Smarkside: SELVIYTYJÄT

Fiktiivinen painiaiheinen tarinankerronta.
Vastaa Viestiin
Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja kenitys »

Pahoittelut out of character -viestistä, mutta ohjeissa oli tosiaan yksi epäselvästi ilmaistu asia, joka on herättänyt kysymyksiä, joten selvennetään nyt.

Heinoneuvostossa EI KÄY ILMI kuka on äänestänyt ketäkin.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Kuva

Pojat, meillä ei ole enää varaa hävitä jatkossa palkintokilpailuja. Fatu oli meitä palkintokilpailun edun verran edellä koskemattomuuskilpailussa, muuten olimme parempia. Nyt pitää äänestää joku meistä pihalle. Se ei ole helppo tehtävä, jokaisella olisi kuitenkin jotain annettavaa heimon eteen.
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Kuva

Jätkät perkele. Täydellistä alisuorittamista! Ei tässä kovin montaa onnistujaa ollut ja kohta ollaan yhtä jäsentä köyhempiä. Minä se en tule olemaan. Ja olen päätökseni tehnyt. Tällä meiningillä ei yksinkertaisesti voiteta ja paketti pitää saada kasaan. Vieläkö niitä rapuja on jäljellä?
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Kuva

Tappionne ei johdu teistä. Se johtuu meistä. Me olemme yksinkertaisesti parempia.

Woo!
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Kana
Main eventer
Viestit: 267
Liittynyt: 16 Tammi 2017, 20:54

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Kana »

Kuva

Fatu-heimo on yksinkertaisesti parempi. Mutta te, te tiesittekin sen jo! ; )

Heimonne isoin perro on kaadettu, ja pian minun käsissäni kaatuvat myös loput. Kevin, minä puhuin hänen kanssaan meidän ottelumme jälkeen. Hän pitää eläimistä, mutta olen varma, että hän, hänkään ei pidä kaltaisistanne katukoirista. KUKAAN meistä ei pidä teistä.

Ja Braun. Jos käy niin, että sinä selviät heimoneuvostosta. Sinä olet tähtäimessäni. Minä en pelkää miestä, joka ei pääse ylös edes Superplexistä. Hädin tuskin sait yhtäkään iskua perille minua vastaan! Jos taas sinut äänestetään pois, tämä saari, se tullaan aina yhdistämään sinuun. El lugar donde fuiste el perdedor. Saari, jolla Alberto Del Rio seivästi pedon.
Russon kana:
100 g broilerin rintafileitä (maustamaton)
600 g voita
10 kpl valkosipulinkynttä
3 rkl sitruunankuoriraastetta
2 hl vehnäjauhoja
2½ hl korppujauhoja
10 rkl valkopippuria
2 kpl strutsinmunaa

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Teme »

Kuva


Minä osoitin olevani tämän heimon yksi voittajista, laulutaitoni lisäksi minulla on painitaitoa. Toivon että Afa ei tiputa Shanea koska olisi kivaa tuhota hänet taas.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Kuva

Dean Ambrose... seuraavan ruumisarkkuni... teen sinulle.

Samoa Joe... varoitan myös sinua... kukaan ei johda The Undertakeria... Minä... olen Fatu-heimon... johtaja.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Kuva

Sori jätkät. Minun olisi pitänyt päihittää Seth Rollins ja näin ollen tuoda meille clean sweep voitto mutta se pahuksen rotta huijasi. Ei ole millään tasolla reilua että hän käyttää edelleen Pedigreetä, yhtä painimaailman vahvimmista finishereistä. JA HÄN TEKI SEN MINULLE KAHDESTI! Minulla ei ollut mitään mahdollisuuksia.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

LostHardyBoy
Main eventer
Viestit: 246
Liittynyt: 15 Marras 2017, 23:45

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja LostHardyBoy »

Kuva


Voitto....oli....niin...lähellä.

Avatar
Villezka
Main eventer
Viestit: 313
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Villezka »

Kuva

Päähän sattuu...

Voitimme sentään sen kiistattomuuden ja se tässä olikin tärkeintä, joten hyvää työtä.

En olekkaan ennen nukkunut ruumisarkussa, joten kiitos Kuollut Mies.
Viimeksi muokannut Villezka, 01 Kesä 2018, 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ehkä otin, ehkä en

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja kenitys »

ILTA 3

Kuva

Pimeys on jo vallannut Samoan saaren, kun kahdeksan Afa-heimon jäsentä astelee kohti Selviytyjät: WWE:n ensimmäistä heimoneuvostoa. Vince McMahon istuu nuotiolla ja lyhdyillä valaistun heimoneuvostoalueen penkillä tällä kertaa yksin. Roman Reigns ei ole paikalla ollenkaan. Vincen edessä on kaksi pitkää penkkiä. Afa-heimon jäsenet saapuvat paikalle, jokaisella on mukanaan kädessä soihtu. Kukin käy sytyttämässä soihtunsa keskellä palavassa nuotiossa ja asettavat ne sitten soihduille varatuille paikalle taakseen. Sen jälkeen kahdeksikko käy istumaan Vincen eteen. Seth Rollins, Braun Strowman, Chris Jericho ja Shane McMahon eturiviin. Randy Orton, Mark Henry, Big E ja Rusev takariviin. Tämä on viimeinen kerta, kun he ovat yhdessä samassa tilassa

Tunnelma leirin keskuudessa on selvästi levoton. Heimo on kokenut kaksi tappiota putkeen, eikä se varmastikaan ole tapa, jolla he ovat halunneet aloittaa Selviytyjät-taipaleensa. Vince McMahon katsoo totisena, suorastaan vihaisena edessään istuvaa joukkoa. On selvää, ettei Vincekään ole tyytyväinen Afan suorituksiin.

McMahon: Afa, tervetuloa tänne heimoneuvostoon. Näytätte totisilta - JA HYVÄ NIIN! Tämä ei ole todellakaan painne, jonne päästään. Tämä on paikka, JONNE JOUDUTAAN! Niin kauan kuin taistelette kahtena heimona toisianne vastaan, teidän pitää tehdä kaikkenne, ettette joudu viettämään iltojanne heimoneuvostossa. YMMÄRRÄTTEKÖ?

Kaikki kahdeksan Afa-heimon jäsentä nyökkäilevät päätään vaitonaisina.

McMahon: Tämä heimoneuvosto on tila, jota minä hallitsen YKSIN. Täällä en tarvitse Roman Reignsin tai kenenkään muunkaan apua. Täällä minä huolehdin siitä, että pois äänestetään se henkilö, joka ei ansaitse enää olla täällä. Ja siitä päätätte te. No, oletteko te lurjukset oppineet edes kieroilemaan? Oletteko muodostaneet jo oleellisia liittoumia?

Kukaan Afa-heimon jäsenistä ei halua sanoa mitään. Kaikki katsovat hermostuneina toisiinsa. Mutta katseet kertovat paljon. Näyttää siltä, että jo tässä vaiheessa Afa-heimo on jakautumassa ainakin kahteen erilliseen ryhmittymään. Kukaan ei kuitenkaan halua sanoa ääneen mitään. Mark Henry murahtelee takarivissiä. Seth Rollins hieroo hermostuneena käsiään. Shane McMahon haluaa välttää isänsä katsetta, hän tietää tuottaneensa tähän mennessä isälleen pettymyksen.

McMahon: SELVÄ ON! Jos kenellekään teistä ei ole mitään sanottavaa, mennään asiaan! Tuli edustaa täällä elämää, ja tämän illan päätteeksi yhden teistä liekki sammuu. Seth, sinä aloitat äänestyksen.

