Unet

Vaihtoehtoiset puheenaiheet maan, taivaan ja kosmoksen väliltä.
Vastaa Viestiin
kossi5
Midcarder
Viestit: 29
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 09:18
Paikkakunta: Helsinki

Unet

Viesti Kirjoittaja kossi5 »

Näitkö sekavaa/kiinnostavaa unta? Jaa se toki. Painiin liittyvä tai ei.

Viime yönä unessani vieraili tuttujen ihmisten lisäksi Sasha Banks. En muista tarkkaan, mutta taisin asua unessa vielä porukoilla ja Sasha vaan hengaili meillä. Oli siis unessakin WWE diva. Sit istuskeltiin sohvalla ja tajusin et ei hitto yhteiskuva pitää ottaa Smarksideen, menee runkkarit kateellisiks. 8-)

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Enska »

Katselin viime yönä juuri ennen nukkumaanmenoa Eli Rothin ihan "lievästi" väkivaltaisen leffan Green Inferno ja olin ihan varma, että päädyn unissani ihmissyöjien ruoaksi. No, en päätynyt, vaan viidakon asukkaiden sijaan lihaani söi vanha kunnon zombi, joka puraisi palan pikkusormestani irti. Saakeli sentään, kuinka se ärsytti, sillä tuntui typerältä altistua zombivirukselle noin pienen haaverin takia. Seurustelin muuten kyseisessä unessa Gail Kimin kanssa – enkä todellakaan ymmärrä, miksi.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Ahma
Midcarder
Viestit: 45
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 23:59
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Ahma »

Jokunen yö sitten seikkailin Chuk Norrisin kanssa. Paikkana oli ostoskeskus, missä sitten listittiin terroristeja rankalla kädellä. Yhtäkkiä jostain pamahti paikalle Stardust, ilmeisesti oli jonkinsorttinen loppuvastus. Siihen sitten heräsinki, enkä saanu tietää mitä lopulta olisi tapahtunut Dustin kanssa.
It's clobberin' time

kossi5
Midcarder
Viestit: 29
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 09:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja kossi5 »

Olin hirveissä univeloissa juuri nukahtanut sängylleni tänä aamupäivällä juuri ja juuri kunnes havahduin kun joku pisti FB viestin. Pomppasin pystyyn ja menin puhelimen luo ja sanoin "mun ei tarvii huolehtia lapsista niin pitkään kun mulla on alibi" ja menin takas makaamaan. Olin jossain unen ja hereillä olon rajamailla. Ei mitään hajua mistä toi lause tuli.

Stopper
Ylläpitäjä
Viestit: 75
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 00:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Stopper »

Näin viime yönä painajaisen, missä muka herättyäni suuntasin foorumille ja Enska oli vaihtanut bannerin Diarylandin (R.I.P.) omaan kysymättä minulta. Olin äärimmäisen vihainen, ja mietin kuinka lähestyisin miestä asiasta siten, ettei sydänystävyytemme ja työsuhteemme kärsisi liiaksi. En muista miten uni lopulta päättyi, mutta huojennus oli käsinkosketeltava kun lopulta oikeasti heräsin. Smarkside on jo vakavasti penetroitunut alitajuntaani.

Niin, ja se banneri:

Kuva

The Rocker
Lower Midcarder
Viestit: 17
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 08:09

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja The Rocker »

Näin unta eksästäni. Okei menee läpi. Mutta tässä unessa muistin nähneeni aiemmin unta eksästäni. Ihmettelin sitä hänelle unessani ja kuulemma kyse on vain toiveiden manifestaatiosta... Mun unet on hankalia välillä.

NeVille
Moderaattori
Viestit: 107
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja NeVille »

Viime yönä pitkästä, pitkästä aikaa painiaiheinen uni, liekkö saunailta ja siitä seurannut darra vaikuttaneet asiaan.

Unessa olin kirpputorilla ja pengoin laatikollista elokuvia. Perus Anttilan alelaari DVD:eiden seasta käteen osui lopulta kokoelma Tyler Breezen parhaita matseja VHS-kasetilla. Kotelo oli sellaista isompaa 80-luvun mallia, kuten myös kansitaide kyseiselle vuosikymmenelle viittaavaa kirkuvine neonväreineen. Tenttasin myyjää ja tutkin kasetin kansia tolkuttoman pitkään vahvistaakseni epäilyni törkeästä bootleg-julkaisusta, mutta kun kaikki merkit (kuten © 2016 merkinnät) kuitenkin viittasivat viralliseen julkaisuun, päädyin ostamaan sen. Hintaa oli vaivaiset 2€.

