ohi Tyler Breezen elämänkertomus

Fiktiivinen painiaiheinen tarinankerronta.
Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Kuva]Kakkoskauden posteri[/url]

MINIMIMAX TEKI TÄMÄN

Edellisellä sivulla ykköskauden finaalijakso
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Jeeessshhh!!!!!

Tätä kohtaa on suurempi hype kuin yhtäkään WrestleManiaa kohtaan ikinä koskaan missään milloinkaan! JATKA TEME!
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Teme »

Wanhus kirjoitti:Jeeessshhh!!!!!

Tätä kohtaa on suurempi hype kuin yhtäkään WrestleManiaa kohtaan ikinä koskaan missään milloinkaan! JATKA TEME!
Luitkohan edelliseltä sivulta ykköskauden finaali kakkos jakson kun et sitä kommentoinut?
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Teme »

HUOMI HUOMIO KOSKA KAIKKI EI NÄHTÄVÄSTI ÄLYÄ VILKAISTA SIVULLE 2 NIIN SIVULLA 2 ON VIIMEINKIN SE YKKÖSKAUDEN FINAALIN PART 2 JOKA ON OLLUT TEKEILLÄ KOKO KESÄN. SIVULLA 2 YKKÖSKAUDEN VIKA JAKSO. LUKEKAA SE. SIVULLA 2. SIVULLA KOLME ON VAIN KAKKOSKAUDEN MAINOS. SIVULLA 2 VIIMEISIN JAKSO, YKKÖSKAUDEN VIKA JAKSO
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Teme »

Chris Jerichon vankila aika jakso 1

Darkly dreaming Jericho

Chris Jericho herää talossaan oikeastaan ei talossaan vaan hänellä on hieno saatanan iso kartano. Hänen kodinhoitajansa Berta on tehdyt aamupalan ja kattanut pöydän. Jericho kävelee rappuset alas, silittää koiraansa Ralphusta ja asettuu pöytään istumaan ja lukee päivän lehden.

Chris Jericho: Berta kuuntele tämä, Iltalehti osaa kertoa että maailman kuuluisimman showpainijan Chris Jerichon laki on tullut voimaan ja uudessa Usan osavaltiossa JerichoHolicissa ei ole yhtään lasta. JerichoHolic on lapseton osavaltio ja kuninkaana siellä toimii Chris Jericho. Eikö ole siistiä Berta.

Berta: Onhan se, ikävä vaan pojalleni Charlielle. Todella ikävä.
Jericho: Charlie olikin vaan 15 vuotias pilvenpolttaja ääliö lapsi, onneksi hänet häädetiin Chigagoon sen idiootti tatuointi jäätelötehtaan omstajan huoleksi. Missä kahvini viippyy.
Berta: Tässä, drink it in, man.

Yhtäkkiä ovi avautuu ja sisään tulee todella vanhan näköinen Bret Hart.

Jericho: Mitäs Bret Hart haluaa?
Bret: Jericho maailman paras painija, on tapahtunut murto.
Jericho: Murto?
Bret: Sinun kaupunkiisi on murtauduttu.
Jericho: Kuka?
Bret: Pahamainen huumekuningas Jeff Hardy aikoo tuoda Vertigoa kaupunkiin.
Jericho: Saatana, JerichoHolic on huumevapaa osavaltioa, ei tämä käy päinsä.

Jericho painaa jotain nappia ja sisään tulee erittäin läski henkivartija Roman Reings.

Jericho: Roman oletpas läski.
Roman: Anteeksi kuningas Jericho, olen syönyt niitä lääkeitä että minusta tulee supermies mutta se vaan lihottaa minua.
Jericho: Tarten sinun superman lyöntiäsi.

Yhtäkkiä Lego lentää Reingsiä päähän ja kaikki kääntyvät ympäri ja siellä on legojen kuningas Seth Rollins.

Jericho: Mitä vittua sä teet täällä Seth, tämä osavaltio ei ole lapsille.
Seth lähtee pois.

Roman: Siis kenet minun pitää tappaa?
Jericho: Pahamaineinen Jeff Hardy on tunkeutunut minun kaupunkiini ja tuo Vertigoa tänne. Hoitele hänet ja lyö hänet vaikka sinne jäätelötehtaan omistajan huoleksi.
Roman: Kyllä.

Samaan aikaan muualla eräässä puutarhassa Senior Benjamin, Maxel Hardy, Matt Hardy ja Sky Hardy viettävät iltapäivää juoden teetä kunnes paikalle tulee kamala likainen mies. Hän on ihan pilvessä.

Brother Nero: Olen nero ja tulin veljeni Matt antamaan teille huumeita taas.
Matt Hardy: Mee pois Jeff, emme halua huumeitasi.
Brother Nero: En ole Jeff Hardy, olen Brother Nero ja jos ette haluat huumeitani niin menen tappamaan Chris Jerichon ja valtaan JerichoHolicin Vertigolla hahahahhahahahahahahahahha.

Yhtäkkiä Gore GORE GORE GORE GORE GORE GORE. Rhyno tappo kaikki muut paitsi Brother Neron. Mitä ihmettä?

Brother Nero: Hyvää työtä veljeni Rhyno, mennään valloitamaan JerichoHolic.

JerichoHolicin pääpoliisiasema:

Big Boss Man syö donitsiaan ja kuuntelee kuningas Chris Jerichon puhetta armeijalleen.

Chris Jericho: Jeff Hardy on tulossa armeija, tarvitsen teitä kaikkia, tappakaamme hänet. Roman Reings on johtaja ja apulaisjohtaja on kuka? Roman kerro sinä.
Roman Reings: Tässä on Dean Ambrose.
Dean: Terve kultaseni.
Jericho: HÄN RIKKOI TAKKINI.
Dean Ambrose: En ole vittu edes tavanut sinua ennen ja miksi rikkoisin maailman parhaan painijan takin.
Jericho: Eiku se olikin joku Dean Amber.
Dean: Juu, minä ole Ambrose.
Jericho: Juu mutta onko teitä vain kaksi. Roman esittele lisää armeijaa.
Roman Reings: No tässä vieressäni on David Otunga. Hän tykkää juoda kahvia.

Jericho hämmentyy ja laittaa silmät kiinni ja takasin auki ja siinä tosiaan seisoo David Otunga ja Jericho tekee saman uudelleen ja siinä seisookin joku random mies.

Roman: Oletko kunnossa pomo.
Jericho: Olen.
Roman: Näytät siltä kun olisit nähdyt haamun, oletko varmasti kunnossa?
Jericho: Olen olen.

Tunnin päästä taistelu onkin jo alkamassa ja Vertigo armeija tappaa kaikki. Chris Jericho kuolee miekan iskuun jonka antaa Jeff Hardy. Jericho vuotaa kuiviin.

Jericho herää uudelleen mutta talo ei olekaan enää kartano, taloa ei ole, Jericho herää kadulta boksereissa.

On vuosi 2020 Jericho lukee jostain lehdessä, Jericho ei muista yhtään mitään mutta löytää irtisanomislapun boksereistaan.
Jericho: Chris Jericho on irtisanottu töistään CM Punkin jäätelötehtaasta liiallisen jäätelön syönnin takia.

Jericho nousee istumaan mutta samalla hetkellä auto ajaa hänen päälleen ja Jericho kuolee.

Jericho herää jälleen mutta tällä kertaa hän herää keskellä pankkia ase osoittamassa Aiden Englishiä päähän. Jericho ryöstää pankin ja lähtee pois paikalta. Jericho hiippailee piiloissa yli vuoden kunnes lukee sanomalehteä jälleen kerran.

Chris Jericho: Pankin ryöstöstä epäilty Chris Jerichoa ei ole löydetty ja rikos on vanhentunut. Chris Jericho saa pitää rahat.

Chris Jericho menee painikouluun ja saa paikan painikoulussa. Chris Jericho koulutetaan ja hän pääsee WCWHEN mutta unelma ei vastaa toteutuksia. Ilkeä Bookkaaja Vince Russo on todella ilkeä ja tuhoaa unelmia. Chris Jerichosta tehdään jobberi tähdille. Chris jericho häviää Eddie Guerrerolle, Hulk Hoganille, Golbergille, Ric Flairille, Rey Mysteriolle, Lance Stormille, Stingille ja jopa Christian Cagelle. Jericho kyllästyy häviämiseen ja lähtee japaniin etsimään tietä onneen. Japanissahan on onnen keksejä mutta saako Jericho syödä sellaisen. Jericho syö onnenkeksin mutta se olikin vanhenut keksi ja Jericho kuolee.

Jericho herää paikassa nimeltä Suplec City ja siellä hallitsee Brock Heyman ja Paul Heyman. Jericho kuolee siellä nopeasti ja emme ehdi vilkaista paljoa Suplec City nimiseen universumiin.

Jericho herää jälleen mutta nyt omassa sängyssään ja ikkunan kautta kantautuu Tyler Breezen itkua. Yhtäkkiä sisään tulee David Otunga.

Otunga: Hyvää huomenta ja tervetuloa menneisyyteen. Tämä on hyvää kahvia.
Jericho: Mitä vittua teet täällä Otunga?
Ted Jericho: Noinko sanotaan huomenta omalle isällesi?

Jericho älyää että siinähän on todellakin Ted Irvine, oma isä jääkiekko mailan kanssa.

Ted: Nyt ylös ja äkkiä poika, sinulla on se lastenhoito keikka tänään.
Jericho: Öö häh.
Ted: Sinulla on tänään se keikka millä osoitat että olet pätevä Lastenkodin hoitajaksi. muistathan sen?
Jericho: Muistan muistan.

Chris Jericho nousee sängystään, pesee hampaat ja lähtee pyörällään kohti päiväkotia. Ovella tulee vastaan päiväkotijohtaja Maisie Williams.

Maisie: Terve, oletko sinä Chris Jericho?
Jericho: Olen.
Maisie: Tervetuloa, sinun vastuullasi on tänään Sade Ränni.
Jericho: Hetkinen, tulin hoitamaan lasta.
Maisie: Sade Ränni on lapsen nimi.
Otunga: Osuiko kahviini?
Jericho: Otunga?
Maisie: Mikä Otunga?

Jericho älyää että näki taas Otungan ja ihmettelee mitä helvettiä.

Jericho: Ei mitään, missä tämä Sade Ränni sitten on.

Sade Ränni niminen lapsi tulee ja hän on pukeutunut Hulk Hoganiksi.

Jericho: Sade Voisitko muuttaa vaatteitasi, olisitko niin ystävällinen?
Sade: Miksi?
Jericho: Huonoja muistoja, minusta piti tulla painija.
Sade: Varo, salama!

Totta tosiaan salama iskee Jerichoon ja Jericho kuolee saman tien salamaniskuun.

Chris Jericho herää kätilönä sairaalassa ja huomaa että sängyssä makaa hänen äitinsä ja vauva on Chris Jericho. Jericho älyää että päälääkäri on David Otunga joka hoitaa synnytyksen valmiiksi, Jericho saa tarpeekseen näistä jatkuvista hommista ja vetää Otungan sivumalle.

Jericho: Mitä vittua kahvimies, mikä on homman nimi ja mitä teet täällä, enkö murhanut sinut, miksen ole vankilassa! Miten voin olla menneisyydessä.
Otunga: Olen haamu, näytän sulle menneisyyden, tulevaisuuden ja mitä olisi voinut tapahtua tai mitä ei voisi tapahtua. Kuten olet huomanut jos muistatkaan kaikkea niin olet kuollut aina. Kuolet koska et voi selvitä näistä tapahtumista koska muuten rikkoisin aikajatkumoa. Olen David Otunga ja tässä on kahvini.
Jericho: Mitä vitun aikajatkumoa?
Otunga: Se tarina kuuluu Johnny Mundolle ja johonkin toiseen jaksoon.
Jericho: Häh.
Otunga: Unohda ja kuole.

Otunga puukottaa Jerichon kuoliaaksi.

Chris Jericho herää painikehässä kesken tiimimatsin Kevin Owensin kanssa. Vuosi 2016 Summer Slam on menossa. Enzo Amore tekee promoa ja Big Cass hakkaa Kevin Owensia. Jericho ei älyä mitään ja juoksee kehään ja iskee codebreakerin mutta koska Jericho just heräsi tähän matsiin niin hän iskee liian kovan codebreakerin ja Enzo kuolee. Big Cass suuttuu ja potkaisee Jerichon pään irti. Jerichon pää lentää selostuspöydän ohi missä David Otunga juo kahviaan mukavasti ja hymyilee.

Jericho herää ihmeellisessä huoneessa ja Otunga juo kahvia hänen edessään.

Jericho: Mitä vittua tämä on, kerro totuus.
Otunga: Asiahan on silleen että Jumala käski minut kertomaan sinulle asianlaidan, Jumala on Vincen Apuri.

Yhtäkkiä Haihurrikaani tulee ja hai syö Jericholta pään.

Jericho herää uudelleen samasta paikasta.

Otunga: Anteeksi tuo, Haihurrikaani elokuvien suosio yllätti jopa tämän huoneen, sori oikeasti.
Jericho: Ei se mitään, kerro totuus vittu
Otunga: Sinä olet oikeasti vankilassa, sinun tehtäväsi on tappaa Jeff Hardy, jos teet sen, pääset WWE:Hen
Jericho: Tiesin tämän kaiken jo, miksi kerrot tämän kaiken taas.
Otunga: Tämä oli hauskaa, tehdään tämä uudelleen joskus, näkemiin.

Jericho herää unestaan vankilan sellissä ja lappu kädessä missä lukee Jeff Hardy.

Dean Ambrose: Hyvää huomenta kulta, on aika mennä tapaamaan pomoamme Jeff Hardya ja tutustua tämän mestan sääntöihin kultaseni, olit söpö kun nukuit.

Loppu
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Olen sanaton.
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Olen David Otunga ja tässä on kahvini.

Niin upeaa.
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Oli kyllä tähän astisista kaikista psykedeelisin jakso. Hieman kyllä häiritsi se kuinka nopeasti nuo unet vaihtuivat. Monet tilanteet oli sellaisia että niillä olisi voinut herkutella pidempäänkin mutta sitten ne loppuikin heti. Tietysti se toi sitä omaa random temeyttään tähän että esim. haitornado kohtauksessa "Yhtäkkiä Haihurrikaani tulee ja hai syö Jericholta pään." ja tämä on käytännössä koko kohtaus sekä "Big Cass suuttuu ja potkaisee Jerichon pään irti.", vaikka viihdyttäviä hetkiä omalla tavallaan niin silti niihin olisi kaivannut lisää.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Teme »

Chris Jerichon vankila aika jakso 2

Huumeinen vankila

Jericho tuijottaa Dean Ambrosea ja älyää että on Fox Riverissä kylmässä kosteassa sellissä vailla mitään toivoa tai käsitystä tulevasta. Chris Jericho seuraa Deania ja huomaa että paikalla ei ole yhtään vartijaa tai ketään, vangit vain yksin ilman ketään. Dean kävelee edellä nahkatakissaan ja pysähtyy yhden vangin luo ja pussaa häntä poskelle.

Dean: Oletko ollut kiltti poika tänään Cole vai täyttyykö illalla vähän piiskata kultaa?
Cole: Olen ollut kiltti poika.

Dean tönäsee Colen edestään ja avaa taskunsa ja Cole ottaa taskusta kiinni ja seuraa Deania, Jerichoa tämä ällöttää. Jericho näkee ison pelottavan mustan miehen nostelemassa painoja pimeässä nurkassa ja sitten hän näkee oven missä lukee Wyatt Family. Sitten hän näkee jonkun ihme duden kuka pitää mikrofonia kädessään ja juoksentelee ympäriinsä.

Dean: Jerichohan oli sun nimi?
Jericho: Juu Chris Jericho.
Dean: En kysynyt koko elämäntarinaasi kulta eikä minua voisi paskaakaan kiinostaa elämäsi ennen tätä. Mutta huomaan että tuijotat tuota mikrofoni miestä.
Jericho: Juu.
Dean: Hän on tämän vankilan sekaisin oleva jätkä, usko tai älä.

Dean iskee silmää Jericholle ja tönäisee Colen maahan ja potkii häntä päähän.

Dean: Mutta niin hänen nimensä on Tom Phillips , hän aina haastattelee meitä tuolla mikrofonillaan, huhu kertoo että hänet tuotiin hänet pormestarin murhasta, häntä odottaa kuulemma sähkötuoli mutta vartijat ei ole tullut ainakaan vielä hakemaan sitä. En ymmärrä miten hän on yhä elossa itseasiassa, ymmäräthän miksi en ymmärrä kulta?
Jericho: Voisitko lopettaa, minä en ole kultasi tai kenenkään kulta.

Dean työntää Jerichon seinään vastaan ja työntää kätensä Jerichon housuihin.

Dean: Ymmärrä Jericho tämä, tämä on Fox River, ei vartijoita, ei ketään poliiseja. Vain pari murhanhimoista kaveria keskenään täällä viettää elämää. Olet kaunis poika mutta ei täällä kauan pärjää vaikka olisi kaunis poika niiku sä, ennen pitkään tulet murhatuksi tai et kestä enää ja teet itsemurhan, se päivä tulee, halusit vai et, ikävä kyllä kulta.

Jericho tönää Deanin pois itsestään.

