen äänestystilanne. Koostan vielä tämän hetken äänet tähän.

Enska (4)
saunassa tuijottaa
Wanhus
Vendicta
Luru

Inkfish (2)
Ultimate
Zemppari

Zemppari (1)
Helsing#65

saunassa tuijottaa (1)
Enska

Seitsemän ääntä vaaditaan lynkkaukseen.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Ultimate
Upper Midcarder
Viestit: 76
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 11:29

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Ultimate »

Olen valmis äänestämään Enskaa, mikäli sillä tavalla jonkinlainen yhteinen mielipide saataisiin. Ikävä totuus on, että meidän on pakko äänestää joku joukostamme lynkattavaksi, muuten pelaamme vihollisten pussiin.

Enska, haluaisitko kertoa hieman enemmän? Miten oikein tarkalleen ajattelit pelastaa meidät kaikki?

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Enska »

Olen tehnyt tärkeää tutkimustyötä kaikessa rauhassa sillä välin kun te olette osoittaneet toisianne sormella ja äänestäneet ihmisiä kuolemaan vailla perusteluja.

VAIHDETTU ÄÄNI: -

Myönnän, että äänestin saunassa tuijottaata tunteella, en järjellä. Vaihdan siksi ääneni ja odotan että teen ratkaisevan löydön.

Järjetön murhanhimo johtaa vain tuhoon.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Lord Muhmet
Midcarder
Viestit: 49
Liittynyt: 13 Tammi 2016, 18:28

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Lord Muhmet »

Jotainhan tässä on pakko äänestää, eihän tästä muuten tule mitään...

Ääneni tästä voi vielä vaihtua, mutta joku on pakko äänestää pihalle, se on vain brutaali totuus.

ÄÄNI: Enska

Mr. Off
Main eventer
Viestit: 140
Liittynyt: 01 Helmi 2016, 22:44

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Mr. Off »

Minäkin laitan äänen tänään. Äänestämättä oleminen ei selvästikkään toimi. ääni: enska

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Enska »

Kehottaisin kaupunkilaisia ajattelemaan rationaalisesti. Mitä todisteita teillä kenelläkään on minua vastaan?

Jos luotatte sokeasti siihen, mitä muut sanovat, kaivatte ainoastaan omaa hautaanne. Esimerkiksi Inkfish on epäilyttävämpi kohde, sillä hän on äänestänyt kaupunkilaisia kuolemaan. Kuinka monta kaupunkilaista minä olen yrittänyt tapattaa?
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

En ihan nyt ymmärrä, että miksi Enska on yhtäkkiä se teidän kaikkien epäilemä henkilö, vaikka Zempparin käytös oli varsinkin viime yönä hyvin outoa. Kehottaisin vielä harkitsemaan Enskan kohtaloa, sillä aika pienillä näytöillä ollaan nyt miestä lynkkaamassa...
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Inkfish
Midcarder
Viestit: 55
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 15:07

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Inkfish »

Myönnän että olen laittanut kaupunkilaisia lynkattavaksi eikä se ole kannattanut. Nyt kuitenkin yritän saada pahoja ihmisiä pois täältä ja arvaan että enska kuuluu näihin pahoihin ihmisiin. Eli..

ÄÄNI: Enska

Avatar
saunassa tuijottaa
Midcarder
Viestit: 53
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 02:12

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Enska kirjoitti:Kehottaisin kaupunkilaisia ajattelemaan rationaalisesti. Mitä todisteita teillä kenelläkään on minua vastaan?

Jos luotatte sokeasti siihen, mitä muut sanovat, kaivatte ainoastaan omaa hautaanne. Esimerkiksi Inkfish on epäilyttävämpi kohde, sillä hän on äänestänyt kaupunkilaisia kuolemaan. Kuinka monta kaupunkilaista minä olen yrittänyt tapattaa?
Mitä todisteita meillä on muita vastaan? Mitä todisteita SINULLA on ketään vastaan?

Kukaan ei ole syyttänyt sinua mistään muusta kuin hiljaisuudesta, joka on yksiselitteinen fakta. Hiljaisuudella on toki moninaisia tulkintatapoja, mutta ainakin omaan makuuni suurin osa niistä on negatiivisia.