Seth Rollins nousee ensimmäisenä ylös ja kävelee äänestyspaikalle katsomatta taakseen. Rollins kirjoittaa nopeasti nimen suttuisella käsialalla ja katsoo kameraan. "Mieli tekisi äänestää joukkueesta melkein jokaista. Täydellistä alisuorittamista lähes kaikilta. Ensimmäisen päivän velttoilu ja häviäminen ratkaisevassa ottelussa ratkaisivat ääneni."

Braun Strowman nousee toisena ylös ja tömistelee äänestyspaikalle. Strowman pitää kynää nyrkissään ja raapustaa nimen paperiin. "Sinun takiasi otimme turpaan viimeisessä matsissa."

Chris Jericho steppailee hermostuneena mutta silti virnistellen kolmantena äänestyspaikalle. Hän kirjoittaa nimen lappuun kaunokirjoituksella. "Sinä olet todellinen legenda WWE:ssä ja menet häviämään tuollaiselle surkimukselle! Tämä ei ollut kuitenkaan helppo päätös, pakko myöntää, beibeeh."

Shane McMahon ei katso edelleenkään isäänsä, kun hän kävelee pimeydessä siintävälle äänestysalueelle. Shane kirjoittaa nimen nopeasti tikkukirjaimin ja nostaa katseensa kameraan. "Syöt aivan älyttömästi ja osallistuminesi heimon tehtäviin ei ole toivotulla tasolla. En minä jaksa kiivetä puissa jatkuvasti, jotta voimme pitää sinut ruuissa."

Randy Orton luikertelee äänestyspaikalle viidentenä. Orton kirjoittaa pienillä kirjaimilla nimen paperiin tyytyväisen näköisenä. "Poika suli helteessä, hyvää kotimatkaa"

Mark Henry jyryää voimallisin askelin kohti äänestyspaikalle ja on rikkoa kynän puristaessaan sitä täysillä. Henry saa kuitenkin nimen raapustettua paperiin ja murahtaa sitten kameralle. "Jos meillä on maailman vahvin mies, mitä hyötyä on vain vahvasta miehestä?"

Big E näyttää mietteliäältä, kun hän kävelee äänestyspaikalle Henryn tultua pois. Lopulta Big E saa laitettua nimen lappuun ja nostaa sen kameralle näkyviin. "Katosit viidakkoon heti leiriin päästyämme ja kärsit merkittävän tappion immunitettikilpailussa."

Rusev on viimeinen, joka pääsee äänestämään. Lanan nimeä mutiseva Rusev kirjoittaa lappuun nimen kyrillisillä aakkosilla, mutta siitä saa silti tarpeeksi selvää. "Laiska osallistuminen palkintokilpailuun ja koskemattomuuskilpailussa möhlit kriittisellä hetkellä. Hei hei ja hyvää jatkoa."

TULOS

Äänet on annettu, ja Vince McMahon kävelee äänestysuurnan luokse sanomatta sanaakaan. Hetken päästä hän palaa takaisin uurnan kanssa ja katsoo Afa-heimoa.

McMahon: Afa-heimo, luen nyt antamanne äänet. Kun äänet on luettu, päätös on lopullinen. Eniten ääniä heimoneuvostossa saanut on ensimmäinen Selviytyjät: WWE:stä ulos äänestetty kilpailija.

Ensimmäinen ääni menee... BRAUN STROWMANILLE.


Toinen ääni menee... SHANE MCMAHONILLE.


Kolmas ääni menee... MARK HENRYLLE.

Afa-heimon jäsenet katsovat hermostuneena toisiaan. Äänet näyttävät jakautuvan yllättävän tasaisesti. Vince jatkaa äänien laskemista.

Neljäs ääni menee... BRAUN STROWMANILLE.


Viides ääni menee... SHANE MCMAHONILLE.


Kuudes ääni menee... BRAUN STROWMANILLE.

Vince McMahon katsoo nopeasti Afa-heimoa.

McMahon: Kuusi ääntä on laskettu. Kolme ääntä Strowmanille, kaksi ääntä Shanelle ja yksi ääni Henrylle. Strowman, jos saat vielä yhden äänen, sinusta tulee ensimmäinen Selviytyjät: WWE:stä ulos äänestetty kilpailija.



Seitsemäs ääni menee....


BRAUN STROWMANILLE.



Kuva


Strowmanin kasvoilla ei ole ollut hymynkaretta missään vaiheessa, mutta nyt hän näyttää totisemmalta kuin kertaakaan aiemmin.

McMahon: Braun Strowman, nämä äänet riittävät. Sinut on äänestetty ensimmäisenä ulos Selviytyjät: WWE:stä. Ole hyvä ja tuo soihtusi.

Strowman nousee ylös eikä katso ketään entisistä heimotovereistaan. Strowman puristaa raivoisasti soihtuaan, kun hän tuo sen Vincen luokse ja Vince sammuttaa tulen soihdusta.

McMahon: Braun Strowman, tuli edustaa elämää tällä saarella, ja kun tuli sammuu, kilpailusi on ohi. Heimo on puhunut.

Kuva

Jäljelle jää seitsemän Afa-heimon jäsentä. Hieman hermostuneena seitsikko katsoo toisiaan, kun Vince McMahon käskee heidät matkoihinsa. Ensimmäinen heimoneuvosto on jättänyt luultavasti enemmän kysymyksiä kuin tarjonnut vastauksia. Selvää on kuitenkin se, että Afan on saatava nyt käännettyä tappioputkensa.

------

Ja näin on ensimmäinen heimoneuvosto ohitse! Seuraavaksi vuorossa on palkintotehtävä, siihen tulee ohjeet todennäköisesti huomenna. Palataan siis silloin.

Ja huomio: ulos äänestetyt kilpailijat älkää enää mielellään postatko tälle alueelle - paitsi jos haluatte kirjoittaa hahmollanne vielä ns. äänestyksen jälkeisen loppukommentin. Out of character -avautumiset mielellään esim. tuolla paskanjauhanta-aiheessa, lyhyempää huutelua toki sitten vaikka Discordissa.
Viimeksi muokannut kenitys, 27 Touko 2018, 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
saunassa tuijottaa
Midcarder
Viestit: 53
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 02:12

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Iso kasa kuollutta painoa pois, HYVÄ! Vaikka voitto aiemmista kilpailuista olisi sinällään ollutkin tervetullut, kävi meillä onni onnettomuudessa. Strowman oli kuitenkin selvästi ylimääräinen turhake heimossamme, suoranainen mätäpaise. Nyt roolijako leirissämme on selvempi, joten parempi varautua myrskyyn. Me jätämme jatkossa jälkeemme vain tuhoa.

FATU GON' GET THEIR ASSES KICKED!
liimaa pääsi viemäriin

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 4

Kuva

Uusi päivä koittaa yhtä kirkkaana ja kuumana kuin aikaisemmatkin. Eilinen painitaisto ja sen jälkeinen heimoneuvosto ovat muisto vain, kun Fatu- ja Afa-heimot suuntaavat kohti Upolun saaren keskiosaa. Siellä Vince McMahon ja Roman Reigns odottavat jo heimoja. On aika kilpailla jälleen palkinnosta.

McMahon ja Reigns seisovat totisena vierekkäin, kun heimolippujaan kantavat ryvettyneen näköiset painijat saapuvat heidän eteensä ja muodostavat omille puolilleen kaksi riviä. Neljä päivää samoalaisella leirillä on todellakin tehnyt tehtävänsä. McMahon näyttää hieman nauttivan painijoidensa huonosta voinnista. Reignsin kasvoilta ei voi tulkita minkäänlaista reaktiota.

McMahon: NELJÄ PÄIVÄÄ. Olette olleet täällä Samoalla vasta neljä päivää, mutta selvästi se on ollut monelle teistä jo aivan tarpeeksi. The Miz, kuinka hyvin Fatu-heimo on oikein nukkunut viime öinä?

