Smarkside: SELVIYTYJÄT

Fiktiivinen painiaiheinen tarinankerronta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Kuva

Voiko olla parempaa päivää aloittaa Selviytyjät kuin Rusev päivä? Murskaamme ensin Fatu heimon, sitten murskaan loput kilpailijat. Minä voitan tämän ja palaan Lanan luo Selviytyjänä.
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Teme »

Kuva

Rusev Day ei ole enää Rusev Day kun joudutiin eri heimoihin, Juhlistan tämän päivän Fatu-dayksi, onneksi otin mikrofonin mukaan.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Kana
Main eventer
Viestit: 267
Liittynyt: 16 Tammi 2017, 20:54

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Kana »

Kuva

Mitä se iso perro teki täällä?

Sillä ei ole väliä. Meidän heimomme. Melkein koko meidän heimomme löysi jo perille, leirilleen. Toinen heimo? Shane McMahon johtajana? He tuskin ovat edes oikealla puolella saarta.

Me olemme tiimi, me olemme yhtä. Ja siksi on meidän kohtalomme voittaa tämä ensimmäinen kilpailu. Afa-heimo? He eivät ole tiimi, he eivät pysty kilpailemaan joukkueena. Ja siksi me voitamme. Porque al ahogar los perros, éstos se hunde.
Russon kana:
100 g broilerin rintafileitä (maustamaton)
600 g voita
10 kpl valkosipulinkynttä
3 rkl sitruunankuoriraastetta
2 hl vehnäjauhoja
2½ hl korppujauhoja
10 rkl valkopippuria
2 kpl strutsinmunaa

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Kuva


Mulla on vallan mahtavaa, kundit! Onneksi saarelle ei ole saapunut yhtään Flairia, niin ei tarvitse pelätä, että joku puukottaisi selkään. Eikös?


Woo!
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
saunassa tuijottaa
Midcarder
Viestit: 53
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 02:12

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Jotkut väittävät, että olen vanha ja hidas. Kaiken kokenut. Parhaimmat hetkeni nähnyt. Eläköitymistä vailla. Tottahan se on, että olen ollut painimaailman huipulla WWE'ssä pidempään kuin keskiverto avioliitto kestää, mutta...

Kuva HAH

Luuletteko, että minut on niin helppo sivuuttaa? MINULLA ON VIELÄ PALJON LÖPÖÄ TANKISSA!

Ensin laitetaan FATU matalaksi, ja sitten katsotaan näin meidän kesken, AFAlaiseni, että kuka se oikea hopeaselkä täällä onkaan!
liimaa pääsi viemäriin

LostHardyBoy
Main eventer
Viestit: 246
Liittynyt: 15 Marras 2017, 23:45

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja LostHardyBoy »

Kuva

Tuon Positiivista Voimaa saarelle. Heimoni näyttää hyvältä. Meillä on paljon isoja miehiä, ja hitto, MAAILMAN VAHVIN MIES.

Mitäs toisesta heimosta löytyy? Eläkeläisiä, pari lihapullat ja kisan ainut ruipelo joka on jo selkeästi lyönyt päänsä kun ei osaa enää edes puhua kunnolla. Ottakaa se mikrofoni vittuun siltä. Se on kielletty esine.

Oispa pannaria...

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Kuva

Mitäkö mieltä olen joukkuejaosta? Olen sitä mieltä että joukkuejaolla ei ole merkitystä, sillä se joukkue johon Samoa Joe päätyy tulee automaattisesti dominoimaan koko kisaa. Tunnen nämä viidakot kuin omat taskuni, minun ohjastuksellani tulemme saamaan leiriimme kaiken tarvittavan hetkessä kun toinen joukkue rämpii toivottomana etsien ensimmäistä banaaniaan! ME OLEMME VOITTAMATTOMIA, EN USKO ETTÄ AFA-HEIMOSSA ON KENELLÄKÄÄN EDES MINKÄÄNLAISIA SELVIYTYMISTAITOJA! SIIHEN TARVITAAN VÄHÄN MUUTAKIN KUIN CROSSFITTIÄ, SETH! Shanen paras kyky on kyky hyppiä korkeilta paikoilta alas, SIITÄ EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ TÄSSÄ KISASSA! Randy Orton luulee olevansa käärme mutta haluaisin nähdä hänen ilmeensä kun OIKEA KÄÄRME jota anakondaksi kutsutaan kietoo hänet lämpimään syleilyynsä ja kuristaa hänestä hengen pihalle. Chris Jericho on mies joka on tehnyt lähes kaiken mitä viihdemaailmassa voi tehdä ja nyt hän päätti lähteä reality-sarjan tielle. ONNEA MATKAAN, CHRIS, SILLÄ VIIDAKKO ON HIEMAN RAJUMPI REALITY KUIN BIG BROTHER JOKA OLISI OLLUT HÄNEN KALTAISELLEEN BILETTÄJÄLLE SE PAREMPI PAIKKA! Mark Henry tulee todennäköisesti väsähtämään jo ensimmäisen päivän aikana kun ei saakaan kaikkia niitä kaloreita jotka hän päivittäin vetää lärviinsä ja Rusev... mitä hän on saanut aikaan viimeisen viiden vuoden aikana? Hän sai itse keksityn päivän overiksi. Hän tulee poistumaan täältä ensimmäisenä sillä vain TYPERÄT MARKIT TYKKÄÄVÄT HÄNESTÄ! Heidän ainoa voimavaransa on Braun Strowman ja Big E, mutta pelkällä fyysisellä voimalla ei pitkälle pötkitä, sillä tarvitaan myös aivoja.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Kuva

Minulla on nälkä.

Joukkueessani ei ole yhtään maanmiestäni, vaan pari papparaista ja joku oman elämänsä Celine Dion. Onneksi muilla näyttää oöevan edes rahtunen järkeä päässä...

Jos jotain hyvää tästä reissusta pitää etsiä, niin pääsen ehkä tutustumaan paikalliseen eläimistöön.
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Avatar
Merovingi
Midcarder
Viestit: 43
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:40

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Merovingi »

Kuva

Eiväthän nämä paratiisisaaret ole minulle mitään uutta - Olenhan sentään McMahon-suvun jäsen ja nämä ovat tulleet minulle tutuksi lomilla. Toki tämä tilanne on minulle siinä mielessä uusi ettei täällä ole Jacuzzia ja shampanjaa. Ruokaakin pitää etsiä ja metsästää itse.

Se ei ole minulle kuitenkaan haaste - olen aina osoittanut pojille olevani yksi heistä. Osoitan sen myös täällä.

Ja hei, ainakaan minun ei tarvitse katsoa Kevin Owensia ja Sami Zaynia täällä.

Avatar
Villezka
Main eventer
Viestit: 313
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Villezka »

Kuva

Onhan se hieman harmi, ettei Seth Rollins päätyny samaan heimoon minun kanssani, mutta sitten taas hänkään ei ollut aina luotettavimmasta päästä. Ketäs meillä nyt olikaan? Ainiin meidän heimossa on kuitenkin Sting ja itse kuollut mies, joten noilla jo luulisi tämän heimon pärjäävän. Miz ja Del Rio aiheuttaa hieman epäilyksiä, mutta eiköhän me tulla toimeen. Owens on hieman epäilyttävä myös ja eikä hän varmaan ole unohtanut, kun vein IC-vyön häneltä, mutta eiköhän hän ajattele heimon parasta. Ainiin joo oli meillä se joku jannu joka osaa laulaa Aiden taisi olla sen jannun nimi, kai? Vaikka mieluummin menisiin lähibaariin kuuntelemaan humalaisten nuotin vierestä laulettuja karaoke biisejä, kuin häntä, mutta eiköhän sen kanssa pysty elämään. Ainiin oli meillä myös se Samoa Joe joka vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä.

Eiköhän meidän heimo pärjää ihan hyvin.
Ehkä otin, ehkä en

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Kuva

No niin, pojat! Fatu-heimolla kyllä kävi nyt oikein onnenpotku kun sai minut, itse herra mahtavan, The Mizin omaan heimoonsa. Ehdotan heti alkuunsa, että teidän kannattaa kuunnella minun kullanarvoisia neuvojani ja ideoitani, jotta päihitämme nuo Afa-heimon surkimukset kevyesti. Kannattaa toki kuunnella myös Samoa Joe'ta, hänen paikallistuntemuksella ja minun viisaudellani emme voi hävitä. Sääli, että Bo ja Curtis eivät päässeet peliin mukaan, he olisivat olleet loistavia käskytet... anteeksi, voimavaroja joukkueellemme.

Kannattaa muistaa, että olen sentään palvellut Yhdysvaltain merijalkaväen sotilaana, joten minulla on paljon kokemusta tämänkaltaisista villeistä perähikiöistä. Me voitamme yhtenäisempänä tiiminä tehtävät ja kisailut helposti, tiedän sen!
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Inkfish
Midcarder
Viestit: 55
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 15:07

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Inkfish »

Kuva

Mitäs se Samoa Joe siellä huutelee? Olisin ollut parempi Big Brotherissa? PAH! Minä olen tullut tänne saarelle näyttämään, että minulla on täydet mahdollisuudet pärjätä näissä olosuhteissa. Minä tulen näyttämään myös sinulle, että olen tosissani. Kun päästät noita perättömiä sanoja suustasi.. Pääsit juuri listalleni!

