Jääkiekko

Vaihtoehtoiset puheenaiheet maan, taivaan ja kosmoksen väliltä.
Vastaa Viestiin
Ahma
Midcarder
Viestit: 45
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 23:59
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Ahma »

Liiga, NHL, KHL, maajoukkue ja kaikki mahdollisest muut sarjat mitä sattuukaan olemaan.

Itse enimmäkseen tulee KHL, NHL & maajoukkueesta kirjoiteltua. Jokerit Ja Penguins etunenässä.


Suomen nuorethan siis tänään voitti Ruoitsin ja eteni huomenna pelattavaan finaaliin. Vastaan tulee voittaja ottelusta Venäjä-USA, jota itänaapurimme tällä hetkellä 2-1 johtaa.

EDIT. Ja Venäjän tuon voitti. Huomenna siis 20.30 Suomi-Venäjä finaali.
Viimeksi muokannut Ahma, 05 Tammi 2016, 16:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
It's clobberin' time

kossi5
Midcarder
Viestit: 29
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 09:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen jääkiekkokeskustelu

Viesti Kirjoittaja kossi5 »

Voi tosiaan porukkaa napostella mennä kahtoo huomenna liigaa. :D Luulen et tulee kyllä aivan hirveet katsojaluvut tänään.

Ahma
Midcarder
Viestit: 45
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 23:59
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Re: Yleinen jääkiekkokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Ahma »

kossi5 kirjoitti:Voi tosiaan porukkaa napostella mennä kahtoo huomenna liigaa. :D Luulen et tulee kyllä aivan hirveet katsojaluvut tänään.
Hallit täynnä. Eiku.. Hienoa penailua liigalta. Varmasti on näiden kisojen ottelupäivät ollu tiedossa ja sitten tungetaan 5 peliä finaalipäivälle. Yhden jämäpelin olisi ehkä ymmärtänyt. Ja viimeksi nuorten kisoissa on mitalipelit pelattu vuonna 2005, jonain muuna päivänä kuin 5.1..
It's clobberin' time

Stefa
Lower Midcarder
Viestit: 14
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 23:59
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Jääkiekko on parin vuoden aikana noussut kiinnostuksen kohteeksi numero yksi. Pääosin NHL-kiekko ja seuraan jengejä valtavalla skaalalla. KotiLiigaa tulee myös seurattua mutta huomattavasti etäisemmin kuin änäriä. Porilaisena luonnollisesti Ässät etunenässä, ja olenkin yrittänyt käydä katsomassa HK areenalla TPS-Ässät matseja. KHL ei erityisemmin kiinnosta. Kansainvälisen lätkän turnaukset tuleee katsottua vaikka kiukuteltavaa riittäisi etenkin EHT-höntsistä. Mestistä olisi myös oivallista ruveta seuraamaan, kun tuo TuTon halli olisi noin viiden minsan kävelymatkan päässä omasta kodista.

Änärissä olen valinnut jokaisesta divarista suosikkini: Arizona Coyotes (since 2000), Dallas Stars, Florida Panthers ja New York Islanders. Näiden lisäksi tulee seurattua lukuisia joukkueita etäisesti. NHL onkin juuri siitä syystä kiinnostava, kun ei ole sitä samanlaista tunnesidettä kuin vaikkapa Leijoniin tai Ässiin. Voi seurata vähän objektiivisemmin lajia ja ihailla vain peliä. Toki löytyy sieltä ne inhokkijengit myös: Penguins, Red Wings, Avalanche ja Canucks.

kossi5
Midcarder
Viestit: 29
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 09:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja kossi5 »

Jääkiekko tosiaan näyttelee aika isoa osaa elämästäni, olenhan suomalainen kendojuntti. Liigassa KalPa, KHL Jokerit ja änärissä Tampa.

Inkfish
Midcarder
Viestit: 55
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 15:07

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Inkfish »

Jääkiekko on ollut lähellä meikäläisen sydäntä jo tuolta kultaisen 90-luvun ajoilta. Fanituksen kohteet on koko iän olleet kotoisesta liigasta Oulun Kärpät ja NHL 'stä Detroit Red Wings. Totta kai Suomen otteita tulee myös seurattua ja eilinen mestaruus oli hieno hetki!