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Enska »

Hiihdin Triple H:n kanssa Helsingin keskustan kaduilla. Suksimme siitä sitten johonki hotelliin, jossa Hopla sanoi tilaavansa kahvin. Olin hiestä märkä enkä yhtään halunnut juoda kahvia, mutta päätin silti matkia Hunteria lampaan lailla ja tilasin itsellenikin kupin. Kauhuksemme kuitenkin huomasimme, ettei kummallakaan meistä ollut rahapussia matkassa mukana. No, panimme laskun WWE:n piikkiin. Tarjoilija kysyi sen jälkeen Hoolta, haluaako hän kahvinsa mustana vai maidolla, mihin Tripsu vastasi: "Joo." Lopulta keskustelimme tulevasta WrestleManiasta ja sanoin Tripsulle, että Manian yleisö tulee buuaamaan molemmille ottelijoille, jos pääottelu on tosiaan Triple H vastaan Roman Reigns. Tripsu nyökytteli ja oli vaiti.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

NeVille
Moderaattori
Viestit: 107
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja NeVille »

Enska kirjoitti: Tripsu nyökytteli ja oli vaiti.
Tämä mielikuva nauratti. Kunnon Kaurismäki-menoa.

Stopper
Ylläpitäjä
Viestit: 75
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 00:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Stopper »

Viime yönä Los_Pebbles haukkui Applen Mac-koneita paskaksi Discordissa, ja minun oli niitä puolustettava kuin nimeni olisi ollut Steve – joko Jobs tai Wozniak. Kirjoitin vastauseksi monta kappaletta argumentteja ja jopa alennuin ilkkumaan PC-käyttäjiä tyylitajuttomuudesta.

Ei se nyt oikeasti niin justiinsa ole. :oops:

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Enska kirjoitti:Kauhuksemme kuitenkin huomasimme, ettei kummallakaan meistä ollut rahapussia matkassa mukana.
Traumoja? :lol:
Stopper kirjoitti:Viime yönä Los_Pebbles haukkui Applen Mac-koneita paskaksi Discordissa, ja minun oli niitä puolustettava kuin nimeni olisi ollut Steve – joko Jobs tai Wozniak. Kirjoitin vastauseksi monta kappaletta argumentteja ja jopa alennuin ilkkumaan PC-käyttäjiä tyylitajuttomuudesta.
Huhhuh, kaikkea mäkin kerkeen huuteleen.
Aurinkoinen puoli ylöspäin

NeVille
Moderaattori
Viestit: 107
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja NeVille »

Olin kyläilemässä isossa talossa jonkun porukan luona, ja siinä iltaa istuessa keksittiin että voisi katsella vähän painia. Ehdotin uusinta NXT jaksoa, mutta vastaus oli tyly: "EI KÄY, HIPSTERIPASKAA!". Katsottiin sitten uusin Monday Night Raw.

kossi5
Midcarder
Viestit: 29
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 09:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja kossi5 »

Hahaha. Näin kyllä ihan helvetin eeppistä ja vahvaa unta. Tässä unessa minut nimittäin valittiin suomen presidentiksi. Mulla oli päällä puku ja juuri ennen lavalle nousua tajusin että mulla on varustevyö päällä. Eli varustevyö mitä käytän töissä, jossa on telari, käsiraudat ja kaasu. Sanoin jollekkin hepulle että viivytä niitä hetki, että otan tän pois nopeeta. Sit nousin lavalle, se oli jossain visisin presidentin linnassa ja sain huimat suosionosoitukset. Sit mun oli määrä pitää puhe ja mulla ei ollut mitään kirjoitettua ja aattelin vain improta. Menin kävelemään mikin luokse kun törmäsin isoon flyygeliin. :DD horjahdin ja nauroin. Tämä juuri kertoo että uni oli vahva, kun muistan kaikki pienet jutut. Menin mikille ja rupesin puhumaan. Puhe sujui hyvin, kunnes tajusin että seisoin isossa pihakeinussa enkä pystynyt seisomaan suorassa kun se heilui. Kyllä. Pihakeinussa keskellä presidentin linnaa. :?: :lol:

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Enska »

Maaseudulta kääntyi risteys uhkaavalle sivutielle, jonka pinta oli sahanpurua. Oli kesä. Istuin itse pelkääjän paikalla, autoa ajoi vanhempi nainen. Meillä oli suunnitelma.

Päädyimme lopulta metsäaukiolle, jonka laidalla seisoi noin kymmenen metsuria. Otimme silloin takakontista esiin ison ämpärin, johon kaadoimme lehtisalaattia, tonnikalaa ja raejuustoa. Kannoimme ämpärin aukiolle ja sanoimme metsureille, että syökää. He olivat todella otettuja ja paljastivat, etteivät yleensä syö työpäiviensä aikana mitään. Seurassani ollut vanhempi nainen kutsui erään metsureista valokuvaan, jonka minä otin puhelimellani.

Tarkensin kuvan metsurin kasvoihin, jotka olivat kuvassa ihan erilaiset kuin oikeasti. Vääristyneet, pullistuneet posket ja valtava otsa.