Meidän heimossa on oiva annos kokemusta, voimaa ja viisautta. Tällä heimolla on hyvä mennä eteenpäin.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Kuva

Afa-heimo... teistä jokainen... tulee lepäämään... rauhassa.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Avatar
Krizski
Main eventer
Viestit: 214
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:55
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Krizski »

Kuva

Ensimmäinen virhe on uskoa, että Fatu-heimosta tulee voittaja. Toiseksi, Fatu-heimossa on eräs legenda, joka kiinnostaa legendan tappajaa. Sting... Leganda, jota en koskaan ole kohdannut. Mikähän on legandastatuksesi toverisi Undertakeriin verrattuna, jonka olen kerran arkkuunkin laittanut? Haluan siitä ottaa selvyyden tällä saarella! :twisted:
KrizskiMania is running wild!!

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 2

Kuva

Aurinko paistaa Samoalla Upolun saarella pilvettömältä taivaalta ja vaikuttaa suorastaan polttavan kuumalta. Kamera kuvaa loputtomana jatkuvaa rantaviivaa korkealta ylhäältä, näyttää siltä kuin yksittäinen ihminen uisi vedessä kohti rantaa...



..




Kuva

Se on Roman Reigns! Samoalainen supermies ponnistaa vedestä ylös ja lähtee kävelemään rantahiettikoa pitkin kohti rannan läheisyydessä olevaa tyylikkään näköistä bungalowia. Samalla bungalowin oviaukkoon ilmestyy - kukapa muukaan kuin - VINCE MCMAHON. McMahon on selvästi odottanut Reignsiä, ja hän käskee tämän sisälle. Bungalowissa miehet istuutuuvat mukaville bambutuolille ja alkavat katsoa edessä olevaa televisiota.

McMahon: No niin Roman, olet saanut hoidettua aamukuntoilusi. Nyt meidän on aika päättää, kumpi näistä heimoista - Fatu vai Afa - on suoriutunut ensimmäisestä vuorokaudesta täällä Samoalla paremmin. Kumpi näistä heimoista ansaitsee arvokkaan palkinnon?

Reigns: UUUUUUUUAAAAAAA!

McMahon: Sinäpä sen sanoit! Me molemmat kävimme vakoilemassa näiden heimojen touhua, ja täytyy todeta että... Että... Olen huolissani ainakin osan tämän porukan selviytymisestä. MUTTA SE EI OLE MINUN HUOLENI! He ovat itse suostuneet lähtemään tänne mukaan, ja nyt he saavat osoittaa, onko heistä oikeasti tähän.

Reigns: UUUUUUUUAAAAAA!

McMahon: Kyllä, sinä olisit päihittänyt nämä kaikki kertaheitolla. Mutta siksi sinä olet ISO KOIRA, etkä ole mukana tässä kilpailussa. Katsojat rakastavat tasaväkistä haastetta, gaddamit! Ja juuri katsojia varten me palaamme nyt eilisen tunnelmiin. Katsotaanpa ensin tältä.. tältä videonauhalta, mitä eilisen aikana tapahtui oikein Fatu-heimossa.

FATU:

"VAUHTIA!"

Samoa Joen käskyt kuuluvat jo kaukaa, kun Fatu-heimo suunnistaa viidakon halki kohti omaa leirialuettaan, joka on rannan tuntumassa. Joe pitelee kartasta tiukasti kiinni, ja näyttää tietävän tarkalleen, minne on heimoaan johdattamassa.

"Nämä ovat tuttuja seutuja. Minä olen leikkinyt täällä lapsena", Joe selittää lähinnä The Mizille, joka seuraa aivan Joen vieressä. Muut kävelevät muutamaa metriä kauempana.

"Niin! Kuulittehan! Vauhtia! Nämä ovat minun ja Joen lapsuuden paikkoja", Miz selittää ja yrittää selvästi saada vähintään puolet siitä kunniasta, joka kuuluu Joelle heimon johdattamisesta oikeaan paikkaan.

Pian Fatu-heimo saapuukin perille, laskee vähäiset kantamuksensa rantahietikkoon ja pystyttää rantahietikkoon heimolippunsa. Joe katselee ympärillään seisovaa seitsemää miestä ja näyttää pohtivan hetken... Ja samalla hetkellä alkaa ukkostaa! Taivas on ollut täysin kirkas vielä muutama sekunti aiemmin, mutta yhtäkkiä tummat pilvet ovat ilmestyneet tarkalleen Fatu-heimon leirialueen yläpuolelle. Ja nyt salamat iskevät jo täysillä rannan tuntumassa seisoviin puihin! Toistakymmentä puuta rojahtaa poikki ja kaatuu maahan salamaniskujen voimasta. Sen jälkeen salamointi lakkaa, pilvet häviävät ja aurinko alkaa jälleen paistaa. Koko porukka katsoo hämmentyneenä ympärilleen, kunnes huomaa The Undertakerin. Undertaker on levittänyt kätensä ja näyttää ohjailevan ukkospilviä nyt pois alueelta.

"Sinä... Sinäkö teit tuon, hombre?" Alberto Del Rio uskaltautuu kysymään Undertakerilta. Taker tyytyy nyökkäämään hitaasti, minkä jälkeen hän katoaa ranta-alueelta hieman syvemmälle metsään omiin oloihinsa. Metsästä alkaa kuulua kummallista pauketta.

Erikoisen välikohtauksen jälkeen Samoa Joe yrittää ottaa tilanteen jälleen haltuunsa.

"No niin... No niin... Undertaker on ystävällisesti kaatanut meille puuta sekä polttotarpeiksi että majan rakentamista varten. Ei siis aikailla yhtään, vaan aletaan hommiin! Jonkun pitää hakea ruokaa. Jonkun pitää hakea vettä. Joku voisi mielellään yrittää selvittää, mitä Undertaker oikein puuhaa. Ja joidenkin pitää alkaa rakentaa majaa!" Samoa Joe jakelee ohjeita.

"Aivan, jonkun pitää alkaa rakentaa majaa", The Miz toistelee perässä.

Kaikki katsovat tympääntyneenä Miziin.

"Sinähän oletkin siis ensimmäinen vapaaehtoinen majanrakentaja?" Joe kysyy.

"Minä... Minä... Mutta mitä sinä itse meinaat tehdä?" Miz kysyy.

"Minä olen jo tuonut meidät tänne. Nyt minä lähden tutkimaan tätä aluetta. Haluan tarkistaa, muistanko nämä paikat vielä yhtä hyvin kuin nuorena poikana täällä leikkiessäni", Joe sanoo ja lähtee sitten kävelemään rantaviivaa pitkin. "Ja kun tulen takaisin, täällä on parasta olla tapahtunut jotain!" Joe huutaa vielä.

Joen paikallinen auktoriteetti puree hyvin, ja kaikki ryhtyvät toimiin. Tyytymätön Miz potkii hetken rantahietikkoa, mutta Alberto Del Rio saa hänet sitten houkuteltua majanrakennukseen. Miehet lähtevät hakemaan yhdessä puita, joita Undertaker on salamaiskulla aikaisemmin kaatanut.

"Hombre, me rakennamme El Tipi, si? Intiaanimaja, se toimia hyvin täällä! Si? Sinä rakenta suojamuuri, El Muro, meidän majan ympärille? Ja me panna Afa-heimo maksamaan se, si?" Del Rio selittää Mizille, ja tämä tyytyy nyökkäämään.

Samaan aikaan Kevin Owens on lähtenyt kävelemään lähistöllä sijaitsevan puron luokse. Owens on ottanut mukaansa pari kattilaa, jotka heimo on saanut vähäisten tarpeittensa joukossa, sekä yhden tyhjän säkin.

"Minä tuon meille juotavaa! Vettä, kookoksia... Mitä tahansa tuolla onkaan", Owens huutaa, mutta kukaan ei oikeastaan enää kuuntele häntä.

Kukaan muu paitsi Aiden English, joka pälyilee eksyneen oloisena ympärilleen. English yrittää vähän lauleskella rannalla herättääkseen huomiota, mutta kukaan ei näytä välittävän oikein hänestä. Miz ja Del Rio marssivat hänen ohitseen kantaen majanrakennustarpeita. Muut ovat kadonneet johonkin. English tyytyy pyörittelemään peukaloitaan ja hyräilemään. Metsiköstä kuuluu samaa pauketta, jota on kuulunut siitä lähtien, kun Undertaker on kadonnut sinne.

Kuva

STING on paikantanut Undertakerin paukkeen. Koska Sting ei ole saanut tuoda kasvomaaleja mukanaan, on hän joutunut improvisoimaan: vähän mutaa, hiekkaa, murskattua ruohoa ja lehtiä - ja täydellinen samoalainen naamamaali on valmis. Myös pesäpallomaila on pitänyt jättää pois, mutta onneksi polynesian bambu korvaa sen hyvin. Nyt sitä ei tarvitse kuitenkaan käyttää: sen sijaan Sting katselee ihmeissään, kun Undertaker kasaa maassa makaavista puun kappaleista jotain... Aivan kuin RUUMISARKKUA?

"Taker... Ystävä... Mitä sinä oikein teet?" Sting kysyy.

