Uusien jäsenten tervehdykset

Foorumiin liittyvät asiat. Voit antaa palautetta ja kehitysideoita sekä ilmoittaa ongelmista.
Mikko Alatalo
Jobber
Viestit: 2
Liittynyt: 09 Huhti 2016, 01:52

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Mikko Alatalo »

Joo hei vaan. Alertissa hengailtu samalla nimellä vuosia, enemmään seuraan sivusta kuin asiakirjoittelen, mutta spämmitään nyt tämä tänne ainakin. Pellepainia oon seurannut vuodesta 1987 asti (olen wanha siis), nykyään aikaa/intoa riittää lähinnä WWE-jutuille, vaikka taso siellä nyt onkin mitä on...

Teme
Main eventer
Viestit: 416
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 13:18
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Teme »

Juu moi vaan. Päätin nyt tulla tänne uudelle foorumilla ja toivon että saan ystävällisen vastaanoton. Monet tuntevat minut jo entisiltä foorumeilta, olen se Teemu Kettunen. Mutta seuraan yhä painia ja olen muuttunut mies. Haluaisin keskustella asiallisesti painista mutta Alertissa en ikinä edes saanut oikeuksia. Moi vaan kaikille.
"Jos yrität selvittää keitä me olemme, tuhoamme sinut. Jos lähestyt Jack Gallagheria, me tuhoamme sinut. Ja jos haastat Gallagherin otteluun, niin me olemme varmistamassa että Gallagher kävelee voittajana ulos, sillä me olemme me."

Avatar
MinimiMax
Main eventer
Viestit: 247
Liittynyt: 09 Touko 2016, 19:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja MinimiMax »

Moi mä olen MinimiMax, lyhyesti ihan vaan Max, ja olen addikti. Olen jo vuodesta 2006 asti katsellut vapaaehtoisesti feikkitappelua jossa puolialastomat miehet halailee toisiaan. En ole löytänyt paikkaani yhteiskunnassa koska tätä addiktiotani paheksutaan eikä kukaan ymmärrä että tämä ei ole valinta vain sairaus. Nyt kuitenkin olen löytänyt tieni tänne.

Vitsailut sikseen ainakin hetkeksi. Olen kulkenut tällä nimellä vuosia niillä pienemmillä painifoorumeilla, Alertissa kannoin en-niin-ylpeänä nimeä Shanghai Kid. Suurin kontribuutioni vuosien varrella näille foorumeille on ollut huumorin ja toiminnan täyteiset (seksuaaliset) fantasiakirjoitelmat niin itse foorumien väestä kuin showpainin väestäkin. Olen mm. harkinnut haastavani WWE:n oikeuteen ideani varastamisesta Camp WWE:n muodossa sillä itsehän suunnittelin joskus tarinan jossa WWE-tähdet seikkailevat lapsena päiväkodissa/koulussa. Suurin menestykseni tällä saralla kuitenkin tuli eeppisestä eepoksesta nimeltään "WrestlingRevolution after 7 years" jonka ideana oli että WrestlingRevolution-nimisen foorumin väki tapaa seitsemän vuoden päästä siitä vuodesta kun sitä aloin kirjoittaa ja kirjoitin sitä ns. TV-sarjamuodossa. "Kausia" taisi olla kaikenkaikkiaan 5 kappaletta. Saatan innostua tännekin kirjoittamaan jotain seksifantasioitani lähitulevaisuudessa.

Vielä itsestäni lyhyesti sen verran että olen työtön luuseri media-assistentin ammattitutkinnolla ja yhden vuoden näyttelijäopinnoilla kansanopistossa varustettuna. Pelaan liikaa videopelejä ja myös striimaan sitä. Olen Jerichoholisti henkeen. Ei mulla kai muuta.
"Unohda kaikki mitä tiedät niin tulet tietämään paljon enemmän."
-Teme, 2016

Eltharion
Jobber
Viestit: 2
Liittynyt: 30 Kesä 2016, 21:41
Paikkakunta: Vaasa

Re: Uusien jäsenten tervehdykset

Viesti Kirjoittaja Eltharion »

Moro, Eltharion on nimi jota käytän kaikissa internetin kolkissa, IRL saatatte tuntea minut Tuomari-Teemuna FCF riveissä.

Olen semi-aktiivinen tuolla Smarksiden FB-foorumissa, koettelen tännekin vähän väliä jotain kirjoitella kunhan aikaa löytyy. Olin ennen hyvinkin Aktiivinen Spoony Experimentin Wrestle!Wrestle!-boardissa, mutta työ, kaksi lasta ja tuomarin velvollisuudet rokottavat aikaa minkä ehtivät.

Alkuperäinen fanitus alkoi siinä 90-luvun alkupuolella: Ruotsissa tuli WWF jota ala-asteikäisenä katselin innoissani. Fanitus meni horrokseen palatakseen sen ajan kun Subilta painia tuli vuosituhannen vaihteessa, mutta lopullisesti se syttyi liekkeihin siinä 2010.

Sain painikoulutuksen Atlantassa Curtis Hughesilta vuoden 2013 alkupäässä ja tulin osaksi FCFn seeproja vuonna 2014. Eiköhän siinä ne tärkeimmät tiedot.
"If Cena goes more than 60 seconds without kicking out of something, a make a wish child dies."
- Anonymous, /wooo

Vastaa Viestiin