Uusien jäsenten tervehdykset

Foorumiin liittyvät asiat. Voit antaa palautetta ja kehitysideoita sekä ilmoittaa ongelmista.
Stopper
Ylläpitäjä
Viestit: 75
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 00:57
Paikkakunta: Helsinki

Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Stopper »

Ai sä tykkäät jostain ***** showpainista? No hyvä, niin me muutkin! Täällä voitte ensialkuun morotella ja lyhyesti esittellä itsenne.

Olen Smarksiden toinen perustaja eli "Twince McMahonin" pitempi puolisko. Vastaan näissä hommissa pitkälti visuaalisesta, teknisestä ja hallinnollisesta puolesta ennenaikaiseen harmaantumiseen asti. Painifani vuodesta 2003, foorumeilla vaikuttanut kymmenisen vuotta – en kasvanut ulos vaan sisään. Tykkään myös leikkiä mystistä, joten pidän osuuteni vielä tässä vaiheessa lyhyenä. Lisätietoja joskus.

Pallo on teillä.

PentagonSr
Midcarder
Viestit: 48
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:01
Paikkakunta: Suomen Chicago

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja PentagonSr »

Heipä hei! Olen PentagonSr ja tuttu jo ennestään tuolta Smarksiden muilta keskustelupalstoilta nimellä Teemu H. Satunnaisesti myös kuvailen sivustolle FCF:n livereppareiden kuvia ja haastatteluja valokuvan muodossa. Männävuosina olen myös vaikuttanut Wrestlingalertissa ja monella muulla palstalla. Teini-iässä innostus showpainiin laski muiden kiinnostuksen kohteiden tullessa kuvioihin, mutta muutaman vuoden tauon jälkeen palasin lajin pariin ja innostus on ollut pelkästään nousujohteista, etenkin smarksiden perustamisen jälkeen. Siitä iso kiitos jätkille! Painifanitukseni on monipuolista ja seuraan aktiivisesti WWE:ta, Lucha Undergroundia ja NJPW:ta. Myös ROH:in tapahtumia katselen, jos aikaa löytyy. Showpainin lisäksi lähellä sydäntä ovat valokuvaus (duh), musiikki ja kulttuuri noin yleensä.

Lempipainija (all-time): Chris Benoit
Lempipainija (nyt): Daniel Bryan, Pentagon Jr, Seth Rollins ja AJ Styles
Parhaat pizzatäytteet: Pekoni ja tuplajuusto
Viimeksi muokannut PentagonSr, 04 Tammi 2016, 22:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cero miedo!

Supermac
Lower Midcarder
Viestit: 14
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:00

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Supermac »

Painifoorumeilla on tullut pyörittyä vuodesta 2003. Ensin Vapaapaini.comissa, sitten WrestlingAlertissa ja loppuelämä toivottavasti Smarksidessa. :) Useamman vuoden ajan tuli katsottua aika sairas määrä painia, kun yhtään Raw'ta, Smackdownia, Impactia tai PPV:tä ei jäänyt väliin, ja siihen päälle vielä ROH:t, muut indyt, japsipainit, old school-matskut ja vielä suomipainikin. Nykyään ei ihan yhtä paljon onneksi enää tule katsottua. Suuri syy wrestlingin katsomisen vähenemiseen on ollut urheilu. Treenaan ja kisaan ihan tosissaan brasilialaisessa jiu-jitsussa ja lukkopainissa. Tämä asia on kovasti myös hankaloittanut osallistumista saunailtoihin. Mutta kyllä minä vielä joku kerta sinne ilmestyn!

Painifanitukseni hienoin hetki: Heiluttelin vuoden 2005 Smackdown-tapahtumassa "I came here to see Paul London"-kylttiä ja London huomasi sen osoittaen minua sormella. 8-) Niin ja se, että voitin Jack DiBiasen wrestling-triviassa.

Avatar
Los_Pebbels
Main eventer
Viestit: 941
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 15:44
Paikkakunta: Tampereen Manchester

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Los_Pebbels »

Terve!