Undertaker katsoo hetken aikaa täysin totisena Stingiä, näyttää arvioivan tätä hetken aikaa - ja toteaa sitten Stingin olevan hänen puheensa arvoinen.

"Minä... Lepään rauhassa... Ja... Niin lepäävät... Muutkin... Kun kasaan... Nämä arkut meille makuualustaksi..." Undertaker sanoo.

Sting ei uskalla sanoa mitään. Ruumisarkut sängyiksi tällä saarella? Ehkä on vain helpompi olla puuttumatta Undertakerin suunnitelmiin. Sting sanoo Takerille suuntaavansa syvemmälle saaren metsikköön ja jatkaa sitten matkaansa. Hetken aikaa hän kävelee rauhassa... Kun yhtäkkiä törmää VILLISIKOJEN KANSSA TAPPELEVAAN DEAN AMBROSEEN! Ambrose on aiemmin ilmoittanut lähtevänsä metsästämään, ja niin hän on todella tehnyt. Kuuhullu jääkaappi painii täyttä häkää villisikojen kanssa, ja useampi sika näyttää jäävän Ambroselle kakkoseksi - ainakin hetkellisesti. Sitten siat näyttävät saavan ylivoiman Ambrosesta, mutta silloin Sting iskee bambukeppinsä kanssa mukaan ja tainnuttaa pari sikaa nopeilla iskuilla! Yhteistuumin Ambrose ja Sting kolkkaavat muutaman sian ja lähtevät raahaamaan niitä takaisin kohti leirialuetta.

Samaan aikaan Ambrosen ja Stingin kanssa takaisin leirialueelle saapuu myös Owens. Hänellä on ollut tuuria: läheisestä joesta on löytänyt vettä, ja lisäksi Owens on saanut tuota mukanaan säkillisen kookoksia, joista saa juomista ensihätään. Vesi pitää saada vielä keitettyä.

"Opit Quebecin partiotoiminassa eivät ole menneet hukkaan", Owens selittää hyväksyvästi katsoville Ambroselle ja Stingille.

Myös Samoa Joe on palannut leirialueelle tutustumisreissultaan, ja hän näyttää varsin tyytyväiseltä. Ruokaa ja juomaa on - ja myös leiri on valmistumassa hyvää vauhtia. Del Rio pitää huolta siitä, että hän ja The Miz saavat "El Tipin" aikaiseksi. Myös Owens on mennyt vielä auttamaan kaksikkoa, jotta majapaikka saadaan valmiiksi. Miz keskittyy rakentamaan maja-alueen ympärille suojamuurin, etteivät villieläimet hyökkää kimppuun. Aiden English saapuu myös paikalle hyräillen ihailemaan tilannetta.

"OLETKO SINÄ TEHNYT MITÄÄN?" Joe ärähtää Englishille, joka tyytyy katsomaan jalkoihinsa.

English ei ehdi vastata, koska samalla paikalle kävelee myös ruumisarkkua perässään raahaava Taker. Ilmeisesti Taker on lopulta päättänyt, että yksi ruumisarkku saa riittää ainakin alkuun.

"Tämä... On... Minun..." Taker sanoo.

Ilta alkaa hämärtää, ja Fatu-leirissä muuten kaikki näyttää valmiilta, mutta tulta ei ole saatu vieläkään syttymään. Miz ja Del Rio ovat kyllä raahanneet kasan Undertakerin salamalla pilkkomia polttopuita leirin luokse, mutta ilman tulentekotarpeita niitä on vaikea saada syttymään. Väsynyt Taker katsoo tulen perään haikailevaa porukkaa... ja levittää sitten taas kätensä! Yhtäkkiä yksinäinen salama iskee polttopuukasaan ja saa sen roihahtamaan liekkeihin! Nopeasti Fatu-heimo luo puukasasta kunnollisen nuotion ja alkaa keittää juomavettä sen äärellä. Veden keittämisen jälkeen vuorossa on villisian paistaminen. Nälkä häviää porukalta nopeasti. Ilta alkaa hämärtyä, ja koko porukka kerääntyy istumaan nuotion äärelle. Silloin Aiden English ponnistaa seisomaan ja aloittaa laulun.

"On meillä nuotio hieno /
On meidän ryhmä paras /
Vaikka onkin vähän paska /
Kiitos Dean kun toit meille villisikoja /
Vaikka Joe onkin sika /
Kiitos Undertaker tulesta ja nukkumapaikoista /
Vaikka ootkin ihan kuollut /
Kiitos Miz, Rio ja Owens hienosta rakennustöistä /
Ja kiitos Owens myös vedestä /
Sting ja dean kiitos ruuasta /
Vaikka mielummin söisin sirkkoja"


Kukaan ei sano mitään, kun English lopettaa laulun. Lopulta he taputtavat nopeasti, ja Samoa Joe nousee seisomaan pystyyn vielä kerran.

"No niin, ensimmäinen päivä MINUN KOTISAARELLANI on ohi. Luottakaa minuun, kunhan kuuntelette ohjeitani, emme voi hävitä tätä kisaa. Ja jotta oppisimme tuntemaan toisemme paremmin ja kotoutuisimme tälle saarelle paremmin... Opetan teille nyt isieni perinteisen Haka-tanssin."

Samoa Joe nousee seisomaan leveään haara-asentoon ja alkaa tanssia legendaarista haka-tanssia. Hetken aikaa muut vain seuraavat perässä, mutta sitten jokainen - jopa Undertaker - nousevat ylös ja alkavat tanssia Haka-tanssia. Fatu-heimo aloittaa yhteisen mylvinnän, kun ilta vaihtuu yöksi.

AFA:

"Äh, isä... Miksi helvetissä menin lupaamaan isälle, että lähden mukaan tänne. No, ihan sama!"

Shane McMahonin ärsyyntynyt ähkinä ja puuskutus on ainut ääni, joka Afa-heimosta lähtee, kun kahdeksanpäinen porukka raivaa tietään viidakkoa pitkin samoalaisen saaren länsirannikolla sijaitsevalle ranta-alueelle. Shanen suunnistus ei näytä erityisen varmalta, ja porukka joutuu muutamaan kertaan kävelemään samaa reittiä takaisin sieltä, minne on tullutkin. Lopulta edessä siintää kuitenkin rantaviiva, ja Afa-heimon jäsenet pääsevät tiputtamaan kantamuksensa alueelle sekä pystyttämään rantahietikkoon oman heimolippunsa.

Hetken aikaa kaikki näyttävät pälyilevän toisiaan ja miettivän, mitä tilanteessa pitäisi oikein tehdä. Porukka odottaa jonkinlaisia käskyjä Shanelta, joka on johdattanut heidät paikalle - mutta Shane on jo kadonnut!

Yhtäkkiä Shanen ääni kuuluu rannan lähellä kasvavista kookospalmuista, jonne Shane O'Mac on kivunnut. Sieltä hän viskoo alas maahan kookoksia, koska miksipä ei. Ja kyllähän kookoksista on hyötyä, niistä saa ensihätään juomista.

Muut pyörittelevät silmiään Shanen temppuilulle ja odottavat edelleen, että joku ottaisi ohjat käsiinsä. Lopulta "Arkkitehti" Seth Rollins astuu esiin.

"No niin, meidän on vähintäänkin nyt saatava kasattua maja tämän päivän aikana, koska kukaan meistä tuskin haluaa nukkua taivasalla. Vai mitä? Ja koska minä olen 'Arkkitehti', on luontevaa, että minä autan majapaikan rakentamisessa ja suunnittelussa. Orton, sinä voisit auttaa minua! Ja jonkun pitää hakea puuta... Big E, tee sinä se. Rusev voi auttaa sinua. Ja te muut... Missä muut edes ovat?"

Toden totta: Mark Henry, Braun Strowman ja Chris Jericho olivat kadonneet jonnekin. Hetken aikaa ympärilleen katseltuaan Rollins löytää katseellaan Jerichon, joka kävelee jo syvälle metsään kahden kattilan kanssa.

"MINÄ NÄIN TUOLLA MATKALLA JOEN! LÄHDEN HAKEMAAN SIELTÄ VETTÄ, BAYBAAAH!" Jericho huutaa. Kukaan ei viitsi sanoa hänelle vastaan, sehän on ihan hyvä suunnitelma.

Sen sijaan Henryä ja Strowmania ei näy missään, joten Rusev ja Big E lähtevät hakemaan puita. Randy Orton alkaa auttaa Seth Rollinsia puolestaan majapaikan suunnittelussa. Rollins siistii rannan lähettyvillä olevan alueen sellaiseksi, että siihen pystytään rakentamaan lattian tapainen ja sen päälle kahdeksan nukkumapaikkaa. Edelleen puissa pomppiva Shane McMahon heittelee puista nyt myös lehviä.

"Näistä on apua katonrakentamiseen! Ja vaikka nuotion sytyttämiseen!" Shane huutaa.

Aivan, nuotio. Apex Predator -Ortonin silmissä syttyy kirjaimellisesti liekki, kun hän alkaa kasata Shanen heittämiä lehviä ja Rusevin sekä Big E:n tuomia pieniä puita yhdeksi kasaksi.

"Isäni Bob... Hän opetti minulle pienenä jo, miten tuli syttyy. Ja ainakin Bray Wyatt tietää, kuina hyvä minä oikein olen sytyttämään tulen..." Orton sanoo hieman käheälle äänellä ja alkaa nauraa.