Miz: Mr. McMahon, kyllähän te tiedätte! Aina voisi nukkua vähän paremmin, aina voisi olla vähän mukavammat oltavat. Heimossamme on kuitenkin mukana todellisia maailmantähtiä - tai no oikeastaan yksi maailmantähti.

Miz virnistää sanojensa vakuudeksi, mutta McMahon ei reagoi Hollywood-tähden kommenttiin mitenkään.

McMahon: Entäs Randy Orton. Kuinka hyvin Afa-heimo on oikein sopeutunut tänne Samoalle?

Orton: Vince, kyllä sinä tiedät. Pitää olla aikamoinen käärme, että pystyy nauttimaan olostaan täällä. Mutta me emme ole tulleet nauttimaan, vaan voittamaan tämän kilpailun!

Samalla myös Vince McMahonin vieressä seisova totinen Roman Reigns herää.

Reigns: UUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Vince McMahon hätkähtää Reignsin voimallista karjahdusta, mutta alkaa sitten puhua.

McMahon: Nimenomaan, Roman! Kuten Randy sanoi, kilpailemaan te olette tänne tulleet. Ja tänään vuorossa on jälleen kilpailu, jossa on panoksena hyvin arvokas palkinto. Suosittelen siis tähtäämään tosissanne voittoon. Fatu-heimo, kuten näette: Afa on äänestänyt eilisessä heimoneuvostossa ulos Braun Strowmanin. Samalla se tarkoittaa sitä, että yksi teidän jäsenistänne joutuu jättämään tämänpäiväisen palkintokilpailun väliin, jotta kilpailijoiden määrä pysyy tasaväkisenä. Kuka Fatu-heimosta jää sivuun?

Fatu-heimon kahdeksikko katsoo tyytyväisen oloisena Afa-heimoa, jonka joukosta puuttuu nyt kookas ja pahaa tuhoa edellisen immuniteettikilpailun painiottelussa tehnyt Strowman. Samalla he alkavat kuumeisesti neuvotella siitä, kuka ei osallistu tämän päivän palkintotehtävään. Lopulta päätös on valmis. Aiden English astuu askeleen eteenpäin.

English: Minä en osallistu tänään.

McMahon nyökkää hyväksyvästi, ja English astuu kilpailualueelta kauemmas.

McMahon: Ja nyt on aika kilpailla. Tänään ei mitellä voimassa tai kestävyydessä - VAAN TIEDOSSA. Toivottavasti teillä on sellaista. Vähintäänkin tästä osa-alueesta. Kyseessä on nimittäin WWE:n oman painihistorian tuntemus. Eikä suinkaan minkä tahansa WWE:n osa-alueen historian tuntemus, vaan tieto sen kaikkein tärkeimmän tapahtuman menneisyydestä. Minun kruununjalokivestäni... WRESTLEMANIASTA. Jokaisella teillä on edessään iso arkki ja kynä. Tehtävä on yksinkertainen. Teillä on aikaa 12 minuuttia LUETELLA KAIKKI WRESTLEMANIA-OTTELUT VUOSILTA 1985-2016.

Afa- ja Fatu-heimot katsovat toisiinsa. Tämä ei ole aivan helppoa. Jokainen neljästätoista kilpailijasta poimii kuitenkin ison paperiarkkinsa käteensä ja kynän toiseen käteensä. Roman Reigns murahtelee tyytyväisenä katsoessaan kilpailijoiden tuskaa. Hymy nousee myös Vince McMahonin kasvoille.

McMahon: Ja tehdään tämä vielä selväksi. TÄMÄ EI OLE JOUKKUETEHTÄVÄ. Jokainen täyttää oman paperinsa, jos huomaan että joku auttaa toista heimonsa jäsentä, edessä on automaattinen diskaus koko heimolle. Voiton ratkaisee se, kumpi joukkue saa yhteenlasketuissa pisteissä paremman lopputuloksen... JA AIKA ALKAA NYT!

--------

Näin. Tämä on toinen palkintotehtävä. Ohjeet ovat hyvin yksinkertaiset.

1) Tehtävä löytyy tältä sivulta:
2) Pelissä 12 minuuttia aikaa kirjoittaa niin monen WrestleManiassa painineen painijan nimet kuin vain ehdit ja muistat (kuten pelin alussa nopeasti huomaat, tässä ei siis sinänsä tarvitse muistaa _jokaista ottelua_, koska yhden painijan nimi tuo esille aina kaikki ne ottelut, joissa hän on ollut mukana).
3) Pelaa peli vain yhden kerran pitämättä taukoja. Älä käytä Googlea tai vastaavia apunasi, tässä on tarkoitus mitata ihan oikeaa tietoutta. Saamasi tulos on lopputuloksesi.
4) KUN OLET PELANNUT PELIN: Ota ruutukaappaus ylhäällä näkyvästä lopputuloksestasi ja myös kaikista WrestleMania-riveistä niin, että näen ruutukaappauksista sekä lopputuloksen että kaikkien yksittäisten WrestleManioiden ottelut (ja puuttuvat ottelut). Joudut ottamaan siis useamman ruutukaappauksen. Lähetä nämä ruutukaappaukset minulle yksityisviestillä. Minä lasken sitten heimojen pisteet yhteen, ja tulos julkaistaan täällä kun kaikki ovat pelanneet pelin.

Ja sitten se ilmeinen huomautus. Kuten heti tämän pelin ensimmäisessä sääntöviestissä kirjoitin, tässä kilpailussa eteen tulee tehtäviä, jossa "huijaaminen" on periaatteessa mahdollista. Tässäkään en pysty millään tietenkään tietämään, onko joku pelannut pelinsä useamman kerran ja lähettänyt vain parhaan lopputuloksen tai huijannut muuten (esimerkiksi käyttämällä Wikipediaa). Toivon kuitenkin, ettei minun tarvitse nyt hirveästi alleviivata sitä, että tuollainen "huijaaminen" tällaisessa leikkimielisessä pellepainifoorumin Selvytyjät-pelissä on kyllä ankeinta typeryyttä ikinä. Eli: älkää huijatko. Pelatkaa Sporclenne kerran, ilman taukoja ja ilman Googlea. Lähettäkää tulokset minulle. On huomattavasti mukavampaa, kun tulos määräytyy oikeasti tietämyksen mukaan.

Aikaa Sporcle-tehtävän pelaamiseen on huomiseen 29.5. kello 16 saakka. Onnea matkaan!
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Teme »

Kuva

No minä olen vain painitaitoinen laulaja, olisin tiennyt noi kaikki mania matsit mutta kun ne piti kirjoittaa paperille, kirjoittaminen ei ole vahvinta alaani, olisin voinut laulaa matsit. Helvetin aurinko, onkohan täällä jossain varjoa, olen liian valkoinen auringolle
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 4

Aurinko porottaa kuumana Samoalla. Kilpailijoiden kynät sauhuavat kuumeisesti. Aika tiimalasissa vähenee...

"UUUUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"

Kuva

Vince McMahonin kasvoille nousee hämmentynyt ilme, kun Roman Reigns päästää yhtäkkiä raivoisan huudon.

McMahon: Kyllä, Roman. Olen AIVAN SAMAA MIELTÄ. Näiden kaikkien pitäisi TIETENKIN osata jokainen WrestleManian ottelu ulkoa, mutta ei siltä näytä. Pankaa vauhtia niihin kirjoituksiinne! Teillä on aikaa vielä pari minuuttia, ja Roman tässä hermostuu koko ajan pahemmin. Ette halua todellakaan kohdata hermostunutta Roman Reignsiä... puhumattakaan minusta.

