Yksityisetsivä Lontoossa ohi

Fiktiivinen painiaiheinen tarinankerronta.
Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Yksityisetsivä Lontoossa ohi

Viesti Kirjoittaja Teme »

Lontoo

Rauhallinen aamupäivä Lontoossa, kadulla kävelevät prinssi William ja hänen kaunis vaimonsa Kate Middleton lastensa kanssa. George ja Charlotte ovat iloisia lapsia, miksei olisi. He ovat tunnettuja ja heidän kuvansa ovat joka päivä lehtien kannessa. Ihmiset rakastavat kuninkaallisia, heistä saa aina parhaat juorut. Williamin veli Harry on punatukkainen mies ja monen naisen unelma aviomies. Harry on usein minkäkin lehden otsikkoissa tekostensa vuoksi. Toisin kun William, Harry ei osaa rauhoittua ja hankia itselleen kaunista vaimoa ja alkaa elää tavallista elämää. Williamin ja Harryn äiti Diana kuoli 1997 salaperäisessa autonnettomuudessa, mitä oikein tapahtui? William on rento herrasmies vaikka hän tietääkin että hän on seuraava Kuningas jos ja kun Kuningatar kuolee, hänen isänsä Charles päätti vetäytyä kuninkaan pestistä koska hän on liian vanha. Mutta kukaan heistä ei aavistakaan mitä tänään kauniina päivänä toukokuussa tulee tapahtumaan.

Lontoon takaseudut Dunnejen Kellari:

Pete: Tyler anna mun välillä pelata.
Tyler: En, mun vuoro.
Pete: Mun talo.
Tyler: Tämä on kellari.

Rakkaat lukijat haluatte varmasti selityksen mitä täällä tapahtuu, no minä olen teidän juontaja, tarinankertoja, paskan kertoja, keksijä, nero, miksi haluattekaan minua kutsua, minä kerron kaiken läpi diaryn. Ketä ovat nämä pojat kellarissa, ovatko he poikia, no he pelaavat pleikkaa ja riittelee kun pojat ja ovat kellarissa. Mutta ei, kyseessähän on Pete Dunne ja Tyler Bate. Pete on 23 vuotias mies ja Tyler hänen paras kaverinsa on 20 vuotias mies.

He ovat olleet parhaat kaveri aina, pikkupojista saakka mutta he eivät oikein olet saanut mitään aikaan elämässään. Pete asuu äitinsä kellarissa lontoossa ja työnsketelee äitinsä firmana kahvipoika ja Tyler on taas 20 vuotias joka asuu Dunnejen kellarissa jostain syystä. Peten äiti on alkanut käymään vanhaksi ja joutuu luultavasti jäämään eläkeelle pian ja firmallakin menee huonosti. Raha on tiukoilla. Joten Pete ja Tyler on keksinyt pienen sivubisneksen. He saavat murhatilauksia läppärille mutta eivät ikinä toteuta murhia, he saavat rahat mutta eivät tee murhia. He ovat kusettajia ja hyviä sellaisia. Pojat luulevat että elämä on hyvää kunnes yksi viesti eräänä kauheana päivänä muuttaa elämän. Kuuluu vain sähköpostin ääni ja pojat ovat innoissaan, uusi viesti, uusi uhri keneltä kusetataan rahat mutta homma ei olekaan yksinkertainen, lähettäjä on tuntematon ja viesti on vakava.

Sähköposti: Moi pojat, kuulin että murhaatte ihmisiä rahasta ja nyt kuulkaa asia on sellainen että tarten palveluksen. Rahasumma on sellainen että en voi edes mainita sitä tässä, tulette saamaan rahat postilaattikoon numero 30 Big Benin vieressä. Hakekaa ne sieltä, rahat saatte osissa, ekan saatte ennen ja tokan murhan jälkeen. Kohteenne on Kuningatar, kyllä Kuningatar. Kun hän on kuollut niin olen ikuisesti velkaa teille.

Pete ja Tyler innostuvat ja lähtevät heti ovesta ulos. Peten Äiti huomaa asian ja huutaa ikkunasta: "Jos meette kauppaan niin tuokaa siteitä ja kondomeita".