Pian koko metsurijoukko aterioi puisen pöydän äärellä. Alkuun he juttelivat paljon, mutta vähitellen puhe tyrehtyi. Eräs metsuri piteli kurkustaan kiinni ja alkoi muuttua sinertäväksi.

Kohta metsureista jokainen oli hirvittävissä tuskissa ja ihonväriltään sininen. Olimme myrkyttäneet heidät.

:o
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

Stopper
Ylläpitäjä
Viestit: 75
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 00:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Stopper »

Enska kirjoitti:Meillä oli suunnitelma.
Olimme myrkyttäneet heidät.

:o
Älä edes yritä esittää yllättynyttä!

Itse näin viime yönä taas oudon unen. Julkaisimme uuden Smarkside-artikkelin, mutta jostain syystä se tuli ulos sellaisessa eriskummallisessa formaatissa kuin asunto. Eli teksti oli ladottu seinille jne. Otsikot eivät menneet linjassa muun sisällön kanssa vaan heittelehtivät huoneesta toiseen. Minä siinä sitten panikoin ja päätin hiillostaa jutun kirjoittajaa asiasta, että mitähän saatanallista versiota Wordista nyt on käytetty ja mitä piilotettuja muotoiluja sinne tekstiin on jätetty. Loppuratkaisu on hämärän peitossa.

Olen nyt parisen viikkoa napannut melatoniinia ennen nukkumaan menoa, ja vaikka itse unen laatu on parantunut, niin vastapainona näen pelkkiä absurdeja painajaisia. Tästä ei varoitettu tuotepakkauksessa.

ps. Tästä on kehkeytymässä foorumin paras ei-painilanka. NeVillen NXT-unelle kanssa tiputuspisteet!

Avatar
saunassa tuijottaa
Midcarder
Viestit: 53
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 02:12

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Pitkästä aikaa selkounia, joten lentelyksihän se meni. Kellokikalla päästiin alkuun, ja viimeinen niitti saatiin juttelemalla vierailijahahmojen kanssa kuinka "tänhän on pakko olla unta, eikö vain?", johon tuli vastauksena joku eeppinen "joo, anna mennä". Toki heräsin siinä niin kriittisessä vaiheessa, kun tajusin että voisin teoreettisesti irstailla kenen tahansa ihmisen kanssa. En ole pitkiin aikoihin jaksanut selkounia varta vasten hakea, joten tämä oli erittäinkin positiivinen yllätys.

Viimeisimmässä painiunessa Paige ja Neville olivat muodostaneet erittäin SM-henkisen, aisankannattajasävytteisen tiimin, jolla oli käynnissä kuvio Mark Henryn kanssa. Paige tuhosi Nevilleä verbaalisesti, kertoen kuinka Mizark on todellinen mies ja sitä rataa. Pidin unesta hyvin paljon. :oops:
liimaa pääsi viemäriin

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Enska »

Renee Young haastatteli JBL:ää, joka oli päättänyt palata kehään. JBL:n uusi hahmo oli vihainen sovinisti, joka haukkui naisia koko haastattelun ajan. Kun Renee lopulta sanoi vastaan, JBL sylkäisi häntä kasvoille. Silloin paikalle juoksi sankarin elkein Tyler Breeze, joka haastoi JBL:n välittömästi otteluun. JBL suostui, löi Breezeä turpaan, heitti köysiin ja iski järisyttävän pyykkinarun. Breeze oli tajuton, Renee kauhuissaan. JBL kierähti silloin kehästä ulos ja työnsi kätensä kehän alle, josta veti esiin pussilakanan. Seuraavaksi JBL sulloi Tylerin pussilakanan sisään ja ryhtyi riepottelemaan häntä kuin räsynukkea. Hetken leikittelyn jälkeen JBL otti Tyleristä selätyksen ja käveli pois.
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

nixu-
Midcarder
Viestit: 28
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 23:58
Paikkakunta: Turku

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja nixu- »

En kauheasti muista viimeyön unista, mutta yksi tuli juuri mieleeni kun katson viimisintä maanantai-illan RAWta.

Uutisissa pyöri (wrestling-sivuston uutinen) että painija Chris Jericho olisi kuollut. Kuoleman syytä ei vielä tiedetty, mutta epäiltiin että sillä oli jotain tekemistä nuorempana käytettyihin huumeihin. Jericho löytyi hotellihuoneesta kuolleena ja oli kuolleessaas vähän yli 40-vuotias.