Sinun suhtautumisestasi mihinkään ei voi sanoa mitään. Koska olet ollut hiljaa. Onko sinulla parempia ehdotuksia?
liimaa pääsi viemäriin

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Enska kiroaa hiljaa mielessään. Viimeiset viisi päivää ovat kuluneet siihen, että hän on yrittänyt epätoivoisesti saada laitteistoaan toimimaan. Samalla Enska on pyrkinyt saada vähäisellä jäljellä olevalla teknologialla yhteyden tämän kyläpahasen ulkopuolelle. Hän nimittäin uskoo, että tuolla jossain on varmasti vielä joku. Joku, joka voi auttaa häntä siinä tehtävässä, jota hän yrittää epätoivoisesti suorittaa tässä kaupungissa. Mutta toistaiseksi yhteydet eivät pelaa, ja laitteidenkin kanssa on joka yönä ollut suuria vaikeuksia. Niinpä Enska on pyrkinyt pysyttelemään täysin hiljaa, poissa huomiosta aina siihen saakka, kunnes hän pääsisi vihdoin tavoitteeseen.

Mutta nyt nämä urpot ovat sitten päättäneet ottaa hänet silmätikukseen. Juuri, kun Enska oli saamassa ensimmäisen kunnon läpimurron. Juuri kun alkoi näyttää siltä, että hän ehkä sittenkin onnistuisi tavoitteessaan. Niin ei. Ilman mitään perusteluita ja täysin umpimähkäisesti he ovat päättäneet teilata juuri hänet. Juuri nyt. Ei auta, vaikka pari kaupunkilaista nousee vielä puolustelemaan Enskaa. Se on turhaa, peli on menetetty.

Enska on ollut aina herrasmies, ja sitä hän aikoo olla viimeiseen saakka. Niinpä kun äänestys koittaa, ja ratkaisevat seitsemän ääntä kohdistuvat hänen lynkkaukseensa, Enska ei nouse vastarintaan. Hän ei ala huutaa, manata tilannetta tai haistatella typerille kaupunkilaisille. Ei, tehkööt mitä tekevät. He kyllä tajuavat aikanaan tekojensa seuraukset. Niinpä Enska astuu keskelle Smarksiden virtuaalikauppojen keskuksen aukiota ja tuijottaa 11 muuta kaupunkilaista.

Ja sitten hän nappaa pistoolin povitaskustaan.

Koko porukka kavahtaa kauemmas. He tiesivät! Enska on murhaaja! Ja nyt hän aikoo päästää heidät päiviltään vanhanaikaisella pistoolilla. Ei saatana. Enska lataa sekunnin murto-osassa aseensa, kiepauttaa sormensa liipaisimelle...

...Ja heittää pistoolin kauaksi perääntyneen väkijoukon luokse.

"Idiootit. Te ette ole enää edes luotieni arvoisia. Tehkää mitä haluatte, tappakaa vaikka minut tähän paikkaan."

Enskan marttyyriasenne ei vakuuta ketään. Hetken empimisen jälkeen lähimpänä asetta ollut kaupunkilainen syöksyy pistoolin luokse, ottaa Enskan tähtäimeensä... ja täräyttää kuulan suoraan Enskan kallosta läpi! Kaikki on ohi parissa sekunnissa. Veri alkaa pulputa Enskan otsasta, kun tämä vaipuu kuolleena maahan. Mitään ei ole tehtävissä Enskan hyväksi, mutta eihän sitä kukaan olisi halunnutkaan. Porukka poimii yhdessä Enskan henkilökortin tämän povitaskusta. Jännitys tiivistyy. Enska oli
► Näytä spoileri
Helvetin helvetti.

-----

Sen enempää kukaan ei ehdi edes manata, kun yhtäkkiä alkaa tapahtua. Hullunkiilto alkaa loistaa Vendictan silmissä. Kun muut vielä sadattelevat Enskan kohtaloa, Vendicta päästää kammottavan karjaisun.

"ULTIMATE! NYT MINÄ TEEN SINUSTA SELVÄÄ, SENKIN SAASTAINEN PASKA!"

