Suplex City Stories

Fiktiivinen painiaiheinen tarinankerronta.
Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Kuva

Suplex City

Suplex City on pieni kaupunki jossain Kalifornian pimeässä kolkassa. Se on showbisneksen ja rikollisuuden tyyssija. Pienestä koostaan huolimatta Suplex Citystä ei toimintaa puutu sillä tällä kaupungilla on niin oma mafia kuin moottoripyöräjengikin. Jos kaipaat jonkinlaista viihdykettä iltaasi, voit viettää aikaa useissa baareissa sekä klubeissa, kuunnellen musiikkia rokista räppiin tai vaikka seuraamalla drag queen esitystä, what ever floats your boat. Mutta iltaisin ulkona liikkuessa kannattaa olla varuillaan sillä tämän kaupungin rikollisuusprosentti on todennäköisesti suurin koko maailmassa ja kansalaisia suojelemassa on vain pieni tiimi poliiseja jotka eivät tietenkään millään ehdi joka paikkaan samaan aikaan.

Tarinan päähenkilöt

Tarinan keskiössä on Suplex Cityn poliisit, SCPD. Steve Austin on jo eläköitynyt poliisi joka on muuttanut takaisin kotiseudulleen Teksasiin kun hän saa yllättävän kutsun palata takaisin Suplex Cityyn jossa uudet poliisit John Cena, Mike "The Miz" Mizanin sekä Ted DiBiase jr. sekä Suplex Cityn vastine SWAT:ille, SHIELD, kohtaavat haastavan murhamysteerin. Steve Austin oli oman aikansa paras poliisi josta johtuen hänen vanha pomonsa värvää hänet nappaamaan uuden sarjamurhaajan, joita Austin nappasi useita vuosien varrella. Hänen tunnetuin keissinsä oli sarjamurhaaja joka hautasi uhrinsa elävänä ja jolle annettiin medianimeksi The Undertaker. Mutta kuinka käy kun tämä vanhan ajan bad cop ja hänen uusi työparinsa, Suplex Cityn uusi ylpeyden aihe, sotaveteraani John Cena kolauttavat päänsä yhteen? Pakkaa on tietenkin sekoittamassa myös nykyajan bad cop, The Miz, sekä Austinin sekalaiset suhteet kaupungin väkeen.

Hyvin keskeisessä osassa on myös McMahonin mafiaperhe joka käytännössä omistaa Suplex Cityn. Vince McMahon on luvannut tyttärensä käden miehelle joka on ollut mafialle uskollinen jo vuosia ja näin ollen tulee saamaan "godfatherin" paikan kun Vince itse päättää astua alas tuolta pallilta. Mafian lisäksi Suplex Cityn rikollisuusprosenttia ylläpitävät moottoripyöräjengi NWO sekä Paul Heymanin vetämä underground fight club jossa kauhua kylvää pelätty ja voittamaton Brock Lesnar.

Tarinankerronta

Tarina kerrotaan pääosin Steve Austinin näkökulmasta. Aina silloin tällöin Austinin ajatukset toimivat kertojaäänenä. Tällöin käytän kursiivia kuvastamaan Austinin ajatuksia. Sen lisäksi pyrin antamaan mahdollisimman hyvän visuaalisen kuvan tapahtumista jota toki jo auttaa suuresti se että hahmoina on kaikille tuttuja hahmoja painikehästä. Itse tarinan pyrin saamaan TV-sarjan formaattiin jossa monilla eri hahmoilla saattaa olla erilaisia juonenkänteitä omissa tarinoissaan, eli kaikki ei sataprosenttisesti keskity vain päähenkilön elämään. Minkäänlaista virallista julkaisutahtia en viitsi pitää koska muuten käy helposti niin että jakson kirjoittaa väkisin että sen saa valmiiksi. Joten jos jaksojen välissä on päiviä, jopa viikkoja, ei syytä huoleen sillä se tarkoittaa vain sitä että koita saada ideoita muhimaan päässäni ennen kuin kirjoitan niitä ylös. Minkäänlaista genreä en uskalla tälle luvata sillä tykkään enemmän sellaisesta vapaudesta että genre voi olla käytännössä mitä vain riippuen tilanteesta. Eli posterin viikatemiehestä huolimatta ei kyseessä ole kauhutarina, vaan... no, se selviää sitten ajanmyötä miten viikatemies liittyy tähän tarinaan. Ehkä. Ensimmäinen jakso on tällä hetkellä kovasti kirjoituksen alla joten sitä odotellessa hakekaa vaikka popcornia.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Idea ainakin saa täältä täydet pisteet. Mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää.
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja Teme »

En malta odottaa tätä diaryä, olen tuntenut sut vuosia ja sut tunnetiin ennen nimellä diaryrunkku. tästä tulee eeppistä. Tulet pistämään hyvää vastusta mun Diarylle. Onnea
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja Enska »

Kuulostaa mahtavalta. 8-)
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

What
Main eventer
Viestit: 214
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 10:36
Paikkakunta: Joensuu

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja What »

Mahtavaa! Tästä premissistähän tulee Cop Land mieleen ;)

Kuva
It ain't about how hard you hit, it's about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!
- Rocky Balboa

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Suplex City Stories episode 1: Welcome to Suplex City

Oli synkkä ja myrskyinen yö... ja paskat. Aurinko paistoi ja vesisadetta ei oltu nähty sataan vuoteen, olihan kyseessä Teksas. Minä, vanha ja raihnainen ex-poliisi istuin taas kerran siinä samassa vanhassa kuppilassa jossa tässä on viimeiset kymmenen vuotta vietetty kaljaa lipittäen. Muutin jo nuorena pois tästä paskaläjästä, jota Teksasiksi kutsutaan, löytääkseni jotain suurempaa muualta. Ja sitähän löytyi. Suplex City oli seikkailunhaluisen nuoren klopin luvattu maa. Käytyäni poliisikoulun liityin Suplex Cityn poliisivoimiin ja minähän olin piru vie koko kaupungin kovin kundi. Se oli sitä nuoruusaikaa se. Mitä minä olen nyt? Juoppo, avioeron jälkeen vielä köyhäkin. Vaikka täällä aina aurinko porottaa niin että oman kaljun päänsä saa rasvoa monesti päivässä, ei ole elämässä aurinko pahemmin paistanut viimeisen kymmenen vuoden aikana. Eikä siihen tulisi muutosta nytkään.

Houston, Teksas

Steve Austin istuu jälleen kerran lähikapakkansa baaritiskillä juoden jo ties kuinka monetta tuoppiaan. Kapakassa ei juuri muita ole kuin hän ja pari hassua redneck-juoppoa. Yhtäkkiä ovi käy ja sisään astuu mystinen hieman lihava mies aurinkolasit päässään. Hän vilkaisee ympärilleen, ottaa muutaman askeleen eteenpäin ja istuu Austinin viereiselle jakkaralle. Kukaan ei ole vuosiin istunut Austinin viereen joten tämä herättää saman tien hänen mielenkiintonsa. Hän vilkaisee oikealle jossa mies istuu valmiina tilaamaan tuoppia. Tämän jälkeen Austin kääntää katseensa takaisin tuoppinsa pohjalle.

Austin: Mitäs sinä haluat?

Mies hymähtää ja ottaa aurinkolasinsa pois. Tämä mies on Suplex Cityn poliisipäällikkö, joka kulkee tuttavien kesken nimellä Big Bossman.

Bossman: Sinut, Steve. Minä haluan sinut.

Austin ei edes vilkaise Bossmania enää. Hän vain naurahtaa itsekseen ja jatkaa kaljansa juomista.

Bossman: Suplex Cityssä on helvetti valloillaan. Mafia kasvaa päivä päivältä ja samaa tahtia poliisivoimat pienenee ja tämän ruman kakun päällä kirsikkana on uusi sarjamurhaaja josta ei ole pienintäkään johtolankaa. Me tarvitsemme sinua, Steve.

Austin: Minä jätin Suplex Cityn taakseni jo kauan sitten ja hyvästä syystä. Siitä paikasta ei ole muuta kuin harmia.

Bossman: Ja miten se elämä on täällä sitten sujunut? En näe enää sormusta sormessa, en näe enää suurta omakotitaloa ja farmia. Minä näen rikkinäisen miehen joka asuu asuntovaunussa ja viettää kaiken aikansa juoden viimeisiäkin roposiaan kurkusta alas.

Austin: Onpas kiva tietää että entinen työnantajani vakoilee elämääni. Montako valvontakameraa olet kytkenyt kotiini?

Bossman: En yhtään koska asuntovaunusi on niin pieni ettei sinne mahdu. Farmillasi tosin oli viisi.

Nyt Austin vilkaisee Bossmania murhaavasti mutta tämä vain virnistää hänelle osoittaakseen että se oli vitsi. Austin vain pudistaa päätään, hörppää viimeiset tipat tuopistaan ja nousee pois penkiltään. Hän lähtee kävelemään ovea kohti, mutta Bossman nappaa häntä olkapäästä kiinni.

Bossman: Steve, harkitse edes. Et kai halua että rakas Suplex Citysi uppoaa täysin McMahonien valtaan?

Austin painaa päänsä alas ja huokaisee. Tämän jälkeen hän pyyhkäisee Bossmanin käden pois olkapäältään ja kääntyy katsomaan häntä kohti.

Austin: Mitä sinä haluat minun tekevän? Häh? Olin jo kymmenen vuotta sitten se vanha paska joka ei jaksanut juosta cooperin testissä edes puolia ajasta. Se luoti joka lopetti urani, se jätti kirjaimellisesti ikuisen arven. Polveni ei ole ollut enää oma itsensä sen jälkeen. Minusta ei ole teille mitään hyötyä kentällä enkä minä jumalauta aio pukea enää ikinä päälleni sitä uniformua.

Bossman: Minä en halua sinua kentälle. Minä haluan sinut johtamaan tätä operaatiota. Sinä olet paras poliisi jonka olen urani aikana kohdannut. Et joutuisi pukeutumaan sinisiin, sillä olisit mukana enemmänkin etsivänä jolla on koko poliisilaitos käytettävissään. Voit istua päivät pitkät toimistossasi juomassa viinaa, kunhan muistat nauttia sen aina kahvikupista ettei väärät tahot huomaa, ja käskyttää muita tekemään kaiken puolestasi. Sinun ei tarvitsisi ottaa käskyjä vastaan keneltäkään, sinulla ei olisi pukukoodia, ei mitään. Sinä voisit olla oma itsesi ja vittuilla kaikille sydämesi kyllyydestä. Ja sinä saisit siitä vielä kaiken lisäksi rahaa. Miten on, lähdetkö tällä myyntipuheella matkaan vai pitääkö meidän kidnapata sinut?

Big Bossman ojentaa kätensä. Austin epäröi hieman, hymähtää ja paiskaa kättä hänen kanssaan.

Austin: Perhana sentään, kyllä sinusta olisi pitänyt tulla joku motivaatiopuhuja. Siinä olisi työ jossa olet oikeasti hyvä.

Miehet halaavat vielä ja astelevat sitten ulos kapakasta. Ulkona on tyynen hiljaista, kunnes pikkuhiljaa alkaa kuulua helikopterin ääni baarin takaa. Ja ennen pitkää sieltä nouseekin poliisihelikopteri joka lentää baarin yli Bossmanin ja Austinin eteen. Kopteria ohjaa kaikkien kansojen sankari, John Cena. Austin vilkaisee Bossmania tuomitsevasti.

Bossman: John on aina tykännyt teatraalisista sisääntuloista.

Miehet astuvat helikopteriin joka kyyditsee heidät kohti Suplex Cityä.

Suplex City, tuo Amerikan kaupungeista syöpäisin. Joskus rakastin sitä paikkaa mutta olinhan minä kiitollinen kun sieltä viimein pääsi pois. Miksi minä nyt palaan sinne? Se mitä Big Bossman minulle sanoi McMahonien vallasta, se ei ole se oikea syy. Sehän nyt on tosiasia että McMahonit pysyy vallassa niin kauan kun heillä sukupolvia riittää. En minä voi heitä pysäyttää. Ei, se oikea syy on kaikessa yksinkertaisuudessaan se että jos joutuisin vielä hetkenkin asumaan Teksasissa jossain hikisessä asuntovaunussa, tulisin varmaan hulluksi ja ampuisin itseltäni aivot pihalle. Ei se olisi kovin kunniallinen tapa lähteä. Sen sijaan se että joku alamaailman mulkku tekee sen puolestani, se on se tapa jolla minä haluan lähteä tästä maailmasta. Viimeksi se luoti osui polveen, ei kovin kaukana otsasta. Ehkä tällä kertaa onni potkaisee. Minä kaipaan jännitystä elämään, muutakin jännitystä kuin se mitä juonenkäänteitä jossain saippuaoopperassa nähdään tänä vuonna tai kuka niistä kämppiksinäni asuvista torakoista kasvaa suurimmaksi. Minä kaipaan poliisityötä vaikka se oli paikoittain elämäni kaoottisinta aikaa. Ja onhan se kiva nähdä minkälaista uutta porukkaa siellä nykyään pyörii ja miten he pärjäävät alamaailman roskasakille. On mukava olla taas kotona.

Suplex Cityn poliisiasema

Kolmikko saapuu Suplex Cityn poliisiaseman kahvihuoneeseen jossa heitä odottaa kahvia hörppivä Ted DiBiase jr.

Bossman: Tämä tässä on Ted DiBiase jr, Ted DiBiasen poika. Hän on meillä... työharjoittelussa. Josta meille maksetaan. Hänen isänsä toimesta... Ja tämä herrasmies jonka kanssa me lensimme tänne on J...

Austin: Kyllä minä tiedän kuka tämä on, on meillä Teksasissakin sanomalehtiä.

Cena: Mutta ei televisioita tai internetiä? Ne olisi ensimmäiset arvaukset siitä missä olet minut nähnyt. Kunnia tavata sinut, Steve.

Austin katsoo Bossmania kysyvästi Cenan ojentaessa kätensä kättelyyn. Bossman vain kohauttaa olkapäitään ja Austin kääntää katseensa takaisin Cenaan.

Austin: Ai on meillä täällä joku viisastelija. Kuulehan, poika, tästä lähtien sinä olet minun alaiseni ja jos kuulen vielä yhdenkin sarkastisen kommentin tuosta ylisuuresta leipälävestä niin en pelkää kyllä lyödä sinua vaikka oletkin "sotaveteraani". Joo, kyllä, minä tiedän kuka sinä olet. Sotasankari joka palasi kotiin suurien fanfaarien säestämänä ja jolle pormestari antoi kaupungin avaimen ja ilmaisen asunnon ja työpaikan täältä poliisiasemalta. Kyllä, olen lukenut kaiken sinusta mutta kerron nyt heti kättelyssä...

Austin nappaa Cenaa kädestä kiinni ja vetää hänet lähemmäksi.

Austin: ...että minulta et saa minkäänlaista erikoiskohtelua. Tuliko tämä selväksi?

Cena nyökkää jolloin Austin päästää hänestä irti.

Bossman: Ted, missä Mike on?

DiBiase: Mike meni hakemaan...

Miz: Tässähän minä.

Sisään astuu Mike "The Miz" Mizanin joka kantaa poliisin uniformua. Hän iskee sen Austinin syliin ja katsoo tätä halveksuvasti.

Austin: Mikä helvetti tämä on olevinaan? Ja kuka helvetti sinä olet?

Miz: Minä olen The Miz....

Cena: Hän on Mike, vain hän itse kutsuu itseään The Miziksi.

Miz: ...ja tuo on sinun virka-asusi, arvon tulokas. On se kumma kun nykyaikana ei edes virka-asua opetella tuntemaan poliisikoulussa.

Austin naurahtaa erittäin feikisti, tiputtaa uniformun lattialle ja nappaa Miziä kauluksesta kiinni. Sillä samalla hetkellä Cena ja Bossman repivät miehet irti toisistaan. Bossman vie Mizin kauemmaksi kun taas Austin tönää Cenan irti itsestään.

Bossman: Me puhuimme tästä Mike, Austinille ei edes tarjota virka-asua.

Miz: Se oli vain harmiton vitsi. Mutta olit kyllä oikeassa, tämän jätkän pinna ei kestä hetkeäkään. Tästä tulee hauskaa.

Austin: Ai hauskaa? Minä sinulle hauskan näytän.

Austin nappaa ensimmäisen tuolin jonka käteensä saa mutta DiBiase ja Cena toimivat tarpeeksi nopeasti saadakseen hänet irti siitä ja vietyä kauemmaksi Mizin virnistellessä toisella puolella huonetta.

Bossman: Jätkät, viekää Mike vaikka jonnekin leikkikentälle. Minun ja Austinin täytyy vielä jutella käytännön asioista.

Cena ja DiBiase vievät Mizin pois kahvihuoneesta ja paikalle jäävät vain Bossman ja Austin.

Austin: Älä vain sano että tuossa on koko poliisivoimat?

Bossman: No ei varsinaisesti. Siinä on tosin parhaat miehet mitä meillä on jäljellä... ja DiBiase, hänen isänsä maksaa meille tarpeeksi että meillä on varaa pitää häntä "huipputiimissä". Hyvältä ei näytä kyllä tällä hetkellä, siksi minä sinut tänne toinkin.

Austin: Entä Dave? Onko hän vielä maisemissa?

Bossman: Batista? Ei, Batista ei ole enää maisemissa. Hänelle kävi hieman ohraisesti...

Austin: Hetkinen.... onko Dave kuollut? Dave kuoli eikä minulle kerrottu mitään?!

Bossman: Ehei, ei suinkaan. Hän loukkaantui vakavasti työtehtävissä ja joutui lopettamaan. Mutta ei puhuta Batistasta vaan puhutaan siitä mikä on ajankohtaista eli uusimmasta murhatapauksesta. Tule, mennään toimistooni.

Bossman avaa Austinille oven ja hän astuu ulos kahvihuoneesta. Ennen kuin hän ehtii lähteä kävelemään käytävää pitkin, ulko-oven suunnalta alkaa kuulua mölyä ikään kuin joukko teinejä olisi saapunut taloon. Mutta se ei ole teinilauma, vaan se on SHIELD joka on juuri palannut onnistuneesta tehtävästä takaisin.