Rollins katsoo Ortonia hieman ihmeissään, mutta jatkaa majapaikan rakentelua ja suunnittelua - JA YHTÄKKIÄ ORTONIN EDESSÄ PALAA JO TULI! Orton on todellakin saanut kummallisilla taidoillaan tulen syttymään pelkästään hankaamalla puukappaleita yhteen. On se perkeleellinen keerme. Samalla Big E ja Rusev toivat maja-alueella isompia puita, joita pystyy käyttämään makuualueen rakentamiseen. Rusevilla oli mukanaan myös lisää kookoksia, ja Big E oli löytänyt rannasti peräti rapuja, joita voi syödä!

"Ei meillä nälkä täällä tule!" Big E huusi hymyillen ja esitteli pieneen pussukkaan keräämiään rapuja.

Samalla paikalle ilmestyi myös ryvettyneen ja hieman huonovointisen oloinen Chris Jericho, jolla oli mukanaan kaksi kattilallista vettä.

"Ou jeah, beibeeh! Hain meille vettä, joki on vähän matkan päässä, mutta näillä me pääsemme kyllä alkuun. Ja... Se vesi kannattaa keittää, jeah! Tämä aurinko, tämä sekoitti jotenkin minun pääni. En ajatellut kirkkaasti. Join suoraan joesta, ja nyt olo ei ole hyvä. Mutta ei hätää, pärjään kyllä tulevissa tehtävissä! Mutta te muut, kannattaa juoda vettä vasta keittämisen jälkeen, alright?" Jericho ohjeistaa. Ensimmäinen vesikattila nostetaan saman tien keitettäväksi. Ravut heitetään toiseen kattilaan. Big E alkaa laittaa porukalle ruokaa ravuista ja riisistä.

Ja silloin paikalle ilmestyy myös Braun Strowman! Strowmanilla on mukanaan isoja puunrunkoja, jotka hän on käynyt kaatamassa valtaisilla voimillaan. Muut katsovat häntä hieman ihmeissään.

"Mutta... Meillä on jo ihan tarpeeksi puuta? Da?" Rusev kysyy.

Strowman ei osaa sanoa mitään, vaan heittää puut tympääntyneenä porukan eteen.

"TARVITAAN NIITÄ NYT POLTTOPUIKSI!"

Se on toki aivan totta. Ja ennen kuin tunteet kuumeneva enemmän, myös viimeinen eksynyt lammas - Mark Henry - ilmestyy paikalle! Henry on aivan ryönäisen näköinen, ja hän kantaa olkapäillään epämääräisen villieläimen ruhoa.

"Missä sinä oikein olet ollut?" puusta laskeutunut Shane kysyy.

"HAH! Minä kävin vähän liikkumassa! Tekemässä tuhojani! Harjoittelemassa! Minä olen maailman vahvin mies, tuhoan kaikki! Kävin tappamassa muutaman villieläimen ja ajattelin että tällaisesta ketusta - tai mikä se nyt onkaan - voisi olla teillekin iloa ruokana. HAH!" Henry vastaa.

Samaan aikaan Seth Rollins ja Randy Orton ovat saaneet majapaikan valmiiksi. Jokaiselle on nukkuma-alue, ja Orton on saanut rakennettua majapaikalle tyylikkään katonkin. Ilta alkaa hämärtää, ja porukka kokoontuu nuotion ympärille syömään Big E:n valmistamia rapuja ja riisejä. Henryn tuoman "ketun" ruho jää vielä lojumaan rantahiekkaan.

"Huomenna minä metsästän meille vähän kalaa..." Orton mutisee muiden nyökkäillessä.

"Kaipaan Lanaa, da?" Rusev sanoo, eikä kukaan osaa vastata oikein mitään.

Kuva

Videopätkät molempien heimojen ensimmäisestä päivästä on ohi, ja kuva palaa takaisin Mr. McMahonin bungalowiin.

McMahon: Mitäs oikein sanot? Mitä mieltä olit Fatusta?

Reigns: UUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAA!

McMahon: Aivan! Entäs Afa?

Reigns: UUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAA!

McMahon: Niinpä... Niinpä. Olen ihan samoilla linjoilla. Hyvä, tehdään siis näin! Lähetämme molemmille heimoille viestin. Heidän täytyy valmistautua huomiseen päivään. Silloin vuorossa on sekä immuniteettikilpailu että ensimmäinen äänestys. Mutta sitä ennen voittajajoukkue saa ansaitsemansa palkinnon...

Kuva siirtyy Afa-heimon luokse. Seth Rollins kävelee leirialueen lähellä sijaitsevan postilaatikon luokse ja löytää sieltä viestin. Hän kävelee viesti mukanaan nopeasti leirin luokse ja alkaa lukea.

Rollins: "Kuunnelkaa! Tässä lukee näin: 'Afa-heimo. Teitte hyvää työtä monessa asiassa. Teitte ruokaa! Rakensitte majan! Haitte vettä! Hyvä! Selviätte varmasti hengissä. Mutta jotain silti puuttui! Liikaa päällekkäisyyttä, hieman liian vähän innostuneisuutta. Esimerkiksi Shane - mitä helvettiä sinä pompit vain siellä puissa! Ja Strowman, olit aivan hyödytön! GADDAMIT, jos tahdotte selvitä, teidän on tehtävä enemmän tiimityötä! Tällä suorituksella jäätte ilman palkintoa'"

Seitsemän muuta Afa-heimolaista katsovat pettyneenä Rollinsia ja pudistelevat päitään. Rollins käskee heitä jatkamaan kuitenkin kuuntelua.

Rollins: "Tässä sanotaan myös, että meidän täytyy valmistautua hyvin, koska huomenna on kova päivä. Ensimmäinen immuniteettikilpailu - ja se ratkaistaan painikehässä. Ja tässä on myös arvotut parit tulevaan otteluun, jotta voimme varautua..."

Tieto tulevista otteluista näyttää hymyilyttävän muun muassa Mark Henryä, Braun Strowmania ja Big E:tä. Shane McMahon katselee hieman huolestuneena.

Samalla kuva siirtyy Fatu-heimon luokse. Samoa Joe lähestyy jo leiriä, hänellä on mukanaan sekä viestirulla että laatikko! Se tietää voittoa! Muut ryntäävät auttamaan Joeta, kun tämä alkaa lukea viestiä.

Joe: "Tässä lukee näin: 'Onneksi olkoon Fatu-heimo! Te olitte ensimmäisen päivän ajan parempia. MUTTA ETTE MISSÄÄN NIMESSÄ TÄYDELLISIÄ! Erityisesti Aiden English... MITEN HELVETISSÄ SINÄ LUULET PÄRJÄÄVÄSI TÄÄLLÄ LAULAMALLA? No, vielä ehdit oppia! Suurin osa teistä teki kuitenkin hienoa yhteistyötä. Suunnittelitte työt hyvin, jaoitte tehtäviä, käytitte omia vahvuuksianne... Juuri näin pitää toimia. Hienoa! Palkinnoksi saatte tarpeita, joista teille on taatusti hyötyä: tulentekovälineet, hieman lisää riisiä ja papua ja yksittäisen yölampun. Siinä on kuitenkin vain vähän öljyä, eli käyttäkää sitä tarkasti. Lisäksi huomenna on tiukka päivä: ensimmäinen immuniteettikilpailu - ja se käydään painikehässä. Ottakaa hyöty irti saamistanne palkinnoista kilpailuun valmistautuessa. Ja valmistautukaa tuleviin otteluihn, tässä ovat vastustajanne'."

Heimo ryntää Joen mukanaan kantaman laatikon luokse ja alkaa purkaa sitä innoissaan. Tästä tulee hieno päivä! Ja huomisesta voitokas, kaikki ovat siitä varmoja. Undertaker ja Sting katselevat hieman etäämmällä, kun kuusi nuorempaa painijaa ihailee tulentekovälineitä ja muita laatikon antimia.

------------

Näin! Haluan korostaa, että hienoa suorittamista sekä ensimmäisessä palkintotehtävässä että tässä leirialueen keskustelussa kaikilta. Jatkakaa samaan malliin, niin tämä toimii loistavasti! Valinta ei ollut tosiaan helppo, mutta pienien nyanssien vuoksi voitto meni kuitenkin Fatulle.

Voiton kunniaksi Fatu-heimon jäsenet saavat IMMUNITEETTIKILPAILUSSA painijoilleen viiden yksikön parannuksen omissa statseissaan seuraavan ottelun ajaksi. Jos siis painijan overall on ollut esimerkiksi 78, se on 83 immuniteettikilpailussa käytävän matsin ajan.