Fb-ryhmän
Piilotettu sisältö
Sinun tulee olla rekisteröitynyt ja kirjautunut sisään nähdäksesi tämän sisällön.
sekä WA:n (ja vp.comin myös joskus esihistoriallisiin aikoihin) luulokuningas täällä. Painifani vuosina 2002-2005 sekä 2014 jälleen. Muitakin internet-aliaksia on vuosien varrella ollut (mm. lyyki vähän kaikkialla). Jotkut meganörtit saattavat muistaa minut myös e-fedeistä (PWNL:n Shinjiro Okiyama + lukuisat muut).
Aurinkoinen puoli ylöspäin

Ahma
Midcarder
Viestit: 45
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 23:59
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Ahma »

Lyhyesti ja ytimekkäästi. Tuttu Ahmana jo wwe.now/alert foorumeilta. Aktiivisseuranta 01-06 ja sen jälkeen alkuvuodesta 2011 eteenpäin. Nyt kyllä noita välivuosia ottamassa takaisin katsomalla PPV:t. Aikanaan PWF/FCF toiminnassa myös mukana 04-08, se apina sielä äänikopissa ja rpudarihani.
It's clobberin' time

Avatar
PeeTseta
Main eventer
Viestit: 543
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 19:04
Paikkakunta: Paltamo

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja PeeTseta »

Terve vaan kaikille! Nimimerkki on vaikea, mutta näissä piireissä jo valitettavasti vakiintunut, joten tällä mennään. Lauri M. tuolta fb:n puolelta tässä siis hei. En lupaa sen suurempaa foorumiaktiivisuutta kuin muillakaan foorumeilla, mutta kirjoittelen sen mukaan mitä nyt parhaaksi näen. Mukana kelkassa vuodesta 2005. Mitä muuta? No ei muuta.
Kirjallisuutta, taidetta tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!
Last.fm
Youtube

Avatar
Zemppari
Moderaattori
Viestit: 738
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 08:43
Paikkakunta: Jokela

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Zemppari »

Juu terve. Alertin puolella on tullut pyörittyä samalla nimimerkillä vuodesta 2009 vaikkei hirveästi tullutkaan postailtua. Painia seurattu vuodesta 2008, tosin nyt viimeisen vuoden aikana WWE:n katsominen vähentynyt huomattavasti. Indypuolelta tulee seurailtua PWG:tä, Progressia, Dragon Gatea sekä ROH:ia sekä satunnaisemmin myös muita indyjä, joihin toivottavasti ehdin tutustumaan enemmän tänä vuonna. Myös New Japan ja tietysti Lucha Underground kuuluvat katsomislistalle. Suomipainiakin olisi tarkoitus käydä joskus katsastamassa.

Siviilissä toimin opiskelijana pääkaupunkiseudun tienoilla. Rumblen saunailtaan olisi tarkoitus ehtiä ja toivottavasti on yhtä mukava meno kuin SummerSlamissa.
In the 27 years I've been doing this I never thought I'd find a better wrestler than me, but I found him.
Daniel Bryan.

-William Regal

TheNotorious
Jobber
Viestit: 8
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:34

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja TheNotorious »

Tervehdys! Itse tämä on ensimmäinen kerta kun oikeasti pääsee kirjoittelemaan. Alertiin kun ei kirjoitusoikeuksia jaeltu niin piti vain tyytyä lukemiseen. Painia on tullut seurattua 2004-2008 sitten innostus lopahti. Vuonna 2011 CM Punk sai meikän innostumaan taas painista. Nykyään tulee katsottua NXT viikoittain ja RAW yleensä. Nyt on kylläkin kuiva kausi RAW:n suhteen mutta Rumblen jälkeen on tarkoitus aktivoitua. En tiedä paljonko kirjoittelen koska se ei ole meikän vahvuuksia mutta kyllä silloin tällöin jotain rustailen.

Siviilissä opiskelen Elokuva- ja TV-linjalla ja harrastan vapaaottelua jossa pitäisi kisata tämän vuoden puolella ja sen lisäksi harrastan kreikkalais-roomalaista painia.