Kynien sauhuaminen voimistuu entisestän. Viimeiset hiekanjyvät valuvat tiimalasissa. Aika on päättynyt.

Heimot asettuvat seisomaan riveihin. Jokaisella on oma iso paperiarkki kädessään. Monien ilme on hermostunut. Pari kilpailijaa hymyilee tyytyväisen oloisena. Pari potkii maata selvästi pettyneen oloisena. Nyt ei pettymys enää auta.

McMahon: HYVÄ! Otetaanpa sitten selvää, miten paljon te olette oikein muistaneet otteluita. Pyydän vuorotellen kummastakin heimosta yhden osallistujan esittämään tänne paperinsa. Roman tässä ystävällisesti laskee, miten hyvin olette muistaneet ottelut. Ensimmäisenä... DEAN AMBROSE ja BIG E, astukaa esiin.

Fatu-heimon Dean Ambrose ja Afa-heimon Big E kävelevät Vincen ja Reignsin luokse. Molemmat ojentavat paperinsa Reignsille, joka alkaa laskea tuloksia samoalaisen matemaatikon vauhdilla. Pian Reignsillä onkin molempien tulokset esillä.

DEAN AMBROSE:
Kuva

BIG E:
Kuva

Erityisesti Ambrose vaikuttaa pahasti pettyneeltä, mutta ei Big E:nkään hymy ole erityisen leveä, kun Vince tuijottaa häneen tiukasti.

McMahon: Jaahas. Ei mikään erityisen hyvä suoritus kummaltakaan. Ensimmäisen parin jälkeen Afa johtaa silti Fatu-heimoa niukasti. Seuraavaksi vuorossa ovat KEVIN OWENS ja RANDY ORTON.

Fatun Kevin Owens ja Randy Orton kävelevät Vincen eteen. Reigns nappaa molemmilta paperit, kalkuloi tuloksia jälleen hetken ja näyttää sitten laskelmiensa lopputuloksen.

KEVIN OWENS:
Kuva

RANDY ORTON:
Kuva

Owens on tehnyt varsin hyvän lopputuloksen, mutta silti hän mutisee hiljaa Vincen edessä muutamasta helposta unohduksesta. Orton näyttää hermostuneelta, tilanne on vielä 531-527 Afan eduksi.

McMahon: Seuraava pari esiin sieltä! SAMOA JOE ja RUSEV, teidän vuoronne.

Fatun Samoa Joe ja Afan Rusev kävelevät Vincen luokse. Reigns laskee tulokset tuttuun tapana.

SAMOA JOE:
Kuva

RUSEV:
Kuva

Vincen kasvoilla paistaa pettymys. Kumpikaan ei ole onnistunut saamaan kovin kummoista tulosta aikaan. Tilanne on todella tiukka: 785-784 Afan eduksi.

McMahon: Kolme paria takana, ja eroa on yhden pisteen veran. GADDAMIT, tästä tulee jännittävää, vaikka liian hyvästä tietämyksestä teitä ei voi kehua. STING ja SETH ROLLINS, teidän vuoronne!

Ilman sen suurempia seremonioita Fatun Sting ja Afan Seth Rollins ojentavat paperinsa Roman Reignsin tarkistettavaksi.

STING:
Kuva

SETH ROLLINS:
Kuva

Hymy valahtaa pois Rollinsin kasvoilta, kun hän näkee tuloksen. Fatu siirtyy johtoon 1067-1057.

McMahon: Jaahas, katsotaanpa mitä seuraavalla parilla on annettavanaan. UNDERTAKER ja SHANE MCMAHON, astelkaa tänne!

Fatun konkarijäsen Undertaker ja Afan villi kortti, Vincen oma poika Shane McMahon astuvat rinnakkain ja ojentavat paperinsa Reignsille.

UNDERTAKER:
Kuva

SHANE MCMAHON:
Kuva

Kyllä! Shane McMahon tekee päivän parhaan tuloksen ja saa hurjat aplodit heimoltaan. Undertaker näyttää sen sijaan siltä, että voisi tunkea Shanen heti hauta-arkkuun. Tilanne on - uskomatonta mutta totta - viiden kierroksen jälkeen tasan 1345-1345.

McMahon: Hyvä että sentään McMahonin suvussa riittää vielä WrestleMania-tietoutta. Katsotaanpa sitten, miten ALBERTO DEL RIO ja MARK HENRY ovat pärjänneet.

Fatun Alberto Del Rio ja Afan Mark Henry astelevat kuudentena parina Vincen eteen.

ALBERTO DEL RIO:
Kuva

MARK HENRY:
Kuva

Del Riolta pääsee helpottunut huokaus. Fatu siirtyy todella pieneen johtoon. Tilanne on 1620-1618.

McMahon: No niin, sitten jäljellä ovat enää THE MIZ ja CHRIS JERICHO. Tulkaa tänne, niin tämä ratkeaa!

Jännitys on käsinkosketeltavissa. Fatu-heimon The Mizin ja Afa-heimon Chris Jerichon vastaukset ratkaisevat lopputuloksen. Miten tässä käy? Reigns kalkuloi tuloksia tarkkaan... ja lopputulos on selvä.


...




...




THE MIZ:
Kuva


...



...




CHRIS JERICHO:
Kuva


FATU-HEIMO PÄÄSTÄÄ HURJAN KOVAN RIEMUKKAAN KARJAHDUKSEN! SE ON VOITTANUT KOLMANNEN KILPAILUN PUTKEEN! Ero on niukka, mutta silti selvä: 1883-1865.

Vince McMahon keskeyttää juhlinnat vielä hetkeksi puheellaan.

McMahon: Onneksi olkoon Fatu! Vaikka suorituksenne ei ollut täysin virheetön - ja vain virheetön suoritus riittää minulle - olitte tänään Afaa parempia. Ennen kuin paljastan palkintonne, on minun silti vielä sanottava pari sanaa tietämyksistänne. Olen erityisen huolissani siitä, kuinka huonosti muistitte naispainijoiden otteluita. Tiedän kyllä, että ne naiset ovat sellaisia... noh, silmänruokaa, mutta tyttäreni jostain syystä pitää heistä ja sanoo, että naiset täytyy pitää esillä. Opetelkaa siis muistamaan naispainijat - aloittakaa vaikkapa siitä legendaarisimmista, eli Fabulous Moolahista!

Koko 15 painijan joukko (Aiden English on liittynyt heimonsa juhlivaan porukkaan) nyökkäilee vakavana.

McMahon: HYVÄ! Sitten palkintoon. Se on tänään kaksiosainen. Ensinnäkin: immuniteetti ratkaistaan jälleen painiotteluissa, mutta tällä kertaa TE VOITTAJAJOUKKUEEN JÄSENET SAATTE VALITA, MISSÄ OTTELUMUODOISSA KUKIN OTTELU KÄYDÄÄN.

Fatu-heimo iloitsee tiedosta. Afassa tieto erikoisstipulaatioista näyttää huolettavan.

McMahon: Mutta siinä ei ole kaikki. Olemme nyt yhdellä Samoan isoimmista saarista, Upolussa. Lähettyvillä sijaitsee kuitenkin aivan pieni Apoliman saari... JA TE SAATTE PÄÄTTÄÄ, KUKA VASTUSTAJAHEIMON JÄSENISTÄ LÄHETETÄÄN TUONNE SAARELLE SEURAAVAKSI VUOROKAUDEKSI. Ilman ruokaa, ilman selviytysmistarpeita, eristyksissä omasta heimostaan... Ilman mitään. Valitsemanne Afa-heimon jäsen palaa takaisin vasta juuri immuniteettikilpailun alkaessa, eikä hän varmasti ole tuolloin parhaassa mahdollisessa kunnossa vietettyään yksin yön tuolla "karkotussaareksi" kutsumallani paikalla. Tehkää päätös pian!