Ultimatella kestää juuri kriittiset pari sekunttia tajuta, mistä on oikein edes kyse. Hän jähmettyy täysin paikoilleen, kun Vendicta nostaa peukalonsa kurkulleen ja tekee klassisen kurkunleikkauseleen. Vendicta ei ole selvästikään enää edes tässä maailmassa, vaan hän on ajautunut aivan omanlaiseen psykoosiinsa. Muut yhdeksän selviytyjää perääntyvät äkkiä kauemmas, sillä he eivät tahdo olla millään tavalla tekemisissä tämän täysin odottamattoman käänteen kanssa.

Kestää vain muutama sekunti, kun Vendicta rynnistää täysillä Ultimatea päin ja kolkkaa tämän ensin iskemällä tätä päähän omalla otsallaan. Sen jälkeen Vendicta repii Ultimaten ylös, kierähtää tämän selkäpuolelle, nappaa otteen tämän vyötäisiltä ja paiskaa tästä otteesta Ultimaten kolme kertaa putkeen maahan. Ultimate on jo lähes tajuton ja pahasti ruhjeilla, mutta Vendicta jatkaa vain hänen pieksemistään. Kukaan selviytyjistä ei tiedä, mitä tehdä. He eivät halua, uskalla tai vain yksinkertaisesti pysty puuttumaan tilanteeseen.

Sen sijaan he joutuvat seuraamaan suorastaan absurdia urheilunäytöstä, jossa Vendicta näyttää pieksevän Ultimaten jostain syystä hengiltä. Ja niin todella tapahtuu: Lopulta Vendicta näyttää olevan valmis lopettamaan kidutuksen, jonka motiivia kukaan ei tajua. Hän tiputtautuu itsekin maahan, nappaa maassa makaavan Ultimaten päästä kiinni käsivarsillaan ja alkaa kiskoa sitten tämän niskaa taaksepäin. Vendictan silmät punoittavat ja suusta näyttää tippuvan kuolaa, kun hän kiskoo Ultimaten niskaa koko ajan rajummin taaksepäin...

Ja sitten kuuluu KRAKS. Ultimaten niskat katkeavat. Järkyttävä näytös on ohi. Ultimate on kuollut. Kukaan ei tiedä, miten reagoida. Paitsi Vendicta, joka näyttää olevan tyytyväinen suoritukseensa.

"No niin! Nyt me saamme tietää, mikä sinä oikein olit olevinasi!"

Vendicta nappaa Ultimaten henkilökortin. Siitä selviää, että Ultimate oli
► Näytä spoileri
Tämä tästä vielä puuttuikin. Ehkä tässä on jo tarpeeksi kärsimystä yhdelle päivälle?

Paitsi että ei ole. Heti Ultimaten kuoleman jälkeen Merovingi on näyttänyt heräävän eräänlaisesta koomastaan. Ensin hänet silmänsä pureutuvat raivostuneena Vendictaan, mutta yhtäkkiä raivo vaihtuukin järkytykseen. Merovingi tipahtaa voimattoman oloisena polvilleen ja purskahtaa äänekkääseen itkuun. Täysin voimattoman oloisena hän raahautuu Ultimaten ruumiin luokse, halaa kuollutta Ultimatea ja alkaa silittää tämän hiuksia. Viimeistään nyt tilanne muuttuu niin absurdiksi, että jokainen yhä hengissä oleva toivoo pääsevänsä äkkiä pois paikalta. Kaikkein eniten sitä näyttää toivovan Vendicta, joka on vähitellen palautunut psykoosistaan ja tajunnut tappaneensa Ultimaten, joka oli selvästi äärimmäisen tärkeä henkilö Merovingille.

Samalla kun Vendicta alkaa perääntyä kauemmas Ultimaten ruumiista, Merovingi poimii maassa lojuvan aseen, jonka joku on heittänyt pois sen jälkeen, kun ampui sillä Enskan. Tuntuu, kuin tuosta tapahtumasta olisi jo päiviä. Itkuinen, naamastaan punoittava Merovingi poimii aseen maasta. Kaikki - erityisesti Vendicta - kavahtavat jälleen kauemmas.

Se on turhaa. Merovingi ei nimittäin osoita aseella ketään heistä. Ei edes Vendictaa, joka on juuri tappanut Ultimaten. Sen sijaan Merovingi lataa aseen, tunkee piipun omaan suuhunsa ja...