Supermac
Lower Midcarder
Viestit: 14
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:00

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Supermac »

TheNotorious kirjoitti:harrastan vapaaottelua jossa pitäisi kisata tämän vuoden puolella ja sen lisäksi harrastan kreikkalais-roomalaista painia.
Millä salilla treenaat vaparia? Minkä kokoinen olet? Milloin sparrataan? :D

Stopper
Ylläpitäjä
Viestit: 75
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 00:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Stopper »

Toivottavasti The Notorious kirjoitat ainakin jotain opiskeluistasi. Kiinnostaa suuresti ainakin itseäni, kun pyrin sillekin alalle vielä suuntautumaan. Tervetuloa remmiin vaan!

Nimiä ei muuten välttämättä tarvitse piilottaa koska tämä alue on asetettu näkymään vain jäsenille. Itse vaikutan siis kotisivuilla ja somessa nimelläni Salomon.

TheNotorious
Jobber
Viestit: 8
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:34

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja TheNotorious »

Supermac kirjoitti:
TheNotorious kirjoitti:harrastan vapaaottelua jossa pitäisi kisata tämän vuoden puolella ja sen lisäksi harrastan kreikkalais-roomalaista painia.
Millä salilla treenaat vaparia? Minkä kokoinen olet? Milloin sparrataan? :D
Treenaan Eurassa Eura Fight Brotherseissa (ihan uusi seura) ja käyn yleensä kerran viikkoon Ippon Loimaan lukkopaini reeneissä Hirvikoskella. Pekka Soikkeli vetää Hirvikoskella reenejä. Olen 185cm pitkä ja paino pyörii 70-75 kilon välillä. Kyllä jossain kohtaa voisi sparrata koska pääsee oppimaan aina uutta ja saa luotua uusia tuttavuuksia.
Stopper kirjoitti:Toivottavasti The Notorious kirjoitat ainakin jotain opiskeluistasi. Kiinnostaa suuresti ainakin itseäni, kun pyrin sillekin alalle vielä suuntautumaan. Tervetuloa remmiin vaan!
Kiitos vastaanotosta. Opiskelen nyt toista vuotta kolmivuotisesta opiskeluajastani. Koulutus on hyvin projekti painotteinen. Meillä on myös mahdollista lähteä opiskelun aikana vaihtoon. Ensimmäisenä vuonna opeteltiin pääosin kaluston käyttöä joka osa-alueella ja assaroitiin vanhempia opiskelijoita projekteissa. Ensimmäinen vuosi on hyvin mielenkiintoinen koska oppii paljon uutta ja voi päästä ensimmäiseen tilaustyöhönsä mukaan. Toisena vuonna meillä ainakin pitää tietää mille osa-alueelle haluaa suuntautua ja tehdä töitä sitten sen mukaan. Toinen vuosi on paljon projekti ja tilaustyö painotteisempi kuin ensimmäinen. Olen ollut tekemässä kolmea musiikkivideota, yhden koulutuslinjan mainosta ja opetusvideon Satakunnan sairaanhoitopiirille. Nyt keväällä pitäisi lähteä työssäoppimaan. Työssäoppimista pitää suorittaa vähintään kaksikymmentä viikkoa koko opiskeluaikana. Hyvissä tilanteissa voit olla loppu opiskelu ajan työelämässä. Itse en ole vielä työpaikkaa saanut. Kolmas vuosi menee pitkälti sen mukaan että onko koko vuoden töissä vai tuleeko jatkamaan koululle samaa projektien tekoa kuin toisena vuotenakin. Kolmantena vuonna on kummiskin työssäoppiminen pakollinen ymmärrykseni mukaan. Itse olen suunnitellut lähteväni kolmantena vuonna Islantiin vaihtoon. Ainiin jos menee vaihto-oppilaaksi niin siitä saa suoritettua työssäoppimista viisi viikkoa. Toivottavasti sait irti jotain tästä tekstistä. :D
Viimeksi muokannut TheNotorious, 07 Tammi 2016, 19:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Supermac
Lower Midcarder
Viestit: 14
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:00

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Supermac »