Immuniteettikilpailu hoituu siis minun simuloimillani painimatseilla, raportti niistä ilmestyy tänne - noh - heti kun ehdin pläräillä matsit läpi. Otteluparit on arvottu, ja ne ovat seuraavat:

Sting vs. Rusev
Aiden English vs. Shane McMahon
Samoa Joe vs. Seth Rollins
Dean Ambrose & Undertaker vs. Chris Jericho & Randy Orton
Kevin Owens & The Miz & Alberto Del Rio vs. Mark Henry & Big E & Braun Strowman

Enemmän otteluita voittanut heimo voittaa koskemattomuuden! Hävinnyt heimo joutuu äänestämään ensimmäisen jäsenensä ulos.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Kuva

Tämähän on selvää suosimista ja Fatu-tiimi sai ihan ilmiselvää Samoa-lisää Joen vuoksi ja varmasti Roman myöskin toisena tuomarina suosii selvästi Fatua. Nyt muistankin, miksi aikoinani jätin Ambrosen ja Reigsnsin Shieldissä. Mutta tässä joukkueessa ei käy niin, sillä immuniteetti on meidän!
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Teme »

Kuva

Ai että minusta ei ollut hyötyä, minähän lauloin ja annoin kavereilleni energiaa. Ja huomenna tuhoan Shanen kehässä ja näytän miksi aina on AIDEN ENGLISH DAY.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Kuva

Palkintokilpailu on vain palkintokilpailu. Heillä oli paikallisasiantuntija paikalla, metsien mies Joe. Se on nyt historiaa ja koskemattomuuskilpailun me voitamme, koska me olemme painijoita emmekä Samoan metsien suunnistajia. Sting, tuo vanha kehäraakki. Hänet minä pieksen ja Fatu-heimo on yhden jäsenen pienempi. Rusev udrya Rusev machka!
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Kuva

Enkös minä sanonut että voitto tulee olemaan meidän? Minä en ole mikään tyhjänpuhuja, kun minä sanon jotain niin sitä minä myös tarkoitan. Siksipä sanonkin nyt että myös koskemattomuus kuuluu meille. Afa ei tule samaan voittoa edes Aiden Englishistä sillä heillä kävi niin huono tuuri että se ainoa heistä joka ei ole oikeasti edes painija joutuu Aidenia vastaan. Säälittävää. Sanoin aikaisemmin että crossfit ei riitä selviytymiseen ja nyt Seth Rollins on minua vastassa. SE EI RIITÄ MYÖSKÄÄN SAMOA JOEN KAATAMISEEN! MINÄ MURKSAAN SEN PIENEN KÄRPÄSEN PEUKALONI ALLE!
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Kuva

Rusev - senkin pentu!

Sinä unohdat nyt täysin, että minulla on 30 vuoden kokemus kaltaisistasi epäamerikkalaisista hörhöistä. Minä olen metsien samooja, pistävä mestästäjä ja ikoni. Onko bulgariassa edes puita? Miten kuvittelet selviäväsi tällä saarella?

Woo!
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Kuva

Ensimmäinen voitto on taskussa Englishin hyödyttömyydestä huolimatta. Ja onhan tämä riisi nyt hyvää. Tulentekotarpeista tulee olemaan melkoisesti hyötyä tulevaisuudessa.

Mutta mitä hittoa? Miksi juuri minun johtamaani kolmikkoa on vastassa vastapuolen kolme kookkainta kaveria? Shane, sinä korruptoitunut perkele, olet varmasti tämän takana!
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Avatar
Villezka
Main eventer
Viestit: 313
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Villezka »

Kuva

Sehän meni paremmin, kuin hyvin pojat. Myönnän että olin hieman huolissani parista egomaanikosta meidän tiimissä, mutta kaikki päättyi lopulta hyvin.

Oli oiken mukavaa, myös ottaa hieman matsia villisikojen kanssa. Siinä tuli kyllä vanhat hyvät ajat mieleen, jos tiedätte mitä tarkoitan. Minulla on myös vahva tunne, että voitamme kiistattomuuden, sillä ei siitä Jon Bon Jovi wannabesta ja siitä käärmeestä ole mitään vastusta varsinki, kun mulla on Kuollut Mies tukena.

Nyt voisinki mennä riippumadolle loikoilemaan. Toivottavasti Taker ei tuhonnu niitä puita, joissa riippumatto oli kiinni...
Ehkä otin, ehkä en

Avatar
Krizski
Main eventer
Viestit: 214
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:55
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Krizski »

Kuva

Vaikka olemme Jerichon kanssa useasti ottaneet yhteen kehässä, nyt me yhdistämme voimamme ja näytämme, kuinka kuollut mies ja nobody hullu tulevat anomaan armoa käsittelyssämme. Kun ottelu päättyy 1....2....3 niin minä, Randy Orton ja Y2J, Chris Jericho olemme voittajia!
KrizskiMania is running wild!!

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 3

Kuva

On koittanut merkittävä päivä. On Selviytyjät: WWE:n ensimmäisen immuniteettikilpailun aika. Tänään Fatu-heimo ja Afa-heimo kohtaavat toisensa painiotteluissa. Se joukkue, joka voittaa useamman ottelun, voittaa heimoimmuniteetin ja on turvassa tällä erää. Sen sijaan vähemmän otteluita voittanut heimo joutuu vielä tänä iltana heimoneuvostoon, jossa he äänestävät ulos Selviytyjät WWE:n ensimmäisen kilpailijan. Panokset eivät voisi siis olla suurempia, kun aurinko paistaa jälleen pilvettömältä taivalta paahtavan kuumana päivänä Samoan Upolun saarella.

Vince McMahon seisoo mustissa shortseissa ja mustassa hihattomassa paidassa rannalla. Vincen lihakset on jälleen öljytty niin, ettei kenellekään käy epäselväksi, että 72-vuotias McMahon-suvun patriarkka olisi halutessaan itsekin niin perkeleellisessä tikissä että voittaisi koko kilpailun. Jos siis haluaisi. Sitä hän ei kuitenkaan halua, vaan sen sijaan McMahon pitää huolen siitä, että 30 päivän päästä yhdestä miehestä tulee historian ensimmäinen WWE-selviytyjä. Tuo mies ei kuitenkaan ole Roman Reigns, joka seisoo Vincen takana jälleen uimashortseissa, ylävartalo kokonaan paljaana, äärimmäisen totinen ilme kasvoillaan. Vincen virallisena neuvonantajana toimiva Reigns tuijottaa tiukasti, kun heimolippujaan kantavat Fatu ja Afa kävelevät omilta leirialueiltaan kohti kilpa-areenaa.

Tarkemmin sanottuna... Kohti kilpa-areenan keskellä seisovaa kehää, joka on rakennettu tänne Samoalle!

Kuva

Ei, kehä ei ole hieno. Ei, se ei ole näyttävä. Ei, sitä ei ole mikitetty oikein. Mutta täällä tappavan kuumassa paahteessa se ajaa asiansa. Tuossa kehässä nämä nyt Vincen ja Reignsin eteen saapuneet 16 atleettia painivat tänään. Tai välttämättä kaikki heistä eivät edes pääse kehään, koska ensimmäisenä kolme ottelua voittanut heimo voittaa automaattisesti koskemattomuuden.

Samoa Joen johtama Fatu ja Seth Rollinsin paikalle luotsaama Afa eivät näytä erityisen hyvävointisilta. Vain pari päivää Samoalla kuumuudessa, karuissa olosuhteissa ja vähällä ruualla on tehnyt selvästi tehtävänsä. Pientä parransänkeä on alkanut kasvaa, kalpeammat painijat ovat saaneet iholleen rusketusta ja punoitusta, tukevimmat painijat ovat selvästi menettäneet jo pari kiloa.

McMahon: "HIENOA NÄHDÄ TEIDÄT KAIKKI TÄSSÄ! Mutta... Se onkin viimeinen kerta, kun te kaikki seisotte edessäni! HAHAA! Koska tänä iltana toinen teistä heimoista joutuu äänestämään ensimmäisen jäsenensä ulos. Kumpi se on? Se ratkaistaan tietenkin ainoalla oikealla tavalla, tässä kehässä! Ja se heimo, kumpi teistä onnistuu voittamaan enemmän otteluita tänään, voittaa tämän himoitun immuniteettipatsaan."

Kuva

McMahon: "Otteluparit on arvottu etukäteen. Olen raahannut tänne Samoaan paikalle WWE:n ansioituneemman tuomarin Rod Zapatan! Hän tuomaroi kaikki ottelut tänään ja koko Selviytyjät: WWE:n ajan."

Kuva

McMahon: "Jos muita epäselvyyksiä ei ole... PANNAAN HOMMA KÄYNTIIN!"

Reigns: "UUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAA!"

(HUOM! Kaikki ottelut on simuloitu WWE 2k17:lla, ja striimaan simulointilähetykset Twitchillä livekatsottavaksi. Striimit on katsottavissa aina kaksi viikkoa jälkikäteen. Halutessasi voit katsoa tämänkertaiset matsit tästä.)

Kuva Kuva
STING vs. RUSEV

Ensimmäisenä kehään nousevat Fatu-heimon Sting ja Afa-heimon Rusev. Sting näyttää hieman Rusevia parempivointiselta, koska Fatu on voittanut ensimmäisen palkintotehtävän ja saanut sen ansiosta hyödyllisiä tarvikkeita. Sting aloittaakin ottelun nopeasti ja hyökkää vauhdilla Rusevin kimppuun! Sting hallitsee ottelua nopeilla iskuilla, Rusev väistää osan Stingin iskuista, mutta Sting kääntää ottelun uudestaan ja uudestaan edukseen! Sting nappaa Rusevin luovutusliikkeeseen, mutta Rusev selviää siitä helposti irti! Sting paiskaa Rusevin maahan, nousee itse keskiköydelle...