Rollins: Jätkät, nyt on aivan pakko sanoa että tämä oli teidän typerin tempaus tähän mennessä. Siinä olisi voinut käydä vaikka kuinka huonosti.

Ambrose: Mitä sinä selität? Tehtävä onnistui meidän ansiosta. Jos olisimme tehneet sitä sinun.... sneaky sneaky hölynpölyä, olisimme vieläkin jossain pusikossa odottamassa että joku liikkuu johonkin suuntaan. Run and gun, se on se juttu.

Rollins: Ei, se ei ole se juttu. Joskus pitää käyttää aivoja. Jos antaisitte edes joskus minun johtaa operaatiota niin voisimme saada aikaan kaunista jälkeä ilman vahinkoja.

Reigns: Miksi tehdä kaunista jälkeä kun voi potkaista oven paskaksi, rynnätä sisään ja tuhota kaiken? Kaaos on taiteenmuoto myös, Seth. Sitäpaitsi mehän kävimme tämän jo läpi. Operaatiota johtaa se joka meistä kolmesta voittaisi kädenväännössä.

Ambrose: Luonnollisesti. Et voi kiistellä tuon logiikan kanssa.

Rollins: Meidän työssä ei aina riitä se että voittaisi jossain kuvitteellisessa kädenväännössä. Meidän pitää ajatella loogisesti ja strategiesti, johtajan tulisi olla se joka voittaisi shakkipelissä.

Ambrose: Meistä ei kukaan muu kuin sinä edes tiedä shakin sääntöjä, nörtti.

Rollins: Se juuri on pointtini, minun pitäisi olla johtaja koska minä osaan käyttää päätäni muuhunkin kuin headbutteihin.

Ambrose: Oli muuten aivan helvetin sairas headbutt sille yhdelle äijälle, Reigns. 5/5.

Ambrose iskee Reignsille fist bumpin ja SHIELD-jätkät astelevat kahvihuoneeseen Austinin mulkoillessa heitä. Hän katsoo Bossmania jälleen kerran kysyvästi.

Bossman: Uusi iskuryhmämme. Vaikka he ovatkin vähän tuollaisia huligaaneja niin hyvin tekevät työnsä.

Austin: Uusi iskuryhmä? Mitä tapahtui Spirit Squadille?

Bossman: Spirit Squadin tie päättyi erittäin traagisesti. Me selvitimme erästä rikosta ja johtolangat johtivat meidät McMahonin jäljille. Olin itse sitä mieltä että meidän on vetäydyttävä samantien pois tästä jutusta mutta... Dave lähti omin nokkineen kohti vaaraa Spirit Squad mukanaan. Sinä iltana vain yksi mies palasi ja se oli Dave joka oli vakavasti haavoittunut. Meillä ei ole Spirit Squadin lopullisesta kohtalosta muuta tietoa kuin heidän ruumiinsa ja yhden selviytyjän sekavat muistikuvat.

Austin: Spirit Squad... kuollut? Tämä on niitä asioita joista pitäisi soittaa. Ne jätkät olivat minulle kuin perhettä. Kuka heistä jäi henkiin?

Bossman: Nicky parka ei koskaan ollut enää sama mies... hänen sanojensa mukaan heitä kidutettiin päivätolkulla kunnes he yksitellen alkoivat kuolla. John on se joka sai hänet pelastettua sieltä jonka jälkeen annoimme hänelle uuden identiteetin jonka turvin hän nyt elelee piilossa mafialta..... mutta mistä lähtien he ovat olleet sinulle kuin perhettä? Sinä olit aina yksi heidän pahimmista vihamiehistään.

Austin: No okei, Kenny oli minulle kaljan velkaa. Yksi niistä syistä miksi edes raahauduin tänne oli tieto siitä että saan ehkä ilmaisen kaljan. Harmi ettei hän päässyt maksamaan sitä takaisin. Ja tiedoksesi vain, jokaikinen mies täällä on... oli minulle kuin perhettä. Vaikka me vihasimme toisiamme, olisi ollut kiva tietää tästä.

Bossman: Steve... lupaa minulle että et aloita mitään hullua kostoretkeä. Etkä etsi Nickyä käsiisi, häntä ei missään tapauksessa saa muistuttaa vanhasta elämästään, ikinä. Me olemme jättäneet tämän asian taaksemme ja siellä sen on pysyttävä. Onko tämä selvä?

Austin: No on on, vaikka minä kyllä muistelisin että pari tuntia sitten sanoit etten minä ota keneltäkään käskyjä vastaan.

Austin virnistää ja alkaa kävelemään kohti Bossmanin toimistoa Bossmanin seuratessa perässä. Toimistossa Bossman iskee pöytään kansion ja levittää sen sisältämät paperit pöydälle.

Bossman: Tässä on tapaus jota olemme yrittäneet selvittää ilmaan minkäänlaista tulosta. Meillä ei ole mitään johtolankoja, ei silminnäkijöitä, ei epäiltyjä, ei ainakaan vielä selvitettyjä uhreja yhdistäviä tekijöitä, ei yksinkertaisesti mitään. Edes uhrien löytöpaikoilla ei ole minkäänlaista loogista kaavaa. Ne on löytynyt vaan sieltä missä kyseiset henkilöt ovat sattuneet viettämään viimeiset hetkensä. Ainoa yhdistävä tekijä on se miten he ovat kuolleet joka on itseasiassa myös ainoa asia joka yhdistää tämän sarjamurhaajaan eikä vain satunnaisiin murhiin.

Austin: Näissä uhreissa ei näy mitään fyysisiä jälkiä. Myrkytettyjä?

Bossman: Enemmän tai vähemmän.

Bossman ojentaa Austinille lähikuvan yhden uhrin kaulasta. Siinä on pienen pieni pistojälki.

Bossman: Media kutsuu häntä "ampiaismurhaajaksi" noiden pistojälkien takia mutta myrkky ei ole mitään ampiaisenpistokseen viittaavaa. Se on jonkin sortin huume joka verenkiertoon päästessään pysäyttää sydämen arviomme mukaan muutamassa sekunnissa.

Austin: Kuka keksi tämän medianimen? Ei kai se ollut...

Bossman: Michael Cole, kukapa muukaan.

Austin: Michael Cole on yhä töissä Suplex City Newsissä? Se äijä on kuin torakka, ollut siellä töissä niin kauan kuin muistan. Jos Suplex City tuhoutuisi ydinräjähdyksessä, tuhkista nousisi Michael Cole kirjoittamaan siitä juttua.

Bossman: Totta, eikä hän vieläkään ole oppinut että söpön lempinimen antaminen sarjamurhaajalle ei vähennä paniikkia ja olen yrittänyt sanoa sen hänelle ties kuinka monta kertaa. Joskus jopa välttelemme mediaa näiden asioiden kanssa vain siksi ettei Michael Cole ilmestyisi kyselemään mutta jostain syystä hän aina saa jostain selville.

Austin: No mutta tässä on kyllä kovasti tekemistä kun te ette ole mitään saaneet aikaiseksi. Kello alkaa olla jo sen verran että minun täytyy lähteä iltakaljalle. Nähdään huomenna ja kukistetaan tämä.... ampiainen? Kai sille nyt saatana jonkun paremman nimen keksii. Heartstopper kuulostaisi hyvältä.

Bossman: Jep, me pistetään sinun toimistosi toimintakuntoon. Tervetuloa takaisin.

Bossman ja Austin kättelevät jonka jälkeen Austin poistuu paikalta.

Myöhemmin muutaman oluen jälkeen baarin edustalla

Austin astuu baarista ulos ja lähtee suunnistamaan kohti uutta kämppäänsä joka hänelle lahjoitettiin työnsä vastaanoton yhteydessä. Hän ei tosin ehdi kovin montaa askelta ottaa kun hänen viereensä pysähtyy limusiini. Limusiinin ovi aukeaa ja sieltä astuu ulos pukuun ja aurinkolaseihin pukeutunut lihaksikas mies. Se on itse Dave Batista. Austin ei meinaa uskoa silmiään, eikä meinaa Batistakaan. Hän ottaa aurinkolasit pois ja tuijottaa Austinia intensiivisesti.

Batista: Huhut ovat siis totta. Steve Austin on palannut Suplex Cityyn. Mikäs sinut tuo tänne minne aurinko ei paista?

Austin: Yllättävä työtarjous. Yllättävästä puheenollen, mistä lähtien sinä olet kulkenut limusiinilla? On tainnut olla aika ruhtinaallinen elämä poliisiuran jälkeen?

Batista: Ruhtinaallinen? Pikemminkin päinvastoin. Et sinä voi ymmärtää millaista elämä on kun ei ole se koko kaupungin sankari vaan hänen apupoikansa.

Batista ei sen enempää ehdi vuodattaa surujaan kun limusiinista hänen vierelleen astuu kaunis nuori nainen. Jälleen kerran Austin ei meinaa uskoa silmiään.

Austin: Stephanie McMahon... Dave, mitä tämä on olevinaan? Oletteko sinä ja Stephanie...

Ja tämän jälkeen heidän väliinsä astuu kolmas henkilö jota Austin ei tunnista. Hän suutelee Stephanieta ja astuu eteenpäin. Hän on Hunter Hearst Helmsley.

HHH: Hunter Hearst Helmsley, hauska tutustua. Älä suotta vaivaudu esittäytymään, tiedän sinusta kaiken, Steve Austin. Kuulemani mukaan sinä olit aikamoinen kiusankappale meidän mafiaperheellemme aikanaan.

Austin: Dave....

HHH: Anteeksi mutta sinä keskustelet nyt minun kanssani, et Daven kanssa. Toivottavasti sinun asiasi täällä ei koske meitä. Olisi ikävää joutua murjomaan noin kaunis naama.

Austin: Se miksi olen täällä ei kuulu sinulle.

HHH: Siinä sinä olet väärässä, herra Austin, sillä me omistamme tämän kaupungin. Kaikki, mitä tämän kaupungin rajojen sisällä tapahtuu, kuuluu meille. Jos haluat että kätesi pysyvät vielä kaljanjuontikelpoisina, suosittelisin sinua kertomaan tällä sekunnilla mitä sinä teet minun kaupungissani?

Austin: Sinun kaupungissasi? Tietääkseni sinä et ole Vince McMahonin perillinen, hänellä on vain yksi poika ja se on Shane McMahon. Joten niin kauan kun heissä henki pihisee, tämä ei ole sinun vaan heidän kaupunki.

HHH: Väärässä jälleen kerran, Stevey. Shane ei tule saamaan mitään. Shanesta tulee minun bitch, koska minun ja Stephanien häät on tänä kesänä. Minusta tulee McMahon-perheen jäsen ja minusta tulee virallisesti Vince McMahonin seuraaja koska hän on henkilökohtaisesti todennut minun olevan luotettavin miehensä. Ja minulla on tunne että Vince ei enää kovin pitkään aio pysyä kuvioissa mukana koska hän haluaa että häät tapahtuvat juuri tänä kesänä, ei joskus monen vuoden päästä. Joten alapas laulaa.

Austin: Minä en ota käskyjä vastaan keneltäkään.

Austin lähtee kävelemään tönäten samalla Helmsleytä rajusti olkapäällään. Hän pysähtyy vielä Batistan kohdalle.

Austin: Dave, meidän pitää puhua tästä. Nähdään joskus kaljalla tai kahvilla, pian.

Batista ei reagoi tähän mitenkään ja Austin lähtee kävelemään pois.

HHH: Me emme kahvittele poliisien kanssa, varsinkaan jos he eivät kerro meille mitä he haluavat!

Austin nostaa keskisormensa pystyyn kohti Helmsleytä ja jatkaa vain kävelyään kylmänviileänä, Helmsleyn irvistellessä raivoissaan.

TO BE CONTINUED...
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja Enska »

Hyvältä vaikuttaa. Plussaa siitä, että jakso oli juuri sopivan pitkä. Sait jo nyt esiteltyä monta hahmoa ja herätettyä erilaisia kysymyksiä: Miksi Batista on (ilmeisesti vastentahtoisesti) HHH:n alainen? Miksi Ted DiBiase maksaa poliisilaitokselle siitä, että hänen (ilmeisesti hieman taidoton) poikansa on huipputiimissä läsnä – ja onko tämä MinimiMaxin metafora siitä, että Ted Jr. oli ehkä vain nepotismin ansiosta WWE:ssä aikoinaan? Mitä Spirit Squadille oikeastaan tapahtui? Miksi Spirit Squadille kävi traagisesti, mutta Batista pelastui hengissä? Tuleeko Nicky (eli Dolph Ziggler) kuvioihin mukaan – ja jos tulee, niin onko hän järjissään? Johtaako Ambrosen, Reignsin ja Rollinsin kinastelu johonkin?

Jatkoa odotellessa!
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Avatar
Wanhus
Main eventer
Viestit: 303
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:15

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja Wanhus »

Tosi hyvä oli ensimmäinen episodi. Tuli mieleen sellainen sarjakuva kuin Fables, jossa siis tunnetut satuhahmot asuvat Fabletownissa ja kylässä toimii sheriffinä iso paha susi. Kivaa saada eloa tänne diaryosastoon ja innolla odotan jatkoa!
"Taas vauva naapuriin, vittu en kestä vauvoja. Meen katsoo Rumblen"
- Chris Jericho

" joudun olemaan viikkoja täällä jos pylly leikataan, en pääse ees bookediin"
- Teme

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Enska kirjoitti:ja onko tämä MinimiMaxin metafora siitä, että Ted Jr. oli ehkä vain nepotismin ansiosta WWE:ssä aikoinaan?
Voin paljastaa sen verran että oikeastaan ainoa syy miksi mies on siellä on se että koska pistin Cenan ja Mizin sinne, tajusin että pitäähän se kolmaskin Marine-näyttelijä saada ja ainoa rooli jota sille oikeastaan keksin on se että se on päässyt lahjomalla poliisikoulun läpi.
Wanhus kirjoitti:Tosi hyvä oli ensimmäinen episodi. Tuli mieleen sellainen sarjakuva kuin Fables, jossa siis tunnetut satuhahmot asuvat Fabletownissa ja kylässä toimii sheriffinä iso paha susi. Kivaa saada eloa tänne diaryosastoon ja innolla odotan jatkoa!
Olen itseasiassa kyseiseen sarjakuvaan perustuvaa videopeliä pelannut joten voi olla mahdollista että sieltä on huomaamatta tullut jotain vaikutteita tähän. Niin sitä tuppaa usein käymään ainakin meikäläiselle että käyttää omissa tarinoissa vahvasti samankaltaisia elementtejä kun jossain mistä olen kovasti tykännyt, joskus ihan tarkoituksella ja joskus tiedostamatta.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja Teme »

Olen pettynyt, oli pari hyvää kohtaa mutta pelkään oletko menettänyt sen mikä teki sinusta aikoinaan tämän osaston parhaan kirjoittajan.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Suplex City Stories episode 2: Mustetta ja piirakkaa

Dave Batista oli aikoinaan työparini ja paras ystäväni. Me koimme kaiken yhdessä, me kapinoimme McMahoneja vastaan. Ja eilen sain tietää että Dave on liittynyt McMahoneihin. En tiedä miksi, mutta voin vannoa että hän ei tehnyt sitä vapaaehtoisesti. Ehkä he tietävät hänestä jotain mitä hän ei halua julkisuuteen, ehkä he ovat kidnapanneet jonkun hänen läheisensä. En tiedä mutta aion ottaa selvää, sanoi Bossman tai tämä Helmsley mitä vain mafian tekemisiin puuttumisesta. Minä käännän selkäni kymmeneksi vuodeksi ja heti täällä alkaa menemään asiat päin helvettiä. Tämä kaupunki tarvitsee minua.

Suplex Cityn poliisiasema

Austinin ajatuksenkulun keskeyttää poliisiaseman edustalla seisova Michael Cole joka tunkee mikrofoninsa melkein Austinin suuhun. Austin pysähtyy ja tuijottaa Colea. Cole tuijottaa takaisin, ikäänkuin odottaen vastausta kysymykseen jota Austin ei kuullut omien ajatustensa takaa. Kiusallinen hiljaisuus kestää hetken, kunnes...

Austin: Painu helvettiin siitä.

Cole: Mutta minä haluan vain kuulla sinun kommenttisi aiheeseen liittyen.

Austin: No suoraansanottuna se on ihan perseestä. Vastasiko tämä kysymykseesi?

Cole: Kyllä kai, mutta....

Austin: Hyvä. Ja miksi helvetissä sinulla edes on mikrofoni. Olet lehtitoimittaja senkin idiootti, täällä ei ole kameraa.

Austin tönää Colen melkein kumoon ja astuu poliisiasemalle sisään.

Cole: ....on helpompi kirjoittaa juttua kun haastattelu on nauhalla....

Cole kävelee hämmentyneenä pois paikalta. Samaan aikaan Austin löytää tiensä uuteen toimistoonsa jossa Bossman jo odottaa virkamerkin ja aseen kanssa.

Bossman: Tervetuloa takaisin. Tässä on virkamerkkisi ja aseesi. Jos sinulla on mitään kysyttävää niin nyt on hyvä aika tehdä se ennen kuin alamme hommiin.

Austin katselee hetken ympärilleen.

Austin: Yksi kysymys nousee tästä ihan ensimmäisenä mieleen; missä on viinakaappi?

Bossman: Anteeksi mikä?

Austin: Viinakaappi. Sinä sanoit että pistät toimiston toimintakuntoon. Minun toimistoni ei ole toimintakunnossa ennen kuin siellä on viinakaappi.

Bossman: Anteeksi mutta meillä ei ole tapana pistää toimistoihin viinakaappeja.

Austin: Entä missä on jääkaappi? Minähän en saatana tuo tänne kaljojani lämpenemään, ne on saatava kylmään.

Bossman: Kahvihuoneessa on jääkaappi jossa kaikki muutkin pitävät eväitään.

Austin: En todellakaan jätä kaljojani johonkin yleiseen jääkaappiin. Joku vielä menisi ja joisi ne ja kun niin käy, en voi edes kuvitella mitä tekisin siinä tilanteessa.