TheNotorious kirjoitti:Treenaan Eurassa Eura Fight Brotherseissa (ihan uusi seura) ja käyn yleensä kerran viikkoon Ippon Loimaan lukkopaini reeneissä Hirvikoskella. Pekka Soikkeli vetää Hirvikoskella reenejä. Olen 185cm pitkä ja paino pyörii 70-75 kilon välillä. Kyllä jossain kohtaa voisi sparrata koska pääsee oppimaan aina uutta ja saa luotua uusia tuttavuuksia.
Hehe, no tässähän ollaan sitten melkein samaa porukkaa. Itse treenaan Turussa FFG:llä ja Soikkelin Pekka on hyvinkin tuttu treenikaveri. Painoluokkani on siellä alle satakiloisissa. Loimaan salillakin on tullut vierailtua ja jatkossa varmaan vielä enemmän. Siellä varmasti joskus törmäillään.

Miksu
Main eventer
Viestit: 349
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:42

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Miksu »

Moro. Itse pyörin kuusi vuotta WA:ssa ilman kirjoitusoikeuksia eri nimimerkeillä, joten tämä foorumi oli ikään kuin siunaus paini-innostukselleni. 9-vuotiaana alkoi innostukseni painiin, joten siitä tulee kuluneeksi kohta 9 vuotta, kun täytän 18 maaliskuussa. Painin seuraaminen jää varmasti myöhemmälle sitten kesällä, kun on ajokorttia ja kesätöitä edessä mutta tällä laudalla tulen varmasti jossain muodossa pysymään aktiivisena. Siispä, let the game begin,

Luru
Main eventer
Viestit: 192
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:30
Paikkakunta: Kotka

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Luru »

Uusi foorumi, uusi nimimerkki ja uudet kujeet.

Vapaapainia aloin seuraamaan syyskuussa 2001 eräänä lauantaina, kun sattumoisin käänsin illalla kanavasurffailessa SubTV:lle. Sieltä tuli SmackDown, ja jäin välittömästi koukkuun. Pari vuotta myöhemmin, kun saimme internetin kotitalouteen, tuli välittömästi rekattua painiaiheisille foorumeille. WrestlingAlert, Vapaapaini.com, SmackDown! Planet, Diaryland, Pro Wrestling Finlandia jne. Nimimerkkeinä on ollut ainakin Blaster, BlasterMaster, MasterBlaster ja The Blasterpiece.

Lopetin painin katsomisen joskus alkuvuodesta 2006, kun ei vaan enää napannut. Ehkä jonakin käännekohtana voisi pitää Eddie Guerreron kuolema, jonka jälkeen tuli käytyä vielä katsomassa SmackDownia Hartwall Areenalla. Sen jälkeen vaan ei enää jaksanut syttyä, kun muut asiat alkoivat kiinnostaa enemmän ja ainakin omasta mielestäni WWE:n tuottaman show'n taso laski.

Hetkellisen kiinnostuksen koin vuonna 2008, kun yhtäkkiä aloin ensimmäistä kertaa latailla torrenteina Rawia ja PPV:itä, mutta tämä vaihe meni aika äkkiä ohi. Vuonna 2014 jälleen alkoi paini kiinnostamaan enemmän. Kävin miettimään kaikkia lapsuuden ja nuoruuden fanituksen kohteita. Tuli sellainen hyvä fiilis, kun mietti kaikkea nostalgisia juttuja, joita paininkatselemiseeni on liittynyt, joten päätin nostalgian nälkään tilata WWE Networkin vanhojen hyvien aikojen kunniaksi. Sitten olenkin jäänyt ihan koukkuun taas. Nykypäivän painista tulee seurattua lähinnä PPV:itä ja NXT:iä, mutta sen lisäksi tulee kulutettua paljon aikaa katsomalla vanhoja tapahtumia, dokkareita ja mitä kaikkea nyt sattuukaan Networkista löytymään.