ELBOW DROP KESKIKÖYDELTÄ! Rusev saa Stingin yllättävästä liikkeestä kuitenkin voimaa ja ottaa ottelun hallintaansa. Kova potku Stingin päähän. Napakoita iskuja Rusevilta Stingille! Ottelua aluksi vahvasti hallinnut Sting on hätää kärsimässä. Afa-heimo kannustaa Rusevia... SUPLEX STINGILTÄ RUSEVILLE! Sting onnistuu kääntämään ottelun taas edukseen - vain hetkeksi aikaa. Hallinta vaihtelee nyt osapuolelta toiselle, ja yhtäkkiä Rusev on taas niskan päällä murjomassa Stingiä. Rusev nostaa Stingin kehäkulmaukseen vatsalleen ja alkaa mäiskiä Stingiä selkään. Fatu-heimo tsemppaa konkarijäsentään... ja se kannattaa, koska Sting saa heitettyä Rusevin ulos kehästä! Tai ei sentään ulos kehästä, vaan apronille.

SUPLEX APRONILTA TAKAISIN KEHÄÄN! Sting selättää! 1..2.. Rusev selviää! Sting nappaa Rusevin Headlockiin, sitten Camel Clutch -tyyliseen liikkeeseen. Rusev selviää, nappaa vuorostaan Headlockin, ja Sting selviää. Rusev yrittää heittää Stingin kulmaukseen... MUTTA STING ESTÄÄ JA - JA - NAPPAA RUSEVIN TOMBSTONE PILEDRIVER -OTTEESEEN! STING ON SELVÄSTI OTTANUT OPPIA HEIMOTOVERILTAAN UNDERTAKERILTA! TOMBSTONE PILEDRIVER RUSEVILLE!

1..



2...




Rusev selviää! Rusev nousee ylös... BELLY TO BELLY SUPLEX STINGILLE KUIN TYHJÄSTÄ! Rusev ei selätä, vaan jatkaa murjomista. Headbutt Stingille! Se on virhe. Sting pääsee ylös...



TOINEN TOMBSTONE PILEDRIVER RUSEVILLE!



STING EI SELÄTÄ! Sen sijaan hän odottaa, että Rusev pääsee ylös... SCORPION DEATH DROP RUSEVILLE!

1!




2!





3!

VOITTAJA: Sting

FATU 1 - AFA 0

Kuva Kuva
AIDEN ENGLISH vs. SHANE MCMAHON

Pitemmittä puheitta siirrytään suoraan toiseen otteluun, jossa Vincen oma poika Shane McMahon yrittää tasoittaa tilanteen Afa-heimonsa edukseen ottelussa Aiden Englishiä vastaan. Vince ei näytä siltä, että hän olisi millään tavalla poikansa puolella. Päinvastoin: Vince istuu kylmänviileästi pienen etäisyyden päässä olevalla rantatuolilla Roman Reignsin vieressä. Reigns pitää käsissään kehäkelloa.

Rod Zapata käskee Reignsiä soittamaan kelloa, ja ottelu on valmis alkamaan. Innokas Aiden English aloittaa ottelun nopealla hallinnalla ja haluaa selvästi osoittaa olevansa hyödyllinen osa heimoaan. Konkari-Shane onnistuu kuitenkin kääntämään Englishin hyökkäykset, mutta hänen omistakaan iskuista ei ole paljon hyötyä, koska English kääntää ne edukseen... KUNNES SHANE MCMAHON HEITTÄÄ AIDEN ENGLISHIN ULOS KEHÄSTÄ!

Hardcore-otteluistaan tunnettu Shane on selvästi elementissään, kun pääsee hyppäämään kehästä ulos Samoan rantahietikolle ja alkaa murjoa Englishiä kehän ulkopuolella. English iskeytyy karusti samoalaiseen hiekkaan Shanen iskujen seurauksena, ja samalla tuomari Zapata muistuttaa, että tässä ottelussa on käytössä normaalit uloslaskut. Tuomarin lasku on neljän kohdalla, kun yhtäkkiä English onnistuu kääntämään tappelun kehän ulkopuolella edukseen. English heittää Shanen rajusti puisia kehäportaita päin! English jatkaa Shanen murjomista - ja heittää hänet lopulta kehään, kun tuomarin lasku on kahdeksassa.

English seuraa itse Shanea kehään ja jatkaa siellä McMahonin suvun vesan murjomista. Shane yrittää parhaansa, mutta mikään ei onnistu. Afa-heimo katsoo murheellisesti, kun vastustajatiimin heikoimmaksi lenkiksi etukäteen arvioitu jäsen pystyy telomaan McMahonia kehässä miten sattuu. Myös kauempana istuva Vince näyttää hieman hermostuneelta, kun English tekee hurjan Top-Rope Leg Dropin ja selättää.

1..



2...



Shane selviää vielä, mutta English jatkaa vain hallintaa. Paitsi että Shane saa hetkeksi otteen itselleen! Se ei kestä kauaa. English iskee Shanelle Flying Uppercutin kakkosköydeltä ja heti perään Sentonin kakkosköydeltä! That's a Wrap! Shane kierähtää ulos kehästä, mutta siitäkään ei ole apua. English nousee yläköydelle ja hyppää McMahonin päälle hurjalla Fist Dropilla... MUTTA SHANE NO-SELLAA KOKO LIIKKEEN JA KIERÄHTÄÄ TAKAISIN KEHÄÄN!

Englishiä eivät McMahonin kummalliset temput haittaa, vaan hän jatkaa murjomista entisestään. Back Suplex. Director's Cut. Knee Drop. Riemastunut Fatu-heimo aloittaa jopa "Aiden English" -chantit kunnioittaakseen joukkueensa jäsenen yllättävää ylivoimaa. Ja sitten English nousee yläköydelle...


TOP-ROPE SENTON SHANEN PÄÄLLE!

1!


2!




3!

VOITTAJA: Aiden English

FATU 2 - AFA 0

Kuva Kuva
SAMOA JOE vs. SETH ROLLINS

Meno on ollut hurjaa. Fatu-heimon kannalta hurjan hyvää, Afa-heimon kannalta hurjan rumaa. Fatu-heimon jonkinlaisena henkisenä johtajana toimineella Samoa Joella on nyt mahdollisuus voittaa ottelu ja tuoda immuniteetti heimolleen heti kolmessa ottelussa. Seth Rollins tekee kuitenkin taatusti kaikkensa estääkseen tämän.

Ottelu alkaakin heti tasaväkisemmin kuin kaksi edellistä. Joe alkaa murjoa Rollinsia, mutta Rollins kääntää tilanteen edukseen. Iskuja Joelle. Joe estää ja läimii muutaman rajun avokämmeniskun Rollinsin kasvoihin. Joe pyöräyttää Rollinsin kanveesiin ja nappaa tämän päälukkoonj aloillaan. Rollins pääsee irti, kömpii pystyyn ja pamauttaa Joen Suplexilla kanveesiin! Vince ja Reings katsovat tasaväkistä vääntöä hyväksyvästi. Joe potkaisee Rollinsia SUORAAN PÄÄHÄN! Juokse köysiin... Running Senton!

Kumpikaan ei näytä millään pääsevän ottelussa niskan päälle. Rollins iskee Joelle Dropkickin, mutta Joe ei siitä välitä. Headbutt Rollinsille! Joe hakee jopa nopeaa selätystä, mutta saa vaivoin laskun yhteen. Joe yrittää Suplexia... Rollins kääntää sen Bulldogiksi. SALAMANNOPEA STANDING SHOOTING STAR PRESS JOELLE! Joe nousee vielä ylös, mutta Rollins heittää hänet apronille... ja puskee sitten päällään Joen ulos kehästä! Joe rojahtaa rajusti kotimaansa hiekalle, ja hiekka suorastaan pöllyää kehäalueella niin, että hetken aikaa kumpikaan heimo ei näe, mitä kehän ulkopuolella tapahtuu.

Onneksi vain hetkeksi, koska Seth on samalla loikannut apronille. Hän katsoo hetken hiekassa makaavaa Joeta, katsoo nopeasti heimonsa suuntaan... JA SETH ROLLINS ISKEE SPRINGBOARD PHOENIX SPLASHIN ULOS KEHÄSTÄ SUORAAN JOEN PÄÄLLE! MIELETÖN LIIKE!

MUTTA SE EI RIITÄ! Seth alkaa murjoa Joeta Phoenix Splashin jälkeen, mutta Joe potkaisee Rollinsia päähän. Tasaväkinen vääntö hiekkakentällä alkaa, ja tuomari alkaa laskea molempia miehiä ulos. Joe yrittää napata Rollinsin taas päälukkoon jaloillaan, mutta Rollins pääsee irti ja liukuu kehään. Joe seuraa perässä. Hurjan intensiivinen ja tasaväkinen tappelu jatkuu kehässä. Back Suplex Rollinsille! Knee Drop! Elbow Drop! Joe pääsee ottelussa hallintaan...




Kuva

MITÄ HELVETTIÄ HIDEO ITAMI TEKEE TÄÄLLÄ?!

Omalla paatillaan Samoan rannikolle soutanut Hideo Itami kävelee yhtäkkiä kohti kehää totinen ilme kasvoillaan. Kukaan ei tiedä mitä tehdä. Vince alkaa raivota Reignsille, Reigns katsoo Itamia täysin ällistyneenä... Ja sitten Fatu-heimon Dean Ambrose puuttuu tilanteeseen! Ambrose rynnistää Itamin kimppuun ja pieksee tämän kehän ulkopuolella.