Bossman: No sanotaan nyt sitten niin että jos haluat toimistoosi jotain ylellisyyksiä, saat hankkia ne itse. Diiliimme kuului vain se että sinulla on toimisto joten kaikki ylimääräinen saa tulla omasta toimesta. Oliko muuta kysyttävää vai voimmeko vihdoin alkaa töihin?

Austin: Sattumoisin minulla on kyllä vielä yksi pikkukysymys. Törmäsin eilen illalla yhteen vanhaan tuttuun.

Bossman: Tuo ei nyt varsinaisesti ollut kysymys...

Austin: Se oli Dave Batista.

Tämän kuultuaan Bossman menee hieman vaikean oloiseksi.

Austin: Olisiko jo aika puhua siitä mitä täällä on meneillään. Jostain syystä unohdit mainita eilen että paras ystäväni ja entinen poliisi onkin yhtäkkiä mafian jäsen. En voi yksinkertaisesti käsittää miten tuollainen pieni yksityiskohta pääsi unohtumaan.

Bossman: Kaikki ei aina ole niin yksinkertaista, sinä tiedät sen Steve. Se mitä Dave tekee poliisiuransa jälkeen ei ole minun asiani, okei? Eikä ole myöskään minun asiani raportoida sinulle kaikkea mitä hän tekee tai mitä tässä kaupungissa on tapahtunut viimeisen kymmenen vuoden aikana kun sinä olit poissa. Sinun lähtösi jälkeen täällä on ollut pelkkää kaaosta, kaiken sen kertominen veisi viikkoja. Tärkeintä ei nyt ole se mitä on tapahtunut menneisyydessä vain se mitä on meneillään tällä hetkellä.

Austin: Tällä hetkellä Dave on jossain McMahonin kartanossa. Se on ihan yhtä paljon tämän hetken asia kuin menneisyydenkin asia. Miksi tämä aihe on niin kiusallinen sinulle?

Bossman: Kuuntele Steve, minä en halua keskustella tästä nyt enkä koskaan. Sinä saat itse kysyä häneltä mitä on meneillään mutta ole varuillasi. Jos kaivelet liikaa McMahonien asioita, se on sama kun kaivaisit omaa hautaasi. Muista se.

Bossman poistuu toimistosta ja Austin istuu tuoliinsa mietiskelemään. Ei mene kovin kauaa kun ovesta astuu sisään The Miz. Austin mulkoilee häntä murhaavasti mutta hän ei peräänny vaan sulkee oven ja istahtaa Austinia vastapäätä olevaan tuoliin.

Miz: Kuulehan Steve... saanko kutsua sinua ihan vain Steveksi?

Austin: Et. Vain ystäväni saavat kutsua minua Steveksi.

Miz: Okei. No asiahan on näin; minä olen aika uusi tässä talossa. En tiedä mitä on meneillään, mutta tiedän että ennen sinun tuloasi Bossman vaati että me vaikenemme tästä Batistasta. Hän salailee jotain, hän ei halunnut että saat asiaa selville.

Austin: Ottaen huomioon kusipäisen käyttäytymisesi aikaisemmin, en tiedä puhutko totta vai yritätkö vain sekoittaa soppaa saamalla minut kääntymään Bossmania vastaan.

Miz: Minua ei voisi vähempää kiinnostaa uskotko tätä vai et. Ajattelin vain kertoa miten asiat on. Saatan vaikuttaa suurelta kusipäältä, mutta tosiasia on että minä olen ainoa rehellinen tässä talossa. Kaikki muut tottelevat Bossmanin käskyjä mukisematta ja pitävät turpansa kiinni kun hän käskee. Minä en. Sinä ja minä... me olemme loppupeleissä aika samanlaiset. Mieti sitä.

Miz iskee silmää ja poistuu toimistosta.

Austin: "Me olemme aika samanlaiset." Voi jumalauta mikä pelle.

McMahonin kartano

Vince McMahon istuu huoneessaan pöydän ääressä lukemassa sanomalehteä kun sisään astuu Hunter Hearst Helmsley.

HHH: Huomenta, pomo. Kävimme illalla selvittämässä tilanteen. Saamamme tieto oli aivan oikein, Steve Austin on palannut.

Vince: Vai että sillä lailla. Saitteko selville mitä hän puuhailee?

HHH: Ikävä kyllä emme saaneet. Se mies on niin jääräpäinen että emme saaneet hänestä mitään irti.

Vince: No se oli aika pitkälti odotettavissa. Mutta ei meidän tarvitse päätämme vaivata hänellä niin kauan kun hän tajuaa pysyä kaukana meistä.

HHH: Hän kyllä vaikutti siltä että saattaa yrittää saada puristettua Batistasta jotain ulos. Pyysi häntä kahville.

Vince: Voi perhana. He ovat vanhoja ystäviä ja ihan rehellisesti sanottuna Batista ei kyllä ole meidän luotettavimpia miehiämme... Mutta me voimme käyttää sitä hyödyksemme. Minulla on suunnitelma.

Helmsley hymähtää ja istuu alas kuuntelemaan pomonsa nerokasta suunnitelmaa.

Suplex Cityn poliisiasema

Sankarimme istuvat kahvihuoneessa mussuttamassa donitseja siihen stereotyyppiseen poliisityyliin. Steve Austin astuu huoneeseen ja katsoo ahkeraa työvoimaansa halveksuvasti.

Austin: Miten olisi pojat jos vaikka lähdettäisiin tästä pikkuhiljaa töihin?

DiBiase: Meillä on tässä vielä vartti kahvitaukoa jäljellä.

Austin: Vartti? Minä en ole tähän mennessä edes nähnyt sinun tekevän muuta kuin pitävän kahvitaukoa. Mitä sinä edes teet täällä?

DiBiase: Juuri nyt? Syön donitsia.

Austinin naamasta suorastaan näkee kuinka hänen pinnansa palaa, mutta hän onnistuu pitämään tunteet sisällänsä. Huutamisen sijaan hän nappaa seinältä kellon ja siirtää sen vartin eteenpäin.

Austin: Noin. Vartti on mennyt ja kahvitauko on ohi.

Miz: Minun kelloni mukaan...

Austin: Turpa kiinni. Minun kelloni mukaan minuutin päästä on can-of-whoop-ass o'clock jos te ette nosta perseitänne niistä tuoleista tällä sekunnilla.

Kaikki muut nousevat tuoleistaan paitsi The Miz. Kaikkien katseet kääntyvät Miziin.

Ambrose: Näyttää siltä että kohta saadaan helvetin hyvää viihdettä.

Reigns: Mike on niin kuollut.

Austin astelee pöydän viereen ja nojaa pöytään vieden naamansa aivan Mizin naaman eteen.

Austin: Onko täällä joku ongelma?

Miz: En ole vielä juonut kahviani.

Austin siirtää kätensä Mizin kahvikupin viereen.... ja tönää sen kumoon.

Austin: Ongelma on nyt ratkaistu. On aika alkaa töihin. Menen nyt toimistooni. Jokainen joka ei saavu sinne viiden minuutin sisällä saa noutaa seuraavan palkkansa työttömyyskassasta.

Austin poistuu kahvihuoneesta ja paiskaa vielä oven perässään kovaäänisesti.

Ambrose: Mutta eihän työttömyyskassasta saa palkkaa.

Rollins: Dean, ole hiljaa.

Austin saapuu toimistoonsa ja pistää seinälle kaupungin kartan johon hän alkaa pirtää ympyröitä paikkoihin joista on löytynyt "ampiaismurhaajan" uhreja. Hänen tehdessään tätä alkaa väki pikkuhiljaa valua hänen toimistoonsa, myös Miz saapuu paikalle. Austin ympyröi vielä viimeisen paikan ja kääntyy katsomaan joukkojaan.

Austin: Tässä kartassa on merkittynä jokaikinen rikospaikka tähän juttuun liittyen. Tiedän että olette jo tutkineet ne perinpohjaisesti, mutta käsitykseni mukaan monia mahdollisia silminnäkijöitä tai uhria mahdollisesti ennen murhaa nähneitä ei olla kuulusteltu. Ja jotkut joita on jo kuulusteltu, minä haluan nähdä vielä henkilökohtaisesti. Siispä teemme näin; jaan meidän ryhmiin jotka lähtevät kukin hoitamaan yhtä näistä asioista. SHIELD, teidän hommanne on käydä tutkimassa uhrien koteja. Etsitte kaikki mahdolliset johtolangat jotka saattavat johdattaa meidät jonkun ihmisen jäljille. Mizanin ja DiBiase, te menette puhuttelemaan tämän tatuointiliikkeen omistajaa. Yksi uhreista oli hänen vakioasiakkaansa. Minä ja Cena menemme tähän People's Food-ravintolaan. Onko kysyttävää?

Pienen epäröinnin jälkeen Ambrose nostaa kätensä. Austin nyökkää häntä kohti.

Ambrose: Me muut menemme töihin ja te kaksi menette lounaalle. Miksi?

Austin: Yksi uhreista löytyi ravintolan takana sijaitsevalta kujalta, idiootti.

Ambrose: Ai, niin. Niinhän se olikin. Ei muuta kysyttävää.

Austin: Hyvä. Onko jollain muulla jotain järkevää kysyttävää?

Kaikki pitävät suunsa supussa.

Austin: No, ei muuta kuin hommiin sitten samantien.

Kaikki lähtevät samantien omille teilleen ja työpäivä on saatu avattua.

Punkest Tattoos

Miz ja DiBiase ovat saapuneet Punkest Tattoos tatuointiliikkeen edustalle. He parkkeeraavat tien vieressä olevan mustan auton taakse.

Miz: Olenko oikeassa olettaessani että tuo auto kuuluu McMahoneille?

DiBiase: Malli ja väri ainakin täsmäävät. Eli todennäköisesti. Mitä helvettiä mafia tekee täällä?

Miz: No emmeköhän me ihan pian saada siitä selvää. Mennään.

Miz ja DiBiase astuvat ulos autosta ja lähtevät kävelemään kohti tatuointiliikettä mutta ennen kuin he ehtivät ovelle asti, sieltä astuu ulos pukumies hullunkiilto silmissään. Kukapa muukaan se olisi kuin Randy Orton. Hän kävelee törkeästi Mizin ja Dibiasen välistä sen sijaan että kiertäisi heitä.

Miz: Hei, kusipää. Katso eteesi.

Orton pysähtyy ja kääntää päänsä kohti Miziä. Hän ei näytä kovin iloiselta tästä kommentista.

Orton: Koitan pitää katseeni paremmin edessäpäin tästä lähtien.

Orton lähtee kohti autoaan, Miz ja DiBiase jatkavat matkaa kohti tatuointiliikettä. Juuri kun he saavat oven avattua, heidän takaansa kuuluu kolahdus. He kääntyvät katsomaan mitä tapahtui. Orton on peruuttanut autonsa heidän autoaan päin. Hän laskee ikkunan alas ja työntää päänsä siitä ulos.

Orton: Hups. Olisi ehkä sittenkin kannattanut katsoa taaksepäin.

Orton alkaa nauraa räkäisesti ja painaa kaasun pohjaan päästäkseen nopeasti pois paikalta.

Miz: Nuo omahyväiset kusipäät luulevat voivansa tehdä mitä vain ilman seuraamuksia.

DiBiase: Miten niin luulevat? He voivat tehdä mitä vain ilman seuraamuksia.

Miz: Ja vain koska Bossman pelkää heitä liikaa tehdäkseen jotain. Toivottavasti Austin tajuaa tämän tilanteen mahdollisimman nopeasti.

Miz pudistaa päätään ja astuu vihdoin tatuointiliikkeeseen DiBiasen seuratessa perässä. Liikkeessä ei näytä olevan ketään mutta takahuoneesta kuuluu hälinää.

Punk: Odota ihan pieni hetki, olen kohta valmis.

Miz: Ei mitään kiirettä.

Phil "CM Punk" Brooks kurkistaa takahuoneesta hämmentyneenä. Miz ja DiBiase tervehtivät häntä.

Punk: Ai ei se ollutkaan asiakas. Mitä te haluatte?

Miz: Meillä on vain pari kysymystä koskien yhtä asiakastasi.

Punk: Jos te tarkoitatte Ortonia niin minä en aio vasikoida teille yhtään mitään. Mielummin olen ongelmissa poliisien kuin mafian kanssa.

Miz kaivaa povitaskustaan kuvan uhrista ja vie sen Punkille joka astuu nyt pois takahuoneesta ja ottaa sen vastaan.

Miz: Kyseessä on tämä mies. Hänet murhattiin jonkun aikaa sitten todennäköisesti sarjamurhaajan toimesta. Tässä liikkeessä käy aika paljon tuota alamaailman väkeä joten jos tiedät mistään mitään, olisi kiva kuulla siitä.

Punk: Murhattu? No tässäpä ainakin opimme tärkeän opetuksen.

DiBiase: Sinä siis tiedät jotain?

Punk: Kyllä. Minä tiedän että en enää ikinä tee tatuointeja velaksi. Äijä oli ihan persaukinen, velkaa monille tahoille tuhansia, ehkä jopa satojatuhansia. Itseltänikin jäi aikamoiset summat lunastamatta. Kaikki se muste aivan turhaan, kuolleelle miehelle.

Miz: Hän siis oli sinulle velkaa?

Punk: Hän oli velkaa varmaan kaupungin jokaiselle roistolle minun lisäkseni. Tämän kaverin kautta te ette tule mitään johtolankoja löytämään, puolet tästä kaupungista varmasti halusivat hänet hengiltä.

DiBiase: Hei kerropas, miten tatuoinnit oikein toimii?

Miz: Ted.... nyt ei ole aika kysellä tuollaisia, meillä on tässä työt kesken.

DiBiase: Luota minuun.

Punk: Miten niin "miten tatuoinnit toimii"? Siinä ne möllöttää iholla tekemättä yhtään mitään.

DiBiase: Niin mutta miten se tatuointi tehdään? Piirretäänkö se vaan suoraan ihoon vai...

Punk: Se pistetään neulalla ihon läpi ja...

DiBiase: Ahaa! Neulalla! Mike, pistä tämä mies rautoihin. Pidätämme hänet epäiltynä useasta murhasta.

Miz: Mitä helvettiä? Ei minulla edes ole käsirautoja mukana.

DiBiase: Ei minullakaan... odota, haen autosta.

DiBiase on jo kävelemässä ovesta ulos kun Miz nappaa häntä kädestä kiinni ja pysäyttää hänet.

Miz: Me emme pidätä tätä miestä siksi että hän käyttää työssään neuloja. Käytä nyt sitä päätäsi.

DiBiase: Okei, mutta viedään hänet ainakin kuulusteluun. Ei kutsuta sitä pidätykseksi, mutta tämä mies salaa jotain ja Austin kyllä puristaa sen ulos hänestä. Mieti nyt, haluatko että tutkimme kaikki mahdolliset ihmiset joilta voi saada tietoa vai jätämme asiat puolitiehen ja Austin huutaa meille taas?

Mizin naamasta näkyy kuinka paljon häntä ärsyttää olla samaa mieltä DiBiasen kanssa. Niinpä hän päästää irti tämän kädestä ja kääntyy kohti Punkia hymyillen.

Miz: Anteeksi, herra mutta meidän on pyydettävä teitä tulemaan mukaamme.

Nyt ulkoa kuuluu moottoripyörän pärinää. Joku pysäköi juuri liikkeen edustalle.

Punk: Hyvä on, mutta minulle on tulossa asiakas joka ei varmasti ole iloinen jos hänen aikansa peruuntuu.

Miz: Me selitämme tilanteen.

Miz kääntyy ovelle päin. Ovesta on juuri astunut sisään parimetrinen Baron Corbin. Miz kääntää katseensa hitaasti takaisin kohti Punkia.

Miz: Me voimme kyllä odottaa.

People's Food

Dwayne "The Rock" Johnson vaikuttaa aivan tavalliselta ravintolan omistajalta. Mutta onko hän sitä? Ei todellakaan. Hänen perheellään on pitkä historia mafiaperheenä, aivan kuten McMahoneillakin. Viimeisimpänä tuota samoalaista mafiaa johti Dwaynen isä, Rocky Johnson. Rockyn kuoltua Dwayne ei enää halunnut jatkaa mafiaperinnettä vaan pisti pelin poikki. Tämä on se vaihe milloin asioista tulee monimutkaisia. Nimittäin Dwayne ei oikeastaan koskaan halunnut olla mafiassa mukana vaan hänen unelmansa oli pyörittää ravintolaketjua, jonka hän on nyt isältään saaduilla perintörahoilla saanut toteutettua. People's Food-ravintoloita on jo lähes jokaisessa osavaltiossa ja huhujen mukaan ne alkavat levitä pian muuallekin maailmaan. Mutta tuolloin hänen isänsä kuoleman aikoihin hänellä oli vain yksi ravintola, tämä tässä, jonka ainoat asiakkaat olivat suurimmaksi osaksi hänen perheensä mafian jäsenet. Se oli yksinoikeudella heidän. Hänen isänsä kuoli tuossa ravintolassa. Jotkut sanovat että Dwayne itse myrkytti isänsä perintörahojen ja mafian toiminnan lopettamisen toivossa, toiset taas sanovat että se oli McMahonien mafia jotta he saisivat täyden vallan. Toiset taas sanovat että se oli ihan normaali kuolema, sydänkohtaus tai näkkileipään tukehtuminen. Ruumista ei koskaan luovutettu kuolinsyytutkimuksiin ja poliiseitakaan ei pahemmin kiinnostanut, olihan kyseessä yksi kaupungin pahimmista rikollisista. Kaikki olivat itseasiassa ennemminkin helpottuneita tästä kuolemasta. Ja nyt me suuntaamme jututtamaan tätä mahdollista psykopaattia joka murhasi oman isänsä. Toivottavasti se edes tappaa Cenan eikä minua.

Austin ja Cena astuvat ulos autosta People's Food-ravintolan eteen. Ravintolan ikkunassa on kuva The Rockista kokinhatussa ja essussa, ilman paitaa ja todennäköisesti ilman housuja, näyttämässä peukaloa. Tämän majesteettisen kuvan alla on ravintolan iskulause "Do you smell what The Rock is cooking?". Poliisiherrat kävelevät ravintolaan sisään. Siellä on muutama asiakas nauttimassa piirakkaa ja muita Rockin herkkuja. Austinin johdolla he menevät tiskille jossa Rock pistää juuri puhelimellaan ravintolansa Facebook-sivulle selfietä jossa on ravintolan asiakkaat taustalla.