BLAM!

Näky ei ole kaunis. Merovingin pää räjähtää kappaleiksi, ja verta sinkoilee ympäriinsä tässä murheellisessa rakennuksessa. Koko jäljellä oleva porukka on täysin sokissa, mutta lopulta joku tajuaa, että myös Merovingin henkilökortti on tarkastettava. Siinä lukee, että Merovingi oli
► Näytä spoileri
Tämä vaatii jo sellaisen selityksen, että kukaan tuskin osaa sitä heti antaa. Kolme kuollutta on aivan taatusti tarpeeksi tälle päivälle. Jokainen yhä hengissä oleva kaupunkilainen katoaa vähin äänin omaan taloonsa ja pistää ovensa kolminkertaiseen turvalukkoon.

Nyt on YÖ. Teillä on aikaa 24 tuntia, eli huomiseen (maanantai) kello 14 asti ilmoittaa yöllisten erikoiskykyjenne käytöstä.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Eilisten murhabakkanaalien jälkeen Smarksiden kaupunki on näyttänyt rauhoittuvan hetkeksi tyystin. Kaikki yhdeksän eilen illalla henkiin jäänyttä kaupunkilaista saapuvat nimittäin epävarman oloisina mutta täysissä ruumiin voimissa kaupungin ydinsähkölaitoksen pihalle. Kukaan ei ole kuollut. Mikä helpotus.

Merovingi tappoi itsensä viime päivän lopuksi ja paljastui samalla ydinsaastehirviöksi - mitä se ikinä tarkoittaakaan. Onko juuri Merovingi piinannut kaupunkia siis koko ajan? Onko hänellä ollut apujoukkoja? Vai onko viimeisiä selviytyjiä piinaava tilanne vihdoin helpottumassa?

Sitten piippaavat taas älyrannekkeet.

"Helsing#65 on Zombie-friikki."

Jaahas. Ehkä nyt on aika alkaa perata eilisiä tapahtumia.

Nyt on PÄIVÄ. Hengissä olevia äänestyskelpoisia on 9, joten lynkkaukseen tarvitaan 5 ääntä. Jos kukaan ei saa vaadittua äänimäärä, ketään ei lynkata. Aikaa äänestää ja keskustella keskiviikolle kello 21 saakka.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Mr. Off
Main eventer
Viestit: 140
Liittynyt: 01 Helmi 2016, 22:44

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Mr. Off »

Kun kukaan muu ei lähde peliä avaamaan niin annan ääneni: Lord Muhmetille. Mies ei äänestänyt viimeksi ilmeisesti ketään ja varjoissa lymyily on aina epäilyttävää.

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Emmekö olekaan vielä turvassa? Vieläkö joku perkele lymyää nurkassa vaanien meitä kunnon kansalaisia. Tarpeeksi monta hautaa on jo kaivettu viime päivien aikana.

Helsingin paljastuminen zombifriikiksi ei yllättänyt. Haluaisin uskoa ihmiskunnan hyvyyteen ja sanoa että hänellä on vain pakkomielle zombeihin. Viime päivien tapahtumat ovat saaneet minut epäilemään kaikkea. Ehkäpä tämä mystinen viesti tarkoittaa että Helsing on juuri se zombi, joka on edesmenneitä tovereitamme mutustellut.

Toivo hiipuu pikku hiljaa. Ja eihän täällä ole edes naisia.

ÄÄNI: Helsing#65
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Vendicta
Lower Midcarder
Viestit: 16
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 10:13

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Vendicta »

Hups, nyt valittiin vähän väärä kohde. Sori tästä...

Vähän epäilyttää tuo vinkki Helsing#65stä, mutta mutta... Pakkokai se on yrittää.

Ääni: Helsing#65

Luru
Main eventer
Viestit: 192
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:30
Paikkakunta: Kotka

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Luru »

Vähän on takki tyhjä, kun niin paljon on ruumiita tullut lyhyen ajan sisällä. Ei tässä oikein enää tiedä mihin uskoa.