Samoa Joe ja Seth Rollins eivät välitä kehän ulkopuolisista tapahtumista, vaan jatkavat hurjaa ottelua. FALCON ARROW JOELLE! TOINEN STANDING SHOOTING STAR PRESS!

1!





2!






EEEEI!

JOE SELVIÄÄ JA NOUSEE POLVILLEEN! ROLLINS POTKAISEE SUPERKICKILLÄ PÄÄHÄN! JOE ALKAA VUOTAA VERTA! KOLMAS STANDING SHOOTING STAR PRESS!



JA JOE SELVIÄÄ TAAS!

Joe kömpii vaivoin ylös ja yrittää päästä mukaan Back Suplexilla... Ei auta, Rollins tempaisee hänet maahan STO:lla ja jää odottamaan, että Joe pääsee taas ylös..



PEDIGREE! PEDIGREE JOELLE!


1!




2!






JOE SELVITTÄÄ!

Uskomatonta!

MUTTA ROLLINS EI LANNISTU! TOINEN PEDIGREE JOELLE!


1!





2!







3!

VOITTAJA: Seth Rollins

FATU 2 - AFA 1

Rollins on päihittänyt Joen hurjan taistelun päätteeksi, ja Afa on päässyt pisteen päähän Fatu-heimon etumatkasta. Samalla "kuuhullu jääkaappi" Den Ambrose on saanut sopivasti itselleen lämpöä pieksemällä Hideo Itamin takaisin rantaveteen. Nyt raivostunut Vince McMahon marssii Itamin luokse Reigns vanavedessään.

McMahon: ITAMI! MITÄ HELVETTIÄ TÄMÄ ON?! YMMÄRRÄTKÖ SINÄ MINUA? YMMÄRRÄTKÖ SINÄ ENGLANTIA? MINÄ ILMOITIN SINULLE! VAIN. 16. MIESTÄ. MAHTUU. MUKAAN. EN VÄLITÄ SIITÄ, ETTÄ TÄMÄ SAARI ON MELKEIN KUIN NAAPURIMAASI JAPANISTA KATSOEN! SINÄ ET OLE MUKANA TÄSSÄ SELVIYTYJISSÄ. ROMAN, HUOLEHDI SIITÄ ETTÄ HERRA ITAMI LÄHTEE TÄÄLTÄ HELVETTIIN JA ETTEI KUKAAN MUU TYÖNTEKIJÄNI YRITÄ ENÄÄ TUNKEA MUKAAN TÄHÄN KISAAN ILMAN LUPAANI!

Kuva

Vincen pää hohkaa punaisena luultavasti sekä Samoan auringon että raivon seurauksena. Reigns tekee työtä käskettyä ja alkaa raahata Hideo Itamia pois Selviytyjät-saarelta. Häntä emme luultavasti nää enää koskaan. Sen sijaan kehässä alkaa pian taas tapahtua.

KuvaKuva KuvaKuva
THE UNDERTAKER & DEAN AMBROSE vs. CHRIS JERICHO & RANDY ORTON

(Tämä ottelu kannattaa katsoa Twitchistä, en pääse selostuksessa ollenkaan samaan tunnetilaan).

Äskeinen sekaantuminen ei pääse varmasti toistumaan, kun Dean Ambrosen ja The Undertakerin joukkue tavoittelee jälleen immuniteettivoittoa Fatu-heimolleen. Jos Chris Jericho ja Randy Orton onnistuvat voittamaan matsin, heimojen tilanne on tasan. Kehässä aloittavat Ambrose ja Jericho. Ambrose aloittaa vahvasti, mutta Jericho saa huijaamalla hallinnan nopeasti itselleen. Ambrose hakee Missile Dropkickiä, se menee monta metriä ohi. Jericho vaihtaa kehään Keerme-Ortonin, mutta Ambrose onnistuu kääntämään Ortonin iskut. Matsi jatkuu tasaisena, ja Ambrose vaihtaa Undertakerin kehään. Fatu-heimo on ehtinyt jo huutaa Takerin nimeä, he haluavat joukkueensa todellisen konkarin otteluun.

Taker aloittaakin ottelun hallinan vahvasti, mutta Orton saa käännettyä matsin edukseen ja vaihtaa Jerichon kehään. HURJA GERMAN SUPLEX JERICHOLTA TAKERILLE! Jericho ei selätä, vaan hakee Top-Rope Sentonia... Undertaker väistää sen. Jericho jatkaa silti hallintaa. Backbreaker! Undertaker selviää, nousee ylös... CHOKESLAM JERICHOLLE! KORKEA CHOKESLAM! Undertaker ei selätä...


TOMBSTONE! TOMBSTONE JERICHOLLE! EI! JERICHO KÄÄNTÄÄ! TOMBSTONE PILEDRIVER UNDERTAKERILLE! JA JERICHO LUKITSEE WALLS OF JERICHON HETI PERÄÄN...




Mutta Undertaker pääsee irti! Taker saa vaihdettua Ambrosen kehään. CODEBREAKER AMBROSELLE! Mieletöntä menoa!

1!

2!

Ambrose selviää Codebreakerista! Nyt Jericho vaihtaa kehään Ortonin, ja Orton aloittaa Ambrosen pieksemisen. Fallaway Slam. Selätys. Ambrose selviää. Ambrose on kuitenkin hätää kärsimässä, kun Orton jatkaa hänen murjomistaan. Ja silloin Undertaker könyää kehään ja hyökkää Ortonin kimppuun! DDT Ortonille! Jericho saapuu pelastamaan joukkueparinsa. Tuomari häätää molemmat ylimääräiset miehet pois kehästä...


RKO OUT OF NOWHERE! RKO AMBROSELLE! AMBROSE VUOTAA VERTA!

1!





2!




UNDERTAKER NOUSEE KEHÄÄN JA KOLKKAA TUOMARIN!

Ottelu meinaa yltyä täydeksi kaaokseksi. Jericho ja Orton dominoivat täysin. Ambrose ei mahda mitään. Tuomari nousee takaisin pystyyn. Undertaker katsoo tuskaisena, kun Ambrose ottaa hurjia iskuja vastaan. Orton nostaa Ambrosen kehäköysien varaan ja tekee DDT:n... MUTTA SITTEN AMBROSE SELVIÄÄ! Roll up Ortonille!

1!



2!



Orton selviää! Koko Fatu-heimo käskee Ambrosea vaihtamaan Takerin kehään, mutta Ambrose ei kuuntele. CATAPULT CLOTHESLINE ORTONILLE! HETI PERÄÄN POWERBOMB JA SUNSET FLIP-SELÄTYS! Mutta Orton selviää! Molempien heimojen jäsenet katsovat silmät ymmyrkäisinä tätä jännitysnätelmää. Orton kömpii taas pystyyn...


PUNT KICK SUORAAN AMBROSEA PÄÄHÄN!

1!





2!





UNDERTAKER PELASTAA TAAS KERRAN! Ja vihdoin Ambrose ryömii omaan kulmaukseensa ja vaihtaa Takerin kehään. Hot tag epäonnistuu kuitenkin täysin, koska Orton saa heti ottelun hallintaansa. Orton nostaa Dead Manin kehäköysien varaan... DDT! Myös Undertaker vuotaa verta! Undertaker vaihtaa Ambrosen äkkiä takaisin kehään! Toinen Catapult Clothesline Ortonille!




JA DIRTY DEEDS! DIRTY DEEDS!

1!






2!





CHRIS JERICHO EI AUTA PARIAAN, MUTTA ORTON PÄÄSEE ITSE IRTI!

Orton kömpii ylös ja iskee Back Suplexin Ambroselle. Selättää, mutta Ambrose pääsee irti kakkosella. Ambrose vaihtaa Undertakerin kehään, ja nyt Undertaker saa vihdoin ottelun hallintaansa. Chokeslam Ortonille!



TOMBSTONE PILEDRIVER ORTONILLE! Orton on aivan vastustajiensa kulmauksessa!


1!





2!





Orton saa jalkansa kehäköydelle! Ei riitä!

Sekä Orton että Undertaker ovat aivan väsyneitä, mutta nousevat yhtäaikaa pystyyn. Orton kääntää tilanteen edukseen, paiskaa Takerin maahan... PUNT KICK TAKERILLE!




TAKER SELVIÄÄ PUNT KICKISTÄ! TAKER NOUSEE YLÖS! ORTON HYÖKKÄÄ...





LAST RIDE RANDY ORTONILLE!

1!





2!




ORTON POTKAISEE TAAS IRTI! Viimeisillä voimillaan Orton vaihtaa Jerichon kehään.

Sekään ei auta, koska Undertaker on nyt liekeissä! TOMBSTONE PILEDRIVER JERICHOLLE!



1!






2!






EI RIITÄ! MIKÄÄN EI RIITÄ! JERICHO PÄÄSEE IRTI! JERICHO NAPPAA UNDERTAKERIN WALLS OF JERICHOON! Ambrose nousee kehään ja katkaisee Jerichon luovutusliikkeen. Taker nostaa Jerichon ylös... Snake Eyes Jericholle! Jericho alkaa vuotaa verta! Randy Orton ja Dean Ambrose tappelevat kehässä. Ottelu on täysin sekasortoisessa tilassa...