Austin: Hei, Dwayne, meillä olisi vähän asiaa. Mennäänkö keittiön puolelle?

Rock huomaa poliisit ja avaa heille heti keittiön oven. He siirtyvät keittiön puolelle jossa Rock ottaa essunsa pois.

Rock: Mukavaa nähdä sinuakin pitkästä aikaa, Steve. Mitä sinä teet täällä?

Austin: Pikkulinnut kertovat että tuolta sinun takakujaltasi löytyi taannoin ruumis. Sinäkö sen löysit?

Rock: Kyllä, minäpä juuri. Se oli työtön ja köyhä raukka, Zeb Colter oli hänen nimensä.

Cena: Te siis tunsitte toisenne?

Rock: Enemmän tai vähemmän. Kuten sanoin, hän oli työtön ja köyhä. Hänellä oli pahoja rahaongelmia. Miettikää, se mies puolusti maatamme Vietnamissa ja nyt hän joutui hankkimaan ruokaa perheellensä roskiksista. Hyväsydämisenä miehenä minä tunsin sääliä häntä kohtaan ja meillä oli pieni järjestely. Jätin hänelle joka ilta työpäivän päätteeksi ylimääräiseksi jääneet ruuat sinne kujalle. Siellä kujalla hän veti viimeiset hengenvetonsa. En tiedä missä hänen perheensä on tätä nykyä.

Austin: Satutko tietämään yhtään mitään hänen rahaongelmistaan?

Rock: Se on se perustarina. Hän palasi Vietnamista ja yritti sopeutua takaisin yhteiskuntaan huonoin seurauksin. Hän sai pari työpaikkaa mutta hänen päänsä ei kestänyt sitä. Viimeisimpien potkujen jälkeen hän lainasi rahaa joltain mutta luonnollisesti ei pystynyt maksamaan sitä takaisin ilman vakituisia tuloja. Luulen että hän oli vähällä menettää kotinsa velkojensa vuoksi.

Austin: Tiedätkö keneltä hän lainasi rahaa? Tai muita ihmisiä joita hän olisi saattanut suututtaa?

Rock: Oliko tuo vitsi? Se mies oli kylähulluista tunnetuin. Ei, en tiedä keneltä hän lainasi rahaa mutta sen tiedän että hänellä oli todella.... vahvat poliittiset kannat.

Austin: Minkälaiset?

Cena: Hän oli rasisti, pelkkää roskaa. Se mies oli putkassa joka toinen yö koska oli hyökännyt jonkun meksikolaisen tai tummaihoisen kimppuun.

Rock: Nimenomaan. Kuka tahansa on voinut menettää malttinsa hänen katsomustensa takia. Voisin nimetä heti vaikka kymmenen nimeä jotka vihaavat häntä perinpohjaisesti.

Ravintolan puolelta kuuluu kellon kilahdus.

Rock: Uusi asiakas. Odottakaapa hetki.

Rock siirtyy ravintolan puolelle palvelemaan asiakastaan. Samalla hetkellä Austin alkaa penkomaan kaappeja.

Cena: Mitä sinä oikein teet?

Austin: Teen tutkimusta.

Cena: Jahas, ja minkälaista tutkimusta?

Austin: Turpa kiinni ja ala etsiä kaapeista epäilyttäviä asioita. Tiedän että Johnsonilla ei ole puhtaat jauhot pussissa. Niin ja jos löydät jauhopusseja, tutki niidenkin sisältö. Siellä voi olla vaikka mitä piilossa.

Rock: Mitä helvettiä te luulette tekevänne?

Austin kääntyy katsomaan ovelle jossa Rock seisoo osoittaen häntä pistoolilla.

Cena: Hei, löysin rotanmyrkkyä!

Cena kääntyy Austiniin ja huomaa tämän olevan kauhusta jäykkänä. Sitten hän kääntää katseensa samaan suuntaan mihin Austin katsoo, pudottaa samantien rotanmyrkyn ja vetää oman pistoolinsa esiin. Raollaan olevasta ovesta Austin huomaa että uusi asiakas oli hänen vanha ystävänsä, Dave Batista. Batista sattuu myös vilkaisemaan keittiötä kohti ja huomaa tilanteen. Hän vilkaisee ympärilleen ja nousee pöydästään. Matkalla kohti keittiötä hän nappaa tiskiltä paistinpannun ja iskee sillä Rockia takaraivoon. Rock pökertyy siihen paikkaan ja Batista tiputtaa paistinpannun. Cena pistää aseensa pois hämmentyneenä ja kolmikko seisoo kiusaantuneena paikallaan.

Austin: Dave...

Batista astuu lähemmäs ja tukkii Austinin suun. Hän näyttää päällään kohti ulko-ovea jossa Hunter Hearst Helmsley ja Ric Flair seisovat polttamassa tupakkaa. Tämän jälkeen hän antaa Austinille käteen lapun.

Batista: Suosittelen että viette hänet mukananne takaovesta.

Batista iskee silmää Austinille ja poistuu paikalta jättäen Austinin ja Cenan pökertyneen Rockin seuraksi.

TO BE CONTINUED...
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Miksu
Main eventer
Viestit: 349
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:42

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja Miksu »

Ääh. Jotenkin tekstiä on niin rasittava seurata ilman kunnollisia muotoiluja (esim: vuoropuheet voisivat olla vaikka tummennettuna, siirto toiseen tapahtumaan kursivointia jne). Annan kyllä ideasta plussaa, mutta tekstistä miinusta.

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja Teme »

Repeilin Deanille ja Tedille ja oli pari hauskaa kohtaa mutta en ole jotenkin syttynyt tähän diaryyn. Ei ole ollut vielä paljoa jänniä kohtia tai hauskoja kohtia. Ja miksi vitussa Shield meni taloihin ja katosi?
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Kutkuttavaa ajatella, että mitä kaikkea noilla värikoodauksilla ajetaan. Perinteinen face/heel/tweener jako, tuttu e-fedeistä ja diaryista? Vai jotain muuta?
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Los_Pebbels kirjoitti:Kutkuttavaa ajatella, että mitä kaikkea noilla värikoodauksilla ajetaan. Perinteinen face/heel/tweener jako, tuttu e-fedeistä ja diaryista? Vai jotain muuta?
Käytännössä juuri niin. Tai siis siniset on niitä jotka on sataprosenttisen varmasti ainakin päällepäin antamansa kuvan mukaan hyviksiä, punaiset taas pahiksia ja vihreät on niitä jotka voivat millä hetkellä hyvänsä kääntyä kummalle puolelle tahansa eikä se olisi käytännössä mikään shokki kun taas se että Cenan nimi muuttuisi yhtäkkiä punaiseksi ja hän alkaisi lynkata väkeä olisi enemmän puskista tuleva kääntyminen. Mm. tuossa tämän toisen jakson lopussa mietin että pitäisikö vaihtaa Rock vihreäksi mutta päätin pitää sinisenä ainakin toistaiseksi. Mutta todennäköisesti se kallistuu sinne vihreään seuraavassa jaksossa sitten.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Suplex City Stories episode 3: Paljastuksia

Suplex Cityn slummialue

SHIELD:in pakettiauto pysähtyy raihnaisen kerrostalon eteen ja miehet astuvat ulos. Samantien ulos astuessaan Ambrose tarttuu nenäänsä.

Ambrose: No hyhhyh kun täällä haisee paska. Eikö näillä ole täällä edes vessoja kun pitää kadulla käydä asioimassa?

Rollins: Come on, Dean, ei ole kovin mukavaa sanoa tuollaista. Täällä on oikeasti ihmisillä vaikeaa. Ei rahaa, ei töitä, ei mitään.

Reigns: Ja hajuunkin tottuu, vai mitä Seth? Olethan sinäkin asunut melkein koko ikäsi Iowassa.

Rollins mulkaisee Reignsiä vihaisesti ja lähtee kävelemään kohti kerrostaloa. Reigns ja Ambrose lähtevät vähän matkan päässä perään.

Reigns: Äijältä ei löydy edes huumorintajua.

Ambrose: Niinhän se vanha kreikkalainen sanontakin menee; totuus sattuu.

Reigns: Kreikkalainen? Oletko aivan varma?

Ambrose: No en mutta se ainakin kuulosti fiksulta, vai mitä?

Reigns: Todellakin.

Reigns ja Ambrose iskevät jälleen fist bumpin ja ovatkin tämän jälkeen jo rakennuksessa sisällä. Rollins on ehtinyt kävellä rappusia ylös jonkun matkaa ja niinpä Reigns ja Ambrose seuraavat perässä. Lopulta he saapuvat pysähtyneen Rollinsin luokse. Hän seisoo rikkinäisen oven edessä, oven nimikyltissä komeilee Colterin nimi.

Ambrose: Vau, täällä ei ole edes asuntojen ovet ehjiä. Tämä on nyt virallisesti surkein asuinalue ikinä.

Reigns: Ja ennen tätäkö se ei ollut?

Rollins: Hei tollot, ellette sattuneet huomaamaan niin kaikki muut ovet on kyllä ehjiä. Tähän asuntoon on murtauduttu.

Reigns ja Ambrose vilkaisevat toisiaan ja vetävät heti pistoolit esiin.

Rollins: Okei, vaikka se on hyvin epätodennäköistä, siellä voi vielä olla joku. Siispä suunnitelmamme on...

Reigns potkaisee oven vielä enemmän pirstaleiksi ja ryntää Ambrose perässään sisään.

Rollins: Ilmeisesti tämä.

Rollins huokaisee, ottaa myös aseensa esille ja astuu sisään. Siellä ei olekana heidän lisäkseen ketään. Ambrose on jo ehtinyt alkaa kaivelemaan nurkassa olevaa vaatekaappia kun taas Reigns tutkii hyllyssä olevia valokuvia. Hän nappaa kuvan jossa on Zeb Colter vaimonsa ja pienen tyttärensä kanssa.

Reigns: Tällä miehellä oli pieni tytär. Tämä tyttö ei tule enää koskaan näkemään isäänsä. Meidän on saatava kiinni se kusipää joka teki tämän että hänen perheensä saa sielulleen rauhan.

Ambrose saapuu Reignsin viereen ja vilkaisee valokuvaa.

Ambrose: Ei hullumman näköinen muija. Melkoinen MILF etten sanoisi. Ehkä tuossa iässä jo GILF. Hei Roman, otapas tästä matkamuisto.

Ambrose iskee pöytään naisen alushousut. Reigns vilkaisee niitä ja sitten hän katsoo Ambrosea huvittuneena mutta koittaen pitää kurin tyylisen asenteen.

Reigns: Dude, minulla on vaimo. En voi viedä kotiin jonkun tuntemattoman naisen alushousuja.

Ambrose: No senkun pistät pakettiin ja voilá, tämän vuoden joululahja hankittu.

Reigns: Taidan jättää väliin. Muunmuassa sen takia että tämän naisen mies on kuollut, koittaisit osoittaa edes vähän kunnioitusta.

Rollins: Hei jätkät.... oletteko huomanneet jotain?

Reigns ja Ambrose kääntyvät kohti Rollinsia joka raapii päätään katsellen ympärilleen.

Rollins: Tämä asunto on tyhjä.

Ambrose: Hyvin oivallettu. Et sinä turhaan itseäsi pidä tämän joukon viisaimpana.

Rollins: Voi jumalauta... täällä pitäisi asua Colterin vaimo ja tytär. Mutta joku on murtautunut tänne sisään eikä heitä ole missään. Missä he ovat?

Reigns: Hyvä pointti. Voisiko se olla se murhaaja?

Rollins: En usko. Murhaaja on aina murhannut kaikki siihen paikkaan missä on heidän kohdannut.

Reigns: Oletko aivan varma? Emme me tiedä missä murhat on tapahtunut, tiedämme vain mistä ruumiit on löydetty.

Rollins: Totta... Olisiko mahdollista että hän tappoi koko perheen mutta jätti vain yhden uhreista näytille.

Ambrose: Tai sitten hän on kidnapannut tusinan ihmisiä kerralla, tappanut heitä yksitellen ja ripotellut pitkin kaupunkia. Kuulostaa aika hyvältä, niin minäkin sen tekisin. Tosin minä ehkä kiduttaisin niitä vähän enemmän jollain moottorisahoilla ja veitsillä ja piikkilangalla ja....

Rollins: Ole kiltti ja lopeta. En halua kuulla yhtään enempää sinun väkivaltafantasioistasi.

Ambrose: ....ja vähän vasaralla. Ja pesäpallomailalla. Ja...

Rollins: Löytyikö täältä yhtään mitään muuta kuin rikkinäinen ovi?

Reigns: Löytyipä hyvinkin. Täälläkin on vedonlyöntikuitti.

Ambrose: Annas kun arvaan? Promoottorina Paul Heyman?

Reigns: Bingo. Jo kolmas jonka löysimme. Meillä taitaa olla johtolanka, pojat.

Reigns hymähtää ja miehet lähtevät peräkanaa pois asunnosta jatkamaan matkaansa.

Suplex Cityn poliisiasema

Austin ja Cena saapuvat poliisiasemalle taluttaen jo vironnutta mutta vielä hieman pökerryksissä olevaa Rockia. He kävelevät sihteerin pöydän ohi ja Austin heittää pussitetun pistoolin sihteerinä toimivan Nikki Bellan eteen.

Austin: Takavarikoimme tuon aseen tältä herralta. Ole hyvä ja vie se talteen.

Tämän jälkeen he taluttavat Rockin kuulusteluhuoneen luokse. Austin avaa oven ja astuu sisään. Sisällä häntä tervehtii pöydän ääressä istuva CM Punk. Austin on hieman hämillään. Hän astuu takaisin ulos, sulkee oven ja katsoo Nikkiä.

Austin: Miksi kuulusteluhuoneessa istuu joku tatuoitu rääpäle?

Nikki: Mizanin ja DiBiase toivat hänet. Olivat kuulemma saaneet häneltä jonkun sortin tunnustuksen aikaiseksi.

Austin: Koskien mitä?

Nikki: No tätä teidän tutkimaa murhajuttua koskien. DiBiase on vakuuttunut että hän on murhaaja.

Austin tekee henkisen facepalmin, koska fyysiseen hän ei pysty pidellessään Rockia pystyssä.

Austin: No... viedään tämä sitten kuulusteluhuone kakkoseen.

Cena: Ei meillä ole kuin yksi kuulusteluhuone.

Austin: Ai niin saatana. Olen viettänyt niin kauan aikaa katsellen poliisisarjoja ja elokuvia joissa on oikeasti hyvät poliisiasemat että pääsin unohtamaan miten huono tämä paikka on. Viedään se sitten jumalauta selliin makaamaan ja virkoamaan hetkeksi. Onnistuuko se? Minun on mentävä jututtamaan niitä talipäitä jotka pidättivät tämän "murhaajan".

Cena: Hoituu.

Austin päästää Rockista irti jolloin Cena nostaa tämän harteilleen ja alkaa kävellä kohti sellejä. Austin puolestaan lähtee taukohuoneeseen jossa tietää Mizin ja DiBiasen lojuvan jälleen kerran. Ja siellähän he taas lipittävät kahvia muina miehinä. Austin astuu pöydän viereen ja iskee nyrkin pöytään.

Austin: Miksi helvetissä kuulusteluhuoneessa on joku? Teidän piti mennä kyselemään asiakkaista, ei pidättämään asiakkaita.

DiBiase: Ei se ole asiakas. Se on sen tatuointiliikkeen omistaja.

Austin: No sepä sitten korjaakin asian. Sillä kuten varmasti muistat, sanoin juuri että tiedän piti pidättää omistaja.... MIKSI HELVETISSÄ TE PIDÄTITTE SEN OMISTAJAN?!

Miz: Haluan sanoa tähän väliin, että se on ihan kokonaan Tedin syytä.

Austin: Minua ei kiinnosta kenen syytä se on. Minua kiinnostaa vain se että miksi tämä tapahtui.

DiBiase: No annas kun selitän. Minä käytin aivojani. Jotain aasinsiltaa pitkin keskustelun aikana tuli puheenaiheeksi tatuointien tekeminen. Silloin tämä epäilty...

Austin: Hän ei ole missään vaiheessa ollut epäilty mutta jatka ihmeessä.

DiBiase: ...silloin tämä epäilty tunnusti tekevänsä tatuointeja..... neuloilla.

Austin ei voi uskoa kuulemaansa. Hän vilkaisee Miziin kysyvästi, mutta hänkin näyttää olevan äärimmäisen hämillään.

DiBiase: Niin siis murhathan on suoritettu pistämällä jollain neulalla, eikö?

Austin: Sinä siis päätit pidättää miehen siksi että hänellä on hallussaan jotain terävää? Samalla logiikalla koko sairaalan henkilökunta voitaisiin pidättää ja itseasiassa he olisivat vielä parempi veikkaus sillä heillä on tapa saada kaiken maailman huumausaineita haltuunsa. DiBiase, sinä olet huonoin poliisi johon olen koskaan törmännyt. Itseasiassa, sinun kutsuminen poliisiksi on loukkaus tätä hienoa ammattia kohtaan. Ja koska sinä olet mennyt kusemaan kaiken perinpohjaisesti, minun on nyt mentävä kuulustelemaan sitä raukkaa jonka te veitte omalta työpaikaltaan kesken työpäivän koska jos vain päästämme hänet menemään tekemättä mitään, olemme tuhlanneet kaikkien aikaa. Kiitos tästä.

Austin poistuu paikalta ja iskee jälleen oven perässään kiinni niin että taulut seinillä heiluvat.

DiBiase: Mitä täällä pitää tehdä ettei saa huutoja?

Miz: Kaikessa yksinkertaisuudessaan; työt oikein. Pässi.

Austin saapuu nyt kuulusteluhuoneeseen ja istuu CM Punkia vastapäätä. Hän huomaa että Punk on myös pistetty käsiraudoilla pöytään kiinni joten hän avaa käsiraudat.

Austin: Kuulehan kaveri, homma on nyt niin että sinä olet täällä aivan turhaan. Sinua ei epäillä mistään, ainoa asia mitä noiden jätkien piti tehdä on kysellä sinun asiakkaistasi. En tiedä miten me päädyimme tähän tilanteeseen ja ihan rehellisesti sanottuna en haluakaan tietää. Haluan vain tietää mitä sinä kerroit heille asiakkaasta josta he tulivat kysymään.

Punk: Kerroin heille että se kaveri oli kaulaansa myöten veloissa ja kuka tahansa tämän kaupungin asukkaista on voinut nirhata hänet. Ja se on oikeasti kaikki mitä minä tiedän.

Austin: Et sitten yhtään osaa nimetä ketään... epäilyttävää jolle hän olisi velkaa?

Punk: Kuten sanoin, en tiedä muuta kun että hän on helvetisti velkaa helvetin monelle taholle. Puolet tästä poliisilaitoksesta on varmaan lainannut hänelle rahaa jossain elämän vaiheessa.

Austin: Voi saatana... no minun puolestani sinä olet kyllä vapaa lähtemään. Minulla on oikeasi tärkeä kuulustelu tässä tehtävänä ja meillä nyt sattuu olemaan vain tämä yksi huone sitä varten joten. Onneksi olkoon, olet vapaa mies.

Austin avaa Punkille oven ja Punkin poistuttua hän ei itse ehdi astua ulos kun Big Bossman saapuu hänen eteensä.

Bossman: Steve, voisitko selittää mitä helvettiä täällä tapahtuu?

Austin: Hei, minulla ei ole osaa eikä arpaa tähän. Mizanin ja DiBiase toivat tuon kaverin tänne.

Bossman: Tämä keskustelu on käyty heidän kanssaan jo silloin kun he tulivat. Minä tarkoitan tätä toista tapausta. Näin juuri Cenan kantamassa Dwayne Johnsonia selliin.

Austin: Aivan, se... sepä onkin hauska tarina.

Bossman: Epäilen, mutta anna tulla.

Austin: No mehän kävimme kyselemässä häneltä siitä uhrista joka löytyi hänen kujaltaan ja hän muuten tiesi siitä kaverista aika paljon, että siinäpä mies jolta voi kysellä sitten niitä asioita.

Bossman: Joo, joo, mutta entäs se fakta että hän ei näyttänyt olevan tajuissaan?

Austin: Sepä juuri onkin se hauska kohta, nimittäin me kaivelimme hieman hänen kaappejaan siinä toivossa että löytäisimme jotain. No mehän löysimme. Nimittäin huomatessaan touhumme hän teki jotain odottamatonta. Hänellä oli ase ja olisi aivan varmasti ampunut minut ellei...

Austin vaikenee ja alkaa katsella kiusaantuneena ympärilleen.

Bossman: Ellei mitä?

Austin: Me saimme hieman apua odottamattomalta taholta.

Bossman: Tarkalleen ottaen keneltä?

Austin: No... tiedäthän sinä... joku urhea siviili...

Bossman: Batista. Se oli Batista, eikö ollutkin?

Austin: Okei, se oli Batista mutta kuuntele...

Bossman: Jumalauta, Steve! Me emme voi ottaa apua vastaan mafialta. Tiedäthän että he ottavat aina omansa takaisin. Kyllä sinulla nyt sen verran pitäisi olla kokemusta ja järkeä päässä että tiedät sen.

Austin: Dave antoi minulle tämän.

Austin ojentaa Batistan antaman paperilapun Bossmanille. Hän tutkailee sitä hetken.

Bossman: Okei, mitä sitten?

Austin: Siinä on paikka ja kellonaika. Hän haluaa tavata kahdenkesken.

Bossman: Kyllähän sinä tiedät että se on ansa.

Austin: Se on Dave, minun ystäväni. Ei hän tekisi niin.

Bossman: Hän liittyi mafiaan, Steve! Ymmärrätkö? Hän ei ole se sama mies jonka tunsit joskus kymmenen vuotta sitten, hän on nykyään väärällä puolella tätä taistelua.

Austin: Mitä taistelua? Sinä välttelet heitä kuin ruttoa. Ehkä Davella on suunnitelma, ehkä hän on vain soluttautunut heidän joukkoonsa.

Bossman: Tai ehkä sinun suhteesi häneen sokaisee sinut totuudelta. Ehkä Vince McMahon tietää sen ja käyttää sitä hyväkseen. Ehkä sinua odottaa siellä kymmenen miestä jotka ovat valmiina ampumaan sinut kun Vince käskee koska menit taas tunkemaan nenäsi heidän asioihinsa.

Austin: Oli miten oli, minä luotan häneen.

Austin nappaa paperin takaisin käteensä ja pistää sen taskuunsa. Tämän jälkeen hän lähtee kävelemään kohti sellejä.

Bossman: Jos menet tapaamaan hänet, menet sinne omalla vastuullasi. Muista se silloin kun vedät viimeisiä hengenvetojasi ja katsot sitä petturia silmiin viimeisen kerran.

McMahonin kartano

Vince McMahon istuu huoneessaan lukemassa Muscle & Fitness lehteä. Hän näyttää nauttivan siitä erittäin paljon, ehkä liikaakin. Pian ovelta kuuluu hento koputus ja sisään astuu William Regal tarjottimen kera. Tarjottimella hänellä on teepannu, teekuppi ja keksejä. Hän tuo ne pöydälle.

Vince: Kiitos, William. Onko Hunter jo palannut?

Regal: Ei ole, pomo, mutta lähetän hänet tänne välittömästi kun hän saapuu.

Vince: Ei, lähetä Dave. Haluan jutella hänelle.

Regal: Asia selvä. Tarvitsetko vielä jotain muuta?

Vince pudistaa päätään ja jatkaa silmä(kin) kovana lehtensä tuijottamista. Regal ehtii juuri ja juuri poistua huoneesta kun Vincen puhelin soi. Hän nappaa luurin käteensä.

Vince: Vincent Kennedy McMahon.

JR: Hei, Jim Ross täällä taas.

Vince: Jim! Vanha kaveri. Hei, en ehtinyt vielä kiittää siitä viimekertaisesta vihjeestä. Se oli kuin olikin totta, Steve Austin on taas kuvioissa. Mitä herkullisia juoruja sinulla on tällä kertaa tarjota?

JR: Ikävä kyllä huonot uutiset jatkuvat. People's Food on suljettu äkillisesti. Silminnäkijät osasivat kertoa että poliisit tulivat jutututtamaan Johnsonia vain hetken ennen sitä.

Vince: Voi perhana sentään! Ehtivätkö pojat hoitaa bisneksensä ennen sitä?

JR: Sitä sinun on kysyttävä heiltä. Mutta luuletko että tämä tarkoittaa...

Vince: Kyllä, Jim, olen nyt aivan täysin vakuuttunut siitä. Austin on tullut tuhoamaan meidät. Mutta me tuhoamme hänet ennen sitä.

Vince hymyilee kierosti ja sulkee puhelimen. Hän jatkaa lehtensä lukemista hieman hermostuneena. Aikaa ei kulu kovin kauaa kun oveen taas koputetaan. Tällä kertaa sisään astuu Dave Batista. Vince pistää lehden pois ja tarjoaa Batistalle teetä tämän istuessa alas.

Vince: Noniin, kerrohan Dave, onko hommat hoidettu?

Batista: Meille sattui pieni mutka matkaan, mutta hommat on hoidettu. Austin on saanut ohjeistuksensa ja rahat on tallessa.

Batista heittää rahanipun Vincen nenän eteen.

Batista: Se mutka jonka mainitsin... Austin oli siellä.

Vince: Ei kai hän nähnyt teitä?

Batista: Näki, mutta tässä onkin se mielenkiintoinen osuus. Minä annoin lapun hänelle suoraan käteen suunnitelmamme sijaan. En tiedä mitä siellä tarkalleen ottaen tapahtui mutta Johnson heittäytyi hieman kuumapäiseksi ja uhkasi häntä aseella. Minä astuin esiin ja pelastin tilanteen. Olen melko varma että sain tällä hänen täyden luottamuksensa.

Vince: Aivan ensimmäisenä minun pitää sanoa että olen pettynyt ja vihainen koska lähdit tekemään jotain noin käsittämätöntä omin nokkinesi. Mutta jos kaikki meni hyvin niin ehkä voimme improvisoida hieman lisää. Ja vaikka se olisikin ollut nautinnollista jos joku muu olisi ampunut Austinin, niin kyllähän se piru vie on saatava tehtyä itse.

Vince nostaa teekuppinsa ja samoin tekee Batista. He kilistävät kuppejaan Vincen hymyillessä jälleen kierosti.

Suplex Cityn poliisiasema

Austin saapuu kahvihuoneeseen ja istuu kahvipöydän ääreen kaikkien tuijottaessa häntä ihmeissään.

Austin: Okei, tämä ensimmäinen työoäivä ei ole mennyt ihan nappiin. Johnson on vielä sen verran poissa tolaltaan että häntä ei kannata alkaa kuulustelemaan tänään. Viettäköön yönsä sellissä, sinne hän kuuluukin sen jälkeen mitä teki. Minä tarvitsen nyt kyllä jotain virkistävää. Missä te pidätte piilopullojanne?

Kaikki katselevat toisiaan hieman hämillään.

Cena: Meillä ei ole mitään piilopulloja.

Austin: Hei, se olen vain minä. Bossman ei ole täällä. Kyllä te voitte kertoa. En vasikoi teistä.

Miz: Eikun ihan oikeasti, meillä ei ole mitään piilopulloja. Me emme ole mitään juoppoja toisin kuin...

Miz tajuaa pitää turpansa kiinni ennen kuin sanoo jotain peruuttamatonta. Austin kuitenkin huomaa tämän ja alkaa intensiivisesti tuijottaa Miziä silmiin.

Austin: Toisin kuin..... minä?

Miz: Mitä? En minä nyt mitään sellaista tarkoittanut tietenkään.

Austin nousee tuolistaan ja menee lähemmäs tuijottamaan.

Austin: Anna tulla vaan. En minä pure. Lyödä saatan mutta pureminen on kusipäiden ja naitsen taktiikka.

Yhtäkkiä Austin hiljenee ja alkaa tutkailla Mizin naamaa tarkemmin. Sitten hän näyttää keksineen jotain. Hän nousee pois Mizin naaman lähistöltä, astuu pari askelta taaksepäin ja tarkastelee häntä vielä vähän kokonaisuutena. Miz on hieman hämillään.

Austin: Sinä olet Mike Mizanin.

Miz: No shit, sherlock.

Austin: Sinä olit siinä helvetin paskassa reality-sarjassa. Sinä olet oikeasti The Miz, se aito ja alkuperäinen.

Kukaan muu ei näytä tietävän mitä oikein on meneillään.

Austin: Come on, kaverit. Se on The Miz. Real Worldistä. Väitättekö te että ette ole katselleet sitä? No okei, ei sitä varmaan kukaan katsokaan kuin työttömät, joka minä olin, vailla muuta tekemistä.

Miz: Noniin vanhus, pidähän se turpasi jo kiinni.

Austin: Tuo on juuri sellainen heitto minkä olisit heittänyt siinä sarjassakin. Ei ihme että vihasin sinua siitä hetkestä asti kun astuin tähän taloon ensikertaa takaisin. Ja minä tiedän tasantarkkaan miksi sinä olet täällä. Sinähän olet vasta tullut talloon, eikö?

Miz: Mikähän mahtaa olla pointtisi?

Austin: Olit kuullut Suplex Cityn sankaripoliisista, John Cenasta, aivan kuten minäkin. Ja koska olet huomion- ja julkisuudenkipeä, sinä tulit tänne myös koska luulit että kaikkia "julkkiksia" kuten meidän sotaveteraaniamme tässä kohdellaan täällä kuin jotain Angelina Jolieta Hollywoodissa. Mutta taisit kohdata karun totuuden aika nopeasti, sinusta ei olla edes kuultu täällä. Se mahtoi tuntua tosi ikävältä.

Cena: Älä nyt viitsi, Austin, kuka muka poliisintyöhön liittyisi julkisuuden takia?

Austin: Sinä sait pormestarilta kaupungin avaimen, olet jatkuvasti TV:ssä ja lehdessä ja pääsit tänne töihin käytännössä ilman koulutusta koska olet jo koulutettu sotilas. Älä tule väittämään minulle että olisit täällä jos sinua kohdeltaisiin kuin normaalia poliisia.

Cena: Okei, tuossa on pointtia.

Miz: Minä en aio jäädä tänne kuuntelemaan tuota.

Miz on poistumassa ovesta kun SHIELD:in jätkät estävätkin hänen ulospääsynsä. Ambrose heiluttelee kolmea vedonlyöntikuittia.

Ambrose: Austin, we have a problem.

Reigns: Itseasiassa se on "Houston, we have a problem" ja toiseksi meillä ei ole ongelmaa vaan hyviä uutisia.

Ambrose: Kolmen uhrin kotoa löytyi todisteita siitä että he ovat viettäneet aikaansa Paul Heymanin fight clubilla. Sieltä jos jostain pitäisi löytyä koko kaupungin likaisimmat rikolliset.

Austin: Luojan kiitos! Päivän ensimmäiset hyvät uutiset. Tulkaa, mennään toimistooni katsomaan mitä olette saaneet selville.

Austinin johdolla koko konkkaronkka lähtee Austinin toimistoa kohti.

Myöhemmin...

Miehet ovat saaneet päivän pulkkaan ja Austin pistää tavaroita vielä järjestykseen toimistonsa pöydällä. Big Bossman saapuu paikalle.

Bossman: Oletko jo muuttanut mielesi?

Austin: En. Ja se ei kuulu sinulle. Sinähän jo sanoit että menen sinne omalla vastuullani joten sen ei pitäisi periaatteessa haitata sinua yhtään.

Bossman: Haittaa se sen verran että menetän parhaan poliisini jos menet sinne. Se on itsemurha.

Austin: No itsemurhankin teen ihan omalla vastuullani, mutta kiitos huolenpidosta.

Bossman: Okei, jos aivan välttämättä haluat mennä sinne niin ota edes joku mukaan. Ota SHIELD. He voivat tutkailla tilannetta ja suojata selustasi. Batista tulee varmasti tuomaan muita.

Austin: Me tapaamme baarissa. Edes Vince ei ole niin tyhmä että alottaisi poliisien ammuskelun julkisella paikalla jossa on kymmeniä silminnäkijöitä. Voisitko relata vähän ja antaa luottamusta? Minä tiedän mitä teen.

Austin nappaa takkinsa naulakostaan ja lähtee pois paikalta. Bossman vain huokaisee syvään ja poistuu paikalta myös.

Pub of Nations

Pub of Nations, kello 20:00. Tämä on se paikka ja aika mitkä luki Daven ojentamassa lapussa. Täällä minä olen. Missä on Dave? Joka sekunti kun seison tässä odottamassa, ne sanat joita Bossman minulle on tänään hokenut pyörivät mielessäni ja kasvattavat epäilyksiä pääni sisällä. Mutta eihän Dave voisi minua pettää. Eihän?

Austin tuijottelee hermostuneena rannekelloansa seistessään Pub of Nations-nimisen pubin edustalla. Musta auto parkkeeraa hänen eteensä. Autosta astuu ulos Dave Batista, joka sanaakaan sanomatta astelee pubiin sisään. Austin seuraa perässä. Batista käy noutamassa baarimikkona toimivalta Sheamusilta heille tuopit ja istahtaa pimeään nurkkapöytään johon Austin istuu hänen seurakseen. Batista ojentaa toisen tuopin Austinin eteen ja juuri kun hän on tarttumassa siihen, Batista nostaa toisen kätensä pöydälle. Kädessä on pieni pistooli, jolla hän osoittaa Austinia. Austin näyttää olevan melkoisessa shokissa.

Batista: Älä pelästy. Näetkö tuon pöydän tuolla toisessa nurkassa?

Austin koittaa mahdollisimman huomaamattomasti katsoa suuntaan johon Batista hieman nyökkäilee päällään.

Batista: Siellä istuu kaksi mafian jäsentä. Nostin tämän aseen tähän koska se on osa suunnitelmaamme. He eivät kuule mitä me puhumme, he vain näkevät mitä teemme joten niin kauan kun esität että tämä tilanne on aito, me olemme turvassa.

Austin: Näinkö meidän on tämä tehtävä aina jos haluamme tavata?

Batista: Me emme tule enää tapaamaan näissä merkeissä. Minä tulin tänne vain ilmoittamaan että pelastin sinut varmalta kuolemalta. Se mitä tein tänään, se tarkoittaa sitä että olet nyt meille velkaa jotain muuta kuin rahaa. Olet meille henkesi velkaa.

Austin: Ja tämänkö pitäisi jotenkin lohduttaa?

Batista: Sinähän tiedät että Stephanie McMahonin ja Hunter Hearst Helmsleyn häät ovat tulossa. Vainoharhaisena vanhana miehenä Vince epäilee että joku suunnittelee iskua häihin. Hän haluaa koko kaupungin poliisivoimat suojelemaan hänen tytärtään ja ennen kaikkea häntä itseään.

Austin: Tämä ei vieläkään kuulosta lupaavalta minun kannaltani. "Maksan velkani" ja sitten mitä? Mafia jatkaa toimintaansa vanhaan tapaansa?

Batista: Steve, Steve, Steve... olet ymmärtänyt aivan väärin. Tosiasiahan on se että Vince vaan haluaa sinut sinne jotta voisi saada sinut hengiltä. Mutta en aio sallia sitä. Sinä pidätät hänet.

Austin naurahtaa.

Austin: Ja mitenköhän se nyt näin yhtäkkiä onnistuu?

Batista hymähtää ja kaivaa povitaskustaan läjän paperia. Hän iskee sen pöytään ja liu'uttaa Austinin eteen.

Batista: He luulevat että annoin sinulle jotain virallisia paperin jonka Vince käski toimittaa sinulle. Mutta tuossa paperinipussa on todistusaineistot jokaisesta ihmisestä jotka ovat olleet mafialle velkaa ja jotka eivät ole pystyneet maksamaan niitä.

Austin: Mitä helvettiä minä tällä teen?

Batista: Enpä tiedä. Voit ehkä aloittaa siitä että tarkistat kuinka monta noista henkilöistä tavoitat vielä tänä päivänä.

Batista juo tuoppinsa tyhjäksi ja nousee pöydästä.

Batista: Oli mukava nähdä.

Austin: Eli et siis aio edes selittää minulle miksi ylipäätään olet sekaantunut näihin McMahonin hömpötyksiin?

Batista: Kaikki aikanaan. Hoida tämä ennen kun Stephanie McMahon sanoo "tahdon" ja voimme sen jälkeen palata taas normaaliin. Kerron sinulle kyllä kaiken.

Batista poistuu paikalta jättäen Austinin tuijottamaan juuri saamiaan papereita hämmentyneenä. Ennen kaikkea yksi nimi listalla pistää Austinin silmään. Nick Nemeth.

TO BE CONTINUED...
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja Teme »

Ihan ok jakso ja parempaan suuntaan ollaan menossa max, juonikuovio on aika sekava vielä ja nyt tähän tuli joku velka juttukin vielä ja tietysti tuot dolphin aka nemethin tähän sekopäänä. Sheamus tarjoilina, miksi?
Viimeksi muokannut Teme, 21 Touko 2016, 01:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Teme kirjoitti:Ihan ok jakso ja parempaan suuntaan ollaan menossa Sami, juonikuovio on aika sekava vielä ja nyt tähän tuli joku velka juttukin vielä ja tietysti tuot dolphin aka nemethin tähän sekopäänä. Sheamus tarjoilina, miksi?
1. Kiitos että käytit oikeaa nimeäni etkä nimimerkkiä, arvostan.
2. Tietysti se on sekava, ei rikostarinaa yksinkertaisena voi pitää.
3. Siksi että Pub of Nations on League of Nations- viittaus ja Sheamus oli League of Nationsin johtajahahmo joten hän on luonnollisesti pubin omistaja. Plus se on irlantilainen, pubit on iso juttu Irlannissa.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Muuten ihan jännä tarina ja kaikkea kivaa, mutta omaan makuun tämä viimeinen kappale oli aavistuksen liian pitkä. Tämän olisi voinut esimerkiksi heittää ennen julkaisua kahtia ja julkaista loppuosan seuraavana päivänä, niin olisi ns. yhden istuman lukemiset jääneet vähän vähemmäksi.

Eipä muuta, jännällä odotetaan että mitä kaikkea tästä vielä tapahtuu.
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Suplex City Stories episode 4: Johtolankojen jäljillä

Nick "Nicky" Nemeth oli iskuryhmämme Spirit Squadin jäsen. Bossmanilta kuulemani tarinan mukaan Dave vei Spirit Squadin mukanaan taisteluun McMahonia vastaan ja vain kaksi heistä selvisi hengissä. Toinen oli Nicky ja nyt minulla on hallussani paperi joka väittää että Nicky oli McMahonille velkaa. Mutta miksi hän on ainoa joka jäi henkiin Spirit Squadista? En pysty käsittämään tätä. Jokin tässä ei ole oikein. Minun on saatava selville missä Nicky majailee, minun on saatava selville mistä tässä kaikessa oikein on kysymys.

Suplex Cityn poliisiasema

Austin saapuu poliisiasemalle ja menee suorinta tietä toimistoonsa. Hän istahtaa tuoliinsa silmäilemään Batistalta saatua nimilistaa. Melko pian hänen jälkeensä sisään astuu Bossman sanomalehti kädessään.

Austin: Hyvä kun tulit. Meidän pitää jutella.

Bossman: Niin pitää. Mitä helvettiä tämä on olevinaan?

Bossman iskee sanomalehden pöytään. Austin nappaa sen käteensä ja alkaa tutkia etusivun juttua.

Bossman: Luepas minulle ihan peruuttasi ääneen mitä siinä oikein lukee.

Austin: Okei.... "Suplex Cityn poliisi saa kritiikkiä. Suplex Cityn poliisivoimiin palannut Steve Austin oli toimittajamme haastattelussa jossa häneltä kysyttiin mitä mieltä hän on tämän hetkisestä poliisitoiminnasta Suplex Cityssä. 'Suoraansanottuna se on ihan perseestä', vastasi Austin määrätietoisesti."

Nyt Austin vilkaisee lehden takaa Bossmania joka ei näytä yhtään tyytyväiseltä.

Austin: Täytyy myöntää että sain vastattua aika todenmukaisesti siihen nähden että en kuullut koko kysymystä.

Bossman: Et voi antaa tuollaisia lausuntoja lehdistölle. Meiltä menee maine. Lisäksi siinä jutussa lukee että sinä käyttäydyit väkivaltaisesti toimittajaa kohtaan.

Austin: Väkivaltaisesti? Minä tuuppasin sen idiootin pois tieltä että pääsen sisään, kyllähän sinä tiedät miten media aina paisuttelee asioita.

Bossman: Niin tiedät sinäkin ja siksi luulisin sinun olevan hieman varovaisempi.

Austin: Mitä täällä oikein on tapahtunut? Me olemme poliiseja, meillä pitäisi olla suurempi auktoriteetti mutta sen sijaan sinä istut täällä pelkäämässä lehdistöä ja mafiaa ja todennäköisesti kaikkia muitakin rikollisia. Miksi meitä kiinnostaa jos saamme pahan maineen? Ainakin silloin ihmiset alkaisivat kunnioittaa meitä enemmän. Pelkäämisestä puheenollen, minä kävin kuin kävinkin juttelemassa Daven kanssa eilen ja olen yhä hengissä joten se siitä. Sain häneltä aineistoa jolla me saamme McMahonin alas palliltaan.

Bossman: Ei, minä en aio käydä tätä keskustelua taas. Minä toin sinut tänne nappaamaan sarjamurhaajan, en ratkaisemaan kaupungin ongelmia mafian kanssa.

Austin: En voi vaan jättää tätä asiaa sikseen, en ainakaan sen jälkeen mitä näin noista papereista. Miksi et kertonut minulle että Nicky oli velkaa McMahonille? Siksikö annoit hänelle uuden henkilöllisyyden, ettei mafia löydä häntä? En ole vielä ehtinyt tarkistaa mutta oletan että jokainen tuolta listalta löytyvä on joko kuollut tai kadoksissa.

Bossman ottaa listan ja selailee sitä.

Bossman: Sait tämän siis Batistalta? Eipä ole kovin yllättävää että hän on ottanut listasta pois oman nimensä.

Austin: Hetkinen, Dave on hänelle velkaa myös? Siksikö hän on liittynyt joukkoon?

Bossman: Minä en osaa vastata sinun kysymyksiisi, Steve, minä kysyin itseltäni täysin samoja kysymyksiä jo kauan sitten. Miksi Batista ja Nicky olivat ainoat jotka jäivät henkiin vaikka he olivat ainoat jotka olivat velkaa McMahonille?

Austin: Sinä tiesit.

Bossman: Tiesin mitä?

Austin: Sinä saatanan mulkku tiesit että jokainen tuon listan henkilöistä oli velkaa McMahonille ja sinä tiesit että jokainen heistä on murhattu McMahonin toimesta. Etkä tehnyt asialle mitään.

Bossman: Sinä et tiedä tarpeeksi tästä asiasta lähteäksesi tuomitsemaan minua.

Austin: No anna sitten palaa. Kerro minulle tarpeeksi että voin tuomita sinut tai ymmärtää.

Bossman: Minä kyllä yritin tehdä asialle jotain. Me tutkimme näitä murhia todella kauan ja pääsimme McMahonin jäljille. En tee sitä virhettä enää toiste koska tämä on juuri se juttu mitä me tutkimme kun Spirit Squad ja Batista kävelivät ansaan. En halua että sinä seuraat heidän perässään.

Austin: Dave tarvitsee apua. Hänellä on suunnitelma.

Bossman: Et voi olla tosissasi.

Austin: Pidit sinä siitä tai et, minä olen nyt henkeni velkaa heille koska Dave pelasti minut Johnsonilta. Vince haluaa meidät suojelemaan hänen ja hänen perheensä elämää Stephanien häihin.

Bossman: Miksi sinä suojelisit sitä miestä?

Austin: Koska me emme mene sinne suojelemaan häntä vaan pidättämään hänet näistä rikoksista joiden todistusaineisto sinulla on tällä hetkellä käsissäsi. Kun Vince saadaan lukkojen taakse ennen kuin häät ehtivät tapahtua, valta siirtyy Shane McMahonille. Hän on sen perheen ainoa täysjärkinen. Mutta jos he ehtivät sitoa liittonsa, Vincen seuraaja on se tyranni joka tappoi Spirit Squadin.

Bossman: Sinä olet hullu.

Bossman heittää listan pöydälle ja lähtee kävelemään pois toimistosta. Ennen kun hän astuu ulos, hän vielä pysähtyy oven pieleen.

Bossman: Tiedän että en voi estää sinua lähtemästä tämän jutun perään, eikä se pahemmin kiinnosta minua mitä sinä teet. Mutta ole kiltti ja hoida tämä sarjamurhaaja lukkojen taakse siinä sivussa. Dwayne Johnson on valmiina kuulusteluhuoneessa.

Bossman poistuu toimistosta jättäen Austinin pyörittämään peukaloitaan jälleen kerran.

En vieläkään oikein käsitä mistä tässä oikein on kysymys. Mutta päätelmieni mukaan Dave on liittoutunut McMahonin kanssa koska oli tälle velkaa, mutta haluaa että jatkan samaa juttua jonka ratkaisemisessa hän epäonnistui ja Nicky on poliisien suojeluksessa myöskin velkojensa takia. Mutta miten saan selville Nickyn olinpaikan tai edes hänen uuden nimensä? Jonkun täällä on pakko tietää jotain.

Punkest Tattoos

CM Punk on juuri saapunut tatuointiliikkeensä luokse ja kaivelee avaimia taskustaan kun hänen taakseen ilmestyy auto. Hän saa avaimet kaivettua ja avaa oven lukosta. Hän on juuri vetämässä sitä auki kun hänen selkänsä takaa kurottaa käsi joka sulkee sen takaisin kiinni. Punk tunnistaa käsivarressa olevat tatuoinnit sillä hän on itse ne tehnyt Randy Ortonille. Ennen kuin hän ehtii reagoida tähän, käsi kietoutuukin jo hänen kaulansa ympärille kuristusotteeseen. Punk koittaa rimpuilla otteesta irti ilman tulosta. Hän on jo menettämässä tajuntaansa kun hän keksii iskeä Ortonia kyynärpäällä mahaan jonka jälkeen hän heittää tämän niskalenkillä liikkeensä ikkunasta läpi. Haukkoen henkeään hän kääntyy katsomaan taaksepäin jossa Hunter Hearst Helmsley seisoo osottaen häntä aseella otsaan.

HHH: Komeat muuvit tuon kokoiselta kaverilta, pakko myöntää. Mutta jos nyt kuitenkin tulisit meidän mukaamme ihan sopuisasti.

Punk: Sinunko mielestäsi hyökkääminen takaapäin on sopuisaa?

HHH: Ei, mutta se olikin Randyn tyyli. Minun tyylini on... vähemmän sadistinen, usko tai älä.

Jutun lentäessä miesten kesken pirstoutuneen ikkunan seasta nousee äkäinen Randy Orton jolla on kädessään suunnilleen puukon kokoinen lasinsirpale jolla hän päättää puukottaa Punkia olkapäähän. Punk huutaa tuskissaan ja tippuu polvilleen jolloin Helmsley siirtyy nopeasti Ortonin luokse ja tuuppaa hänet kauemmaksi.

HHH: Randy, rauhoitu nyt vähän. Me saimme hänet jo, turha väkivallan käyttö ei enää auta. Mutta nyt hän tulee valittamaan olkapäätään koko helvetin matkan joten...

Helmsley iskee Punkia aseensa kahvalla takaraivoon ja tämä lyyhistyy maahan. Tämän jälkeen Hunter kiskaisee lasinpalasen pois hänen olkapäästään.

HHH: Penkitkin sotkeutuvat vereen, ei helvetti. Auta minua nostamaan hänet takapenkille.

Hunter ja Orton alkavat yhteistuumin nostamaan Punkia auton takapenkille.

Suplex Cityn poliisiasema

Austin astuu kuulusteluhuoneeseen kahden kahvikupin kanssa. Pöydän ääressä istuu Dwayne "The Rock" Johnson jonka eteen Austin pistää toisen kupin ja istuu alas.

Austin: Noniin Dwayne, nyt kun ollaan tässä kahden kesken niin kerropas miksi sinä niin kovasti pillastuit kun me kaksi poliisia teimme työtämme ja tutkimme sinun kaappejasi? Onko sinulla jotain salattavaa?

Rock: Meillä kaikilla on omat salaisuutemme. Minun salaisuuteni eivät kuulu sinulle.

Austin: Jos salaisuutesi ovat niin suuria että niitä pitää suojella pistoolin kanssa niin kyllä, se nyt vain sattuu kuulumaan minulle poliisina.

Rock: Sinä olet tunkemassa nokkasi aivan väärään paikkaan. Paikkaan jossa tuollaiset uteliaat nenät leikataan irti.

Austin: Kai sinä ymmärrät olevasi tällä hetkellä poliisilaitoksella? Sinä juuri käytännössä uhkasit leikata nenäni irti. Tuo ei tule kuulostamaan kovin hyvältä oikeudessa.

Rock: Oikeudessa? Luuletko oikeasti pääseväsi sinne asti tämän asian kanssa? Minun lakimieheni on jo matkalla tänne. Tulen kävelemään tuosta ovesta ulos ennen puoltapäivää.

Austin: Homma on nyt niin että SHIELD on lähetetty tekemään tutkimustyöt loppuun. He tutkivat ravintolasi perinpohjaisesti. Mitä ikinä piilotteletkin siellä, me tulemme löytämään sen. Joten voit skipata kaikki pienet valkoiset valheet ja kertoa ihan suoraan mitä me olisimme löytäneet jos olisimme kaivelleet vähän pidempään? Kentiesä myrkyn jolla tapoit mm. Zeb Colterin?

Rock: Oletko sinä tosissasi? Miksi minä murhaisin vanhan viattoman miehen? Minähän kerroin teille että minä käytännössä ruokin häntä. En olisi tehnyt niin jos olisin halunnut hänet hengiltä. Te olette aivan väärillä jäljillä, ravintolastani ei löydy mitään.

Austin: Kun meinaa tulla ammutuksi kyseistä ravintolaa tutkiessaan, tuota on hieman vaikea uskoa.

Rock: Okei, haluatko kuulla totuuden? Minä menin hieman paniikkiin. Mafia oli juuri saapunut ruokailemaan sinne ja te kaivelitte minun kaappejani. Luulin että olette yhdistäneet minut jotenkin heihin. Siinä kaikki.

Austin: Ja kumotaksesi tämän luulon päätit ampua meidät? Kuulostaa todella uskottavalta tarinalta. Valehteleminen ei ole vahvinta alaasi.

Rock: Hyvä on! Minun ravintolani kautta tuodaan huumekuljetuksia. Minä toimin siinä vain välikätenä, en ole myyjä enkä ostaja, huumeet ja rahat kulkevat minun kauttani.

Austin: Suo anteeksi, minun on tehtävä yksi puhelu.

Austin nousee tuolistaan ja poistuu huoneesta. Hän kaivaa puhelimensa esiin ja soittaa jollekin.

Austin: Hei, Reigns, oletteko te löytäneet mitään... huumeita esimerkiksi?

Reigns: Ei, ei huumeita. Mutta jotain muuta kyllä.

Austin: No mitä?

People's Food

SHIELD on People's Food ravintolan keittiössä kaivelemassa paikkoja. Seth Rollinsilla on kädessään tutun näköinen lappunen.

Reigns: Myös Johnson kuuluu fight club vedonlyöjien piiriin, aivan kuten kolme uhriamme. Löysimme hänen kuittinsa. Tämä alkaa pikkuhiljaa haiskahtaa siltä että Paul Heymanilla saattaa olla näppinsä pelissä. Ehkä Johnson ei olekaan muuta kuin tuleva uhri.

Austin: Tai Heymanin alainen. Hän väitti välittävänsä huumeita. Hän ei keksisi tuollaista valhetta ellei koittaisi salata jotain todella suurta. Jatkakaa etsintöjä mutta kyllä tämä vahvasti alkaa näyttää siltä että meillä on seuraava kohde jo tiedossa.

Reigns sulkee puhelimen ja pistää sen taskuunsa.

Reigns: Eipä olisi serkkupojasta uskonut että hänelläkin olisi jotain hämäräbisneksiä meneillään.

Ambrose: Kaikilla tässä kaupungissa on omat synkät salaisuutensa. Se miten ihmiset jakautuu "hyvien" ja "pahojen" puolelle määräytyy yksinomaan sillä että paljastuuko heidän salaisuutensa.

Rollins: Tuo oli varmaan ensimmäinen järkevä asia mitä olet elämässäsi sanonut.

Ambrose: Aika pitkälti kyllä. Ei oikein sovi luonteeseeni sanoa viisaita asioita.

SHIELD katselee vielä hetken paikkoja mutta tulevat siihen lopputulokseen että muuta epäilyttävää ei tästä ravintolasta löydy. He astelevat ulos ja ulkona heitä odottaa mielenkiintoinen näky. Kadun varressa on joukko prätkäjengiläisiä pillastuneina. Prätkäjengi kantaa nimeä New World Order. Jengin johtaja, Hulk Hogan, huomaa ravintolasta poistuvan SHIELD:in ja nousee prätkänsä kyydistä. Hän astelee SHIELD:in, tarkemmin ottaen isoimman jäsenen eli Reignsin naaman eteen.

Hogan: Olisihan se pitänyt arvata. Aina kun joku asia on päin helvettiä, asialla on poliisit, brother. Kukas muukaan?

Reigns: Haluatko kenties selventää mitä tarkoitat?

Hogan: Tänään on meidän virallinen pihvipäivä ja harmiksemme saimme huomata että pihviravintolamme on suljettu. Tämä paikka ei ole ollut suljettu ikinä ennen ja nyt siellä sattuu olemaan poliisit paikalla. Te saitte juuri uuden vihollisen, brother.

Ambrose: Anteeksi keskeytys mutta minulla olisi yksi pieni kysymys tähän väliin.

Hogan katsoo Ambrosea ja murahtaa.

Ambrose: Sitä vaan että eikös poliisit ole jo entuudestaan teidän vihollisia?

Corbin: Jos olisin sinun kaltaisesi pikkumies...

Baron Corbin astuu Hoganin takaa esiin ja jää seisomaan Ambrosen eteen pitkän olemuksensa kanssa.

Corbin: ...pitäisin tuollaiset näsäviisaat kysymykset omanani. Me emme arvosta näsäviisasteluja.

Ambrose: Se ei ollut näsäviisastelua vaan ihan oikea kysymys. Ja toinen kysymys onkin että kuka sinä luulet olevasi?

Corbin näyttää menettävän malttinsa mutta Hogan pitää hänet erossa Ambrosesta.

Hogan: Hän on Baron Corbin, meidän uusin jäsenemme. Ja kuten varmasti arvaat, häntä ei kannata suututtaa sillä hän ei kovin pitkään mieti ennen kuin repii tuollaisilta kirpuilta pään irti. Tule Baron, meillä on parempaakin tekemistä kun haastaa riitaa tämän roskasakin kanssa.

Hogan ja Corbin palaavat moottoripyöriensä luokse ja koko jengi huristaa tiehensä.

Suplex Cityn poliisiasema

Steve Austin on juuri vienyt Dwayne Johnsonin takaisin selliin kun hän näkee käytävällä John Cenan. Hän juoksee miehen kiinni ja alkaa kävellä hänen vieressään.

Austin: Hei Cena, ymmärsinkö oikein että sinä olit mukana operaatiossa jonka tarkoituksena oli pelastaa Spirit Squad?

Cena: Kyllä, ymmärsit täysin oikein. Miksi kysyt?

Austin: No ihan vain siksi että olen miettinyt pääni puhki koittaessani saada mitään järkeä siihen että mitä oikein on tapahtunut. Minun on tavoitettava Nicky.

Cena: Nicky? Olen pahoillani mutta en voi auttaa sinua.

Austin: Miksi? Siksikö että Bossman käski vaikenemaan asiasta?

Cena: Ei vaan siksi että en tiedä mitään.

Austin nappaa yllättäen Cenaa kauluksesta ja iskee hänet päin seinää.

Austin: Lopeta se paskanjauhaminen ja anna tulla totuuksia. Nyt!

Cena: Minä puhun totta sanoessani että minä en tiedä asiasta mitään. Minä pelastin hänet, jonka jälkeen hän lähti uudella identiteetillä johonkin. Edes minulle ei kerrottu tarkempia tietoja.

Austin: Kenelle sitten kerrottiin?

Cena: Ainoa jonka minä tiedän tietävän asiasta jotain on Bossman ja sinä tiedät että hänestä et saa mitään irti. Luovuta jo.

Austin päästää Cenan irti.

Austin: Sain minä apua tai en, minä aion ottaa selvää tästä asiasta. Aion löytää Nickyn käsiini, keinolla millä hyvänsä.

Austin kävelee pois paikalta jättäen Cenan tuijottamaan hänen peräänsä hieman ärsyyntyneen näköisenä.

Punkest Tattoos

Punkest Tattoos-tatuointiliikkeen edustalle on saapunut poliisipartio, tarkalleen ottaen kaksi miestä, Mike "The Miz" Mizanin ja Ted DiBiase jr. Miz kyykistelee lasinsirpaleiden luona ja tutkii niitä. Hän silmäilee erityisesti veristä lasinpalasta.

DiBiase: No mitä luulet? Minun teoriani on että päästyään poliisilaitokselta hän meni raivoissaan ryyppäämään ja tuli tänne riehumaan rikkoen ikkunan ja nyt hän on jossain ojassa potemassa krapulaansa.

Miz nousee seisomaan ja katsoo DiBiasea vihaisesti.

Miz: Voi jumalauta. Phil Brooks on tunnetusti käytännössä tämän kaupungin ainoa joka ei juo alkoholia. Teoriasi on siis väärin. Tämä viittaa vahvasti siihen että tänne on murtauduttu. Odota hetki.

Miz lähtee autolle jossa hän kaivaa esiin kumihansikkaat ja tarvikkeet joilla hän voi napata verinäytteen lasista. Juuri kun hän on poistumassa autosta, hänen puhelimensa soi. Se on Austin. Siispä sen enempää aikailematta hän vastaa.

Miz: Hei pomo, me olemme juuri saapuneet tänne paikalle ja näyttää siltä että...

Austin: Joo ei kiinnosta, voit kertoa yksityiskohtia sitten myöhemmin. Mutta sinä kun olet tuollainen kieroilija niin osaat varmasti tiirikoida lukon.

Miz: Anteeksi mitä?

Austin: Niin että tässä olisi tällainen pieni sivuprojekti jossa pitäisi päästä lukkojen ohi jättämättä jälkiä. Ja oletan että sinulta löytyy taito tähän omasta takaa niin ei tarvitse ruveta treenailemaan mitään turhia.

Miz: Jätetään nyt huomioimatta se että tuollaisen olettaminen on äärimmäisen loukkaavaa, vastaan täysin rehellisesti että ei, en osaa tiirikoida lukkoa. Mutta kun nyt ollaan tässä toisista olettamisen tilanteessa niin luulisin että Seth on tarpeeksi älykäs siihen hommaan.

Austin: Kuka?

Miz: Seth.... Rollins.

Austin: Haluaisin mieluiten jonkun sisäpiiriläisen enkä ketään ulkopuolista.

Miz: Rollins on yksi SHIELD:in jätkistä.

Austin: Ahaa..... se iso kaveri. Ei kun se on Reigns. Ja se hieman kilahtaneen näköinen on Ambrose. Onko niitä muka muitakin? Mutta nyt kun tarkemmin miettii niin Ambrose varmaan osaisi, onhan hänkin aika rikollisen oloinen...

Miz vilkaisee kohti rikospaikkaa ja huomaa että pari roskakuskia on juuri kerännyt lasinsirpaleet autoonsa ja on juuri huristamassa pois.

Miz: Hei Austin, olisi tosi kiva keskustella aiheesta lisää mutta nyt on tilanne päällä.

Miz sulkee puhelimen ja juoksee kiiruusti rikospaikalle jossa DiBiase seisoskelee nojaten seinään ja heilutellen avaimia kädessään.

Miz: Mitä helvettiä, Ted?! Annoitko juuri noiden roskamiesten viedä todistusaineistomme?

DiBiase: Rauhoitu nyt, hyvä mies. Se oli vain kasa rikkinäistä lasia. Käskin niiden siivota ettei ohikulkijat saa sirpaleita jalkoihinsa, kansalaisten suojelu on työtämme.

Miz: Se "vain kasa rikkinäistä lasia" sisälsi verta ja saattoi sisältää myös sormenjälkiä. Siinä oli kirjaimellisesti ainoa keinomme saada selville mitään siitä mitä täällä on tapahtunut!

DiBiase: No ainakaan emme jääneet tyhjin käsin. Katso, tämä avain oli tuossa lukossa. Pääsemme sisään.

DiBiase heittää avaimen Mizille joka puristaa sen nyrkkiinsä ja heittää maahan raivoissaan.

Miz: Mihin helvettiin me tarvitsemme avainta kun meillä on tässä rikkinäinen ikkuna josta voimme kävellä sisään? ... Hetkinen. Tämä avain oli ovessa?

DiBiase nyökkää.

Miz: Jos avain oli ovessa, miksi joku on murtautunut ikkunan kautta?

DiBiase: Ehkä hän oli niin kännissä että ei saanut ovea auki...

Miz: Ei Ted, hän ei ollut kännissä. Lasissa oli verta, ehkä täällä on tapeltu ja joku on päätynyt ikkunasta läpi. Tule, mennään katsomaan onko sisällä jotain jälkiä tappelusta.

DiBiase: Ja samalla voimme myös etsiä niitä huumeneuloja joita Brooks käyttää uhriensa murhaamiseen.

Miz pyöräyttää silmiään ja astuu ikkunasta sisään Tedin seuratessa perässä.

Varastorakennus jossain keskellä ei mitään

CM Punk on sidottu tuoliin jossa hän on vielä hieman taju kankaalla. Hunter Hearst Helmsley heittää ämpärillisen vettä hänen naamallensa ja hän virkoaa hieman.

HHH: Herätys, unikeko. Ei tässä ole koko päivää aikaa... tai no, onhan tässä mutta mitä pidempään tässä menee niin sitä tuskallisempaa se on sinulle. Ajattelen vain sinun parastasi. Mutta toisaalta ajattelen myös minun parastani ja sitä mikä on parasta bisnekselle. Siksi sinä olet täällä, koska meidän pitää puhua bisneksistä.

Punk: Sinä sidoit minut tuoliin sen jälkeen kun hyökkäsit kimppuuni, jotta voisit puhua bisneksistä? En ole koskaan ollut mitään bisnesmiestyyppiä mutta uskallan väittää että normaalit bisnestapaamiset ei mene ihan näin.

HHH: Sehän siinä onkin, Philly-boy, tämä ei ole ihan tavallinen bisnestapaaminen. Minä haluan tietää miksi poliisit kävivät noutamassa sinut eilen. Mitä sinä kerroit heille?

Punk: Mitäkö minä kerroin heille? Kaiken mitä tiedän.

HHH: Tuota minä en halunnut kuulla.

Helmsley heittää takkinsa pois, nostaa kauluspaitansa hihoja ja iskee Punkia nyrkillä naamaan. Punk naurahtaa ja sylkäisee verta suustaan.

Punk: Kerroin heille kaiken mitä tiedän siitä mistä he tulivat kyselemään joka ei millään tavalla liittynyt teihin. Te olette niin vainoharhaisia.

Helmsley perääntyy hitaasti ja tuijottaa Punkia silmiin.

HHH: Me tiedämme että Austin kaivelee meidän asioitamme ja sinä väität että se oli vain sattumaa että hän nappasi juuri sinut kuulusteluihin kaiken tämän keskellä? Olet saattanut kuulla minusta aika paljon sadistisia juttuja mutta tosiasia on se että minä olen sentään täysjärkinen.

Yhtäkkiä Punkin polveen iskeytyy puukko Randy Ortonin toimesta. Punk huutaa tuskissaan Ortonin viruillessa ja tuijottaessa häntä hullunkiilto silmissään.

HHH: Hän ei ole. Ihan rehellisesti sanottuna, kun annoin hänelle tuon puukon käteen en tiennyt tuleeko hän puukottamaan sillä sinua vai minua. Hän on niin järjiltään että ei tunne sanaa "armo".

Punk: Minä vannon, että en kertonut heille mitään teistä!

Orton: Vannotko kautta kiven ja kannon?

Punk: Mitä?

Orton vetää puukon pois ja iskee sen samantien takaisin. Hän toistaa tämän muutaman kerran ja jättää sitten puukon kauhuissaan huutavan Punkin polveen. Tällöin Helmsley tarttuu häntä kurkusta ja vie naamansa aivan hänen naamaansa kiinni.

HHH: Mitä muuta he voisivat mahdollisesti haluta elleivät he kyselleet meistä?! Ala laulaa!

Punk: He kyselivät siitä helvetin murhaajasta... ampiaismurhaaja vai mikä ikinä olikaan. Yksi asiakkasitani oli hänen uhrinsa ja he halusivat tietää tästä asiakkaasta. Minä vannon että emme puhuneet sanallakaan teistä. Heillä ei ole mitään tietoa meidän bisneksistämme.

Helmsley päästää irti ja Ortonkin vetää puukon pois Punkin polvesta.

HHH: Kyllä me tiesimme ettet sinä sanonut heille mitään meistä. Muutenhan Austin olisi jo raidannut meidät koko poliisilaitoksen voimin. Mutta tämä olkoon varoituksen sanana sinulle ja kaikille muille. Jos meidän tekemisistämme hiiskutaan poliisille, se jälki joka siitä seuraa ei tule olemaan edes näin nättiä. Siinä tapauksessa annan Randylle moottorisahan.

Orton katkaisee puukolla köydet joilla Punk on sidottu jonka jälkeen Helmsley potkaisee Punkia vielä rintaan kaataen hänet tuoleineen selälleen. Hän nappaa takkinsa ja lähtee kävelemään pois Ortonin seuratessa perässä.

TO BE CONTINUED...
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja Teme »

ok jakso, ted oli paras kaikkissa ja miksei austin tutki murhaa paremmin. paska kyttä
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Mielenkiintoiseen suuntaan mennään. Baron Corbinin nWo-fantasiabookkaukselle älyttömän isot peukut. Nämä on niitä asioita, mitä en tajunnut haluavani ennen kuin nyt.

Saman kritiikin annan tosin tälläkin kertaa kuin edellisellä kerralla. Omaan makuun lyhyemmät luvut olisivat kovempi juttu.
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Los_Pebbels kirjoitti:Mielenkiintoiseen suuntaan mennään. Baron Corbinin nWo-fantasiabookkaukselle älyttömän isot peukut. Nämä on niitä asioita, mitä en tajunnut haluavani ennen kuin nyt.

Saman kritiikin annan tosin tälläkin kertaa kuin edellisellä kerralla. Omaan makuun lyhyemmät luvut olisivat kovempi juttu.
Vaikkei siltä välttämättä vaikutakaan, olen huomioinut kyseisen kritiikin. Koitin viime jaksosta tehdä hieman lyhempää mutta se nyt vähän venähti ja yksi kohtaus tuli leikattua ihan kokonaan pois ja siirrettyä tulevan jakson alkuun. Katson nyt tämän tulevan jakson kanssa sitten miten menee, siitä saattaa tulla vielä aika pitkä mutta jos se alkaa näyttää siltä että venähtää aivan liikaa niin saatan harkita sitä ehdottamaasi puolet kerrallaan julkaisua. Mutta käytännössä se mihin saakka olen oikein perusteellisesti suunnitellut päättyy tähän. Tämän jälkeen oikeasti suunniteltu on vain ja ainoastaan viimeinen jakso oikeastaan (tai ehkä kaksi viimeistä) joten on helpompi tulevaisuudessa julkaista lyhyitä jaksoja kun ei ole niin paljon tavaraa tungettavaksi mukaan jo valmiina mielessä.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

DISCLAIMER: Tässä kävikin nyt niin että se "leikattu kohtaus" josta mainitsin aikaisemmin olikin niin mehevä että sain siitä koko jakson aikaiseksi kun sitä oikein kunnolla alkoi viilailemaan. Eli toisinsanottuna tämä jakso 5 muuttui aivan kokonaan ja se alkuperäinen idea jonka piti tapahtua nyt tapahtuu vasta seuraavassa jaksossa. Eli periaatteessa tein sen jaon että jakso puoliksi mutta käytännössä ne on kaksi aivan täysin omaa jaksoa. Ja tästä mielestäni sain tehtyä lyhyemmän kun mitä pari viimeistä on ollut.

Suplex City Stories episode 5: Fight Club

Suplex Cityn poliisiasema

Steve Austin hengailee poliisiasemalla kurkkimassa nurkan takaa kun Big Bossman juttelee kaupungin pahamaineisen lakimiehen, David Otungan, kanssa.

David Otunga, tuo pikkurikollisten pelastaja. Aina jos joku on ongelmissa, niin kukas muukaan soitetaan paikalle kun David Otunga? Tällä kertaa hän ajaa Dwayne Johnsonin asiaa. Pahoin pelkään että se mies ei enää montaa tuntia sellimme penkkiä lämmitä. No, tämä vain vahvistaa sitä luuloa että Johnsonilla ei ole puhtaat jauhot pussissa, ei Otungalla ole yhtään kunnioitettavaa asiakasta joten miksi Johnson olisi poikkeus? Mutta se ei ole tämän ajan murhe, hän ei liity keräämiemme tietojen mukaan tähän minun juttuuni välttämättä mitenkään.

Austin näkee sivusilmällä että DiBiase ja Miz saapuvat etuovesta sisään, siispä hän loukkaa nurkan takaa heidän luoksensa.

Miz: Hei pomo, et ikinä usko mitä tuo idiootti teki tällä kertaa...

Austin: Turpa kiinni, Mizanin, säästä nuo valitukset jollekin muulle koska minua ei suoraan sanottuna voisi vähempää kiinnostaa. Minä haluan teidät välittömästi toimistooni. Kaikki muut odottavat jo siellä.

Kolmikko lähtee Austinin toimistoon jossa totta tosiaan kaikki muut jo odottavat. Ambrose on päättänyt istahtaa Austinin tuoliin ja heittää jalat pöydälle. Austin astelee hänen viereensä ja antaa hänelle murhaavan katseen. Ambrose pomppaa samantien pois tuolilta ja siirtyy riviin muiden kanssa.

Austin: Minä kutsuin teidät tänne koska meillä on vihdoin jonkin sortin johtolanka. Monen tutkitun henkilön hallusta on löytynyt jotain joka osoittaa suoraan kohti Paul Heymania. Siispä meidän on saatava yhteys Paul Heymaniin. Paul Heyman johtaa jonkun tyyppistä underground fight clubia. Tuollaiset tapahtumat pysyvät yleensä aika hyvin poissa meidän tutkastamme joten meidän on saatava käsiimme joku joka tietää asiasta jotain.

Reigns: Meillähän on käsissämme joku joka tietää asiasta jotain. Dwayne.

Austin: Ikävä kyllä Dwayne on kutsunut David Otungan paikalle. Emme voi tehdä mitään sillä hän todennäköisesti lahjoo Bossmanin tai jotain. Siispä meidän on löydettävä joku muu...

Ambrose: Tänään kello 21:00 on joku matsi Heymanin fight clubilla.

Kaikkien katseet kääntyvät Ambroseen. Hieman hämmentyneenä hän kaivaa taskustaan yhden vedonlyöntikuitin.

Ambrose: Se lukee tässä kuitissa joka löytyi Johnsonin ravintolasta.

Austin: Ellei siinä lue sitä missä se pidetään, tuo tieto on aivan turha.

Ambrose: No sitä ei kyllä tässä lue, mutta tiedän sen ihan itse. Käyn siellä aika usein katsomassa matseja. Kova kaveri se Brock Lesnar.

Austin: Jos me nyt unohdamme täysin sen että kerroit juuri ottavasi aktiivisesti osaa laittomaan toimintaan, minä värvään sinut.... ja vaikka koko SHIELD:in mukaani jututtamaan Heymania. Tavataan pihassa kello 20:30. Nyt voitte poistua.

