ohi Tyler Breezen elämänkertomus

Fiktiivinen painiaiheinen tarinankerronta.
Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

No jopas olikin tykitystä taas. Tämän diaryn komedia vaan paranee jakso toisensa jälkeen, voin ihan rehellisesti sanoa nauraneeni muutamalle kohdalle, en siksi että se on vanhaan kunnon teme-tyyliin täyttä ripulia vaan siksi että ne oli oikeasti hauskoja juttuja. Alku nyt oli vähän meh, noi vanhemmat on ehkä koko diaryn epäkiinnostavimmat hahmot. Mutta Big Boss Man olikin odotettua hauskempi tapaus, tuo "söin donitsia enkä kuullut mitä puhelimessa sanottiin" läppä tuli jotenkin niin puskista että sille oli pakko revetä. Cena/Seth/Mundo storyline on vielä vähän auki että onko siinä mitään kiinnostavaa tiedossa mutta Jerichohan se taas varasti shown pienellä rantillaan. Ja vaarsinkin tuo raivoaminen pankkivirkailijalle joka antoi rahat ennen kun Jericho oli saanut tarinansa kerrottua oli kultaa. Jakson lopetuskin oli jotenkin todella paljon koomisempi kuin sen ehkä oli tarkoitus olla. Se sopii juuri sopivasti tuohon Jerichon hahmoon että kaiken tuon jälkeen se juoksee pamppuun.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

5-/5

Ainoa miinus on Perfect Tenin puutteesta.
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Huh huh. Huh huh. Jerichon loppupromo, poliisit, kaikki. Toimii! Toki jos tämä 80-luvulle sijoittuu niin Mundon viestittely tietokoneella on vähän mitä on, mutta mahdollista. Mitäpä näistä taustoista tietää. Ja vielä kerran loppupromo. Jericho ei ole ollut ikinä näin kiinnostava!
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Uskomaton kaunis ja koskettava tarina. En ole perehtynyt kovin paljoa kirjallisuuteen, mutta tarina on mystisempi kuin Agatha Christien tuotanto, syvällisempää kuin Paulo Coelhon jaarittelut, fantastisempaa kuin JK Rowling, JRR Tolkien ja George RR Martin yhteensä! Aivan mahtavaa, toivon ja odotan sydämeni pohjasta tälle jatkoa mahdollisimman paljon. Kriitikot saattavat ulista, mutta niin ne ovat tehneet kaikkien muidenkin taiteilijoiden kohdalla.

Perfect Tenia jäin kyllä kaipaamaan, mutta hänestä pääsemme varmasti nauttimaan jatkossa. :)
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

mainos jakso ulkona :D
Viimeksi muokannut Teme, 02 Kesä 2016, 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Ykkös kausi jakso 5: Kävely oppia

Meno on rauhoittunut kanadassa viimeinkin, Aiden on nyt kotona, Jericho kuulusteluhuoneessa ja Tyler on vaan kotona vanhempiensa kanssa Elinan ja Mattin ketkä on sopinut asiat keskenään mutta Matt silti soittaa epäilytävän puhelun jollekulle, mutta kenelle?
Matt: Okei, nähään tänään myöhemmin taas, juu Elina on kotona Tylerin kanssa ja jäi pois töistä koska lastenhoitajamme on putkassa ja Elina luulee että meen etsimään töitä, nähdään.
?: Nähdään

Puhelu loppui siihen.

Johnny Mundo ja John Cena kävelee bostonissa kunnes Johnny sanoo:

Johnny: Oletko ikinä huomanut miten samankaltaiset meidän etunimet on?
John: Luoja oot tyhmä ja miksi edes hengaan sun kanssa, mitä me kävellään täällä, mun pitäs olla kotona ja harjoitella räppäämistä, pian on räppikisat.
Johnny: Luoja oot tyhmä, kai muistat sen pikkulapsen ketä etsimme, Seth?
Cena: Ai niin se kuka karkasi sinun takia. Nyt muistan miksi kävellään täällä kadulla.
Johnny: Minun takianiko?
Cena: Tulit kotiini ja säikäytit pienen lapsen sinun oudolla hiustyylillä, aurinkolaseilla ja turkiksella.
Johnny: Minullako oudot hiukset, kai näit sen hiukset ja hän on vasta 2. Sinä sitä paitsi pilasit minun tilaisuuden lähettää kirjeeni Tayalle, nyt hän luulee että erosimme, kiitos paljon.
Cena: OLETTE KAHDEKSANVUOTIAITA!

Samaan aikaan muualla Matt ja Elina tuijottaa Tyleriä.
Elina: Maisie ymmärsi tilanteen että en pääse tänään töihin kun lastenhoitajamme on poissa ja sinä menet etsimään töitä, kuulitko, mitä mietit?

Matt: Tyleriä, tiedäthän Tylerin.
Elina: Lapsemme, tiedän kyllä Tylerin, välillä mietin muistatko ite hänet.
Matt: HÄH?
Elina: Sori, olen yhä vähän vihainen eilisestä kaaoksesta, miksi mietit Tyleriä?
Matt: Eikö ton ikäisen pitäs kävellä?
Elina: Hän on 5 kuinen vauva, ei sen ikäiset osaa kävellä.
Matt: HAISTA VITTU, MISTÄ OISIN VOINUT TIETÄÄ, OLEN EKAA KERTAA ISÄ

Matt lähtee ovet paukkuen ja Elina miettii mitä hän nyt teki väärin.

Kanadassa on hienoja poliisiasemia ympäri Kanadaa mutta Jericho on joutunut rumimalle poliisiasemalle ikinä, hän on kuulusteluhuoneessa, häntä syytetään pankin ryöstön yrityksestä, lapsikaappauksesta, huutamisesta, uhkauksesta tappaa lapsi ja raiskata lapsi, poliisien ajan kuluttamisen kun poliisit voisivat syödä donitsia. Aidenin vanhemmat Jenny ja Simon aikoo tehdä kaiken mitä voivat ettei Jericho näe enää ikinä päivän valoa, mutta Jerichon sellissä on ikkuna ja hän näkee auringon.

Jericho ihailee aurinkoa kunnes sellin ovi avataan. Siellä seisoo mies ketä Jericho ei ole nähdyt 18 vuotta kestävän elämänsä aikana ikinä, hän on musta mies. Jericho ei pelkkää mustia miehiä vaan astuu rohkeasti hänen eteensä.
Jericho: Kuka helvetti sinä olet?

?: Olen David Otunga, sinun pelastajasi.
Jericho: Toit minulle kahvia?
Otunga: TÄMÄ ON MINUN KAHVINI.
Jericho: Haista paska.
Otunga: Jos haluat ikinä painijaksi niin alat nyt selittämään asioita niin minä asianajajasi David Otunga tuoreen kahvin kanssa voin tehdä sinusta puhtaan nimen maineisen miehen.
Jericho: Eihän minulla ole edes rahaa sinuun. Painu vittuun.
Otunga: Mutta mutta mutta Jericho tunnet rikkaan miehen.
Jericho: Tunnenko, kenet?
Otunga: Isäsi Ted Irvine palkkasi minut ja haluaa sinut ulos ennen kun joudut vankilaan istumaan paria vuotta.
Jericho: Isäni on itsekäs kusipää.

Ovesta astuu joku jääkiekko mailan kanssa, miksi vitussa hänellä on jääkiekko maila mukana putkassa ja kuka hän on?

Ted Irvine: Olen isäsi poika ja rakastan sinua ikuisesti, et kuulu tänne.

Samaan aikaan muualla Cena ja Mundo yhä etsii Sethiä ja Mundo näkee jonkun lapsen joka muistuttaa Sethiä.

Mundo: Tuolla voisi olla Seth mutta hän kävelee aika nopeasti.
Cena: Niin, eihän Seth osaa vielä kävellä.
Mundo: Niin, opin ite vasta 4 vuotiaana kävelemään ja Seth on vasta 2.
Cena: Hetkinen, sekoitit minut, HÄNHÄN OSAA KÄVELLÄ, MITEN MUUTEN HÄN KARKAISIN. Otetaan se nyt kiinni ja viedään se äitilleen ennen kun sosiaaliviranomaiset tulee kuvioon.
Mundo: Seth tänne poika, tänne.
Cena: Seth ei ole koira.
Mundo: Tiedän sen kyllä.
Cena: Enpäs tiedä.
Mundo: Minne se menee nyt?

Seth Rollins kävelee suoraan johonkin paikkaan sisälle mutta mikä se paikka on?

Cena: TÄMÄHÄN TÄMÄHÄN ON ISOIN LEGOKAUPPA IKINÄ, EMME IKINÄ LÖYDÄ HÄNTÄ TÄÄLTÄ TUHANSIEN LAPSIEN JOUKOSTA.
Mundo: Löydämme, muista sen oudot hiukset.
Cena: Ai niin, Kerrankin sanoit jotain fiksua Mundo.

Cena ja Mundo menevät legokauppaan ja alkaa epätoivoinen taistelu löytää Seth ennen kun hänen äitinsä tulee hakemaan häntä "kerhosta".

Samaan aikaan muualla Bret Hart katsoo uutisia missä Kerrotaan Jerichon tekosista ja Bret kääntyy katsomaan Lancea.

Bret: Sinä sanoit että Jericho on meidän tulevaisuus, meidän pelastajamme.
Lance: Ehkä ei sittenkään.
Bret: No unohda ehkä ja mieti tosi asiaa. Jericho on vittu soikoon Vankilassa ennen viikon loppua.

Samaan aikaan muualla eräs vauva istuu rattaissa ja John Mundo ja Cena juoksee siitä ohi etsiän Sethiä eikä huomaa että rattaat kaatuu ja eräs kymmenenvuotias tyttö ottaa vauvasta kopin: Perfect Ten.

Samaan aikaan Muualla Elina on yhä vihainen siitä kun Matt huusi hänelle ja he riittelivät milloin Tyler vauvan pitäisi kävellä. Elina soittaa töihin ettei pääse töihin huomennakaan.

Elina: Moi Maisie, tilanne on se että lastenhoitajamme on putkassa pian vankilassa ja en pääse töihin.
Maisie: Okei, päiväkoti onkin suljettu tämän viikon, minulla on menoja.
Elina: Minkälaisia menoja?
Maisie: Ei se itse asiassa sinulle kuulu mutta voin paljastaa että siihen kuuluu mies.
Elina: Onneksi olkoon.
Maisie: Kiitos.

Maisie sulkee puhelimensa kun joku astuu ovesta sisään.

Maisie: Moi, puhuin juuri hänelle.
?: Ai puhuit, okei, unohdetaan hänet, harrastetaan seksiä.

Kuka harrastaa seksiä Maisien kanssa?

Jericho on taas jossain vitun huoneessa ja hänen edessään istuu kahvinsa kanss Otunga, David Otunga.

Otunga: No niin, haluan tietää kaiken. Halusit siis painijaksi ja siksi kaappasit lapsen ja yritit ryöstää
pankin.
Jericho: Väärin.
Otunga: Väärin?
Jericho: Oletit väärin.
Otunga: Kerro totuus.
Jericho: Kyllä ryöstin pankin että saisin rahaa mutta en kaappanut lasta, otin vahingossa väärät rattaat.
Otunga: Mutta uhkasit tappaa hänet, eikö se ole kaappaus?
Jericho: Olet vitun idiootti asianajaja, ei se ole kaappaus, se on tappo uhkaus.
Otunga: Miksi teit niin?
Jericho: No jos ei ole tullut vielä selväksi niin vihaan lapsia.
Otunga: Minulla on lapsi, 3 v poika.
Jericho: No hyvä tietää että en tule sinulle ikinä oluelle sen jälkeen kun pelastat minut täältä helvetistä koska en vastaa seuraamuksista jos 3 v poikasi puhuu minulle sanaakaan.