CODEBREAKER!



CODEBREAKER OUT OF NOWHERE! CODEBREAKER UNDERTAKERILLE!

1!





2!








3!

VOITTAJAT: Chris Jericho & Randy Orton

FATU 2 - AFA 2

Mielettömän taistelun jälkeen Afa on onnistunut tasoittamaan tilanteen, joten jäljellä on enää viimeinen ottelu.

KuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuva
ALBERTO DEL RIO & KEVIN OWENS & THE MIZ vs. BIG E & BRAUN STROWMAN & MARK HENRY

Ratkaiseva ottelu ei näytä ennakkolta täysin tasaväkiseltä. Afa-heimoa edustavat sen kolme isointa körilästä Big E, Braun Strowman ja Mark Henry. 2-0-johtoaseman menettänyttä Fatu-heimoa edustavat puolestaan kolme kieroilijaa Alberto Del Rio, Kevin Owens ja The Miz. Mutta miten tässä käy?

Ottelu alkaa heti hurjalla joukkotappelulla, mutta lopulta Alberto Del Rio ja Mark Henry pääsevät vauhtiin. Matsi katkeilee kuitenkin jatkuvasti muiden ottelun osanottajien sekaantumisten vuoksi. Henry teloo Del Rioa, Del Rio vaihtaa kehään Owensin. Henry vaihtaa kehään Big E:n. Big E ottaa ottelun hallintaansa, kunnes vaihtaa Mark Henryn takaisin kehään. Kokenut Henry jää Owensin jalkoihin, mutta onnistuu vaihtamaan vielä Braun Strowmanin kehään.

Strowman saa ottelun heti ylivoimaiseen hallintaan. Owens on hätää kärsimässä ja vaihtaa kehään Mizin. Spinebuster Mizille! Nyrkillä päähän. Strowman murjoo Miziä, ja mikään Mizin liike ei tehoa. Miz onnistuu viime hetkellä vaihtamaan Del Rion kehään, mutta tilanne ei parane. Strowman hakkaa Del Rioa, mutta Del Rio selvittää Strowmanin selätysyritykset. Strowman ottaa Del Rion kuristusotteeseen, ja yhtäkkiä kehä on taas täynnä painijoita. Kaaos valtaa kehän. Del Rio vaihtaa Mizin kehään, ja Strowman heittää Mizin ulos kehästä. Strowmanin ylivoimainen hallinta jatkuu entisestään. Clothesline kehän ulkopuolella, ja hiekka pöllyää jälleen! Suplex Mizille, ja nyt kukaan ei näe mitään.

Ei edes sitä, että äänen perusteella Strowman on paiskannut Mizin päin kehätolppaa. Tuomari Rod Zapatakaan ei erota paljon mitään, mutta näkee kuitenkin sen, että kumpikaan miehistä ei ole kehässä. Hän yrittää käskeä Strowmania kehään, mutta tämä ei kuuntele, vaan jatkaa Mizin hakkaamista kehän ulkopuolella. Zapata jatkaa laskuaan... JA LASKEE KYMMENEEN SAAKKA!

Molemmat miehet on laskettu ulos.

Kuva

Jo toisen kerran tämän immuniteettikilpailun aikana Vince McMahon joutuu raivoissaan marssimaan tuoliltaan kohti kehää. McMahon huutaa molemmille joukkueilla pää punaisena.

McMahon: MITÄ. SAATANAA. TÄMÄ. ON?!? TÄMÄ ON RATKAISEVA OTTELU, JONKA VOITTAJA SAA IMMUNITEETIN. JA TE TUNARIT HANKITTE TUPLAULOSLASKUN! EI KÄY, TÄMÄ OTTELU ALKAA NYT ALUSTA! JA TÄLLÄ KERTAA TEIDÄN ON PARASTA LÖYTÄÄ VOITTAJA!

Rod Zapata tekee työtä käskettyä ja aloittaa ottelun uudelleen. Kaikki miehet nousevat takaisin paikoilleen, ja kehävuoroon nousevat Del Rio ja Henry. Del Rio saa nyt ottelusta hyvän otteen ja paiskoo Henryä menemään. Miz pitelee edelleen niskaansa äskeisen selkäsaunan jälkeen, mutta Del Rio vaihtaa hänet silti kehään. Samalla myös Big E on vaihdettu kehään, ja Miz onnistuu jatkamaan joukkueensa ylivoimaa pieksemällä Big E:tä... Kunnes Big E vaihtaa Strowmanin kehään!

Strowman on ollut tänään aivan ylivoimainen, ja niin hän on nytkin. Snake Eyes Mizille! Strowman ripustaa Mizin Tree of Woehen ja jatkaa murjomista... Kunnes Miz saa käännettyä ottelun yhtäkkiä! Neckbreaker Strowmanille! JA SCULL CRUSHING FINALE! Mutta Miz ei saa edes yritettyä selätystä SCF:n jälkeen.

Sen sijaan Miz vaihtaa kehään Kevin Owensin. HURJA CANNONBALL SENTON YLÄKÖYDELTÄ STROWMANILLE!

1!



2!



Strowman selvittää! Ja kaikki kuusi miestä nousevat taas kehään. Joukkotappelu on valmis: Henry ja Strowman iskevät Double Suplexin Owensille. Strowman jatkaa dominointia. Military Press Owensille. Strowman vaihtaa Henryn kehään... ja Owens onnistuu yllättämään hänet DDT:llä! Owens vaihtaa Del Rion kehään, ja kaksikko tekee Henrylle Double Backbreakerin. Henry selvittää selätyksen. Del Rio vaihtaa kehään Mizin. DDT! DDT Henrylle! Henry vuotaa verta. Henry onnistuu vaihtamaan Strowmanin kehään...


Ja Strowman aloittaa jälleen hallintansa - kunnes Miz onnistuu väistämään Strowmanin liikkeen ja vaihtaa Del Rion kehään. Del Rio yllättää Strowmanin nopealla Snapmarella ja Superkickillä!

1!




2!



Strowman selvittää, mutta nyt hän on ensimmäistä kertaa oikeasti tukalassa tilanteessa. Del Rio lukitsee Strowmanin Cross Armbreakeriin! Strowman on niin pitkä, että yltää köysiin!

Del Rio on kuitenkin pääsemässä selvästi vauhtiin, ja yhtäkkiä mitkään Strowmanin iskut eivät tehoa. Del Rio heittää Strowmanin kehäkulmaukseen... ja kampeaa hänet kaikilla voimillaan kehäkulmauksen päälle. Sitten Del Rio nousee itsekin kakkosköydelle...


SUPERPLEX STROWMANILLE!

DEL RIO SELÄTTÄÄ!

1!




2!





3!

Strowmanin joukkueparit ovat myöhässä! Del Rio on selättänyt Strowmanin Superplexin jälkeen.

VOITTAJAT: Alberto Del Rio & Kevin Owens & The Miz

FATU 3 - AFA 2

Fatu-heimo on voittanut ensimmäisen koskemattomuuden! Koko heimo ryntää kehään juhlimaan Del Rion, Owensin ja Mizin kanssa. Sen sijaan Afa-heimo vetäytyy pettyneenä taka-alalle. He pääsivät jo niin lähelle... Mutta eivät tarpeeksi lähelle. Vince McMahon nousee kehään ojentamaan immuniteettitoteemin Fatu-heimolle ja käskee sitten molemmat heimot riviin.

McMahon: Paria pikkumokaa - perkeleenhideoitami ja mikähelvettisetuplauloslasku oli... - lukuun ottamatta tämä oli, SAMPERI SOIKOON, MAHTAVAA PAINIVIIHDETTÄ! Hienoa! Pääsette mäiskimään toisianne vielä monesti tulevissa immuniteettikilpailuissa, mutta nyt teidän on aika palata takaisin leireihinne. Ja Afa, teidät minä näen vielä tänä iltana, kun vuorossa on Selviytyjät: WWE:n ensimmäinen äänestys. Miettikää tarkkaan, kenet haluatte äänestää heimostanne ensimmäisenä ulos.

-----

Immuniteettikilpailu on siis ohi, ja tiukan kamppailun päätteeksi Fatu voitti ensimmäisen immuniteetin. Se tarkoittaa sitä, että Afa-heimo joutuu äänestämään ensimmäisen pelaajan ulos Selviytyjistä.

Afa-heimo, teillä on nyt 24 tuntia aikaa (eli huomiseen kello 14.30 asti) lähettää oma äänenne minulle täällä foorumilla yksityisviestillä. Kenet haluatte äänestää täältä pois ensimmäisenä? Liittäkää mielellään äänen yhteyteen myös lyhyt perustelu, miksi haluatte kyseisen henkilön äänestää pois, se tekee heimoneuvostoviestin kirjoittamisesta hieman kiinnostavamman.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
Krizski
Main eventer
Viestit: 214
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:55
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Krizski »

Kuva

Jonkun pää nyt katkeaa, peli on kovaa alusta saakka. Valitettavasti kaikki heimostamme eivät vieneet hommaa loppuun asti ja nyt joudumme siitä maksamaan.
KrizskiMania is running wild!!

Vastaa Viestiin