Lähinnä Kärppien seuraaminen alkoi silloin kun joukkue pelasi vielä ykkösdivisioonaa, siellä tykästyin pelaajaan nimeltä Martin Bergeron, joka nakutti pisteitä melkein joka pelissä. Sen jälkeen tulikin sitten Viuhkola, Kukkonen, Tenkrat jne, lista on pitkä. Edelleen tosiaan tulee Kärppiä aktiivisesti seurattua eikä se fanitus varmaan ikinä mihinkään katoa, olen jääkiekkomies kuolemaan asti.

Detroit Red Wingsin fanitus alkoi niin ikään 90-luvulla, jolloin pitkäaikainen kapteenimme Steve Yzerman oli meikäläisen ykkössuosikki. Myös Sergei Fedorov, Brendan Shanahan ja Nicklas Lidström olivat kovia fanituksen kohteita. Muutama vuosi tämän jälkeen tulikin pelaamaan sitten Datsyuk ja Zetterberg jotka pelaavat vieläkin, vaikka aikaisemmat fanituksen kohteet ovatkin jo lopettaneet. Nyt on kyllä hieno huomata myös se, että Red Wingsin joukkueen ikäkeskiarvo on nuorentunut aika huomattavasti, kun aiemmin meillä on ollut suht vanha joukkue. Toivottavasti tällä kaudella tulisi se Stanley Cup, kun viime kerrasta on jo 8 vuotta.

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Mä oon tässä ihan tän syksyn aikana nyt lätkään kohdistuen kokenut jonkinasteisen "uudelleensyntymisen". Siihen suurena vaikutuksena on ollut se, että ennen todella syvä tunneside Jokereihin järkkyi ja lopulta meni kokonaan poikki ton KHL-siirron myötä. Ei vain nappaa toi Koko Suomen Jokerit Rotenbergin talutusnuorassa pätkääkään. No tämä sitten on avannut omat silmäni NHL:n hienoudelle. Kyllä sitä ennenkin tuli seurattua, mutta yhtään matseja en jaksanut katsoa ja muutenkin seuranta oli aika pintapuolista. Nyt oon kuitenkin tän kauden aikana katsonut jo kymmeniä pelejä ja perehtynyt Liigaan ja oikeastaan sen kaikkiin joukkueisiin. Suosikit itselläni ovat Ottawa ja sitten Chicago. Mutta ihan yleisesti nautin kaikkien pelejen katsomisesta ja maailman parhaiden jääkiekkoilijoiden otteiden ihaileminen.

Lisäksi olen tosi kiinnostunut nykyään näiden kaikkien mahdollisten prospectejen, toki varsinkin suomalaisten, seuraamisesta. Ja noiden junnukisojen mestaruus kyllä antoi sille junnujen seurannalle vielä lisää potkua, huikea turnaus vielä huikeammalla lopetuksella! Ja herkullisen tilanteesta tekee tietysti se, että Suomen lätkätulevaisuus on ihan helvetin hyvissä käsissä kun koko ajan puskee uusia talentteja kansan tietoisuuteen.

Nyt juuri tässä muuten kattelen Floridan ja Vancouverin matsia, ja kyllä tota Floridan nykyvirettä pitää vaan ihailla. Barkov on muuten jumala.
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Partyass
Lower Midcarder
Viestit: 23
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 01:47

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Partyass »