Hämmentävä uni. :shock:
And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so!
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Näin viime yönä unta jossa makoilin sängyssä katselemassa Netflixiä ja yksi kaverini istui tossa vieressä nojatuolissa. Mun puhelin alkoi soimaan ja vilkaisin että siinä näkyy vaan joku numero. En vastannut koska ajattelin että se on joku puhelinmyyjä (vaikka yöllä soittikin). Sit vähän ajan päästä se soi uudestaan ja vilkaisin ruutua. "Sting soittaa" luki siinä ja olin kaverilleni silleen "Miks Sting soittaa näin myöhään?". Vastasin siihen sit omalla nimelläni ja vastaukseksi toisesta päästä kuului ihan suomeksi "Moi Steve. Mulla on tässä lista tämmösiä nimiä joita aion käyttää lähteenä tässä mun raportissa mutta ajattelin kysyä että onko nää semmosia nimiä jotka kaikki tuntee." Sitten sain tekstiviestin (todennäköisesti ihan IRL-viestiääni tunkeutui uneen koska olin saanut viestin aamulla) ja tämä katkaisi puhelun. Ihmettelin vaan että miksei se Sting enää puhu. Pistin puhelimen vaan pois ja jatkoin Netflixin katselua ja aina sillointällöin pistin puhelimen korvalle josko se vielä jotain sanoisi.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Enska
Ylläpitäjä
Viestit: 625
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 23:19
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Enska »

Näin unta, että olin Miamissa hiekkarannalla ja törmäsin Hulk Hoganiin. Ilmeni, että olin kävellyt Hulksterin teemapuistoon, joka oli Hogan-brändättyjä huvipuistolaitteita ja ravintoloita täynnä. Otin sitten muutaman yhteiskuvan Hulkin kanssa ja olin jo lähteä omille teilleni, kun Hulkster lyöttäytyi melkein kuin väkisin seuraani ja tahtoi mennä kanssani kaljalle. Kävimme siinä sitten selvällä suomen kielellä Hoganin painimuistoja läpi olusen äärellä ja katselimme kauniita naisia, jotka kävelivät rantabaarin ohi. Pretty cool. 8-)
IMDb | last.fm | Goodreads

Big Show et Kane, qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum,
adveniat regnum tuum,
fiat voluntas tua,
sicut in caelo, et in terra.

The Rocker
Lower Midcarder
Viestit: 17
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 08:09

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja The Rocker »

Vähän olen kateellinen teidän unistanne. Omat uneni lähinnä ahdistavat ja keskittyvät pilkkaamaan/nolaamaan/kauhistuttamaan minua. Tosin lähiaikoina ei ole ollut unia joissa revin omaa ihoani pois jättäen jäljelle vain veristä mössöä tai unia joissa hampaani vuotavat verta ja tippuvat suusta niihin koskiessa.

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Teme »

Näin unta että katselin jostain syystä telkasta jalkapalloa, en tiedä ketkä siinä pelasi mutta suomen tvstä tuli. ymmärsin vasta äsken kun heräsin että se oli outoa että ne pelasi painikehässä. siinä oli sellainen iso jalkapallo pelaaja johon rakastuin ja jonka takia jäin katsomaan ottelua. se yhtäkkiä alko hakkaa niitä pelaajia ja sitten jalkapallo tuomari anto sille kertaisen kortin ja sitten sen kimppuun hyäkkäsi joku ja heitti sen köysien yli ja iso mies elimointiin, tässä vaiheessaa se oli rumblematsi, sitten yhtäkkiä katsomossa on sheamus joka sanoo randomisti i like roster ja sitten yhtäkkiä sheamus, ut, paige ja se iso mies tappaa kaikki jalkapallot pelaajat ja kaikki on ihmeissään miksi wwe teki tämöisen kuvion. sitten menin discordin urheilupalstalle kertomaan tästä mitä näin tvstä ja mietin olikohan se unta koska paige oli mukana. sitten heräsin
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

NeVille
Moderaattori
Viestit: 107
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja NeVille »

Olin viime yönä deathmatch-painija. Valmistautuessa otteluun ja katsellessa kuinka kehän lähettyville kannettiin loisteputkia ja ties mitä piikkilankavirityksiä, alkoi pelko hiipiä sieluun. Bongasin nurmikolla istuskelevan Necro Butcherin, jolta päätin kysyä neuvoa. "Hyvin se menee, älä huoli" hän totesi empaattisesti nyppiessään lasinsiruja jalkapohjistaan.

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Teme »

olin kotona kai katsomassa iskän ja veljeni kaan mtv3 uutisia mutta ne uutiset oli vuodelta 2004 ja siellä kerrotiin jotain outoja että ihmiset hyppäsi lentokoneesta ranskan f1 kisan alueelle että sait parhaimmat istumatpaikat, ne lensi sieltä lentokoneelta istuen tuolilla ja yksi niistä oli mun siskon tyttö joka on syntynyt vuonna 2006 ja uni loppu siihen kun sanoin iskälle ja veljelle en muistanutkaan että siskontyttö oli uutisissa
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Vastaa Viestiin