Pojat juoksevat postilaatikon luo ja totta tosiaan siellä on pussi täynnä rahaa. Pojat ovat vitun innoissaan kunnes Pete muistuttaa nolosta tehtävästä jonka he saivat. Pojat menevät punastuineina kauppaan ja ostavat siteitä ja kondomeita. Itselleen he ostavat toisen peliohjaimen että voivat pelata kaksinpelejä. He tulevat kotiin ja pelaavat iltaan asti kunnes kuuluu hirveä veren seisauttava huuto:

EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Pete ja Tyler juoksevat yläkertaan missä he näkevät Peten äitin maassa itkemässä.

Pete: Mikä hätänä äiti, loppuiko kuohuviini?
Äiti: TILANNE ON KAMALA, KATSOKAA TVTÄ.

Toden totta, tässä juontajanne, tilanne on tosiaan kamala, tvstä tulee kauheaa uutista, miten tämöinen kauhea uutinen voi olla edes totta, kuten eräs vitsinkertoja nyt sanoisi, kauheat uutiset ei ole totta, ne on kauheita uutisia. Mutta mitä kauheita uutisia tvstä tulikaan, katsokaa.

TV: Kuningatar on murhattu, toistan Kuningatar on murhattu.

Pete Dunne ja Tyler Bate ovat shokissa ja he juoksevat nettiin ja kyllä heidän pahaksi onnekseen heidän teoria on oikea. Kaikki viestit mitä he ovat saanut missä pyydetään murhaamaan ihmisiä, ne ihmiset on oikeasti murhattu ja Petellä ja Tylerillä on kaikki rahat niistä murhista. Mutta miten tämä on mahdollista miettivät pojat, eihän me olla murhattu ketään ja vain he näkevät nämä viestit.

Myöhemmin satamassa:

Salaperäinen mysteeri henkilö tuijotti vettä ja sanoi:

?: Huolestuneena katsoin kaukaisuuteen ja tiesin että tästä alkaa elämäni pahin murhamysteeri
► Näytä spoileri
Viimeksi muokannut Teme, 26 Tammi 2018, 20:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Yksityisetsivä Lontoossa

Viesti Kirjoittaja Teme »

Jack Gallagher

On kulunut päivä siitä kun Kuningatar on murhattu ja meidän rikosetsivä Jack Gallagher on rikospaikalla. Kuningtar murhatiin edestäpäin hänen makuuhuoneessaan. Ei murtojälkiä ja tai mitään. Kuningatar siis päästi murhaajan itse sisään. Jackilla alkaat olla paineet niskassaan koska kyseessä on koko Englanti joka vaatii vastauksia, onhan kyseessä sentään Kuningataren murha ja tänä iltana pidetään jo tilaisuus jossa William saa kuninkaan kruunun. Murhaaja ois hyvä löytää ennen kun tulee lisää kuninkaallismurhia mutta johtolankoja ei paljoa ole. Koko maapallon poliisitvoimat tutkii tätä, onko kyseessä mahdollisesti terroristi-isku, onko isis tämän takana. Gallager on vain yksi mies mutta hän haluaisi kovasti olla se kuka selvittää tämän mysteerin. Mutta kuka on Jack Gallagher?
Jack Gallagher on 27 vuotias mies, kotipaikka on Greater Manchester, England, United Kingdom, Jack on yksityisetsivä, yksi Englannin parhampia ollut pienestä pojasta asti. Hänen isänsä oli poliisi mutta Jackista ei ikinä tullut poliisia, mutta hän on parempi kun poliisit. Hän on nero, poliisit aina kauhistuvat ja sanovat ei taas kun Jack tulee rikospaikalle sateenvarjonsa kanssa. Jos palataan ajassa taaksepäin hetkeen kun Gallagher saapui Kuningatarren makuuhuoneeseen tutkimaan murhapaikkaa.

Poliisiylijohtaja Pond: Ei jumalauta, kuka päästi pellen sisään.
Gallagher: En ole pelle, olen yksityisetsivä Jack Gallagher kuten tiedät ja tulin tutkimaan tämän murhan perinpohjin.
Pond: Tämä ei ole leikin paikka Gallagher, Kuningatar on kuollut.
Gallagher: Omistan kyllä television.
Pond: huoh. Mene vaikka hoitamaan niitä sun kissoja.
Gallagher: Hoidin jo tämän päivän kissat.

TERVE LUKIJAT, TÄSSÄ JUONTAJA, kuten arvata saatatte niin on aika matkustaa ajassa taaksepäin katsomaan mitä Gallagher tarkoitti kissojen hoidolla. Menemme hänen kotiinsa ekan kerran tämän tarinan aikana. Gallagherin koti, hieno kämppä kerrostalossa, ovessa lukee Yksityisetsivä Gallagher, ei mainoksia, vain kiinostavia juttuja. On aamu joten Kuningatar on yhä elossa ja Gallagher juo teetä olohuoneessaan. Koputus kuuluu ovelta.

Gallagher: Sisään.

Ovesta astuu mies, silmälasit. musta hiukset, hieman väsyneen oloinen, ei ole tainut nukkua päiviin. Miehen silmät ovat punaiset ja suu on erittäin kuiva, ei ole juonut mitään päivän aikana, miehen mahasta kuuluu ääniä jotka kertobat nälästä.

Gallagher: Huolestuneena katson sinuun, mikä sinua vaivaa?
Mies: Minun kissani Juan on kadonnut.
Gallagher: Kissasi?

Mies: Kyllä.

Äänet miehen mahasta jatkuvat ja Gallagher huomaa miehen suupielessä karvan.

Mies: Näin Juanin viimeksi 4 päivää sitten kun päästin hänet ulos ovesta, en tietääkseni päästänyt häntä takaisin sisään ja menin nukkumaan. Aamullakaan Juania ei näkynyt ovella.

Gallagher huomaa miehen paidassa tahran ja menee lähemmäs ja haistelee.

Gallagher: Oletko juonut viime aikoina?
Mies: Tasan 4 päivää sitten katsoin elokuvia netflixistä ja vedin kunnon kännit, hävettää itseänikin, en muista paljon mitään sieltä ajalta.
Gallagher: Etkä ole varma että päästitkö kissan takaisin sisään?
Mies: En.
Gallagher: Minä olen, päästit kissasi takaisin sisään, tapaus ratkaistu, moikka.

Mies: No missä kissani on?
Gallagher: Ainiin en vielä kertonutkaan, olen huolissani että et ota tätä kovin hyvin.
Mies: No?!
Gallagher: Söit kissasi kännissä, kissasi on mahassasi, suosittelen menemään sairaalaan.
Mies: Mitä helvettiä?

Gallagher nostaa miehen tuolilta ja puhuu hänelle samalla kun vie hänet ulkovelle. Mies lähtee pois ja Gallagher istuu tuoliinsa juomaan teetä.

Takaisin rikospaikalle:
Gallagher huomaa että on ajautunut ajatuksiinsa ja on yksin huoneessa, se on hyvä asia, ajattelee Jack ja alkaa yhdistellä ajatuksiaan ja katselemaan ympärilleen. Ei murtojälkiä missään, hieno huone niiku Kuningatarella pitääkin olla, kuoli nopeasti, todennäköisesti myrkytys. Huoneesta ei löytynyt sormenjälkiä muuta kuin Kuninkaallisten ja työntekijöiten. Yksi tyhjä juomalasi, sormenjälkiä ei ole, selvästi puhdistettu lasi. Elikkäs Jack Gallagherin loppuajatus on että Kuningatar päästi jonkun sisään ovesta, todennäköisesti Kuningatarella oli vesilasi pöydällä, Kuningatar katsoi muualle, murhaaja pisti jotain lasiin, Kuningatar joi veden ja kuoli heti. Surullinen tapaus ja ovela, murhaaja on osanut asiansa. Murhaaja on lähtenyt heti pois huoneesta ja talosta, mutta kukaan ei ole nähdyt häntä. Kuningatar löydetiin kuolleena iltakymmenen aikaan ja todennäköisesti hän kuoli tuntia aiemmin kello yhdeksän. Mutta miten murhaaja pääsi kaikkien ohi kenenkään huomaatta, ovella vartijoita, ulkona vartijoita, Kuningattaren aviomies, siivoojat, kokit, palvelijat. Miten tämä on mahdollista? Gallagherin käsketään lähteä pois talosta koska alkaa illan järjestelyt. Englanti on kaaoksessa ja siksi illalla jo Williamista tulee uusi kuningas nopealla aikataululla. Jack lähtee kotiinsa ilman johtolankoja.

Muutaman tunnin kuluttua Gallagher katselee kotoaan Tvstä uuden kuninkaan ilmoitus seremoniaa ja sitten alkaa tapahtumaan kummia.

tv:ssä:

Mies: Olemme tulleet tänään tänne paikan päälle ikävän suruuutisen takia, Kuningatar kuoli myöhään eilen illalla joten tänään meille tulee uusi aikakausi, uusi kuningas.
?: EI KÄY
Kaikki kääntyvät mysteerimieheen, Gallagher tiputtaa teemukinsa lattialle.

Gallagher: Oho.

Gallagher alkaa katsomaan tvtä tarkaan ja siellä seisoo mysteerihenkilö huppu päässä.

?: William ei voi olla uusi kuningas koska minä tulen häntä ennen perimis järjestyksessä.

KAIKKI ON SHOKISSA ja mysteerimies kääntyy ja sanoo:
► Näytä spoileri
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Yksityisetsivä Lontoossa

Viesti Kirjoittaja Teme »

Gallagherin eka tapaus

On vuosi 1997 maaliskuu 8 päivä, edellisenä päivänä Jack Gallagher oli täyttänyt 7 vuotta ja hän oli saanut lahjaksi Sherlock Holmes asun ja kaikkee etsivä kamaa. Suurennuslasin ja muuta. Gallagher päätti että olisi hauskaa tutkia oikeaa tapausta niin hän meni kadulle ja näytti lappua missä luki olen vasta 7 mutta voin auttaa teitä jos haluatte etsivän apua. Eräs mies tuli hänen luokseen.

Mies: Moi.
Jack: Moi, voinko olla avuksi.
Mies: Voit mutta en tiedä soveltuuko tämä tapaus lapselle.
Jack: Olen lontoon paras etsivä, eiku olen koko Englannin paras etsivä.
Mies: Oletko?
Jack: Juu vaikka.
Mies: Mentäskö sivumalle?
Jack: Tiedän erään paikan missä saa hyvää teetä, sä maksat.

Jack johdattaa miehen tuttuun kahvilaan missä tarjoilija tulee paikalle.

Tarjoilija: Katsos Gallagher, se tavallinen?
Jack: Juu. Shaken, not stirred.
Tarjoilija: Kuka on ystäväsi?
Jack: Ei hätää, olen tämän päivän Sherlock Holmes ja autan tätä miestä hänen ongelmassaa, hän ei ole pedofiili.
Mies: Köhköh, saisinko kahvin?

Kaikki kääntyvät tuijottamaan miestä ja Jack osoittaa mainostaulua missä lukee: Olemme englantilaisia, täältä saa vaan teetä.

Mies: No tee sitten kiitos.
Tarjoilija: Minkälainen?
Mies: No samanlainen kun Jackilla.
Tarjoilija: Selvä.

Tarjoilija lähtee hakemaan teetä pojalle ja miehelle ja Gallagher alkaa tuijottamaan miestä silmiin tiukasti.

Gallagher: No mikä on ongelmasi, sekö että sulla on kissa vaikka olet allerginen?
Mies: Miten tiesit?
Gallagher: Karvoja joka puolella pukuasi ja nenäsi vuotaa yhtä paljon kun mulla kesäisin siitepölyallergian kanssa.
Mies: Minä kyllä yritin puhdistaa tätä pukua kissankarvoista.
Jack: Ei hätää, vain minä näen ne.
Mies: Miksi vain sinä?
Jack: Olen Jack Gallagher, huomaan kaiken yksityiskohtia myöten. Onko sinulla naishuolia?

Mies nolostuu ja yskäisee.

Jack: Ei hätää, olen 7 vasta mutta tiedän nämä asiat, voit kertoa.
Mies: Luulen että vaimoni pettää minua.
Jack:No sehän on kamalaa mutta ei hätää, se on helppo selvittää.
Mies: Miten?
Jack: Luultavasti luulet että vaimosi pettää sinua koska hän on ennemmän poissa kotoa jopa yöitä ja selittää sulle epämääräisiä asioita kuten olin ystävällä töissä ja nimi josta et ole kuullutkaan.
Mies: Jatka.
Jack: Seuraamme vaimoasi tänä yönä paikkaan missä hän viettää yönsä ja katsomme oletko oikeassa.
Mies: Miten tiesit että hän on tänään menossa yöksi pois kotoa.
Jack: Koska tulit seitsemän vuotiaan pojan luo iltapäivällä kello viisi suoraan töistä etkä mennyt kotiisi vaimosi luo teehetkelle tai mitä sitten juotkaan kello viisi, joten vaimosi ei ole kotona joten hän on jo lähtenyt.
Mies: Miten seuraamme häntä?
Jack: Hän istuu tuolla noin yksin, tuli just vessasta meikkaamasta.

Mies katsoo toiselle puolella teehuonetta ja toisiaan näkee vaimonsa istumassa.

Mies: Miten tiesit?
Jack: Luuletko että valitsin tämän teehuoneen sattumalta, tulimme tänne juomaan teetä koska tiesin tarkkaan kuka olet ja mitä haluat ja missä vaimosi on.
Mies: miten?
Jack: Olen Sherlock Holmes.
Mies: Ehkä minä seuraan häntä yksin, mene sinä kotiin vaan.
Jack: Ei onnistu, en ikinä jätä juttua kesken. Hän lähtee, me lähdetään perään.
Mies: Entä tee?

Jack kaivaa taskuaan ja heittää viidenkympin setelin pöytään.

Jack: Eiköhän tämä riitä korvaamaan sen ajan kun kesti valmistaa meidän teet. Mennään jo.

Mies ja Jack lähtee varjostamaan naista ja seuraavat häntä yhdelle talolle. Siellä häntä tulee vastaan nainen joka suutelee häntä suulle. Naisen aviomies suuttuu ja juoksee paikalle.

Mies: Helvetti, tiesin että petät minua mutta vielä naisen kanssa, vitun lesbo!
Vaimo: Mitä helvettii teet täällä Mike, et ymmärrä tilannetta mene pois
Mike: Mitä helvetin ymmärtämistä tässä on sinä lesboämmä, petät minua tämän huoran kanssa.
Nainen: Kannaattaa varoa ketä sanot lesboämmäksi.
Mike: Miksi, sitähän sinä olet, lesbo sekä ämmä, veit vaimoni.

Nainen vetää aseen taskustaan ja pistää sen Miken otsalle.

Jack: onko kaikilla pakko olla ase.

Jack juoksee paikalle ja menee Miken ja hullun lesboämmän väliin.

Lesboämmä: Kuka helvetti sinä olet, olet pelkkä lapsi, mene vittuun.
Jack: En ole lapsi, olen Sherlock Holmes ja sinä olet syyllinen laittoman aseen kantoon ja raiskaukseen.
Mike: Häh?
Jack: Mike tämä nainen lesboämmä niiku sanot hän ei ole vaimosi tyttöystävä tai seksikumppani, hän on vaimosi raiskaaja. Hän pakottaa naisia harrastamaan seksiä hänen kanssaa, hän on naisten raiskaaja Lesbo!
Lesboämmä: Ammun sut kohta äpärä, TURPA KIINNI.
Jack: Sori, en ole hevonen.

Jack hyökkää lesboämmän kimppuun ja vie häneltä aseen ja soittaa poliisit paikalle.

Poliisi: Hyvää työtä Gallagher, mutta muista jätä nämä hommat tulevaisuussa minulle.
Gallagher: Voin jättää mutta kerro nimesi niin tiedän.
Poliisi: Nimenihän ei kuulu 7 vuotaalle pojalle joka luulee olevansa Sherlock Holmes mutta nimeni on Pond ja aion olla tulevaisuudessa poliisiylijohtaja.
Gallagher: No nähdään myöhemmin Pond.
Pond: Toivon että ei.
Gallagher: Voin kertoa että tavataan hieman surullisissa merkeissä 20 vuoden kuluttua.
Pond: Häh?
Gallagher: Spoilers.

Poliisit vievät hullun lesboämmän vankilaan ja onnellinen pariskunta Mike ja vaimo suutelee innoissaan.

Mike: Kiitos nuori herra Holmes.
Gallagher: Kutsu Gallagheriksi vain.
Mike: Kiitos todella paljon, sait vaimoni takaisin minulle.
Vaimo: Kiitos todella paljon.
Mike: Paljon tämä juttu maksaa, maksan sulle mitä tahansa.
Gallagher: No asiahan ei ole vielä ohi, juttu ei ole ohi.
Mike: Häh?
Gallagher: Minulla on ikäviä uutisia sinulle Miken vaimo.
Vaimo: Häh?
Gallagher: Miehesi pettää sinua joka ilta, haistoin hänestä eri tuoksun tänään aiemmin kun haistan sinusta vaimo. Hän hararstaa seksiä toisen naisen kanssa kun sinä olit raiskauksen uhrina.
Vaimo: Onko tämä totta Mike?

Mike on hämmentynyt eikä saa sanaa suusta. Vaimo lyö Mikeä ja lähtee paikalta. Jack ojentaa kätensä Miken suuntaan.

Mike: Mitä?
Gallagher: Nyt juttu on ohi, voin ottaa maksun vastaan.

Loppu
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Yksityisetsivä Lontoossa

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Milloin tämä jatkuu?
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Vastaa Viestiin