Helsing#65 kirjoitti:Mä oon tässä ihan tän syksyn aikana nyt lätkään kohdistuen kokenut jonkinasteisen "uudelleensyntymisen". Siihen suurena vaikutuksena on ollut se, että ennen todella syvä tunneside Jokereihin järkkyi ja lopulta meni kokonaan poikki ton KHL-siirron myötä. Ei vain nappaa toi Koko Suomen Jokerit Rotenbergin talutusnuorassa pätkääkään. No tämä sitten on avannut omat silmäni NHL:n hienoudelle. Kyllä sitä ennenkin tuli seurattua, mutta yhtään matseja en jaksanut katsoa ja muutenkin seuranta oli aika pintapuolista. Nyt oon kuitenkin tän kauden aikana katsonut jo kymmeniä pelejä ja perehtynyt Liigaan ja oikeastaan sen kaikkiin joukkueisiin. Suosikit itselläni ovat Ottawa ja sitten Chicago. Mutta ihan yleisesti nautin kaikkien pelejen katsomisesta ja maailman parhaiden jääkiekkoilijoiden otteiden ihaileminen.
Itseäkin kiinnostaisi änärin seuraaminen, mutta siinä on pari muttaa. Isoin syy, miksi en vakituisesti seuraa on tunnesiteet ja niiden puuttuminen. Toki näennäisesti tykkään Hawkseista ja joukkueet joissa on suomalaisia edustamassa, mutta siltikin "tuulettaminen" tuntuu jotenkin vaivaannuttavalta. Ei siis oikeasti kiinnosta, kumpi lopulta voittaa. Veikkauksen kautta olenkin hankkinut tähän ongelmaan ratkaisun. Eli veikkaamalla summalla X joukkuetta X alkaa myös tunnetta löytymään ja alkaa oikeasti kiinnostaa, että miten pelissä käy. Täten saan siis nauttia huippulätkästä päämäärän kanssa ja tienatakin siinä samalla.

Ahma
Midcarder
Viestit: 45
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 23:59
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Ahma »

Mites toi Timonen, se ura ja loppuhuipennus? Ei sanallakaan mainittu koko urheilugaalassa..
It's clobberin' time

Partyass
Lower Midcarder
Viestit: 23
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 01:47

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Partyass »

Ahma kirjoitti:Mites toi Timonen, se ura ja loppuhuipennus? Ei sanallakaan mainittu koko urheilugaalassa..
Koko urheilugaala on yksi iso vitsi. En katsonut, enkä katso. En katsonut edes voittajia.

kossi5
Midcarder
Viestit: 29
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 09:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja kossi5 »

Hyvä pointti partyassilta tuosta tunnesiteiden puuttumisesta. Luulen että se on kiinni ihmisestä. Jotkut katsoo lajia analysoiden ja tuijottaen tilastoja yms. Toiset, kuten itse tykkää siitä tunteesta. Olla hallilla ja osallistua siihen meininkiin. Joskus on ihan mukava katsoa änärimatseja, mutta ei niistä saa, vaikka suosikkijoukkue onkin niin sitä samaa tunnetta. Olkoonkin että peli olisikin laadukkaampaa.
Partyass kirjoitti:
Ahma kirjoitti:Mites toi Timonen, se ura ja loppuhuipennus? Ei sanallakaan mainittu koko urheilugaalassa..
Koko urheilugaala on yksi iso vitsi. En katsonut, enkä katso. En katsonut edes voittajia.
Muutenkin vois kysyä, että miksi urheilussa pitää olla joku gaala? Jokainen on saavuttanut jo lajeissaan sen mikä merkitsee.

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Ihan samaa mieltä olen periaatteessa, että eniten lätkämatsin katsomisesta saa irti kun on se oikeasti vahva tunneside jompaan kumpaan joukkueeseen. Kyllähän esimerkiksi nyt nuorten leijonien maailmanmestaruus aiheutti sellaiset kiksit, minkä tasolle änärisuosikkijengi Hawksin Stanley Cup viime kesänä ei ollut lähellekään yltää. Silti jos seurajoukkuelätkää miettii, niin nykyään itselle NHL on valovuoden erolla se vaihtoehto yksi. Se laatu siinä pelissä ja oikeasti maailman parhaiden pelaajien näkeminen vaan kompensoi mulle niin paljon sitä tunnesidettä. KHL on ihan perseestä ja Liigakaan ei jaksa kiinnostaa Jokereiden lähdön takia.

Sinänsä kyllä ironista omalla kohdalla, että oon melkein täysin lopettanut Jokereiden seuraamisen KHL:n viemän tunnesiteen puuttumisen takia, ja silti katson NHL:ää vaikka sitä tunnetta ei sieltäkään edes ns. suosikkijoukkueiden osalta oikein löydy. Tossa vaan näkyy ittelle se liigojen ero, ja varsinkin kun KHL on jotenkin jo konseptina niin vastenmielinen, ja Jokereiden omistaja on eräs planeetan ällöttävimmistä miehistä, niin kiitos mutta ei kiitos. Myös seuran muuttuminen melkein täydeksi muukalaislegioonaksi harmittaa ihan saatanasti. Ikävä on kova Liigaan, ja uskon että jos ja kun paluu tapahtuu niin se tunnesidekin palautuu aika vanhanlaisena ja Jokereista tulee taas se ykkönen seurajoukkuelätkän osalta.