Zemppari on pyörinyt lähinnä omissa oloissaan ja välillä tullut kolostaan ihmettelemään. Ihmetystä aiheuttaa mystinen poissaolo eräänä yönä. Tutkimuksissani olen tullut siihen tulokseen, että Zemppari on mahdollisesti meitä uhkaava henkilö. Mr. Off on myös pysytellyt melko hiljaa, eikä hirveästi tietoa ole hänestä tihkunut. Tälläinen herättää tietysti vähän epäilyksiä, mutta..

.. Inkfish on vahvasti ollut mukana komppailemassa muita, kun kaupunkilaisia on äänestetty lynkattavaksi.

Helsing#65 on ollut paljon äänessä ja huudellut zombeista. Uusin vinkki herättää kiinnostusta, mikä on Helsingin ja zombien välinen suhde? Mistä tässä on oikein kysymys? Tästä alkaa jo saamaan vähän käsityksen, että Helsing#65 on itse zombie, mutta en ole valmis häntä vielä lynkkaamaan. Vaikuttaa vielä vähän liian epäselvältä. Tai sitten olen vaan niin humalassa taas, että en enää osaa ajatella järkevästi näitä asioita.

Lord Muhmet on ollut hyvin hiljaa. Vaikka olisikin tavallinen kaupunkilainen, teemmekö hänellä mitään? Pitäisikö vaan ottaa riski ja lynkata hänet, sillä hänestä ei hirveästi hyötyäkään ole.

Wanhus, saunassa tuijottaa ja Vendicta saavat ovat puhtaita pulmusia minun kirjoissani. Tietysti voin olla väärässä oleminen on vain inhimillistä. Sanoisin kuitenkin, että Inkfish on tällä hetkellä epäilylistallani numerolla yksi. Joten..

Ääni: Inkfish
TAFKAB - The Artist Formerly Known As Blaster (BlasterMaster, MasterBlaster, The Blasterpiece)

Lord Muhmet
Midcarder
Viestit: 49
Liittynyt: 13 Tammi 2016, 18:28

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Lord Muhmet »

Tämä Zombie-teoriahan on selvästi totta! Ja kuka sen tiesi? Itse Helsinghän sen tiesi.

Tämä saamamme viesti on ainakin suuntaa antavasti totta, eli Herra Helsing liittyy jotenkin Zombeihin... Onko hän Zombie-friikki vai Friikki Zombie?!?! Hänhän on selvästi itse se Zombie joka täällä on meidän kylää riivannut!!!

Pelastetaan kylämme. Ääni: Helsing#65

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Huoh, idiootit... Jos olisin itse kyläämme uhkaava zombi, niin miksi, miksi, ihmeessä paljastaisiin zombiuhan kaikille teille. Kaivatte vain omaa hautaanne syvemmällä tällä ajojahdilla, sillä uskoakseni olen ainoa joka meidät voi zombeilta pelastaa.

Ääni: Zemppari sillä olen epäillyt herraa jo pitkään, ja hän nyt aloitti tämän ajojahdin minua kohtaan. Taisi tajuta tilanteensa zombina tukaloituvan, kun aloin niistä varoittelemaan...

Mutta joo, kaikin mokomin lynkatkaa minut. Voin sitten katsella tänne maan päälle ja katsoa kun ne oikeat zombit teurastavat teidät loppuun.
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Onhan zombiefriikkiys omituista, mutta zombiefriikki on kuitenkin eri asia kuin zombie. En nyt täysin takuuseen voi mennä Helsing#65:n syyttömyydestä, mutta en pitäisi häntä ensijaisena lynkattavana. Lord Muhmettia olen epäillyt jo pitkään tämän hiljaisen elon vuoksi, mutta päästäksemme eteenpäin niin ääni menee toiselle epäilyttävälle henkilölle, joka on riemuissaan ollut mukana lynkkaamassa kaupunkilaisia.

ÄÄNI: Inkfish
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: MAFIA

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Koostetaanpa vielä äänestystilanne.

Helsing#65 (3)
Zemppari
Vendicta
Lord Muhmet

Inkfish (2)
Luru
Wanhus

Lord Muhmet (1)
Mr. Off

Zemppari (1)
Helsing#65

Viisi ääntä vaaditaan lynkkaukseen. Aikaa äänestää klo 21 saakka.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Vastaa Viestiin