WrestlingAlertin puolella olen Kenityksen ja Whatin jalanjäljissä olen kirjoitellut arvosteluja vanhoista tapahtumista. Olen edelleen vuodessa 1997, ja tarkoitus olisi jossain vaiheessa jatkaa projektia tämän foorumin puolella.
TAFKAB - The Artist Formerly Known As Blaster (BlasterMaster, MasterBlaster, The Blasterpiece)

TheNotorious
Jobber
Viestit: 8
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:34

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja TheNotorious »

Supermac kirjoitti:Hehe, no tässähän ollaan sitten melkein samaa porukkaa. Itse treenaan Turussa FFG:llä ja Soikkelin Pekka on hyvinkin tuttu treenikaveri. Painoluokkani on siellä alle satakiloisissa. Loimaan salillakin on tullut vierailtua ja jatkossa varmaan vielä enemmän. Siellä varmasti joskus törmäillään.
Cool! Sitten kun valmistun puolentoista vuoden päästä niin tarkoitukseni on suunnata Turun alueelle asustelemaan ja reenaamaan FFG:lle. Hyvä sattuma että molemmille Loimaan sali on tuttu. :) Sielä kun tavataan niin voitaisiin laittaa sparrit pystyyn. Taidetaan päästä sparraamaan pikemmin kuin luultiinkaan. :D

Koge
Lower Midcarder
Viestit: 15
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 00:22

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Koge »

Olen Koge ja samalla nimimerkillä tunnettu niin Vapaapaini.comin kuin WrestlingAlertin ajoilta. Alertiin tosin minulla ei ollut koskaan kirjoitusoikeuksia, mutta seurasin keskustelua vaihtelevalla aktiivisuudella.

Aloin seurata painia vuonna 2001, kun Subtv aloitti SmackDown!-lähetykset. Näihin aikoihin wrestling oli kuuminta hottia meidän ala-asteikäisten keskuudessa ja välituntien suosikkipuheenaihe. Yläasteelle mentäessä painibuumi alkoi olla ohi, mutta seurasin WWE:tä ainakin tulosten muodossa. Jossain vaiheessa vuonna 2005 ja 2006 aloin seurata tarkemmin myös TNA:ta, kun sinne oli siirtynyt moni aiemmin WWE:stä tuttu kova nimi. TNA jäi kuitenkin pääasiassa ajankäytöllisistä syistä pois, koska näihin aikoihin tapana oli katsoa joka viikko Raw, ECW, SmackDown ja Impact. Viimeistään viime vuosikymmenen lopussa kiinnostus hiipui lähes olemattomiin, mutta joka vuosi olen ainakin WrestleManian katsonut ja tuloksia seurannut. Vuonna 2014 aloin taas seurata aktiivisemmin painia, koska WWE Networkin kautta PPV:t on voinut katsoa jopa suorana. Networkin puolelta olen seurannut myös WWE:n mainioita dokumentaarisia sarjoja sekä katsonut lähes kaikki Raw-jaksot ja WWF:n PPV:t vuosilta 1993–1999. Vain muutama jakso puuttuu vuoden 1999 lopusta, koska WWE ei ole ladannut yhtä välissä olevaa jaksoa palveluun. Tällä hetkellä Network-tilaus on tauolla, mutta jatkan tilausta viimeistään Royal Rumblen aikaan.

Achike
Jobber
Viestit: 6
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 04:28

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Achike »

joo, samalla nimimerkillä olin wrestlingalertissakin vaikka ikinä en mitenkään aktiivinen kirjoittaja ole ollutkaan niin tuli kuitenkin muitten juttuja luettua siellä.

Ensimmäiset muisti kuvat showpainista on vuodelta 2001 kun olin saksassa sukulaisten luona ja siellä taisi tulla eurosportilta tai joltain muulta urheilukanavalta painia josta en oikeen ymärtäny, mutta kiinnostus heräsi. Aktiivinen seuraaminen alkoi vasta 2004 syksyllä kun alkoi meilläkin syrjäkylällä näkymään subTV. Sen jälkeen aloin etsimään myös netistä materiaaliia, kun oli jotain tarttuma pintaa asiasta. Sitten joskun 2009 loppuvuodesta alkoi kiinnostus hiipumaan ja monta vuotta meni niin, että en katsonut muuta kuin Royal Rumblen ja Wrestlemanian. Kunnes 2014 Rumblen jälkeen katsoin myös road to Wrestlemanian ja sen verran kiinnostus jäi päälle, että sen jälkeen on tullut katsottua kaikki wwe:n PPV:t ja melkein kaikki RAW:t. Muita organisaatioita kuin wwe:tä ei ole "uudelleen syntymän" jälkeen juurikaan tullut seurattua.