Tapahtuisipa vaan pian...
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Ahma
Midcarder
Viestit: 45
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 23:59
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Ahma »

Väänänen
Huhtala
Korpikari
Salminen
Sneck
Pöysti
Hagman
Talaja
Wirtanen
Joensuu
Jormakka

Jokereiden pelaava kokoonpano? Ei vaan saikkulista. Koht vedetää vissii loppukausi kolmella kentällä. Kun ei tuota reserviä juurikaan ole.

Ei niin kovin mukavasti Jormakalla nilkka menny.

''Westerlund: Jormakan jalka murtunut ja sitä kipsataan parhaillaan''
''Westerlund: Näyttää siltä että Jormakan kausi on ohi.''
It's clobberin' time

Partyass
Lower Midcarder
Viestit: 23
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 01:47

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Partyass »

Mistä tuo "Aleksi Saarela, Porin Ässät" -juttu on lähtenyt?

Helsing#65
Main eventer
Viestit: 168
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 04:25

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Helsing#65 »

Partyass kirjoitti:Mistä tuo "Aleksi Saarela, Porin Ässät" -juttu on lähtenyt?
Itsehän se varmaan pitäisi tietää, kun omassa allekirjoituksessa on, mutta rehellisesti sanottuna alkuperiä en tiedä. Junnukisojen aikana se vaan tuntui olevan yleinen läppä Jatkoajan otteluseurantaketjuissa, ja huvitti muakin sen verran, että omin tohon alle sen.

Ja onhan Aleksi hieno mies. ;)
”I cherish the memories of a question my grandson asked me the other day when he said, 'Grandpa, were you a hero in the war?'

Grandpa said 'No... but I served in a company of heroes.'”

Avatar
Merovingi
Midcarder
Viestit: 43
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:40

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Merovingi »

Jatkoajassa eräs Ässien fani lausui tuota koko ajan, kun Saarela teki jotain hienoa. Siitä se lähti liikkeelle. Olikohan nimimerkki Esteri kaiken alku ja juuri.

Ahma
Midcarder
Viestit: 45
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 23:59
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Ahma »

NHL:ssä pleijareiden toinen kierros alkanut.

Idässä:

Capitals-Penguins (Määttä)
Tampa Bay(Filppula)-Islanders

Lännessä:

Dallas(Lehtonen, Niemi)-St. Louis (Lehterä)
San Jose(Donskoi)-Nashville(Rinne, Salomäki)

Pens-Capitals eka peli ja jatkoilla, nitroja perkele. Let's go Pens.

Ja MM-kisatki alkaa viikon päästä. Hyökkäys näyttää suhteellisen hyvältä Suomella. U20 kultaa, U18 kultaa, ei kahta ilman kolmatta?
It's clobberin' time

Ahma
Midcarder
Viestit: 45
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 23:59
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Ahma »

Maalivahdit

Niklas Bäckström (Calgary Flames)
Mikko Koskinen (SKA Pietari)
Juuse Saros (Nashville Predators/Milwaukee Admirals)

Puolustajat

Juuso Hietanen (Dynamo Moscow)
Topi Jaakola (Jokerit)
Tommi Kivistö (Avtomobilist Jekaterinburg)
Lasse Kukkonen (Kärpät)
Esa Lindell (Dallas Stars/Texas Stars)
Atte Ohtamaa (Jokerit)
Ville Pokka (Chicago Blackhawks/Rockford IceHogs)
Anssi Salmela (Brynäs IF)