Jericho: Sinäthän olet elossa.
Dean: Minä olenkin Ambrose.
Jericho: Pitäskö tuon tehdä vakuutus minuun että olet Ambrose.
Dean: Pitäs ja saat tietää sen ehkä kantapään kautta mutta muista olen Ambrose ja vaikka selviäisitkin elossa täältä vankilasta niin tulet kuulemaan Ambrose nimen niin monta kertaa että tapat itsesi kun muistelet vaan mitä koit minun kanssani täällä kulta.
Jericho: Luulin että se Hardy nimi on se nimi täällä päin.

Ambrose iskee Jerichon seinään niin kovaa että Jericho kaatuu.

Dean: Ehkä vielä tällä hetkellä. Mutta kuulin huhua että ei kauan, tiedän miksi hän on täällä.
Jericho: Tiedän minäkin.
Dean: Turpa kiinni ääliö!
Dean vetäisee Jerichon taas seinään päin.
Dean: Mennään jo, Jeff odottelee sinua.

Jericho nousee ylös maasta mihin kaatui Deanin tönimisen takia ja nousee ylös. Jericho seuraa Deania kunnes saavutaan paikalle missä haisee helvetin pahalta, Jericho epäilee että huumeet haisee ja Jeff Hardy istuu tuolillaan ja kaikki sen ympäri on pilvessä ja savu vaan nousee.

Dean tönäisee Jerichon maahan.

Dean: Kuningas Jeff Hardy ottaa sinut vastaan, nouse ylös.

Jericho nousee ylös ja Jeff näyttää tule lähemmäs vaan.

Jeff Hardy: Sinä olet siis tämän vankilan uusin nimi, olenkin seuranut innolla sinun tarinaasi tämän vankilan ainoasta tvstä joka on muuten mun. Olet Chris Jericho, showpaini haaveilija, lapsen kaappaja, pari murhaatkin teit. Olit ensin normaali 18 vuotias mutta parissa päivässä muuttuit murhaajaksi vain sen takia että otit väärät rattaat. Tykkään sinusta. Etenkin se että tapoit Asianajajasi David Otungan kuvastaa hyvin minkälainen tyyppi olet.
Jericho: Itse asiassa en tappanut Otungaa kai tietääkseni, en muista ainakaan.
Jeff Hardy: Turpa kiinni alamainen. MINÄ PUHUN NYT JA SÄ PUHUT VASTA KUN ANNAN LUVAN ONKO SELVÄ.

Jericho ei puhu mitään.

Jeff Hardy: ONKO SELVÄ?

Jericho ei puhu mitään ja Dean potkaisee häntä jalkaan.

Jeff Hardy: ONKO SELVÄ?
Jericho: Vittu Jeff oletko tyhmä, just sanoit että en saa puhua ilman lupaa ja sit odotat että puhuisin vaikka et antanut lupaa. Olet Stupid Idiot.
Jeff Hardy: Tykkäät siis vittuilla, Dean anna Jericholle eka mauste miltä tuntuu olla Fox Riverissä.
Dean: Mielelläni.
Dean nappaa ruiskun maasta ja iskee sen Jerichon polveen.

Dean: Hyvää yötä kultaseni.

Jericho kaatuu maahan ja näkö hämärtyy, kuuluu vaan Jeff Hardyn naurua ja Deanin ihailua. Jericho nousee seisomaan ja näkee isänsä.

Jericho: Isä?

Jääkiekko maila osuu Jerichoa naamaan. Jericho väistää toisen iskun ja lyö isäänsä naamaan ja hyökkää isänsä kimppun. Jericho lopettaa hakkaamisen koska saa kauhean migreeni kohtauksen ja kaatuu maahan makaamaan. Otunga seisoo hänen edessään ja kaataa kahvia hänen naamalleen. Jericho huutaa kivusta, ottaa kahvit ja heittää ne Otungan naamalle.

Dean: Toihan on ihan sekasin.
Jeff: Sitä ne huumeet tuottaa Dean. Olet kokenut sen itsekin ekana päivänäsi, muistathan?
Dean: Muistan tietenkin.

Jericho hakkaa Otungaa ja isäänsä ja potkii heitä ja huutaa kirosanoja.

Jericho: EN OLE IKINÄ TUNTENUT OLOANI NÄIN HYVÄKSI SAATANA. KUOLKAA PASKIAISET.

Dean katselee kuinka Jericho vuotaa verta joka puolelta koska on hakkanut maata niin kauan ja nauraa.

Dean: Jerichohan vittu vuotaa kuiviin, voi ei, menetänkö uuden leikkikaluni näin nopeasti.
Cole: Entä minä?
Dean: Turpa kiinni.
Jeff: On aika leikki lopettaa.

Jeff iskee Jerichon kylkeen piikin ja Jericho kaatuu maahan ja nousee takaisin seisomaan heti.

Jericho: Mitä vittua tuo oli?
Jeff: Esimakua mitä tulet kokemaan täällä, huumeet on kivoja. Jos vittuilet vielä niin koet tuon uudelleen ja pahempana ja en ehkä herätä sinua enää ikinä. Dean vie Jericho selliinsä.

Dean lähtee kävelemään ja Jericho seuraa perässä ja on yhä vähän sekaisin äskeisestä kokemuksesta.

Muualla eräs mies maksaa tytölle rahaa ja lähtee pois tatuointiliikeestä.

Jericho on takaisin sellissään ja Dean on nyt lähdössä kun Jericho vittuilee taas, tällä kertaa Ambroselle.

Jericho: Vittu ette pelota mua, entä jos kerron Hardylle mitä sanoit minulle siitä ja sun sukunimestä.

Dean iskee Jerichon taas seinään mutta perhe tulee paikalle.

Dean: Wyattit moro, ootte tullut luolastanne pois, näytät söpöltä Bray, ja moi Harper, moi Rowan, moi Strowman, moi Abigail. Katsokaa tätä btw, tässä on meidän uusin jäsen, kuuluisa lapsenkaappaaja Chris Jericho mutta Bray, Jericho on mun ja Hardyn. Turha unelmoida hänestä.
Bray: Perheeni on tarpeeksi iso, emme kaipaa lapsenkaappajia, teemme asiat itse jos haluamme tehdä.
Dean: Hekoheko Bray, kaikki tietää että et ole oikeasti vanha mies ja olet kaappanut nuo pellet kun ne olivat nuoria lapsia. ootte samanikäisiä.
Bray: Dean Dean lapsukainen olet niin väärässä kuin aina ja tulimme tekemään diiliä. Vie pomollesi viesti.
Dean: En ole vittu juoksupoikasi.
Bray: Et ehkä minun mutta pomosi olet, Sano Hardylle että olen kyllästynyt häneen, hän ei voi vetää tätä paikkaa ja olla kuningas huumeiten avulla, onko hän tyhmä. Tämä vankila kaipaa järjestystä ja perhehenkeä, kaikkien pitää toimia yhdessä että emme kuole. Sano että emme enää piileksi, olemme täällä ja Jericho tervetuloa, uskon että tapaamme vielä. Vaistoan että sinussa on sitä jotain.

Dean kääntyy Jerichoon ja on sanomassa Braylle että Jericho ei ole mitään mutta Wyattit on kadonnut.

Dean: No tuossa oli perhe Wyatt, nyt kun olet sopeutunut tänne vankilaan ja tiedät kuka on pomo niin voin esitellä sinua vähän muillekin. Tule kulta.

Jericho seuraa Deania ja Dean vie Jerichon yhden miehen luo.
Dean: Mark Henry.

Iso mies kääntyy.

Dean: Tässä on uusin jäsen vankilaperheessämme niiku Bray tykkää sanoa, nimi on Chris Jericho.
Mark Henry: Moi Jericho.
Dean: Lopeta, hän on mun.
Mark Henry: Mutta olen Sexual Chocolate.
Jericho: En tiedä saanko puhua mutta en tykkää suklaasta.
Dean ja Mark: Turpa kiinni!
Mark: Mitä tuo tekee täällä?
Dean: Meidän Jericho kaappasi lapsen kuulema "vahingossa" ja sitten varmaa "tappo vahingossa" pari miestä.
Mark: Lapsenkaappaaja ja murhaaja, sittenhän hän sopii kunnolla joukkoon.
Dean: Mutta muista hän on minun omaisuuttani, pidä vaan musta perseesi pois hänestä.
Mark: Oletko esittelyt hänet jo haudankaivajalle.

Jerichon naama menee kauhusta kankeaksi ja pelästyy ihan sikana.

Jericho: Haudankaivaja?
Dean: Juu kultaseni, meillä on oma haudankaivaja koska kun joku kuolee tänne niin ei vartijat hae ruumista, kuollut haudataan tänne, tämä on meidän kaikkien viimeinen lepopaikka.
Jericho: Ei mun tuomio niin kauan kestä.
Dean: Varastin leivän ja oon yhä täällä.
Jericho: Millo varastit leivän.
Dean: 1986.
Jericho: Nythän on 1989.
Dean: Osaat kalenterin kulta. Ainoa keino täältä pois on paeta mutta ei kukaan täältä ole onnistunut pakenemaan ikinä. Täältä pääsee pois vain kuolemalla. Haluatko tavata haudankaivajan.
Jericho: En kiitos.
Dean: No tapaat sen sitten kun kuolet.
Jericho: okei, saanko mennä selliini, minulla on asioita päässäni, pitää miettiä.
Dean: Mee vaan kultaseni, harrastetaan seksiä myöhemmin.
Jericho: Häh?
Dean: Se oli vitsi, harrastamme seksiä sitten kun olet valmis.
Jericho: Häh?
Dean: Tuo ei ollut vitsi, menehän jo.


Jericho menee selliinsä ja lukee paperiaan ja älyää että hänen pitää tappaa vankilan Kuningas Jeff Hardy koska joku lavasti hänet vankilaan ja käski häntä tappamaan Jeff Hardyn. Jericho on aika sekaisin koska näki unia viime yönä ja nyt tämä huumesekoilu. Jericho tietää että jos hän olisi vaan katsonut näyttääkö vauva Tyleriltä eikä olisi kaappanut Aidenia, niin hän ei olisi vankilassa ja nyt hänen pitää tappaa ihminen. Hän ei voi tappaa ihmistä, hän ei ole ikinä ennen tappanut ketään vaikka moni niin luulee. Jericho tietää että hänessä ei ole tarpeeksi miestä murhaan mutta Dean sano että täältä ei päästä pois vaikka miten monta vuotta menisi niin jotain on pakko tehdä. Jericho vihaa isäänsä mutta oliko isä kumminkin oikeassa. Jos Jericho olisi alkanut pelaa jääkiekkoa tai vaan soittanut sitä helvetin kitaraa, niin hän ei olisi kaivanut rahaa ja ei olisi hommanut sitä typerää lastenhoito keikkaa. Jericho myös miettii kuka vittu on Johnny Mundo, joku mieshän sano Jericholle jotain sen nimisestä tyypistä ja Otungakin sano siitä unessa. Jericho miettii kuka tappo Otungan ja Poliisimies Bossmanin ja miksi juuri hänet lavastetiin. Miksi hän, miksi hän. Kuka Jeff Hardy on ja miksi hänestä pitää päästä eroon. Jeff Hardyhan on vaan joku huumeveikko vankilassa, ties miten kauan hän on ollut vankilassa, miksi hänet pitää tappaa, miten hänet tapetaan. Jericho älyää että Jeff sano että sen huumeet on sellaisia että niistä pitää herättää, entä jos hän iskee Hardyn huumeisiin eikä herätä häntä ja odottaa että Hardy kuolee. Kun Hardy on kuollut niin toivon mukaan hän pääsee vittuun vankilasta. Kuoleman pitää tapahtua pian koska Jericho ei tule kauan kestämään vankilassa. Etenkin kun Wyattit uhkailee, Dean ja Henry haluaa raiskata hänet ja ties mitä muuta kauheuksia vankilassa on.

Muualla eräs mies on lentokoneessa ja hänellä on päällään laskuvarjo, hänellä on yhä kipuja tatuointiliikeessä tapahtuneen takia.

Jeff Hardy istuu tuolissa ja Dean Ambrose saapuu paikalla boksereissa.
Jeff Hardy: En halua tietää.

Dean pukee päälle ja kääntyy takaisin Hardyn suuntaan.

Dean: Tykkäsitkö?
Jeff: En siitä mitä näin juuri äsken mutta siinä Chris Jerichossa on sitä jotain. Hän kesti yllättävän hyvin huumetestin ja jotakin siinä on, en oo varma mutta meidän pitää pitää häntä silmällä.
Dean: Onhan se saatanan söpö
Jeff: Vitun idiootti, ei se, se on sun oma homma mutta hän vittuili minulle ja oli liian rohkea, hänessä on jotain mättää. Hän katso minua myös oudosti kun kerroin nimeni, ihan kun hän olisi tiennyt sen jo.
Dean: Oot vainoharhainen, ota huumetta.
Jeff: Mee panee vaikka Colea ei susta oo mitään hyötyä tällä hetkellä.

Yhtäkkiä kuuluu kamala pauke ja taivaalla näkyy jotakin. Kaikki juoksevat ulos, Jeff Hardy mene parveekeelle ja näkee kaikki vangit pihalla, Jerichokin on paikalla, Lentokone lentää yli ja sieltä hyppää joku mies. Hän pistää laskuvarjonsa käyntiin ja laskeutuu hienosti maahan. Mies sanoo jotakin todella eeppistä.
► Näytä spoileri
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

No jopas olikin viihdyttävä jakso kertakaikkiaan. Ambrose on helvetin eeppinen hahmo ja toivon että näemme häneltä vielä muutakin kuin vain käden eksymistä housuihin. Huumeparoni kuningas Jeff Hardy vankilan johtajana on täydellinen valinta ja hänen valtataistelunsa Bray Wyattin kanssa voi olla hyvinkin mielenkiintoinen kuvio. Mikä on Jerichon rooli tässä taistelussa, toteuttaako hän tehtävänsä ja tappaa Hardyn? Jerichosta puheen ollen, Jerichon huumetrippi oli mukava pieni throwback edelliseen jaksoon. Jakson paras vuorosana oli ehdottomasti Jerichon "EN OLE IKINÄ TUNTENUT OLOANI NÄIN HYVÄKSI SAATANA. KUOLKAA PASKIAISET." Toinen aika kuolematon hetki oli kun Ambrose paljasti syyn miksi on vankilassa; hän varasti leivän. Jakso päättyi hyvin jännästi maailman eeppisimpään sisääntuloon, joka toki herättää pieniä kysymyksiä. Jos vankilassa ei ole minkäänlaista henkilökuntaa mutta siellä on avoin katto niin että joku pääsee hyppäämään lentokoneesta pihaan, miksei kukaan ole tajunnut vaikka rakentaa tikkaita ja kiivetä pois? Hmm.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Teme »

Chris Jerichon vankila aika jakso 3 Jeff Hardy Speciaali

Hän paini kanssa huumeiden

Vuosia vuosia sitten pimeässä synkässä maailmassa oli yksi paikka mihin kukaan ei uskaltanut astua paitsi yksi mies. Paikka oli pimeä, paikka oli pelottava mutta sinne oli mentävä jos halusi WWF sopimuksen niiku eräs Jeff Hardy niminen nuori mies halusi. Hän oli paininut veljensä Matt Hardyn kanssa pikkupojasta asti takapihalla ja he olivat muodostaneet tiimin jolla he hakkasivat monet kavereistaan. Matt ja Jeff olivat parhaat kaveruksu pieninä ja molemmat halusivat WWF sopimuksen, Matt on saanut sen ja nyt Jeff oli menossa työhaastatteluun. Mutta ennen sitä kerrataan Jeff Hardyn tarina, tarina on synkkä. Jeff Hardy syntyi perheeseen missä oli ennestään hänen isoveljensä Matt Hardy ja vanhemmat Gilbert ja Ruby Moore Hardy. Vanhemmat olivat iloisia että saivat toisen pojan ja Matt oli innoisaan pikkuveljestään, Matt oli paikalla kun Jeff syntyi tänne maapallolle.

Syntymäklinikka:

Lääkäri: Terve poikalapsi tuli juuri sinun mahastasi Ruby. Onneksi olkoon.
Gilbert: Haen Mattin.
Gilbert lähti ulos huoneesta ja herätti penkille nukahtaneen Matt Hardyn.
Gilbert: Herätys poika, tule tapaamaan uutta perheen tulokasta.
Matt: Kumpi se on?
Gilbert: Tule ite katsomaan.
Matt meni katsomaan ja meni todella lähelle että hän näkee.
Matt: Tuo on pippeli, SAIN PIKKUVELJEN.
Matt näki pikkuveljensä pippelin ja oli todella innoisaan veljestään. Niin syntyi Jeff Hardy.

Tarina jatkuu

Jeff Hardy siis syntyi sairaalassa niiku lapset yleensä tekee paitsi jos ollaan suomen menneisyydessä niin sitten saunassa. Kumminkin Jeff syntyi ja oli terve poikalapsi. Jeff eli 9 onnellista vuotta veljensä kanssa kunnes heidän äitinsä Ruby kuoli aivosyöpään. Todella surullista, äiti kuoli kun Jeff oli 9. Siitä alkoi Jeffin paha meno, Matt yritti pitää Jeffin kaidalla tiellä ja innostutti Jeffiä painimaan takapihallaan. Mutta samalla kun Matt alkoi kiinostumaan yhä ennemän painista niin sitä ennemän Jeffiä kiinnosti moottoripyörät. Yhdessä vaiheessa Jeff pelasi pesäpalloa mutta ei voinut enää pelata kun loukkaantui moottoripyörä onnetomuudessa kisan aikana. Kyllä Jeff ajoi moottoripyörä kisan kun oli luokalla 9 mutta kävi onnetomuus ja hän loukkasi kätensä. Jeff pelasi myös jalkapalloa vähän aikaa mutta hänet pakotetiin valitsemaan jalkapallo vai paini ja hän valitsi painin. Jeff valitsi painin ja sen takia hän nyt menossa työhaastatteluun. Jeffin lempiaineita koulussa oli historia ja taide. Taiteesta Jeff sai extra creditiäkin. Jeff ja hänen veljensä Matt perustivat oman paini firman joka kulki nimellä Trampoline Wrestling Federation (TWF, siellä he matkivat liikeitä mitä he näkivät tvstä.

Pimeä paikka:

Ovi avatiin ja Jeff meni istumaan tuoliin. Hänen edessään istui Vincent Kennedy McMahon.

Mcmahon: Joten sinä haluat painijaksi vai?
Jeff: Kyllähän se olisi kivaa.
Mcmahon: Kivaa, kivaa? Etkö muuta sano, tämä työ on rankkaa ja emme ota ketään teinipoikaa tänne painimaan vain sen takia että teinipoika sanoo olisihan se kivaa. Tämä on rankkaa työtä ja oikea bisnes, isäni isäni perusti tämän firman.
Jeff: Onhan teillä veljenikin.
Mcmahon: Niin on mutta Matt suostui ehtoihin, mihin sinunkin pitäisi ehkä suostua, olet ehkä liian laiha.
Jeff: Mihin ehtoihin?
Mcmahon: Miltä kuulostaisi käyttää huumeita?
Jeff: Olen puhdas, en käytä, lupaan. Painin oman kuntoni mukaan, se riittää.
Mcmahon: Tänne hetkellä ihmiset tykkää painijoista kenellä on lihaksia, voimakkaita miehiä kuten Hulk Hogan. Miksi fanit ihastuisi pieneen mieheen niiku sä.
Jeff: Ei tästä taida tulla mitään.
Mcmahon: Älähän niin sano. Harkitsen asiaa ja saat kuulla tarjoukseni myöhemmin. Nyt mene vittuun.

Jeff lähtee paikalta ja ihmettelee olipahan outo työhaastattelu ja aikoo etsiä veljensä käsiin. Tässä on jotain outoa, huumeita?

Pimeä paikka:

Mcmahon: No voitko tehdä asialle jotain?
Triple H: Kyllä, voin suostutella Jeffin käyttää huumeita jos niin haluat. Minusta vaan painimaailman pitäisi puhdistua ja pitäisi olla erilaisia tyylejä että fanit pysyisi uskollisena meille. Minä ajattelen tulevaisuutta.
Mcmahon: Ja minä ajattelen sitä että olen vaimosi isä ja voin erottaa teidät. Joten?
Triple H: Okei, hommaan huumeita Jeffille.
Vince: Niin sitä pitää. Se on parasta bisnekselle.

Triple h lähtee huoneesta ja paikalle tulee Stephanie Mcmahon.

Steph: Moi isä, ootko nähdyt miestäni?
Mcmahon: En ole nähdyt häntä, voinko jotenkin auttaa?
Steph: Enpäs tiedä. Onko minulla pakko olla turvamies?
Mcmahon: John Abruzzi on paras mies mitä meillä ja tiedät kyllä kultaseni meillä on paljon vihollisia, vihollisia ketkä elää vielä ja tietää että pyöritän painimaailmaa huumeilla, en halua että tyttäreni joutuu väkivallan kohteeksi. Sitten on vielä se yksi asia joka vaivaa minua todella paljon.
Steph: Mikä se on?
Mcmahon: Veljesi.
Steph: Shaneko, miksi edes ajattelet häntä? Hän ei kuulu meihin enää.
Mcmahon: Shane ei ole enää poikani mutta hän on riskitekijä. Hän tietää huumeista, hän tietää John Abruzzista, hän tietää mafiasta, hän tietää kaiken.
Steph: Ei Shane petä meitä.
Mcmahon: Enpäs olisi niin varma, jos tietäisin missä hän on, niin.
Steph: Niin mitä?
Mcmahon: Sanotaan vaikka niin että minulla olisi enää yksi lapsi.

Muualla:

Jeff Hardy kävelee ympäriinsä takahuoneita ja näkee eri painijoita. Ted Dibiasen ja hänen poikansa, Hulk Hoganin, Ultimate Warriorin, Roddy Piperin. Jeff ei voi ajatella enää painijoita hänen idoleinaan jos käy selville että Vince puhu totta ja kaikki painijat käyttää aineita. Jeff tietää että hänen veljensä on ollut nyt 3 kuukautta palkkalistoilla niin kai Matt tietää jotain asiasta. Kunhan vain Jeff löytäisi veljensä.

Matt Hardyn pukkari:

Matt valmistautuu pukkarissaan otteluunsa ja hänen vierelleen tulee mies.

Mies: Oletko valmis ottamaan annoksen niin pärjäät kehässä.
Matt: Olen valmis, olen aina valmis. Kenet muuten kohtaan, tietoa?
Mies: Kässäri sanoo että häviät Jim Dugganille minuutissa.
Matt: Selvä. Anna annos.

Ovi lentää saranoiltaan ja sisään juoksee Jeff Hardy.

Jeff: Ei vitussa minun veljelleni.

Jeff hoitelee miehen ja heittää hänet vittuun huoneesta.

Jeff: Mitä vittua teet Matt, tulin tänne tekemään sopparin mutta saankin selville että painimaailma pyörii huumeilla vittu.
Matt: Se on totta veliseni ja sinun pitää hyväksyä se.
Jeff: Entä meidän unelmat, meidän oma takapiha painimme, meidän äitimme kuoli syöpään ja sinä käyttelet vaan aineita.
Matt: Älä enää ikinä puhu äitistä.
Jeff: VITTU SOIKOON MIKÄ SINUA VAIVAA, OLET IHAN RIKKI.
Matt: En ole rikki, elän unelmaani painijana. Aineet vahvistaa minua ja auttaa minua jaksamaan kehässä.
Jeff: Vittu, et kauan enää paini kun kerron julkisuudelle miten Vincent Kennedy Mcmahon pyörittää tätä firmaansa minkä hänen isit perusti aikoja sitten.

Ovella seisoo kaksi miestä.

Vince: Et kyllä kerro, Triple ota hänet.
Triple H juoksee ja ottaa Jeffin ja iskee hänet tajuttomaksi.
Vince: Matt toivon sinun ja veljesi parhaaksi että Jeff älyää että huumeet ovat hyväksi.

Tuntien kuluttua:

Jeff herää tuolissa sidottuna ja hänen edessään seisoo John Abruzzi.

John: Terve Jeff, minä olen John ja annan sinulle huumeita ja sitten sinusta tulee painija.
Jeff: Ei tasan.
John: Se on yksi vaihtoehto.
Jeff: Toinen vaihtoehto?
John: Kuolema.
Jeff: Otan kuoleman.
John: Oletko varma?
Jeff: Paini on unelmani mutta huumeet ovat ehdoton ei.
John: Selvä.

John ottaa aseen ja ampuu Jeff Hardyn. Mitä vittua? näinkö Jeffin tarina päättyy. Ei, John vahingossa ampu ohi ja Jeff joutui sairaalaan missä hän jäi koukkuun kipulääkkeisiin ja muihin lääkkeisiin. Hän muistaa yhä kaiken mitä tapahtui kun hän oli tekemässä sopparia WWF:hen.

Pimeä paikka:

Vince: Onko hän kuollut.
John: On.
Vince: Missä hänen ruumiinsa on?
John: Jätin sen sinne.
Vince: Mitä vittua, tarkistitko ees että se kuoli oikeasti, emme halua että Jeff Hardy on elossa.
John: Ammuin sitä päähän kymmenen kertaa niin eiköhän hän kuollut.
Vince: Hyvä, täydelliset kymmenen luotia päähän, kuoli pois varmasti. Nyt meillä on enää ongelma nimeltä Shane Mcmahon mutta en usko että oma poikani ryhtyy oikeustaistoon.

Sairaalassa:

Jeff Hardy on juuri vedellyt taas kipulääkeitä ja on ihan sekasin ja syyttää Vinceä siitä että hän jäi koukuun kipulääkeihin ja aikoo todistaa vaikka oikeudessa niitä vastaan että ne pakottaa painijat huumeisiin. Jeff on juuri kertomassa tietojaan jollekulle kun poliisit tuli ja pidätti Jeff Hardyn kipulääkeiten varastelusta ja vei Jeffin Fox Riveriin. Jeff ei ehtinyt kertoa mitään Vincestä koska poliisit ei suostunut kuuntelemaan, nyt Jeff on vankilassa huumekuningas vain sen takia että Vincen takia sitä ammutiin päähän ja Jeff jäi kiinni kipulääkeiisin ja nyt Jeff vain odottaa sitä että pääsee pois vankilasta ja todistaa Vinceä vastaan. Mutta Jeff ei tiedä sitä että muuan Chris Jericho haluaa myös painisopimuksen eikä tiedä mitään huumeista tai mistään, tietää vaan että pitää tappaa Jeff Hardy niin saa sopparin. Mahdoton soppa tämä on vai mitä katsojat. Jeff on syytön kärsijä Vincen sairaassa huumepelissä ja Jericho on no Jericho ja aikoo tappaa Jeffin.


Seuraavassa jaksossa: Kuka on Corey Graves ja miksi hän tuli vankilaan?
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Teme »

Chris Jerichon vankila aika jakso 4 Corey Graves Speciaali

Tatuointimies

Olipas kerran tatuointimies ja hänen nimensä oli Corey Graves mutta ei siitä sen ennempää, ei tämä jakso kerro hänestä vaan tämä jakso kertoo hänen tarinansa eli tavallaan hänestä mutta kumminkin mukana on muitakin henkilöitä, tässä jaksossa selviää miksi Corey hanki tatuoinnin, mikä se tatuointi edes on ja miksi hän meni vankilaan sen kanssa. Onkohan syy se että Corey tietää että vankilassa tykätään perseraiskata miehiä ja etenkin sellaisia seksikäitä tatuointimiehiä kuten Corey. No tuskin se on se syy. aika hassusti sanottu btw toi äskeinen. Mutta miksi Corey Graves on Corey Graves no varmaa siksi koska se on sen nimi mutta miksi hän on mies ja miksi hän on sellainen että hanki tatuoinnin ja meni vankilaan. No syyhän on yksinkertainen Corey Graves syntyi perheeseen missä oli vain yksi lapsi ja sen vanhemmat erosi todella nopeasti ja sitten sen äiti hanki uuden aviomiehen ja lapsen nimeltä Tom Phillips kyllä se lapsi on nyt vankilassa ja se on Coreyn puoliveli. Tuskin Tom on enää lapsi vankilassa, mutta kumminkin Corey aikoo pelastaa veljensä vankilalta ja siksi hänellä on tatuointi. No miten vitussa tatuointi auttaa ketään pois vankilasta no syy on selvä, tatuointi ei ole mikä tahansa tatuiointi, se on vittu soikoon Fox Riverin kartta ja kaikki. Corey pelastaa veljensä sen avulla mutta miksi hänen veljensä on edes vankilassa ja miksi vitussa Tom kantaa mikrofonia kaikkialle ihan kun se olisi joku vitun pekka pouta tai no ei pekka pouta kanna mikrofonia vaan joku vitun uutisreporteeri. Syy on selvä, Tom oli ennen vanhaan uutisreporteeri setä mutta hänet lavastetiin murhaan koska yksi tv katsoja oli kyllästynyt kuinka paska se on niin katsoja murhasi naapurinsa ja pisti kaikki merkit viittamaan Tomiin. Elikkäs Tom Phillips on syytön mies vankilassa ja Corey Graves puoli isoveli pelastaa hänet.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Jaa. Alotetaanpas sitten tuosta Jeff Hardy-jaksosta ja sen epäkohdista. On todella häiriintynyttä kirjoittaa että Matt innostui vastasyntyneen vauvan pippelin näkemisestä. Come on, Teme. "Todella surullista, äiti kuoli kun Jeff oli 9. Siitä alkoi Jeffin paha meno", noin kirjoitit mutta se jatkumo siitä ei sitten yhtään tukenut tätä väitettä. Jeffin paha meno oli se että hän löysi harrastuksia. Jopas on paha jätkä totta tosiaan. Eiköhän se ollut Matt joka tässä joutui pahoille teille? Jeff jopa kieltäytyi huumeista ja koitti saada veljensä irtaantumaan niistä. En näe mitään merkkejä siitä että se olisi Jeff jolla alkoi alamäki tuosta äidin kuolemasta. Eikä tämä tarina loppupeleissä selittänyt mitään. Esimeskiksi se miten Jeff on saanut haltuunsa huumetta joka antaa karmaisevia hallusinaatioita jäi aivan täysin mysteeriksi. Olihan jaksossa pari hauskaa kohtaa kuten Vince käskemässä Jeffiä painumaan vittuun ja Jeff tajuamassa että painibisnes pyörii huumeilla mutta tämä oli kyllä tähän asti diaryn heikoin jakso. Tässä pitää ottaa huomioon että seuraavaa jaksoa en edes laske jaksoksi.

Toisesta jaksosta puheenollen, siitä ei ole mitään sanottavaa.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Teme »

Chris Jerichon vankila aika jakso 5

Suihkupäivä
Katsaus jakso kakkosen loppuun:
Lentokone lentää yli ja sieltä hyppää joku mies. Hän pistää laskuvarjonsa käyntiin ja laskeutuu hienosti maahan. Mies sanoo jotakin todella eeppistä.

?: Nimeni on Corey Graves ja minulla on tie ulos täältä.

Nykyjakso:
On kulunut tasan kymmenen sekuntia siitä kun Corey Graves niminen dude hyppäsi lentokoneesta suoraan vankilan pihaan. Onko se uusi tapa tulla vankilaan, miksei Jericho saanut sellaista kyytiä. Kaikki tuijottaa Coreyta ja miettii kuka vittu hän on. Corey kääntää päätään kuin leijona häkissä ja yrittää löytää jotain selvästikin.

Parvekeella Jeff Hardy tuijottaa uutta tulokasta ja Dean on hänen vieressään.

Jeff: Dean sinä tiedät mitä tehdä, mene ja hommaa tuo mies tänne.
Dean: Selvä pomo.
Dean lähtee rappusia pitkin alas ja ottaa mukaansa pari gorillaa, ei oikeasti eläimiä vaan kyllä tiedätte.

Miehet ottaa Coreyn ja heittää hänet Ambrosen polvien eteen.
Corey: Sinä siis olet pomo?
Dean: En mutta olen Ambrose.
Corey: So.
Dean: Katso tuolle ylös.

Corey katsoo ylös.

Dean: Hän on pomo, Jeff Hardy huumeiten kuningas ja haluaisi kovasti tietää kuka vittu sä olet miehiäsi ja miksi tulit vapaaehtoisesti vankilaan, oot toinen tulokas.
Corey: No vie minut hänen luoksesi.
Dean: Mennäänpäs pitempää reittiä, on vähän asioita.
Dean pistää taskunsa ulos ja näyttää sitä mutta Corey vaan katsoo Deania halveksuen.

Corey: Luuletko että en ole nähdyt sitä sarjaa missä pedofiili on vankilassa ja tekee noin.
Dean: En ole pedofiini, ollaankin jo tarpeeksi kaukana.
Dean tönäisee Coreyn seinään, Dean tykkää töniä oikeasti miehiä seinään.

Dean: Ymmärrä tulokas tämä, tämä on Fox River, ei vartijoita, ei ketään poliiseja. Vain pari murhanhimoista kaveria keskenään täällä viettää elämää. Olet kaunis poika mutta ei täällä kauan pärjää vaikka olisi kaunis poika niiku sä, ennen pitkään tulet murhatuksi tai et kestä enää ja teet itsemurhan, se päivä tulee, halusit vai et, ikävä kyllä kulta.

Corey katsoo Deania silleen pitäskö olla vakuutunut.

Corey: Pidätkö aina tuollaisen puheen tulokaille.
Dean: Juu ja nimeni on Ambrose, jos jotenkin selviät täältä vittu elossa, tulet kuulemaan Ambroseista vielä pitkän aikaan.
Corey: Luulin että Hardy nimi on se nimi täällä päin.
Dean: Hassua, sanoit just niiku edellinen tulokas puheeni jälkeen.
Corey: Edellinen tulokas?
Dean: Älä huolehdi hänestä, Jeff antaa sulle ihan saman kohtelun, vitut.
Corey:Mitä?
Dean: Unohdin yhden asian.

Dean työntää kätensä Coreyn housuihin ja kutittaa sitä kullista.

Dean: Olen 100 prosenttia pedofiili, tykkään miehistä ja lapsista.
Corey: Miten olet elossa, raiskaajista ei tykätä vankiloissa, etenkään lapsen raiskaajista.
Dean: Ymmärsit väärin, olen kyllä pedofiili kuten kullisi huomaa tälläkin hetkellä mutta en ole täällä sen takia.
Corey: Minkä takia sitten olet täällä?
Dean: Varastin leivän.

Yläkerrassa omassa hienossa paikassaan Jeff Hardy odottelee ja ihmettelee mikä vittu kestää. Jeff tietää että Dean on homo mutta ei kestä näin kauan testata kullin pituus. Dean teki tämän saman jo aikaisemmin, Chris Jericho ei saapunut heti, vaikka Jeff haluaa tulokkaat heti käsittelyynsä. Jeff tietää että hänen on keksittävä keino että pääsee todistamaan oikeudessa Vinceä vastaan ja älyää että on kaksi vaihtoehtoa. Joko Corey on Vincen palkkaama murhaaja tai Corey on tie ulos täältä ja Vince joutuu vankilaan. Jeff ei vaan tiedä mihin enää uskoa. Ovi aukeaa ja siellä kurkistaa random mies.

Mies: Onko tänään suihkupäivä?
Jeff tuijottaa miestä ja ottaa veitsen ja murhaa hänet.

Jeff: On mutta et pääse nauttimaan lämpimästä vedestä jos jumala sallii sen meille.

Jeff napsii pari pilleriä poskeensa ja maistaa verta paidastaan. Samalla ovi aukeaa jälleen. Sieltä tulee Dean Ambrose ja uusin tulokaamme Corey Graves. Dean näkee ruumiin ja naurahtaa ja tönäsee Coreyta nauramaan myös mutta Corey tuijottaa vaan Jeffiä.

Jeff: En tykkää kun minua tuijotetaan. Tulitko murhaamaan minut?
Corey: Miksi murhaisin sinut, saisinko mehua.
Jeff: Dean.

Dean iskee veitsen Coreyn käteen ja tönää hänet polvilleen.

Jeff: Alapas sepittämään ja tarinan pitää olla hyvä, miksi vitussa tulit tänne vapaaehtoisesti, kai olet kuullut juttuja tästä vankilasta ja sinä tulet tänne ja sanot sinulla on keino ulos täältä. Oletko joku jeesus version two vai mitä täällä teet. Palkkasiko Vince sinut murhaamaan minut, KERRO JO VITTU.
Corey: Siis hetkinen, Vince McMahon?
Jeff: Kyllä.
Corey: Miksi hän haluaisit että kuolet, olet random vankiladude.
Jeff: Olen Jeff vitun Hardy.
Corey: Ikinä kuullutkaan. En ole täällä sinun takiasi.

Dean iskee huumeruiskun Coreyn jalkaan.

Jeff: Mitä vittua, en ehtinyt ees puhua loppuun asti puhettani.
Dean: Näin on hauskempaa

Ennen kun saamme tietää Coreyn huumefantasiat, siiryme diarymme pääosaan.

Chris Jericho istuu sellissään ja tuijottaa lappua kunnes hänen eteensä tulee iso musta mies.

Jericho: Mitä sä haluat?
Henry: Mikä tuo lappu on?
Jericho: Mikä vitun lappu.
Jericho työntää lapun perseeseensä, mihin muuallekaan.

Henry: Löydän tuon lapun kyllä tuolta tänään kun riisut.
Jericho: Miksi vitussa riisuisin?
Henry: Tänään on suihkupäivä.
Jericho: Kuka vittu sen päättää, ainahan täällä suihkut on.
Henry: Minä päätän suihkuvuorot koska minä ite käyn joka päivä suihkussa ja haluan aina seksikästä seuraa itselleni.
Jericho: Mee vittuun.
Henry: Somebody's gonna get their ass fucked, somebody's gonna get their butt raped.

Henry lähtee laulellen vittuun, mutta ei naisen vittuun koska henry on selvästikin miesten perään kuten olette varmaa huomanut vaikka vankilassa käy aina välillä koulu nais siivoojia.

Corey Graves huumetrippi:
Corey on huumeissa ja näkee kaikenlaisia harhoja mutta hän näkee itsensä pikkupoikana isänsä hautajaisissa, Cory Graves kuoli huumeiten yli annokseen jonka Corey ja hänen veljensä Tom järjestivät koska isä pieksi äitiä. Corey yhtäkkiä näkee isän edessään.

Cory: TE SAATANAN POJAT TAPOITTE MUT, MITÄ MUKA TEIN VÄÄRIN. OLEN ISÄSI COREY GRAVES SÄ TAPOIT MUT, KUULUT TÄNNE VANKILAAN NIIKU VELJESI TOM. MINÄ KERROIN KYTILLE TAIVAASTA MITÄ TEITTE JA SEN TAKIA OLETTE TÄÄLLÄ.

Corey ihmettelee mitä vittua sen isä puhuu ja miksi se on ihan veressä, yhtäkkiä isä hyökkää ja isän apurina on Coreyn pahimmat pelot eli pellet. Corey huomaa että pelleillä on sniperit, Corey juoksee ympäriinsä ja törmää vankilan pihassa olevaan Ambroseen mutta Corey näkee Ambrosen äitinään. Corey menee polvilleen ja pyytää anteeksi isän tappamistaan.

Jeff: Tämähän on mielenkiintoista, Corey tappo oman isänsä, Dean sano jotain.
Dean: En ole vittu nainen, enkä ton äiti.
Jeff: Dean me halutaan lisätietoa hänestä, esitä sen mutsia.

Corey halaa Ambrosea. Ambrose halaa takaisin ja sanoo naisen äänellä että ei hätää poikani, annan anteeksi että tapoit aviomieheni mutta kerro toki miksi. Corey kertoo että ei enää kestänyt että sen isä pieksi äitiä joten hän ja hänen veljensä päättivät tappaa hänet huumeiten yliannostuksilla jonka he ostivat kadulta.

Jeff: Tykkään tästä kaverista.

Corey antaa pusun Ambrosen poskelle ja Ambrosen muna nousee vähän ja Ambrose aikoo suudella Coreyta mutta Jeff estää ja sanoo sä oot nyt sen äiti, ei äidit suutele poikiaan. Corey on yhä huumeissa ja näkee Ambrosen äitinään mutta tuntee peniksen.

Corey: Äiti mikä tämä on.
Dean: Se on öö öö kivi.

Jeff ihmettelee mitä vittua dean höpisee kivi, eikö se parempaa keksinyt.

Corey: Miksi sulla on kivi sun housuissa äiti.
Dean: Se ei ole tärkeää kultaseni, kerro vaikka kuka veljesi on.
Corey: Äiti sä kyllä tiedät kuka hän on, synnytit hänet.
Dean: Olen niin shokissa isäsi kuolemasta että unohdin.
Corey on just kertomassa veljensä nimeä kun herää huumeista ja Jeff ihmettelee mitä vittua, en edes antanut vastahuumeita, mitä täällä käy. KUKA ON COREY GRAVES?

Jeff: Dean minun pitää miettiä tätä asiaa. Vie Corey tulokaiten selliin.
Dean: Siellähän on jo Jericho.
Jeff: Jericho ja Corey on yhtä mielenkiintoisia, ehkä ne kaksi saa yhdessä toimintaa aikaa ja eikö sulla pitäs olla kiire, onhan tänään sun lempipäivä.
Dean: Häh?
Jeff: Suihkupäivä.
Dean: YES YES YES YES YES YES YES YES YES.

Jeff lähtee ja merkitsee kalenteriinsa rastin ja alkaa iloitsemaan että pian on se päivä kun hänet luvatiin hakea vittuun mutta jos se ei onnistu niin Coreyn tie ulos on sen ainoa keino päästä oikeuteen.

Dean vie Coreyn selliin ja heittää hänet Jerichon viereen.

Jericho: Mitä vittua nyt?
Dean: Vahdi häntä.
Jericho: En ole lapsenvahti.
Dean: Olethan, sä olet sen takia vankilassa.
Jericho: No onhan se coolimpaa olla vankilassa kun leipä.
Dean: Turpa kiinni homo.
Jericho: Minäkö homo, sä olet homo.
Dean: Niin olenkin mutta sinä olet homo haukkumanimeltä.
Jericho: Eli pidät homo sanaa haukkumasanana vaikka olet homo.
Dean: turpa kiinni ja nähdään suihkussa.
Jericho: Hetero!
Dean: Nyt riitti!
Dean lyö Jerichoa turpiin ja jättää hänet maahan ja lähtee pois. Corey tulee Jerichon luo ja tarjoaa kättään ja nostaa Jerichon ylös, Jericho tönää hänet pois.

Jericho: Mene vittuun tyhmä idiootti.
Corey: Mitä mä nyt tein?
Jericho: Hyppäsit lentokoneella ja laskeuduit laskuvarjolla vankilaan, eikö se ole mielestäsi tyhmä teko tyhmä idiootti.
Corey: Minulla on syyni.
Jericho: Voisitko sulkea suusi eiku ei sittenkään. Haluan vittuun täältä ja sulla on kuulemma tie ulos täältä. Lähdetään.
Corey: Se ei ole niin yksinkertaista.
Jericho: Onpas, lähdetään jo.
Corey: Ensin pitää löytää veljeni.
Jericho: Kuka vitun veli, lähdetään jo.

?: Niin lähdetään.

Ovella seisoo Jimmy Havoc.

Corey ja Jericho: Kuka vittu sä olet?
Jimmy: Olen Jimmy Havoc, haluan ulos täältä.
Jericho: Minäpä.
Jimmy: Minulla on parempi syy lähteä täältä.
Jericho: Ja se on?

?: on aika.

Jericho, Havoc ja Corey kääntyvät ja siellä seisoo musta iso mies.
Mark Henry: Suihkuaika.

Suihkuhuone on iso ja siellä on alastomia miehiä vitusti.Dean on siellä jo ja panee Michae Colea perseeseen. Jimmy livahtaa vittuun koska eihän Jimmy käy suihkussa. Jericho ja Corey on pukkarissa ja Jericho riisuu vaatteitaan.

Corey: Aiotko oikeasti mennä tolle raiskatavaksi.
Jericho: Aion mennä tolle ja peseytyä, haisen vitusti.
Corey: Ok, mene sitten, moikka.
Jericho: En halua sellikaveriksi miestä joka haisee, paita pois.
Corey: En ota.
Henry: VAUHTIA POJAT!

Corey vetää Jerichon sivuun.

Corey: Sinun on autettava minut pois täältä,en voi mennä suihkuun.
Jericho: Pelkäätkö vettä?
Corey: Vittu.

Corey ottaa paidan pois ja sieltä paljastuu aivan helvetin valtava tatuointi.

Jericho: Mitä vittua, oot friikki.
Corey: Katso tarkemmin.

Jericho katsoo Coreyn tatuointia ja Corey katsoo ympärilleen ettei kukaan näe.
Corey: Älyätkö mikä tuo on?
Jericho: Näyttää kartalta.
Corey: Tämä on tie ulos täältä. tässä on merkittynä kaikki tämän vankilan tiet, pienetkin kujat ja kaikki, olen tutkinut tätä vuosia koska aion saada veljeni ulos. Tämän kartan avulla lähden täältä ja sinä tulet mukaani koska sinusta on hyötyä. Mutta ensin auta mut helvetiin täältä ettei kukaan näe tätä ja halua meidän mukaan.
Jericho: No jos et halua että kukaan tietää ja halua ulos niin ei ehkä olisi kannatanut laskeutua eeppisesti tänne laskuvarjolla ja sanoa minulla on tie ulos täältä.
Corey: Tiedän.

Corey pukee paidan päälle.
Corey: Luulen että meidän pitää ottaa Jeff, Jimmy, Dean ainakin mukaan. Mutta auta minut pois täältä niin meidän ei tarte ottaa muita mukaan. Etenkään Henryä.
Jericho: Tiedän tien ulos täältä.
Corey: Onko pakko? Sanoin että kadun sitä jo.
Jericho: Ei tyhmä idiootti, tiedän ulos täältä suihkuhuoneesta.
Corey: Niin mäkin, tuossa on ovi.
Jericho: Tyhmä idiootti, pidätkö mua tyhmänä idioottina, siinä on ovi.
Corey: Niin on ovi mutta en voi vaan mennä siitä, Henry ja Deankin kai odottelee meitä ja muut alkaa ihmettelemään jos en peseydy.
Jericho: Sitä juuri tarkoitan tyhmä idiootti mulla on tie ulos täältä.
Corey: Mikä se on?
Jericho: Mikä?
Corey: Se tie ulos täältä, mikä se on.
Jericho: Se.

Jericho lyö coreyta turpiin ja alkaa hakkamaan sitä ja kaikki muutkin alkaa hakkaa toisiaan koska eihän kaksi tulokasta voi vaan tapella keskenään. Dean huomaa että kaikki tappelee ja on silleen no miksen mäkin. Henry taas itkee ettei saa raiskata ketään. Tappelun tuoksinassa Jericho ja Corey livahtavat helvetiin mutta joku tarkkailee heitä. Jericho ja Corey pääsee omaan selliinsä takasin ja Jericho riisuu Coreyn paidan ja he alkavat harrastamaan kiihkeää uskomatonta kuumaa erittäin seksikästä hapekasta siemennesteistä spermaista seksiä ja vitut. Oikeasti Jericho vaan haluaa nähdä tatuoinin taas mutta heitä tarkaillaan yhä eivätkä he huomaa sitä kunnes yhtäkkiä valo sammuvat ja heidän edessään seisoo ihmisiä.

?: Minä haluan ulos täältä myös

The End

Seuraavassa jaksossa Jericho ja Corey miettivät ulospääsy keinoa ja ihmiset vaativat päästä mukaan.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Tää jakso meni vähän överiksi noiden suihkupaneskelujen kanssa ja tuntui aika laiskalta ratkaisulta toistaa Coreyn kanssa käytännössä sama kaava kuin Jerichon saapuessa vankilaan mutta muuten ihan perussettiä. Yhtä asiaa jäin ihmettelemään kovasti, miten pedofilia liittyy siihen että Dean hyväilee aikuisen miehen alapäätä?

Jakson suurimman hilpeyden aiheutti seuraava::

Jericho: En ole lapsenvahti.
Dean: Olethan, sä olet sen takia vankilassa.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Teme »

Diaryni palaa ja tulee myös joulujakso jouluna, luetetko tätä enää?
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Teme »

Teme kirjoitti:Diaryni palaa ja tulee myös joulujakso jouluna, luetetko tätä enää?
tää oli erittäin paskapuhetta, olen pahoillani jos joku ehti "innostua" mutta diary on vähän niiku yhä tulossa en tiedä millo miten mutta se tulee. mietin asioita, voi tulla pieni kertausjakso ensin.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Teme »

Kertausjakso

Asiahan mene silleen että diaryn piti kertoa Tyler Breezestä mutta jericho oli katsojien suosikki ykköskaudella, varmaa koska Tyler oli vauva. Tämä jakso on eeppisen hulvaton paska kertausjakso joka kertoo kaiken ekasta jaksosta siihen minne jäätiin jossain välissä. Tarina alkaa siitä kun Tyler Breeze syntyi samassa sairaalassa kuin Aiden English Cesaron pikkuveli, Cesarolla on ollut ykköskauden parissa jaksossa outo mieltymys keinumaan kaiken sotkun keskelläkin. Sitten oli Cenaa, Johnny Mundoa, Tayaa, räppikisaa, pientä neekeripoikaa, Regal tuomarina räppikisassa, aikajatkumoa, lasten kidnappausta ja kaikkea lastenhoidosta legojen arkkitertiin Rollisiin. Siitä kaikesta kerron.

Elikkäs aloitetaan vaikka Johnny Mundo joka oli outo turkispoika joka ei sitten ollutkaan lapsi mitä vittua siis? Tilannehan on se että Mundo on saatana vieköön tulevaisuudesta Melinan aviomies Batistan työntekijä tai jotain vittua, se työnsketelee yritykselle joka ei halua rikkoa aikajatkumoa mutta silti lähetti Morrisonin menneisyyteen rikkomaan aikajatkumoa, tämä kaikki on täysin selvää. Ykköskausi loppui heidän näin:

Johnny: Taya olen vuodessa 2016 oikeasti esitin vaan lasta mutta rakastuin sinuun oikeasti aika pedofiiliä mutta niin kävi. En saisi tehdä tätä mutta mun pakko viedä sut vuoteen 2016, hitot aikajatkumoista, Hitot Melinasta ja lapsestani Mercurystä. Sinä olet tosirakkauteni.
Taya: Minä en rakasta sinua.
Johnny: Rakastahan, muistathan kirjeesi Taya rakkaani.
Taya: Rakastuin siihen hassuun turkispoikaan kuka oli hassu ja outo, en suhun. Päästä minut pois!
Johnny: Nyt mennään vuoteen 2016 kultaseni.

Mitä vittua Johnny tekee, ajattele aikajatkumoa senkin pedofiili!

Sitten siirytään John Cenaan joka oli ehkä ykköskauden turhin hahmo:

Kyseessähän oli siis vaan räppilapsi joka halusi voittaa räppikisan ja lopulta voitti sellaisen, kutsui Mundoa oudoksi lapseksi koko ajan, tutustui Seth Rollisiin kun Mundo kusetti että Rollinsin äitille että Cenojen koti on hoitopaikka. Cenan ykköskausi loppui näin:

Regal on shokissa ja saa sanan suustaan viimein vaikka hänen pöytänsä on rikki ja siinä makaa pieni neekeri poika lattialla.

Regal: Voittaja on John Cena!

Sitten kymmenen kertaa kymmenen on aina kymmenen vaikka kymmenen itse sanookin sen kymmenen kertaa. Tye kymmenen Dillinger, Dillinger oli ykköskaudella juokseva vitsi esiintyen melkein jokaisessa jaksossa jos ei, fanit suuttuivat, ykköskausi loppui näin:

Ristiäisissä pappi on saanut uuden vesikulhon ja tiputtaa kymmenen kertaa vettä vauvan päähän kunnes sanoo hienot sanat.

Pappi: Olet tullut tänne maailmaan maasta ja mullasta, olet tullut ihmiseksi monen mutkan kautta, äitisi ja isäsi harrasti täydelliset kymmenen minuuttia seksiä ja lopputulema oli sinun tulosi mahaan, jumala loi sinut seksinavulla tähän hienoon maailmaan, tervetuloa maapallolle Tye ten Dillinger.

Kyllä vauva sai nimen Tye ten Dillinger, hieno nimi kaiken kaikkiaan, täydellinen kymppi.

Sitten itse diaryn tärkeimpään hahmoon Tyler Breezeen, vauva joka aiheutti sotkun Jerichon ympärille, vitun Tyler. Kyseessä oli täydellinen hahmo, täysin kirjoitettu oikein koko roolisuoritus by teemu k, ennemän eka kausi kerto tylerin vanhemmista maisiesta ja matista ja tylerin isä päätty naimaan maisie willimsia ja ykköskausi loppu siihen kun elina yllätti ne sängyssä ja otti veitsin ja hyökkäsi, ikinä ei saatu selville mitä kävi.

Sitten ykköskauden tärkein henkiö ja kakkoskauden joka on kesken pääosa Chris Jericho mutta tän kirjoitan illalla, nyt syömään makaroonilaatikkoa. oli muuten hyvää, äitin tekemä ruoka on maapallon parasta ruokaa. Elikkäs nyt on uk touramentti aloitettu ja hyvä jatkaa tää kertausjakso loppuun. '

Chris Jerichosta tulikin ykköskauden suosituin painija ja sai oman kakkoskauden. Mikä on suosion syy, en halua sanoa että kirjoittajassa mutta kai mä olen se syy. Chris Jericho mies diaryni suosion takana, nuori 18 vuotias mies haluaa vain painijaksi ja yritti hankia rahaa painikouluun ja isä aina jääkiekko mailan kanssa ja äiti enpäs tiedä. Oli ystävä Lance Stormin kanssa mutta ei muuten kai tullut toimeen ihmisten kanssa. Hoiti Tyler Breezeä rahantoivossa mutta raivostui ainoalle ystävälleen Lancelle ja otti epähuomiossa väärät rattaat ja kidnappasi lapsen. Lopulta jostain kumman syystä päätti ryöstää pankin ja piti helventimoisen puheen:

Jericho: VITTU RAHAT TÄNNE TAI MUUTEN AMMUN TÄMÄN KUSIPÄÄ KAKARAN JOKA ON VÄÄRÄ KAKARA JOKA PITI MULLA OLLA HOIDOSSA, HALUAN TULLA VAAN PAINIJAKSI MUTTA KAIKKI MENEE PIELEEN VITTU. VIHAAN LAPSIA, MULLA EI OO RAHAA, MUN ISÄ ON PASKIAINEN, OLEN HULLU, MUA VIHATAAN YMPÄRI KANADAA. HEI VALVONTAKAMERA KUVAA MUA TARKKAAN, MULLA EI OLE MITÄÄN VITUN MENETTETÄVÄÄ ENÄÄ, JOKO MINUSTA TULEE PAINIJA TAI MENEN VANKILAAN VITTU, ARVATKAA MILTÄ MINUSTA TUNTUU KUN MUN OMA ISÄ VIHAA MINUA EIKÄ HALUA MINUSTA PAINIJAA, ITE SE ON PASKA JÄÄKIEKKOILIJA SAATANA, SIT MÄ EN SAA MUITA TÖITÄ KUN LASTENVAHTINA VAIKKA VITTU VIHAAN LAPSIA VIHAAN NIITEN ITKUA, VIHAAN NIITEN VAIPPOJA VIHAAN SITÄ KUINKA NE SYÖ PELKKÄÄ ÄIDIN TISSIÄ NIIN EN VOI RUOKKIA NIITÄ JA NE VAAN ITKEE KOKO AJAN JA VIHAAN SITÄ KUINKA LANCE STORM VITTUILI MULLE JA OTIN VÄÄRÄN LAPSEN JA NYT MINUSTA ON VITTU KUVA TELEVISIOSSA JA MUA PIDETÄÄN LASTENKAAPPAJANA VAIKKA HALUSIN VAAN HOITAA PASKAA TYLERIÄ ETTÄ SAISIN RAHAA JA OTIN VÄÄRÄN LAPSEN JA NYT OLEN MUKA LAPSIKAAPPAAJA NO SAATANA JOS TE SITÄ HALUATTE, HEI POLIISI LÄSKI BIG BOSS MAN KUKA KATSOO TÄTÄ VITTU JOSKUS MYÖHEMMIN TUOSTA KAMERASTA OLET VITUN LÄSKI JA PIDIT MUA LAPSIKAAPPAJANA NIIN TOIVOMUKSESI TOTEUTUI, KATSO MUA OLEN LAPSIKAAPPAAJA VITTU, RAISKAAN SEN SAAATANA OLEN VAIN PIENESTÄ POJASTA ASTI HALUNUT OLLA PAINIJA MIKSIKÖ? HYVÄ KUN KYSYITTE KOSKA HALUAN OLLA ERILAINEN, OLIN AINA ERILAINEN LAPSI, KUN MUUT KANADAN LAPSET PELAA JÄÄKIEKKOA NIIN MUA EI VITTU KIINOSTA MIKÄÄN JÄÄKIEKKO, VIHAAN KANADAA, TÄÄLLÄ ON AINA KYLMÄ JA PELATAAN JÄÄKIEKKOA, HALUAN MUUTTAA AMERIKKAAN JA PAINIA KAIKKIALLA YMPÄRI MAAILMAN MUTTA EN TÄÄLLÄ VITUN KANADASSA, TÄÄLLÄ TE IHMISET VAAN PELAATTE JÄÄKIEKKOA, VIHAAN TEITÄ KAIKKIA, OLETTE IDIOOTTEJA. KERRON TEILLE VITTU TARINAN KOULUSTANI, OLIN YKKÖSELLÄ JA MULLA OLI MAAILMAN HIENOIN TAKKI MUTTA ERÄÄNÄ PÄIVÄNÄ YKSI VITUN DENA AMBER RIKKOI SEN KOSKA SEN MIELESTÄ SE EI SOPINUT JÄÄKIEKKO MAINEISEEN KOULUUMME, SAATANA VIHANA SITÄ JÄTKÄÄ VIHAAN KOKO KANADAA. RAHAT TÄNNE TAI LAPSIT KUOLEE JA KUN SAAN RAHAT NIIN LÄHDEN AMERIKKAAN ULKOMAILLE JA EN ENÄÄ IKINÄ IKINÄÄÄÄÄ PALAA KANADAAN OLEN PARAS SIINÄ MITÄ TEEN JA TÄLLÄ HETKELLÄ RYÖSTÄN TÄN PANKIN MITÄ VITTUA KUISKALET PANKKIVIRKAILIJA SANO SE MULLEKIN SAATANA SANO.

Pankkivirkailija: Tässä rahat
JERICHO: Would you please … SHUT. THE HELL. UP! MINULLA ON VITTU TARINA KESKEN, EN VITTU OTA RAHOJA ENNEN KUN OLEN LOPETTANUT PUHUMISEN, KUKA VITTU PAINO HÄLYTYSNAPPIA KUN POLIISIT ON TUOLLA VITUN PIHALLA

random: Anteeksi Jericho, se olin minä, älä ammu minua.

JERICHO: HILJAA JUNIOR, MINÄ PUHUN NYT Welcome to BANK IS JERICHO! TÄMÄ ALKAAKIN OLLA JO TÄSSÄ, RAHAT TÄNNE, MEEN TAKAOVESTA JA MUUTAN AMERIKKAAN.

Tuollaisen puheen Jericho piti ykköskauden jaksossa 4 nimeltä Konttaus Karkaus. Lopulta hän joutu kuulusteluihin ja joutu oudon kahvi asianajajan asiakkaaksi ja ei, otunga ei aja kahvin asiaa. mitä vitun asiaa kahvilla voisi olla edes? Otunga tykkäsi juoda kahvia vitusti mutta lopulta joutui kuolemaan mutta

hänen ikimuistoinen lause jäi elämään:

Mitä vittua, osuiko kahviini?

Mutta siis pahat miehet tappo Otungan, sama pahat miehet on Vince Mcmahon apulaisia ketkä yrittää tappaa erään vankila kundin ennen kun se todistaa Vinceä vastaan ja tosiaan Jericho joutu sinne vankilaan nimeltä fox river elikkäs kettu järvi. Kettu järvessä alkoi jännä kakkoskausi kun selvisi että huumeiten kuningas jeff hardy hallitsee vankilaa apunaan sekopää ambrose ja jerichon tehtävä on tappaa jeff hardy että saisi sopimuksen wwehen. Sitten vankilaan lensi kirjaimellisesti laskuvarjolla tatuointi tyyppi Corey Graves jolla on vankilan kartta ihossaan ja ne aikovat paeta yhdessä, ja siitä kaikki tämä jatkuu kakkoskauden jatkuessa jälleen

Diary jatkuu!
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Mahtavaa että tämä eeppisyys jatkuu vihdoin. Tätä on odotettu. Kertausta lueskellessa alkoi omiakin kirjoitussormia kutitella joten voi olla että Suplex City saa myös jatkoa lähitulevaisuudessa jos saan aikaiseksi. Siitäkin viimeksi syyskuussa tullut jakso. Herran jestas kun se aika lentää.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Sandz
Jobber
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Tammi 2017, 16:12

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Sandz »

Vaikuttaa huikealta rajoja rikkovalta diarylta, pitänee lukea tuotantosi läpi. :)

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Teme »

Chris Jerichon vankila aika kausi 2 jakso 6
Ryhmäkokous

Elikkäs viime jaksossa pakoryhmässä oli jo Dean, Corey, Jericho, Jeff, Jimmy Havoc ja jakso loppui siihen kun valot sammuivat ja ihmisiä seisoi edessä ja he halusivat mukaan, ketkä he?
Jericho ja Corey jähmettyvät kun näkevät Wyattit heidän edessään, niitä ei näkjöään kiinosta suihkutappelu tänä kauniina päivänä.

Bray Wyatt: Saanko esittäytyä, olen Bray Wyatt ja tässä on perheeni, Luke, Erick, Braun ja Abigail.
Jericho: Ootteko sisaruksia?

Corey tönää Jerichosta koska erittäin tyhmä kysymys.

Bray: Emme ole sisaruksia Jericho.
Jericho: Mistä tiedätte nimeni?
Bray: Tiedänpähän vaan ja Corey kai otamme veljesi mukaan pakoretkelle?
Jericho: Veljesi?
Bray: Ja Jericho tiedämme lapusta mutta emme kerro siitä koska se voisi aiheuttaa vaikeuksia pakoon pääsemille.

Deanin Ambrose Ambrosen Dean on lopettanut suihkutappelun ja hiipinyt nurkan taakse kuuntelemaan.

Ambrose: PÖÖ, minne me paetaan ja mitä?
Bray: Elikkäs pakoporukka on nyt koossa, Viholliseni Jimmy Havoc missä onkaan, lastenvahti Jericho, tatuointi corey ja pedofiili ambrose.
Ambrose: Anteeksi vaan Bray mutta en ole pedofiili, olen täällä koska varastin leivän.
Bray: Ambrose luuletko ettei me tiedetä kuka olet, perheeni tietää kaiken, olet Ambrosen sukua ja se selviää meille kaikille heti kun päästään täältä ulos.
Ambrose: Jos autatte mut ulos niin lupaan ettei selviä.

Muualla Jeff Hardy miettii yhä kuka vittu on Corey Graves tai Chris Jericho, ovatko he hänen tappajansa Vincen puolesta vai hänen pakokeinosa ulos. Yhtäkkiä oveen koputetaan.

Jeff: Sisään.
Jimmy: Terve Hardy
Jeff: Terve Havoc
Jimmy: Tiedäthän että huomenna on se päivä
Jeff: Tiedän, meidät luvatiin tappaa huomenna
Jimmy: Juu mutta jos me selvitään huominen niin minulla voi olla pakokeino täällä

Jeff hämmentyy ja on äimän käkenä

Jeff: Mikä se on?
Jimmy: Tulokkaamme aikoo paeta.
Jeff: Corey ja Jerichoko, miten vitussa, ei heillä ole mitään tietoa tästä vankilasta, he ovat olleet täällä alle viikon.
Jimmy: Kun olen murhanut ihmisiä kylmäverisesti, olen huomanut heissä erikoispiirteitä aina ja huomaan nyt että Jericho salaa jotain ja Corey on erikoinen.
Jeff: Corey selvisi huumeista liian nopeasti.
Jimmy: Haluatko että haen vasarani.
Jeff: Ei, jos he pakenevat, mekin.

Muualla Mark Henry on huomanut missä vitussa porukka on kun ei suihkussa ketään ja löytää pakoryhmän puhumassa paostaan ja Corey näyttää tatuointiaan kaikille. Jimmy Havoc ja Jeff Hardy hiipivät paikalle ja Jimmy iskee kirveen Henryn päähän.

Jimmy: Moi pojat, ehkä olisi parempi että ette puhu tästä täällä julkisesti etten joudu tuhlaamaan mun kirvestä ennempää, terähän siitä kuuluu.

Kaikki kääntyvät shokissa katsomaan Jimmyä ja Jeffiä.

Jeff: Miten olisi vaikka minun huoneeni, ja Ambrose olen pettynyt sinuun. Luulin että voin luottaa sinuun mutta täällä sitä vaan puhutaan paosta ilman mua. NYT KAIKKI HUONEESEENI.
Jimmy: Tai kirves tulee päähän.

Kaikki lähtee seuraamaan Hardya koska ei halua kirvestä päähän, Jericho on hermostunut koska tietää jos tää ei onnistu pakeneminen niin hänen pitää tappa Jeff Hardy päästäkseen pois ja saadakseen wwe sopimuksen mutta miten ihmeessä Bray Wyatt tietää lapusta missä lukee Jeff Hardy, Jänniä kyssäreitä. Jericho kuulee kahden vangin puhuvan ja on kuulevinaan tutun nimen keskustelussa.

?: Tiedäthän Breezet.
?: Juu tiedän, tiedät että tiedän, oltiin niiten naapurit ennen sitä tapahtumaa.
?: Elina on kuulemma vankilassa tuossa viereisessä naisvankilassa.

Jericho jättää keskustelun omaan arvoonsa koska on nyt on tärkeimpiäkin asioita tehtänä, pakoreissu monen hullun kanssa ja liikaa kyssäreitä. Miksi hänen pitää tappaa Jeff Hardy, Mitä Ambrose sukunimi oikein meinaa ulkopuolella vankilan, Miksi Havoc kantaa kirvestä joka paikkaan, keitä on wyattit, Miksi Corey tuli oikeasti tänne laskuvarjolla vankilan kartta tatuoituna ihoonsa?

He ovat perillä huoneessa ja Jeff pitää perinteisen huumepuheensa ja että tulee mukaan karkausjengiin mutta Jericho päätää hiippiä pois. Jericho kävelee ympäriinsä kunnes Löytää Tom Phillipin ja vetää sen seinään.

Jericho: Sähät olet Coreyn pikkuveli.
Tom: Kuka Corey?
Jericho: Lopeta kusettaminen, olet Tom Graves ja olet täällä koska naapurisi kyllästyi sinuun tv ruudussaan uutisten lukijana ja lavasti sinut.
Tom: Kuka olet ja mistä tiedät tämän kaiken?
Jericho: En tiennytkään, tiesin vaan että Corey on sun isoveli kuka tuli hakemaan sinua, loput päättelin itse ja näin sut kerran tvssä ja olit paska niin aattelin että joku naapuri vaikka lavasti sinut, mutta nyt kiitos sun, tiedän.
Corey: Mutta
Jericho: Shut up Junior, mietin.

Jericho miettii ahkerasti ja päättää viedä Tomin karkausjengin luo ja karata vankilasta niin ei tarte tappaa ketään. Jericho on viemässä Tomia takasin kun heidän eteensä ilmaantuu pyssymies.

Pyssymies: Jericho Jericho et ole tehdyt mitään asian eteen ja Vince on kärsimätön joten me hoidamme homman loppuun.
Jericho: Ei ei ei, hoidan homman tänään, Jeff kuolee.
Pyssymies: Ei auta enää ja etenkin kun salakuuntelimme teitä ja aiotte karata niin meidän pitää tulla nyt heti tappamaan Jeff Hardy ja eräs toinen kenen nimeä emme saa kertoa sinulle, aiemmin piti huomenna mutta Vince haluaa vauhdittaa asioita.
Jericho: Entä sopimukseni?
Pyssymies: Kuolleena ei saa sopimuksia.
Jericho: En ole kuollut.
Pyssymies: Et vielä.

Pyssymies osoittaa Jerichoa mutta Kirves!

Jimmy: Näyttää siltä että tulin ajoissa, mitäs täällä tapahtuu.

Jericho ei ehdi vastata kun taivaalta kuuluu pamaus ja tuhansia asemiehiä laskeutuu laskuvarjoineen tappaamaan kaikki vankilassa olijat, alkaa kaaos. Jimmy juoksee tappamaan ihmisiä kirveillä ja Corey hiippii Jerichon ja veljensä luo.

Corey: Moi Jericho ja moi veli, on aika karata.
Jericho: Entä muut?
Corey: Ei voi mitään, joko pakenemme nyt kolmisteen tai kuolemme luoteihin.

LOPPU
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Teme »

Chris Jerichon vankila aika kausi 2 jakso 7

Eeppinen karkaus

Vankilassa on kaaos, Vincen lähettämiä asemiehiä kaikkialla minne silmä sitten näkeekin, paitsi jos on sokea. He tulivat tappamaan Kaikki mutta etenkin Jeff Hardyn kuka todistaa huumeoikeusjutussa Vinceä vastaan myöhemmin samassa kuussa. Nyt he haluavat myös tappaa Chris Jerichon joka ei tappanut Jeff Hardya. Chris Jericho, Corey Graves ja Tom Graves aikovat paeta vankilasta nyt kaaoksen turvin, heidän pitää mennä Jeff Hardyn huoneeseen kenenkään huomaamatta koska se on entinen vartijan toimisto missä on salaovi missä pääsee maan alle.

Jericho: Oletko varma että tämä toimii?
Corey: Olen, meidän vaan pitää noudattaa ohjeita mitä ihoni sanoo.
Jericho: Ehkä oudoin kuulemani lause ikinä.
Corey: Mitä aiot tehdä ekana kun pääset pos?
Jericho: Haen isäni ja elämme ikuisesti karkauselämää.
Corey: Miksi olet edes täällä?
Jericho: Pitkä tarina mutta mut lavastetiin ja mun piti tappaa Jeff Hardy.
Corey: Miksi?
Jericho: Pitkä tarina.

Samaan aikaan muu karkausryhmä huomaa kaaoksen keskellä että Jerichoa ja Coreyta ei näy missään.

Jeff: Missä vitussa Jericho ja meidän kartta on?
Dean: Enpäs tiedä pomo.
Jeff: He aikovat vittu karata ilman meitä.
Dean: Ei ne voi, lupasin jo isoisälle että Ambroset on pian koossa taas.
Jeff: Häh?
Dean: Unohda.

Deanilla on isoisä kenelle se lupasi että Ambroset on pian koossa taas, mitä ihmettä?

Jimmy Havoc tappaa kymmenen miestä kirveellään.

Jeff ja Dean ovat lähdössä etsimään Coreyta ja Jerichoa.
Jeff: Onko nyt sulla puolet?
Dean: On.
Jeff: Muista että meidän pitää suojella näitä reppuja henkemme uhalla, nämä huumeet ovat meidän ainoa keino saada Vince unohtamaan mut.
Dean: Ja niillä on kiva leikkiä.
Jeff: Dean tämä ei ole leikkiä, täällä on pyssymiehiä, vankeja ja ehkä mies kenen pitää tappaa minut, etsitään nyt Corey ja Jericho ennen kun ne karkaa.

Nurkan takana Jericho, Corey ja Tom odottaa että Jeff ja Dean lähtee etsimään heitä että he pääsevät sinne salaovelle. Mutta takaa kuuluu tuttu ääni.

Jimmy Havoc: Kirvestä päähän vai mennäänkö sisään.

Jimmy vie kolmikon sisään Jeff Hardyn huoneeseen.

Jimmy: Katsos Jeff keitä löysin, eiköhän lähdetä karkaamaan.
Jeff: Kerro Corey pakko suunnitelma.
Corey: En vitussa.
Ambrose nostaa käden ylös.

Dean: Minulla olisi kysymys.

Kaikki tuijottaa Ambrosea ja odottaa että se sanoo jotakin.

Dean: Niin tota juu, Miksi Tom on teidän kaan?

Wyattit ihmestyy pimeydestä.

Bray: Tom on Coreyn veli.
Jeff: mielenkiintoista mutta nyt ei ole aikaa leikkeihin, Vince lähetti nämä pyssymiehet tappamaan minut ja jossain täällä on tappajakin minua varten.

Jericho säikähtää kun Jeff katsoo häntä kun sanoo tuon.

Jeff: Jotenka Corey kerro suunnitelma.
Core: En vitussa edellekään.
Jeff: Tiedät mitä tehdä Dean.
Dean ottaa huumeruiskun ja aikoo iskeä sen Coreyn kaulaan kunnes Jericho huutaa lopettakaa heti lopettakaa heti.

Jeff: Jericho turpa kii, tiedän että olette tulokkaita ja pidätte toistenne puolia mutta meidän pitää tehdä tämä jos Corey ei suostu muuten kertomaan tietojansa.
Jericho: Ottakaa sen paita pois.

Kaikki tuijottaa Jerichoa erittäin hämmentyneinä.

Bray: Yleensä tiedän kaiken ja totean vain asioita mitä pitää sanoa ääneen mutta nyt kyllä en tiennyt että Chris Jericho on homo.
Jeff: Ambrose eikö homotutka toimi?

Ambrose katsoo Hardya vihaisena.

Jericho: En ole homo mutta ottakaa sen paita pois niin tiedätte mistä puhun.
Ambrose: Ilo mielin.

Ambrose hyökkää Coreyn kimppuun, Tom yrittää estää mutta Havoc näyttää kirvestä hänelle ja Tom kipittää Jerichon taakse, Ambrose saa otettua Coreyn paidan pois.

Ambrose: Se on kartta.
Bray: Kyllä Ambrose, se on kartta, kiitos kun sanoit tämän ilmiselvän asian.
Jeff: Kartta mutta mikä kartta?
Jimmy: Jos voisin veikata niin ehkä vankilan pohjakartta jonka Corey teetätti ihoonsa että tietäisi jokaisen homman täältä vankilasta että voisi pelastaa veljensä vankilalta.

Kaikki tuijottaa Jimmyä.

Jimmy: Mitä, kirveen kantamiseen tarvitaan viisautta.

Kaikki alkavat tutkailemaan Coreyn lihaksia tai no tatuointia kun yksi asemies eksyy huoneeseen.
Asemies: Kädet ylös!

Bray: Mä hoidan. Miksi sinä osoitat minua aseella?
Asemies: Se on käskyni.
Bray: No näetkö perheeni tässä, tämä mies tässä on Luke Harper. Näetkö hänet?
Asemies: Näen.

Bray sanoo pipolipom ja Harper katoaa. Asemies sanoo mitä vittua kunnes hänen niskansa taitetaan katkia. Luke ihmestyy näkyviin taas.

Bray: Taikuutta tarvitaan.
Jeff: Ei millään pahalla Bray mutta jos osaat taikuutta niin taiot meidät vittuun pois täältä.
Bray: Sulla huumeet, mulla taiat mutta mikään niistä ei auta.
Corey: Ne ei auta mutta tulkaa nyt jumalauta auttamaan tämän hyllyn kanssa, salaovi on tän takana.
Bray: Anna kun Strowman hoitaa.

Strowman tulee ja työntää kaapin pois sekunnissa.

Braun: RAUR.
Corey: Ok, nyt mennään.

Corey koittaa avata ovea mutta ei saa sitä auki ja jatkaa yrittämistä ja yrittämistä.

Jeff: Jotkut ei ehkä pidä mua fiksuna mutta joku ei näköjään aattelut loppuun asti.
Ambrose: En itse ole fiksuin mies täällä mutta eikö oveen tarvita avain.
Corey: No vahinkoja sattuu.
Jeff: No onko sulla avain vai ei.
Ambrose: Isket Coreyhin huumetta ja se kuvittelee avaimen käteensä.
Jimmy: Luoja oot tyhmä.
Corey: Minulla ei ole avainta.
Jeff: Mistä se löytyy, katso ihoasi.
Corey: No tota noin en ajattelut koko avainta.
Jeff: Eli sulla ei ole hajuakaan onko koko avainta edes olemassa.
Corey: No jos vaikka katsotas entisestä johtajan huoneesta.
Jeff: Missä se on?

Corey ottaa paidan pois ja kaikki alkavat tutkimaan eikä kuule hakkauksen ääniä. Puoli tuntia kuluu kunnes kuuluu:
Jimmy: Hei miehet, eiköhän mennä.

Kaikki kääntyvät Jimmyyn ja huomaavat että Jimmy on kaivanut tunnelin oven alle.

Jeff: Mennään.
Corey: Tota noin, otinko tämän tatuoinin turhaan.
Ambrose: Älä huoli, näytät coolilta.

Kaikki lähtevät maan alle mutta sitten asemiehet juoksee paikalle ja ampuu, Jericho, Tom, Corey, Wyattit, Jimmy menevät edellä, Jeff ja Dean tulevat takana. asemiehet älyävät alkaa hyppimään maan päällä että tunneli sortuisi. Jericho huomaa tilaisuutensa tulleen ja lyö Jeffiä ja ottaa Hardylta aseen.

Jeff: Mitä vittua teet, älä osoittele meitä, tää sortuu pian.
Jericho: So, ei me teitä tarvita, huumekuningasta ja Pedofiilia vittu, me karataan vittu nyt pois, minä, Corey ja Tom.
Wyattit: ENTÄ ME?
Jericho: Te tulette nyt mukaan mutta erotaan heti kun mahdollista.
Jeff: Et vittu oo tosissasi Jericho, jätät mut tänne ton sekopään kaan ja otat mielummin mukaasi kirvesmurhaajan joka voi milloin tahansa iskeä kirveen päähäsi.
Jericho: Ainakin hän oli hyödyllinen, mitä ei voi sanoa teistä.
Jeff: Tiedätkö kuka olen, mun on päästävä ulos.

Jericho esittää ettei tiedä.

Jericho: Ei kiinosta kuka olet.

Jeff saa tarpeekseen pelleilystä ja iskee salaman nopeasti Jerichon kaulaan huumeneulan.

Jeff: Corey nyt sun on pakko ottaa mut mukaan, vain mä tiedän miten Jericho selviää tästä elossa.
Corey: Jumalauta, tulkaa sitten.

Jeff ottaa aseen Jericholta ja kääntyy Ambrosea kohti.

Jeff: Sori Ambrose mutta et ole enää luotettava apumies ja olet liian pedofiili mun makuun.

Jeff on juuri ampussa Ambrosea kun tunneli sortuu ja Ambrose jää toiselle puolelle huutamaan kostoa kaikille ketkä karkaa tällä hetkellä ja ikuista Ambrosen perheen vihaa.

Ambrose jää taakse ja asemiehet tulevat mutta ei hätää Ambrosella ole.

Ambrose: Hei, Olen Dean Ambrose, kyllä Ambrose.

Asemiehet laskee aseensa.

Muut ovat jo pääsemässä ulos ja löytävät oven joka aukeaa metsään missä ei ole vartijoita, he ovat ulkona. Wyattit katovat, Jimmy Havoc katoaa kirveensä kaan.

Corey: Tämä oli sitten tässä Jeff, mene, jätä Jericho meille.
Jericho on yhä huumetokkurassa.
Jeff: Okei, ja kiitoksia nyt toki että autoitte mut vapaaksi, en nyt pääse sinne oikeudenkäyntiin mutta ei se mitään, pääasia on että olen vapaa ja mulla on huumeeni.

Jeff järkyttyy.

Jeff: Vittu vittu vittu saatana.
Corey: Mitä nyt?
Jeff: NE TOISET PUOLET HUMEISTA OLI AMBROSEN REPUSSA, DEAN FUCKIN AMBROSELLA ON NYT 50 PROSENTTIA MUN HUUMEISTA. Ties mitä hän niillä tekee.
Corey: Saanko kysyä mitä erityistä niissä huumeissa on?
Jeff: Sä tiedät kyllä, olit niissä, sun versio aiheutti pelkkää hallusanatioo mutta näissä mitä mulla on täällä repussa ja Deanilla on, niillä saadaan ihminen unohtamaan asioita ja tottelemaan sitä kuka ikinä antaa huumeita.
Corey: Okei.
Jeff: No eihän se se sulle kuulu mutta lähden nyt.

Jeff tönäisee Jerichon Coreylle ja Tomille ja samalla Jerichon taskusta lentää jonkin lappu.

Jeff: Mikäs tuo on?

Jeff nostaa lapun kädessä ja järkyttyy.

Jeff: Mitä vittua.

Jeff ottaa aseen ja ampuu Tomia ja Coreyta jalkoihin ja ottaa Jerichon kantoon.

Corey: Mitä vittua, au saatana. ootko kunnossa veli?
Tom: Vähän niiku.
Corey: Miksi noin teit Jeff.

Jeff näyttää lappua.

Jeff: Tässä lapussa lukee Nimeni, Chris Jericholla on lappu missä lukee nimeni eli hän tiesi mut jo ennen kun tuli vankilaan ja on varmasti tekemisissä Vince Mcmahon kanssa, joten jos ei haittaa niin pidän Chris Jerichon kumminkin itselläni, moikka.

Loppu
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Teme »

Chris Jerichon vankila aika kausi 2 jakso 8

Olemme kahden nyt

Viime jakso loppui eeppiseen pakoon mutta sitten lappu tippui Jerichon taskusta, se kuuluisa lappu, kaikki tietää sen ja on kiinostunut siitä jopa ennemän kuin kuka käy paskalla päivittäin. Mutta kumminkin lapussa luki Jeff Hardy ja Jeff sai lukea sen. Jericholle annetiin Jeffin nimi silloin ykköskauden lopussa että hän voi tappaa Hardyn ennen kun Hardy todistaa Vinceä vastaan oikeudessa. Mutta nyt he ovat kahden jossain pimeässä huoneessa.
Jeff: Herätys Jericho

Jericho tosiaan herää kun jääkylmää vettä koko ämpärillinen kaatuu hänen päälleen, mitä tämä on, onko tämä ice water bucket challenge all over again, ei.

Jericho: Mitä vittua, missä oon.
Jeff: Selitä minulle tämä.
Jeff pistää lapun Jerichon syliin ja Jericho järkyttyy.

Jericho: Tota.
Jeff: Turpa kiinni, tiedän kuka olet. Nyt älyän tämän kaiken, olet Chris Jericho. Sinusta oli uutisiakin, olisi pitänyt älytä. Kuuluisa Chris Jericho, lastenhoitaja joka halusi painijaksi. Vince taisi tehdä sun kaan diilin.
Jericho: Minkä diilin, kuka Vince?
Jeff: Turpa kiinnim huumeiten kuningas puhuu äläkä esitä tyhmää. Tiedät kuka olen, olet nähdyt mihin pystyn, Vince pelkää tulevaa oikeudenkäyntiä missä todistan sitä vastaa ja se joutuu vankilaan ja sä tulit tappamaan mua ennen kun voin tehdä sen, vai mitä? Ja jos olisit onnistunut tappamaan minut, Vince olisi vapauttanut sut vankilasta ja olisit saanut painijasopimuksen wwe:hen. Mutta et onnistunut tappamaan minua ja et saa sopparia wwehen nyt, miltä se tuntuu?
Jericho: Rehellisesti sanottuna ihan sama, kunhan olen vapaa vankilasta mihin jouduin koska Vince lavasti minut.
Jeff: Älä yritä Jericho, sun unelma on ja tulee aina olemaan olla wwe painija, main eventtaa wrestlemaniaa. Mutta se ei tule enää onnistumaan kun olet vankikarkuri.
Jericho: Ei millään pahalla mutta et sätkään pysty enää todistamaan vinceä vastaan oikeudessa, olet vankikarkuri.
Jeff: Tiedän sen tyhmä mutta sun avulla voin onnistua yhdessä asiassa ja sä saat tehdä sen minulle.
Jericho: Minkä?
Jeff: Tappaa Vince.

Jericho: Miksi helvetissä auttaisin sinua?
Jeff: Miltä kuulostaa uskomaton tarjous?
Jericho: Uskon että se kuulostaa uskomatomalta.
Jeff: Totta niin kuulostaa. Jos tapat Vincen niin voit päästä painijaksi WWE:hen.
Jericho: En jotenkin usko sitä jos tapan Vincen, saisin sopparin.
Jeff: Minun huumeilla pääset.
Jericho: En ikimaailmassa tekisi diiliä huumeiten kuninkaan kanssa.
Jeff: Kuka nousee Vincen tilalle jos Vince kuolee?
Jericho: Varmaa Linda.
Jeff: Totta, jos isken huumeruiskuni Lindaan, mitä käy?
Jericho: Linda näkee harhoja.
Jeff: Ja mitä myös ehkä?
Jericho: Tottelee mitä sanot.
Jeff: Jos vaikka sanoisin näin Linda Mcmahon palkkaapas Chris Jericho sopimukseen.
Jericho: Se palkkaisi minut sopimukseen.
Jeff: Totta, miten on, onko meillä diili.

Jericho sulkee silmänsä ja näkee David Otungan kahvinsa kanssa joka nyökyttää. Jericho miettii mitä vittua kunnes sanoo:

Jericho: Meillä on diili, miten me tehdään se.
Jeff: Hienoa, miten me tehdään, etkö oo ennen tappanut ketään?
Jericho: Olen tappanut mutta en oikeasti, tajuatko?
Jef: Olet monimutkainen mies. Mutta miten me tapetaan Vince, miten me päästään Vincen lähelle, miten me vältellään poliiseja, miten, voi miten.
Jericho: No miten?
Jeff: Jäämällä kiinni.
Jericho: Turpa kii, me just karatiin.
Jeff: Mikä ei kuulunut minun alkuperäisiin suunniltemaan etkä kyllä sätkään. Olisi vaan helpompaa ollut istua vankilassa ja sitten todistaa oikeudessa sitä vastaan mutta sitten sä tulit ja sulla ja mun huumeilla voin saada mitä haluan.
Jericho: Mitä haluat?
Jeff: No sä tapat Vincen, me huumataan Linda, saat sopparin, saat mestaruuden, huumaan lindan uudelleen, jobbaat mulle mestaruutesi Wrestlemanian main eventissä.
Jericho: Enpäs nyt tiiä.
Jeff: Turpa kiinni. Nyt meidän pitää löytää puhelin.
He lähtevät kävelemään.
Jericho: Miksi et muuten itse tapa Vinceä.
Jeff: En likaa käsiäni.

Ohikulkija kävelee ohi tai ei kävelekään koska Jeff katkaisee sen niskat ja ottaa puhelimen taskusta.

Jericho: Et likaa käsiäsi?
Jeff: Mitä nyt välillä, ennemän tykkään ruiskuttaa huumeita ihmisiin.

Jeff tutkii puhelinta ja tuijottaa sitten Jerichoa.

Jeff: Mikäköhän on Vincen puhelinumero?
Jericho: No ei sattunut silloin antaa numeroa samalla kun anto sun nimen.
Jeff: Tapasit Vincen?
Jericho: En kun joku korsto John Abruzzi mikä lie anto sen.
Jeff: Ok, no soitan nollakakkoseen.

Puhelin hälyttää.

Asiakaspalvelija Trump: Täällä asiakaspalvelija Trump nollakakkosesta, miten voin auttaa teitä tänään?
Jeff: No moro, täällä Jeff Hardy.
Trump: Jeff Hardyko?
Jeff: Juu mutta ei se kuka karkasi vankilasta, olen nimikaima.
Trump: Selvä.
Jeff: Tuskin säkään olet se kuuluisa bisnesmies Donal Trump?
Trump: En tietenkään, köhköhköh.
Jeff: Mitä sanoit?
Trump: En mitään, miten voin auttaa?
Jeff: No tämähän voi nyt kuulostaa todella erikoiselta koska tämä on aika iso sattuma.
Trump: Sattuma?
Jeff: Niin katsos kun minä olen saman niminen kun se huumeiten kuningas kenellä on se oikeudenkäynti ja karkasi vankilasta ja kaikkea.
Trump: Niin olet, mitä siitä?
Jeff: No sattumoisin haluaisin Vince Mcmahonin numeron.
Trump: Aika iso sattuma.
Jeff: No sattumia sattuu ja sä et ole hyvä asiakaspalvelija jos et anna minulle puhelinnumeroa mitä toivoin, antaisitko pomollesi.
Trump: Tietenkin annan numeron, ei tässä nyt tarvitse pomoa häiritä.
Jeff: Niin se numero?
Trump: juu odotas.

Tauko musiikkia:

Jeff alkaa laulamaan mukana ja Jericho alkaa tuijottamaan sitä ja Jeff lopettaa.

Trump: No niin täällä taas.
Jeff: Hienoa.
Trump: Onko sinulla paperia ja kynä?
Jeff: No ei kyllä ole, odota hetki.
Jeff ottaa veitsen taskustaan.
Jeff: Olen valmis.
Trump: 04069112666

Jeff kirjoittaa numerot veitsellä käteensä.

Jeff: Paljon kiitoksia.

Jeff sammuttaa puhelimen ja heittää sen järveen, kyllä siinä on järvi.

Jeff: Noin, meillä on numero, enää soitto.
Jericho: Tota noin heitit juuri puhelimen järveen.
Jeff: Niin ettei meitä jäljitetä.
Jericho: No millä ajattelit soittaa?
Jeff: Tarvitaan puhelin.

Ohikulkija kävelee ohi, no vitut.

Jericho: Ei ohikulkijaa.
Jeff: Outoa, viimeksi se toimi.
Jericho: Missä vitussa me edes ollaan?
Jeff: Enpäs tiiä, karkasimme vankilasta, sulta tippu se lappu, olit tokkurassa, otin sun kantoon ja vein sut tolle latoon.
Jericho: Ollaanko enää edes amerikassa?
Jeff: Ei kun kannoin sua 100 tuntia ja ollaan sun kotikonnuilla kanadassa, ootko tyhmä?
Jericho: Turpa kiinni.
Jeff: Noinko sanoit lapsille keitä hoidit?
Jericho: En ole lastenhoitaja, hoidin yhtä lasta yhden päivän ajan.
Jeff: juu uskotaan.
Jericho: Tuolla on tie, mennään sinne.
Jeff: Että voit heittää mut auton alle, ei kiitos.
Jericho: Miksi tekisin niin?
Jeff: Sehän on sun tehtävä, tässä on tämä lappu.
Jericho: Se on historiaa se.
Jeff: Sitä paitsi emme voi mennä autotielle, siellä ajaa autoja.
Jericho: Se on se idea, kysytään apua.
Jeff: Kaksi vankikarkuria kysyy apua, sehän menisi hyvin. Emme voi jäädä kiinni vaan randomille ohikulkijalle joka soittaa randomit poliisit, joudutas vaan takas vankilaan. Meidän pitää jäädä kiinni Vincelle ja Vincen poliiseille että päästään lähelle ja tapetaan se.
Jericho: No pöllitään auto, etsitään puhelin.
Jeff: Tai sitten tapan sen autonkuskin ja otetaan sen puhelin ja soitetaan Vincelle?
Jericho: Käy se niikin mutta luulin että et likaa käsiäsi.
Jeff: No mitäs nyt kaksi kertaa päivässä tekee pahaa kellekään, et sä kumminkaan uskalla.
Jericho: Uhkasin tappaa vauvan aseella pankissa, miksen uskaltaisi?
Jeff: Olet nössö.
Jericho: Mennäänkö nyt vaan?
Jeff: No sä kävelet edessä.
Jericho: No jos huumeitenkuningas niin vaatii.
Jeff: Turpa kiinni.

Jeff ja Jericho lähtevät kävelemään ja lopulta he ovat autotiellä mutta ei näy autoja.

Jericho: Missä kaikki on?
Jeff: En tiedä miten siellä kanadassa asiat on mutta amerikassa tälläisellä pikkutiellä ei aja autoja jonoissa. Nyt odotetaan.

Odotusmusiikkia:
Tunteja ja tunteja kuluu kun yhtäkkiä hieno auto saapuu paikalle:

Kuva

Jeff: Katsos auto. Jericho tee jotain.

Jericho hyppää auton eteen ja auto törmää Jerichoon ja Jericho kierähtää auton yli maahan, Jeff katsoo tilanetta kummissaan, Jericho makaa maassa tuskissaan, kuski juoksee paikalle ja katsoo Jerichoa, Jericho avaa silmät, kuski säikähtää, Jericho lyö kuskia turpaan ja heittää sen auton takalasista läpi.

Jeff: Mitä vittua?
Jericho: Käskit tehdä jotain.
Jeff: En nyt odottanut mitään tuollaista, olisit voinut vaikka vaan mennä sen eteen ja vilkuttaa sen pysähtymään.
Jericho: Ai

Kuski hyökkää Jerichon kimppuun takaapäin.

Jeff: Mitä vittua nyt?

Kuski heittää Jerichon maahan ja antaa sille turpiin urakalla.

Kuski: Olen Mike Tyson saatana.
Jeff: Nyt riittää.

Jeff iskee Mike Tyson tajuttomaksi huumeruiskullaan ja nappaa puhelimen.

Jeff: Hyvää työtä kaveri, aiheutit häiriön.
Jericho: Autatko mut ylös?
Jeff tarjoaa kättään ja kun Jericho on ottamassa kiinni, Jeff vetää sen pos.
Jeff: En
Jericho: Vihaan sua.
Jeff: Sittenpähän vihaat, en ole täällä hankimassa kavereita.
Jericho: Ai täällä autotiellä.

Jeff katsoo Jerichoa hölmistyneenä.

Jeff: No meillä on nyt Mike Tysosin puhelin, soitetaan Vincelle.
Jericho: Siis hetkinen, se Mike Tysonko?
Jeff: Mistä minä tiedän onko tuo musta mies maassa just se Mike Tyson, eiköhän maapallolla ole monia sen nimisiä ja miksi ees välität.
Jericho: Öö kai tiedät kuka Mike Tyson on?
Jeff: En niinkään mutta kappas täältähän löyty jo Vincen numero Miken puhelista, jännä.
Jericho: Varo.
Jeff: Mitä vittua.

Poliisiauto ajaa täysillä Jeffiä kohti ja Jericho hyppää Jeffin päälle ja he kierivät veteen ja poliisiauto ajaa päin kiveä ja lentää juuri niiten viereen. Jericho makaa Jeffin päällä ja je tuijottavat toisiaan ja poliisiauton radiosta kuuluu:
Ja he tuijottavat vain toisiaan ja suutelevat.[/spoil][/spoil]
► Näytä spoileri
Jeff: Kiitos pelastuksesta.
Jericho: Ole hyvä.
Jeff: Aikamoisia poliiseja täällä päin.

Jeff menee poliisiauton luo ja ottaa sieltä aseen ja antaa Jericholle.

Jeff: Tässä.
Jericho: Mitä vittua mä tällä teen?
Jeff: Tapat Vincen tällä aseella jonka jumala antoi minulle huumeitenkunikaalle.
Jericho: Olet sekaisin.
Jeff: Olen märkä, kiitos sun.
Jericho: No ole hyvä että pelastin elämäsi.
Jeff: Ainakin laukku ja puhelin pysyivät kuivina.

Jericho katselee asetta.

Jeff: Aiotko ampua minut?
Jericho: Tietysti mietin sitä mutta en varmaa koska sun kaan on mukava olla.
Jeff: Turpa kiinni homo. Mutta minäkin myönnän olet parempi apuri kun Ambrose.
Jericho: Mitäköhän Ambroselle kuuluu.
Jeff: Varmaa kuollut.
Jericho: Toivon mukaan.
Jeff: Eiköhän soiteta.



Vince: Oletko iso mies, jos vastasit kyllä, jätä viesti.

Jeff katsoo Jerichoa.

Jeff: Vittu ei se vastanut
Jericho: No kokeile uudelleen.
Jeff: No daa.
Jeff näppäilee numeron uudelleen ja soittaa:

Vince: Täällä Vince McMahon WWE, oletko iso mies vai kääpiö?
jeff: No keskikokoa.
Vince: Haluatko sopparin vai mitä tämä koskee?
Jeff: No huumeita.
Vince: Huumeita?
Jeff: Tämä puhelu koskee huumeita.
Vince: Kenen kanssa puhun?
Jeff: No huumeiten kuninkaan ja vieressä Chris Jericho, sinun murhaajasi.
Vince: No olet sitten elossa?
Jeff: Miltä kuulostaa?
Vince: Annatko Jericholle.
Jeff: En, en tiedä missä vitussa ollaan niin hanki fbi nasa csi supo mikä tahansa ja löytäkään meidät ja tuokaa sun luo ja voit tehdä mitä tahansa. me antaudutaan.
Vince: Selvä.
Jeff: Selvähän se, moikka.

Jeff sammuttaa puhelimen.

Jeff: Nyt odotetaan.
Jericho: Taas.



FBI: FBI, KÄDET YLÖS SAATANAN KONNAT, NYT LÄHDETÄÄN.
FBI Hyökkää ja pistää Jeffin ja Jerichon käsirautoihin ja tunkee heidät autoon.
Loppu
KAKSI JAKSOA ENÄÄ KAKKOSKAUTTA
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Teme »

Chris Jerichon vankila aika kausi 2 jakso 9

Murhanyrityksiä ja onnistumisia

FBI tai mikä lie ehkäpäs VBI koska Vince daa ovat viemässä Jerichoa ja Jeffiä WWE:n pääkonttorille että Vince voi tehdä jotain jotta Jeff ei pysty todistamaan oikeudessa Vinceä vastaan. Viime jaksossahan Jeff ja Jericho keksi ovelan suunnilteman jos ette muista mikä oli, lukekaa viime jakso hyvät ihmiset sentään! Vincehän anto painijoille huumeita ja kaikkea ja sen takia Jeff on nyt menossa oikeuteen todistamaan vinceä vastaan mutta asiahan on niin että Vince ei tiedä että Jeff on neropatti ja hän on kehittänyt oman huumeensa millä voi hallita ihmisiä ja muut ihmiset näkee hallusiinanioita. Jännää.

Autossa:

Jericho: Ollaanko kohta perillä?
Agentti: Turpa kiinni.
Jeff: Niin turpa kii Jericho, ootko joku lapsi?
Jericho: Ollaan istuttu täällä jo tunteja, ei mitään tekemistä.
Jeff: Sähän niitä lapsia hoidit ennen vanhaan, mitä teit silloin kun lapsella oli tylsää?
Jericho: Turpa kiinni ja mitä tein kun mulla ja Aidenilla oli tylsää, vein sen pankkiin, uhkasin ampua sitä päähän ja halusin rahat.
Jeff: Mitä sitten tapahtui, oliko enää tylsää?
Jericho: Juoksin nykyään jo kuolleen miehen pampuun ja jouduin tylsään kuulusteluhuoneeseen.
Jeff: Eli et onnistunut saamaan hupia?
Jericho: En.
Jeff: No haluatko hupia nyt?
Jericho: Juu.

Jeff irroittaa käsiraudat ja kaivaa laukustaan huumeita ja tarjoaa Jericholle, Jericho sanoo ei kiitos, vartija kääntyy jeffiin ja Jeffillä on käsiraudat ja laukkua ei näy.

Jericho: Miten vitussa teit ton?
Jeff: Olen taikuri. Mutta jos et halua huumeita, älä vittu valita tylsyydestä.
Jericho: Leikitäänkö auton väri arvausleikkiä?
Jeff: Vittu turpa kiinni oikeasti.
Auto pysähtyy ja ovet avautuu.
Agentti 1: Olemme perillä
Agentti 2: Ilmoitan hänelle.

Yhtäkkiä agentti ykkönen ja agentti kakkonen kuolee kirveen iskuihin.

Jimmy: Terve pojat, tulin tänne.
Jeff: Mitä helvettiä?
Jimmy: Jos ajattelen mitä te ajattelette niin minun pitää olla täällä myös, oikeudenkäynti koskee myös minua after all.

?: Terve.

Jericho, Jimmy Havoc ja Jeff kääntyvät ja Jeff järkyttyy.

Jeff: Veli?
Matt: En ole veljesi, olen Broken. Tulkaa mukaani, Vince odottelee teitä jo.
Jimmy: Tuo on siis veljesi.
Jeff: Ikävä kyllä. Hän on pahoilla teillä.
Jimmy: Huomaan sen, haluatko että kirvestän hänet.
Jeff: Ei, ketään ei enää murhata, heitä kirves vittuun.

Jimmy heittää Kirveen vittuun ja osuu melkein Jerichoon.

Jericho: Mitä helvettiä dude.
Jimmy: Sori, unohdin sut jo. Jeff miksi sulla on tuo ääliö mukana?
Jeff: Jericho autto meitä karkaamaan ja koimme ikimuistoisia hetkiä ennen kun tulimme tänne, hän on kuin veljeni.
Jimmy: Selvä.

Broken Matt Hardy johdattaa kolmikon oven taakse missä lukee odota pieni hetki, paskojen bookkausten miettiminen kesken, ei oikeasti lue mutta voitte kuvitella niin. Pian huoneesta astuu isoja miehiä kunnon joukko ja Vince tulee ovelle.

Vince: Jeff näköjään toit seuraa, no olette tervetulleita myös tänne epäonnistuja Jericho ja Kirves Havoc.
Jimmy: Kiitos Vince.
Vince: En kyllä tykkää susta koska et ole iso ja omit ton kirves gimmickin oikeaan maailmaan vaikka meillä on käyttöoikeudet.
Jimmy: Sori.

Vince näyttää Broken Hardylle että voi poistua ja Matt lähtee heti.

Vince: Eiköhän aleta neuvottelemaan, asiahan on niin että voitte päättää haluattetko yhä mennä oikeuteen minua vastaan, siinä tapauksessa kuolette, toinen vaihtoehto on se että katoatte elämästäni ja jätätte oikeusjutut sikseen.
Jeff: Entä suunniltema b?
Vince: Meillä ei ole sellaista.
Jeff: En puhunutkaan susta, Jericho tee se.

Jericho iskee huumeneulan Vinceen.

Jimmy: Huuhuhuhhu meillä olikin suunniltema B, ei tarvita kirvestä.
Jeff: Itse asiassa tarvitaan myöhemmin, käy etsimässä se kun heitit sen pois.
Jimmy: Selvä.
Vince on ihan huumeissa tai mitä tää ikinä onkaan mitä Jeff kantaa laukussaan.

Jeff: Kerropas missä vaimosi Linda on?
Vince: Kotona hoitamassa lapsia.
Jeff: Kotisi osoite.
Vince: wwe street, talon numero 69.
Jeff: Sinne siis Jericho, soitetaan Jimmylle osoite matkalla.

Totta tosiaaan Jimmy etsii kirvestä kunnes hänen eteensä tulee Hulk Hogan.

Hogan: Hey brother, mitä teet.
Jimmy: En mitään.
Hogan: Onko brother vähän niiku laittomasti täällä.
Jimmy: Oletko sä?
Hogan: En brother.
Jimmy: En ole veljesi, näetkö, ei viiksiä, sulla viikset ja valkoiset hiukset, näytän ihan eriltä niiku.
Jimmy löytyää kirveensä.
Hogan: Mikä se on brother.
Jimmy: Kuolemasi.
Hogan: Häh brother?

Jimmy iskee kirveen Hoganin päähän. HULK HOGAN KUOLLUT 1989 VUONNA. Jimmy saa tekstarin.

Jimmy: Menoksi kaveri.


Jimmy suutelee kirvestään.

Samaan aikaan jericho ja Jeff on saanut jostain auton käyttöönsä. Auton takakontissa on sidottuna Vince Mcmahon. Jericho ajaa autoa.

Jeff: Osaatko ajaa autoa?
Jericho: Eka kerta kaikella.
Jeff: Onko sulla ajokorttia?
Jericho: En ehtinyt hankia ajokorttia nuoruusvuosina kanadassa kun meni vähän painitoiveissa se ja lopulta löysin itseni vankilasta amerikan mantereella.
Jeff: No selvä, aja sitten varovaisesti.
Jericho: Noudatan rajoituksia.
Jeff: Hyvä.

Jericho näkee liikennemerkin ja miettii hetken.

Jericho: Öö mitä tuo tarkoittaa?
Jeff: Pysäyhtä auto.

Jericho painaa lisää kaasua.

Jericho: Ei tämä pysähdy, menee vaan itsestään eteenpäin.
Jeff: Jos vaikka käyttäisit tota toista jalkaa ja painaisit jarrua.
Jericho: Oho.

Jericho pysähtyy keskelle autotietä ja yksi auto ajaa ylinopeutta ja väistää viime tipassa ja lentää katolleen ojaan.

Jericho: Sori.
Jeff: Nyt saatana, vaihdetaan paikkoja nopeasti. Herätämme epäilyksiä.
Jericho ja Jeff vaihtaa paikkoja.
Jericho: Onko sulla sitten ajokortti?
Jeff: Oli mutta ei enää mutta osaan ajaa autoa.
Jericho: Miten pitkä matka on vielä?
Jeff: Vittu, kysytkö tota aina kun ollaan autossa kahden.

Puhelin soi.

Jericho: Haloo, kuka siellä?
?: Kuka siellä?
Jericho: Kysyin ensin?
?: Soitin aviomiehelleni, kuka siellä?
Jericho: Kuka siellä?

Jeff huomaa että Jericho puhuu Vincen puhelimeen ja heittää sen ikkunasta läpi vittuun.

Jericho: Mitä vittua dude, puhuin puhelimessa.
Jeff: Huomasin ja kyseessähän oli Vincen puhelin ja puhuit vittu Lindalle.
Jericho: Niin puhuinkin.
Jeff: Nyt se nainen epäilee jotakin, kiitos sun.
Jericho: Mitä jotakin?
Jeff: No jotakin vaan.
Jericho: No eihän meillä ole hätää sitten.
Jeff: Turpa kiinni.
Jericho suuttuu ilkeästä kommentista ja pistää radion soimaan täysillä.

[BBvideo=560,315] [/BBvideo]

Koska automatka on pitkä niin radiosta ehtii tulla mainoskin:



Lopulta he ovat perillä, he ottavat Vincen takakontista ja Jericho soittaa ovikelloa. Oven avaa 19 vuotias Shane ja 13 vuotias Stephanie Mcmahon.

Jeff: Päästäkää meidät sisään tai isänne kuolee.
Shane: APUA ÄITI.
Jeff: En ole äitisi?
Shane: EIku huusin äitini apuun.
Jeff: Se tekeekin ennemän järkeä. huuda lisää.
Shane: ÄITIII.

Nainen juoksee paikalle ja säikähtää.

Linda: Jeff Hardy.
Jeff: Hyvää päivää Linda. Ilo nähdä.
Linda: Ei ole, mitä haluat?
Jeff: Mitä kaikki haluaa, valtaa.
Linda: Miten aiot saada valtaa?
Jeff: Olemalla maailman valtias.

Jeffin puhelin soi, Jeff puhuu hetken ja sanoo mitä helvettiä ja puhleu loppuu.

Jeff: Tota noin Hulk Hogan on kuollut.

Vincen muna kääntyy laskuun ja Vince huutaa eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Tämä on kamala käänne, hulk hogan kuollut 1989, kuka nyt tekee pornovideoita, kuka nyt painii klassikon vuonna 2005 summer slamissa, nämä kaikki selviää aikanaan. nykyaikaan takaisin siis vuoteen 1989.

Jericho: Hulk Hogan on nyt siis kuollut?
Jeff: jericho näyttää siltä että sulle aukesi juuri paikka huipulle.
Vince: Ei ikinä.
Jeff: Se ei ole ikävä kyllä sinun käsissäsi, olet kuollut mies.
Vince:häh?

Kirves iskee Vincen kahtia.

Jimmy: Hasta la vista Kirves.

Kaikki tuijottaa Jimmyä hämmentyneinä.

Jimmy: Se on uusi iskulauseeni.

Jeff ottaa huumeruiskun ja iskee sen Lindan kaulaan.

Jeff: Linda olet nyt vallassani, huumasin sinut huumeellani vertigolla.
OMG HUUMEITEN NIMI SELVISI NYT RANDOMISTI.

Linda: Olen sinun vallassasi Hardy.
Jeff: Soita pari puhelua, Vince kuollut, mä olen uusi wwen johtaja, Chris Jericho ja Jimmy ovat nyt palkkalistoilla.

Linda tekee puhelut.

Linda: Kaikki on nyt järjestetty.

Jeff: Jimmy.

Jimmy iskee Kirveen Lindan päähän. Jeff kääntyy ympäri ja näkee Shanen ja Stephin.

Jeff: Tota noin Jimmy, jos sua ei haittaa.
Jimmy: Ei tietenkään.

Jericho sulkee silmänsä ja Jeff katsoo surunäytelmää innoissaan. MCMAHONIT ON NYT KUOLLEITA. JEFF ON WWEN JOHTAJA, JIMMY JA JERICHO PALKKALISTOILLA, MENNEISYYS ON MUUTTUNUT. KAIKKI TÄMÄ JATKUU ENSIJAKSOSSA KAKKOSKAUDEN FINAALISSA.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus tauolla, Jerichon vankilavuosi alkaa kausi 2

Viesti Kirjoittaja Teme »

Chris Jerichon vankilavuosi kausi 2 jakso 10
Finaali: Menneisyys ja Tulevaisuus



Poliisit ovat tulleet Mcmahonin talolle tutkimaan tilanetta, onhan siellä sentään kaksi kuolluta aikuista ja kaksi alaikäistä lasta kuolleina.

Poliisi: Mitä täällä siis täsmälleen tapahtui?
Jeff: Siis ihan kamalaa, minä Jeff Hardy, Chris Jericho ja Jimmy Havoc oltiin täällä tekemässä wwe soppareita ja Vince ehti just myydä minulle WWE:n kun ovi aukesi, tuo ovi tuolla.

Jeff osoittaa etu-ovea.

Poliisi: Sitten?
Jeff: Sieltä tuli partainen mies, todella partainen, likainen, haisi pahalta. Hänellä oli kirves. Hän tuli tänne, murhasi Mcmahonit ja lähti pois.
Poliisi: Mutta jätti teidät henkiin?
Jeff: Emmekö olekin onnekkaita.
Poliisi: Ja tuo on se kirves?
Jeff: Kyllä.
Poliisi: No jos ei haittaa niin otamme siitä sormen jäljet ja myös teidän jokaisen sormen jäljet.
Jeff: Ei tietenkään.
Poliisi: Lähdetään asemalle.

Parin tunnin jälkeen:

Neiti näpsy: Kirves on nyt tutkittu.
Poliisi: Kiitos sihteeri näpsy.
Näpsy: Eipäs mitään.

Näpsy antaa poliisille paperin missä on murhaajan nimi. Koko asema kokoontuu kuuntelemaan sitä.
Poliisi: Murhaajan nimi on James Wayne.
Näpsy: Mutta eihän se voi olla totta?
Jeff: Miksei?
Näpsy: James Wayne on aviomieheni.
Jeff: Sehän on kamalaa ja kovin sattumaa. Aviomiehesi siis tappoi ihmisiä minun silmieni edessä mutta säästi minun henkeni.

Poliisit juoksevat ja pidättävät poliisin joka luki murhaajan nimen lapulta.

Jeff: Miksi he hänet pidättävät?
Näpsy: Hän on aviomieheni.
Jeff: KAMALAA JA YHÄ NIIN SATTUMAA.
Näpsy: Te kolme saatte lähteä.

Jeff, Jimmy ja Jericho lähtevät asemalta kohti uutta työpaikkaansa, wwen päämajaa.
Jericho: Miten teit ton?
Jeff: Olen taikuri.
Jericho: Saat kyllä kertoa minullekin tuosta sun taikuudesta ja huumeista paremmin joskus.
Jeff: Tottahan toki partneri. Kyllä olemme nyt partnerit, me kaikki kolme. Kukaan ei pysäytä meitä.

VUOSI 2017:

Batista: Melina, aikajatkumoa on rikottu pahasti!
Melina: Missä? Johnny Mundoko taas?
Batista: Pahempaa, Jeff Hardy, Chris Jericho ja Jimmy Havoc.
Melina: Sehän on kamalaa.
Batista: Kutsu tiimi.
Melina: kyllä.

Vuoden 2017 WWE näyttää kovin erilaiselta vuosien 1989 tapahtumien takia. Ei ole esimerkiksi Triple H vallassa, eli ei ole NXT, vallassa on Jeff Hardyn poika Nero Hardy ja muitakin muutoksia on vitusti. Tämä kaikki rikkoo aikajatkumoa ja johtuu siitä että Vince Mcmahon ja muut mcmahonit kuoli 1989.

Vuodessa 1989:

Jericho: Ollaanko kohta perillä?
Jeff: Turpa kiinni.
Jericho: Aattelen btw yhtä asiaa.
Jeff: Älä, se ei ole hyvä asia.
Jericho: Aattelin vaan että mun pitäs olla vankilassa, Tyler breeze varmaa vihaa mua, samoin sen isä ja äiti, Aidenin vanhemmat, me just tapetiin mcmahonit ja sä otit vallan ja palkkasit mut ja havocin. Enpäs ole ikinä edes ollut painikoulussa, mitäköhän hartikin nyt aattelee tai Lance Storm. Ryöstin pankin turhaan tai yritin, olisin voinut vaan heti hankia sun huumeita. Monia ihmisiä kuoli koska Vince halusi lavastaa mut vankilaan tappamaan mut. Enpäs tappanut sua.
Jeff: Onpas syvällistä.
Jericho: Missäköhän isäni on?
Jeff: Soita sille.
Jericho: En taida.

Yhtäkkiä Jericho näkee Otungan kahvimukinsa kanssa.

Otunga: Päivää, tulin taas, voihan olla että tää on vika jakso.
Jericho: Häh?
Otunga: Unohda, näet mut koska kannat syyllisyytä minun kuolemastani tai jotain mutta tulin vaan varoittamaan sinua, ette tule selviämään ilman seuraamuksia Vincen kuolemasta, tulevaisuus tarkkailee teitä.
Otunga katoaa.

Vuonna 2017:

Janne Nieminen, se salaperäinen aikajatkumo agentti työntekijä on lentokentällä, hän on kai viimeinkin pääsemässä suomeen. Hän selailee smarksiden sivuja ja odottaa koska Enska julkaisee Rumblen cardin. Yhtäkkiä hänet ammutiin.
?: Petit meidät asshole.

Ampuja paljastuu vanhaksi Chris Jerichoksi, mitä vittua?

Samaan aikaan vuonna 2017 Batistan toimistossa:

Batista: Kuten olette saattaneet huomata, maapallo koki aikamoisen muutoksen eilen. Se johtuu siitä kun menneisyydessä 1989 asiat ei mennyt niiku piti. Olette minun paras tiimini ja lähetän teidät vuoteen 1989 etsimään käsiinne Chris Jerichon, Jeff Hardyn ja Jimmy Havocin. Teidän tehtävä on löytää heidät, tuodat heidät minulle, vien heidät takasin menneisyyteen ja he eivät tee samoja asioita enää.

Kamera kääntyy parhaaseen tiimiin ja he ovat Tyler Breeze, Cesaro, Aiden, Seth Rollins.

Tyler: Hoidamme homman.
Cesaro: Keinumme ensin.
Seth: Rakennan legoista aikakoneen meille.
Aiden: Ei kai Jericho tähtää mua taas aseella?
Batista: Aiden siitä on vuosia ja olet aikuinen nyt. ei ole hätää. Ja Seth olet paras legorakentaja kautta historian, ei sua turhaan kutsuta arkkitehtiksi, mutta meillä on oikeakin aikakone.
Seth: Kiitos kehuista mutta höh.
Batista: Tyler muista olla varovainen ja älä anna tunteidesi tulla tielle, vuosi 1989 oli aika rankka sulle vaikka olitkin pieni lapsi.
Tyler: Ai koska isäni petti äitiäni lastenhoitajan kanssa, äiti tappo molemmat ja äiti on vankilassa ja mä olen lastenkodissa.
Batista: Siksi juuri.
Tyler: Tiedäthän minut, olen aina varovainen ja seksikäs.

Batista: menkää.

Tiimi on jo lähdössä kun Batista avaa suunsa:

Batista: Ja muistakaa, jos onnistutte tehtävässä, tätä keskustelua ei ikinä käyty. Menetätte muistinne mutta teidän pitää aina muistaa jotenkin että teitte sankarinteon.

Samaan aikaan vuonna 1989 valkoisessa talossa:

Presidentti: Onko lapsenlapseni tulossa?
Sihteeri: On.

Ovi aukeaa.

?: Moi vaari Ambrose.

Ambrose? Ambrose?

Presidentti Ambrose: Terve Dean.

Mitä vittua? Dean Ambrose on vapautunut vankilasta ja Deanin vaari on amerikan presidentti!

Dean: Eiköhän aleta hommiin presidentti, etsitään ne kusipäät ketkä jätti minut vankilaan kuolemaan, onko sulla ketään lasta?
Presidentti: Olen presidentti, voin hommata sulle lapsen milloin haluan mutta meillä on kiireisempiäkin asioita. Katso tätä uutista tvstä:

Mark Austin: Breaking news: MCMAHONS ARE DEAD, JEFF HARDY IN CONTROL IN WWE.

Dean: Eli menemme wwe:n päämajaan.
Vaari Ambrose: Lentokone odottaa katolla.

Trio elikkäs Havoc, Jericho ja Hardy on viimeinkin perillä WWEn pääkonttorissa, vastaan tulee joku turvamies mutta Havoc hoitaa homman. He kävelevät suoraan Vincen toimistoon ja he alkavat hallita WWETÄ kunnes kuuluu iso pamaus. AMBROSET JUOKSEVAT TOIMISTOON. He ampuvat Jimmy Havocin.

Dean Ambrose: Terve pojat, jättitte mut yksin vankilaan vaikka sanoin että jos mut pettää tai jotakin niin tulette kuulemaan Ambrosen nimen niin monta kertaa. Ja en ole epäkohtelias niin tässä on isoisäni Ambrose, Amerikan presidentti. Viimeisiä sanoja?

?: EI!

Kaikki kääntyvät ovelle.

Tyler Breeze: Moi, olen Tyler Breeze.

Dean ja Jeff kääntyvät Jerichoon.

Jeff: Sanoit että Tyler on 1 vuotiaspoika.
Jericho: Tota öö ehkä se on nimikaima.
Tyler: En ole nimikaima, olen sama Tyler Breeze jonka Jericho tuntee, olen tulevaisuudesta. Tämä on tiimini. Meidän tehtävä on viedä teidät aikakoneella takaisin aikaan milloin olette vankilassa,tällä kertaa ette saa karata. Muutitte liikaa tulevaisuutta.
Jeff: Siis anna kun kertaan tämän koko homman, emme saa tappaa Vinceä ja pysymme ikuisesti vankilassa?
Tyler: Juu.
Jeff: No kun kerran ootte tulevaisuudesta niin miten meille käy lopulta.
Tyler: Chris Jericho vapautuu vankilasta ja tulee kohtamaan mut ja aikajatkumon ja monia muita kuvioita, Jeff sä kuolet huumeisiin ja Ambrose pääsee lopulta pois vankilasta koska varasti vain leivän ja hänelle on tiedossa myös monia uusia kuvioita.
Ambrose ja Jericho: Kuulostaa ihan hyvältä. Suostumme.
Jeff: Mitä vittua, mäkö kuolen?
Tyler Breeze: Kaikki kuolee aikanaan.

Loppu.

Tämä oli sitten tässä, tämä diary paskajakso finaali, pahoittelut siitä mutta ei kiinosta yhtään. jatkoa tulee joskus tai sitten ei, on muitakin diaryideoita. kiitos kaikki fanit, etenkin max joka luki monia jaksoja antoi palauttetta. kiitos myös peetseta kun luit kaikki jaksot, jopa nää uudet paskat. Kiitos kaikille, tämä oli tässä.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Vastaa Viestiin