NeVille
Moderaattori
Viestit: 107
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja NeVille »

Elikkäs terve vaan. Ensimmäistä kertaa kirjoittelen painifoorumille kirjoittelen, vaikka alertia tulikin silloin tällöin stalkattua.

Painifanitus alkoi siinä kesän korvilla 2002, ensimmäinen SmackDown jakso minkä SubTv:ltä näin oli muistaakseni WrestleMania 18:n jälkeinen jakso, ja koukutti välittömästi. Seuraamisessa tuli muutaman vuoden tauko kun kiinnostus siirtyi muihin juttuihin ja Subin lähetykset loppui. 2010 syksyllä Nexusksen riehuessa WWE:ssä törmäsin dailymotionissa sattumalta uusimpaan Raw´hon, jolloin tuli palattua lajin pariin. Vähän myöhemmin alkoi myös satunnainen indyjen seuraaminen.

2011 kun muutin pk-seudulle aloin käymään FCF:n tapahtumissa, ja lähes kaikki pk-seudun tapahtumat on tullut käytyä sen jälkeen. FCF reportaaseja olen kirjoittanut Smarksidelle muutaman, ja on ollut mukavaa kantaa edes jollain tapaa kortensa kekoon kotimaisen skenen tukemiseksi.

Marauderi
Main eventer
Viestit: 170
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 09:30
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Marauderi »

Moi kaikille, voisi jotain tänne aluksi rustata.

Eka showpaini tapahtuma, jonka katsoin oli kuuluisa smackdown-jakso vuodelta 2003, jossa Lesnar ja Big Show rikkoivat kehän. Omassa kodissa ei näkynyt subtv:tä tai muuta kanavaa, jolta wrestlingiä olisi tullut niin seuraaminen jäi todella satunnaiseksi, kunnes mtv Max alkoi näyttämään WWE.tä joskus v. 2006. Siitä lähtien olen seurannut enemmän tai vähemmän nimenomaan WWE:n tuotantoa. TNA:ta seurasin Hoganin liityttyä 2010, mutta kiinnostus lopahti muutamassa vuodessa.

Tällä hetkellä WWE:stä tulee katsottua Raw, NXT, PPV't ja sitä sun tätä networkistä. Aloitin myös Lucha Underground season 1 katsomisen ja jestas on miellyttävää vaihtelua isoon E'n verrattuna.

Suosikkipainijoiksi sanoisin ehkä Edgen all-time favouriteksi. Nykyisellä puolella Kevin Owens ja Sami Zayn ovat WWE:n puolella kiinnostavimmat yksilöt, kun taas LU:sta isoiten fanitan joukkuetta Angélico, Ivelisse ja Son of Havoc, sekä Pentagon Jr. on pikku hiljaa noussut suosikiksi.

Porcupine
Main eventer
Viestit: 117
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 12:15
Paikkakunta: Haaparanta

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Porcupine »

Täytyy itsekin muutama sana tähän ketjuun laittaa.

Alkuun täytyy sanoa, että loistavaa työtä ovat saaneet aikaan tämän foorumin työstäjät. Heille iso kiitos tästä! Vuoden alkuun heti todella mukava yllätys ja nyt pääsee itsekin keskusteluun mukaan vähän paremmin kuin mitä Alertin puolella.

Alertin puolella tosiaan olen seuraillut vuodesta 2010 muiden kirjotuksia mikäli en väärin muista ja muutaman viestin olen kirjoitellut avoimeen painikeskusteluun. Aktiivisuus tällä foorumilla tulee olemaan semmoista "aina kun kerkiää" tyyppistä, ettei tästä tulee liikaa pakonomaista kirjottelua.