Hyökkääjät

Sebastian Aho (Kärpät)
Aleksander Barkov (Florida Panthers)
Mikael Granlund (Minnesota Wild)
Jussi Jokinen (Florida Panthers)
Mikko Koivu (Minnesota Wild)
Leo Komarov (Toronto Maple Leafs)
Jarno Koskiranta (SKA Pietari)
Patrik Laine (Tappara)
Jani Lajunen (Tappara)
Antti Pihlström (CSKA Moscow)
Teemu Pulkkinen (Detroit Red Wings)
Mika Pyörälä (Kärpät)
Mikko Rantanen (Colorado Avalanche/San Antonio Rampage)
Tomi Sallinen (Djurgårdens IF)

Eihän tuo nyt huonolta näytä, mitä nyt ihmetyttää Pihlström. Kausikortti maajoukkueeseen ilmeisesti. Ja vois luulla että Kuuselalle paikka ois löytynyt, mutta enhän minä näitä päätä.
It's clobberin' time

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Teme »

Moi. Tässä tänään on vähän ikävämpi homma. Suomi vastaa Usa tulee ja olen asuntolassa ilman telkkaa. onko mitään keinoa katsoa peli, stremiä netissä? millä kielellä tahansa
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Katsomo.fi näyttää kaikki Suomen pelit suorana ja ilmaiseksi. Jälkilähetykset maksavat, kuten myös kaikki muut pelit.
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Teme »

ei kyllä toimi vittu. se sanoo jotain että maksu jotain. ei toimi ilmaisena, ensin piti rekkatakin. piti etsiä paska streami
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

nixu-
Midcarder
Viestit: 28
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 23:58
Paikkakunta: Turku

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja nixu- »

Teme kirjoitti:Moi. Tässä tänään on vähän ikävämpi homma. Suomi vastaa Usa tulee ja olen asuntolassa ilman telkkaa. onko mitään keinoa katsoa peli, stremiä netissä? millä kielellä tahansa
YouTubesta näkee pelit 1080p tasoisena, tältä kanavalta. Tarvitsee tosin proxyn jolla kiertää maarajoitukset, sillä Suomessahan esitysoikeudet kuuluvat maikkarille. Itse käytän Google Chromessa lisäosaa proxy for chrome, ja tuolla ainakin toimii.

Pahoittelut että tulee päivän myöhässä, mutta muihin peleihin sitten.
And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so!
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Teme »

nixu- kirjoitti:
Teme kirjoitti:Moi. Tässä tänään on vähän ikävämpi homma. Suomi vastaa Usa tulee ja olen asuntolassa ilman telkkaa. onko mitään keinoa katsoa peli, stremiä netissä? millä kielellä tahansa
YouTubesta näkee pelit 1080p tasoisena, tältä kanavalta. Tarvitsee tosin proxyn jolla kiertää maarajoitukset, sillä Suomessahan esitysoikeudet kuuluvat maikkarille. Itse käytän Google Chromessa lisäosaa proxy for chrome, ja tuolla ainakin toimii.

Pahoittelut että tulee päivän myöhässä, mutta muihin peleihin sitten.
Kiitos mutta löysin itse asiassa hyvän streamin, englanninkielinen mutta ei haittaa.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Ahma
Midcarder
Viestit: 45
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 23:59
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Ahma »

16/16 And that's the end. Ai jumalauta mikä fiilis.

Kuva
img hosting
It's clobberin' time

Wormatsu
Jobber
Viestit: 3
Liittynyt: 29 Touko 2017, 14:04
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jääkiekko

Viesti Kirjoittaja Wormatsu »

Jälleen on Stanley Cupin voittoa tänä vuonna juhlistamassa suomalainen josko jopa toinenkin, kun Pittsburgh ja Olli Määttä hakevat uusintamestaruutta vastassaan Pekka Rinteen, Juuse Saroksen ja Miikka Salomäen Nashville Predators, joka ensimmäistä kertaa joukkueen historiassa pääsi konferenssifinaaleihin, saati edes Cup finaaleihin.

Ensimmäinen matsi oli Nashvillen tykitystä, mutta Penguins sai Rinteen näyttämään reikäjuustolta tilastoin 7 torjuntaa, 4 päästettyä maalia (63,6%), viimeisen mennessä vielä tyhjiin pelin päättyen 5-3 lukemin. Vedot 12-26. Game 2 tulee olemaan varsin mielenkiintoinen.

Vastaa Viestiin