Otunga: Okei, entä mistä sait aseen?
Jericho: Pitkä tarina mutta kerron toki. Tiedäthän Chris Benoitin?
Otunga: En?
Jericho: No vittu kanadalainen luuseri kiusaaja Christianin kaveri kuka yrittää tulla painijaksi vaikka se on mun unelma.
Otunga: Kuka on Christian?
Jericho: No Chris Benoitin kaveri, koita pysyä perässä.
Otunga: Mutta ase?
Jericho: Pitkä tarina, relax nyt dude. Tiedäthän Tyler Breezen?
Otunga: En?
Jericho: Olet paskin asianajaja ikinä, et ole perehtynyt juttuuni, sehän oli se vauva kuka oli mulla hoidossa että saan rahaa painikouluun, tiedäthän Aiden Englishin?
Otunga: En?
Jericho: Se oli se vitun vauva kenet otin vahingossa, sekoitin sen Tyleriin, koita pysyä perässä. Kaikki Vauvat on samanlaisia.
Otunga: Se ase?
Jericho: Turpa kiinni, olen pääsemässä siihen. Lance Storm Suuttutti minut ja otin Aidenin rattaat ja lähin vihaisena pois puistosta.
Otunga: Lance Storm?
Jericho: Painija, Bret Hart koulutti hänet.
Otunga: Bret Hart?
Jericho: VITTU OLET TYHMÄ.
Otunga: Se ase?

Jericho: NO ÄLÄ VITTU KESKEYTÄ MUA KOKO AJAN KYSYMÄLLÄ KUKA ON KUKIN NIIN KERRON TARINANI. Sain aseen kun murtauduin Aidenin kanssa Chris Benoitin kotiin ja siellä oli ase yöpöydällä ja itsemurha kirje. Benoit halusi tappaa perheensä ja ottamalla aseen pelastin hänen perheensä ja hänen elämänsä.
Otunga: En voi sanoa mitään, olen shokissa.
Jericho: Olen sankari, sano se.
Otunga: Vittu olet pulassa ja samoin on Chris Benoit.
Jericho: Entä Aiden, hän murtautu taloon kanssa, hän on apurini, hänen avullaan pääsin sisään, poliisien pitää pidättää hänet.
Otunga: Hän vauva kenet uhkasi tappaa, hän ei tehdyt mitään väärää.

Jericho: VITTU YMMÄRRÄTKÖ MITÄ SANON SINULLE JUURI NYT, AIDEN AUTTOI MUA, HEITIN SEN RATTAAT IKKUNASTA LÄPI ETTÄ PÄÄSIN TALOON, AIDEN AUTTOI MUT SISÄÄN. MITÄ SIITÄ ETTÄ HÄN ON VAUVA, HÄN ON KUSIPÄÄ MURTAUTUJA, PIDÄTTÄKÄÄ HÄNET, EN TEHDYT MITÄÄN. AIDENIN RATTAAT MENI IKKUNASTA LÄPI, EI MUN, MINÄ VAIN KÄVELIN IKKUNASTA SISÄÄN, IKKUNA OLI JO RIKKI KUN MENIN SISÄÄN.

Otunga lähtee paikalta ihan shokissa.

Samaan aikaan muualla Seth Rollinsin äiti tulee sisään taloon ja huomaa ettei tämä Cenan koti olekaan hoito ja olohuoneesta tulee alaston John Cena senior.

Sethin äiti: Mitä vittua, kuka olet ja minne olet vienyt lapseni senkin alaston pedofiili.
Cena Senior: Mitä mitä mitä mitä

The END.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Huhhuh miten hurjat setit. Kovempi finaali kuin Dexterissä, Sorpranosissa ja WCW Nitrossa yhteensä. Jännä muuten, että tarinan nimi on Tyler Breezen elämänkertomus, mutta parrasvalot varastaakin Chris Jericho. Selvästi tämän tarinan Urkel.

Joko käsikirjoitus on lähetetty WWE:lle uudeksi Networkin alkuperäissarjaksi?
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Los_Pebbels kirjoitti:Huhhuh miten hurjat setit. Kovempi finaali kuin Dexterissä, Sorpranosissa ja WCW Nitrossa yhteensä. Jännä muuten, että tarinan nimi on Tyler Breezen elämänkertomus, mutta parrasvalot varastaakin Chris Jericho. Selvästi tämän tarinan Urkel.

Joko käsikirjoitus on lähetetty WWE:lle uudeksi Networkin alkuperäissarjaksi?
En nyt tiedä luulitko että tämä jakso oli finaali mutta ei ollut. Viisi jaksoa vielä edessä ja Jericho on kyllä varastanut Tylerin parrasvalot, osoittautui vaikemmaksi kun luulin kirjoittaa kiinostavaa tarinaa vauvasta mutta sit kun Tyler kasvaa niin alkaa Tyler saamaan ison roolin niiku kuuluu
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Jälleen kerran melkoinen komediapläjäys, varsinkin Jerichon ja Otungan keskustelu oli täyttä kultaa. Ja jakson lopetus oli hämmentävintä settiä ikinä. Ja saatinpahan tarinaan mukaan myös aikamoista saippuaoopperadraamaa sillä olen melko varma että Matt pettää Elinaa Maisien kanssa. Mutta sitten tosiaan heräsi yksi pieni kysymys. Miten Johnny Mundo, tuo täydellisyyden perikuva, voi oppia kävelemään vasta neljävuotiaana? Onko Johnny Mundo kehitysvammainen? Jännittäviä kysymyksiä herättänyt jakso.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Teme kirjoitti:

En nyt tiedä luulitko että tämä jakso oli finaali mutta ei ollut.
The End hämäsi.
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Varoitus tämä jakso on paska ja kertoo vaan taustoja ja sitten jatkuu vähän viime jaksosta

Ykköskausi kuudes jakso: John Cena, Johnny Mundo, Seth Rollins ja Taya

Oli synkkä ja myrskyinen aamu Las Vegasissa missä oli eräs sairaala, tämä sairaala on se mistä kaikki alkoi Johnny Mundon kohdalla.

Haikara lensi ikkunan ohi Bostonissa missä oli eräs sairaala, tämä sairaala on se missä John Cena sai elämänsä.
Oli taas se aika vuodesta kun Buffalo, Iowan sairaalassa syntyi lapsi, eräs Seth Rollinsa syntyi siellä.

Kanadassa taas eräs mies mietti koskakohan kahvi on valmista kun hänen vaimonsa synnytti tyttöä kenen nimeksi tulee Taya.

Takaisin Buffaloon siellä syntyi Seth Rollins kahdelle vanhemalle ihmiselle ketkä olivat Sethin isä ja äiti. heidän nimensä olivat Tyler ja Blackie, koska asia ei ole ihan selvä niin Tyler on isä ja Blackie äiti. Sethin äiti oli ihan innoissaan lapsensa syntymästä ja lapsen nimeksi tuli Seth Rollins, en tiedä miksi, hyväksykää se. Seth oli ihan normaali vauva ja on nykyään 2 vuotta ja on tällä hetkellä legokaupassa ja siitä lisää myöhemmin tässä jaksossa, pysykää mukana tai älkää, oma on virheenne jos ette lue tätä jaksoa.

Takaisin Kanadaan ja siellä syntyi siis Taya kenellä ei ole sukunimeä. Tällä hetkellähän Taya on 8 ja hänellä on nettisuhde Johnny Mundoon mutta miksi hänellä ei ole sukunimeä ja miten hänen elämänsä meni ennen kun hänestä tuli 8, se selviää nyt. Tayan isä siis odotti kahvia kun hänen äitinsä synnytti siis ei Tayan isän äiti vaan Tayan äiti synnytti Tayaa. Tayan isä odotti kahvia kunnes huomasi kauniin naisen ja lähti hänen mukaansa ja nyt Tayalla ei ollut isää enää ja sen äiti synnytti lapsen ja huomasi ettei ole isää ja päätti että Taya ei saa sukunimeä koska isä oli petturi ja oma sukunimi oli paska. Tuossa on syy miksi Tayalla ei ole sukunimeä. Taya eleli normaalin lapsuuden ja häntä kiusatiin välillä ettei hänellä ollut sukunimeä. Hän oli yksinäinen tyttö ja löysi eräs kaunis päivä kirjaston missä oli Kanadan ensimmäinen kunnon tietokone ja siellä hän meni lapsi deittisivustolle ja löysi oudon Johnny Mundon ja alko lähettelemään hänelle sydämmiä ja kehu kuinka söpö hän on. Taya oli löytänyt sen oikean itselleen vasta 8 vuotiaana, onnen tyttö ei tarte sukunimeä, Taya sen todisti.

Bostonissa taas John Cena syntyi maailmaan vanhemmilleen kyllä lapsi syntyy vanhemilleen, tiesitkö sitä? Cena was born on April 23, 1977 in West Newbury, Massachusetts,[22] the son of Carol (née Lupien) and John Cena, Sr.[23] He is the second oldest of five brothers: Dan, Matt, Steve, and Sean. WIKIPEDIASTA! Noin Cena syntyi tähän maailmaan ja tällä hetkellä hän etsii Seth Rollinsia legokaupassa Johnny Mundon kanssa ja on 10 ja räppää. Lapsuutensa Cena vietti painien veljiensä kanssa kellarissa ja harjoittelen räppejä, Cena ei ole varma haluaako hän olla painija vai räppääjä, hänen esikuviaan ovat Hulk Hogan ja joku kuuluisa räppäri. Cena on fiksu poika mutta häntä kiusataan Carliton ja Jesuksen toimesta koska Cena on luuseri niiten mielestä. Cenan äiti pakkaa aina Cenalle evääksi omenaa kouluun mutta Cena heittää ne aina pois koska tietää Carliton taidot omenoiten kanssa.

Sitten Las Vegasiin, paikkaan missä syntyi eräs Johnny Mundo, hänellä on yksi fani ainakin lukijoistani tai no ainakin häntä kiinnostaa hän ehkä jopa kiihottaa tai sitten ei koska MUNDO ON VASTA 8. Tayaa ainakin kiihottaa Mundo mutta mitä vittua höpötän nyt juu totta vittu. mikä on totta anteeksi nyt vaan kun kirjoittelen omia juttujani en jaksa poistaa. Mundo siis oppi kävelemään 4 vuotiaana mutta miksi vitussa, kerron sen nyt pian, ensin otan limua. Mundon äiti on siis sen äiti, mutta sen äiti on myös itsekäs ja ylisuojeva bitch. Hän halusi suojella Mundoa pahalta maailmalta ja piti häntä rattaissa 4 vuotiaana milloin Mundo oppi kävelemään, sen takia Mundo käyttää myös turkiksia kun sen äiti ostaa sen vaatteet joka on ihan tavallista kun lapsi on 8 mutta vittu tiedätte kyllä mitä ajan takaa. Mundo on vitun outo ja kaikki syy on sen äitissä ketä tulette näkemään ennemän tai ette. Saa nähdä minkälaisen roolin Mundo saa kakkoskaudella tai ykköskauden vikoissa jaksoissa SAATANA.

Nyt tiedätte ennemän näistä neljästä tärkeästä tyypistä diarystäni ja tämä jakso olikin tälläinen paska sivu väli jakso mutta nyt jakso jatkuu vielä ja tämä jatkuu suoraan viime viikon jaksosta joten unohtakaa kaikki mitä sanoin ennen tätä koska sillä ei ole oikeesti väliä.

John Cena Senior seisoo alasti ja Seth Rollinsin äiti seisoo ihan raivona sen edessä ja huutaa missä vitussa mun lapsi on ja Cena Senior selittelee ettei tiedä mitään mistään vitun lapsesta ja Mom Rollins ei usko ja samaan aikaan ovi on auki ja ulkona konttaa joku vauva ja hän näkee John Cena seniorin alasti myös ja Cena seniorin vieressä on kalenteri joka näyttää että on kymmenes päivä: Perfect Ten. Cena Senior päättää pukeutua ja pyytää Mom Rollinsia rauhoitumaan kunnes tilanne on selvinnyt.
Samaan aikaan Bostonin legokaupassa Mundo ja Cena etsii Sethiä ja alkavat huomata hienoja legotorneja ja että legoja on maalattu ja heidän eteensä astuu joku random nainen.

Nainen: Päivää, minkälaisia legoja haluaisitte?
Mundo: Lapsen.
Nainen: Lapsen, ikävä kyllä, meillä ei ole lapsesta tehtyjä legoja.
Mundo: Etsimme siis lasta.
Nainen: Kuten sanoin jo emme tee legosta lapsia.
Cena: Moi, oon John Cena.
Nainen: No pitäsköhän se tarkoittaa jotain että nimesi on John Cena.
Cena: Ehkä joskus mutta tyhmä ystäväni tarkoittaa että emme halua lego lapsia vaan etsimme 2 vuotiasta lasta. Uskomme että hän on tehdyt nämä hienot legotornit ja maalanut näitä legoja.
Nainen: Enpäs usko jos hän on kaksi.
Cena: Hän on legojen Arkkitehti. Kulkee nimellä Seth Rollins.
Nainen: Ai Seth Rollins, oisitte heti sanonut, hän on maailman kuuluisin legojen arkkitehti ja tekee täällä aina torneja, hän on toimistossa nauttimassa keksiä ja teetä, olette hänen hakijansa, uskoisin?
Cena: Kyllä, hakisitko hänet meille ja viemme hänet kotiin.
Nainen: Kyllä.

Nainen tuo Legojen kuninkaan Sethin Mundolle ja Cenalle eikä edes kysynyt Sethiltä tunteeko hän niitä vai ovatko he pedofiili lapsia. Mundo ja Cena menevät Cenan kotiin missä Cena Senior on pukeutunut ja Sethin äiti kaappaa Sethin halaukseen.

Senior Cena: Haluaisitko selittää poikani miksi sinulla oli tämän naisen lapsi. Mundosta ymmärrän mutta en sinusta.
Cena: Se oli puhdas vahinko, Sethin äiti luuli tätä hoitopaikaksi ja etsimme sitten hoitopaikkaa mutta Seth halusikin legoja rakentamaan vain ja siellä menikin kokonainen päivä, pidimme hyvän huolen lapsestasi Äiti Rollins.
Rollins Äiti: Kiitos paljon että piditte lapsestani huolen.

The End
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Voihan Teme sentään. Sulla on semmonen ongelma kun oman työn kritisointi nyt päällä. Ei tämä jakso sen huonompi ollut kuin moni muukaan. Mielestäni on todella traaginen tarina tuo kuinka Tayaa kiusattiin koska hänellä ei ole sukunimeä. Pistää surulliseksi tuollainen teksti. Noista taustojen esittelyistä löytyi kyllä myös jonkun verran hauskojakin kohtauksia mutta ainoa kritiikki tulee tuosta lopusta. Se oli todella tylsä verrattuna muuhun jaksoon. Ensinnäkin miksei Cena Senior ja Mom Rollins alkanut seksihommiin? Sitä lähinnä odotin eniten viime jakson päätyttyä mutta edes sitä ei saatu. Ja toiseksi, tylsä onnellinen loppu jaksolle. Tämä ei ole yhtään Teme-tyylistä.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Ykköskausi seitsemäs jakso: WRESTLEMANIA 4

Mitä jos maapallo onkin litteä, sitten ei olisi WRESTLEMANIAA. Seth on takaisin äitillään, Jericho istuu yhä tuolilla ja Otunga on ties missä shokissa, Cena ja Mundo syö keksiä ja maitoa Sethin kotona kun hänen äitinsä on niin kiitollinen heille, Taya ihmettelee miksei ole saanut viestiä Mundolta vähän aikaan, Matt ja Elina Ja Tyler istuu autossa ja samoin Cesaro, Aiden, Simon ja Jenny, Hartit on matkalla johonkin, samoin Lance, Christian, Benoit, Sami Zayn ja Kevin Owens ovat tulossa myös samaan paikkaan, myös eräs vauva on tulossa hienolla kymmenen kertaa maalatulla autollaan, jopa poliisi Big Boss Man ja hänen iskuryhmänsä tulevat sinne, minne he menevät? WRESTELEMANIAAN.

Wrestlemanian takahuoneessa on menossa tapaaminen Randy Savagen ja Ted Dibiasen kanssa keillä on main eventti myöhemmin illalla.

Ted: Käsikirjoittuksessa lukee että häviän sinulle tänään ja olet mestari.
Randy: Juu, olen pahoillani.
Ted: Paljon maksan että häviät.
Randy: Vince tuskin tykkäisi siitä.
Ovi aukeaa ja sisään tulee joku pikkupoika, kuka hän on?
Ted: Randy saanko esitellä, hän on poikani Ted Junior ja hän on 6.
Randy: Terve pikku Ted.
Ted Junior: Moi Randy, anna nimmari.

Randy kirjoittaa Nimmarin.

Randy: Siinä, ole hyvä.
Ted Junior: Kiitos, menen myymään tämän heti että saan rahaa.
Ted Senior: Minun poikani, olen ylpeä.

Wrestelemanian teema musiikin esittää tänä vuonna Baby Metal ja tytöt harjoittelee jo esiintymistään.

Autossa Matt, Tyler ja Elina ajaa kohti painiareenaa kun Matt puhelin soi ja Elina vastaa siihen. Koska Matt ajaa niin Elinan on pakko vastata, Matt katsoo hermostuneena vierestä.

?: Moi Matt, onko diili olemassa?
Elina: Kuka siellä?
?: Oho, väärä numero.
Elina sulkee puhelimen hämmentyneenä ja katsoo Mattia.
Matt: Kuka se oli?
Elina: Väärä numero.

Muualla Sami Zayn on autossaan mitä hänen äitinsä ajaa ja he ovat matkalla Wrestlemaniaan kun Samin äitin puhelin soi ja Sami vastaa.

Sami: Haloo, Samin äitin puhelimessa Sami. Kuka siellä?
Kevin Senior: Kevin Owensin isä, sun tuleva isäpuoli?
Sami: Häh?
Kevin: Onko äitisi paikalla?
Sami: Äitini ajaa, mutta miksi olisit isäpuoleni?

Samin äiti järkyttyy siitä että hänen poikansa sai tietää häistään ja ajaa ojaan. Äiti ottaa puhelimen.

Äiti: Moi Kevin Senior, kerroit sitten pojalleni että mennään naimisiin ja ajoin ojaan.
Kevin Senior: Kerro missä ootte, poimimme teidät kyytiin.
Sami itkee kun auto on ojassa ja että sen äiti menee naimisiin pojan isän kanssa ketä Sami kiusaa, entä jos sen äiti saa nyt tietää että hän on pahis ja pahempaa pian he ovat samassa autossa, miten tässä käy?

Muualla yksi vauva leikkii kännykän laskimella ja kirjoittaa 5 + 5: Perfect Ten. ps: kunnia tästä menee maxille.

Samaan aikaan Bostonista on lähtenyt auto kohti Maniaa missä istuu Mundo, Cena, Sethin äiti, Seth, ja John Cena senior. Mundo saa tekstiviestin puhelimeensa joka ei ole mahdollista muuten kun tässä diaryssä vuonna 1988.

John Cena: Mikä toi ääni oli ja mikä toi on?
Mundo: Sain tekstiviestin puhelimeeni mutta katso olen turkis lapsi ja opin kävelemään 4 vuotiaana.
Cena: Juu olet kyllä outo.

Cena unohtaa että Mundolla on puhelin, mihin tämä kaikki johtaa, kuka on Johnny Mundo?

Samaan aikaan Muualla Otunga on saanut uuden kahvikupposen käteensä ja juttelee Big Boss Manin kanssa ja he ovat autossa, miksi vitussa he ovat samassa autossa?

Otunga: En nyt ymmärrä miksi minun pitää tulla katsomaan sitä surkeaa painia kun voisin olla kotona juomassa kahvia.
Big Boss Man: Koska Wrestlemania on vuoden kovin painishow ja haluan tehdä töitä samalla ja voit kertoa minulle Jerichosta samalla kun katsotaan painia?
Otunga: Kenestä?
Big Boss Man: No Chris Jerichosta?
Otunga: Aa juu Chris Jericho.
Big Boss Man: Oot aika tyhmä välillä.
Otunga: Kuka?
Big Boss Man: No sinä?
Otunga: Mitä minusta?
Big Boss Man: saatana unohda ja juo kahvia ja donitsia.
Otunga: Kahvi on hyvää.

He ovat matkalla sinne minne muutkin mutta missä Chris Jericho on? No Jericho on putkassa ja häntä ja muita vankeja vartioi ainoastaan yksi vartija. Muissa selleissä istuu joku cowboy hattu päässään, yhdessä sellissä istuu joku joka leikkii tulitikuilla ja yhdessä on musta mies kuka on todella läski ja yhdessä on nainen kuka luulee olevansa kissa. Mutta miksi vain yksi vartija, koska muut on menossa katsomaan vuoden parasta painishowta. Jericho tietää että se on tänään ja haluaa sinne itsekin ja aikoo mennä sinne keinolla millä tahansa mutta mitä asialle voi tehdä kun hänen edessään seisoo vartija nimeltä Stan Hansen.
Muualla eräs Vince Mcmahon oli kutsunut Hulk Hoganin ja André the Giantin toimistoonssa. He juttelevat niitä näitä kunnes joku mies tulee toimistoon ja Vince häätää isot miehet pois ja hänen kullinsa laskee takaisin alas.

Vince: Mitä vittua nyt, ihailin minun supervoimakkaita painijoita joiten pitää näyttää todella vahvoilta tänään.
John Abruzzi: Olemme saaneet tietää että eräs mies kenen nimeä emme mainitse kuka on vankilassa aikoo todistaa sinua vastaan, mitä teemme?
Vince: Tappakaa hänet.
John: Selvä mutta kuka hoitaa homman?
Vince: Ihan sama, voin antaa tekijälle vaikka sopimuksen, juu, hommatkaa joku tappamaan se kuka on menossa vankilaan ja haluaa painia WWE:SSÄ.
John: Selvä juttu pomo.

Muualla Elina miettii yhä miksi puhelimessa ollut nainen kuulosti niin tutulta mutta ei saa päähänsä kuka se oli nyt. Yhtäkkiä kuuluu iso törmäys ja he ovat törmäneet Sami Zaynin ja sen äitin autoon ketkä olivat jo ojassa ja samalla hetkellä ohi ajaa Kevin Owens ja Kevin senior he törmäävät Tyler Breezen autoon kuka oli autossa Elinan Ja Mattin kanssa ja silloin paikalle ajaa John Cena ja Mundon seurueen auto ja he törmäävät myös. Sitten paikalle saapuu sattumoisin iso tilataksi kuka ottaa kaikki kyytiinsä ja lupaa viedä heidät Wrestlemaniaan.

The End tai kusetin, unohdin yhden segmenttin.

Jericho: Hei Stan, haluatko Wrestlemaniaan?
Stan: Juu mutta minun pitää vartioida sinua. Olen vartija.
Jericho: No daa sherlock. Olen uhannut tappaa lapsen ja ryöstänyt pankin ja kaikkea ja se ihme kahvi dude inhoaa mua mutta jos pistäisit mut käsirautoihin ja vaikka jalkarautoihin niin voisin tulla mukaasi ja näkisit Hulk Hoganin.
Stan: Juu lähdetään.

The End
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Olipas mahtava jakso totta tosiaan. Ted DiBiase yrittämässä lahjoa Randy Savagea häviämään oli ehkä paras hetki koko tämän diaryn historiassa. Matt pettää Elinaa- epäilyt senkun jatkuvat tämän jakson myötä, Mundon tekstiviestimysteeri tempaisi mukaansa, Otungan kahvi gimmick toimii, Vince todennäköisesti masturboimassa isoille miehille oli 5/5 läppä ja Jericho on manipuloimisen ammattilainen kun sai vartijan noin nopeasti suostuteltua lähtemään hänen kanssaan WrestleManiaan (ja jättämään kuitenkin muut vangit taakseen?)
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Jälleen jakso mutta taso ei petä toivon mukaan.


Kausi 1 Jakso 8. Wrestlemania 4 osa 2

Kaikki änkeävät paikalle sattumoisin tulleseen tilabussiin, jopa Kevin kuka ei haluaisi mennä kiusaajansa pian tulevan velipuolensa kanssa samaan bussiin. Kaikki ihmettelee miten kolari sattui ja sattumoisin paikalle tuli Bussi. Mutta ei tarte kauan ihmetellä kun kaikki näkevät kuka bussissa on. Siellä on eräs vauva ja bussin numero on 10: Perfect Ten Sattuma. Kaikki on nyt samassa bussissa diaryni hahmoista paitsi pari. Missä onkaan Jericho?

Stan: En kyllä ymmärrä miksi sinut pidätetään ja pidetään putkassa? Haluat vain painijaksi.
Jericho: Niinpä vittu halusin vain rahaa ja kuka ei inhoaisi lapsia.
Stan: Minä inhoan, minulla oli kerran lapsi mutta erosin vaimostani ja en ole enää ikinä nähdyt sitä lasta.
Jericho: Tykkään sinusta Stan, oisko mitenkään mahdollista että WrestleManian jälkeen päästäisit minut menemään ja hankisin rahaa ja kiusaisin lapsia ja menisin painikouluun.
Stan: Ei.
Jericho: Haista paska. Olet paskin vartija ikinä, jos olisin itse vartija, olisin maailman paras vartija siinä mitä vartioisin.
Stan: Jos minä päättäisin, sinusta tulisi painija, uskon sinun taitoihisi sen perusteella kun näin sinun istuvan sellissäsi mutta Big Boss Man ei halua vapauttaa sinua.
Jericho: Ai se vitun läski. se on täysi läski. Ai ollaankin kaupan pihassa, tuo minulle limua ja pari donitsia.
Stan: Selvä.

Muualla pimeässä WrestleManian toimistossa tapahtuu erittäin salainen tapaaminen.

?: Onko homma hoidossa?
?: Asianajaja David Otunga tulee tänne ja hän tietää jonkun rikollisen?
?: No daa, totta kai asianajaja tietää rikollisen.
?: Siinä on vain yksi pieni mutta.
?: Aina on mutta.
?: Otunga tulee tänne Big Boss Manin kanssa.
?: Miksi meidän paras rikollisten puolustaja tyhmä asianajajamme hengaa poliisien kanssa.
?: Koska poliisi haluaa lisätietoa siitä tyypistä ketä aiomme käyttää vankilassa ja sen takia Otunga on sen kaan autossa.
?: Selvä pyy.
?: Pyy?
?: Juu selväpyy.
?: Aika hauska.
?: On.

Wrestlemania alkaa ihan pian ja meidän sankarit ja yksi rikollisneromme eivät ole edes paikalla vielä. Sattuma Perfect Ten tilausbussi ajaa kovaa vauhtia eteenpäin, no ei kai taaksepäin.

Bussissa on kireä tunnelma. Kevin ja Sami on vessassa ja heillä on kireä tunnelma siellä.

Kevin: Sami tulin vain pissalle, onko pakko seurata minua aina.
Sami: Kannattaa tottua siihen koska pian olen puoliveljesi.
Kevin: Et oo jos kerron äitilleni totuuden sinusta, olet pahin koulukiusaaja sitten Johnnyn.
Sami: Se on elokuva, oot elokuvanörtti, sen takia kiusaan sinua

Samaan aikaan ovesta astuu Johnny Mundo.

Johnny Mundo: Mainitsiko joku minun nimeni, miksi pissaatte täällä samaan aikaan?
Sami: Emme pissaa turkispoika, kiusaan täällä Keviniä.
Mundo: Miksi?
Sami: Hän aikoo estää isäni menevän naimisiin hänen äitinsä kanssa vaikka isäni on onnellisin vuosiin.
Mundo: Sehän on tylyä Kevin, todella tylyä. Miksi aiot tuhota Samin isän onnen ja samalla äitisi ja Samin onnen.
Kevin: Enpäs. Sami kiusaa minua.

Ovesta astuu John Cena.

Cena: Kuka kiusaa ketä, olen kiusaamisen estäjä.
Mundo: Ei ketään kiusaa ketään, oot tyhmä Johnny boy.
Cena: Minun nimeni on John, ite olet Johnny boy. Ja miksi Kevin sitten sano että sinä Sami kiusaat häntä.
Sami aikoo sanoa jotain mutta Mundo ehtii ensin sanomaan jotain.
Mundo: Cena et ymmärrä mitään, tämä Kevin tässä aikoo pilata Samin isän onnen.
Kevin: ENTÄ MINUN ONNENI.
Cena: Sinäthän saat Samista isoveljesi, etkö ole onnellinen.
Kevin: Sami on kiusaaja.
Cena: Samiko kiusaaja, sillähän on hassu hattukin, en usko.

Vessan ovi aukeaa ja sieltä tulee Seth.
Sami: Mitä sä teet täällä, mee pois, et tarte vessaa, sulla on vaippa.

Seth lähtee pois.

Mundo: Minun pitääkin tästä lähteä, ei ole aikaa hengailla vessassa vaikka olihan tämä kivaa. Koitan saada Tayaan yhteyden.
Cena: Millä?
Mundo: No tällä.

Mundo on näyttämässä puhelintaan mutta muistaa nopeasti jotakin.

Mundo: Siis minulla ja Tayalla on telepaattinen yhteys, aiomme tavata WrestleManian jälkeen.
Sami: Olette kaikki outoja.
Cena: Selitä.
Sami: No John Cena räppää, Kevin on luuseri, Mundo on no Mundo.

Kevin saa viimeinkin tarpeekseen ja ottaa Samin hienon hatun ja heittää pönttöön ja vetää sen alas. Sami alkaa itkemään ja juoksee kertomaan äitilleen ja Kevinin isälle mitä tapahtui.

Sami: ÄITI KEVIN TUHOSI HATTUNI, HÄN ON KIUSAAJA.

Kevin vain sulkee silmänsä ja ajattelee miten hän päättyi kiusaajaksi.

Muualla David Otunga ja Big Boss Man astuvat juuri autosta ulos Wrestlemania areenan pihassa kun yhtäkkiä vaan Big Boss Man ammutaan ja hän kuolee siihen paikkaan.

Otunga: Mitä vittua? Osuiko kahviini.

Otungan ympäröi yhtäkkiä iso ryhmä ihmisiä ja Otunga tunnistaa johtajan.

Otunga: Tapoit sitten poliisin John.
John Abruzzi: No ei ole eka kuolema jonka tein eikä viimeinen. Otunga meidän pitää jutella.
Otunga: Mistä?
John: Vince haluaa että me lavastamme sinun kuolemasi ja pistämme sinun kuolemasi sen sinun asiakkaan piikkiisi ja että hän joutuu vankilaan ja hän tappaa meidän kielikellomme sieltä.
Otunga: Okei.
John: Joten kerropas kuka menee vankilaan.
Otunga: Chris Jericho. Saisinko puhtaat housut, niihin meni kahvia ampumisen aikana.
John: Älä huijaa, se ei ole kahvia, kusit housuun.

Muualla eräs Maisie Williams on päiväkodissa töissä ja miettii unelmiensa miestä ja hoitaa lapsia samalla kun miettii miten saisi unelmiensä miehen vaimon pois pelistä.

Muualla taas Chris Jericho istuskelee autossa käsi ja jalkaraudoissa kun ohi kävelee muuan mies. Mies on Ted Jericho, Chrisin isä! Jericho menee paniikkiin ja aattelee mitä vittua nyt tekee koska jos sen isä näkee hänet niin hän tietää että jotain käy koska Jerichon pitäisi olla vankilassa, ei huvimatkalla painishowhun. Jericholla on ikkunan auki ja hän kuiskaa yhdelle pikkupojalle kuka skeittaa ohi.

Jericho: Moi pikkupoika.
Pikkupoika: En saisi puhua rosvoille.
Jericho: Minä en yleensä puhu lapsille koska inhoan teitä mutta teen poikkeuksen. Nimesi?
Pikkupoika: Bryan Danielson
Jericho: Liian pitkä ja paska nimi sulle, kutsun sua lapseksi.
Bryan Danielson: Minähän olen lapsi.
Jericho: Juuri tän takia inhoan lapsia, mainitsette itsestäänselvyyksiä.
Bryan: Mitä haluat?
Jericho: Näetkö tuon miehen?
Bryan: SEHÄN ON TED JERICHO, MEEN PYYTÄÄ NIMMARIA.

Bryan juoksee pyytämään nimmaria.

Jericho: No saahan sen huomion noinkin pois tästä poliisiautosta, hyötyä kun kuuluisa isä, kerrankin.

Samaan aikaan Stan palaa ja antaa Jericholle donitsinsa.
Jericho: Nyt kaahaa vittuun täältä, tuo mies kuka juttelee tolle ääliö lapselle, on isäni. Tiedät mitä käy jos isäni näkee meidät.
Stan: I get it mister.
Stan kaahaa pois.

Nyt mennään tunti eteenpäin koska en keksi muuta jännää enää niin tunnin kelaus. Kaikki ovat nyt katsomossa, Jopa Jerichokin on saatu katsomoon jotenkin vaikka hänellä on kaikki mahdolliset raudat.

Main Event on seuraavaksi mutta yhtäkkiä kehässä onkin Mundo mikrofonin kanssa.

Mundo: Taya tiedän että olet täällä jossain, rakastan sinua, tule naimisiin kanssani.

Turvamiehet juoksevat kehään ja kantavat Mundon pois. Katsomossa Sami toteaa tilanteen.

Sami: Sanoinhan että hän oli luuseri.

Main Event alkaa ja Randy Savage voittaa matsin ja rakastelee Elizabethin kanssa lopuksi. Lopuksi Vince Mcmahon itse pitää promon.

Vince: Minulla on ikäviä uutisia. Areenan edustalla on tapahtunut murha, siellä kuoli Big Boss Man. Rakas poliisimme. Emme tiedä kuka murhan teki mutta selvitämme asiaa. Myös David Otunga on kuollut. Poliisit ja minä uskomme vahvasti että murhaaja on tvstäkin tuttu Chris Jericho. Luulimme kaikki että Jericho olisi jo vankilassa mutta asia ei ole niin, hän on nimittäin yleisössä.

Valo kohdistuu Jerichoon ja kaikki on shokissa. Aidenin vanhemmat Jenny ja Simon raivostuvat ja Simon lähtee juoksemaan Jerichoa Kohti. Jericho päättää paeta paikalta mutta vartijat ja poliisit ja FBI saavat Jerichon kiinni. Vince huutaa kehässä.

Vince: Viekää Chris Jericho Fox Riveriin!
The End.


Juu kaksi jaksoa enää jäljellä, finaali part 1 ja part 2. Tulossa viikonlopun aikana ja sitten kesätauko.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

En tiedä miksi mutta tuo pieni "selvä pyy" kesksutelu sai mut repeämään aiva totaalisesti. Jännä miten Sami-Kevin kiusaustilanteessa kääntyikin asia niin päin että kukaa ei usko Keviniä. Ehkä tässä on ainekset heel turnille. Big Boss Manin kuolema tuli aika randomisti out of nowhere. Oliko tappaja kenties Randy Orton? Muuta sanottavaa ei kyllä jäänyt tästä aika mitättömästä jaksosta.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Meno on yhtä psykedeelistä kuin ennenkin. "Koho"kohtia olivat Kevin Owensin kykenemättömyys lukita vessaa, Jerichon sekoilut (eikö tämän sarjan pitäisi olla Chris Jerichon elämänkertomus, Breezehän ei ole tehnyt mitään) ja Otungan kuolematon one-liner "Mitä vittua? Osuiko kahviini"
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Zemppari kirjoitti:Meno on yhtä psykedeelistä kuin ennenkin. "Koho"kohtia olivat Kevin Owensin kykenemättömyys lukita vessaa, Jerichon sekoilut (eikö tämän sarjan pitäisi olla Chris Jerichon elämänkertomus, Breezehän ei ole tehnyt mitään) ja Otungan kuolematon one-liner "Mitä vittua? Osuiko kahviini"
Tylerin elämästähän tämä kertoo ja kaikki muut on vain sivuhahmoja, Tyler on vasta vauva mutta yleisesti ottaen kaikki kuviot liittyy häneen, Kuten jerichon ongelmat alko siitä kun hän sekoitti Tylerin ja Aidenin.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Finaali osa 1 Vuosi viime jaksosta

Toukokuun 19 1989 Toronto Kanada.

Tuomari: Chris Jerichoa syytetään pankin ryöstön yrityksestä, lapsikaappauksesta, vartijan manipuloinnissa, lapsen tappo uhkauksesta ja uusina tietoina kahdesta murhasta. David Otunga ja Big Boss Manin murhista. Miten syytetty vastaa?

Chris Jericho: Syytön kaikkiin syytöksiin.
Tuomari: Kuka sinua puolustaa?
Chris Jericho: Ei nähtävästi kukaan kun joku meni ja tappo David Otungan. Minä puolustan itse itseäni.
Tuomari: Olet 18 vuotias poika ja sinulla ei taida olla mitään tietoa oikeudesta, oletko varma?
Jericho: Olen.
Tuomari: Hyväksyykö syyttäjä tilanteen?
Syyttäjä: Hyväksyn.

Tuomari vilkaisee valamiehistöä ja he myös nyökkäävät ajatukselle että Jericho puolustaa itseään.

Tuomari: Kymmenen minuutin tauko ja jatketaan.

Muualla päin Kanadaa on eräs kirkko ja siellä ollaan valmistautumassa häihin. Pappina toimii D-Von Dudley ja hän onkin pistämässä kaikkea kuntoon kun paikalle tulee eräs mies kuka haluaa ripittäytyä. Dudley on vaan silleen no miksei, enköhän ehdit yhet tunnustukset kuuntelemaan ja menee istumaan toiselle puolelle ja mies toiselle.

Dudley: Mitäköhän olet tehdyt lapseni?
Paul Heyman: Nimeni on Paul Heyman ja haluaisin tunnustaa tekoni.
Dudley: No?
Heyman: Tänään on häät mutta et voi päästää Miss Zaynia ja Kevin senioria naimisiin.
Dudley: Miksen?
Heyman: Kevin Senior ei ole Kevin Owensin isä.
Dudley: Mistä sinä tiedät?
Heyman: Koska Kevin Owens on oikeasti Kevin Heyman.
Dudley: Mitä helvettiä?!

Heyman juoksee pois paikalta. Mitä Pappimme tekee, pidetäänkö häät?

Samaan aikaan toisella kirkossa on menossa ristiäiset ja siellä on kymmenen kynttilää: Perfect Ten

Johnny Mundo on myöskin kanadassa ja koittaa etsiä unelmiensa tyttöä. Johnny kyselee kaikilta mutta kaikki pakenevat häntä koska hänellä on turkis. Mundo saa soiton puhelimeensa.

Mundo: Haloo.
?: Heitä se vitun turkis nyt vittuun, älä enää esitä vammaista lasta tai olet sieltä kotoisin, etsi Taya ja iske se. Se on ainoa tehtäväsi nyt!
Mundo: Kyllä

Mundo heittää turkiksen vittuun ja soittaa johonkin.

Mundo: Hei Melina.
Melina: Et saisi soittaa tänne.
Mundo: Pomomme antoi mulle käskyn että en saa enää esittää lasta.
Melina: Olet lapsi.
Mundo: Tiedän kyllä mutta meillä on tehtävä. Voitko sinä tarkistaa tietokoneeltasi missä Taya asui vuonna 1988.
Melina: Eiköhän se onnistu, soitan takaisin sinulle sitten. Palaatko tehtäväsi jälkeen tänne?
► Näytä spoileri
Melina: Soitan.

Mundo katkaisee puhelimen ja päättää mennä läheiseen kahvilaan.

Vuodessa 2016 Melina aukaisee tietokoneensa ja etsii 1988 vuoden asumistiedot esille. Melinan työkaveri Janne Nieminen selailee taas Smarksiden nettisivuja ja huokaa että olisi kiva muuttaa takaisin Suomeen mutta työt pitää hänet Amerikassa vielä vuoden.

Takaisin vuoteen 1988 ja Bostoniin. John Cena harjoittelee lavalla räppiään ennen kun hänen finaalinsa alkaa. Kyllä Cena on päässyt räppifinaaliin mutta hänellä on vahva vihollinen, en puhu Roman Reingistä vaikka hän onkin vahva. Cenan kilpailija on kuka muu muka kuin Cheek. No R-Truth

R-Truth: Hei Nigga. miten menee.
Cena: Mee pois, harjoittelen.
R-Truth: Nyt on minun vuoroni harjoitella.
Cena: Ei ole.
Truth: Totuus on se että on mun vuoro harjoitella nigga.
Cena: Vaikka oletkin musta niin ei tarte koko ajan sanoa nigga ja vaikka sukunimesi on totuus niin et puhu aina totuuksia nigga.

Muualla taas Tyler Breeze on yhä vauva ja hänelle järjestetään synttäreitä, Tyler täyttää 1 vuotta ja kaikki on innoissaan. Matt on kyllä vähän huolissaan jostain kumman syystä ja Elina huomaa kyseisen asian.

Elina: Miksi olet noin hermostunut?
Matt: Kai saan olla hermostunut kun lapseni täyttää jo 1 vuotta ja on ollut tästä kaikenlaista. Jerichonkin oikeudenkäynti on viimein alkanut.

Elina: Et kyllä ole ollut kotona viime aikoina ja Maisiekin on ollut poissa päiväkodista.
Matt: Miten Maisie muhun liittyy, mitä vittua, ei mitenkään, miksi noin sanoit.
Elina: Totesin vaan ääneen, miksi olet noin outo.
Matt: En ole outo, ite oot outo. Meen vessaan paskalle tunniksi.
Elina: Kiva, jätät mut taas pulaan.
Matt: No haista paska, minähän hoidin Tyleriä eilen koko päivän yksin kun sä olit kaupoissa.
Elina: Olin ostamassa Tylerin lahjaa ja ruokaa meidän vieraille. Ja mee paskalle niin ehkä haistan paskan.

Tyler seisoo vieressä ja ihmettelee mitä ne vanhemmat taas riittelee.

Tylerin ajatukset: Miksi he riittelevät, varmaa siitä kumpi saa halata mua ensin koska olen niin seksikäs. Tuleeko mun synttäribileisiin paljon tyttöjä.

Muualla taas eräs pappi miettii mitä vittua juuri tapahtui kun Kevin Senior ja Kevin Owens tulevat paikalle.

Kevin Senior: Moi pappi.
Kevin Owens: Moi Pappi.
Dudley: Moi Kevinit.
Senior: Mitään uutta rintamalla?
Dudley: Ei ole venäjä hyökkänyt Kanadaan. hahahahahah
Senior: Hyvin sanottu.

Kevin Junior vetää isäänsä hihasta ja kysyy voidaanko puhua. Senior tietenkin vastaan kyllä voidaan puhua lapseni. Miksiköhän senior puhuu noin hassusti, no koska kirjoitin niin. He menevät sivumalle ja pappi Dudley jää miettimään yhä kummallisen Heymanin sanomisia.

Kevin Owens: Onko sinun pakko naida Samin äiti, Sami kiusaa minua.
Senior: Yhäkö sama juttu, oot jauhanut tätä samaa juttua jo vuoden, etkö käsitä jo, rakastan sitä naista. Sitä paitsi sinä heitit Samin hatun vessanpönttöön.
Kevin: Siitä on vuosi ja tein sen koska Sami kiusasi mua.
Senior: Höpö höpö, teistä tulee parhaat veljekset ikinä.

Muualla taas erään vauvan vanhemmat miettivät vauvalleen nimeä ja miettivät että nimen pitää olla täydellinen kymppi: Perfect Ten

Dudley kävelee ees taas kirkon takahuoneita kunnes hänen eteensä tulee joku poika.

?: Moi, usko minua, Heyman on Kevinin isä.
Dudley: Sinä olet?
► Näytä spoileri
Dudley: OH MY GOD.

Matt on yhä paskalla, Elina järjestelee juhlia kunnes ovikello soi ja oven takana on yllätysvieras.

Elina:Mitä sinä teet täällä?

Maisie järkyttyy koska Elina on kotona ja älyää että tuli vääränä päivänä. Miksi hän edes tulisi sinne?

Maisie: Öö tulin vain kertomaan että Tyson Kidd ei ole enää sairas.
Elina: ÖÖ ok, oliko hän sairas?
Maisie: Aivan et enää työnsketele päiväkodissa, hupsu minä.

Elina alkaa epäilemään jotain ja päättää kutsua Maisien kotiinsa.

Elina: Tule toki sisään, meillä alkaa Tylerin synttärit kohta, voit olla eka vieras.
Maisie hätääntyy mutta ei voi mitään innostukselleen päästä sisään.
Maisie: Okei, tulen mielelläni.

Matt huomaa Maisien ja hänen naamansa menee vakavaksi.

Matt: Miksi tuo päiväkoti nainen on täällä, eihän meidän Tyler ole päiväkodissa, miksi hänen pitää tulla tänne, ei hän tunne meidän lasta ja on meidän lapsen synttärit.
Maisie: Voin toki lähteä.
Elina: Et missään nimessä, anna anteeksi, mieheni on törkeä. Olet minun entinen työkaveri ja olet tervetullut lapseni syntymäpäiville.

Toukokuun 19 1989 Toronto Kanada kello 12:15.

Tuomari: Tauko on ohi ja aloitamme oikeudenkäynnin. Alkamis aika on 12:15. Saanko pyytää ensimmäisen todistajan tuoliin. Simon English.

Simon English tulee istumaan ja pitää raamattua sydämellään ja vannoo kertovansa totuuden.

Tuomari: Chris Jericho voit aloittaa kysymysten kysymisen.
Jericho nousee tuolista ja menee Simonin eteen.
Jericho: Päivää, nimesi?
Simon: Simon English.
Jericho: Oletko ikinä harrastanut seksiä miehen kanssa?

Simon kääntyy tuomariin päin ja tuomari Jerichoon päin.

Tuomari: Anteeksi Jericho mutta tämä ei taida liittyä juttuun.
Jericho: Testaan vain puhuuko Simon totta kun hän just vannoi valan.
Syyttäjä: Vastalause.
Tuomari: Vastalause hyväksytty.

Jericho näyttää keskaria syyttäjälle ja tuomari pyöristelee silmiään.

Jericho: Ei sitten kysytä sellaisia kysymyksiä, palataan aiheeseen. Olet Aiden Englishin isä?
Simon: Kyllä.
Jericho: Voitko kertoa siitä iltapäivästä kun sinun lapsesi kaappatiin.
Simon: Chris Jericholla oli Tyler Breeze niminen lapsi hoidossa ja me olimme puistossa myös. Olimme tietysti shokissa koska Jericho on lastenvihaaja niin miksi hänellä oli Tyler. Sinne tuli kaksi jätkää ja yksi mies Lance Storm niminen, Jericho raivostui heille ja otti vahingosssa Aidenin rattaat.
Jericho: Ihanko totta, menikö noin?
Simon: Olit vittu siellä, tiedät että se meni noin.
Tuomari: Rauhoitu Simon, Jericho jatka.
Jericho: Sitten kun se Jericho oli ottanut väärä rattaat, mitä sitten tapahtui?
Simon: Huomasimme että meillä on väärä lapsi jälleen kerran.
Jericho: Eli nyt syytät minua jo toisesta kaappauksesta?
Simon: Ei, se eka kerta oli sairaalan vika. Sairaala mokasi ja sekoitti Tylerin ja Aidenin nimilaput.
Jericho: Joten en ole ainoa joka sekoitti heidät keskenään, siinä kuulitte valamiehet, tein saman virheen kun ammattiihmiset sairaalassa.
Syyttäjä: Vastalause, Jericho hidastelee ja kysyy asioita jotka ei liity syytteisiin.
Tuomari: Hyväksytty.
Jericho: Tietääkseni kysyin aiheellisia kysymyksiä mutta olla hyvä ja syyttäjä kysyy ite.

Jericho menee istumaan ja syyttäjä tulee Aidenin isän eteen.

Syyttäjä: Olet nähdyt nauhan missä Jericho uhkaa tappaa lapsenne?
Simon: Olen.
Syyttäjä: Näytän sen nyt kaikille, mitä tähän sanot Jericho.

Jericho hakkaa päätään pöytään kun video alkaa:

Jericho: VITTU RAHAT TÄNNE TAI MUUTEN AMMUN TÄMÄN KUSIPÄÄ KAKARAN JOKA ON VÄÄRÄ KAKARA JOKA PITI MULLA OLLA HOIDOSSA, HALUAN TULLA VAAN PAINIJAKSI MUTTA KAIKKI MENEE PIELEEN VITTU. VIHAAN LAPSIA, MULLA EI OO RAHAA, MUN ISÄ ON PASKIAINEN, OLEN HULLU, MUA VIHATAAN YMPÄRI KANADAA. HEI VALVONTAKAMERA KUVAA MUA TARKKAAN, MULLA EI OLE MITÄÄN VITUN MENETTETÄVÄÄ ENÄÄ, JOKO MINUSTA TULEE PAINIJA TAI MENEN VANKILAAN VITTU, ARVATKAA MILTÄ MINUSTA TUNTUU KUN MUN OMA ISÄ VIHAA MINUA EIKÄ HALUA MINUSTA PAINIJAA, ITE SE ON PASKA JÄÄKIEKKOILIJA SAATANA, SIT MÄ EN SAA MUITA TÖITÄ KUN LASTENVAHTINA VAIKKA VITTU VIHAAN LAPSIA VIHAAN NIITEN ITKUA, VIHAAN NIITEN VAIPPOJA VIHAAN SITÄ KUINKA NE SYÖ PELKKÄÄ ÄIDIN TISSIÄ NIIN EN VOI RUOKKIA NIITÄ JA NE VAAN ITKEE KOKO AJAN JA VIHAAN SITÄ KUINKA LANCE STORM VITTUILI MULLE JA OTIN VÄÄRÄN LAPSEN JA NYT MINUSTA ON VITTU KUVA TELEVISIOSSA JA MUA PIDETÄÄN LASTENKAAPPAJANA VAIKKA HALUSIN VAAN HOITAA PASKAA TYLERIÄ ETTÄ SAISIN RAHAA JA OTIN VÄÄRÄN LAPSEN JA NYT OLEN MUKA LAPSIKAAPPAAJA NO SAATANA JOS TE SITÄ HALUATTE, HEI POLIISI LÄSKI BIG BOSS MAN KUKA KATSOO TÄTÄ VITTU JOSKUS MYÖHEMMIN TUOSTA KAMERASTA OLET VITUN LÄSKI JA PIDIT MUA LAPSIKAAPPAJANA NIIN TOIVOMUKSESI TOTEUTUI, KATSO MUA OLEN LAPSIKAAPPAAJA VITTU, RAISKAAN SEN SAAATANA OLEN VAIN PIENESTÄ POJASTA ASTI HALUNUT OLLA PAINIJA MIKSIKÖ? HYVÄ KUN KYSYITTE KOSKA HALUAN OLLA ERILAINEN, OLIN AINA ERILAINEN LAPSI, KUN MUUT KANADAN LAPSET PELAA JÄÄKIEKKOA NIIN MUA EI VITTU KIINOSTA MIKÄÄN JÄÄKIEKKO, VIHAAN KANADAA, TÄÄLLÄ ON AINA KYLMÄ JA PELATAAN JÄÄKIEKKOA, HALUAN MUUTTAA AMERIKKAAN JA PAINIA KAIKKIALLA YMPÄRI MAAILMAN MUTTA EN TÄÄLLÄ VITUN KANADASSA, TÄÄLLÄ TE IHMISET VAAN PELAATTE JÄÄKIEKKOA, VIHAAN TEITÄ KAIKKIA, OLETTE IDIOOTTEJA. KERRON TEILLE VITTU TARINAN KOULUSTANI, OLIN YKKÖSELLÄ JA MULLA OLI MAAILMAN HIENOIN TAKKI MUTTA ERÄÄNÄ PÄIVÄNÄ YKSI VITUN DENA AMBER RIKKOI SEN KOSKA SEN MIELESTÄ SE EI SOPINUT JÄÄKIEKKO MAINEISEEN KOULUUMME, SAATANA VIHAAN SITÄ JÄTKÄÄ VIHAAN KOKO KANADAA. RAHAT TÄNNE TAI LAPSIT KUOLEE JA KUN SAAN RAHAT NIIN LÄHDEN AMERIKKAAN ULKOMAILLE JA EN ENÄÄ IKINÄ IKINÄÄÄÄÄ PALAA KANADAAN OLEN PARAS SIINÄ MITÄ TEEN JA TÄLLÄ HETKELLÄ RYÖSTÄN TÄN PANKIN MITÄ VITTUA KUISKALET PANKKIVIRKAILIJA SANO SE MULLEKIN SAATANA SANO.

Samaan aikaan muualla Tylerin synttärit on alkamaisillaan viimeinkin ja Tyler näkee Maisien istumassa sohvalla.

Tylerin ajatukset: Kuka tuo nainen on, pitääköhän hän mua söpönä.Miksi hän katsoo isääni noin, ainoastaan äitini saa katsoa isiä noin, puren häntä.

Tyler kävelee Maisien luo ja puree häntä jalasta ja Maisie huutaa kivusta. Elina juoksee paikalle ja repii Tylerin irti.

Elina: Anteeksi Maisie, Tyler ei ole ikinä ennen purrut ketään, olen erittäin pahoillani, paha poika Tyler.
Tylerin ajatukset: Mutta äiti, tuo nainen katsoo meidän isiä noin.
Matt: Ootko kunnossa Maisie?
Elina tuijottaa hämmentyneenä kun Matt lohduttaa Maisiee, Matt huomaa Tylerin olevan yhä Maisien lähellä.
Matt: Elina vie toi koira nyt pois täältä ja pistä hihnaan muutenhan se puree lisää ihmisiä. Saatana.
Elina: Mitä vittua puhuit lapsestamme.
Matt: Hän puri meidän vierasta, saatanan kakara.
Elina vie Tylerin pois ja Maisie ja Matt jää kahden.
Maisie: Mitä vittua teet, sanoa omaa lasta koiraksi, haluatko että jäämme kiinni?

Ovikello soi ja Matt menee avaa oven vieraille ja koko talossa on hermostunut ilmapiiri.

R-Turth ja John Cena istuvat tuoleilla ja odottavat Tuomarin saapumista. Lopulta Tuomari tulee paikalle ja tuomari on William Regal, paikallisen koulun kirjastonhoitaja.

Regal: Muutin amerikkaan kirjastonhoitajaksi ja nyt joudun olemaan joku tuomari räppikisassa, hoitakaa tää nyt pois alta jo.
Regal huomaa Cenan ja Truthin lopulta.

Regal: Aa moi lapset, kivaa kun teillä on räppikisa, eiköhän pistetä kisa alkamaan.

Muualla erään vauvan vanhemmat kuiskaa pappille vauvan nimen ja pappi sanoo ääneen mitä ajattelee nimestä.

Pappi: Perfect Ten

Kanadassa taas eräässä kirkossa on jo juhlaväki paikalla ja kaunis päivä on alkamaisillaan. Hienot häät tulossa. Kevin Owens "uhri ketä ei uskota" ja Sami Zayn "kiusaaja joka huijaa ihmisiä" istuvat vierekkäin ja katsovat kuinka Kevin Senior seisoo ja odottaa morsianta eli Samin äitiä paikalle. Pappi Dudley on valmiina vihkimään parin vaikka tietää kauhean totuuden. Kevin Senior on varastanut lapsen itselleen niiku Brock Heyman kertoi. Kevin Owens on oikeasti Kevin Heyman, Paul Heymanin nuorin poika ja Brockin pikkuveli ja nyt pappi aikoo vihkiä Kevin Seniorin naimisiin vaikka Kevin Senior on ilkeä mies. Häämusiikki alkaa ja Miss Zayn kävelee morsiuspuvussa eteenpäin.

Johnny Mundo taas on saanut Melinalta tiedon missä Taya asuu ja Mundo seisoo Tayan makuuhuoneessa ja Taya herää ja näkee Mundon.

Taya: Mitä sinä teet täällä?
Mundo: Tulin estämään sinun aikeesi naida Chris Jericho ja tehdä sen kanssa lapsi joka tuhoaa maapallon.
Taya: Täh. rakastan sua en jerichoa.
Mundo: Tietysti rakastat minua, se oli tän koko homman tarkoitus kultaseni. Lähdetään tulevaisuuteen.

Mitä vittua täällä tapahtuu?

Oikeustalolla Video on juuri loppunut ja Chris Jericho on kutsuttu todistajan paikalle istumaan ja syyttäjä kyselee tiukkoja kyssäreitä.

Syyttäjä: Sinä uhkasit tappaa Aidenin.

Chris Jericho: Niin kai sitten, näitte videon, olen syyllinen. halusin vain painijaksi vittu mutta nyt näytit ton videon ja kaikki tietää mitä tein ja sitten mua vielä syytetään murhista joita en todellakaan tehdyt. miksi murhaisin poliisin ja asianajajani eihän siinä ole järkeä. Minut lavastetiin vittu, en tiedä kuka mutta mut halutaan vankilaan. HALUSIN OLLA VAIN PAINIJA ja nyt te valamiehistö uskokaa minua. en kuulu vankilaan, kuulun johonkin mielisairaalaan mutta en vankilaan asti. en ole edes tehdyt mitään muuta kun laittoman uhkauksen. En ehtinyt ryöstää pankkia, en tappanut ketään, varastin aseen mutta pelastin samalla ihmishenkiä koska Chris Benoit olisi muuten tappanut perheensä. Antakaa minulle armoa.

Valamiehistö lähtee miettimään päätöstään ja Kevin Senior ja Miss Zayn on pian naimissa, Perfect Ten saa nimensä, Cena taistelee räppikisan voitosta, Mundo taistelee Tayan rakkaudesta ja Tylerin synttärit on kovassa vauhdissa. Tämä kaikki jatkuu ensi jaksossa.

JATKUU
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Hmm... jännä lähestymistapa pompata vuosi eteenpäin. Jerichon oikeusjuttu onkin päässyt oikein venähtämään ja vuodessa ei ole jätkä ehtinyt uutta lakimiestä hankkia. Paul Heyman on Kevin Owesnsin isä? Jännä käänne mutta haiskahtaa Heymanin valheelta. Mundo ei ole oikeasti lapsi, mitä helvettiä? Aika kovan stuntin teit kun käytit n-sanaa tuossa Truthin ja Cenan keskustelussa. Edgy motherfucker. Elinan ja Mattin riita on 5/5, parempaa settiä kun leffassa jonka katsoin eilen. Nyt selvisi että myös Brock on Heymanin lapsi. Kevin Owens ja Brock Lesnar veljeksiä? Mistä sä oikein keksit näitä juttuja? Jericho puolustamassa itseään oikeudessa on parasta ikinä. Tyler on oppinut kävelemään ja kasvattanut purukelpoiset hampaat jo 1-vuotissynttäreillään. Huhhuh, paremmat geenit kuin Johnny Mundolla.

Kova jakso, en malta odottaa finaalin toista osaa.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Luin nyt viimeiset pari jaksoa ja totesin taas että klassikkokamaa! Jälleen kerran pieniä epäloogisuuksia mutta ne vaan parantavat nautintoa. David Otunga oli kuitenkin WM4:n aikaan vasta muutamaa päivää vaille kahdeksan ja on jo ehtinyt huippuasianajajaksi. Lisäksi kaikilla tuntuu olevan puhelin mukana ja vuonna 1988 sellaisia oli kuitenkin melko harvalla. Ilmeisesti sitten Kanadassa on saanut Mobira Citymaneja halvalla...

Toisen jakson kohokohtia olivat ehdottomasti Kevin Owensin, Kevin Seniorin ja papin keskustelu, juutalainen Heyman tunnustamassa syntejään katoliselle papille sekä Simon English pitämässä raamattua sydämellään. Edelleen timanttista settiä ja finaalijaksoa odotellessa!
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Moi fanit, päätin tässä aamuyöllä kertoa että lupasin finaalin viikonlopun aikana mutta ehkä se tulee ennen seuravaa viikonloppua. on kesäkiireitä ja koitan tässä miettiä minkälainen formaatti mun finaalilla olisi, erilaisia vaihtoehtoja pyörii vitusti päässä ja koitan keksiä isoa loppua. pitäähän joka kauden loppua isosti. Olen pahoillani odotuksesta
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Finaali 2 ykköskauden viimeinen jakso viimeinkin

Tämä kaikki on johtanut tähän päivään, tänä päivänä saamme tietää kaiken ja saamme paljon lisää kysymyksiä. Tätä päivää on odotettu.

Chris Jericho on odottamassa päätöstä kaikessa rauhassa miettien lintuja ja linnunpönttöjä ja kaikenlaista, häntä lähestyy mies yhtäkkiä.

?: Moi Chris Jericho, Jerichon Chris. Minulla on tässä ase ja nyt sinä katsot minua etkä sano mitään tai pamautan aivosi pihalle. Nyökkää jos on selvä.

Jericho nyökkää.

?:En kerro nimeäni koska se ei ole tärkeä mutta tässä on lappu ja siinä lapussa on nimi ja kun olet vankilassa, etsit hänet ja murhaat hänet. Onko selvä? Jos et murhaa häntä, pidämme huolen että et pääse ikinä vapaaksi enää. Jos hoidat hommasi, olet nopeammin vapaa kun ehdit kissaa sanoa ja unelmasi voi toteutua. Moikka ja pidä hauskaa murhan kanssa, murhat on kivoja.

Jericho jää hämmentyneenä seisomaan kun yhtäkkiä hänen luo tulee toinen mies.

?: Unohda Taya, Johnny Mundo hoiti tehtävänsä. Moikka.

Jericho on yhä hämmentyneempi ja hänet kutsutaan kuulemaan tuomio.

Toisella puolella pieni Taya tyttö on ihan shokissa kun Johnny Mundo on sen luona ja sekoilee kaikkea tulevaisuudesta ja Taya huutaa isänsä paikalle. Tätä Mundo ei hoksanut että Tayalla on isä. Tayan isä tulee paikalle ja hän on aivan helvetin iso. Mundolla ei jää muita vaihtoehtoja kun palauttaa itsensä sen näköiseksi miltä näyttää vuonna 2016 ja Taya pyörtyy sen nähtyään ja Tayan isä seisoo shokissa. Mundo hakkaa Tayan isän ja sitoo hänet patteriin. Puhelin soi.

Batista: Mitä vittua sinä teet, Melina näytti mulle menneisyydestä valvontakameroita ja sinä paljastit miltä näytit ja hakkasi Tayan isän ja nyt Taya on ihan shokissa. Muutit liikaa menneisyyttä. ESTIT JO TAYAN JA JERICHON SUHTEEN JA JERICHO ON MUUTENKIN PIAN VANKILASSA NIIN MIKSI VITUSSA SUN PITI VIEDÄ PALJASTAA ITSESI JA MIKSI SANOIT TAYALLE MENNÄÄN TULEVAISUUTEEN. OOT 38 VUOTIAS MIES JA TAYA ON JOTAIN 8. ET VOI OLLA OIKEASTI RAKASTUNUT SIIHEN. MELINA ON SUN VAIMO JA TEILLÄ ON LAPSI NIMELTÄ MERCURY.
Mundo: Mutta pomo, rakastuin Tayaan oikeasti kun olin takaisin täällä lapsena, hän on oikeasti kiva tyttölapsi. Enkö voi jäädä tänne ja kasvaa hänen kanssaan?
Batista: Tiedät mitä käy jos rikot aikajatkumoa. Nyt tänne ja sassiin.

Oikeustalolla Jericho seisoo ja odottelee tuomiota ja pitää nimilappua kädessään jonka sai oudolta mieheltä ja miettii kuka vittu on Johnny Mundo. Jericho ajattelee no ainakin jos joudun vankilaan, niin en näe lapsia vähään aikaan. Se on hyvä asia. Yhtäkkiä oikeustalon ovi avautuu ja sieltä kävelee joku nainen.

Chris Jericho: Äiti mitä vittua sinä täällä teet? Etkö oletkaan kuollut?

Jerichon mutsi vain istuu katsomoon ja ja kuuntelee tuomion.
Tuomari: Olen kuullut asianosaisia ja tuomio on että Chistopher Keith Jericho on tuomittu vankilaan aika monesta rikoksesta ja joutuu viettämään vuoden vankilassa. Vankila on Fox River. Syyllinen ei voi valittaa tuomiosta. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa kaikille ja Jericho onnea.

Vartijat tulevat ja alkavat Viemään Chris Jerichoa vankilaan.

Muualla:

John Cena: Olen Cena, olen kena, olen paras kaikista, oli minulla aivan hitomoinen seikkailu wrestlemaniassa olin ihan maniassa tunnen oudon lapsen hän on ihan kapsi hahahhaha hey dude hey dude olen omena olen omena olen pieni pyöreä omena olen appelsiini olen kappelsiini en käy kirkossa koska käyn kaupassa katselin parvekeelta kun kiersit vesilammikon ja toivoin että näit vesisammakon isä muutti ruotsiin äiti meni tuotsiin näin veljen itkeneen koska olin ite veneessä joka oli ihan vereessä ja hei sinä tuomari regal olet ihan pegal olet mies mutta näytät miekalta anna mun voittaa toi nigga koska se on ihan nigger. Word Life.

Kaikki taputtaa, Cenan isä taputtaa ja Cenan äiti taputtaa, jopa Cena Senior Senior Haamu on paikalla ja taputtaa. R-Truth ei taputa ja hyökkää Cenan kimppuun, draamaa! Mitä tässä käy no Cena win lol. Cena hakkaa R-Truthin ja ottaa hänet ja iskee hienon liikeen Regalin pöydän läpi.

Cena: Fuck YOU!
Cenan äiti: EIPÄS KIROILLA LAPSI.
Cena: Sori.

Regal on shokissa ja saa sanan suustaan viimein vaikka hänen pöytänsä on rikki ja siinä makaa pieni neekeri poika lattialla.

Regal: Voittaja on John Cena!

Muualla Chris Jericho istuu matkalla vankilaan vankikuljetusautossa ja päättää vilkaista mikä nimi siinä lapussa on mutta samalla hetkellä auto jää punaisiin valoihin ja jarruttaa kamalasti ja Jericho tiputtaa lapun lattialle. Jännää.

Jericho: Mitä vittua, olin juuri lukemassa lappua.
Vartija: Mitä lappua, mikä lappu sulla olisi, vietkö jotain vankilaan?
Jericho: Ei mitään lappua, sekoilen vaan, miksi tässä ei keskellä mitään on punaiset valot.
Vartija: Tässä lähellä on koulu ja koulu just alkaa niin sen takia liikennevalot.
Jericho: Eli lapsien syytä, aina lapsien syytä. Vihaan lapsia.
Vartija: Se on tullut selväksi.
Jericho: Vihaan lapsia.

Chris Jericho vihaa lapsia, oikeastaan koko syy miksi Jericho joutuu nyt vankilaan on ihan siinä että Jericho vihaa lapsia. Jos Jericho olisi vaan ollut kiltisti ekoissa jaksoissa ja ei vihanut lapsia, tätä ei olisi käymässä nyt.

Samaan aikaan muualla eräät häät on menossa yhä. Kevin Senior ja Sami Zaynin äiti kenen nimeä emme tiedä jostain syystä ovat menossa naimisiin. Pappi tietää totuuden että Kevin Senior on varastanut Kevin juniorin mutta sitten päästään kysymykseen kuka helvetti on Kevin Owensin äiti.

Pappi: Hetkinen, anteeksi nyt, en voi toimittaa tätä naimisiinmenoa loppuun ennen kun olen selvittänyt erään asian.

Pappi Dudley lähtee paikalta ja kaikki jää seisomaan hämmentyinenä. Pappi löytää jonkun randomin naisen.

Pappi Dudley: Kuka helvetti sinä olet?
Nainen: Olen Miss Heyman.
Pappi: OLETKO KEVIN OWENSIN ÄITI?
Miss Heyman: Olen.
Pappi: Elikkäs Paul puhu totta, olette Kevinin oikeat vanhemmat, Kevin Owens on Kevin Heyman. Kevin Senior varasti Kevin Heymanin.
Miss Heyman: Ei, Paul kusettaa.
Pappi: Mikä on totuus?
Miss Heyman: Olen Kevinin äiti mutta Kevinin isä ei ole Paul Heyman. Petin häntä erään miehen kanssa.
Pappi: Kuka on Kevinin isä?
Miss Heyman: Kevin Owens Senior.

PAM! MITÄ VITTUA.

Hääväki ihmettelee mitä täällä tapahtuu kun uusi pappi tulee paikalle. Hääpari Kevin Owens Senior ja Miss Zayn on vähän ihmeissään mutta ei hätiä mitiä, uusi pappi on ihan yhtä hyvä kun entinen.

Paul Heyman: Hyvä juhlaväki, miehet naiset lapset, nimeni on Paul Heyman ja toimin tänään pappina.

Muualla Chris Jericho on menossa vankilaan ja miettii mitä se ihme mies sano, jos hän tappaa jonkun, hänen unelmat toteutuu. Jericholla on vaan yksi unelma ja Jericho miettii lavastiko itse Vince Mcmahon hänet syylliseksi murhiin. Jericho alkaa hymyilemään.

Muualla Tylerin Breeze Breezen Tyler Breezerin Tyle viettää syntymäpäiviään yhä, on paljon vieraita paikalla.

Tyler Breeze ajatukset: Ketä nää kaikki on ja missä tytöt.

Elina taas ei huomaa että Matt ja Maisie on kadonnut. Yläkerrassa on makuuhuone, Matt Breezen aviopeti ja siellä makaa alaston Maisie ja Matt. Mitä vittua he tekevät alastomina sängyssä keskellä lapsen syntymäpäiväjuhlan kun alakerta täynnä ihmisiä. Väsyttää.

Muualla taas on yhä ristiäiset käynnissä ja Pappi aikoo sanoa lapsen nimen kunnes tapahtuu jotain kamalaa. Pappi tiputtaa vesikulhon jossa oli kymmenen litraa vettä: Perfect Ten

Muualla taas Cena on voittanut räppikilpailun ja saa palkintonsa ja jopa Cena Senior tulee ja halaa poikaansa. Enää ei Cenaa kiusata, CENA ON RÄPPIMESTARI VUOSIMALLIA 1989.

Muualla on ruumis, ruumis on Dudley Papin ja vieressä on Paul Heymanin vaimon ruumis. Mitä vittua Paul Heyman tekee, kostaako hän Owensille koska Owens isä pani Paulin muijaa ja sieltä synty Kevin junior.

Tyler Breezen synttäreillä alkaa nyt lopullinen ykköskauden päättävä asia ainakin Tylerin perheessä. Elinalla alkaa särkee päätä ja hän sanoo että vieraille että käy hakemassa kipulääkettä makuuhuoneestaan, jostain syystä lääkekaapi on makuuhuonessa joka taas tarkoittaa sitä että Elina menee huoneeseen missä hänen aviomiehensä harrastaa seksiä Maisie Williamsin kanssa, tämähän on kauheaa. Elina kävelee rappusia ylös ja vastaan tulee Tyson Kidd, kyllä Tyson Kidd.

Elina: Öö Tyson mitä sä täällä teet.
Tyson: Syön kakkua Natalyan kanssa.
Elina: Okei.

Elina jatkaa rappusten kävelyä jälleen kerran ja on lopulta perillä ja erään oven takana. Elina ihmettelee miksi ovi on kiinni, hän jätti sen auki, ehkä Matt on täällä jostakin syystä eikä alakerrassa oman lapsensa syntäreillä. Eihän Matt välitä yhtään Tyleristä saatana ajattelee Elina. Elina avaa oven ja näkee kauhean näyn. Alastomia ihmisiä. Mitä vittua.

ELINA: APUA MITÄ VTTUA TÄMÄ ON.
Matt ja Maisie nostaa katseensa Elinaan päin.
Matt: No moi Elina.

Elina saa raivokohtauksen ja ottaa pöydältä veitsen miksiköhän siinä veitsi oli ja hyökkää sänkyyn.

Ristiäisissä pappi on saanut uuden vesikulhon ja tiputtaa kymmenen kertaa vettä vauvan päähän kunnes sanoo hienot sanat.

Pappi: Olet tullut tänne maailmaan maasta ja mullasta, olet tullut ihmiseksi monen mutkan kautta, äitisi ja isäsi harrasti täydelliset kymmenen minuuttia seksiä ja lopputulema oli sinun tulosi mahaan, jumala loi sinut seksinavulla tähän hienoon maailmaan, tervetuloa maapallolle Tye ten Dillinger.

Kyllä vauva sai nimen Tye ten Dillinger, hieno nimi kaiken kaikkiaan, täydellinen kymppi.

Valkoisessa talossa:

Obama: Ette oo tosissane! Oikeasti ihmiset äänesti noin?

Muualla Aikuinen Johnny Mundo on kaappanut pienen Taya raukan pakettiautoon ja kertoo sille asian laidan ja totuuden kaikesta.

Johnny: Taya olen vuodessa 2016 oikeasti esitin vaan lasta mutta rakastuin sinuun oikeasti aika pedofiiliä mutta niin kävi. En saisi tehdä tätä mutta mun pakko viedä sut vuoteen 2016, hitot aikajatkumoista, Hitot Melinasta ja lapsestani Mercurystä. Sinä olet tosirakkauteni.
Taya: Minä en rakasta sinua.
Johnny: Rakastahan, muistathan kirjeesi Taya rakkaani.
Taya: Rakastuin siihen hassuun turkispoikaan kuka oli hassu ja outo, en suhun. Päästä minut pois!
Johnny: Nyt mennään vuoteen 2016 kultaseni.

Mitä vittua Johnny tekee, ajattele aikajatkumoa senkin pedofiili!


Muualla Miss Zayn ja Kevin Senior on menossa naimisiin kunnes Brock Heyman tulee jostain ja iskee fvitosen Kevin Seniorille. Kevin Junior hyökkää mutta iso poika Lesnar pistää hänet maahan ja Sami Zayn nauraa.

Miss Zayn: Mitä vittua.

Paul Heyman: Hyvät naiset ja herrat, minun nimeni on Paul Heyman ja asiahan on silleen Miss Zayn että tuleva aviomiehesi Kevin Senior on kusipää.
Miss Zayn: Miksi?
Paul Heyman: Vaimoni petti minua hänen kanssaan ja siitä syntyi Kevin Owens Junior. Kyllä Kevin äitisi on vaimoni, nyt tiedät totuuden.
Kevin Junior: Missä äitini on nyt?
Paul Heyman: Kuollut.
Sami Zayn: Hhahahahhaha Kevin sun äiti on kuollut.
Miss Zayn: SAMI OLETKO SINÄ KIUSAAJA, PUHUKO KEVIN KOKO AJAN TOTTA.
Paul Heyman: Hei voitte keskutella tuon kiusaamishomman myöhemminkin, nyt tosiasia on se että en voi antaa näiten häiten tapahtua, tässä minulla on ase millä tapan Kevin Owens Seniorin koska vei minulta vaimoni.

Paul Heyman osoittaa aseella Kevin Owens Senioria ja sitten tapahtuu mahtavin käänne ikinä, Kevin Junior itkee ja Sami Zayn älyää viimeinkin että nyt on tosi kyseessä, ei neljä vuotiaiden kiusaamisjutut ja nousee tuolistaan ja juoksee ja iskee Helluva Kickin Paul Heymanin naamaan ja ase lentää suoraan Brock Heymanin naamaan ja Kevin Owens pääsee pois maasta ja iskee Powerbombin Brockille suoraan pöydän läpi. Miss Zayn soittaa poliisit ja poliisit hakevat Paul Heymanin ja Kevin Junior antaa anteeksi isälleen että ei ollut kertonut totuutta äitistä ja Sami Zayn pyytää anteeksi kiusaamistaan Keviniltä ja Kevin Senior ja Miss Zayn menevät naimisiin. Onnellinen loppu heillekin.

Chris Jerichoa ei olla paljon jakson aikana nähty koska mitä näkemistä autossa istumisessa on, ei niiku yhtään yhtikkäs yhtään hölynpöläistäkään yhtään. Auto on nyt vankilan pihassa ja Jericho nousee auton pihasta, vartija irroitaa kahleet ja tönäisee Jerichon vankilan pihaan ja sulkee portin. Jericho näkee heti erilaisia vankeja ja häntä alkaa pelottamaan vitusti. Hänen eteensä tulee joku mies.

Mies: Hello, you new here?
Jericho: I am.
Mies: You gonna notice it.
Jericho: What?
Mies: It

Jericho ihmettelee mikä se on ja mikä stupid idiot mies se oli. Jericho kävelee eteenpäin yhä ja löytää vapaan sellin ja ottaa lapun taskustaan. Hän ei ehdi lukea sitä ennen kun hänen eteensä tulee joku mies taas mutta nyt eri mies.

Jericho: Kuka vittu olet?
Dean Ambrose: Olen Dean Ambrose, tulin kertomaan sinulle tietoja.
Jericho: Mitä vitun tietoja?
Dean Ambrose: Tätä vankilaa hallitsee Jeff Hardy, hän on huumeiden kuningas ja hän on meidän kaikkien pomo. Hän haluaa tavata sinut huomenna aamulla tai muuten kuolet.

Dean lähtee pois ja Jericho avaa lapun jonka sai ja lapussa lukee henkilön nimi kenet hänen täyttyy tappaa.

Lapussa lukee
► Näytä spoileri
Loppu
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

No huhhuh! Jopas oli aikamoinen toimintapläjäys, todellakin odotuksen arvoinen. Ennen kun annan sen enempää kritiikkiä niin pitää mainita että tämän lukeminen sai omankin innostuksen takaisin kasvuun joka voi tarkoittaa sitä että Suplex City palaa myös pian tauoltaan.

No mutta sitten mennäänpäs itse jaksoon. Mistä sitä edes alottaisi? No vaikka siitä että ennustin jo aikoja sitten Maisien ja Mattin suhteen, se oli hyvin ennalta-arvattava ratkaisu mutta annetaan se nyt anteeksi koska muuten jakso oli täyttä rautaa. Cenan sairaat riimittelyt, suuri häädraama ja Jerichon tuleva tehtävä vankilassa loivat jaksoon aikamoisen tunnekattauksen naurusta itkuun ja jännitykseen. Varsinkin hääkohtaukset olivat hyvin "Salatut Elämät jos käsikirjoittajat olisivat pilvessä"-tyylisiä joka on vain plussaa. Täydellisestä jaksosta huolimatta löysin myös pari asiaa joihin vaadin vastauksia. Ensimmäinen asia on se että Barack Obama on presidenttinä, vaikka tarina sijoittuu 80-luvulle. Toinen johon ehkä haluaisin selvennystä tulevissa jaksoissa on että miksi Mundon piti viedä menneisyyden Taya mukanaan tulevaisuuteen? Eikö hän voisi tulevaisuudessa etsiä jo aikuiseksi kasvaneen version käsiinsä?
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

MinimiMax kirjoitti: Toinen johon ehkä haluaisin selvennystä tulevissa jaksoissa on että miksi Mundon piti viedä menneisyyden Taya mukanaan tulevaisuuteen? Eikö hän voisi tulevaisuudessa etsiä jo aikuiseksi kasvaneen version käsiinsä?
ootko tyhmä. mundohan ihastu lapsitayaan lapsimuodossaan miksi hän haluaisi löytää aikuistayan. lapsi taya on sen elämän rakkaus ja mundo haluaa kasvaa elämän rakkauden kanssa, eikä löytää sitä vasta aikuisena.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Vastaa Viestiin