Fatu-heimo jää hieromaan käsiään tyytyväisinä. Afa-heimo näyttää pelästyneeltä. Palkintokilpailun tappio ottaa koville.

-----------

Näin siis tällä kertaa palkintokilpailussa! Laitan tarkemmat tiedot palkintojen päättämisestä Fatu-heimolle, jonka jälkeen julkaisen täällä vielä viestin, jossa on tietoja tulevasta immuniteettikisasta (mm. painiparit) ja siitä, mitä yhden painijan karkottaminen "karkotussaarelle" käytännössä tarkoittaa.
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Kuva
Aivan sama, mitä matseja keksitte. Aivan sama, kuka karkoitetaan. Tässä koko hommassa haisee petos ja vahvasti. Fatu kusetti tässäkin kisassa, kuten varmasti ihan jokaisessa tähän mennessä. Sama se, mitä ottelupareja on luvassa, me olemme parempia kuin viimeksi. Kuten olimme viimeksikin ja voitto olisi tullut ilman Zapatan epäpätevyyttä. Antaa tulla vaan mitä vaan on luvassa. Me ollaan kyllä täällä valmiita!
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Kuva

"Mitä mielipuolisia juonia Fatuilla voikaan olla Afan pään menoksi..."

Mwahahahahah! Ette arvaakaan!

Woo!
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Kuva

Palkintokilpailu ei ollut reilu alkuunkaan. Meillä Bulgariassa ei WrestleMania edes näkynyt ennen kuin saavuin itse WrestleManiaan tankin kanssa! Koskemattomuuskilpailussa pieksemme Fatun.
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 4

Kuva

Shane McMahonin katseessa on pientä pelkoa, kun hän istuu motoroidun veneen kyydissä. Toisin kuin muut Afa-heimon jäsenet, Shane ei ole matkaamassa takaisin leiriinsä, vaan yksi Samoalla sijaitsevalla Apoliman saarelle. Siellä hän tulee viettämään seuraavan vuorokauden - siihen saakka, kun vene tulee hakemaan hänet immuniteettikilpailussa odottavaa painiottelua varten.

Shanella ei ole mukanaan mitään. Ei vettä, ei ruokaa, ei selviytymistarvikkeita. Vain se ohut t-paita ja shortsit, jotka hän on aamulla laittanut päälleen lähtiessään heimonsa kanssa palkintotehtäväalueelle. Päässä on sininen Afan huivi, joka suojaa hieman kuumuudelta. Lopulta vene saavuttaa Apoliman saaren rannan, ja Shane joutuu hyppäämään veneestä pois.

Jäämään itsekseen Selviytyjien viralliselle KARKOTUSSAARELLE.

Aikaisemmista Selviytyjät-kausista tuttuun paikkaan, jonne yksittäinen Selviytyjät-kilpailija saatetaan jossain kilpailun vaiheessa karkottaa vuorokaudeksi. Paikkaan, jossa hän ei pysty olemaan missään yhteydessä muuhun heimonsa. Paikkaan, jossa hän joutuu taistelemaan pärjätäkseen jonkinlaisessa kunnossa seuraavaan päivään.

Kuva

Samalla Afa- ja Fatu-heimot kävelevät tuttuun tapaan omille leirialueilleen. Fatu-heimon kahdeksan hengen joukkio on suorastaan riehakkaalla tuulella, ja leiriin päästyään he pistävät heti Dean Ambrosen metsästämän villisian tulille. Afa-heimossa tunnelma on varsin toisenlainen. He ovat hävinneet kaikki kolme kilpailua, joutuneet äänestämään yhden jäsenensä ulos ja nyt menettäneet Shanenkin karkotussaarelle.

Rollins: "Tämän on muututtava! Me emme voi hävitä enää immuniteettikilpailua! Meillä ei ole varaa siihen!"

Muut nyökkäilevät samanmielisenä, kun Rollins paasaa voitosta kuumeisesti. Samalla heimo huomaa, että heidän leirinsä lähellä olevaan postilaatikkoon on jo ilmestynyt kirje Vinceltä.

"Afa-heimo. Huomenna on uusi päivä. Silloin teidän on PARASTA OSOITTAA VIHDOIN KYKYNNE! Olette nyt vielä asteen heikompia, koska Shane on joutunut karkotussaarelle. YRITTÄKÄÄ PÄRJÄTÄ! Huomenna on edessä jälleen viisi kovaa painiottelua, joissa ratkaistaan immuniteettipatsaan kohtalo. Minä olen arponut otteluparit huomisiin otteluihin, ja Fatu-heimo on valinnut stipulaatiot. Tässä ne ovat."

Alla on lista seuraavan päivän painiotteluista. Afa-heimon jäsenten kasvoilla käy pieni huolestunut ilme, mutta sitten he nyökkäävät päättäväisesti ja alkavat keittää riisiä.

--------------

Ensinnäkin haluan vielä kiittää kaikkia jo ensimmäisten päivien hienosta aktiivisuudesta. Hyvää suorittamista kaikilta myös palkintotehtävässä - vaikka Vince vähän eri mieltä olikin.

Sitten: Shane McMahon on nyt karkotussaarella. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että Shane (Merovingi) EI SAA KESKUSTELLA KENENKÄÄN HEIMOLAISENSA KANSSA YKSITYSIVIESTEILLÄ/DISCORDISSA/MUUALLAKAAN ennen kuin julkaisen täällä seuraavan immuniteettikilpailun tulokset, jolloin Shane siis virallisesti on palannut takaisin heimonsa luokse. Toki siis kun simuloin Twitchissä matsit, Merovingi voi siellä osallistua keskusteluun normaalisti omana itsenään, mutta minkäänlainen peliin liittyvä viestittely muiden heimolaisten kanssa on kiellettyä eristyksissä olevalta. Lisäksi: Shane McMahonin overallia pudotetaan seuraavassa ottelussa viiden yksikön verran, koska hän on paljon huonommassa kunnossa oltuaan karkotussaarella.

Seuraavaksi vuorossa on immuniteettikilpailu. Ilmoitan Discordissa, milloin matsit simuloidaan. Saattaa olla tänään illalla, mutta vähän näyttää siltä, että menee perjantaihin. Otteluparit ja stipulaatiot ovat seuraavat (Fatu-heimon jäsenistä Samoa Joe jättää immuniteettikilpailun väliin):

Undertaker vs. Randy Orton - Backstage Brawl
Aiden English vs. Shane McMahon - Singles Match
Kevin Owens vs. Rusev - Ladder Match
Sting & Alberto Del Rio vs. Big E & Mark Henry - Tag Team Elimination
Dean Ambrose & The Miz vs. Chris Jericho & Seth Rollins - Steel Cage Match
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Kuva

Kyllä vain, päätimme yhteistuumin että minä jätän tämän kisailun väliin sillä heimoni oli hieman pettynyt edelliseen suoritukseeni ja myönnän olevani itsekin pettynyt. Mutta jotain hyvääkin tästä seuraa, sillä nyt minun ei tarvitse stressata omasta matsistani joten voin keskittyä paremmin siihen että seuraan vastustajia tulevaa varten ja olen ensi kerralla skarpimpi kuin viimeksi.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Kana
Main eventer
Viestit: 267
Liittynyt: 16 Tammi 2017, 20:54

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Kana »

Kuva

Braun Strowman, hän oli iso mies. Era un hombre grande como un oso. Big E, Mark Henry, te, te olette hänen rinnallaan pieniä nallekarhuja. Jos minä dominoin ottelua Strowmania vastaan, mitä kuvittelette tapahtuvan, kun minä kohtaan teidät? Ai niin, eihän teidän tarvitse edes kuvitella. Me näimme sen jo viime kilpailussa. Te ette pärjänneet Alberto Del Riolle alkuunkaan, koska minun kohtaloni on voittaa. Teidän kohtalonne on hävitä, perrot.

[Woo espanjaksi]
Russon kana:
100 g broilerin rintafileitä (maustamaton)
600 g voita
10 kpl valkosipulinkynttä
3 rkl sitruunankuoriraastetta
2 hl vehnäjauhoja
2½ hl korppujauhoja
10 rkl valkopippuria
2 kpl strutsinmunaa

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Enska »

Kuva

Randall... Keith... Orton. Sinä käärme. Tänään kalmosi vajoaa viidakon kuumaan liejuun matojen ruoaksi. Täytä keuhkosi vielä kun voit ja nauti hapesta, Randy... sillä pian hengität vain hiekkaa ja likaista mutaa ennen kuin lepäät... rauhassa.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Kuva

Olen kuullut, että Rusev on kovakin luu bulgarialaisissa tikapuuotteluissa. Moisista perähikiän voitoista ei tarvitse välittää. Minä olen selvinnyt tikapuuSODISTA!

Mutta ennen verikekkereitä on hyvä hieman rentoutua. Ehkäpä käyn kalastelemassa meren äärellä.
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Avatar
Villezka
Main eventer
Viestit: 313
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja Villezka »

Kuva

Ei nyt menny ihan putkeen multa visailu, mutta sentään voitimme.

Sama tarina jatkuu myös koskemattomuuskilpailussa Jon Bon Jovi wannaben ja Sethin kustannuksella. Miz on ollu yllättävän luotettava tähän asti, joten eiköhän me tulla toimeen. Jon Bon Jovi selvisi viimeksi onnekkaasti ja Sethin temput tunnen jo entuudestaan, joten uskon meidän voittavan.

Voisiki mennä pain.... siis metsästämään villisikoja.
Viimeksi muokannut Villezka, 01 Kesä 2018, 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ehkä otin, ehkä en

Avatar
kenitys
Main eventer
Viestit: 586
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 20:44
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Smarkside: SELVIYTYJÄT

Viesti Kirjoittaja kenitys »

PÄIVÄ 5

Kuva

Aurinko paistaa edelleen täyttä hakaa. Samoalla ei ole tullut tippaakaan vettä Selviytyjät-kisan alkamisen jälkeen, ja näkymä on kuin Windowsin taustakuvasta. Kuusihenkinen Afa-heimon porukka ja kahdeksasta painijasta koostuva Fatu-heimo marssivat kohti Upolu-saaren rantaa, jossa Vince McMahon, Roman Reigns ja Rod Zapata odottavat jälleen. Samoalle rakennettu kehä on keskellä rantaa. Vincen ja Reignsin rantatuolit hieman kauempana. Lisäksi kehän vieressä seisoo komea bungalow, jossa McMahon ja Reigns viettävät yönsä Selviytyjien aikana. Vincen ilme on jotenkin tuskainen, hikipisarat kimmeltelevät hänen ohimollaan.

Samalla jostain kaukaa kuuluu veneen moottorin pärinää. Painijat ovat asettuneet riviin Vincen ja Reignsin eteen, kun he huomaavat horisontissa siintävän veneen. Afa-heimo repeää riemastuneisiin hurrauksiin: se tarkottaa sitä, että Shane McMahon palaamassa karkotussaarelta! Vene ajaa rantaan, ja Shane nousee sieltä pois. Kasvoista näkee heti, että McMahon on huomattavasti isäänsä huonommassa kunnossa. Parta on alkanut kasvaa Shanen kasvoille, vaatteet ovat repalaiset ja Shane on muutenkin sellaisen näköinen, että on joutunut tekemään kaikkensa pysyäkseen hengissä. Ruokaa hän on tuskin syönyt ollenkaan. Shane kävelee hieman heikosti heimonsa joukkoon ja saa kaikilta taputukset selkäänsä.

Vince McMahon: "Tervetuloa takaisin, Shane! Olet ilmeisesti vielä hengissä karkotussaarelle joutumisesta huolimatta. HYVÄ NIIN! Koska sinulla on kohta edessäsi painiottelu."

Shane yrittää sanoa jotain, muttei saa sanaa suustaan. Vincekään ei näytä oikein jaksavan ärjyä.

"...Vettä", Shane onnistuu lopulta sanomaan rahisevalla äänellä.

Afa-heimo antaa hänelle juomapullon, ja Shane kumoaa siitä puolet heti. Ruuan lisäksi ilmeisesti myöskään juomaa ei ole karkotussaarella meinannut saada.

Vince McMahon: "HYVÄ! Ei aikailla sen enempää! Minulla on nimittäin krap... jonkinlainen samoalainen flunssa. Tällä kertaa Fatu on saanut valita otteluiden stipulaatiot palkintona voitostaan. Muut ottelut käydään kehässä, mutta ensimmäinen matsi on... BUNGALOW BRAWL! Se käydään tässä takanani näkyvän bungalowini sisällä. UNDERTAKER ja RANDY ORTON, astukaa sisälle!"

Kuva

Reigns: "UUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"

Vince pitelee päätään, kun Reigns karjuu vieressä. WWE:n hallituksen puheenjohtaja vilkaisee supertähteään hyvin vihaisesti, mutta Reigns ei näytä tajuavan tilannetta.

(HUOM! Kaikki ottelut on simuloitu WWE 2k17:lla, ja striimaan simulointilähetykset Twitchillä livekatsottavaksi. Striimit on katsottavissa aina kaksi viikkoa jälkikäteen. Halutessasi voit katsoa tämänkertaiset matsit tästä.)

Kuva Kuva
UNDERTAKER vs. RANDY ORTON - BUNGALOW BRAWL

Vince McMahonin ja Roman Reignsin bungalow on iso, sotkuinen ja pimeähkö. Randy Orton ja Undertaker astelevat sen sisälle, perässä seuraa tuomari Rod Zapata. Tämä ottelu käydään tosin erikoissäännöillä: selätyksiä tai luovutuksia ei tunneta ollenkaan, vaan ainut tapa on tyrmätä vastustaja tajuttomaksi.

Kun Taker ja Orton ovat päässeet bungalowin pitkälle käytävälle, ilmoittaa Zapata ottelun alkaneen. Muut painijat, Vince tai Reigns eivät näe tilanteesta oikeastaan mitään, vaan he joutuvat tyytymään kuuntelemaan bungalowista kuuluvia karjahduksia. Niitä myös riittää, sillä Undertaker alkaa heti murjoa Ortonia kovilla nyrkiniskuilla Vincen väliaikaisen kodin käytävällä. Nyrkiniskut osuvat Ortoniin, ja käärme voihkii tuskaisena... Kunnes saa yhtäkkiä väistettyä Undertakerin iskun ja heitettyä Takerin Vincen makuuhuoneeseen!

Vincen makuuhuoneesta Orton löytää metalisen roskapöntön, ottaa sen käteensä ja alkaa hakata sillä Takeria. Mutta Taker väistää! Dead Man nousee ylös ja nappaa Headlockin. Headlockien mestari Orton tietää kuitenkin, miten tilanteesta pääsee irti ja iskee Takerille kyynärpään naamaan... JA PAISKAA SEN JÄLKEEN UNDERTAKERIN HURJALLA EXPLODER SUPLEXILLA PÄIN VINCEN SÄNKYÄ! Ortn hakee vauhtia käytävältä ja tiputtaa kovan Knee Dropin Takerin päähän - mutta Taker onnistuu toipumaan iskusta ja jysäyttämään Ortonin maahan Clotheslinella! Taker nousee hieman aristellen Vincen makuuhuoneessa olevan ison arkun päälle...


JA TAKER HYPPÄÄ ARKUN PÄÄLTÄ KNEE DROPILLA! Noin 150-vuotiaan legendan polvet meinaavat tuhoutua tästä hurjasta bumpista, mutta isku menee perille ja Orton voihkii maassa tuskissaan. Tajuaan hän ei ole silti vielä menettänyt. Taker pitelee polviaan, kömpii pystyyn, repii myös Ortonin ylös ja heittää Ortonin päin makuuhuoneen seinää. Reversed STO Ortonille! Orton pääsee ylös ja heittää nyt Takerin pois Vincen makuuhuoneesta, joka ei selvästi sovi hänelle taistelupaikaksi.

Miehet palaavat käytävälle, josta Orton heittää Takerin olohuoneen puolelle. Dead Man hakee Clotheslinea, mutta Orton väistää. Taker ei tästä välitä, vaan alkaa latoa taas nyrkiniskuja Ortonin päähän. Taker heittää Ortonin päin olohuoneen kahvipöytää! Orton kaatuu maahan, ja Taker nousee nyt kahvipöydän päälle. TAAS KNEE DROP! Undertaker on mennyt aivan sekaisin! Legendan polvet eivät kuitenkaan muutu vieläkään tomuksi, mutta Orton pysyy yhä tajuissaan. Taker alkaa turhautua, nostaa Ortonin ylös... LAST RIDE KESKELLE OLOHUONEEN LATTIAA!


..


Orton nousee ylös! Last Ridekaan ei riitä kolkkaamaan Ortonia tajuttomaksi. Undertaker on täysin hämillään, mutta kiskoo taas Ortonin ylös. Orton onnistuu kääntämään tilanteen edukseen ja heittää Undertakerin päin kahvipöytää! Hurja loikka kahvipöydän päältä Undertakerin päälle! Undertaker on hätää kärsimässä, kun hän nousee polviaan pidellen ylös. Käärmemäinen Orton vaanii hänen takanaan... RKO! RKO OUT OF NOWHERE AIVAN TELEVISIOTASON ETEEN!



..


Rod Zapata tarkistaa tilanteen. Undertaker ei vastaa. Zapata julistaa ottelun päättyneeksi! Undertaker on kolkattu tajuttomaksi.

VOITTAJA: Randy Orton

FATU 0 - AFA 1

Randy Orton palaa bungalowista riehakkaana ja saa Afa-heimolta hurjan vastaanoton ulkona. Rod Zapata taluttaa puolestaan Undertakerin heimonsa luokse. Fatu-heimo näyttää huolestuneelta. Ei tämän näin pitänyt mennä. Samalla Zapata nousee jo kehään tuomaroimaan seuraavaa ottelua.

Kuva Kuva
AIDEN ENGLISH vs. SHANE MCMAHON

Vuorossa on uusintaottelu viime viikon hurjasta kohtaamisesta Aiden Englishin ja Shane McMahonin välillä. English voitti tuolloin, miten käy nyt? Fatu-heimo näyttää voitonvarmalta, eikä ihme. Shane ei ole todellakaan hyvävointisen näköinen noustessaan kehään.

Ja ottelu alkaa heti! Shane on vaivoin päässyt kehään, kun English rynnistää jo häntä päin - mutta Shane onnistuu väistämään ja heittää Englishin täydellä vauhdilla ulos kehästä. Hiekka pöllyää, kun English jysähtää yläköyden yli samoalaiseen rantasantaan. Shane seuraa perässä ja alkaa murjoa Englishiä kehän ulkopuolella. Tuomari aloittaa uloslaskun, ja raivokas Shane raahaa Englishin Roman Reignsin vieressä olevan ajanottopöydän luokse. Shane heittää Englishin pientä ajanottopöytää päin. Back Body Drop Englishille! Tuomarin lasku on jo kahdeksassa, mutta Shane heittää Englishin kehään ja seuraa itse perässä.

Toisin kuin kaikki ovat odottaneet, yksi yö karkotussaarella ei olekaan ilmeisesti heikentänyt Shanea, vaan tehnyt hänestä entistä raivokkaamman. Shane ei halua hävitä uudestaan Englishille. Shane tiputtaa Englishin maahan iskuillaan, nousee yläköydelle... CANNONBALL SENTON ENGLISHIN PÄÄLLE! English kömpii vaivoin pystyyn, ja Shane jatkaa dominointia jyräämällä Englishin kanveesiin Bulldogilla. Lopulta English onnistuu estämään Shanen iskut ja potkaisee Shanea päähän... Ilo on kuitenkin lyhytaikainen, koska Shane saa nostettua Englishin yläköydelle ja tekee Superplexin Englishille!

Shane ei edelleenkään selätä, vaan jatkaa Englishin telomista. Neckbreaker! English nousee ylös. Shane alkaa tehdä tavaramerkkitanssahteluaan ja iskee Englishin maahan nopeilla nyrkiniskuilla. Shane ei vieläkään selätä, vaan nostaa Englishin ylös. Nyt English pääsee vihdoin mukaan! Necbreaker. Second-Rope Flying Uppercut. English kierähtää ulos kehästä huutelemaan Afa-heimolle, mikä voi olla virhe. Shane seuraa perässä, ja English lähtee jostain syystä juoksemaan karkuun. Miehet juoksevat kauas kehästä pitkin hiekkarantaa. Niin kauas, että kumpaakaan ei meinaa nähdä. Tuomarin lasku on kuudessa. Lopulta Shane saa Englishin kiinni ja heittää Englishin kohti kehää. English kaatuu hiekkaan. Tuomarin lasku on kahdeksassa. Shane ehtii kehään! Ja pyörähtää jostain syystä ulos! Shane olisi voittanut ottelun uloslaskulla, mutta se ei hänelle kelpaa.

Sen sijaan raivokas Shane raahaa uupuneen Englishin takaisin kehään. Yhtäkkiä näyttääkin siltä, että English on paljon huonommassa kunnossa kuin Shane. Fatu-heimo yrittää kannustaa Englishiä, mutta viime immuniteettikisassa dominoinut Aiden ei ole tänään paikalla. Shane asettelee lähes tajuttoman Englishin istumaan kehäkulmaukseen ja kiipeää itse kehän toiselle laidalle yläköydelle. Kaikki tietävät, mikä on tulossa. Fatu-heimo on kauhuissaan, Afa-heimo innoissaan... COAST TO FRICKING COAST! Shanen jalat tömähtävät täydellisesti Englishin kasvoihin.

Shane selättää.

1!


2!




3!

Se on ohi.

VOITTAJA: Shane McMahon

FATU 0 - AFA 2

Kuva Kuva
KEVIN OWENS vs. RUSEV - LADDER MATCH

Nyt näyttää pahalta Fatun kannalta. Kaikki kilpailut tähän mennessä voittanut heimo on tappiolla 0-2. Heidän on voitettava kaikki kolme jäljellä olevaa ottelua. Jos Afa voittaa vielä yhdenkin, immuniteettikilpailu on ohi. Nämä ajatukset ovat Rusevin ja Kevin Owensin mielessä, kun he nousevat kehään. Fatu-heimo on valinnut tämän ottelun stipulaatioksi tikapuuottelun. Kehän yläpuolella pörrää drone-lennokki, josta roikkuu immuniteettipokaali. Kehän ulkopuolelle on pystytetty parit puiset tikapuut. Rod Zapata ilmoittaa ottelun alkavan.

Kevin Owens ei aikaile yhtään, vaan kierähtää heti ulos kehästä. Hänen on pakko voittaa. Owens poimii käsiinsä puiset tikkaat, mutta Rusev seuraa peräsä. Owens lyö tikkailla Rusevia SUORAAN PÄÄHÄN! Rusev kaatuu hiekkaan niin että tömähtää. Owens jatkaa Rusevin murjomista tikkailla... kunnes Rusev väisttää iskun ja lyö Owensia kyynärpäällä päähän. Tikkaat tippuvat Owensin kädestä, Rusev nostaa ne ylös ja hujauttaa nyt vuorostaan Owensia tikkailla päähän! Owens kaatuu hiekaan, Rusev nousee kehään tikkaiden kanssa ja alkaa pystyttää niitä. Kun tikkaat ovat pystyssä, Rusev alkaa kivuta tikkaita ylös kohti ilmassa leijuvaa immuniteettipokaalia.

MUTTA KEVIN OWENS ON PÄÄSSYT YLÖS JA ESTÄÄ RUSEVIA NAPPAAMASTA POKAALIN! Owens tiputtaa Rusevin korkealta alas... JA OWENS NOUSEE ITSE TIKKAIDEN HUIPULLE! OWENS EI KUITENKAAN NAPPAA IMMUNITEETTIPOKAALIA, VAAN HYPPÄÄ VÄHINTÄÄN VIIDEN TÄHDEN FROG SPLASHILLA TIKKAIDEN PÄÄLTÄ RUSEVIN PÄÄLLE!

Molemmat miehet pitelevät vatsaansa hurjan bumpin jälkeen, mutta Owens pääsee ylös, nousee tikkaille ja alkaa irrottaa immuniteettipokaalia drone-lennokista. Rusev on kuitenkin ehtinyt nousta ylös, ja nyt hän tiputtaa Owensin puolestaan maahan! Owens jysähtää kanveesiin pahan näköisesti, Rusev kipuaa tikkaiden päälle ja alkaa irrottaa pokaalia...

MUTTA OWENS PÄÄSEE VIELÄ YLÖS JA ESTÄÄ TILANTEEN! Molemmat miehet ovat tikkaiden huipulla vastakkaisilla puolilla. Owens lyö Rusevia vatsaan. Rusev ei välitä, vaan huitaisee kovalla nyrkiniskulla Owensia päähän, ja Owens jysähtää jo kolmannen kerran kanveesiin tikkaiden päältä...






JA SE ON LIIKAA! Owens makaa tajuttomana maassa, eikä Fatu-heimo voi muuta kuin katsoa kauhuissaan, kun Rusev nappaa immuniteettipokaalin drone-lennokista ja tuo ratkaisevan voiton heimolleen!

VOITTAJA: Rusev

FATU 0 - AFA 3

Se on siinä! Tähän asti kilpailuita dominoinut Fatu-heimo on nöyryytetty totaalisesti, kun Afa vie voiton immuniteettikilpailussa suoraan kolmessa ottelussa. Rusev laskeutuu kehästä immuniteettipokaalin kanssa ja tuo sen heimolleen. Ilo on ylimmillään. Afa on vihdoin voittanut, ja helpotus paistaa päivänselvästi jokaisen Afa-heimon jäsenen kasvoilla. Fatu-heimo on puolestaan sokissa. Ei tässä näin pitänyt käydä. Ei pitänyt. Vince McMahon pitää nopean puheen.

McMahon: Tämä oli NÖYRYYTYS! Hienoa, että te Afa-heimon jäsenet saitte vihdoin itseänne niskasta kiinni. Kyllä tästä sittenkin taidetaan saada ihan oikea kilpailu! Ja Fatu... Teidän kannattaa todella miettiä, mikä meni vikaan tänään. Tällaista surkeaa suoritusta kehässä en halua nähdä enää uudestaan teiltä. Afa, onneksi olkoon immuniteetista. Fatu, teidät näen huomisiltana heimoneuvostossa. Silloin yksi joukkueenne jäsenistä saa lähteä.

Sitten Vince käskee heimoja häipymään, ja molemmat suuntaavat kohti omia leirejään. Kun he ovat päässeet perille, leirin postilaatikossa odottaa jälleen yllätys. Kirje Vinceltä. Se on sama molemmissa heimoissa.

"YLLÄTYS! Leirialueellenne on piilotettu henkilökohtainen immuniteettiamuletti. Sen löytäjä saa amuletista arvaamattoman hyödyn kilpailussa. Amuletin voi käyttää missä tahansa vaiheessa kunnes toisin ilmoitetaan. Amuletti on henkilökohtainen, ja sillä pystyy suojautumaan yhdessä heimoneuvostossa kaikilta itseen kohdistuvilta ääniltä. Amuletin käytöstä pitää kertoa heimoneuvostossa ennen ääntenlaskemista. Tuolloin kaikki amuletin käyttäjään kohdistetut äänet hylätään, ja toiseksi eniten ääniä saanut äänestetään pois. ONNEA ETSINTÖIHIN!"

Tunnelma kiristyy molemmissa heimoissa. Henkilökohtainen immuniteettiamuletti. Se olisi iso hyöty. Valtava hyöty. Osa painijoista molemmissa leireissä säntää etsimään amulettia saman tien...

-----

Immuniteettikilpailu on siis ohi, ja ylivoimaisesti voiton vei Afa. Se tarkoittaa sitä, että Fatu-heimo joutuu äänestämään ensimmäisen heimonsa jäsenen ulos Selviytyjistä.

Fatu-heimo, teillä on nyt 24 tuntia aikaa (eli huomiseen kello 14.30 asti) lähettää oma äänenne minulle täällä foorumilla yksityisviestillä. Kenet haluatte äänestää täältä pois ensimmäisenä? Liittäkää mielellään äänen yhteyteen myös lyhyt perustelu, miksi haluatte kyseisen henkilön äänestää pois.

Lisäksi! Molempiin leireihin on siis piilotettu henkilökohtainen immuniteettiamuletti, jonka voi käyttää kertaalleen missä vaiheensa kilpailua kunnes toisin ilmoitetaan. Käytännössä siis henkilökohtaisella immuniteettiamuletilla voi suojautua yhdessä heimoneuvostossa saamiltaan ääniltä. Jos haluaa käyttää amuletin, siitä pitää kertoa heimoneuvostoäänestysviestin yhteydessä.

Miten henkilökohtaisen immuniteettiamuletin voi sitten löytää? Lähetän jokaiselle Fatu-heimon ja jokaiselle Afa-heimon jäsenelle yhden arvoituksen (kaikille Fatun jäsenille sama, kaikille Afan jäsenille sama). Jos uskot tietäväsi arvoitukseen vastauksen, lähetä minulle veikkauksesi Discordissa (mielellään Discord tässä tapauksessa, koska muuten veikkaukset tukkivat foorumiviestilaatikon). Veikata saa kuinka monta kertaa tahansa. Jos veikkaus on oikein (ja olet ensimmäinen oikein vastannut), ilmoitan asiasta. Olet silloin löytänyt amuletin. Jos veikkaus on väärin tai jos joku muu on jo löytänyt amuletin, vastaan vain "Ei". En siis kerro, onko amuletti jo löytynyt. Se teidän pitää itse päätellä. Amuletin löytänyt saa tietenkin halutessaan kertoa löydöksestään kenelle vain haluaa - tai pitää löydön omana tietonaan. Ja toki joku voi myös huijata löytäneensä amuletin... Olkaa siis tarkkana.

Jos on kysymyksiä amuletista, kysykää!
So Chris Jericho you can go straigh to hell and burn in hell because that's where you belong. And I'll help get you there by cutting your tongue in half. I think that would put end to your music career. That's all I have to say about Chris Jericho.

Vastaa Viestiin