Kaikki poistuvat samalla kun Austin kaivaa jostain piilosta kaljatölkin ja avaa sen istuutuessaan rentoutumaan tuoliinsa.

McMahonin golfkenttä

Vince McMahon on pelaamassa golfia Ric Flairin kanssa ikiomalla golfkentällään. Mailapoikana heillä toimii William Regal. Vince on juuri valmistelemassa lyöntiään kun hänen taskussaan alkaa soida puhelin. Sekä Flair että Regal tuijottavat häntä odottaen että jotain tapahtuu.

Vince: No mitä helvettiä te siinä tuijotatte? William, minulla on tässä lyönti kesken. Kaiva puhelin taskustani ja kerro kuka soittaa.

Hieman hämmentyneenä Regal tekee työtä käskettyä. Hän tunkee kätensä syvälle Vincen taskuun ja nappaa sieltä puhelimen.

Regal: Se on Kevin Dunn.

Vince: Kevin, vanha maakari! Pistä puhelin korvalleni.

Regal vastaa puheluun ja asettaa puhelimen Vincen korvalle.

Vince: Kevin! Mitä uutta sotarintamalla?

Dunn: Meillä on tällä hetkellä kaksi ongelmaa. Ensimmäinen ongelma on se että Helmsley ja Orton pistivät sen tatuointitaiteilijan sairaalakuntoon. Toinen ongelma on se että he myös jättivät hänen liikkeensä aika pahaan kuntoon. Siellä oli lasia kaikkialla ja jopa verta.

Vince: Mutta te hoiditte homman?

Dunn: No... tavallaan. Siinä kävi niin ikävästi että poliisit olivat jo ehtineet paikalle. Me saimme kyllä vietyä ne lasit sieltä pois koska toinen poliisi käski meidän siivota ne.

Vince lyö vihdoin pallonsa ja nappaa puhelimen omaan käteen.

Vince: Joka viittaa siihen että he olivat jo hoitaneet paikan tutkimisen. Helvetti! Entä se tatuointihemmo? Miten pahaa jälkeä?

Dunn: Silmä mustana ja useita puukotukseen viittaavia haavoja sekä olkapäässä että jalassa. Myös aivotärähdys saattaa löytyä. Tätä ei kyllä helposti selitetä millään vahingolla. On vain ajan kysymys ennen kuin sairaalan henkilökunta ilmoittaa poliiseille ja he alkavat kysellä.

Vince: Sinä tiedät mitä sinun pitää tehdä. Hoida homma ja aivan helvetin äkkiä. Onko selvä?

Dunn: Kyllä on.

Vince: Hyvä. Ja Kevin.... meidän pitää joskus mennä golfaamaan. Viime kerrasta on jo aikaa.

Vince sulkee puhelimen, hengähtää hieman ja sitten heittää puhelimensa lähimpään vesiesteeseen raivoissaan.

Vince: Eikö täällä saa jumalauta enää edes kiduttaa rauhassa ilman että joku poliisi hengittää niskaan? Ric, se on sinun vuorosi lyödä.

Vince viskaa mailansa Regalille ja menee golfautoonsa murjottamaan.

Suplex Cityn poliisiasema, kello 20:30

Ilta on vihdoin saapunut ja Austin istuu toimistossaan lipittäässä kaljaa vieläkin. Hän vilkaisee kelloa ja vetää viimeisetkin tipat kurkkuunsa ja lähtee sitten pois toimistostaan. Hän astelee ulos jossa häntä odottaa pieni kuplavolkkari. Auton vieressä seisoo Dean Ambrose joka on jo avannut oven pistänyt etupenkin pois tieltä koska eihän autossa mitään takaovea ole. Austin katsoo Ambrosea murhaavasti ängetessään itsensä takapenkille Rollinsin viereen. Ambrose siirtyy ajamaan ja käynnistää kovaäänisen auton ja matka alkaa.

Austin: Hei jätkät... meidän ei pitänyt tuoda ketään ulkopuolisia. Kuka helvetti tämä jätkä täällä takapenkillä on.

Reigns: Se on Seth.

Austin: Seth? Kuka helvetin.... ai, se Seth. Teitä siis on oikeasti kolme? Mitä helvettiä, miksi en ole ennen tajunnut?

Ambrose: Seth nyt on tuollainen nyhverö joka pitää suunsa aika tiukasti kiinni. Hän on myös vähän tyhmä jos ihan rehellisiä ollaan.

Rollins: Minäkö muka olen tyhmä? Minä olen tästä autosta ainoa jolla on jonkinlaista aivotoimintaa, ei millään pahalla Austin.

Austin: Olet oikeassa, hän on aika tyhmä.

Muutaman hetken kuluttua auto kaartaa jonnekin pimeälle kujalle jossa Ambrose parkkeeraa kymmenien muiden autojen joukkoon. Miehet poistuvat autosta ja siirtyvät raihnaisen rakennuksen luokse. Ovella seisoo ovimiehenä mies joka tunnetaan nimellä Big Show. Hän katsoo tätä konkkaronkkaa murhaavasti.

Ambrose: Nämä jätkät ovat kanssani.

Big Show silmäilee koko joukon vielä yksitellen ja nyökkää sitten myönteisen vastauksen merkiksi ja miehet pääsevät sisään. Heti sisään astuessaan he kuulevat jo Paul Heymanin kuuluttamassa ottelijat sisään.

Heyman: Haastajamme tänään on tullut tänne Euroopasta asti. Hän on Bulgarian ja kenties koko Euroopan pelätyin mies, Alexander Rusev! Ja hyvät naiset ja herrat, nyt koko maailman pelätyin mies, hän on hallitseva mestari, hän on voittamaton, hän on "The Beast" BRRRRRRRRRRRRRRRROCK LLLLLLLLLESNAR!

Paul Heyman on saanut näköjään homman luistamaan. Silloin kun olin Suplex Cityssä viimeksi, hän oli vielä pieni tekijä. Tämä oli aina hänen tavoitteensa. Hänen valehtelu- ja puhetaidoillaan hänestä olisi voinut tulla vaikka lakimies mutta hän valitsi silti tämän reitin. No enhän minä voi miestä kritisoida siitä että hän lähti tekemään sitä mitä sydän halusi, olisinpa minäkin uskaltanut tehdä saman aikanaan. Jos olisin, jokainen täällä oleva pitäisi tällä hetkellä kädessään Austin-olutta. Myös DiBiase... DIBIASE?!

Austin huomaa DiBiasen istumassa aivan hänen vieressään. Hän nappaa DiBiasea kauluksesta kiinni ja vetää hänet sivummalle.

Austin: Mitä helvettiä sinä teet täällä?

DiBiase: Katson matsia ja toivon että voitan paljon rahaa.

Austin: Et kai sinä jumalauta ole mennyt lyömään vetoakin vielä kaikenlisäksi?

DiBiase: O....olen. Entä sitten? Isän rahoilla on helppo lyödä vetoa kun voi pistää suuret panokset ja voittaa paljon enemmän takaisin. Et sinä Ambrosellekaan raivonnut näin.

Ambrose: Hei, minä en sentään lyö vetoa vaan tulen vaan katsomaan matseja senkin sairas niljake.

Ambrose sujauttaa vedonlyöntikuittinsa piiloon salakavalasti.

Austin: Painu helvettiin täältä.

Austin tönää DiBiasen kohti ulko-ovea ja tämä lähtee pois häntä koipien välissä. Samaan aikaan huoneen keskellä olevassa häkissä tapahtuu. Lesnar ja Rusev kiertävät ympyrää katseet tiukasti lukittuneina toisiinsa. Ensimmäisen hyökkäyksen suorittaa Rusev. Hän potkaisee Lesnarin kylkeä mutta Lesnarille se on kuin hyttysen pistos. Rusev potkaisee toiseen kylkeen jossa on sama efekti. He jatkavat hetken toistensa kiertämistä kun yhtäkkiä Rusev pomppaa ilmaan ja koittaa potkaista Lesnaria päähän mutta hän väistää sen ja Rusevin laskeuduttua Lesnar tönäisee hänet häkkiä päin. Hän ponnahtaa häkin seinustasta takaisin ja Lesnar iskee häntä oikealla koukulla leukaan. Rusev potkaisee jälleen kohti kylkeä mutta tällä kertaa Lesnar nappaa hänen jalkansa kiinni ja heittää hänet taas häkkiä päin. Tällä kertaa hänen ponnistaessaan takaisin Lesnar nappaa hänet halausasentoon ja iskee belly to belly suplexin joka lennättää Rusevin toiselle puolelle häkkiä. Hän nousee melko nopeasti ja Lesnar alkaa rynnätä häntä kohti. Hän on aikeissa tehdä taklausta jonka pysäyttää Rusevin potku leukaan. Sekään ei kuitenkaan Lesnariin paljon tehoa. Hän vain antaa Ruseville "ei olisi kannattanut tehdä tuota"-katseen. Sen jälkeen hän viittoo Rusevia hyökkäämään uudestaan. Rusev kohdistaa seuraavan potkunsa päähän jolloin Lesnar nappaa hänen jalkansa olkapäällensä. Rusevin seistessä yhden jalan varassa Lesnar kamppaa hänet ja syöksyy samantien päälle hakkaamaan hänen naamansa veriseksi muusiksi jolloin tuomari tulee väliin ja päättää ottelun yleisön seotessa. Lesnar vielä sylkee kohti Rusevia.

Lesnar: Welcome to Suplex City, bitch!

Vince: VOI HELVETTI! Kevin, sinä sanoit että tämä venäläinen olisi ollut varma nakki. Sinun takiasi hävisin tuhansia dollareita.

Dunn: Ei venäläinen vaan bul....

Vince: TURPA KIINNI, KEVIN! En enää ikinä luota sinun päättelykykyysi. Tiesin että minun olisi pitänyt pistää rahani Lesnarille, onhan hän isompi noista kahdesta.

Vince lähtee yleisöstä kyrpiintyneenä Dunnin seuratessa perässä. Lähtiessään hän ottaa myös pienen katsekontaktin Austinin kanssa. Tämän jälkeen Austin alkaa tutkailla yleisöä ja näkee siellä paljon tuttuja. Aikaisemmin putkasta vapautettu Dwayne Johnson on paikalla, samoin NWO:n Hulk Hogan, Kevin Nash sekä Scott Hall. Suplex Cityn oma rokkistara, Chris Jericho on myös bongattavissa väkijoukosta ja vuosia sitten vankilaan joutunut sarjamurhaaja, Mark "The Undertaker" Calaway myös. Kaiken tämän keskellä Austin pelästyy kun hänen viereensä on ilmestynyt Paul Heyman.

Heyman: Miksi meillä on kunnia saada poliisit paikalle tänä kauniina iltana?

Austin: Voimmeko siirtyä toimistoosi juttelemaan?

Heyman: Hyvä on mutta vain me kaksi. Noita kolmea en päästäisi toimistooni vaikka minulle maksettaisiin. Tuo Ambrose varsinkin on varsinainen varas.

Austin nyökkää ja Heyman lähtee kohti toimistoaan.

Austin: Hei jätkät, katselkaa vähän ympärillenne jos vaikka löytyisi jotain.

Nyt Austin lähtee Heymanin perässä hänen toimistoonsa. Toimistossa Heyman kaataa kaksi lasillista viskiä ja istahtaa pöytänsä ääreen. Austin istuu myös ja Heyman ojentaa toisen viskin hänelle.

Heyman: Noniin, kerrohan toki miksi minulla on kunnia saada sinut vieraakseni tänä kauniina iltana? Koska minä istun tässä viski kädessäni, oletan että ette tulleet pidättämään minua.

Austin: Olet oikeassa, emme tulleet pidättämään sinua vaikka tämä sinun suhteellisen laiton toimintasi kyllä edellyttäisi siihenkin. Sanotaan vaikka näin että informaatiota vastaan saat koskemattomuuden tai jotain sen suuntaista.

Heyman: Mikään ei ole laitonta Suplex Cityssä, ei ainakaan enää nykypäivänä.

Austin: Onko näin? Eikö edes... murha?

Heyman hymähtää.

Heyman: Niinpä tietysti. Sinä olet täällä selvittämässä sitä murhamysteeriä. Ampiaismurhaajako se nyt oli? Loppuiko Bossmanilta panokset ja piti turvautua vanhoihin aseisiin?

Austin: Aika pitkälti kyllä. Mutta miten on, onko meillä diili?

Heyman: Tarjoat minulle "koskemattomuuden" informaatiota vastaan? Paha sanoa tässä vaiheessa ettäm onko meillä diiliä, nimittäin sehän riippuu täysin siitä mistä informaatiosta on kyse ja löytyykö minulta kyseistä informaatiota ja voinko jakaa sitä.

Austin: Olen nyt tutkinut tätä tapausta jonkun aikaa ilman juuri minkäänlaisia johtolankoja. Mutta yksi asia joka tuntuu tapahtuvan useaan otteeseen on se että ne vähäiset johtolangat johtavat tänne. Muutamalta uhrilta löytyi hallustaan vedonlyöntikuitteja täältä.

Heyman: Ja mitähän sinä haluat minun tekevän? Haluatko kuulla tunnustukseni siitä että tapan omia asiakkaitani vai haluatko että osoitan sormella kuka heistä on murhaaja?

Austin: Lähinnä ajattelin sitä että näissä piireissä pyörii todennäköisesti kaikki tämän kaupungin rikolliset joten täältä on pakko saada jotain irti.

Heyman: No sinäpä sen sanoitkin, Steve, jokaikinen asiakkaistani on jollain tavalla rikollinen. En ole itse mitään vedonlyöntimiehiä, mutta jos olisin niin voisin lyödä vetoa että se murhaaja oli tänään täällä. Mutta ellet sattunut huomaamaan, sali oli täynnä, olisi mahdotonta lähteä päättelemään kuka heistä on osallisena mihinkin rikokseen. Kun sanoin että mikään ei ole laitonta Suplex Cityssä, sanoin sen siksi että täällä rikollinen toiminta on yleisempää kuin rehellinen työ. Mutta jos nyt välttämättä haluat minulta jotain niin sanoisin että kannattaa aloittaa Mark Calawaystä. Hänhän on itse entinen sarjamurhaaja joten hänen päänsä sisälle pääsemisestä voisi olla teille hyötyä ja kaiken lisäksi hän työskentelee nykyään haudankaivajana joten hän on saattanut nähdä jotain yön pimeinä tunteina.

Austin ryhtyy mietteliääksi ja vetää viskit kurkustaan alas. Tämän jälkeen hän iskee lasin pöytään ja kättelee Heymania. Tämän jälkeen hän poistuu toimistosta ja kokoaa SHIELD:in kasaan.

Austin: No löysittekö te mitään?

Ambrose: Minä löysin käytetyn kondomin, joka on tarkemmin ajateltuna hirveämpi ajatus kun ajattelin. En nähnyt täällä tänään yhtään naista.

Rollins: Ei yhtään mitään mielenkiintoista siis.

Ambrose: Minä koskin siihen....

Austin: Minä sain Heymanilta jotain vihjettä mutta enpä tiedä mihin sekään nyt johtaa. Tulkaa jätkät, lähdetään.

Austin ja SHIELD poistuvat. Rollins ja Reigns päättävät lähteä kohti omia kotejaan kävellen joka jättää vain Ambrosen ja Austinin keskenään. Ambrose pistää tupakan huuleensa ja tarjoaa Austinillekin mutta tämä kieltäytyy.

Austin: Viitsisitkö millään heittää minua johonkin kapakkaan?

Ambrose: Kysytkin vielä. Kalja maistuisi nyt itsellekin että saan tämän pahan maun suustani.

Austin: Älä vaan sano että sinä maistoit sitä kondomia.

Ambrose: Sinä olet sairas jäbä. Ei, en maistanut sitä. Haistoin kyllä vähän, mutta tarkoitin sellaista kuvaannollista pahaa makua.

Ambrose hyppää autoon ja niin tekee myös Austin. He päätyvät jälleen Pub of Nations-pubiin jossa he nappaavat kaljat ja istahtavat ainoaan tyhjään pöytään.

Austin: Olen jo hetken miettinyt että miksi tämän paikan nimi on Pub of Nations.

Ambrose: Vastaus tähän kysymykseen on simppeli. Tämä on pubi jossa erilaiset kansat yhdistyvät.... ovat omissa ryhmissään, mutta saman katon alla kuitenkin. Katsomalla ympärillesi et ehkä huomaa sitä mutta annas kun näytän. Tuossa on kanadalaisten pöytä, tuossa on eurooppalaiset, tuossa aasialaiset, meksikolaiset, samoalaiset...

Austin: Herranjumala! Ennen vanhaan täällä asui vain vanhoja kunnon amerikkalaisia.

Ambrose: Tervetuloa sivistyksen pariin, punaniska. Tämä ei myöskään rajoitu vain eri maiden kansalaisiin...

Austin: Eurooppa ja Aasia eivät ole maita, mutta jatka toki.

Ambrose: ...tuossa pöydässä on työttömät, joka on helposti tunnistettavissa useista risuparroista ja leikkaamattomista hiuksista. Käyttävät kaikki rahansa istuessaan täällä niin ei ole varaa partakoneisiin ja partureihin.

Austin: Kuulehan Dean, minusta tuntuu että meillä on tässä pikkuhiljaa syntymässä sellainen yhteys... olemme melkein jopa ystäviä. Ja olen pannut merkille että tunnut tietävän paljon tästä alamaailman touhusta. Älä nyt pelästy mutta oletan että olet itse ollut kenties näissä piireissä ennen poliisiuraasi... ja tarvitsen apuasi. Osaatko sinä tiirikoida lukkoa?

Ambrosen naamalle syttyy pieni ilonomainen pilkahdus ja hänen suunsa vääntyy kieroon hymyyn.

Ambrose: No minne murtaudutaan?

TO BE CONTINUED...
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Suplex City Stories

Viesti Kirjoittaja Teme »

Olipas kiva Dean aiheinen jakso ja on vitusi Dean asioita nyt mielessäni mutta eikön tämä pitänyt kertoa sarjamurhaajasta, missä hän on nyt ja miksei hän enää murhaa?
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Vastaa Viestiin