Kertauksena viellä taustoja painin seuraamisesta. Eli vuodesta 2002 hajanaisesti on tullut seurailtua ja Survivor Series tuolta vuodelta taisi olla ensimmäinen nähty PPV, joka viimeistään siinä vaiheessa sai minut koukkuun tähän lajiin. Vuodet 2007-2009 meni taukoillessa ja ne vuodet on nyt tässä niinsanotusti korjailtu kun Networkin äärellä on vietetty aikaa katsoen kaikki PPV:t vuodesta 2002-2015.

Se mihin en Alertissa päässyt myöskään vaikuttamaan on keskustelu musiikista, tv-sarjoista ja elokuvista. Ne kolme aihetta ovat myös lähellä sydäntä ja niihin toivon mukaan saadaan paljon keskustelua täälläkin aikaan!
Pissing our pants yet?

Stefa
Lower Midcarder
Viestit: 14
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 23:59
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Stefa »

23 vuotias. Turussa asuva, Porista kotoisin. Elokuvafriikki, musiikin suurkuluttaja, jääkiekkoautisti, videopelinörtti. Ensimaanantaista lähtien simohovari.

Ekat kosketukset painiin joskus 2003 alussa ja siitä se homma lähti. Alertissa pyörin samalla nimimerkillä vuodesta 2005. Nyt on ollut pari vuotta taas pientä suvantovaihetta (Road to Wrestlemaniaa lukuunottamatta) painin suhteen, mutta tarkoitus olisi taas ainakin Rumble ja siitä eteenpäin tapahtuva katsoa.

The Rocker
Lower Midcarder
Viestit: 17
Liittynyt: 05 Tammi 2016, 08:09

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja The Rocker »

En seuraa enää painia mutta tulin tutkimaan mitä täällä tapahtuu. Täällä kun on kaiketi tuttuja naamoja. Harrastan kirjallisuutta, musiikkia ja pelejä 180/85 (paino ok?) minkä lisäksi olen kuulemma alkoholisti.

Avatar
saunassa tuijottaa
Midcarder
Viestit: 53
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 02:12

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja saunassa tuijottaa »

Uusi paikka, uudet kuteet.

Tulin valloittamaan pienen nurkkani jossa tuijotella.

Toki koitan väläyttää omia pohjattomia skenetietojani edes aika-ajoin, ihan vain että kukin tietää roolinsa. Muuten panostan arvatenkin sitten kaikkeen muuhun, jos siihenkään.

PentagonSr on muuten virallisesti hieno mies, ihan vaan jo avatarinsa perusteella.
liimaa pääsi viemäriin

PentagonSr
Midcarder
Viestit: 48
Liittynyt: 04 Tammi 2016, 00:01
Paikkakunta: Suomen Chicago

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja PentagonSr »

saunassa tuijottaa kirjoitti: PentagonSr on muuten virallisesti hieno mies, ihan vaan jo avatarinsa perusteella.
+1 heti sullekin avatarin tunnistamisesta!

Olen muutenkin hieno. Tämä on vaan yksi hyvistä puolistani! :D Kävitkö mahdollisesti katsomassa TPB:ta livenä kulttuuritalolla? Itse olin paikalla!
Cero miedo!

Inkfish
Midcarder
Viestit: 55
Liittynyt: 06 Tammi 2016, 15:07

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Inkfish »

Morjesta vaan kaikille!

Tällä samaisella nickillä pyörinyt 'Alertissa vuodesta 2004 lähtien ja nyt sitten rekkasin tänne samalla nickillä.

Aloitin painin seuraamisen vuonna 2001, kun satuin näkemään SubTV 'ltä SmackDownia ja hetihän siihen jäi koukkuun. Yksi teinipojan hienoimpia hetkiä oli nähdä painia livenä vuonna 2005 Helsingissä, vaikkakin fiilistä vähän laski Eddie Guerreron kuolema viikko ennen tapahtumaa. Vuodesta 2001 on siis tullut painia tullut seurattua suht aktiivisesti, lähinnä WWF/WWE-akselilla. Välillä tosin TNA 'ta myös, mutta sen seuraaminen on kyllä jäänyt nykyisin todella vähälle.

Välillä tulee myös katsottua vanhoja WWE 'n tapahtumia ihan nostalgiamielessä.
Viimeksi muokannut Inkfish, 15 Touko 2018, 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin