ohi Tyler Breezen elämänkertomus

Fiktiivinen painiaiheinen tarinankerronta.
Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

ohi Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Tyler Breezen elämänkertomus
Tämä diary tulee kertomaan Tyler Breezen elämästä. Kuten nimestä huomaatte, Tyler on päähenkilö, Tämä kertoo Tylerin elämästä lapsesta kuolemaan. Tiedän että olen paska Diaryn kirjoittaja mutta en voi mitään itselleni ja kirjoitan taas diaryn.

Pieni Tyler esittely: Tyler on siis pikkupoika, tuleva showpainija jos kaikki menee niiku pitää. Tarina kertoo Tylerin kasvusta aikuiseksi monien mutkien kautta. Tarinass a Tylerin lisäksi muita lapsi painijoita ja pari painijaa saavat ihan erilaisen roolin miten oikeassa elämässä tarina meni.

Viimeksi muokannut Teme, 26 Tammi 2018, 20:16. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Miksu
Main eventer
Viestit: 349
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:42

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Miksu »

Yrityksestä plussaa, mutta aihe on vähän nääh. Odotetaan nyt kuitenkin ensimmäistä jaksoa ja katsotaan sitten.

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Miksu kirjoitti:Yrityksestä plussaa, mutta aihe on vähän nääh. Odotetaan nyt kuitenkin ensimmäistä jaksoa ja katsotaan sitten.
aihe vain tuli mieleeni tänään, tää tulee olemaan ihan paskaa mutta kirjoitan tätä vain huvikseen ajan kuluksi, en voi pysyä erossa diareistä. oon jo keksinyt ekan kauden jaksojen nimet niin tiedän vähän mitä joka jaksoon tulee
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

1: Tylerin syntymä

Oli aurinkoinen päivä vuonna 1988 tammikuun 18 Kanadan maaperällä. Siellä syntyi kaksi poikaa. Toisen pojan vanhemmat olivat Elina Clement ja Matt Breeze. Toisen lapsen vanhemmat olivat Simon ja Jenny English. Ikävä kyllä Elina ja Matt ei osanut päättää lapsen nimeä mutta Simon ja Jenny keksi heti että lapsen nimi on Aiden English.

Elina: Minun mielestäni lapseni nimeksi pitää tulla Mattias Clement.
Matt: Lapselle tulee aina isän sukunimi ja etunimi tulee olemaan Tyler kuten isäni. Tyler Breeze

Samaan aikaan toisaalla syntyi terve kymmenen kiloinen lapsi: Perfect Ten.


Matt ja Elina riittelee yhä lapsen nimestä ja lasta kutsutaan tällä hetkellä söpöksi vauvaksi. Lääkärit kumminkin sekoittivat Aiden Englishin ja söpön vauvan nimipaperit ja nyt vanhemmat tulevat hakemaan lapsiaan kotiin. Christopher Amann on lääkäri kuka sekoitti nimet keskenään.


Simon: Nyt mennään Aiden kotiin, en malta että näet veljesi Cesaron
Jenny: Juu Cesaro on innoisaan että hänestä tulee isoveljesi, näytätkin ihan häneltä.
Simon: Ei näytä, ei tämä ole meidän lapsemme, jumalauta!
Jenny: Missä lapsemme

Simon ja Jenny juoksevat ympäriinsä kunnes löytävät Mattin ja Elinan ja vaihtavat lapset keskenään. Aiden English päättyi nyt oikean äitinsä syliin ja on matkalla tapaamaan isoveljeään Cesaroa.

Elina ja Matt taas ovat tulleet tulokseen että lapsen nimi on Tyler Breeze ja he ovat matkalla kotiinsa autollaan. Auto on Renault 19 punainen. He pääsevät perille ja asettuvat kodiksi pieneen kaksioon kerrostalossaan, tämä on Tylerin eka talo. Tyler makaa kantotuolissaan ja ihmettelee maailman menoa.

Elina: Tyler tervetuloa kotiin, täällä tulet viettämään parhaan lapsuuden ikinä, sen voin luvata
Matt: Paljonko kello on?
Elina: Miksi haluat tietää?
Matt: Alkaako pian World Wrestling Federation Royal Rumble. Se on ihan uudenlainen show, en malta odottaa. Siellä on historian eka Royal Rumble ja main event on The main event was a two out of three falls match where The Islanders (Haku and Tama) vastaa The Young Stallions (Paul Roma and Jim Powers)


Elina: Meillä on uusi vauva Tyler ja ajattelet vain showpainia.
Matt: Tyleristäkin tulee ehkä painija.
Elina: Ei tule jos se on minusta kiinni, painiminen on vaarallista ja Tyler on minun kultapieni poikani. Katso nyt häntä, eikö olekin maailman söpöin vauva!

Matt alko katselemaan Rumblea ja Elina nukutti Tylerin. Tyler Breeze syntyi maapallolle mutta menetti historian ensimmäisen Royal Rumblen. Elina Tylerin äiti on 20 vuotias naisen alku, köyhä kuin mikä. Opiskelee ylisopistossa ja on töissä lähikaupassa.

Matt Tylerin isä on työtön, koulut kesken jättänyt mies. Elina Ja Matt tapasivat baarissa vuonna 86 ja harrastivat seksiä samana iltana. Siitä saaka he ovat olleet yhdessä. Matt on uskollisesta perheestä, uskoi hartaasti jumalaan lapsena mutta pian alkoi luopua uskotaan. Elina ei usko jumalaan ja siksi Mattin perhe ei hyväksynyt suhdetta ensin, siksi Matt muutti toiselle puolelle kanadaa Elinan luokse ja jätti koulut kesken.

Matt tekee välillä keikkoja putkimiehenä mutta on työtön mies kuka vietti kaiken aikansa kotona katsellen painia kissansa kanssa ennen kun Elinalle tuli Tyler mahaan. Nyt hän on työtön, välillä putkimies katsellen painia yhä kissansa kanssa koska Tyler nukkuu. Mutta Matilla on isoja haaveita Tylerille, hän itse haaveili tulevansa showpainijaksi mutta on läskipaska 22 vuotias mies kuka nyt pistää kaikki haaveensa Tylerin piikkiin.

Toisaalla kymmenenkiloisen vauvan äiti huomaa että vauvalla on täydelliset kymmenen sormea. Perfect Ten.


Samaan aikaan jossain päin kanadaa kävelee 8 vuotias Taya Valkyrie joka ostaa kaupasta karkkipussin ja kävelee kotiinsa. Hänen kotinsa sijaitsee sattumalta Tylerin talon vieressä.

Toisella puolella asui 18 vuotias superpainija toivo Chris Jericho. Hän oli kusipää nuori joka ei välittänyt että hänen naapurinaan asui 8 vuotias nuori tyttö tai pieni Tyler vauva. Hän halusi painijaksi vain ja hänellä oli jo yhteyksiä Hart Familyyn. Hän kutsui itseään parhaaksi siinä mitä teki ja tällä hetkellä hän teki elämänsä vaikeaksi olemalla ylimielinen ja olemalla epäystävällinen kaikille. Jericholla oli pieni ongelma vaan, ei tarpeeksi rahaa painikouluun.

Jericho näki kuinka pieni Tyler vauva tuotiin kotiin.

Jericho: Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen

Toisella puolella maapalloa amerikassa oli 10 vuotias John Cena, hänen isänsä oli John Cena senior. John Cenakin halusi painijaksi mutta hän oli surullinen nyt koska hänen isoisänsä John Cena Senior Senior kuoli pois yllättäen. Cenalla ei ollut tietoakaan että joskus tulevaisuudessa hänen elämän tiensä kohtaisi kanadassa syntyneen Tylerin mutta niin tulee tapahtumaan.

Kanadassa taas Bret Hart ja Owen Hart ja muut Hartit katseli 18 vuotiaan Chris Jerichon lähettämiä videonauhoja ja olivat surullisia ettei niin painitaitoisella Jericholla ollut tarpeeksi rahaa tulla painikouluun. Mutta painikoulu tarvitsee rahaa. Mutta heillä oli toinen tähtioppilas Lance Storm.

Lance Storm oli jo 28 vuotias mies joka oli kovassa vauhdissa tulla painijaksi. Hän asui Kanadassa lähellä Tayaa, Jerichoa ja Tyleriä. Hän oli katsellut Jerichon videoita ja ehdotti Harteille että Jerichosta tulisi oppilas myös tähän Hart kouluun. Lance aikoi tavata Jerichon ja lupasi itselleen että Jericho pääsee kouluun millä tahansa keinolla.

Tyler vauva nukkui ja äiti Elina katseli häntä. Elina äiti halusi tavata lääkärin heti huomenna taas koska hänellä oli hieman imetysvaikeuksia mikä harmitti häntä. Eihän vauvalle saa antaa mitään muuta kun puhdasta rintamaitoa.

Isä Matt katseli Royal Rumblen ja oli helvetin iloinen kun Jim Duggan voitti Royal Rumblen ja teki historiaa.


Matt: Joskus poikani Tyler tekee saman kun Duggan, vai mitä Rose?

Ei, Rose ei ole Adam Rose tai Rose Tyler vaan Breezen perheen kissa. Rose oli 10 vuotias kissa kuka oli ollut Matilla siitä asti kun Matt oli 12. Rose oli Matin ainoa ystävä silloin kun Matt hylkäsi jumalan ja perhe hylkäsi poikansa. Rosekaan ei usko jumalaan tai no mihin kissat uskovatkaan.

Elina: Nukkumatti, nukkumatti lasten
illoin kulkee, heittää unihiekkaa.
Sirottelee joukkoon untuvaisten
ja tyynyn päälle lasten tukkaan.
Unihiekan taika aamuun haihtuu
jos vain katsoo peiliin niin sen huomaa.
Päivän puuhat taas kun iltaan vaihtuu
on uni nukkumatin tuomaa.
Satuhahmon askel hiipiväinen
on kuin höyhen silittäisi silmää.
Nukkumatti, nukkumatti lasten
kai tulet illalla taas käymään?

Tyler nukkuu. Hyvää yötä

"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

En tiedä mitä tästä oikein voisi sanoa. Ainakin mainospuhe piti paikkaansa.

"tää tulee olemaan ihan paskaa"
-teme, 2016

Ja sitähän se enemmän tai vähemmän oli. Jos listaisin kaiken mitä tässä on väärin, siihen menisi koko yö joten jätän tämän lyhyeksi sanomalla että tarinan logiikassa on suuria aukkoja, koko jutulla ei tuntunut olevan mitään pointtia ja jokainen yritys tehdä komediaa kompastui, kieri viiden eri kerroksen rappuset alas ja putosi naamalleen lattialle.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Olihan tämä aika täydellistä taidetta. Puhuttiin siitä, että tehtäisiin se Directed by Smarkside, mutta tämä ajaa sen asian täysin!

"Samaan aikaan toisaalla syntyi terve kymmenen kiloinen lapsi: Perfect Ten."

"Jericho: Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"

"Ei, Rose ei ole Adam Rose tai Rose Tyler vaan Breezen perheen kissa. Rose oli 10 vuotias kissa kuka oli ollut Matilla siitä asti kun Matt oli 12. Rose oli Matin ainoa ystävä silloin kun Matt hylkäsi jumalan ja perhe hylkäsi poikansa. Rosekaan ei usko jumalaan tai no mihin kissat uskovatkaan. "



Onhan tämä kaunista ja koskettavaa. En malta odottaa jatkoa!
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

NeVille
Moderaattori
Viestit: 107
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja NeVille »

Aivan hemmetin kovaa tykitystä. Jatkoa odotellessa!

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Hyväksyn tämän kaanoniksi.
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
Villezka
Main eventer
Viestit: 313
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Villezka »

On niitä huonompiakin diaryja luettu.
Ehkä otin, ehkä en

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Enska »

Tätä lisää ehdottomasti! Psykedeelisin fanifiktio koskaan. :o
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Kausi eka jakso 2: Äitin ja Iskän rahahuolet plus Jerichon
Tyler Breeze vauva heräsi pirteänä uuteen päivään pinnasängystään, hän hymyili kauniisti. Tylerin äiti Elina ei ollut tyytyväinen äiti tänään, edessä oli Tylerin lääkäri ja työhaastattelu. Elinan oli pakko yrittää hankia töitä lisää koska oli vauva nykyään elämässä ja Matt Tylerin isä ei ollut töissä.


Breezen naapurissa taas oli 18 vuotias superpainija toivo Jericho joka oli jäänyt kiinni jääkiekkoilija isänsä rahojen varastamisesta.

Ted Jericho: Miksi helvetissä varastit rahaa minulta Chris! Miksi!
Jericho: Haista vittu iskä, olet rikas jääkiekkoilija, minä vain lainasin vähän rahaa että voin maksaa painikoulun kurssin.
Ted: Saatanan Lance Storm. Vieläkö hän lähettelee niitä kirjeitä sulle että sun on pakko ryhtyä painijaksi?
Jericho: Lance on kehunut minua Harteille, minä voin oikeasti kouluttautua painijaksi.
Ted: Showpaini on nössöille, ryhtyisit oikeasti urheilijaksi kuten minä. Minä en anna sinun pilata elämääsi.
Jericho: Pliis iskä, lupaan että en enää ota autoasi ilman lupaa ja lupaan etten enää osta Christianille alkoholia.
Ted: Christian Cage? Hän on vasta 16, on laitonta kun ostat hänelle alkoholia. Sinusta ei tule ikinä painijaa.
Jericho: Epäreilua, kaikki mun ystävät saa tulla painijoiksi!
Ted: Okei, sovitaan diili. Jos saat kerättyä tarpeeksi rahaa itse etkä varasta rahaa niin voit mennä painikouluun
Jericho: Kiitos isä.

Samaan aikaan jossain muualla erään vauvan vaipasta löytyy kymmenen kakanpalaa: Perfect Ten

Lääkärissä:
Elina on tuonut Tylerin lääkärin käynnille jonka jälkeen Elina menee työhaastatteluun ja jättää Tylerin hoitoon yhdelle äidille kenellä on 6 vuotias poika nimeltä Johnny Curtis. Curtis on vähän hassu poika, pukeutuu äitinsä vaatteisiin ja tanssii koko ajan. Hän kutsuu itseään Fandangoksi ja hakkaa kaikki ketkä sanoo hänen nimensä väärin. Mutta sitten Matt lupasi ottaa Tylerin ettei Tylerin tarte mennä äidille ja hassulle pojalle hoitoon.

Lääkäri: Tyler on terve poika ja iloinen vauva. Sopivan kokoinen ja on täydellinen 2 viikon ikäinen vauva. Onnistuuko imetys?
Elina: Itse asiassa ei onnistu, itken koko ajan sen takia.
Lääkäri: Mikä on vikana?
Elina: Tisseistäni ei tule maitoa.
Lääkäri: Okei, lähetän sinut tissilääkärille, ei hätiä mitiä.
Elina: Kiitos paljon.

Tyler vauva itkee koska lääkärin kylmät kädet osuvat häneen koko ajan ja hän inhoaa sitä.
Samaan aikaan toisaalla Chris Jericho etsii epäkeinoisesti tapoja tienata rahaa ja törmää kadulla Tylerin isään Mattiin joka on matkalla hakemaan Tylerin lääkäristä että Elina pääsee työhaastatteluunsa.


Matt: Mitäs dudelle kuuluu?
Jericho: Ihan hyvää kai. Toitte sitten uuden vauvan naapuriin, en saa nukuttua yöllä vauvan itkun takia.
Matt: En ymmärrä miksi vihaat vauvoja Jericho ja sitä paitsi Tyler ei saa nukuttua kun soittelet koko ajan sitä kitaraasi. Oletko jo päättänyt tuleeko sinusta painija vai muusikko?
Jericho: Yritän tienata rahaa että pääsen painikouluun.
Matt: Minulla on idea.
Jericho: En vitussa vahdi vauvaasi ja sitä paitsi kuulen huhuja että teillä menee rahallisesti huonosti niin ette voisi edes maksaa palkkaa minulle.
Matt: Keneltä kuulet huhuja!
Jericho: No tiedät kyllä. Edna, Pearl ja Betty.
Matt: Tiedänhän minä, vihaan heitä naisia saatana. Ednallakin on aina se vitun hattu päässä ja puhuu jumalasta.
Jericho: Älähän kiroile, olen 18 vasta opin pahoja sanoja.
Matt: Älä vittu viitsi Jericho. Haluatko todella sinne vitun kouluun ja tulla painijaksi?
Jericho: No vittu sitten, vahdin vauvaanne että voitte harrastaa seksiä rauhassa ja tehdä uusia lapsia mutta vaadin kunnon palkkaa.
Matt: No juttelen Elinan kanssa vielä mutta sovittu.

Elina on sopinut tapaavansa tissilääkärin myöhemmin että ehtii työhaastatteluun ja odottelee Mattia että jättää Tylerin hänelle kunnes yllätävä henkilö tulee paikalle.


?: Äitini on hukassa, voitko auttaa minua?
Elina: Ai olet hukkanut äitisi, voi sinua. Kerropa ikäsi ja nimesi niin aletaan etsiä äitiä.













































































































Kevin Owens: Olen Kevin Owens ja olen 4 vuotias. Onpas sinulla söpö vauva siellä.
Elina: On mutta olethan sinäkin aika söpöliini.
Kevin Owens: Tiedän sen. Voi ei.
Elina: Mikä hätänä, löytykö äiti?
Kevin Owens: Ei mutta näetkö tuon pikkupojan.
Elina: Juu, kuka hän on, ehkä hän tietää missä äitisi?
Kevin Owens: Hän on 4 vuotias kusipää, kutsuu itseään nimellä Sami Zayn.

Samaan aikaan Matt tulee paikalle ja ottaa Tyler vauvan syliinsä ja lupaa etsiä Kevinin kanssa Kevinin äitin kun Elina rientää työhaastatteluun. Elina eksyy paikasta mutta lopulta löytää päiväkodin missä aikoo hakea keittiötädin paikkaa. Elina rakastaa lapsia, sen takia hän teki Tylerin. Elina vaan ei ole varma onko Matt hänelle se oikea mies ja sopiiko Matt isäksi. Elina tietää että Matt rakastaa Tyleriä todella paljon mutta ei tiedä rakastaako hän itse enää Mattia.

Samaan aikaan muualla eräs vauva röyhtäisee kymmenen sekuntia: Perfect Ten

Matt ja Kevin Owens etsivät Kevinin äitiä mutta ikävä kyllä Sami Zayn näkee Kevinin.

Sami: Katsos kuka siinä on, Kevin.
Kevin: Mitä haluat Sami?
Sami: Mihin sulla on kiire Kevin, ei ainakaan vessaan koska käytät yhä vaippaa varmasti luuseri äitin poika.
Kevin: Mee pois
Sami: Onko toi sun uusi ikä ja uusi pikkuveli?
Kevin: Ei?
Matt: Mee pois ärsyttävä pikkupoika, tämä poika on surullinen kun hänen äitinsä on hukassa.
Sami: hahahahah Kevin onko äiti hukassa, noloo, kerron päiväkodissa kaikille, Kevin itki äitiään.
Kevin: Kiitos vaan tuntematon mies, söpön vauvan isä, nolasit mut. Etsitään nyt vaan äitini.

Amerikassa John Cena on toipunut isoisä Cenan hautajaisista ja on nyt iloisella päällä koulussa kunnes välitunnilla tapahtuu ikävä käänne. 20 vuotias Bull Buchanan, rehtorin poika aka välitunti ohjaaja tulee hänen eteensä. Bull vihaa lapsia, etenkin Cenaa. Kukaan ei tiedä mitä vittua hän tekee välitunti ohjaajana.

Bull: Cena katsos täällä istut taas yksinäisenä nurkassa kun muut lapset leikkii keskenään ja pelaa pelejä. Olet täysi luuseri.
Cena: Kerron äitille!
Bull: Olet nössö, kukaan ei kerro äitille asioita niiku sä nössö poika.
Cena: Fuck you. Minusta tulee joskus painija ja sit näytän sun laisille paska läskeille.
Bull: Aika ikäviä sanoja, mennään rehtorin toimistoon.
Cena: No vie mut rehtorin toimistoon, kerron susta.
Bull: Muistathan että Vince Russo ei ole vain rehtori, hän on myös isäni.
Cena: So, i never give up, rise above hate.
Bull: Lol luuseri, oot niin outo

Nyt Cena suuttui todella paljon ja hyökkäsi Bullin kimppuun ja esitteli hienoja painiliikeittään kunnes välitunnin pahat pojat Carlito ja Jesus tuli ja pisti Cenan maahan.

Samaan aikaan muualla Elina on työhaastatelussa

Maisie: Miksi haluat tulla tänne töihin Elina?
Elina: Sain just vauvan Tylerin ja olen vähän raha ongelmissa ja tarvitsen rahaa. Aviomieheni Matt on työtön. Rakastan lapsia ja lupaan että olen sopiva työntekijä tänne päiväkotiin.
Maisie: Okei, minä olen Maisie Williams ja olen tämän päiväkotin johtaja. Tule perässäni ja esittelen pari lasta.

Elina seuraa Maisiee ruokasaliin missä on kaksi poikaa ja yksi tyttö.

Maisie: Tässä on Bran Stark, hän on 3, tässä on Becky Lynch, hän on 1 ja viimeisenä 8 vuotias Tyson Kidd. Hänen perheensä on töissä ja tämä on ainoa hoitopaikka seudulla niin sen takia meillä on 8 vuotias pikkulasten päiväkodissa.
Elina: Terve lapset, mitä teille kuuluu?
Bran: Vaippani on täynnä
Becky: Potkin
Elina: Häh?
Maisie: Becky sanoo aina potkin, hän on irlannista ja hänelle on annettu lempinimeksi irish last kicker koska hän ei osaa muita sanoja kun potkin.
Elina: Entä Tyson?
Tyson: Minulla on kaksi parasta ystävää ketkä tapasin eilen puistossa ja heidän avulla voin toteuttaa unelmani tulla painijaksi.
Elina: Mieheni Matt seuraa painia ja hän toivoo että meidän uudesta lapsesta Tyleristä tulisi painija mutta keitä ovat sinun uudet ystäväsi?
Tyson: Teddy Hart ja David Hart Smith

Samaan aikaan Tyler, Matt ja Kevin on löytänyt Kevinin äitin ja Kevin pääsi kotiin turvallisesti. Matt ja Tyler on kotona kun Elina tulee kotiin hymy huulillaan ja kertoo Matille että hän sai työpaikan ja he juhlivat. Tylerkin hymyilee äitilleen vaikka hänellä ei ole mitään hajua mitä täällä tapahtuu ja mikä tulevaisuus häntä odottakaan. Tyler ei aavista yhtään että kaikki mitä hänen ympärillään ja muualla päin maapalloa tapahtuu, liittyy hänen elämäänsä ihan helvetin paljon.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Jospa sitä nyt tässä ajankuluksi heittäisi tällaiset huomiot jaksosta numero kaksi ranskalaisilla viivoilla.

-Väitit tehneesi paljon tutkimustyötä saadaksesi tästä tarinasta realistisen mutta monessa kohtaa huomaa että et kuitenkaan ole ihan kovin perinpohjaisesti sitä tehnyt. Olettaen että tarina perustuu vuoteen 1988 jolloin Tyler Breeze syntyi, Ted Irvine oli ollut jo 11 vuotta sitten poistunut jääkiekkokaukalosta. Tarinasta kuitenkin saa ymmärryksen että hän olisi tällä hetkellä suorastaan uransa huipulla. "Haista vittu iskä, olet rikas jääkiekkoilija"

-Myönnän kyllä että Jerichon repliikki "Epäreilua, kaikki mun ystävät saa tulla painijoiksi!" oli ihan hauska heitto, olettaen että se oli tarkoituksella viittaus siihen kuinka teinit vetoavat siihen että kaveritkin saa mennä bileisiin...

-...mutta Jericho on tarinassa 18-vuotias. Ei hänen isällään pitäisi olla mitään valtaa sanoa mitä hän saa tehdä.

-Nämä Perfect Ten vitsit eivät ole hauskoja.

-Tästä vauvan hoitojärjestelystä heräsi kaksi kysymystä. 1. Miksi Tylerin äiti veisi lapsensa pois Kanadasta hoitoon yhdeksi päiväksi? (sillä Fandangohan ei ole kanadalainen), 2. Jos isä on työtön ja kotona anyway, miksi hän ei ollut ykkösvaihtoehto hoitajaksi?

-Mikä helvetti on tissilääkäri?

-Ketkä on Edna, Pearl ja Betty?

-Ihan hauska twisti että Sami Zayn on kiusaaja, mutta eikö realistisuuden nimissä asian kuuluisi mennä niin että Sami ja Kevin ovat bestiksiä?

-Tuntuu hieman oudolta että käytit käytännössä saman kohtauksen kaksi kertaa peräkkäin. Ensin Zayn haukkuu Owensia mammanpojaksi ja sen jälkeen Buchanan, joka on jumalauta soikoon koulun henkilökuntaa, haukkuu Cenaa mammanpojaksi.

-Maisie Williams? Alan nähdä pikkuhiljaa jonkunlaisen patternin tässä, heität vain randomeja nimiä jotka painifanit saattavat tunnistaa tai sitten eivät... jostain syystä. Jos halusit niin kovasti käyttää julkkiksia niin olisit voinut edes pysyä sellaisissa jotka voi jollain tavalla yhdistää painiin, onhan tämä painin fanfictiota.

-Ja sitten heti perään Bran Stark. Nyt tämä alkaa mennä jo niin saatanan sekavaksi. Joistakin käytät oikeaa nimeä, toisista roolihahmon nimeä. Olen hämilläni.

-Se on muuten Lass Kicker, ei Last Kicker. Just saying.

Käytin tähän aivan liikaa aikaa mutta sitä se teettää kun on tuollainen Marr Breezen kaltainen työtön läskipaska jolla ei ole muuta tekemistä kun katsoa painia kissansa kanssa. :batista:
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

MinimiMax kirjoitti:-Nämä Perfect Ten vitsit eivät ole hauskoja.
Itse olen nauranut.

Tämä on vähän kuin diaryjen The Room. Ei tästä voi olla tykkäämättä. :D
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

MinimiMax kirjoitti:Jospa sitä nyt tässä ajankuluksi heittäisi tällaiset huomiot jaksosta numero kaksi ranskalaisilla viivoilla.

-Väitit tehneesi paljon tutkimustyötä saadaksesi tästä tarinasta realistisen mutta monessa kohtaa huomaa että et kuitenkaan ole ihan kovin perinpohjaisesti sitä tehnyt. Olettaen että tarina perustuu vuoteen 1988 jolloin Tyler Breeze syntyi, Ted Irvine oli ollut jo 11 vuotta sitten poistunut jääkiekkokaukalosta. Tarinasta kuitenkin saa ymmärryksen että hän olisi tällä hetkellä suorastaan uransa huipulla. "Haista vittu iskä, olet rikas jääkiekkoilija"

-Myönnän kyllä että Jerichon repliikki "Epäreilua, kaikki mun ystävät saa tulla painijoiksi!" oli ihan hauska heitto, olettaen että se oli tarkoituksella viittaus siihen kuinka teinit vetoavat siihen että kaveritkin saa mennä bileisiin...

-...mutta Jericho on tarinassa 18-vuotias. Ei hänen isällään pitäisi olla mitään valtaa sanoa mitä hän saa tehdä.

-Nämä Perfect Ten vitsit eivät ole hauskoja.

-Tästä vauvan hoitojärjestelystä heräsi kaksi kysymystä. 1. Miksi Tylerin äiti veisi lapsensa pois Kanadasta hoitoon yhdeksi päiväksi? (sillä Fandangohan ei ole kanadalainen), 2. Jos isä on työtön ja kotona anyway, miksi hän ei ollut ykkösvaihtoehto hoitajaksi?

-Mikä helvetti on tissilääkäri?

-Ketkä on Edna, Pearl ja Betty?

-Ihan hauska twisti että Sami Zayn on kiusaaja, mutta eikö realistisuuden nimissä asian kuuluisi mennä niin että Sami ja Kevin ovat bestiksiä?

-Tuntuu hieman oudolta että käytit käytännössä saman kohtauksen kaksi kertaa peräkkäin. Ensin Zayn haukkuu Owensia mammanpojaksi ja sen jälkeen Buchanan, joka on jumalauta soikoon koulun henkilökuntaa, haukkuu Cenaa mammanpojaksi.

-Maisie Williams? Alan nähdä pikkuhiljaa jonkunlaisen patternin tässä, heität vain randomeja nimiä jotka painifanit saattavat tunnistaa tai sitten eivät... jostain syystä. Jos halusit niin kovasti käyttää julkkiksia niin olisit voinut edes pysyä sellaisissa jotka voi jollain tavalla yhdistää painiin, onhan tämä painin fanfictiota.

-Ja sitten heti perään Bran Stark. Nyt tämä alkaa mennä jo niin saatanan sekavaksi. Joistakin käytät oikeaa nimeä, toisista roolihahmon nimeä. Olen hämilläni.

-Se on muuten Lass Kicker, ei Last Kicker. Just saying.

Käytin tähän aivan liikaa aikaa mutta sitä se teettää kun on tuollainen Marr Breezen kaltainen työtön läskipaska jolla ei ole muuta tekemistä kun katsoa painia kissansa kanssa. :batista:


tämä on diary, sen ei ole pakko olla ihan realistinen ja edna ja betty ja pearl on emmerdalesta ja sami ja kevin on vasta 4 eiköhän ne ehdi ystävystyä ja tissilääkäri tutkii ihmisten tissejä ja fandango on kanadasta mun diaryssä ja ted irvine on jääkiekkoilija vielä tässä vaiheessa ja älä mieti oikeaa elämää, tämä on mun oma elämä ympäristö oma maailmansa, tässä voi olla bran stark niminen poika ja maisie williams hoitotäti
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Miksi tästä tulee mieleen tämä mestariteos?
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Helsing#65 kirjoitti:Miksi tästä tulee mieleen tämä mestariteos?
Hardy Boy on vitun paska ja oli ennen vanhaan mun vihamies. olen saanut parilta henkilöltä kehun että jopa Hardy Boy on minua paskempi diarykirjoittaja ja yritän oikeesti kehittyä ja parantaa tätä diaryä niin tuollainen vertaaminen ikävä kyllä tuhosi intoni
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Miksu
Main eventer
Viestit: 349
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:42

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Miksu »

Älkäähän nyt haukkuko miestä, hyvä tästä tulee, kun tarpeeksi kehittyy. Peukku ylös täältä!

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Ei noista pahoista sanoista kannata itseensä ottaa. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Kyllähän tässä joitakin omituisuuksia on, mutta sen takia tämä on juurikin niin toimivaa!
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Tämä on suosikkidiary varmaan koskaan. Älä ikinä lopeta teme! Ei kannata kritiikistä lannistua, me ainakin discordissa tykätään tästä! :)
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Wanhus kirjoitti:Tämä on suosikkidiary varmaan koskaan. Älä ikinä lopeta teme! Ei kannata kritiikistä lannistua, me ainakin discordissa tykätään tästä! :)
voi olla niin että kun aikuistun kunnolla ja kehityn kunnon diarykirjoittajaksi niin kukaan ei enää tykkää
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Eka kausi 3 : Maailman söpöin vauva




Koko maailman maapallon söpöin vauva Tyler heräsi aamulla ja ihmetteli missä äiti on kunnes isä Matt kertoo että äiti on uudessa työpaikassaan ja Tyler nyökkää vastaukseksi. Matt syöttää Tylerin, pukee hänet ja pistää rattaisiin. Ulkona ollessaan monet ihmiset tulevat kehumaan Tyleriä söpöksi. Vastaan tulee muuan Chris Jericho.



Jericho: No puhuitko Elinalle?
Matt: Kyllä ja Elina sai just uuden työpaikan ja minäkin ajattelin etsiä töitä niin tarvitaan lastenhoitajaa. Haluatko aloittaa heti?
Jericho: Hetikö, en ole edes vastanut vielä suostunko tähän paskaan.
Matt: Älä kiroile Tylerin kuullen.

Sitten paikalle tulee 8 vuotias Taya.



Taya: Moi, olen 8 v ja tuo vauva on maailman söpöin vauva.
Jericho: Mitä sinä haluat?
Taya: Moi Jericho, kyllä sinätkin olet söpö.
Taya juoksee pois paikalta.
Matt: Taya taitaa olla ihastunut sinuun Jericho.
Jericho: Ärsyttävä lapsi niiku muutkin lapset.

Taya menee kirjastoon ja lähettää kirjeen amerikkaan, hän on löytänyt amerikasta söpön 8 v pojan kuka käyttää nimeä Johnny Mundo ja hän pukeutuu turkiksiin, oli kesä tai talvi.



Elina on töissä lastenkodissa ja kokkailee ruokia kaikessa rauhassa kunnes Maisie tulee suruuutisen kanssa. Maisie kertoo uutisen.

Maisie: Elina tänään tulee uusi lapsi syömään.
Elina: Kuka?
Maisie: Natalya Hart, Becky muuttaa perheensä kanssa takaisin Irlantiin ja Natalya tulee hänen tilalleen, hän on 6 ja sukua Harteille.
Elina: Kiitos tiedosta, onkohan hänellä allergisia?
Maisie: En tiedä, mene kysymään. Minulla on tapaaminen pomoni kanssa.



Maisie lähtee johonkin mutta ei todellakaan tapaamaan mitään pomoa koska hän on itse päiväkotinsa pomo. Mielenkiintoista.

Samaan aikaan muualla eräs vauva ryömii kymmenen metriä: Perfect Ten

Jericho on taas saanut Tyler vauvan hoitoonsa vaikka inhoaa lapsia mutta Jerichon on pakko saada rahaa ja Tylerin on pakko saada saada hoitaja koska äiti töissä ja iskä ties missä. Jericho menee puistoon rattaiden kanssa ja siellä onkin myös English perhe. Aiden rattaissa ja isoveli Cesaro leikkimässä lasten kanssa. Kaikki tuijottaa järkyttävää tapausta kun 18 v lasten vihaaja Jericho tulee paikalle rattaiden kanssa.



Jericho sanoo mielessään mitä vittua teen täällä, miksi vauva haluaisi puistoon, oonko vittu idiootti vai täydellinen luuseri.

Samaan aikaan Amerikan mantereella Bostonin osavaltiossa eräs John Cena on päässyt sairaalasta kun joutui sinne ruman
hyökkäyksen takia, Carliton ja Jesuksen toimesta. Cenan isä tietää syyn miksi Cena hakatiin.



John Cena senior: Rakas poikani, sinun on pakko lopettaa pukeutuminen noin ja tuo sinun räppääminen, olet outo lapsi ja se tekee sinusta helpon kiusaajille.
Cena: Isä mutta haluan voittaa räppikilpailun.
Senior: Minä halusin nuorena olla eka ihminen uudella plaaneetalla ja nimittää sen Cenanationiksi. Ei onnistunut.
Cena: Mun toive on yksinkertaisempi ja helppo toteuttaa.

Samaan aikaan kanadassa eräs 4 vuotias Kevin Owens juttelee äitilleen kuka paljastaa kamalan asian.



Äiti: Sinäthän tiedät poikakulta Owens että menen naimisiin pian.
Kevin: Kyllä äiti.
► Näytä spoileri
Äiti: Kyllä, teistä tulee veljekset.

Kevin: EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Äiti: Mutta Sami ei ole minun oikea lapseni vaan sinä Kevin Keviel Owens olet minun maailman söpöin vauvani.

Samaan aikaan muualla Maisie tulee pois tapaamisesta ja vaikuttaa oudolta, hän tulee pois salaperäisestä huoneesta ja katselee etteihän kukaan nähdyt hänen tuloaan huoneesta. Tuskin oli pomo tapaaminen kyseessä, voi voi Maisie mihin sotket meidät vielä.

Puistossa toiminta taas jatkuu silleen että Jericho istuu penkillä ja paikalle saapuu kaksi poikaa. Christian Cage ja Chris Benoit.

Christian: Katso Benoit, Jericholla ei ollut tarpeeksi rahaa painikouluun niin hän hanki lapsen.
Benoit: Haha mikä luuseri.
Jericho: Menkää vittuun

Kaikki vanhemat katsovat Jerichoa tuimana kun Jericho kiroilee.



Jericho: MIKSI TUIJOTATTE.
Benoit: Jericho tietenkin mennään pois, onhan meillä elämä, toisin kun sulla, onpas sulla ruma lapsi.
Christian: Minulla on menoa myös, Dory Funk Jr ja Ron Hutchinson odottaa minua jo että voivat tehdä minusta maailman parhaan painijan.
Benoit: Minua odottaa Bruce Hart, Bruce aina sanoo minulle että Onneksi sillä Jericholla ei ole rahaa, se on paska painija enkä halua kouluttaa sellaista taidotonta paskaa, hahahhahaa.
?: Ei kyllä sano.

Kuka vittu se on ja miksi hän puolustaa Jerichoa, se on se on LANCE STORM.



Lance: Hei pojat, Benoit olen aina Hart koulussa paikalla ja tiedän että Bruce kehuu aina Jerichon videoita, painukaa vittuun.

Nyt vanhemmat katsovat tuimana Lancea ja Christian ja Benoit lähtevät pois.

Lance: Miksi nuo tuijottaa?
Jericho: Ne luulee ettei lapset opi kirosanoja koskaan niin ei saada kiroilla puistossa.
Lance: Kuka tuo poika on rattaissa?
Jericho: Tylerin Breeze, vahdin sitä että saan rahaa ja pääsen painikouluun. Bret haluaa minut sinne vai mitä?
Lance: Todellakin mutta tiedäthän ettei sinun tarte alentua lastenhoitajaksi, voin hommata sinut sisälle.
Jericho: Sanotko etten pärjää ite, PÄRJÄÄN VITTU ITE, SAAN ITE RAHANI JA TULEN SINNE.

Jericho lähtee raivoissaan paikalta ja ottaa vahingossa väärät rattaat eikä Lancekaan huomaa mitään, on ne sokeita.

Samaan aikaan muualla eräs Johnny Mundo huomaa että on saanut kirjeen taas Tayalta ja on ihan ihastunut. Hän on just lähdössä turkisostoksille äitinsä kanssa.

Muualla taas eräs vauva on rattaissa ja rattaat menee vahingossa laidan yli ja tippuu kymmenen rappusta mutta vauva on kunnossa: Perfect Ten



Tylerin iskä tulee salaperäisestä huoneesta pois ja katselee ettei kukaan nähdyt hänen lähtöään.

Leikkipuistossa taas Cesaro kyllästyy keinumaan joka on yleensä Cesaron lempiasia ja sanoo vanhemille että lähdetään. Cesaron vanhemmat ottavat rattaat missä pitäisi olla Aiden mutta huomaavat jälleen että heillä onkin taas Tyler, eikä Aiden. JERICHO OTTI AIDEN ENGLISHIN VAHINGOSSA JA VIE AIDENIA BREEZEJEN KOTIIN.

Bostonissa taas Cena räppää kadulla ja ihmiset katsoo innoissaan ja heittää rahaa Cenalle.

Cena: Oon John Cena, keitän kanaa koska se sopii yhteen cenaan, olen tuleva painija koska olen super panija tulevaisuudes koska oon cena oon kana oon paras räppäri sitten päppärin vuoden jou jou jou, antakaa mulle massii niin mä annan teille nassii jou jou jou isäni luulee että en osaa räpätä kun isäni ei ite osaa täpätä. jou jou olen syntynyt bostonissa mutta haluaisin asua kastonissa.



Samaan aikaan Elina on kotona kun Matt tulee kotiin.

Elina: MINNE OOT PANNUT TYLERIN VITTU. MISSÄ TYLER, TIESIN ETTÄ KADOTAT HÄNET?????
Matt: Tyler on Jericholla, ei hätää.
Elina: Kai älysit itsekin se mitä juuri sanoit ei todellakaan tuo lohtua.
Matt: Älyän juuri kyllä.

Samaan aikaan Simon, Jenny ja Cesaro English tulevat paikalle ja tuo Tylerin kotiin, Elina ja Matt ottavat Tylerin tiukkaan halaukseen.

Matt: Missä Jericho?
Jenny: Eikö hän ole täällä?
Matt: Ei, miksi teillä oli Tyler?
Jenny: Koska oltiin puistossa ja Jericho tuli sinne mutta sit se raivostui ja otti vahingossa väärät rattaat missä oli meidän AIDEN!
Simon: Eikö Jericho ja Aiden ole täällä?
Elina: Ei.

JENNY: MISSÄ LAPSENI AIDEN ON?



Missä Jericho ja Aiden ovat?

The End
Viimeksi muokannut Teme, 23 Touko 2016, 19:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Joo. Kuten jo mainitsinkin niin tämä jakso oli jopa viihdyttävä. Olen vihdoin löytänyt tämän diaryn komediallisen arvon. Chris Jerchildhater lapsenvahtina, 8-vuotiaiden kirjeromanssi, kiroilusekoilu puistossa jossa on lapsia vanhempiensa kanssa, Cenan räppi.... kaikki tämä on komediakultaa. Vaikka itse kirjoittamisessa on vieläkin niin maan perusteellisen paljon kritisoitavaa niin nämä ideat on jo itsenään tarpeeksi viihdyttäviä saadakseen täydet 10 pistettä. Ja jakso päättyi vielä kaikenlisäksi cliffhangeriin.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Hetkinen, tapahtuvatko nämä kaikki asiat samalla alueella vai onko nuo Cenan boston-sekoilut jotain ihan eri juttuja?

Ainoa oikea kritiikki: kun puhut näiden lapsien vanhemmista esimerkiksi Maisie ja Elina, niin ainakin itse unohdan helposti että kenen vanhemmat ovat kyseessä. Jotenkin sitä voisi selventää aina, jos sitä ei tilanteesta itsestään selviä.

Vauvanvihaaja Chris Jericho > Keski-iänkriisi Chris Jericho.
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Los_Pebbels kirjoitti:Hetkinen, tapahtuvatko nämä kaikki asiat samalla alueella vai onko nuo Cenan boston-sekoilut jotain ihan eri juttuja?

Ainoa oikea kritiikki: kun puhut näiden lapsien vanhemmista esimerkiksi Maisie ja Elina, niin ainakin itse unohdan helposti että kenen vanhemmat ovat kyseessä. Jotenkin sitä voisi selventää aina, jos sitä ei tilanteesta itsestään selviä.

Vauvanvihaaja Chris Jericho > Keski-iänkriisi Chris Jericho.
Ei tapahdu samalla alueella, Tyler ja perhe kuviot tapahtuu tietenkin kanadassa, samoin Jercho. Cena on ei ole kanadalainen joten hänen juttunsa tapahuu amerikan Bostonissa.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Tyler Breezen elämänkertomus

Viesti Kirjoittaja Teme »

Jakso 4: Konttaus karkaus
Missä Jericho ja Aiden ovat ja milloin Jericho huomaa että hänellä on väärä lapsi rattaissa, Tyler on kumminkin söpö lapsi ja Aiden vähemmän söpö mutta eihän lapsivihaaja Jericho raivoissaan huomaa eroa mutta missä he ovat? Mietin itsekin vielä, selviää tässä jaksossa, älkää vaihtako kanavaa.

Samaan aikaan Breezeillä on menossa kaaos, Tylerin vanhemmat Matt ja Elina vakuuttelee että Jericho tulee pian takaisin mutta Jenny ja Simon uhkailee soittavansa poliisille että heidän lapsi on kaapattu, Matt taas miettii ettei Jericholle kyllä voi maksaa lastenhoito rahaa tästä tapauksesta. Cesarolla on oma mielipide.

Cesaro: Äiti pikkuveli Aiden on varmaa keinumassa vaan, mäkin meen keinumaan. Moikka.
Jenny: Et saatana mee mihinkään saatana, muuten Jericho kaappaa sinutkin.
Matt: Älä ole tyly lapsellesi ja Jericho ei ole kaappanut ketään.
Simon: Hyvähän sinun on sanoa kun oma lapsi sylissä, miksi vitussa ees luotit Tylerin sille keskenkasvuiselle kakaralle.
Matt: Hän halusi rahaa itselleen että pääsee painikouluun.
Elina: Matt aattele nyt annoit meidän Tylerin Jericholle, meidän Tylerin, Tyler voisi olla tällä hetkellä Aiden, Aiden parka. En ymmärrä miten luotit oman lapsesi Jericholle. En vaan tiedä voinko luottaa sinuun Tylerin kanssa.
Matt: Tyler on minun lapseni ja minä päätän kenelle hän menee hoitoon.
Elina: Ai minulla äitillä ei ole sananvaltaa?
Matt: No miksi menit töihin niin ei tarvitas hoitajia, oma vika oma syy.
Elina: Haista paska sinä työtön paska mies kuka ei välitä omasta lapsestaan ja antoi oman lapsen CHRIS JERICHOLLE ja sinun takia nyt toisten vanhempien lapsi on kateissa ja hankin töitä että voin elättää Tylerin kun talon mies ei hanki töitä.
Matt: Minun ei tarvitse kuunella tätä paskaa, näkemiin.

Matt lähtee vittuun ja Cesaro on oppinut monia kirosanoja nyt, voi pikku Cesaroa. Aiden on yhä kateissa, samoin Jericho ja nyt Aidenin iskä Simon saa tarpeekseen ja soittaa numeroon 112.

Simon: Onko Poliisiasemalla?
Poliisi: Päivää, täällä Big Boss Man Toronton poliisista.
Simon: Lapseni on kaapattu Chris Jerichon toimesta, tulkaa äkkiä.
Big Boss Man: Saisinko kotiosoitteen niin lähetän paikalle partion.
Simon: LAPSENI ON KAAPATTU JA EHKÄ KUOLLUT NIIN LÄHETÄTTE PARTION VAAN. CHRIS JERICHO ON HULLU 18 V LASTENVIHAAJA KUKA HALUAA RAHAA PAINIKOULUUN EIKÖ OLEKIN USKOMATON HULLU, VÄLITTÄÄ VAIN SHOWPAINISTA SHOWPAINI ON PASKAA EIKÖ OLE TEIDÄNKIN MIELESTÄ.
Jenny: Simon unohdit lapsemme, unohda showpaini.
Simon: Juu sori Poliisikonstaapeli Big Boss Man, lähettäkää vittu iskujoukko.
Big Boss Man: okei, lähetän parhaan iskujoukkoni sinne, näkemiin.

Boss Man sulkee puhelimensa ja syö donitsinsa loppuun kunnes hälyttää paikalle iskujoukon nimeltä The Fabulous Freebird.

Michael Hayes (leader)
Buddy Roberts
Terry Gordy
Jimmy Garvin
Badstreet

Iskujoukko saapuu toimistoon ja johtaja Michael Hayes kysyy mikä hätänä.

Michael: Mikä hätänä pomo, olimme juuri lähdössä katsomaan lintuja. Linnut on upeita.
Buddy: Niin on.
Boss Man: Tilanne on se että unohtakaa linnut ja menkää etsimään lapsi nimeltä Aiden English. Chris Jericho on kaappanut hänet.
Michael: Kuka on Chris Jericho, onko hän vaarallinen?
Boss Man: Söin donitsia niin en ihan kuullut kaikkea mitä puhelimessa sanotiin mutta siellä taidetiin sanoa että Chris Jericho on sekaantunut johonkin juttuun nimeltä Showporno joten epäilen että Jericho on pedofiili ja kaappanut Aiden vauvan omiin käyttötarkoituksiinsa. Etsikää hänet ja ampukaa jos on pakko.
Michael: Kyllä pomo.

Voi Jericho parka, halusi vain painijaksi ja suuttui Lance Stormille, otti väärät rattaat, on kateissa ja nyt häntä luullaan pedofiiliksi ja hänet on lupa ampua, ikävää miten elämä voi muuttua päivässä. Mutta missä Jericho on, selviää heti mainoskatkon jälkeen.
Tähän kohtaan linkki vanhoja mainoksia.

Jericho ja Aiden on eiku oho nyt mennäänkin takaisin Bostoniin missä John Cena on. Ja ei, epäilen vahvasti että Jericho ja Aiden olisi myös Bostonissa. Cena harjoittelee räppäämistä kunnes paikalle tulee Seth Rollins, kyllä Seth Rollins. Kaksi vuotias sellainen.

Cena: Hei pikkuinen, kuka olet ja mitä teet huoneessani? Onpas sulla hassun värinen tukka.
Seth: Olen Seth Rollins, olen hoidossa.
Cena: Hoidossa, sori pikkuinen, olet väärässä talossa, isäni ei ole paikalla, äiti ei ole paikalla ja minä harjoittelen vaan räppäämistä, etsi oikea paikka missä sun pitäs olla.

Seth lähtee kävelemään hitaasti mutta varmasti pois hieman hämillään ja itkeekin hieman ja Cena tajuaa mitä just tapahtui.

Cena: Siis hetkinen, Seth odota, oon sekasin, en voi päästää sinua yksin minnekään. olet pieni.
Seth: Olen 2 ja olen arkkitehti
Cena: Minkä?
Seth: Legojen.
Cena: Okei,mutta mitä teet huoneessani tai siis ylipäätään talossani, miten tänne pääsit?
Seth: Äiti meni töihin ja tulin hoitoon, tämä on eka hoitopäiväni.
Cena: Selvä mutta olet kyllä väärässä talossa, äitisi siis jätti sinut tänne vain sanomatta sanaakaan minulle tai tarkistanut että täällä on ketään.
Seth: Alakerrassa oli joku poika kuka on hoitosetäni.
Cena: Okei, mennään alakertaan Seth.
Seth: EI, HALUAN LEGOJA.
Cena: En omista legoja sori vaan pikkuinen. ota kädestä kiinni Cena setää.

Seth ja Cena kävelevät alakertaan ja Cena kauhistuu kun tajuaa kuka siellä on, JOHNNY MUNDO.

Cena: Mitä teet täällä Mundo?
Mundo: Hengailen, tiedät kyllä että mulla on lupa olla täällä isältäsi koska tämä on ainoa paikka missä on tietokone jolla voin lähettää viestejä tulevalleni vaimolleni.
Cena: Haluaisitko selittää tämän?
Cena osoittaa Sethiä.
Mundo: Ai etkö oletkaan hänen hoitaja, hänen äitinsä luuli että tämä on hoitopaikka ja anto lapsensa vieraan pojan luo kenellä on turkis päällä, outo äiti kyllä. Aattelin vaan että okei, voin tehdä kiusaa Cenalle.
Cena: Kai tajuat että Seth on 2 vuotias pienilapsi ja sen oikea hoitopaikka on huolissaan ja voimme joutua aikamoiseen pulaan tässä, olemme sinun takiasi vähän kuin lapsikaappajia.
Mundo: Enpäs ajattelut asiaa silleen, missä Seth on nyt?
Cena: Mitä selität turkispoika, tässähän se vieressäni seisoo, eikö vain Seth?

Eipäs seisokaan, Seth on jo toinen kadonnut lapsi tässä jaksossa. Cena ja Mundo on aikamoisessa kusessa jos ne ei löydä Sethiä ja keksi kunnon selitystä miksi heillä on Seth edes. Ei kai poliisit tule tähänkin juttuun. Kaksi pientä lasta eri puolilla maailmaa kateissa. Minne Seth karkasi ja miksi, etsimään legojako? Pysy mukana mainoskatkon jälkeen ja asia selviää. Mainoskatko: Osta käärme niin saat kaupan päälle hyttysen. btw sinä siellä skypessä lue ja kommentoi.

Mainoskatko on ohi ja näytetään kertaus viime jaksosta. Jericho suuttui Christianille, Benoitille ja Lancelle samaan aikaan kun hoiti Tyleriä puistossa ja otti väärät rattaat vahingossa, rattaissa istui Aiden English. Tällä hetkellä he ovat yhä kateissa ja Cesaro haluaa keinumaan ja poliisit jahtaa Jerichoa epäiltynä lapsikaappauksesta seksitarkoittuksiin. Saako Jericho rahansa painikouluun, eroaako Matt ja Elina, miksi Aidenin vanhemmat on niin huolissaan lapsestaan, öö daa miksiköhän ja löytyykö Seth. Nämä kaikki vielä tässä jaksossa ehkä, ehkä kaikkia ei ole tässä jaksossa ja joudutte odottamaan lisää aikaan ja bonus kysymys Onko Johnny Mundo vitun outo lapsi?

Tylerin iskä Matt on viimeinkin rauhoittunut viimeinkin ja menee takaisin kotiinsa ja vetää Elinan sivumalle.
Matt: Anteeksi Elina, olet oikeassa, mä väärässä, olet Tylerin äiti ja minun pitää hankia töitä ja kunnon lapsenvahti Tylerille.

Elina: Okei, no pyysit sentään anteeksi mutta tilanne on nyt se että Jerichoa pidetään lapsi pedofiilina ja poliiseilla on lupa ampua hänet.
Matt: Mitä vittua, oikeasti?
Elina: Juu, Aidenin vanhemmat Simon ja Jenny liioitteli tätä koko juttua poliisille, tiedät että vihaan Jerichoa koska hän vihaa meitä ja meidän kaunista lasta mutta ei hän sentään pysty raiskaamaan lasta, tiedän sen.
Matt: Lyön vetoa että se paska läski päällikkö Big Boss Man söi donitsia ja kuuli sanan showpaini nimellä showporno.
Elina: Luulen niin.

Jakso loppuu nyt mutta vasta Jericho osuuden jälkeen, kyllä hullun jakson jälkeen saatte vielä Jerichoa, luovuitte jo toivosta. Kanadassahan on pankkeja kyllä Jericho on niin epätoivoinen että hän on mennyt pankkiin, voi ei jericho älä tee sitä. Jericho marssii ovesta sisään rattaiden kanssa ja kaivaa taskustaan aseen!

Jericho: VITTU RAHAT TÄNNE TAI MUUTEN AMMUN TÄMÄN KUSIPÄÄ KAKARAN JOKA ON VÄÄRÄ KAKARA JOKA PITI MULLA OLLA HOIDOSSA, HALUAN TULLA VAAN PAINIJAKSI MUTTA KAIKKI MENEE PIELEEN VITTU. VIHAAN LAPSIA, MULLA EI OO RAHAA, MUN ISÄ ON PASKIAINEN, OLEN HULLU, MUA VIHATAAN YMPÄRI KANADAA. HEI VALVONTAKAMERA KUVAA MUA TARKKAAN, MULLA EI OLE MITÄÄN VITUN MENETTETÄVÄÄ ENÄÄ, JOKO MINUSTA TULEE PAINIJA TAI MENEN VANKILAAN VITTU, ARVATKAA MILTÄ MINUSTA TUNTUU KUN MUN OMA ISÄ VIHAA MINUA EIKÄ HALUA MINUSTA PAINIJAA, ITE SE ON PASKA JÄÄKIEKKOILIJA SAATANA, SIT MÄ EN SAA MUITA TÖITÄ KUN LASTENVAHTINA VAIKKA VITTU VIHAAN LAPSIA VIHAAN NIITEN ITKUA, VIHAAN NIITEN VAIPPOJA VIHAAN SITÄ KUINKA NE SYÖ PELKKÄÄ ÄIDIN TISSIÄ NIIN EN VOI RUOKKIA NIITÄ JA NE VAAN ITKEE KOKO AJAN JA VIHAAN SITÄ KUINKA LANCE STORM VITTUILI MULLE JA OTIN VÄÄRÄN LAPSEN JA NYT MINUSTA ON VITTU KUVA TELEVISIOSSA JA MUA PIDETÄÄN LASTENKAAPPAJANA VAIKKA HALUSIN VAAN HOITAA PASKAA TYLERIÄ ETTÄ SAISIN RAHAA JA OTIN VÄÄRÄN LAPSEN JA NYT OLEN MUKA LAPSIKAAPPAAJA NO SAATANA JOS TE SITÄ HALUATTE, HEI POLIISI LÄSKI BIG BOSS MAN KUKA KATSOO TÄTÄ VITTU JOSKUS MYÖHEMMIN TUOSTA KAMERASTA OLET VITUN LÄSKI JA PIDIT MUA LAPSIKAAPPAJANA NIIN TOIVOMUKSESI TOTEUTUI, KATSO MUA OLEN LAPSIKAAPPAAJA VITTU, RAISKAAN SEN SAAATANA OLEN VAIN PIENESTÄ POJASTA ASTI HALUNUT OLLA PAINIJA MIKSIKÖ? HYVÄ KUN KYSYITTE KOSKA HALUAN OLLA ERILAINEN, OLIN AINA ERILAINEN LAPSI, KUN MUUT KANADAN LAPSET PELAA JÄÄKIEKKOA NIIN MUA EI VITTU KIINOSTA MIKÄÄN JÄÄKIEKKO, VIHAAN KANADAA, TÄÄLLÄ ON AINA KYLMÄ JA PELATAAN JÄÄKIEKKOA, HALUAN MUUTTAA AMERIKKAAN JA PAINIA KAIKKIALLA YMPÄRI MAAILMAN MUTTA EN TÄÄLLÄ VITUN KANADASSA, TÄÄLLÄ TE IHMISET VAAN PELAATTE JÄÄKIEKKOA, VIHAAN TEITÄ KAIKKIA, OLETTE IDIOOTTEJA. KERRON TEILLE VITTU TARINAN KOULUSTANI, OLIN YKKÖSELLÄ JA MULLA OLI MAAILMAN HIENOIN TAKKI MUTTA ERÄÄNÄ PÄIVÄNÄ YKSI VITUN DENA AMBER RIKKOI SEN KOSKA SEN MIELESTÄ SE EI SOPINUT JÄÄKIEKKO MAINEISEEN KOULUUMME, SAATANA VIHANA SITÄ JÄTKÄÄ VIHAAN KOKO KANADAA. RAHAT TÄNNE TAI LAPSIT KUOLEE JA KUN SAAN RAHAT NIIN LÄHDEN AMERIKKAAN ULKOMAILLE JA EN ENÄÄ IKINÄ IKINÄÄÄÄÄ PALAA KANADAAN OLEN PARAS SIINÄ MITÄ TEEN JA TÄLLÄ HETKELLÄ RYÖSTÄN TÄN PANKIN MITÄ VITTUA KUISKALET PANKKIVIRKAILIJA SANO SE MULLEKIN SAATANA SANO.

Pankkivirkailija: Tässä rahat
JERICHO: Would you please … SHUT. THE HELL. UP! MINULLA ON VITTU TARINA KESKEN, EN VITTU OTA RAHOJA ENNEN KUN OLEN LOPETTANUT PUHUMISEN, KUKA VITTU PAINO HÄLYTYSNAPPIA KUN POLIISIT ON TUOLLA VITUN PIHALLA

random: Anteeksi Jericho, se olin minä, älä ammu minua.
JERICHO: HILJAA JUNIOR, MINÄ PUHUN NYT Welcome to BANK IS JERICHO! TÄMÄ ALKAAKIN OLLA JO TÄSSÄ, RAHAT TÄNNE, MEEN TAKAOVESTA JA MUUTAN AMERIKKAAN.

Jericho ottaa rahat ja lähtee takaovesta mutta vastassa onkin Big Boss Man kuka pamauttaa Jerichoa pampulla päähän ja Jericho lyyhistyy maahan muttaa ehtii sanoa yhden asian:

Läski
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Vastaa Viestiin